gagalin Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 salut , am si o intrebare la cunoscatori, poate reusiti sa ma ajutati cu un sfat , am vazut de vanzare un f650 gs , rosu, arata impecabil , 11.000 de km , an 98 , pret 2500 de euro , mentionez ca motocicleta este a unui director intr-un service destul de mare , nu stiu ce sa schimbat la el , ce ziceti de pret ??? inca nu m am urcat pe unul , si inca nu am idee la ce pozitie sa ma astept , eu am 1,70 si 110 kg , am mai discutat cu un biker , si a zis sa imi iau gandul ca are ceva vechime ,dar din ce am citit la voi , este un motor destul de bun va multumesc si o saptamana cat de poate de buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 salut , am si o intrebare la cunoscatori, poate reusiti sa ma ajutati cu un sfat , am vazut de vanzare un f650 gs , rosu, arata impecabil , 11.000 de km , an 98 , pret 2500 de euro , mentionez ca motocicleta este a unui director intr-un service destul de mare , nu stiu ce sa schimbat la el , ce ziceti de pret ??? inca nu m am urcat pe unul , si inca nu am idee la ce pozitie sa ma astept , eu am 1,70 si 110 kg , am mai discutat cu un biker , si a zis sa imi iau gandul ca are ceva vechime ,dar din ce am citit la voi , este un motor destul de bun In primul rand este F650 fara "GS"... GS a fost modelul mai nou, incepand din 2000, cel cu injectie. Apoi... daca sunt km reali 11.000, sunt foarte putini iar pretul mi se pare foarte bun. Anul nu conteaza asa mult si oricum este ok. Eu am avut una (tot rosie din '98) de care am fost foarte multumit. Foarte manevrabila, fasneata, economica. Am avut-o 5-6 luni in care am facut cca 8500km si nu am schimbat nimic, decat revizia. Referitor la inaltimea ta... vezi cat de usor te urci pe ea si cum ajungi cu picioarele jos; nu conteaza ce zic altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gagalin Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 multumesc @khk pentru raspuns , oricum pentru mine conteaza sa ajung macar cu varful jos , ca la cat sunt nu ma ia vantul pe sus si pot sa o tin ( cred ) , o sa mai insist la ea sa vad cum sta cu consumabilele , poate mai reusesc sa scot ceva la ea bafta si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 salut , am si o intrebare la cunoscatori, poate reusiti sa ma ajutati cu un sfat , am vazut de vanzare un f650 gs , rosu, arata impecabil , 11.000 de km , an 98 , pret 2500 de euro , mentionez ca motocicleta este a unui director intr-un service destul de mare , nu stiu ce sa schimbat la el , ce ziceti de pret ??? inca nu m am urcat pe unul , si inca nu am idee la ce pozitie sa ma astept , eu am 1,70 si 110 kg , am mai discutat cu un biker , si a zis sa imi iau gandul ca are ceva vechime ,dar din ce am citit la voi , este un motor destul de bun va multumesc si o saptamana cat de poate de buna Ca an motorul e destul de vechi, dar la BMW au facut nemtii (de fapt austriecii de la ROTAX) niste motoare fiabile. Cineva pe forum zicea ca incepi sa te gindesti la o segmentare pe la vreo 120 000 km. Cei cu vechime de pe forum pot sa iti confirme. In ce priveste pozitia de mers nu trebuie sa iti faci probleme. E comoda, dupa 400 de km nu te doare mai nimic. La alte motoare parca stai pe scindura. Esti greu deci vintul nu o sa te ia si motorul daca are viatza in el o sa te ajute linistit la depasiri. Daca o sa mergeti in 2 pe el, si amindoi sunteti mari si grei atunci o sa simti. Dar nu in mod deosebit. La inaltimea ta o sa stai cu picioarele pe pamint fara mari probleme si cred ca oricum mai poti regla putin si din amortizorul spate. Daca nu esti cu doua maini pe stinga o sa poti sa il depanezi si singur. Se gasesc manuale de reparatie si chiar DVD-uri demostrative asa ca daca gasesti piese de schimb si nu iti prinzi urechile totul se rezolva. Oricum cred ca destul de multe piese de pe F se potrivesc si pe GS deci tinind cont ca fabrica mai face piese de schimb pt. motor inca 10 ani de la scoaterea din fabricatie, nu ar trebui sa fie probleme.Daca vrei sa il tii mai mult si daca vrei ca el sa te tina si duca bine sa faci schimburile de ulei la timp. Cartea zice ca pe la 10.000 km dar eu iti recomnd sa o faci pe la 5000. Eu unul asa o fac si chiar daca