Florin_Nx Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Ambele variante au avantaje si dezavantaje. Textilul e mai usor, rezista bine la ploaie, se poate spala la masina, protectia este data de acele buzunare la coate/umeri/spate - unde se introduc aparatori. In mers e foarte ok, sunt aerisite, nu te incalzesti - transpiri insa la opriri. Textilele au atasate benzi reflectorizante ca sa fii vazut noaptea. Preturi mai scazute. Pielea are avantajul unei protectii mai bune la raschetare de asfalt. Nu te protejeaza mai bine la lovituri/fracturi..etc. In general pielea e perforata pentru aerisire.Protectia e deasemeni data de aparatorile cu care sunt dotate. Te incalzesti ceva mai tare decat in textil. Deasemeni e cam nasol cand ploua - pielea trage apa prin perforatiile de aerisire si devine foarte grea.Preturi mai ridicate. Arata mai bine decat textilul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepito Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Vand Suzuki Gsx-F 750. Motocicleta este intr-o stare tehnica si estetica buna, recent schimbat filtrul de ulei si uleiul, motul 7100, ingrijita, acte la zi, VT 2013, cauciucuri ok , mai multe detalii la telefon. 0740163397 inca valabil pret 1550 euro. Motorul sta in garaj, daca nu se vinde pana in primavara, tot acolo va fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Salutare, am si eu o rugaminte pentru posesorii de gsxf-uri 600 sau 750 generatia dupa 1999, poate ma ajuta careva. Asadar, poate sa masoare careva distanta dintre cele doua suruburi care prind bratul oglinzii de carena din fata? As mai vrea sa stiu si ce filet au aceste suruburi. Daca sa poate face si o poza cu aceasta prindere ar fi perfect. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) Bine v-am gasit ! Am intrat si eu in posesia unei "vacute" pe care o ingrijesc cu drag Numai bine Editat Septembrie 6, 2012 de gimsys Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut08 Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Buna ! Stie cineva unde gasesc 2 rulmenti pt roata fata la o Suzuki gsx 600f an 90 ? multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergon Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Vand suport + 3 case-uri (1 x topcase & 2 x sidecase-uri) Suzuki GSXF, in stare foarte buna. Cu mici modificari, se pot monta si pe alte modele de Suzuki (ex. VX800). Pret: 250 Euro, negociabil. Relatii la telefon: 0740 - 955 927. Salut Ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voicila_radu Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Buna ! Stie cineva unde gasesc 2 rulmenti pt roata fata la o Suzuki gsx 600f an 90 ? multumesc anticipat Salut.Vezi ca trebuie sa scrie pe rulment seria.La mine de ex daca nu ma insel sunt 6203. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu M Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Bine v-am gasit ! Am intrat si eu in posesia unei "vacute" pe care o ingrijesc cu drag Numai bine Bine ai venit km multi fara probleme iti urez. apropo, frumos "utilaj" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Salut din nou. Am o mica problema si voiam sa va cer sfatul, poate s-a mai intalnit cineva cu asa ceva. Motocicleta mea nu mai vrea sa porneasca la rece. De fapt....problema e electrica. Pun contactul, apas butonul de pornire si... nimic. Insist, insa electromotorul nu invarte, doar face tac. M-am gandit ca a murit bateria asa ca am schimbat-o. Degeaba, face la fel. daca o pornesc impinsa si merg putin, merge pornirea si de la buton in ziua respectiva. Ma gandeam ca problema ar putea fi uzura periilor(carbunilor) de la electromotor. Altceva nu-mi vine prin minte. Stie cineva cum arata sau ce dimensiuni au carbunii respectivi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 @ Florin_Nx testezi electomotorul cu o baterie si niste cabluri destul de groase in felul urmator: pui - pe blocul motor si + pe borna electromotorului, daca se invarte normal electromotorul este ok daca nu verifici urmatoarele: - senzorul de ambreiaj - cureti bornele de la releul de pornire - contactul sigurantei principale de 30 Ah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 Multumesc. Cred ca e problema de oxizi descoperiti la mufa releului. Din pacate am identificat cateva alte probleme.... M-am mirat sa vad ca imi creste nivelul la ulei. Lasasem moto vreo 2 saptamani pe loc si cred ca am uitat robinetul pe pozitia aia de umplere a carburatoarelor. Prin urmare....mi-a curs cam multa benzina in ulei. Totusi n-ar fi trebuit sa inchida cuiele pontou ? Am dat jos si carburatoarele, le-am verificat, totul pare ok ....Cu ocazia asta am descoperit ca la soc am cablu prea scurt. Mai exact, e prins chiar pe ultimul milimetru din sufa si tot nu ajunge la capatul cursei..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 am cateva piese de gsxf, poate il intereseaza pe careva: 2 parbrize de gsxf 600-750 model 88-97- 50 ron bucata intrebare: mai exista chestia asta din poza??? daca da, ar merge sa pun pe a mea, din ''94, dar cu un far ROTUND, gen alea de IJ?? imi place mie asa, cu far rorund si mare... si.. daca tot n'am carene, ca sa arate ceva gen anii 80 la inceput..retro. raspuns pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 (editat) pabrizele alea s-au dat de ceva timp. am de vanzare un disc de spate, 'dantelat' cumparat nou si folosit 1200 de km. il dau pentru ca vreau sa ii pun janta mai lata si numai imi este de trebuinta! se adauga si un rezorvor de benzina fara indoituri, are un por pe unde picura benzina. il dau cu 50 de lei. poze pun maine! Editat Septembrie 22, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigflames Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Salutare la toata lumea. vreau sa va intreb pe cei care aveti gsxf la dezmebrat cine are capacul ala de la carena care acopera busonul de ulei (capacul acela mic de se prinde intr-un singur surub) ca nu stiu ce ''binevoitori'' au considerat ca e in plus la motorul meu si m-au lasat fara. Mentionez ca modelul meu e din 2003 dar se potriveste de la 98 in sus. Va rog mult persoanele care il mai au disponibil sa imi dea un apel 0748360073. