memyselfandI Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 mie sa-mi zici de scut. E de metal sau e ala standard doar ca e argintiu? P.S. frumoasa plimbare. e un plastic mai " bling bling" care aveti presa de lant si/sau stiti sa montati un lant ? ofer bere la schimb ! deh, e singura moneda de schimb recunoscuta de mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 intreba mai sus cineva cat sa ceara pe Fclasic iote ce-am gasit pe bikeshop, acu' nu's convins ca e pe bune.. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...001-175699.html bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 (editat) intreba mai sus cineva cat sa ceara pe Fclasiciote ce-am gasit pe bikeshop, acu' nu's convins ca e pe bune.. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...001-175699.html bafta ! Aproape sigur ca motorul din anunt este fostul BMW F650 al lui Adi Torpan. Editat Mai 17, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Salut, am si eu o "mica" problema. Am pierdut piulita si cu saiba de siguranta de la pinionul mic, evident din cauza ca nu l-am montat corect sau destul de bine, e posibil sa se desfaca piulita chiar daca s-a pus siguranta? Abia ce am apucat sa schimb chitul de lant , si nu am facut mai mult de 200km cu kitul nou. Are cineva asa ceva in plus evident contra cost sau se poate comanda desi mi se cam greu, cine sa-mi aduca o piulita si-o saiba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Salutari, am o problema, nu stiu ce are dar mai nou moare motorul la relanti, daca o turez un pic peste 1500 merge fara probleme, oare sa fie de la bujii problema? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Intrebare... la mobrele din 96 cam in cat timp intra ventilatorul pt a raci motorul la regimul de mers relanti? A mea mobra nu vrea nicicum sa-si faca auzit trilul ventilatorului. Am mers prin oras multicel, nimic, am urcat forestiere si l-am tinut mult turat sa vad daca vrea sa se incinga, nimic ... Am mers cu mobra lu frate-miu (tot funduro) si imediat a intrat ventilatorul si motoru mi-a cam copt si anume .... Am si consum cam de 5,5 ceea ce e cam mult...ce ziceti? e normal au ba? tre gadilat termostatu? ............................... a mea e din '95, daca merg 10 minute la ora 12:00 in oras intra ventilatorul ( in regim "bara la bara" ) ca sa verfici ventilatoru', lasa-o la relanti si in maxim 15min ( presupunind ca afara sunt macar 20 grade) tre' sa porneasca. despre consum, 5.5 unde ? a mea mai nou, nu stiu ce-a patit, dar e de bine, imi ia cam 11litri pt 200km in oras, e drept, fara forje ! indicatorul de apa ce zice ? trece de jumate ? bafta ! Acul de la temperatura urca pana aproape de rosu doar la relanti, dar aici inca nu intra ventilatorul....o sa incerc azi-maine sa vad daca o las mai mult ce face. Consumu de 5,5 % e afara din oras cu pasager (si cu bagaj) la oras am peste 6 da cu forja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Incearca sa aerisesti instalatia de racire, de obicei cind are aer se intimpla din astea, daca nu ai aer vezi supapa din busonul vasului de expansiune, poate nu lucreaza corect! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Ar fi interesant de intrebat de ce i-a schimbat motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 (editat) A, vrea cineva o poza cu kilometrajul la 50000 la un F clasic? Ma apropii vertiginos de cifra asta. Felicitari pentru resuscitare!! Ieo am trecut de 50k, fara sa-mi dau seama.. eram la 50.006 cand am ajuns acasa si am vazut.. Mi-e usor sa "corectez" in photoshop, da' n-are farmec.. am o problema, nu stiu ce are dar mai nou moare motorul la relanti, daca o turez un pic peste 1500 merge fara probleme, oare sa fie de la bujii problema? Ori amestecul, ori trebuie reglate surubelele, zic eu. Face asta si cand e motorul cald? In cat sta la relanti? Normal trebuie sa stea in 1400, dar si la mine mai comenteaza (eu am si alte bube momentan, deci nu intru in discutie ), vezi ca ai un cablu cu un surubel in capat pe langa setarea de amortizor, pe stanga, incearca sa-i cresti relanti-ul pana la 1500, vezi daca mai comenteaza.. Idealmente, ar trebui sa verifici daca cele doua surubele de la carbelitoare sunt la 3-3.5 ture (parca asta e setarea standard).. Ar fi interesant de intrebat de ce i-a schimbat motorul... Exact la asta ma gandeam si eu.. E cel mai ieftin GS pe care l-am vazut de-o vreme incoa'.. in 2007, cand imi cautam motor, am gasit tot un GS galben din 2001 (nu zic ca e acelasi!!) la ~3000e, dar cand l-am vazut m-am razgandit.. Zgariat destul, ruginit destul, fara ABS (doar cu senzor pe fata, discul schimbat, de clasic).. o cazatura, am renuntat imediat la idee.. Ce incerc sa zic? Un pret bun nu inseamna neaparat un pret mic.. Editat