cheltui un pic mai mult pe consumabile, sunt convins ca motorului ii face bine. In ce priveste pretul asta de tine depinde . Citi bani vrei sa dai. Eu am luat saptamina trecuta un GS din 2004 la 3900 EUR la 15000 km. Mai am putin de bibilit la el si o sa fie perfect. Daca il iei sa-l alergi sanatos si sa ai TU grija de tine ca altii nu o sa aiba. Hai noroc si asfalt uscat. Pentru cei curiosi aici este un manual de reparatie. Se potriveste la modelele 2000 - 2003 si chiar si la 2004 - 2007. http://www.scribd.com/doc/3824768/BMW-F650...English-Version Sa-l folositi sanatosi si cu folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 salutare, are cineva manualu de reparatie pentru F650 clasic ? multam, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 (editat) salutare, are cineva manualu de reparatie pentru F650 clasic ? multam, Cauta aici.. Manualul pentru clasic direct de AICI, prin bunavointa http://bmwf650.zeroweb.ro/ EDIT: Mi s-a parut normal sa mentionez si munca lui Biohazardousguy, si site-ul de unde poate fi luat (mai ales ca mai sunt cateva manuale de bembeu acolo). Editat Februarie 3, 2009 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 just jhon, incaodata multumesc, deja sunt dator ! ps: am fost la service pentru spalat si reglat carburatoarele, acum dimineata cand o pornesc si trag socu se ineaca si nu merge neam, oricum as trage socu sta in maxim 1500 de ture si merge ca dreacu.. ceva idei ? multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 (editat) just jhon, incaodata multumesc, deja sunt dator ! ps: am fost la service pentru spalat si reglat carburatoarele, acum dimineata cand o pornesc si trag socu se ineaca si nu merge neam, oricum as trage socu sta in maxim 1500 de ture si merge ca dreacu.. Nu-i bai, d-aia estem aici.. Dar dupa ce se incalzeste cum mere? Suna a reglaj prost al amestecului, din slabele mele cunostinte mecanicuase.. ..sau doar a ralanti-ului?? Editat Februarie 4, 2009 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 ps: am fost la service pentru spalat si reglat carburatoarele, acum dimineata cand o pornesc si trag socu se ineaca si nu merge neam, oricum as trage socu sta in maxim 1500 de ture si merge ca dreacu.. ceva idei ? multumesc, Citeam aseara pe F650.com ca un nenea a patit ceva similar. La motorul lui nevasta-sa a avut o problema mare cu pornirea la rece pe un F clasic. A verificat cam tot ce inseamna carburatie si pina la urma tot nu i-a dat de capat. Intr-un final un nene la service a gasit cum ca o supapa sau chiar doua, parca, erau un pic indoite si de aia totul mergea prost. Nenea americanu a schimbat setul de supape cu unele noi, cheltuit garmada mare de bani, motor mers impecabil. Roaga-te sa nu fie si cazul tau, dar ia in considerare si posibilitatea asta. Cind ai facut ultima verificare la jocul de la supape ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 salutare, m-am exprimat eu oarecum gresit Inainte sa-i spal carburatoarele treaba mergea in felul urmator, dimineata ii trageam socu pana la capat, dadeam cheie, pornea si dupa 2 minute il lasam la jumate si se incalzea. din cate tin eu minte cu socu tras tot statea pe undeva pe la 2500rpm. Acum dimineata oricum i-as trage socu, merge inecat, sacadat prost si sta undeva pe la 1500rpm ! DAR, dupa ce ma chinui si o incalzesc merge foarte bine si rotund. textoru' nu i am verificat niciodata jocul la supape, acum cind am plecat de la birou, rece fiind, am pornit-o fara soc si i-am tinut gazu 2 min pana s-a incalzit. bafta tuturor si multam de raspunsuri, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 salutare, m-am exprimat eu oarecum gresit Inainte sa-i spal carburatoarele treaba mergea in felul urmator, dimineata ii trageam socu pana la capat, dadeam cheie, pornea si dupa 2 minute il lasam la jumate si se incalzea. din cate tin eu minte cu socu tras tot statea pe undeva pe la 2500rpm. Acum dimineata oricum i-as trage socu, merge inecat, sacadat prost si sta undeva pe la 1500rpm ! DAR, dupa ce ma chinui si o incalzesc merge foarte bine si rotund. textoru' nu i am verificat niciodata jocul la supape, acum cind am plecat de la birou, rece fiind, am pornit-o fara soc si i-am tinut gazu 2 min