Just_John Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Condens in cilindru poate? La al meu nu se simte nici o diferență indiferent de condiții: ploaie, soare, ceață, lună, frig, noroi, cârnați....... That's what i meant.. ie o buba.. Nush daca e vorba de condens in cilindru sau altceva (cred ca am probleme si cu bujiile si/sau rezistentele din fise/pipe), dar ceva nu bun p'acolo.. Oricum tre' sa-mi schimb frei-ul (care e pe vine), pentru ca a inceput sa scape.. o data la 5-6 porniri apas botonu' si face doar un harait de rulment, si clipocesc luminile in ton cu haraitul.. (banuiesc ca e related, daca n-o fi si al'ceva la mijloc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 eu am fise, pipe, bujii noi. cum sa descriu mai bine....stiti cum face mobra la 2500 fata de 3000 rpm. ei bine azi pe ploaie cand mergeam parca la 3000 o simteam asa mai...sa zic pe la 2700...nici nici. mai bine nu m-am putut exprima. si ca raspuns general la propria intrebare....motorul (orice natie de motor) trage altfel functie de cantitatea de aer(oxigen, care mentine arderea, in special) care intra in amestec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 (editat) Daca am greÂşit locația acestui anunț, îmi cer scuze... Âşi rog ca cine trebuie să Âşteargă anunțul meu. Anunț ~~~~ Vreau să-mi vând motoreta! Este în cea mai perfectă stare! Date: Bmw F650 classic An: 1998 Nr. km: 44 000. Dotari: - Parbriz mare touring. (Puig) - Manere încălzite. - Top case original. - Placuțele frână spate noi. - Lanțul DID X-ring schimbat acum 2000 km. (nu a fost întins niciodată, că nu a fost cazu) - Pinioanele schimbate odată cu lanțul. - Kitt Xenon. - Baterie nouă. - Alarmă. - FiÂşe Âşi bujii noi. - Burdufe la furcă - uleiul din furca schimbat 10W Mici modificări: - Prelungită aripa față (nu mai sare deloc noroi în radiator) - montat voltemtru în bord - scos afară releul de încărcare (care l-am luat nou acum 3000km) - e o idee mai joasă ca alte F-uri (aÂşa am luat-o) Haidenau K60 - deja comandate. Odată cu cauciucurile fac Âşi schimbul de ulei. Preț:- 1900 eu. - 2100 eu cu Side case-uri. Motorul merge impecabil Âşi niciodat nu mi-a făcut nici cea mai mică problemă. Consum: mers normal -> 4 - 4,5 % mers tare -> 4,8 % Orice-i faci nu trece de 5% VREAU AFRICA TWIN!!!! Editat Aprilie 19, 2010 de sebicozaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciani67 Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Pretul e mai mult decat decent !!! Bafta la vanzare. Muta anuntul la "vanzari" . Cum ai prelungit aripa fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 (editat) eu am fise, pipe, bujii noi. cum sa descriu mai bine....stiti cum face mobra la 2500 fata de 3000 rpm. ei bine azi pe ploaie cand mergeam parca la 3000 o simteam asa mai...sa zic pe la 2700...nici nici. mai bine nu m-am putut exprima. si ca raspuns general la propria intrebare....motorul (orice natie de motor) trage altfel functie de cantitatea de aer(oxigen, care mentine arderea, in special) care intra in amestec. Eliminand scenariul cu furtul de curent din fise, cand vine ploaia scade presiunea atmosferica = oxigen mai putin pt motor. E ca si cum ai urca 100-200m in altitudine. Curatati filtrul de aer sau mai saraciti amestecul din cui sau nivel constant. Editat Aprilie 20, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 E sintetic sau semi-sintetic? Pot folosi asta pentru schimbul de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 (editat) Facut io un schimb de ulei la un F cu asa ceva (sintetic) si a mers cu el cca 8.000km...si n-a crapat, nici nu l-am auzit pe stapin vaitindu-se ca ar avea efecte secundare la capra...deci recomand! La mine ultima data am avut Castrol (mers cu el peste 11.000km!) iar acum am bagat Repsol, tot 10W-40. Asa ca cei care isi rasfata caprele cu schimbul de ulei la 3.000 sau 5.000km ori au bani, ori n-au neveste, copii, amante si datorii la banci! Simbata cind am scos uleiul cu pricina nu am observat schimbari majore ale culorii acestuia vechi, nu am observat sa aiba mirosul acela de ulei ars, uzat...si capra mergea fara sa cricneasca! Ne-auzim la schimbul urmator de ulei, adica peste inca 10.000km! Editat Aprilie 20, 2010 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 (editat) i-o in ceata de ja cu schimbul de ulei ceva mai demult pe forum se discuta despre ulei mineral 15W50 sau 20W50; acuma a aparut si 10W40 pana la urma cum ramane? @sebicozaurus: nu vrei sa afcem schimb de parbriz? al meu este tot Puig, numai ca e cel intermediar, cu vreo 5-10 cm mai mic decat cel touring Editat Aprilie 20, 2010 de graulv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 1. dacă ai motoreta din semnătură..... aia e modelul mai vechi, iar eu am modelul mai nou. Parbrizul nu o să se potrivească. 