Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ms mult, sper ca weekedul asta sa rezolv odata treaba asta :D

 

cu placere,

vezi insa ca motivele pt care nu sta mobra la relanti poti fi altele,

mie imi sta la 1000rpm, il tin insa la 1400, pt ca la 1000rpm daca o bruschez la semafor, moare motoru'.

 

 

bafta !

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal', stie cineva ce cod au pinioanele de la pompa de apa?

Sau cat costa sau are cineva?

Dar radiatorul?

3 in 1, parca tu ai reparat motorul?

Editat de taxi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce mi s-a intamplat de nu mai merge socul. Il trag, dau la automat dar nici un efect. Daca il ajut cu acceleratia la pornire sare turometrul la 2000 de rot/min ca si cum ar merge socul. Si asta dintr-o data. Cablul nu cred ca este rupt ca daca il trag cand motorul este pornit si cald creste turatia motorului. M-am gandit sa postez ca poate s-a confruntat cineva cu problema asta. Numai bine :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce mi s-a intamplat de nu mai merge socul. Il trag, dau la automat dar nici un efect. Daca il ajut cu acceleratia la pornire sare turometrul la 2000 de rot/min ca si cum ar merge socul. Si asta dintr-o data. Cablul nu cred ca este rupt ca daca il trag cand motorul este pornit si cald creste turatia motorului. M-am gandit sa postez ca poate s-a confruntat cineva cu problema asta. Numai bine :rock:

 

Si eu sunt curios, si la mine se manifesta acelasi lucru. Dar, initial aveam o pipa de la una dintre fise defecta, mergea cam neregulat la ralanti si mergea cu o usoare hopuri in plaja 3-4000 rot/min, i-am reglat surubul de aer la carburatorul din stanga. Apoi am reparat fisa si nu am mai facut nici un reglaj. Cand am timp voi incerca sa reglez din nou surubul de amestec.

Editat de leonard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt curios, si la mine se manifesta acelasi lucru. Dar, initial aveam o pipa de la una dintre fise defecta, mergea cam neregulat la ralanti si mergea cu o usoare hopuri in plaja 3-4000 rot/min, i-am reglat surubul de aer la carburatorul din stanga. Apoi am reparat fisa si nu am mai facut nici un reglaj. Cand am timp voi incerca sa reglez din nou surubul de amestec.

 

 

suruburile de aer trebuiesc reglate concomitent, amandoua !

conform manualului, le inchizi de tot, apoi le deschizi trei ture jumate, sau patru in functie de uzura motorului, carbului, samd !

treaba cu socu mi-o face si mie, din cite am inteles, s-au uzat niste treburi prin carburator.

eu am curatat cablu, l-am verificat si acu e cat de cat ok.

spun cat de cat, pt ca daca la inceput trageam tot socu si o lua, acu tre sa trag maxim jumate, daca-l trag pe tot, moare motoru.

 

 

ps: taxi, n-am avut treaba cu pompa de apa.

 

ps2: am schimbat uleiul din furca cu unul mai vascos, in speranta ca se va mai intari furca, GRESIT, e fix la fel ! :P

 

 

Bafta !

:rock:

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps2: am schimbat uleiul din furca cu unul mai vascos, in speranta ca se va mai intari furca, GRESIT, e fix la fel ! :rock:

 

Daca ai pus un 15W si e tot la fel, ultima optiune e un set de arcuri progresive - aprox 80-100 E setul. Un amic pe la 150 kg asa si-a rezolvat problema cu furca ce se "ingropa" prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai pus un 15W si e tot la fel, ultima optiune e un set de arcuri progresive - aprox 80-100 E setul. Un amic pe la 150 kg asa si-a rezolvat problema cu furca ce se "ingropa" prea mult.

 

 

 

multam de info.

 

pe de alta parte, e o investitie usor disproportionata cu valoarea mobrei !

:rock:

 

bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suruburile de aer trebuiesc reglate concomitent, amandoua !

 

 

De ce amandoua, carburatorul care se "ocupa de mersul in gol" este cel din stanga, din cate stiu??

 

Bineinteles ca initial le-am deschis pe amandoua la 3.5 ture.

Plaja de reglaj este extrem de mica, cam 15-20grade (turatia maxima) am obtinut-o la cel din stanga.

Editat de leonard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce amandoua, carburatorul care se "ocupa de mersul in gol" este cel din stanga, din cate stiu??