pana s-a incalzit. bafta tuturor si multam de raspunsuri, carburatie nereglata,amestec gresit,cand tragi socul probabil are tendinta sa se innece..incearca cu socul la juma' sau la sfert. oricummai insista prin acea zona,poate la mecanic mai bueeen.baftok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 saluto mica problema am sunat azi la reprezentanta bmw sa aflu ce ulei pot sa mi ofere pt bmw f 650 st din 2000 au zis ca bmw recomanda(si evident vinde) doar 20 W 50. am intrebat daca e sintetic,intrebare la care s au blocat total si apoi au zis ca e ok,ca e castrol si are desenata o motocicleta pe eticheta e 343.000 litrul 2,3 litri imi trebuie daca schimb si filtrul? merita luat asta?este exact ceea ce ar trebui?voi ce bagati? Eu am tot 20w50 de la Motul, mineral. Ala de la bavaria e cam scump, eu am luat bidonul de 4 litrii cu vreo 90ron anul trecut. Parerea mea este sa mergi pe Motul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 am schimbat uleiu azi la mymoto. au o oferta, schimbu de ulei plus flitru si manopera 99ron. uleiu' e ceva motorex. bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 saluto mica problema am sunat azi la reprezentanta bmw sa aflu ce ulei pot sa mi ofere pt bmw f 650 st din 2000 au zis ca bmw recomanda(si evident vinde) doar 20 W 50. am intrebat daca e sintetic,intrebare la care s au blocat total si apoi au zis ca e ok,ca e castrol si are desenata o motocicleta pe eticheta e 343.000 litrul 2,3 litri imi trebuie daca schimb si filtrul? merita luat asta?este exact ceea ce ar trebui?voi ce bagati? normal ca s-au blocat! din cite imi aduc aminte, in manualul gs-ului era recomandat a se folosi doar ulei mineral - recomandare care cred ca este valabila si pt. st - motorul fiind acelasi. in mod normal, in momentul in care vrei sa cumperi ulei la bavaria, trebuie sa-ti ceara modelul si seria motorului. datele acestea sunt introduse in programul de service, iar acesta afiseaza tipul de ulei recomandat de bmw. este adevarat ca bmw are un contract cu castrol, dar dat fiind faptul ca motocicleta ta nu mai este in garantie, parerea mea - asta vis-a-vis de pret - este ca poti folosi si alta marca de ulei DACA tii cont de tipul (adica sa fie mineral) si viscozitatea recomandate de producator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Pentru boxere cei de la AC SCHNITZER baga 10w40 dedicat special -> http://www.motorex.com/index.cfm/fuseactio...43-772-784-1954 La monocilindrele F650 am prieteni care stau de 3 ani cu 15w50 semi-sintetic vara si 10w40 semi-sintetic iarna. Si nu le clănțăne nimic la mobre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 mersi mult de raspunsuridar de ce mai imi cer datele despre motocicleta,cand ei ofera un singur tip de ulei?chestia asta mi au zis o limpede,ca e un singur tip,20 W 50 pai asta recomanda ei si in monocilindri(F) si in boxere( R ) si in 4 linie(K)? Eu tot ulei de la BMW 20W 50 am bagat si nu am avut nici o problema. Daca ei recomanda asta, asta bag. Acum fiecare cum vrea sa se complice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 mersi mult de raspunsuridar de ce mai imi cer datele despre motocicleta,cand ei ofera un singur tip de ulei?chestia asta mi au zis o limpede,ca e un singur tip,20 W 50 pai asta recomanda ei si in monocilindri(F) si in boxere( R ) si in 4 linie(K)? Kevin, inca o data, motivul pt. care iti cer aceste date, este ca ele se introduc in program. cind am facut revizia de 1000km cu gs-ul 1200, am vazut exact aceasta procedura - am stat in fata monitorului. la vremea aceea am avut de ales intre 2 optiuni - in final a fost 15w40. iar pe bidon scria ca este pentru motoare boxer! cind ti-au spus ca este un singur tip de ulei, sigur s-au referit la modelul tau, ST - pt. ca probabil asa afisa programul. ca atare ... cel care a facut treaba asta, a procedat corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 tau,mi au servit treaba cu un singur ulei inainte sa ma intrebe tipul motocicleteie vorba de cei de la cluj,la oradea erau paraleli(nu sunt sigur ca stiau ca bmw face si motociclete,dupa cum s au mirat)si mi au dat numarul celor din cluj Si eu tot din Cluj l-am luat. Si saptamana viitoare ma duc sa-mi iau pentru schimbul de anul acesta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Legat de ulei, s-au discutat multe...si am mai scris si eu: pentru F650 GS desi se recoamnda ulei mineral, pe realoem.com cat si la Bavaria, uleiul care se recoamnda si are ca part number 81229407414 este un ulei cat se poate de semi-sintetic, 15W-40 si mai are pe el si o poza cu un motor de masina.