Mai 18, 2009 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Revin cu "problema" ca nu se incinge motoru...l-am tinut cam 10 min si a intrat ventilatorul...e pt prima oara cand a facut treaba asta. Daca pun motoru in miscare acul imi scade imediat la un sfert pe ceas (deci se raceste f repede). La voi cum sta acul de temperatura, care este pozitia lui...se duce cumva catre rosu? Al meu ajunge cu greu la jumatate numa cand stau la semafoare. Multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Ori amestecul, ori trebuie reglate surubelele, zic eu. Face asta si cand e motorul cald? In cat sta la relanti? Normal trebuie sa stea in 1400, dar si la mine mai comenteaza (eu am si alte bube momentan, deci nu intru in discutie ), vezi ca ai un cablu cu un surubel in capat pe langa setarea de amortizor, pe stanga, incearca sa-i cresti relanti-ul pana la 1500, vezi daca mai comenteaza.. Idealmente, ar trebui sa verifici daca cele doua surubele de la carbelitoare sunt la 3-3.5 ture (parca asta e setarea standard).. mie imi sta la relanti pe la 1000 - 1100 si faza asta a inceput sa mi-o faca cand era motorul deja cald, am mers cu el o portiune destul de buna doar cu a 1-a . ms frumos pt raspuns, in curand o sa-i schimb consumabilele si atunci o sa-i spun mecanicului sa-i verifice si carburatorul salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 (editat) Revin cu "problema" ca nu se incinge motoru...l-am tinut cam 10 min si a intrat ventilatorul...e pt prima oara cand a facut treaba asta. Daca pun motoru in miscare acul imi scade imediat la un sfert pe ceas (deci se raceste f repede). La voi cum sta acul de temperatura, care este pozitia lui...se duce cumva catre rosu? Al meu ajunge cu greu la jumatate numa cand stau la semafoare.Multzam Al meu ajunge la jumate, in trafic, in forja, kezdii.. S-ar putea sa ai probleme cu termo-ceva-ul.. vezi daca dupa 10-15 minute de forja motorul este intr-adevar cald, daca iti frige chicioarele.. Daca nu detecteaza cum trebe caldura, nu e bine.. daca detecteaza corect, si porneste ventilatorul atunci cand trebuie, atunci nu e bai ca nu se incinge.. ba, chiar ai putea sa te consideri norocos. Sau laudaros, daca zici ca iei consumul ala de 5.5 in trafic.. EDIT: Acu' vazui ca esti din Bv. Mda, e o mica-mare diferenta atat de trafic, cat si de temperatura, deci nu e mare surprindere ca nu se incinge la fel de usor.. @Puskyboy: Succesuri macsime, bre! Editat Mai 18, 2009 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 (editat) mda, n-am putut sa dau edit, era evident o gluma, ma gandeam sa precizez sa nu-mi sara lumea in cap Nu-i bai, bre, cre' ca s-au prins, ca n-or fi batuti in cap! Daca s-au obisnuit cu exprimarea mea (proprie si personala)......... Tre' sa-mi desfac contactul, daca dau ghidonul in stanga (destul de multicel incat sa nu se intample decat la viteza FOARTE mica, gen "picior-powered") imi taie curentu', deci trebuie sa re-verific contactele picolo.. Deci: cine a mai facut asta, la ce sa ma astept? Editat Mai 18, 2009 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 am fost vineri si mi-am facut chei de rezerva, sunt super OK cei de pe Calea Mosilor daca aveti nevoie mi-au facut si pentru topcase si pentru contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 am fost vineri si mi-am facut chei de rezerva, sunt super OK cei de pe Calea Mosilor daca aveti nevoie mi-au facut si pentru topcase si pentru contact fii om cu un batranel ca mine ca nu reusesc sa citesc cele 30 de pagini dinainte. Unde era locul asta pe mosilor? Cat coasta bucata? Daca ai si o poza m-ai scos din mizerie. Saru-mana conasule... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 venind dinspre Armeneasca intri pe Mosilor si inainte de primul semafor pe dreapta. Au o cheie mare ca si firma la strada. Mie mi-au facut pentru un lacat complicat (de am venit cu lacatu la ei) o copie cu 15 lei. Astea de moto cred ca sunt pe la 8-10 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 fii om cu un batranel ca mine ca nu reusesc sa citesc cele 30 de pagini dinainte. Unde era locul asta pe mosilor? Cat coasta bucata? Daca ai si o poza m-ai scos din mizerie. Saru-mana conasule... pe langa ce a zis ratonul mai pot sa adaug ca este vis a vis de Depozitul de calculatoare, pe cartea lor de vizita spune Calea Mosilor nr. 268 (intersectie cu str. Popa Petre), la strada ca reclama au o cheie galbena pe care scrie cu negru MUL-T Key eu mi-am facut de la contact si de la topcase si fiecare a costat cate 20lei site-ul lor este http://www.navigroup.ro/ si email office@navigroup.ro program luni - vineri 9 - 18, sambata 10 - 13 telefoane 021 210 77 40, 0722 317 599 sau persoana de contact Viorel Ăene 0721 335 154, 0766 223 984 