Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

mie sa-mi zici de scut. E de metal sau e ala standard doar ca e argintiu?

 

P.S. frumoasa plimbare.

 

e un plastic mai " bling bling" :laugh:

 

care aveti presa de lant si/sau stiti sa montati un lant ?

ofer bere la schimb !

deh, e singura moneda de schimb recunoscuta de mine :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut, am si eu o "mica" problema. Am pierdut piulita si cu saiba de siguranta de la pinionul mic, evident din cauza ca nu l-am montat corect sau destul de bine, e posibil sa se desfaca piulita chiar daca s-a pus siguranta? Abia ce am apucat sa schimb chitul de lant :laugh: , si nu am facut mai mult de 200km cu kitul nou. Are cineva asa ceva in plus :) evident contra cost sau se poate comanda desi mi se cam greu, cine sa-mi aduca o piulita si-o saiba :P .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

am o problema, nu stiu ce are dar mai nou moare motorul la relanti, daca o turez un pic peste 1500 merge fara probleme, oare sa fie de la bujii problema?

 

ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare... la mobrele din 96 cam in cat timp intra ventilatorul pt a raci motorul la regimul de mers relanti? A mea mobra nu vrea nicicum sa-si faca auzit trilul ventilatorului. Am mers prin oras multicel, nimic, am urcat forestiere si l-am tinut mult turat sa vad daca vrea sa se incinga, nimic ... Am mers cu mobra lu frate-miu (tot funduro) si imediat a intrat ventilatorul si motoru mi-a cam copt si anume .... Am si consum cam de 5,5 ceea ce e cam mult...ce ziceti? e normal au ba? tre gadilat termostatu?

 

 

...............................

a mea e din '95, daca merg 10 minute la ora 12:00 in oras intra ventilatorul ( in regim "bara la bara" )

ca sa verfici ventilatoru', lasa-o la relanti si in maxim 15min ( presupunind ca afara sunt macar 20 grade) tre' sa porneasca.

despre consum, 5.5 unde ?

a mea mai nou, nu stiu ce-a patit, dar e de bine, imi ia cam 11litri pt 200km in oras, e drept, fara forje !

indicatorul de apa ce zice ? trece de jumate ?

 

bafta !

 

 

Acul de la temperatura urca pana aproape de rosu doar la relanti, dar aici inca nu intra ventilatorul....o sa incerc azi-maine sa vad daca o las mai mult ce face. Consumu de 5,5 % e afara din oras cu pasager (si cu bagaj) la oras am peste 6 da cu forja

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa aerisesti instalatia de racire, de obicei cind are aer se intimpla din astea, daca nu ai aer vezi supapa din busonul vasului de expansiune, poate nu lucreaza corect!

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, vrea cineva o poza cu kilometrajul la 50000 la un F clasic? :) Ma apropii vertiginos de cifra asta.

Felicitari pentru resuscitare!! Ieo am trecut de 50k, fara sa-mi dau seama.. eram la 50.006 cand am ajuns acasa si am vazut.. Mi-e usor sa "corectez" in photoshop, da' n-are farmec.. :D

 

am o problema, nu stiu ce are dar mai nou moare motorul la relanti, daca o turez un pic peste 1500 merge fara probleme, oare sa fie de la bujii problema?

Ori amestecul, ori trebuie reglate surubelele, zic eu. Face asta si cand e motorul cald? In cat sta la relanti? Normal trebuie sa stea in 1400, dar si la mine mai comenteaza (eu am si alte bube momentan, deci nu intru in discutie :lol: ), vezi ca ai un cablu cu un surubel in capat pe langa setarea de amortizor, pe stanga, incearca sa-i cresti relanti-ul pana la 1500, vezi daca mai comenteaza.. Idealmente, ar trebui sa verifici daca cele doua surubele de la carbelitoare sunt la 3-3.5 ture (parca asta e setarea standard)..

:D

Ar fi interesant de intrebat de ce i-a schimbat motorul...

Exact la asta ma gandeam si eu.. E cel mai ieftin GS pe care l-am vazut de-o vreme incoa'.. in 2007, cand imi cautam motor, am gasit tot un GS galben din 2001 (nu zic ca e acelasi!!) la ~3000e, dar cand l-am vazut m-am razgandit.. Zgariat destul, ruginit destul, fara ABS (doar cu senzor pe fata, discul schimbat, de clasic).. o cazatura, am renuntat imediat la idee..

Ce incerc sa zic? Un pret bun nu inseamna neaparat un pret mic.. :P

Editat de Just_John
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu "problema" ca nu se incinge motoru...l-am tinut cam 10 min si a intrat ventilatorul...e pt prima oara cand a facut treaba asta. Daca pun motoru in miscare acul imi scade imediat la un sfert pe ceas (deci se raceste f repede). La voi cum sta acul de temperatura, care este pozitia lui...se duce cumva catre rosu? Al meu ajunge cu greu la jumatate numa cand stau la semafoare.