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) la vanzare un disc de frana spate dantelat, folosit 1200km, il vand ptr ca montez janta spate de RF si numai imi este de folos! 120 de lei! se potriveste la GSXF 600-750 90-97. care dezmembreaza un gsxf 600 dupa '98, am nevoie de suportul etrierului de spate! multumesc Editat Octombrie 2, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Am doua intrebari pentru posesorii de Katane din 98 in sus. Si voi aveti vibratii in scarite la turatii mai mari ? Motocicleta o am de vreo 2 luni. Care sunt problemele cele mai cunoscute la acest model ? (goagal m-a ajutat putin dar nu indeajuns) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romica Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 depinde ce vrei sa spui prin turatii mai mari ca stand pe loc sigur nu vibreaza daca ai vibratii pe la 130-140 in sus atunci echilibreaza roata spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 cine ma poate ajuta cu un suport de etrier spate de la un gsxf 600 dupa 98? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Cum luna viitoare incep lucrarile de intretinere la suzana(ulei,filtre etc) ma tot bate un gand de ceva vreme si anume sa-i pun un filtru sport gen K&N..intrebare: se merita? a pus/folosit cineva filtrul acesta sau alt filtru de aer sport? multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 motoarele astea nu functioneaza prea bine cu filtre de aer sport, saracesc prea mult amestecul. si eu o sa fac pasul asta dar eu am deja montat un jetkit factory pro! funtioneaza ok cu filtru sport si airbox impreuna cu un jetkit, preferabil ivan's jetkit sau factory pro! filtrele de aer conice K&N sun excluse categoric, acestea necesita f multa munca si un jetkit stage 3. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 motoarele astea nu functioneaza prea bine cu filtre de aer sport, saracesc prea mult amestecul. si eu o sa fac pasul asta dar eu am deja montat un jetkit factory pro! funtioneaza ok cu filtru sport si airbox impreuna cu un jetkit, preferabil ivan's jetkit sau factory pro! filtrele de aer conice K&N sun excluse categoric, acestea necesita f multa munca si un jetkit stage 3. bafta! Multam fain! Prea complicat.M-ai scutit de o cheltuiala in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 (editat) VAND cadru cu acte gsxf 2003 (carte + talon) fara fiscal + motor de gsxf 750 (aprox 35.000 km) cu tot cu anexe (carburatoare, electromotor, alternator) + bascula + janta spate + kitt de lant in stare buna, instalatie electrica (nu mai stiu daca mai are toate releele si cdi`ul) + alte piese pe care le mai gasesc prin garaj TOATE LA PRETUL DE 800 RON adica POMANA !!! Vreau sa scap de fier din garaj ca ma tot impiedic de el. Locatie: Buftea (langa Bucuresti) NU trimit prin curier.(eventualul doritor din tara se deplaseaza pana la mine, vede fierul, daca ii convine si-l pune singur la curier) contact Yahoo messenger: ASU278 tel 0762143468 Editat Octombrie 6, 2012 de ASU11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Am doua intrebari pentru posesorii de Katane din 98 in sus. Si voi aveti vibratii in scarite la turatii mai mari ? Motocicleta o am de vreo 2 luni. Care sunt problemele cele mai cunoscute la acest model ? (goagal m-a ajutat putin dar nu indeajuns) Vibratii ai putea avea de la roti neechilibrate si/sau de la un lant uzat (intins inegal). Probleme....nu sunt multe la model. La unele se oxideaza releul de pornire - deci face figuri la pornirea din buton. In perioadele reci e o intreaga stiinta sa o pornesti. Tragi socul deodata - uda bujiile, se inneaca si nu mai porneste ......Dupa aia desfaci juma` de motocicleta ca sa usuci bujiile. La a mea i-am gasit smecheria. II dau pornirea fara soc, cu acceleratia trasa putin. Apoi trag cate putin socul, lasand gazul....pana ajung la echilibru... Piesele de schimb sunt destul de scumpe. Un banal filtru de aer e vreo 140 ron. O semnalizare (greu de gasit) - vreo 150-170 ron. Fiind putin mai lunga decat alte motoare, tre` sa o inclini mai mult pe curbe. Deci neaparat cauciucuri bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 In perioadele reci e o intreaga stiinta sa o pornesti. Tragi socul deodata - uda bujiile, se inneaca si nu mai porneste ......Dupa aia desfaci juma` de motocicleta ca sa usuci bujiile. La a mea i-am gasit smecheria. II dau pornirea fara soc, cu acceleratia trasa putin. Apoi trag cate putin socul, lasand gazul....pana ajung la echilibru... N-am avut niciodata problema de mai sus (suzana mea este din 2003) si eu merg tot timpul anului.A pornit si la -5C fara probleme..tras socul si pornit la prima cheie.Anul asta (am fost plecat din tara-bateria scoasa de pe motor) am pornit-o dupa 7 luni si a lut-o din prima.. verifica si tu bateria, pt ca daca nu ai amperaj sufiecient degeaba se invarte electromotorul, sau schimba bujiile. Am pornit-o pt ca am vrut sa o vand si pe urma cand am auzit-o ce frumos toarce motorasul m-am indragostit a doua ora de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 inca caut suportul etrierului spate de la gsxf 600 dupa 98! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.