Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

In plus: de modificat forma seii, o guma de 180 pe spate, un parbriz cu adevarat util (nu doar de forma), un stop cu DOUA becuri (ca de LEDuri mi-e frica sa amintesc, s-ar dubla pretul de nou), o toba ESTETICA si usoara (gen LV) ...si cate si mai cate.

 

Cred ca urmatoarea va fi VFR.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ehe ,ar fi multe de imbunatatit ...totusi ,e o motocicleta destul de ieftina fata de modele similare ale altor marci . Am ajuns la 50 mii si nu am avut vreo problema cu ea. Acum schimbat uleiul in furca (era cam negru) si rulmentii la roata fata,unul avea putin jos dar desfacand i-am schimbat pe amandoi.In rest ,nimic...ulei si filtru de ulei ca cel de are e kn si il spal/ung.

 

E o politica suzuki sa faca cat mai ieftin,folosesc aceleasi semnale,toba,cadru.. etc de la alte modele.Farul de pe a noastra e "imprumutat de la gsx-r"si restul e de Bandit. Acum ,si eu as schimba multe,chiar si motocicleta ,insa ...trebuie sa-mi si permit.

 

Abia ce am venit din concediu,4600 km prin Alpi si retur ...am avut portiune de drum de 850km dintr-o bucata si chiar daca a fost obositor ,nu a fost chiar asa de groaznic incat sa simt ca nu mai rezist,si asta cu saua stoc. Pe drum imi gandeam "oare cum era acum cu un PanEuropean,sau cu un GS de la Bmw ?" Consumul a iesit la 4,8 l/100 km..destul de important zic eu. Urmatoarea o sa fie ceva din segmentul enduro-touring,poate un v-strom de 1000 ca la altceva nu prea ma apropii.

Editat de claman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor.

 

Ma aflu in fata unei dileme si am nevoie de un sfat de la voi, cunoscatorii. Visul meu (Katana) se v-a mai prelungi pana in iarna asa ca banii ce ii am stransi pana acum as vrea sa-i bag intr-un echipament. Despre casca am inteles ca trebuie sa ma indrept spre un nume cat mai cunoscut, indiferent de pret ( flip-up daca se poate) . Intrebarea mea este: voi ce echipament folositi? Textil sau piele? Ce imi recomandati tinand cont ca eu vreau sa folosesc moto 90% din timp in mod touring? Care sunt avantajele si dezavantajele de fiecare parte? eu sincer m-as indrepta spre textil pt ca imi pare mai comod, dar nu stiu....voi ce ziceti?

 

Ride safe si va multumesc. beer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu port numai echipament de piele. mai comod, mai calduros este textilul. port piele pentru ca imi place sa cred ca sunt mai in siguranta cu echipament din piele(desi si cel de textil e ok).

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambele variante au avantaje si dezavantaje.

 

Textilul e mai usor, rezista bine la ploaie, se poate spala la masina, protectia este data de acele buzunare la coate/umeri/spate - unde se introduc aparatori. In mers e foarte ok, sunt aerisite, nu te incalzesti - transpiri insa la opriri. Textilele au atasate benzi reflectorizante ca sa fii vazut noaptea. Preturi mai scazute.

 

Pielea are avantajul unei protectii mai bune la raschetare de asfalt. Nu te protejeaza mai bine la lovituri/fracturi..etc. In general pielea e perforata pentru aerisire.Protectia e deasemeni data de aparatorile cu care sunt dotate. Te incalzesti ceva mai tare decat in textil. Deasemeni e cam nasol cand ploua - pielea trage apa prin perforatiile de aerisire si devine foarte grea.Preturi mai ridicate. Arata mai bine decat textilul.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Suzuki Gsx-F 750. Motocicleta este intr-o stare tehnica si estetica buna, recent schimbat filtrul de ulei si uleiul, motul 7100, ingrijita, acte la zi, VT 2013, cauciucuri ok , mai multe detalii la telefon.

 

0740163397

 

inca valabil pret 1550 euro.

 

Motorul sta in garaj, daca nu se vinde pana in primavara, tot acolo va fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o rugaminte pentru posesorii de gsxf-uri 600 sau 750 generatia dupa 1999, poate ma ajuta careva. Asadar, poate sa masoare careva distanta dintre cele doua suruburi care prind bratul oglinzii de carena din fata?

As mai vrea sa stiu si ce filet au aceste suruburi. Daca sa poate face si o poza cu aceasta prindere ar fi perfect.

Multumesc anticipat!

post-38850-0-75964400-1346318823_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine v-am gasit !

Am intrat si eu in posesia unei "vacute" pe care o ingrijesc cu drag :D

 

Numai bine :)

post-59487-0-35545200-1346908941_thumb.jpg

Editat de gimsys
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand suport + 3 case-uri (1 x topcase & 2 x sidecase-uri) Suzuki GSXF, in stare foarte buna. Cu mici modificari, se pot monta si pe alte modele de Suzuki (ex. VX800).