Multzam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori amestecul, ori trebuie reglate surubelele, zic eu. Face asta si cand e motorul cald? In cat sta la relanti? Normal trebuie sa stea in 1400, dar si la mine mai comenteaza (eu am si alte bube momentan, deci nu intru in discutie :P ), vezi ca ai un cablu cu un surubel in capat pe langa setarea de amortizor, pe stanga, incearca sa-i cresti relanti-ul pana la 1500, vezi daca mai comenteaza.. Idealmente, ar trebui sa verifici daca cele doua surubele de la carbelitoare sunt la 3-3.5 ture (parca asta e setarea standard)..

:D

 

mie imi sta la relanti pe la 1000 - 1100 si faza asta a inceput sa mi-o faca cand era motorul deja cald, am mers cu el o portiune destul de buna doar cu a 1-a .

ms frumos pt raspuns, in curand o sa-i schimb consumabilele si atunci o sa-i spun mecanicului sa-i verifice si carburatorul

 

salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu "problema" ca nu se incinge motoru...l-am tinut cam 10 min si a intrat ventilatorul...e pt prima oara cand a facut treaba asta. Daca pun motoru in miscare acul imi scade imediat la un sfert pe ceas (deci se raceste f repede). La voi cum sta acul de temperatura, care este pozitia lui...se duce cumva catre rosu? Al meu ajunge cu greu la jumatate numa cand stau la semafoare.

Multzam

Al meu ajunge la jumate, in trafic, in forja, kezdii..

 

S-ar putea sa ai probleme cu termo-ceva-ul.. vezi daca dupa 10-15 minute de forja motorul este intr-adevar cald, daca iti frige chicioarele.. Daca nu detecteaza cum trebe caldura, nu e bine.. daca detecteaza corect, si porneste ventilatorul atunci cand trebuie, atunci nu e bai ca nu se incinge.. ba, chiar ai putea sa te consideri norocos. Sau laudaros, daca zici ca iei consumul ala de 5.5 in trafic.. :P EDIT: Acu' vazui ca esti din Bv. Mda, e o mica-mare diferenta atat de trafic, cat si de temperatura, deci nu e mare surprindere ca nu se incinge la fel de usor..

 

@Puskyboy: Succesuri macsime, bre! :D

Editat de Just_John
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, n-am putut sa dau edit, era evident o gluma, ma gandeam sa precizez sa nu-mi sara lumea in cap

Nu-i bai, bre, cre' ca s-au prins, ca n-or fi batuti in cap! :) Daca s-au obisnuit cu exprimarea mea (proprie si personala)......... :P

 

Tre' sa-mi desfac contactul, daca dau ghidonul in stanga (destul de multicel incat sa nu se intample decat la viteza FOARTE mica, gen "picior-powered") imi taie curentu', deci trebuie sa re-verific contactele picolo.. :D Deci: cine a mai facut asta, la ce sa ma astept?

Editat de Just_John
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost vineri si mi-am facut chei de rezerva, sunt super OK cei de pe Calea Mosilor daca aveti nevoie

 

mi-au facut si pentru topcase si pentru contact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost vineri si mi-am facut chei de rezerva, sunt super OK cei de pe Calea Mosilor daca aveti nevoie

 

mi-au facut si pentru topcase si pentru contact

 

fii om cu un batranel ca mine ca nu reusesc sa citesc cele 30 de pagini dinainte. Unde era locul asta pe mosilor? Cat coasta bucata? Daca ai si o poza m-ai scos din mizerie.

 

Saru-mana conasule...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

venind dinspre Armeneasca intri pe Mosilor si inainte de primul semafor pe dreapta. Au o cheie mare ca si firma la strada.

 

Mie mi-au facut pentru un lacat complicat (de am venit cu lacatu la ei) o copie cu 15 lei. Astea de moto cred ca sunt pe la 8-10 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fii om cu un batranel ca mine ca nu reusesc sa citesc cele 30 de pagini dinainte. Unde era locul asta pe mosilor? Cat coasta bucata? Daca ai si o poza m-ai scos din mizerie.

 

Saru-mana conasule...

 

pe langa ce a zis ratonul mai pot sa adaug ca este vis a vis de Depozitul de calculatoare, pe cartea lor de vizita spune Calea Mosilor nr. 268 (intersectie cu str. Popa Petre), la strada ca reclama au o cheie galbena pe care scrie cu negru MUL-T Key

 

eu mi-am facut de la contact si de la topcase si fiecare a costat cate 20lei

 

site-ul lor este http://www.navigroup.ro/ si email office@navigroup.ro

 

program luni - vineri 9 - 18, sambata 10 - 13

 

telefoane 021 210 77 40, 0722 317 599

 

sau persoana de contact Viorel Ăene 0721 335 154, 0766 223 984

 

mai e nevoie de poza ?

