Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Daca reusesc sa le dau jos, nu imi vine sa le mai pun pe aceleasi. Daca tot sunt acolo cred ca merita sa le schimb. Dar mai inainte incerc sa vad daca mama natura a avut timp sa usuce benziculina peste noapte. Poate nu ma mai chinuie cu datul jos. O fac si eu cand e mai cald ca acum imi ingheata degetele.

 

nu tre sa dai chiar nimic jos. vezi ca ai in trusa de scule a mobrei o cheie de bujii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nu tre sa dai chiar nimic jos. vezi ca ai in trusa de scule a mobrei o cheie de bujii.

 

roger, de partea asta m-am prins. Doar ca ieri am fost incurct de faptul ca fisele pareau mai ciudate decat am vazut eu pana acum si nu-mi dadeam seama de sistemul de prindere al lor pe bujie.

 

Si ca am ajuns la capitolul asta, am in trusa o "tzeava" rotunda la un capat, aplatizata la celalalt. What does that button do? M-am prins de toate pana la asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca reusesc sa le dau jos, nu imi vine sa le mai pun pe aceleasi.

 

Dupa ce le dai jos pe cele vechi,arde-le ,curata-le si pastreaza-le in trusa de scule.Sunt asa de bune dupa ce dai prin balti sau o inneci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce le dai jos pe cele vechi,arde-le ,curata-le si pastreaza-le in trusa de scule.Sunt asa de bune dupa ce dai prin balti sau o inneci.

 

super sfat, uite ca nu m-a dus mintea pana acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
salutare, care stiti unde se afla surubu de reglat benzina la f650 clasic ?

nu surubu' de ralanti, ala stiu unde este...

 

multumesc, :laugh:

De asta intrebi?? :laugh:

 

Trash that, acu' am vaz't ca nu intrebai de ala de ralanti.. revin cu linku' catre alea imediat..

 

Mkay, linkul e corect, doar ca n-ar fi fost suficient de explicit.. banuiesc ca de cel incercuit cu verde ai nevoie.. 'ezi ca zice acolo cum se regleaza. Cele doua incercuite cu rosu sunt pentru golire..

Editat de Just_John
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.louis.de/_10c156cbcb5b71936c334...tnr_gr=10025434

ce ziceti de astea?are cineva?is de ceva treaba?ce sistem de prindere au?e cumva inclus in set?la pretul asta merita,nu?

nu ma descurc deloc cu germana

mersi

 

Nu stiu cat de bine se preteaza...mai ales pentru GS avand in vedere ca o sa cam vina fix peste cele doua tobe de esapament care se incing in draci, gentile fiind din material textil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe dreapta e ok

 

pe stanga e protectia tobei.toba sigur n o atinge,dar protectia da

n are nimeni ceva de genul sa mi zica cum se comporta?

 

Pentru orice fel de genti, fie ca sunt din aluminiu sau textil, cel mai bine e sa ai niste suporturi de bagaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru orice fel de genti, fie ca sunt din aluminiu sau textil, cel mai bine e sa ai niste suporturi de bagaje.

 

 

Corect!!! Tobele o sa-ti pirleasca gentile si o sa miroase urit. Cam toate sistemele de genti laterale au si cite un suport metalic. Doar la choppere sunt gentile de piele cam de unele singure, da alea sunt altfel de motoare. Asa ca daca le iei gindeste-te cum faci sa nu le prajesti. Pretul nu e rau dar ca si capacitate sunt mici. Bineinteles si asta depinde la ce le folosesti , la ture lungi sau doar la fitziiala prin imprejurimi.

 

Bai romani, stie careva ceva de uleiurile sintetice sau semi-sintetice in mobrele noastre, sau pot sa renunt sa mai insist asupra acestui subiect delicat si cu bulina rosie ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , am si o intrebare la cunoscatori, poate reusiti sa ma ajutati cu un sfat , am vazut de vanzare un f650 gs , rosu, arata impecabil , 11.000 de km , an 98 , pret 2500 de euro , mentionez ca motocicleta este a unui director intr-un service destul de mare , nu stiu ce sa schimbat la el , ce ziceti de pret ??? inca nu m am urcat pe unul , si inca nu am idee la ce pozitie sa ma astept , eu am 1,70 si 110 kg , am mai discutat cu un biker , si a zis sa imi iau gandul ca are ceva vechime ,dar din ce am citit la voi , este un motor destul de bun

 

va multumesc si o saptamana cat de poate de buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , am si o intrebare la cunoscatori, poate reusiti sa ma ajutati cu un sfat , am vazut de vanzare un f650 gs , rosu, arata impecabil , 11.000 de km , an 98 , pret 2500 de euro , mentionez ca motocicleta este a unui director intr-un service destul de mare , nu stiu ce sa schimbat la el , ce ziceti de pret ??? inca nu m am urcat pe unul , si inca nu am idee la ce pozitie sa ma astept , eu am 1,70 si 110 kg , am mai discutat cu un biker , si a zis sa imi iau gandul ca are ceva vechime ,dar din ce am citit la voi , este un motor destul de bun

 

In primul rand este F650 fara "GS"... GS a fost modelul mai nou, incepand din 2000, cel cu injectie.