 

Bineinteles ca initial le-am deschis pe amandoua la 3.5 ture.

Plaja de reglaj este extrem de mica, cam 15-20grade (turatia maxima) am obtinut-o la cel din stanga.

 

treaba cu "mersul in gol" si carburatorul din stanga, marturisesc ca nu o stiam.

ce stiam e ca trebuiesc reglate concomitent, la acelasi nr de ture, respectiv 3.5

tu spui ca cel din stg tre sa aiba alt nr de ture fata de cel din dr ?

nu inteleg, nu te supara pe mine..

poate ne lamureste careva, mai mecanicos...

 

 

 

bafta !

:rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba cu "mersul in gol" si carburatorul din stanga, marturisesc ca nu o stiam.

ce stiam e ca trebuiesc reglate concomitent, la acelasi nr de ture, respectiv 3.5

tu spui ca cel din stg tre sa aiba alt nr de ture fata de cel din dr ?

nu inteleg, nu te supara pe mine..

poate ne lamureste careva, mai mecanicos...

 

 

 

bafta !

:rock:

 

Am spus ca initial le-am deschis 3.5 ture pe amandoua iar apoi am incercat un reglaj fin la cel din stg.

Nu cred ca este identica valoarea turelor la desurubarea a doua motoare diferite (datorita variatiilor de conicitate ale varfului). Dar am obsevat doar ca plaja de reglaj este foarte mica.

La ralanti, cel putin, practic nu cred ca se deschide al doilea carb. el lucreaza prin depresiunea data de primul.

Alimentarea la ralanti se face numai prin jiclor-ul de amestec, care "arunca" combustibilul dupa clapeta, care este in pozitia inchis, si prin depresiunea formata amestecul este aspirat in cilindru.

Circuitul de soc are o alta cale prin care alimenteaza, la fel ca si cel de putere.

Vorbesc doar de mersul in gol.

Cine are informatii mai pertinente (sau poate corecte, daca ma insel) este invitaul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am "dat-o de gard" cu capra unui prieten, un F 650 ST din '99...care dupa ce i-a luat foc instalatia electrica de la alarma instalata dar nefunctionala,acum imi scoate peri albi!Treaba sta cam asa: motorul i-a luat foc in mers si a reusit sa salveze din el toata partea de la rezervor in fata,spatele arzind cu bulbuci mari!Am desfacut tot ce era ars,am inlocuit tot cu plastice si piese de pe o alta capra cu motorul facut zob,capra achizitionata de amicul meu la indrumarea mea.Instalatia electrica am refacut-o incit totul este functional,mai putin alarma,care am dat-o jos (mai putin partea dinspre bord).Am pornit motorul cu toate "matele" inca desfacute,fara toba,cu bateria aninata de doua fire...a mers brici,incit au dezertat toate gainile,inclusiv ale vecinilor,apoi am trecut la "pozarea" instalatiei si montajul restului de piese neplantate inca.Surpriza:dupa montaj,n-a mai vrut sa porneasca!Am verificat legaturile,am verificat prezenta scinteii la bujii,benzina...etc.Dupa multe scremete a pornit,dar nu se tureaza nici mort!Acum am eliminat filtrul de aer,fara efacte pozitive si am incercat "n" variante...dar nimic!A mai patit cineva asa ceva?...Si cum a rezolvat "criza"?

Intre timp,sar pe capra mea si ma racoresc nitel sa-mi sara dracii! :D

P.S.-pun si ceva poze din timpul reparatiei,cu ceva elemente fripte!

post-2215-1244645679_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am "dat-o de gard" cu capra unui prieten, un F 650 ST din '99...care dupa ce i-a luat foc instalatia electrica de la alarma instalata dar nefunctionala,acum imi scoate peri albi!Treaba sta cam asa: motorul i-a luat foc in mers si a reusit sa salveze din el toata partea de la rezervor in fata,spatele arzind cu bulbuci mari!Am desfacut tot ce era ars,am inlocuit tot cu plastice si piese de pe o alta capra cu motorul facut zob,capra achizitionata de amicul meu la indrumarea mea.Instalatia electrica am refacut-o incit totul este functional,mai putin alarma,care am dat-o jos (mai putin partea dinspre bord).Am pornit motorul cu toate "matele" inca desfacute,fara toba,cu bateria aninata de doua fire...a mers brici,incit au dezertat toate gainile,inclusiv ale vecinilor,apoi am trecut la "pozarea" instalatiei si montajul restului de piese neplantate inca.Surpriza:dupa montaj,n-a mai vrut sa porneasca!Am verificat legaturile,am verificat prezenta scinteii la bujii,benzina...etc.Dupa multe scremete a pornit,dar nu se tureaza nici mort!Acum am eliminat filtrul de aer,fara efacte pozitive si am incercat "n" variante...dar nimic!A mai patit cineva asa ceva?...Si cum a rezolvat "criza"?

