CharlieKing Postat Ianuarie 7, 2006 Share Postat Ianuarie 7, 2006 Salut! Cine poate sa imi spuna exact cum se face reglare optima la un carburator de Hoinar. In primul rand vrea sa stiu daca se face cu tija aceea in pozitia cea mai joasa sau cu ea ridicata. Care e procedura de reglare, pentru a obtine o bujie curata, de culoare maronie? Deci sunt doua suruburi, unul mai mic in dreapta de reglaj aer si unu mai mare in stanga. De care invart si in ce ordine, pana cand? Va multumesc pentru informatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Ianuarie 7, 2006 Share Postat Ianuarie 7, 2006 SALUT! AM VAZUT POSTUL TAU SI M-AM GANDIT "SA MA BAG SI EU IN SEAMA" NU CRED K SE REGLEAZA ATAT DE GREU:) CRED K E MULT MAI USOR DECAT LA NIPRU:) DAK VREI , SI NU-TI RASPUNDE NIMENI LA POST , POT SA INTREB DOI AMICI CARE AU HOINAR SI MINSK SI MOBRE... practic unul e de vreo 34 ani si unu e de vreo 56ani:) si amandoi numa cu astea se ocupa! ultimul chiar a pus un motor de hoinar la un kart! deci... cred ca se "cam " pricepe! CIAO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CharlieKing Postat Ianuarie 7, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2006 (editat) Te rog frumos, daca ai posibilitatea sa intrebi...Stiu ca nu e greu, dar uite ca n-o nimeresc, si tot in clubul "bujia afumata" stau. Ureche muzicala am, stiu cand merge motorul bine si cand nu, dar e ceva in plus, la care nu ma pricep. O sa mai incerc cu tija aceea ridicata. Si ce e cel mai rau e ca atunci cand o nimeresc bine si o simt ca merge calumea atunci nu porneste la pedala si invers, cand nu merge rotund porneste la pedala. La motor nu e nici o problema, compresie are 9,5 atm, nu are nici 1000 de km rulati. Multumesc oricum Editat Ianuarie 7, 2006 de CharlieKing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 7, 2006 Share Postat Ianuarie 7, 2006 prima chestie: te asiguri ca ai bujia necesara pentru motorul tau si pentru vremea de afara. LA un 50cc se simte daca ai gresit tipul bujiei si numai cu o clasa. inca niste lucruri pe care trebuie sa le stii/verifici: - carburatorul (astea mai simple) are 2 regimuri diferite, ala de ralanty si ala de mers in sarcina. reglajul se face pe fiecare din ele. - desfaci carburatorul, il speli bine, verifici toate garniturile, te asiguri ca iti inchide cuiul pontou si ca nivelul de benzina in camera de nivel este corect, cablul de acceleratie sa culiseze corect, filtrul de aer sa fie curat si sa etanseze bine, tobele la fel - in momentul in care faci reglajul pe cele 2 circuite trebuie sa incalzesti bine motorul, sa ajunga la temperatura de functionare + inca vre-o 3-4 min. ca sa ajunga bujia la temperatura de regim si sa poti sa o citesti - reglajul il faci pe fiacare circuit in parte, nu pe amandoua in acelasi timp - amestecul aer/benzina in sarcina se regleaza din tija aia care atarna intr-o piesa trasa de cablu (subar si cui dozator). nivelul la care atarna tija se regleaza fie prin intermediul unei piese filetate in partea de sus a subarului, fie prin intermediul unei sigurante care se infige in niste caneluri de pe cuiul gradat. pt a ajunge la asta trebuie sa desfaci capacul de sus al calrburatorului. cu cat cuiul dozator atarna mai jos fata de subar cu atat amestecul este mai sarac, adica vine mai putina benzina si bujia va avea o culoare mai deschisa. Pentru inceput pozitionezi tija asta la jumatatea cursei ei fatza de suber, urmand sa o ajustezi mai sus sau mai jos in functie de cum arata bujia LA MERS IN SARCINA - surubul din stanga, ala mai mare, regleaza inaltimea