 

Apoi... daca sunt km reali 11.000, sunt foarte putini iar pretul mi se pare foarte bun. Anul nu conteaza asa mult si oricum este ok.

Eu am avut una (tot rosie din '98) de care am fost foarte multumit. Foarte manevrabila, fasneata, economica.

Am avut-o 5-6 luni in care am facut cca 8500km si nu am schimbat nimic, decat revizia.

 

Referitor la inaltimea ta... vezi cat de usor te urci pe ea si cum ajungi cu picioarele jos; nu conteaza ce zic altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc @khk pentru raspuns , oricum pentru mine conteaza sa ajung macar cu varful jos , ca la cat sunt nu ma ia vantul pe sus si pot sa o tin ( cred ) , o sa mai insist la ea sa vad cum sta cu consumabilele , poate mai reusesc sa scot ceva la ea

 

bafta si numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , am si o intrebare la cunoscatori, poate reusiti sa ma ajutati cu un sfat , am vazut de vanzare un f650 gs , rosu, arata impecabil , 11.000 de km , an 98 , pret 2500 de euro , mentionez ca motocicleta este a unui director intr-un service destul de mare , nu stiu ce sa schimbat la el , ce ziceti de pret ??? inca nu m am urcat pe unul , si inca nu am idee la ce pozitie sa ma astept , eu am 1,70 si 110 kg , am mai discutat cu un biker , si a zis sa imi iau gandul ca are ceva vechime ,dar din ce am citit la voi , este un motor destul de bun

 

va multumesc si o saptamana cat de poate de buna

 

 

Ca an motorul e destul de vechi, dar la BMW au facut nemtii (de fapt austriecii de la ROTAX) niste motoare fiabile. Cineva pe forum zicea ca incepi sa te gindesti la o segmentare pe la vreo 120 000 km. Cei cu vechime de pe forum pot sa iti confirme. In ce priveste pozitia de mers nu trebuie sa iti faci probleme. E comoda, dupa 400 de km nu te doare mai nimic. La alte motoare parca stai pe scindura. Esti greu deci vintul nu o sa te ia si motorul daca are viatza in el o sa te ajute linistit la depasiri. Daca o sa mergeti in 2 pe el, si amindoi sunteti mari si grei atunci o sa simti. Dar nu in mod deosebit. La inaltimea ta o sa stai cu picioarele pe pamint fara mari probleme si cred ca oricum mai poti regla putin si din amortizorul spate. Daca nu esti cu doua maini pe stinga o sa poti sa il depanezi si singur. Se gasesc manuale de reparatie si chiar DVD-uri demostrative asa ca daca gasesti piese de schimb si nu iti prinzi urechile totul se rezolva. Oricum cred ca destul de multe piese de pe F se potrivesc si pe GS deci tinind cont ca fabrica mai face piese de schimb pt. motor inca 10 ani de la scoaterea din fabricatie, nu ar trebui sa fie probleme.Daca vrei sa il tii mai mult si daca vrei ca el sa te tina si duca bine sa faci schimburile de ulei la timp. Cartea zice ca pe la 10.000 km dar eu iti recomnd sa o faci pe la 5000. Eu unul asa o fac si chiar daca cheltui un pic mai mult pe consumabile, sunt convins ca motorului ii face bine. In ce priveste pretul asta de tine depinde . Citi bani vrei sa dai. Eu am luat saptamina trecuta un GS din 2004 la 3900 EUR la 15000 km. Mai am putin de bibilit la el si o sa fie perfect. Daca il iei sa-l alergi sanatos si sa ai TU grija de tine ca altii nu o sa aiba. Hai noroc si asfalt uscat.

 

Pentru cei curiosi aici este un manual de reparatie. Se potriveste la modelele 2000 - 2003 si chiar si la 2004 - 2007.

 

http://www.scribd.com/doc/3824768/BMW-F650...English-Version

 

Sa-l folositi sanatosi si cu folos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, are cineva manualu de reparatie pentru F650 clasic ?

 

 

multam, :blink:

Cauta aici.. Manualul pentru clasic direct de AICI, prin bunavointa http://bmwf650.zeroweb.ro/ :crack:

 

EDIT: Mi s-a parut normal sa mentionez si munca lui Biohazardousguy, si site-ul de unde poate fi luat (mai ales ca mai sunt cateva manuale de bembeu acolo). :blink:

Editat de Just_John
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

just jhon, incaodata multumesc, deja sunt dator ! :crack:

 

ps: am fost la service pentru spalat si reglat carburatoarele, acum dimineata cand o pornesc si trag socu se ineaca si nu merge neam, oricum as trage socu sta in maxim 1500 de ture si merge ca dreacu..

 

ceva idei ?

 

 

multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

just jhon, incaodata multumesc, deja sunt dator ! :crack:

 

ps: am fost la service pentru spalat si reglat carburatoarele, acum dimineata cand o pornesc si trag socu se ineaca si nu merge neam, oricum as trage socu sta in maxim 1500 de ture si merge ca dreacu..

Nu-i bai, d-aia estem aici.. :blink:

 

Dar dupa ce se incalzeste cum mere? Suna a reglaj prost al amestecului, din slabele mele cunostinte mecanicuase.. :blink:

..sau doar a ralanti-ului??

Editat de Just_John
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...