andrei belcic Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Prista MHL46. Guliamata ciudesa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Adevarul e ca pentru furca nu trebuie sa fie Motulex Formula One11!11eleven ubersintetico-mineral.. De cat e? 15w? 20W? sau mai jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Io am site-ul meu din garaj, adica ma descurc fara importatori care te ard la punga!Azi mi-am facut protectii de praf si musculite pentru jambele furcii ( /index.php?...t&p=2433617 ), iar miine daca nu imi strica programul altii, cum au facut-o azi, schimb simeringurile si uleiul din jambe. Am luat uleiul cu 6,50 lei/litru si parca vreo 25 lei au fost simeringurile...restul e pasiune! va salut domnule ivan! aveti vreo idee/sursa la fel de low cost si pentru simeringurile de praf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 robinetul e ok, restrul trb sa ma uit. multu! sau bujiile? Cred ca si alea ar putea fi cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 va salut domnule ivan! aveti vreo idee/sursa la fel de low cost si pentru simeringurile de praf? Nu, nu am o sursa anume...dar la orice magazin de cartier care comercializeaza piese si accesorii auto, daca dai comanda pe dimensiunea respectiva a simeringului, in citeva zile ti-l aduce la costuri minime. Sa nu creada cineva ca simeringul facut la Fartec Brasov este mult mai prost calitativ decit cel recomandat de BMW,...sau uleiul de telescoape original, recomandat, are particule de aur in componenta si fara de care telescopul respectiv nu va lucra! Astea-s povesti pentru punga celor neavizati sau a celor fara limita la conturi. Prefer sa schimb o piesa sau consumabil atunci cind este la limita viabilitatii, fara sa folosesc cartea tehnica a caprei ca pe o biblie, din care sa nu ies din cuvint. In general motoarele si toate accesoriile unei motociclete is asemanatoare intre marci si cu mici diferente folosesc principii de lucru si consumabile apropiate ca valori. Varianta stricta, ca la carte, o consider pentru folosirea acestor motoare si accesorii in regimuri de exploatare la maximum, la limitele superioare de toleranta, pe care noi, "consumatorii" obisnuiti nu le vom atinge niciodata. Nu indemn pe nimeni sa faca ce fac io, dar cine are tupeu si vrea sa descopere limitele bavarezelor, poate incerca! Si oricum, daca avem in vedere virstele caprelor noastre, kilometri reali parcursi si numarul anterior de stapini, plus modurile in care au fost folosite, in general, ar trebui sa fim foarte multumiti de prestatiile acestor capre batrine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Mai conteaza si calitatea materialului folosit la componente. Unele firme chiar fac produse calitative si uneori pretul reflecta asta. Si apropo' de manualul de service... nu e facut degeaba, chiar poti sa te raportezi la ce scrie acolo, ca scrie al dracu' de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Am scris asta, nu contest calitatea materialelor, nu contest manualul de service, dar in 99% din cazuri, platim preturi diferite pentru aceleasi materiale, aceeasi calitate si doar etichete diferite! Nu mai vorbesc de faptul ca 80% din produsele aflate pe pietele de accesorii si consumabile is chinezesti, frumos etichetate cu sigle cunoscute ale unor brand-uri de renume si preturi conforme cu sigla, fara sa reflecte insa calitatea. Si ca sa iei teapa cu un produs a carui provenienta n-o poti afla, sau o afli prea tirziu, mai bine pui de la inceput inlocuitorul acestuia, la un pret mult mai decent. Repet, parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Cu asta sunt de acord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Salutare, Vreau să-mi dau ''Furia RoÂşie Turbo''. Dacă Âştiți pe cineva interesat de-un motor într-o stare brici dați-mi un PM sau un telefon. Date: Bmw F650 classic An: 1996 