2. nu Âştiu când o să reuÂşesc să dau motocicleta.... Âşi până atunci ea rămâne a mea Âşi o să primească în continuare tot ce-i mai bun. Inclusiv kilometrii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 In locasul la care se imbina galeriile de evacuare exista o solutie de etansare ce mi-a cazut.Ce recomandare imi dati pentru imbinarea galeriei de evacuare? In afara de zgomot mai exista vre-o problema? revin cu poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 revin cu poza Garnitura de evacuare: 07 Gasket 1 18112345037 $21.99 (65 lei la Dilly). Pai po' sa'tz phutz valvele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Nu este solutie ci o garnitura din clingherit grafitat...costa vreo 60 lei. Nu merge inlocuita cu altceva, verificat pe propria piele...deci sparge pusculita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 merci pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 In locasul la care se imbina galeriile de evacuare exista o solutie de etansare ce mi-a cazut.Ce recomandare imi dati pentru imbinarea galeriei de evacuare? In afara de zgomot mai exista vre-o problema? Pai s-a putea sa te bata vecinii, sa-ti iei borcane in cap, sa-ti moara vreo matusa de inima daca dai rateuri samd. Depinde unde se duc rateurile, daca te vei uita noaptea vei observa si niste flacari... ale mele se duceau fix spre radiator. In plus de asta vibreaza si nu nici nu vei mai auzi daca ceva e in neregula la mobra (lant, placute si alte chestii care se aud ca se phoot) O vreme e fun ca suna ca un akrapovic fara sa fi dat 400 de euroi pe el. Dar dispare repede the fun factor si devine ultra enervant. In plus... la vara o sa te epilezi cu forta pe piciorul drept. am si eu cateva nedumeriri. cat de mult influenteaza conditiile atmosferice mersul motorului. intreb pentru ca acum 15 min pe cand ma intorceam de la lucru pe ploaie(nu f tare) parca nu ii placea in plaja de turatii 3000-4000...ci mai mult pe la 4000 chiar incolo Poate s-au umezit bujiile. revin cu poza Ahaaa... 60 de lei la AB, garnitura de la primul cot la evacuare. Doar ca ai grija ca e foarte fragila chestia aia. Sa nu o strangi pana cand o pui la locul ei ca e casanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Apropos de ulei. Am schimbat porcaria de Castrol 20 W 50 de la Bavaria cu Motul 10 W 50.De ce zic porcarie de ulei? Pentru ca din cauza lui am schimbat discurile de ambreiaj.Am crezut ca patineaza din cauza uzurii lor.Cand am desfacut motorul am innebunit de ciuda ca am dat 300 de lei pe discurile noi. Vand discuri de ambreiaj usor uzate ,pret 100 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 cred ca am o problema! deci...asadar ....si prin urmare. se manifesta astfel. porneste la un push de boton, cu socu tras. o las sa se incalzeasca sapoi... daca nu pun socu la loc incepe sa scada pana moare daca pun socul la loc, incetisor... merge cat merge la 1500rpm dupa care moare. acuma am observat ca moare in conditiile in care robinetul e pe off, parca si pe on da nu-s sigur. ideea e ca am montat un filtru de benzina intre robinet si carb, dala clasic. acolo...mai e benzina cacalau...deci daca ramane carbu fara benzen ..de ce nu trage dacolo? daca m-ati inteles e bine...daca nu am scuza tare(is nedormit de 36 h) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 da jos filtrul de benzina; am avut aceeasi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 tot cu filtrul am avut si eu probleme, am impresia ca facea un fel de dop de aer in el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 cred ca am o problema!deci...asadar ....si prin urmare. se manifesta astfel. porneste la un push de boton, cu socu tras. o las sa se incalzeasca sapoi... daca nu pun socu la loc incepe sa scada pana moare daca pun socul la loc, incetisor... merge cat merge la 1500rpm dupa care