Intre timp,sar pe capra mea si ma racoresc nitel sa-mi sara dracii! :D

P.S.-pun si ceva poze din timpul reparatiei,cu ceva elemente fripte!

 

 

ciudata treaba,

semnu bun este ca daca a mers odata bine, ar trebui sa reusesti s-o faci sa mearga din nou..

pana la urma singura solutie nemteasca e sa desfaci totul si s-o iei de la capat.

pe de alta parte "lipsa turatiei" suna a lipsa de combustibil ? sau a pb electrica/scanteie/legaturi samd ?

mie de exemplu din cind in cind ( din cauza filtrului de benzina, banuiesc) in mers se opreste motorul si nu se mai tureaza.

stau un pic pe loc si isi revine.

oricum, ii dai tu pan' la urma de cap.

 

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciudata treaba,

semnu bun este ca daca a mers odata bine, ar trebui sa reusesti s-o faci sa mearga din nou..

pana la urma singura solutie nemteasca e sa desfaci totul si s-o iei de la capat.

pe de alta parte "lipsa turatiei" suna a lipsa de combustibil ? sau a pb electrica/scanteie/legaturi samd ?

mie de exemplu din cind in cind ( din cauza filtrului de benzina, banuiesc) in mers se opreste motorul si nu se mai tureaza.

stau un pic pe loc si isi revine.

oricum, ii dai tu pan' la urma de cap.

Tot la lipsa gazului m-am gindit si io,poate vreun orificiu de la carbelitor s-o fi obturat cind i-am pus colierele sau...orice altceva,numai problema electrica n-are cum sa fie!Dupa ce imi trec dracii pe ea,ma apuc s-o bibilesc iar! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot la lipsa gazului m-am gindit si io,poate vreun orificiu de la carbelitor s-o fi obturat cind i-am pus colierele sau...orice altceva,numai problema electrica n-are cum sa fie!Dupa ce imi trec dracii pe ea,ma apuc s-o bibilesc iar! :D

 

mi-am adus aminte,

cand am spalat la service carburatoarele, dupa ce le-a pus la loc pe mobra, saraca de ea nu se mai tura deloc , plus ca mergea ca dreacu.

inainte de a le spala mobra mergea cit de cit ok, in orice caz se tura !

dupa ce a stat mecanicu vreo juma de ora pe langa ea, a gasit solutia miraculoasa, a mai dat drumu putin la jigloarele de aer, se tura vazand cu ochii.

vezi ca poate de acolo sa fie buba...

 

 

bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca revin Âşi eu cu o nouă problemă. De data asta mai gravă. Am făcut o pană în Vama Veche pe care m-am chinuit vreo juma de zi să o rezolv. Până la urmă niÂşte oameni binevoitori mi-au dat petice Âşi toate cele pentru nenorocirea de cameră care se ascundea sub cauciucul din față.

 

Am peticit eu frumos camera, am bagat-o la loc, am umflat-o... toate bune Âşi frumoase. Numai că după 20 de minute era iar pe jantă. Se pare că în tot procesul de peticire i-am bulit valva. Am dus-o până în Constanța dând la pompă la fiecare 5 km Âşi am lăsat-o acolo, pentru că nici o vulcanizare nu repară valve se pare.

 

Acu, am rămas cu o problemă. Unde găsesc o cameră pentru roata din față ca să pot să recuperez capra? ÂŞtie cineva? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am peticit eu frumos camera, am bagat-o la loc, am umflat-o... toate bune Âşi frumoase. Numai că după 20 de minute era iar pe jantă. Se pare că în tot procesul de peticire i-am bulit valva. Am dus-o până în Constanța dând la pompă la fiecare 5 km Âşi am lăsat-o acolo, pentru că nici o vulcanizare nu repară valve se pare.

