Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Mi s-a stricat ceva la partea electrica. Cand sa apas pe butonul de start, a facut poc pe undeva si nu mai functioneaza electromotorul. Acum, cand apas pe butounul start, se aude doar un zgomot "clanc-clanc-clanc" de la o piesa prinsa pe capacul de la filtrul de aer, iar electromotorul nu functioneaza?. Sigurantele sunt ok. Acum porneste doar impinsa.

 

Aveti vreo idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

se aude doar un zgomot "clanc-clanc-clanc" de la o piesa prinsa pe capacul de la filtrul de aer, iar electromotorul nu functioneaza?. Sigurantele sunt ok. Acum porneste doar impinsa.

 

Aveti vreo idee?

piesa aia nu arata asa ...ca un fel de releu? ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a stricat ceva la partea electrica. Cand sa apas pe butonul de start, a facut poc pe undeva si nu mai functioneaza electromotorul. Acum, cand apas pe butounul start, se aude doar un zgomot "clanc-clanc-clanc" de la o piesa prinsa pe capacul de la filtrul de aer, iar electromotorul nu functioneaza?. Sigurantele sunt ok. Acum porneste doar impinsa.

Aveti vreo idee?

Piesa defecta este un releu care protejeaza electromotorul. Pentru o perioada scurta de timp poti sa faci punte la pornire intre bornele lui, asta ca sa nu mai impingi de capra. Astfel de relee se potrivesc cam de la orice motor, doar amperajul difera. Poti inlocui cu succes acel releu cu unul de scuter second hand de la reparatii scutere sau de pe la dezmembrari, cu remarca sa fii atent sa aiba un amperaj cit mai mare ca sa te tina cit mai mult. Totusi, inainte de a schimba releul, incearca si schimba bateria sau alimenteaza de la alta baterie mai in firea ei, fiindca se poate sa fie bateria moarta si atunci releul respectiv face doar "clanc-clanc-clanc"! ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesa defecta este un releu care protejeaza electromotorul. Pentru o perioada scurta de timp poti sa faci punte la pornire intre bornele lui, asta ca sa nu mai impingi de capra. Astfel de relee se potrivesc cam de la orice motor, doar amperajul difera. Poti inlocui cu succes acel releu cu unul de scuter second hand de la reparatii scutere sau de pe la dezmembrari, cu remarca sa fii atent sa aiba un amperaj cit mai mare ca sa te tina cit mai mult. Totusi, inainte de a schimba releul, incearca si schimba bateria sau alimenteaza de la alta baterie mai in firea ei, fiindca se poate sa fie bateria moarta si atunci releul respectiv face doar "clanc-clanc-clanc"! ^_^

 

andro cd a zis ca doar releul functioneaza. Il aude ca face clanc-clanc. Mult mai probabil demarorul e de vina. Porneste impinsa, deci nu exista pinioane intepenite intre demaror si motor. Si daca motorul merge inseamna ca incarca si bateria.Asa ca, probabil, partea electrica a demarorului s-a stricat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, drept este, nu mi-am dat silinta sa citesc atent (sa-mi fie rusine :D )...iar daca electromotorul alimentat separat, direct la borne, nu porneste, inseamna ca acolo-i buba! ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima oară încarcă bateria Âşi verifică aÂşa. Sunt simptome clare de chicit curent. Dacă tot n-o funcționa după umflarea baterie cu curent ... apucă-te de Âşurubărit ce au zis oamenii mai sus.

Dacă ți-e lene(jenă) să pui bateria la încărcat ... măcar asigură-te că ai în ea 12,5V folosind un multimetru.

 

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima oară încarcă bateria Âşi verifică aÂşa. Sunt simptome clare de chicit curent. Dacă tot n-o funcționa după umflarea baterie cu curent ... apucă-te de Âşurubărit ce au zis oamenii mai sus.

Dacă ți-e lene(jenă) să pui bateria la încărcat ... măcar asigură-te că ai în ea 12,5V folosind un multimetru.