moare. acuma am observat ca moare in conditiile in care robinetul e pe off, parca si pe on da nu-s sigur. ideea e ca am montat un filtru de benzina intre robinet si carb, dala clasic. acolo...mai e benzina cacalau...deci daca ramane carbu fara benzen ..de ce nu trage dacolo? daca m-ati inteles e bine...daca nu am scuza tare(is nedormit de 36 h) Filtrul de benzina poate reprezenta o problema. DAR, daca robinetul este inchis, tu te astepti sa se duca benzina din filtru in carburator? Pai nu are cum, omule. Se face vacum in filtru. E aceeasi chestie ca atunci cand se infunda orificiul de la busonul rezervorului. Motorul nu se mai alimenteaza pt ca nu mai curge benzina in carburator sau pompa de benzina. PS. E normal sa se opreasca motorul daca este incalzit si socul tras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Filtrul de benzina poate reprezenta o problema. DAR, daca robinetul este inchis, tu te astepti sa se duca benzina din filtru in carburator? Pai nu are cum, omule. Se face vacum in filtru. E aceeasi chestie ca atunci cand se infunda orificiul de la busonul rezervorului. Motorul nu se mai alimenteaza pt ca nu mai curge benzina in carburator sau pompa de benzina.PS. E normal sa se opreasca motorul daca este incalzit si socul tras. Salutare...Perfect Adevarat... Confirm cele spuse mai sus de Andrei...deoarece sunt si concluziile mele simtite pe propria "piele"... Aveti grija la filtre...insa nici fara el nu as sta...stiut fiind cat de "curata" este benzina de la noi... Numai bine si kilometri multi fara incidente...!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shutterbug Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Nu-mi functioneaza corect lampa stop la actionarea pedalei de frana. Contactul de la pompa pare sa nu funtioneze corect, abia cand e la "fund" pedala, se aprinde si nici atunci de fiecare data. Frana fata functioneaza perfect.Modelele mai noi au alt tip de contact? Multam. Daca ai modelul cu intrerupator cu lamela si ai pierdut lamela, ceea ce se intampla se pare destul de des, si ai noroc sa fi ramas corpul intrerupatorului (poti verifica cu mana, fara sa demontezi ceva, se aude un click de micro-intrerupator) se poate suda un surub pe tija franei care sa il actioneze. Intrerupatorul ala e normal deschis cand este apasat si inchide circuitul lampii stop cand nu este apasat. Cand apesi pedala, surubul coboara odata cu ea, intrerupatorul nu mai este apasat si ai lumina. Poate ca nu e o solutie eleganta, dar la mine merge Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pufarinu_11 Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Intrebare!.....Care ati destupat gaurile din airbox,ma refer la cele de sub sa? Intentionez sa le gauresc dopul , dar as dori cefa sfaturi. Mentionez ca am ridicat cuiele la maxim in carburatoare. Merci anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 La dihania mea care cred ca-i din '94 sau '95 (nu retin exact si mi-e lene sa-i caut certificatul de nastere!) acele gauri is decupate din fabrica, dar am vazut la modele mai noi ca acestea au doar un desen in acel spatiu. Nu cred ca o s-o doara daca decupezi, dar mare atentie, nu lasa lavete, cirpe sau alte obiecte care pot fi apirate in interior pe acele gauri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 La modele 93-95 sunt taiate din fabrica, iar la cele dupa 96 sunt infundate din fabrica. Mesterii de la BMW au considerat ca acele gauri duc la marirea zgomotului facut de mobra in timpul aspiratiei aerulu si de aceea le-au infundati. Din ce am citit, cred ca trebuie ceva modificat pe la carburatoare daca se gauresc dopurile, dar nu pot baga mana in foc. Daca ai mai multa rabdare si te pricepi mai bine la termenii tehnici decat mine arunca un ochi aici ca sa stii in ce te bagi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 am lucrat obosit la mobra si ghici ce..... am futu filetul de la baia de ulei. intrebare intrebatoare: cum rezolv problema, sau mai bine spus cum a rezolvat-o cineva pana acum si de ce s-a lovit! multumesc anticipat! ps: am tarozii necesari confectionarii unui alt filet, facem si alt buson cu garnitura...dar la ce sa ma astept pe acolo! si daca va intrebati cum am reusit...da...am strans in loc sa destrang Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.