Nr. km: 49 500. Dotari: - Parbriz mare touring. (Puig) - Manere încălzite. - Side case-uri originale + suporți. - tank case mare - Placuțele frână spate+față noi. - Lanțul DID schimbat acum 4000 km. - Pinioanele schimbate odată cu lanțul. - Kitt Xenon. - Baterie nouă. - FiÂşe Âşi bujii iridiu noi. - uleiul din furca schimbat 10W - antigel schimbat - ulei schimbat Motul 15W50 - releu de încărcare nou - cauciucuri noi Heidenau K60 - cric central - trusă de scule originală Mici modificări minime necesare oricărui F650 classic: - Prelungită aripa față (nu mai sare deloc noroi în radiator) - scos afară releul de încărcare Preț: 2000 eu. Motorul arată Âşi merge impecabil Consum: mers normal -> 4 - 4,5 % mers tare -> 4,8 % Bonus: o pereche de pantaloni IXS cu gore-tex Contact -> Gabi Telefon -> 0766 572581 Dacă nu-Âşi are loc acest post aici rog un admin să-l mute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Salutare,Vreau să-mi dau ''Furia RoÂşie Turbo''. Dacă Âştiți pe cineva interesat de-un motor într-o stare brici dați-mi un PM sau un telefon. Date: Bmw F650 classic An: 1996 Nr. km: 49 500. Dotari: - Parbriz mare touring. (Puig) - Manere încălzite. - Side case-uri originale + suporți. - tank case mare - Placuțele frână spate+față noi. - Lanțul DID schimbat acum 4000 km. - Pinioanele schimbate odată cu lanțul. - Kitt Xenon. - Baterie nouă. - FiÂşe Âşi bujii iridiu noi. - uleiul din furca schimbat 10W - antigel schimbat - ulei schimbat Motul 15W50 - releu de încărcare nou - cauciucuri noi Heidenau K60 - cric central - trusă de scule originală Mici modificări minime necesare oricărui F650 classic: - Prelungită aripa față (nu mai sare deloc noroi în radiator) - scos afară releul de încărcare Preț: 2000 eu. Motorul arată Âşi merge impecabil Consum: mers normal -> 4 - 4,5 % mers tare -> 4,8 % Bonus: o pereche de pantaloni IXS cu gore-tex Contact -> Gabi Telefon -> 0766 572581 Dacă nu-Âşi are loc acest post aici rog un admin să-l mute. ce model este tank-bag-ul si de unde l-ai luat? Nu-l dai separat daca nu se pupa pe mobra cea noua? Ca doar nu renunti cu totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 ce model este tank-bag-ul si de unde l-ai luat? Nu-l dai separat daca nu se pupa pe mobra cea noua? Ca doar nu renunti cu totul. In principiu nu o sa se potriveasca...si io ma gandeam sa-l mai pastrez ca-i foarte fain dar noh...africana cere alt model Pe el scrie Pharao by polo...si nu-l dau separat din ratiune economica...asa completeaza si echiparea de touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jamalex2000 Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Salut Am luat si eu ieri un calut bavarez dim 95 care a inghitit pana acum 51ooo KM si care in o saptamana o sa fie apt de munca Nu cred ca as fi ajuns sa fiu BMW owner vreodata deoarece urasc in ce s-a transformat marca in .ro. daca nu era vecinul meu graulv care mi-a imprumutat-o pentru ~10 minute (timp in care am mers pana la p-ta alba iulia, mag. titan , auchan, si capatul autostrazii soarelui). Inainte vroiam sa imi iau un bandit de 600 dar cum toate pe care le-am vazut erau ciudate am decis sa ma uit ca si backup de f 650. Am vazut vreo 5 "impecabile" - nemerse 2 ani / tavalite / revopsite / fara frana / lanturi mancate etc etc etc. Dupa ce l-am luat l-am dus la grumpy pentru a ii trata "ulcerul" (fly-wheel) si "durerea de gat" (rulmentul de ghidon) sper ca in cateva zile sa vina piesele de la AB (multumesc graulv pentru ajutor) si sa ma pot plimba linistit cu calutul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Wellcome to the joyfull side of the force Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Am luat si eu ieri un calut bavarez din 95 care a inghitit pana acum 51ooo KM Felicitari.Nu o sa-ti para rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 (editat) The force is strong in