 

Succes

 

Ma indoiesc ca e bateria, deja facusem 1000 de km pana la acel moment si era incarcata. E primul lucru pe care l-am verificat (becul din far avea lumina puternica). Si ideea e ca a facut POC, deci iese din discutie bateria. Ma uitam pe manualul de service de la F650 si simptomele ma duc clar la electromotor ^_^. Iar un electromotor nou e 250 de lire sterline :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai andro-cd sa stii ca nu e mare filozofie sa dai jos electromotorul sa-l faci bucati si sa-l pui la loc. fa verificarile de rigoare si daca se adevereste a fi electromotorul desfa-l...s-a putea sa fie periiile(4 la numar) . sa stii ca eu l-am desfacut pe al meu ca sa-i ung rulmentii si este foarte foarte foarte bine facut si de la toata mobra cred ca electromotorul e facut sa tina o vesnicie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma indoiesc ca e bateria, deja facusem 1000 de km pana la acel moment si era incarcata. E primul lucru pe care l-am verificat (becul din far avea lumina puternica). Si ideea e ca a facut POC, deci iese din discutie bateria. Ma uitam pe manualul de service de la F650 si simptomele ma duc clar la electromotor :laugh:. Iar un electromotor nou e 250 de lire sterline ;)

 

 

Maestre, daca te pot ajuta cu ceva...o fac cu placere numai sa apelezi.

Numa bine.

Mesaj completat

Imi vand bijuteria....

 

BMW F650 ST 1997, 38.000 km arata si merge impecabil.

Consumabile bune,

TOP CASE GHIVI de 52 L

Parbriz

 

Pret 1850 Euro.

 

 

Mesaj completat

Maestre, daca te pot ajuta cu ceva...o fac cu placere numai sa apelezi.

Numa bine.

Mesaj completat

Imi vand bijuteria....

 

BMW F650 ST 1997, 38.000 km arata si merge impecabil.

Consumabile bune,

TOP CASE GIVI de 52 L

Parbriz

 

Pret 1850 Euro.

post-44094-1282907134_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar scarita pasager stanga si maneta ambreiaj.

 

Auch... :laugh:

 

Acu' cine-i vinde lu' nenea Patrick scarita de pasager stanga inseamna ca ramane cu una desperecheata cu care nu mai are ce face. Si pe aia o pot primi eu cu placere, nici nu cer bani sa o iau. :D

 

Bine, hai ca dau si niste bani pe ea daca e nevoie. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun...am rezolvat problema cu ajutorul lui augustin87r de pe f650.ro. aici aveti schema pt adaptarea unui regulator de tensiune afrika twin la f650clasic

http://img716.imageshack.us/i/adaptare.jpg/

Salut, avand in vedere ca avem aceeasi problema, sau am avut, te intreb unde ti-ai montat noul regulator. Eu ma gandesc sa-l montez undeva pe langa clancson, adik chiar de unde e prins el, sa-l montez pe ceva metalic si cam atat.

Daca puteti pune careva poze cu noua repozitionare bagati mare. Multam

Mesaj completat

Auch... :laugh:

 

Acu' cine-i vinde lu' nenea Patrick scarita de pasager stanga inseamna ca ramane cu una desperecheata cu care nu mai are ce face. Si pe aia o pot primi eu cu placere, nici nu cer bani sa o iau. :D

 

Bine, hai ca dau si niste bani pe ea daca e nevoie. ;)

Si acum chinui pasagera? N-am inteles niciodata cum ai ramas fara scarita, eu pana in prezent nu am reusit sa rup niciuna, si am rupt o gramada de chestii la vaca.