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nevemore_adi Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 saluto mica problema am sunat azi la reprezentanta bmw sa aflu ce ulei pot sa mi ofere pt bmw f 650 st din 2000 au zis ca bmw recomanda(si evident vinde) doar 20 W 50. am intrebat daca e sintetic,intrebare la care s au blocat total si apoi au zis ca e ok,ca e castrol si are desenata o motocicleta pe eticheta e 343.000 litrul 2,3 litri imi trebuie daca schimb si filtrul? merita luat asta?este exact ceea ce ar trebui?voi ce bagati? Eu am F650 GS din 2000 si trebuie sa fac revizia de 20k. Ieri am fost la Bavaria in pipera si mi-au dat o proforma pe care mi-au pus "Ulei motor 15W40" la 39 de lei litrul... Cand le-am spus ca eu am acum Motul, ei mi-au spus ca BMW recomanda Castrol si ei asta vand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 saluto mica problema am sunat azi la reprezentanta bmw sa aflu ce ulei pot sa mi ofere pt bmw f 650 st din 2000 au zis ca bmw recomanda(si evident vinde) doar 20 W 50. am intrebat daca e sintetic,intrebare la care s au blocat total si apoi au zis ca e ok,ca e castrol si are desenata o motocicleta pe eticheta e 343.000 litrul 2,3 litri imi trebuie daca schimb si filtrul? merita luat asta?este exact ceea ce ar trebui?voi ce bagati? Kevin, eu mi-am luat de la Banat Car TM in 2006 Dakarul si de atunci am mers tot cu uleiul 20W50 care se vinde pe la reprezentantele BMW. Din ce stiu eu e Castrol. Am schimbat o singura data uleiul la ei la 10000km ca era motorul inca in garantie , dar dupa aceea schimburile le-am facut eu. Acum citva timp am deschis pe forum discutia asta cu uleiul mineral, sintetic sau semi-sintetic. S-a postat un link de pe F650.com unde era discutia asta si eu in final m-am lamurit. La motorul care il am e suficient uleiul mineral. Cel full sintetic poate sa creeze probleme la placile de frictiune ale ambreiajului datorita aditivilor antifrictiune pe care ii contine. Nu zic ca sigur se intimpla asta dar exista o posibilitate de a se intimpla. Eu in plus schimb uleiul la 5000 km, ca asa am eu un pitic pe creier. Am desfacut mai zilele trecute mobra ca sa-i vad jocul la supape, si am constatat ca dupa 4000km de la ultimul schimb uleiul era foarte curat. Dar de schimbat la 5000 eu tot o sa il schimb. Deci parerea mea e ca pentru motorishca ta e suficient sa mergi pe ulei minera,l dar sa fie de firma, gen Motul, Castrol . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 fratilor, care ati schimbat kit ambreriaj de F 650 clasic ? eventual niste preturi m-ar interesa. a inceput sa patineze enervant de tare, am verificat cablu e ok, Multam' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 (editat) "Sa nu te iei niciodata dupa bogdan dupa ce bea cafea" (nefumator/neconsumator de cafea). Cam asta reiesea din spusele celor doi cu care am fost pana la Giurgiu in noaptea asta... Plimbandu-ma ca un trist prin centru dupa ce am iesit de la serviciu pe la ora 9, mi-a venit minunata idee de traseu. Am pus mana pe telefon, am sunat o prietena, a zis ca vine, mi-am sunat un coleg de munca, a raspuns afirmativ, l-am sunat si pe celalalt, nu am dat de el asa ca am pornit doua motoare si trei oameni sa vedem Dunarea. Dovada mai jos... P.S.: Am ajuns acasa pe la 3:45 noaptea. P.S.2: Nu va recomand sa faceti ca noi pentru ca e frig. P.S.3: In restaurantul de langa vama se mananca o ciorba delicioasa lasand de-o parte faptul ca vecinii de masa ascultau manele la telefon. Editat Februarie 16, 2009 de bogdan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 bre' cand mai faci nefacute d'astea da-mi si mie un semn, bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Ce ai ma? Te mananca? Oamenii aia merg cu peste 50 km pe ora!!!!! Vrei sa stea dupa tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.