 

Pret: 250 Euro, negociabil.

 

Relatii la telefon: 0740 - 955 927.

 

 

Salut

 

Ai PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut din nou. Am o mica problema si voiam sa va cer sfatul, poate s-a mai intalnit cineva cu asa ceva. Motocicleta mea nu mai vrea sa porneasca la rece. De fapt....problema e electrica.

 

Pun contactul, apas butonul de pornire si... nimic. Insist, insa electromotorul nu invarte, doar face tac. M-am gandit ca a murit bateria asa ca am schimbat-o. Degeaba, face la fel. daca o pornesc impinsa si merg putin, merge pornirea si de la buton in ziua respectiva.

 

Ma gandeam ca problema ar putea fi uzura periilor(carbunilor) de la electromotor. Altceva nu-mi vine prin minte. Stie cineva cum arata sau ce dimensiuni au carbunii respectivi?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Florin_Nx testezi electomotorul cu o baterie si niste cabluri destul de groase in felul urmator: pui - pe blocul motor si + pe borna electromotorului, daca se invarte normal electromotorul este ok daca nu verifici urmatoarele:

- senzorul de ambreiaj

- cureti bornele de la releul de pornire

- contactul sigurantei principale de 30 Ah

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Cred ca e problema de oxizi descoperiti la mufa releului. Din pacate am identificat cateva alte probleme....

 

M-am mirat sa vad ca imi creste nivelul la ulei. Lasasem moto vreo 2 saptamani pe loc si cred ca am uitat robinetul pe pozitia aia de umplere a carburatoarelor. Prin urmare....mi-a curs cam multa benzina in ulei. Totusi n-ar fi trebuit sa inchida cuiele pontou ?

 

Am dat jos si carburatoarele, le-am verificat, totul pare ok ....Cu ocazia asta am descoperit ca la soc am cablu prea scurt. Mai exact, e prins chiar pe ultimul milimetru din sufa si tot nu ajunge la capatul cursei.....

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cateva piese de gsxf, poate il intereseaza pe careva:

 

2 parbrize de gsxf 600-750 model 88-97- 50 ron bucata

intrebare: mai exista chestia asta din poza??? :scratch:

daca da, ar merge sa pun pe a mea, din ''94, dar cu un far ROTUND, gen alea de IJ?? imi place mie asa, cu far rorund si mare... si.. daca tot n'am carene, ca sa arate ceva gen anii 80 la inceput..retro. :friends:

raspuns pe pm. :bigstar:

post-65043-0-66800800-1347990946_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pabrizele alea s-au dat de ceva timp.

am de vanzare un disc de spate, 'dantelat' cumparat nou si folosit 1200 de km. il dau pentru ca vreau sa ii pun janta mai lata si numai imi este de trebuinta!

 

se adauga si un rezorvor de benzina fara indoituri, are un por pe unde picura benzina. il dau cu 50 de lei. poze pun maine!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea. vreau sa va intreb pe cei care aveti gsxf la dezmebrat cine are capacul ala de la carena care acopera busonul de ulei (capacul acela mic de se prinde intr-un singur surub) ca nu stiu ce ''binevoitori'' au considerat ca e in plus la motorul meu si m-au lasat fara. Mentionez ca modelul meu e din 2003 dar se potriveste de la 98 in sus. Va rog mult persoanele care il mai au disponibil sa imi dea un apel 0748360073.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

:D la vanzare un disc de frana spate dantelat, folosit 1200km, il vand ptr ca montez janta spate de RF si numai imi este de folos! 120 de lei! se potriveste la GSXF 600-750 90-97.

 

care dezmembreaza un gsxf 600 dupa '98, am nevoie de suportul etrierului de spate! multumesc :rolleyes:

post-46044-0-78503800-1349040930_thumb.jpg

post-46044-0-20800800-1349041097_thumb.jpg

post-46044-0-54101300-1349041254_thumb.jpg

post-46044-0-09138700-1349041423_thumb.jpg

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am doua intrebari pentru posesorii de Katane din 98 in sus.

 

Si voi aveti vibratii in scarite la turatii mai mari ?

 

Motocicleta o am de vreo 2 luni. Care sunt problemele cele mai cunoscute la acest model ?

 

 

(goagal m-a ajutat putin dar nu indeajuns)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum luna viitoare incep lucrarile de intretinere la suzana(ulei,filtre etc) ma tot bate un gand de ceva vreme si anume sa-i pun un filtru sport gen K&N..intrebare: se merita? a pus/folosit cineva filtrul acesta sau alt filtru de aer sport? multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...