Acu, am rămas cu o problemă. Unde găsesc o cameră pentru roata din față ca să pot să recuperez capra? ÂŞtie cineva? :moto:

Simplu:de la o camera auto veche,de Dacia spre exemplu,iei valva prin decupare jur-imprejur cu diametrul de circa 5 cm si la orice vulcanizare cred ca se poate petici.Asta in cazul in care nu gasesti chiar la vulcanizare valve care se aplica prin vulcanizare la cald sau chiar valve mecanice,care se monteaza simplu. :D

"Reprezentanta BMW din Gorj" :kiss: a rezolvat "beleaua" cu capra amicului (cea cu citeva posturi mai inainte!),chiar mai simplu decit credeam:cu o pompa de aer am bagat aer pe furtun spre carbelitor si apoi spre rezervor,cu mult patos...si-acum merge brici!Probabil vreun "atom ratacit" care a obturat caile de acces ale benzinei mi-a pus nervii la incercare!Acum urmeaza talpuiala de proba! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Are cineva idee daca maneta de ambreiaj de la Funduro este aceasi cu aia de la GS? Si daca da are cineva una de rezerva pe care mi-o poate imprumuta pt cateva zile pana vine aia noua? Nu raman dator :D

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciudata treaba,

mie de exemplu din cind in cind ( din cauza filtrului de benzina, banuiesc) in mers se opreste motorul si nu se mai tureaza.

stau un pic pe loc si isi revine.

oricum, ii dai tu pan' la urma de cap.

 

:D

 

Incearca sa verifici pipele de la fise.

Ele au o rezistenta de 5Kohm. Practic nu este nevoie de ea, deoarece se folosesc bujii care au deja aceasta rezistenta din constructie.

La mine, interiorul unei pipe era cocsat, cu rezistenta 0 Ohm, intrerupta si dadea scanteia pe exterior, iar cealalta indica 700Kohm.

Le-am exclus inlocuind rezistentele cu un corp din alama, dupa ce am curatat pipele in interior si le-am "ajutat" cu WD40. Mersul mototului s-a schimbat considerabil in bine.

Poti sa verifici cu un ohmmetru pipele, daca arata 5Kohm sunt OK.

Editat de leonard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa verifici pipele de la fise.

Le-am exclus inlocuind rezistentele cu un corp din alama, dupa ce am curatat pipele in interior si le-am "ajutat" cu WD40. Mersul mototului s-a schimbat considerabil in bine.

Rezolvat treaba,nepoate!Daca citeai mai atent,vedeai din ce cauza facea capra nazuri!

Dar prinde bine si sfatul tau,altora,care nu s-au lovit de asa ceva! :moto: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ohmi neohmi, pompe, ne'pompe, mobra asta nu inceteaza sa ma uimeasca...

sa va povestesc,

de cateva zile nu mai pornea la cald nici batuta, zici ca dadea strechea'n dansa

azi asa, maine asa, azi n-am mai rezistat

cind am ajuns acasa, dand sa urc bordura domnului videanu', normal ca am omorit motoru'

am dat la ajutomat freo 3 minute si doamna ioc

zic in gind " ftuti mm matiii" remat scrie pe tine

ma calmez si o iau usor, oare de la ce-o fi ?

bon, hai sa dam intai bujiile jos si vedem dupa aia, cind colo ambele bujii erau desfacute...

ma sa-mi ftu una, cum dreacu au reusit ?

le-am strans si acum porneste

oare s-or fi desfacut de la silentiosul si lipsitul de vibratii " 4 in linie" ?

 

 

bafta tuturor,

 

o iubesc da'mi vine s-o omor..

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bon, hai sa dam intai bujiile jos si vedem dupa aia, cind colo ambele bujii erau desfacute...

ma sa-mi ftu una, cum dreacu au reusit ?

le-am strans si acum porneste

oare s-or fi desfacut de la silentiosul si lipsitul de vibratii " 4 in linie" ?

bafta tuturor,

o iubesc da'mi vine s-o omor..

:D

Buna,buna chestia!Dar adevarata!La motorul pe care tocmai am terminat cu el de reparat,cind am verificat ieri bujiile,pe linga faptul ca erau originale,neschimbate la circa 19.000 km,bujia dinspre interior era slaba si putea fi desfacuta usor cu mina!Asa ca in mod sigur cauza este "lipsa vibratiilor"!Verificati periodic si suruburile care prind carenele,ornamentele tobei si cam tot ce se vede...ca sa nu aveti surprize si sa ajungeti la destinatie cu capra mai usoara! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...