mai e nevoie de poza ? success ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 gata, am si pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 pe langa ce a zis ratonul mai pot sa adaug ca este vis a vis de Depozitul de calculatoare, pe cartea lor de vizita spune Calea Mosilor nr. 268 (intersectie cu str. Popa Petre), la strada ca reclama au o cheie galbena pe care scrie cu negru MUL-T Key eu mi-am facut de la contact si de la topcase si fiecare a costat cate 20lei site-ul lor este http://www.navigroup.ro/ si email office@navigroup.ro program luni - vineri 9 - 18, sambata 10 - 13 telefoane 021 210 77 40, 0722 317 599 sau persoana de contact Viorel Ăene 0721 335 154, 0766 223 984 mai e nevoie de poza ? success ! gata, am si pozele Va foarte multumesc. IN gluma, poza trebuia sa fie cu cheia. Na.. serios. Multam mult de ajutor. Chiar ma intrebam unde naiba imi fac cheia. Am fost la Bricostore, la OBI, la un atelier prin Berceni si nu aveau blank-uri. Oricum va recomand un spray de curatat gen WD40 sau liquid wrench dat la incuietori. Il iau cu mine la urmatoarea intalnire pentru cine vrea. Am vazut la mai multi ca se misca greu si cheile de la F clasic au un bug. Sunt 80% dintre ele subtiri in partea de langa cotor. Unii au scapat si s-a nimerit un dinte mai gros acolo. Cheia de la GS e aproape la fel dar fara santul ala langa cotor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Va foarte multumesc. IN gluma, poza trebuia sa fie cu cheia. Na.. serios. Multam mult de ajutor. Chiar ma intrebam unde naiba imi fac cheia. Am fost la Bricostore, la OBI, la un atelier prin Berceni si nu aveau blank-uri. Oricum va recomand un spray de curatat gen WD40 sau liquid wrench dat la incuietori. Il iau cu mine la urmatoarea intalnire pentru cine vrea. Am vazut la mai multi ca se misca greu si cheile de la F clasic au un bug. Sunt 80% dintre ele subtiri in partea de langa cotor. Unii au scapat si s-a nimerit un dinte mai gros acolo. Cheia de la GS e aproape la fel dar fara santul ala langa cotor. dau si poza cu cheile daca nu te grabesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boboque Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Vă salut, domnilor! Am un F 650 ST din '97 Âşi mă cam supără o chestie. PorneÂşte numai daca trag Âşocul. ÂŞi la rece, Âşi la cald. După 100 de km pe autostradă, dacă fac o pauză de 5 minute, trebuie să trag Âşocul ca să pornească. Are cineva vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Am un F 650 ST din '97 Âşi mă cam supără o chestie. PorneÂşte numai daca trag Âşocul. ÂŞi la rece, Âşi la cald.După 100 de km pe autostradă, dacă fac o pauză de 5 minute, trebuie să trag Âşocul ca să pornească. Are cineva vreo idee? Daca merge bine in rest,nu consuma mult,fuge si trage bine,zic sa-l lasi asa,asta e boala comuna...si nu numai la alea din '97,cam la toate modelele F Clasic (sau Funduro).Si al meu facea la fel cind l-am luat,dar pe parcurs si-a mai revenit...asta dupa multe bibileli la carburatorul deja schimbat (care la inceput mergea la fel,numai cu socul tras).Verifica totusi burduful de legatura dintre carbelitoare si motor,sa nu cumva sa traga aer fals sau sa aiba crapaturi,fiindca asta poate fi o cauza la acest simptom.Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boboque Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 (editat) A, merge foarte bine. Consumă 4,8 în afară. În oraÂş nu m-am sinchisit să văd care e consumul. Bine, mai are o bubă, dar asta recent. Scoate un scârțâit/gemet metalic Âşi supărător dacă dau în vreo groapă. Amortizorul spate, sau ceva de genul asta. Probabil o să-l desfac în viitorul apropiat să văd care-i problema. Apropos, voi cum țineți pre-load'ul ăla pentru amortizorul spate? Eu sunt tare nehotărât. Ba îl las mai moale pentru confort, ba îl intăresc, că îmi place să fie mai ridicat motorul... ÂŞi încă ceva. Pe autostradă am mers cu 145 Âşi dădea semne că nu prea mai poate. Cam pe unde ar trebui să fie viteza maximă? Editat Mai 19, 2009 de boboque Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Eu tin amortizoru intarit la maxim...dar asta e chestie de preferinte. Viteza maxima constructiva cred ca e undeva pana in 170 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Setarea standard (10 clickuri) este calculata pentru sosea si masa pe mobra de 75kg. Il intaresti daca te dai pe off/mergi cu pasager si/sau bagaje/te dai sport pe serpentine, il lasi mai moale daca ai mult de mers in drum drept si fara gropi/mergi relaxat. Eu unul intotdeauna ma joc cu suspensia si am setari preferate pentru fiecare din situatii. Voi parca aveti si setare de rebound, as putea spune ca-i chiar mai importanta decat preload-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.