that one Crucile alea pe rezervor ce semifică? Băbute călcate? Editat Mai 20, 2010 de graulv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 The force is strong in that one Crucile alea pe rezervor ce semifică? Băbute călcate? Pentru babele calcate are bilute din alea de abac pe ghidon. Felicitari si uelcam. N-o sa-ti para rau. Acum trebuie sa-i pui exploziv si sa te pregatesti pentru cele 72 de virgine ce ti se cuvi.... ooops. Wrong forum Never mind... sa te bucuri de ea cum se bucura ea de drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 La batrinete omul tinde sa si-o mai lungeasca nitel, ca sa nu se stropeasca peste tot, asa ca uite io cum am procedat, costurile totale fiind sub 70 lei ambele prelungiri. In una din poze apar si protectiile de jambe facute zilele trecute, montate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Prelungirea aripii fata este totusi foarte aproape de roata. Sau asa se vede din poze. Sa ai grija la ea cind treci prin noroi. Se poate aduna pe roata si poate rupe acea prelungire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Nu-i prea aproape, este destul de departe, doar ca unghiul in care am facut poza nu lasa sa se vada asta. Si de rupt nu-mi fac probleme, fiindca este dintr-un plastic tip OZN, aproape indestructibil (vorbesc si de aripa cit si de prelungirea ei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Nu-i prea aproape, este destul de departe, doar ca unghiul in care am facut poza nu lasa sa se vada asta. Si de rupt nu-mi fac probleme, fiindca este dintr-un plastic tip OZN, aproape indestructibil (vorbesc si de aripa cit si de prelungirea ei). Domnu' Ivan...felicitari pentru ideile "nastrusnice" insa ideale pentru vremurile de criza pe care le traversam...Chiar ma gandeam la o solutie pt. jambe...cea de pe Louis fiind prea scumpa momentan...asa ca o sa fac si eu din teava de pexal niste aparatori pt jambe... Si mai am in plan prelungirea aripei fata neaparat, de terminat crash-barul si de cautat niste proiectoare...Apropo, daca are cineva SH si nu le mai foloseste...PM me... Multa bafta si asfalt cum vreti voi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 un desen mai tehnic pentruniste crashbaruri cu distante , marimi , prinderi etc se poate! ca nu ma pot ocupa personal si vreau sa rog pe cineva sa ma serveasca1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 e bine asa! la mine la fel. se regleaza de la rozeta aia cu prelungie de langa reglajul amortizorulu spate1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 mersila un prieten am vazut azi relantiul pe la 1100-1200,de aia ziceam si statea linistit,nu facea figuri mi se pare cam sus peste 1500 in carte parca zice 1400 voi ce stiti? 1400-1500 rpm, cam asta ar fii limita...eu il tin la 1500 ca porneste mai greu...dar totusi e indicat vara cam 1300-1400 iar iarna 1500-1600... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 xxxxx tule mama lor de rulmenti de la roata spate! ahhh , deja ma simt mai bine! vreau sa stiu si eu cum se scot rulmentii aia nenorociti! multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Am fost azi la o promenada pana in Veliko Tarnovo, Bulgaria. Toate bune si frumoase, ajung cu bine la destinatie, ma opresc la un exchange de unde cumpar cativa leva, dau sa pornesc si degeaba. Desfac bujiile,,destul de ude, le usuc cu gandul ca doar am inecat-ol; nimic, bavareza se preschimbase in ditamai catarul. Iau un taxi cu care caut magazine auto-moto, gasim unul deshis fara a ne fi de folos.Norocul meu a fost ca unul dintre amici a schimbat bujia lui cu una de la mine si am putut pleca spre Bucuresti(amicul cu bujia are o Aprilia Pegaso, intr-o bujie) P.S. Bujiile au fost schimbate anul trecut in toamna si sunt DNEPR8. De acum inainte in trusa de scule voi adauga o bujie noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.