Editat de irip
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal. eu l-am montat in dr afara, pe plasticul ce acopera rezervorul de antigel! e mai bine decat sub sa dar cel mai bine e pus pe cadru sau ceva metalic, se disipa caldura mai bine. nu ai decat sa gasesti un loc, sa-i prelungesti firele si gata

mobra mea nu o vrea nimeni! 1000euro banu jos-obligatoriu vazuta si incercata mobra. nu vreau sa spuna clientul ca am fo neserios

ps: ma regasesc mai mult intr-una de strada sau de o fi sa mai starng cureaua un afrika twin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, avand in vedere ca avem aceeasi problema, sau am avut, te intreb unde ti-ai montat noul regulator. Eu ma gandesc sa-l montez undeva pe langa clancson, adik chiar de unde e prins el, sa-l montez pe ceva metalic si cam atat.

Daca puteti pune careva poze cu noua repozitionare bagati mare. Multam

Mesaj completat

 

Si acum chinui pasagera? N-am inteles niciodata cum ai ramas fara scarita, eu pana in prezent nu am reusit sa rup niciuna, si am rupt o gramada de chestii la vaca.

Momentan capra isi asteapta un ghidon nou si sa ii montez fruca Upside-down de Aprilia. Scarita s-a rupt la accident, cand s-a tarat pe asfalt, s-a deschis singura si s-a dat peste cap, ramanand deschisa spre fata, spre surprinderea tuturor. Maneta am sudat-o si scarita o voi comanda de pe motorworks.co.uk sau ebay. O sa pun poze cand va fi gata besta rosie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare: Unde gasesc releu de incarcare BMW F 650 an 1996 ? Mi-a terminat bateria veche care avea 4 ani, am schimbat-o si cand am masurat incarca 16V. Si cam la ce pret sa ma astept?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la reprezentanta bmw(100e), la dillypoint(100e), pe okazii (is taiwan dar vanzatorul zice ca-s bune...le are cu electronica, m-a ajutat) (50e) sau pe ebay pe la 30-50e. ori de la alte mobre

Mesaj completat

astazi m-am despartit de motocicleta mea. desi in ultima vreme din cauza finantelor si a problemelor aparute la ea m-am consumat foarte mult si mai tot timpul eram suparat pe ea despartirea a fost oarecum grea. nu credeam ca are sa-mi para rau, dar gandindu-ma la cata pasiune am pus in lucrarile de mentenanta si reparatie si la putinii km facuti e normal sa ma incerce emotii controversate!!

urmatoarea motocicleta nu stiu cand va fi, va fi sigur un 2V si pe moment ma voi consola cu antrenamentul cainelui si iesirile la vanatoare!

dsc00008adk.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

ps: daca noul proprietar o fi sa aiba vreo problema(desi nu are voie) rogu-va sa-l ajutati asa cum a-ti facut-o si cu mine, altfel asfalt uscat si spor la mestereala ca a venit frigu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna , s'ar putea sa intru un posesia unui BMW 650 gs din '95 . In afara de cele obisnuite la o motocicleta. la ce ar trebuii sa am grija / sa verific inainte de a intra in posesia lui ?

 

Are vreo problema care este comuna la modelul acesta ? Mersi anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor cu FFFFF-undul batucit, m-am decis sa schimb caprita cu ceva mai marisor. Am echipat-o cu tot ce-si poate dori un enduro-touring si am tratat-o cu afectiune, ceea ce si arata. Motoreta e intr-o stare impecabila, este din '96 si imediat implineste 51.000 km. De-a lungul timpului a primit cutii laterale bmw, parbriz mare touring, rucsac de rezervor extensibil, bujii cu iridiu, prelungire aripa fata, kit xenon 6000k, manere incalzite. Am schimbat de foarte putin timp releul de incarcare, cauciucuri noi heidenau k 60, ulei + filtru puse saptamana trecuta, fise si pipe noi, baterie brici, placute de farana schimbate de aprox 1000km (fata- spate), mai am la ea o husa groasa gen garaj.

Motoreta merge f bine, niciodata nu mi-a facut probleme... ;) madoare sufletu ca o dau, dar vreau un fratiormai mare...1100 gs :D

pretul este 2000 iepuroi negociabil sau 1850 fix :)

Pt info, detalii si poze gabriel_clinciu@yahoo.com sau 0766 572 581.

 

numa bine,

Gabriel Clinciu,

Brasov

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...