 

success !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe langa ce a zis ratonul mai pot sa adaug ca este vis a vis de Depozitul de calculatoare, pe cartea lor de vizita spune Calea Mosilor nr. 268 (intersectie cu str. Popa Petre), la strada ca reclama au o cheie galbena pe care scrie cu negru MUL-T Key

 

eu mi-am facut de la contact si de la topcase si fiecare a costat cate 20lei

 

site-ul lor este http://www.navigroup.ro/ si email office@navigroup.ro

 

program luni - vineri 9 - 18, sambata 10 - 13

 

telefoane 021 210 77 40, 0722 317 599

 

sau persoana de contact Viorel Ăene 0721 335 154, 0766 223 984

 

mai e nevoie de poza ?

 

success !

 

 

gata, am si pozele

 

:D

 

Va foarte multumesc. IN gluma, poza trebuia sa fie cu cheia.

 

Na.. serios. Multam mult de ajutor. Chiar ma intrebam unde naiba imi fac cheia. Am fost la Bricostore, la OBI, la un atelier prin Berceni si nu aveau blank-uri.

 

Oricum va recomand un spray de curatat gen WD40 sau liquid wrench dat la incuietori. Il iau cu mine la urmatoarea intalnire pentru cine vrea. Am vazut la mai multi ca se misca greu si cheile de la F clasic au un bug. Sunt 80% dintre ele subtiri in partea de langa cotor. Unii au scapat si s-a nimerit un dinte mai gros acolo. Cheia de la GS e aproape la fel dar fara santul ala langa cotor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D

 

Va foarte multumesc. IN gluma, poza trebuia sa fie cu cheia.

 

Na.. serios. Multam mult de ajutor. Chiar ma intrebam unde naiba imi fac cheia. Am fost la Bricostore, la OBI, la un atelier prin Berceni si nu aveau blank-uri.

 

Oricum va recomand un spray de curatat gen WD40 sau liquid wrench dat la incuietori. Il iau cu mine la urmatoarea intalnire pentru cine vrea. Am vazut la mai multi ca se misca greu si cheile de la F clasic au un bug. Sunt 80% dintre ele subtiri in partea de langa cotor. Unii au scapat si s-a nimerit un dinte mai gros acolo. Cheia de la GS e aproape la fel dar fara santul ala langa cotor.

 

dau si poza cu cheile daca nu te grabesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă salut, domnilor!

 

Am un F 650 ST din '97 Âşi mă cam supără o chestie. PorneÂşte numai daca trag Âşocul. ÂŞi la rece, Âşi la cald.

 

După 100 de km pe autostradă, dacă fac o pauză de 5 minute, trebuie să trag Âşocul ca să pornească.

 

Are cineva vreo idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un F 650 ST din '97 Âşi mă cam supără o chestie. PorneÂşte numai daca trag Âşocul. ÂŞi la rece, Âşi la cald.

După 100 de km pe autostradă, dacă fac o pauză de 5 minute, trebuie să trag Âşocul ca să pornească.

Are cineva vreo idee?

 

Daca merge bine in rest,nu consuma mult,fuge si trage bine,zic sa-l lasi asa,asta e boala comuna...si nu numai la alea din '97,cam la toate modelele F Clasic (sau Funduro).Si al meu facea la fel cind l-am luat,dar pe parcurs si-a mai revenit...asta dupa multe bibileli la carburatorul deja schimbat (care la inceput mergea la fel,numai cu socul tras).Verifica totusi burduful de legatura dintre carbelitoare si motor,sa nu cumva sa traga aer fals sau sa aiba crapaturi,fiindca asta poate fi o cauza la acest simptom.Asfalt uscat! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, merge foarte bine. Consumă 4,8 în afară. În oraÂş nu m-am sinchisit să văd care e consumul.

 

Bine, mai are o bubă, dar asta recent. Scoate un scârțâit/gemet metalic Âşi supărător dacă dau în vreo groapă. Amortizorul spate, sau ceva de genul asta. Probabil o să-l desfac în viitorul apropiat să văd care-i problema.

 

Apropos, voi cum țineți pre-load'ul ăla pentru amortizorul spate? Eu sunt tare nehotărât. Ba îl las mai moale pentru confort, ba îl intăresc, că îmi place să fie mai ridicat motorul... :D

 

ÂŞi încă ceva. Pe autostradă am mers cu 145 Âşi dădea semne că nu prea mai poate. Cam pe unde ar trebui să fie viteza maximă?

Editat de boboque
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tin amortizoru intarit la maxim...dar asta e chestie de preferinte.

Viteza maxima constructiva cred ca e undeva pana in 170

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Setarea standard (10 clickuri) este calculata pentru sosea si masa pe mobra de 75kg. Il intaresti daca te dai pe off/mergi cu pasager si/sau bagaje/te dai sport pe serpentine, il lasi mai moale daca ai mult de mers in drum drept si fara gropi/mergi relaxat. Eu unul intotdeauna ma joc cu suspensia si am setari preferate pentru fiecare din situatii. Voi parca aveti si setare de rebound, as putea spune ca-i chiar mai importanta decat preload-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...