minima la care coboara subarul. pentru inceput ai grija sa stea ridicat cam 2 mm. pt asta desfaci carbul de pe motor, ai grija sa nu fie cablul de acceleratie intins si sa traga de suber si rotesti de surub pana suberul deschide pe mijlocul gaurii inaltimea necesara. - surubul de aer il inchizi la maxim(doar sa atinga fundul, nu utilizezi fortza) si il deschizi apoi 2,5 ture. Astea sunt reglajele initiale, e posibil sa porneasca greu/foarte greu cu ele, inunzi carbul ca sa o faca Prima data faci reglajul in sarcina, pt ca asta implica joaca cu tija. incalzesti motorul faci ture cu el fara sa il lasi la ralanty si il opresti brusca, apoi verifici bujia. DAca e neagra mai cobori cuiul dozator fatza de subar, daca e prea alba mai ridici. Abia dupa ce ajungi la o concluzie cu mersul in sarcina poti sa treci la reglajul la ralanty Pt ralanty o lasi sa mearga la turatia de ralanty cateva minute si verifici cum arata bujia. DAca e neagra mai deschizi surubul de aer din dreapta, in pasi de cate 1/4 sau 1/2 ture (dupa fiecare modificare a unui reglaj trebuie sa o lasi sa mearga in regimul respectiv suficient de mult ca bujia sa isi schimbe culoarea) daca motorul tine prea sus ralanty atunci umbli usurel la surubul ala mare lateral care iti controleaza inaltimea suberului - asta e un surub conic care daca il desurubezi iti lasa suberul sa coboare mai jos, daca il insurubezi il urca mai sus si practic iti accelereaza niel motorul - si il desurubezi pana cand turatia scade unde vrei tu, apoi il lasi sa mearga si verifici iar bujia. daca e alba mai inchizi din aer - scade/creste ralanty -umbli iar la surubul de la suber - pana ajungi la turatia si culoarea ideale. Ai grija ca suberul sa nu stea agatat in cablul de acceleratie, el nu trebuie sa stea intins cand e la ralanty. Situatii de avarie: Daca motorul urca necontrolat la turatie maxima trbuie sa reactionezi rapid: bagi in viteza, tii de frana si dai drumul la ambreiaj ca sa omori motorul sau astupi aerul in carburator cu mana (filtrul daca etanseaza bine sau dai filtrul de acolo si astupi direct carbul) nu ajuta sa iei contactul. E treaba de secunde la turatia aia pna iti crapa motorul. Cauza e aer fals (carbul nu etanseaza bine pe galerie, etc) sau vibreaza cuiul dozator sausuberul e prea sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CharlieKing Postat Ianuarie 7, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2006 Multumesc frumos, cred ca asta o sa ma ajute! Ma duc sa vad ce iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Ianuarie 8, 2006 Share Postat Ianuarie 8, 2006 ehhh TRAIASCA DOMNUL "ZIDU"!) eu vroiam sa fiu mai scurt : ceva de genul :daca ai reglat tot! ce se poate regla atunci il turezi din surubelu de aer pana se tureaza cel mai tare , si dupa "il strangi de gat" din benzina:)) TOATE ASTEA CU MOTORU' CALD! da' las k ti-a explicat si ZIDU perfect! bafta la surubareala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nomad Postat Ianuarie 8, 2006 Share Postat Ianuarie 8, 2006 Multzumim domnu zid.La Jawa 350 Ts stii cumva cum se face, ca am unele nelamuriri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 8, 2006 Share Postat Ianuarie 8, 2006 Multzumim domnu zid.La Jawa 350 Ts stii cumva cum se face, ca am unele nelamuriri. nu, nu ii stiu fineturile, dar principiul e acelasi, are si ala ac dozator, surub de aer si surub pt mentinerea ralanty si se lucreaza pe aceleasi principii, urmarind culoarea bujiilor. la jawa mult mai exact poate sa explice stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 9, 2006 Share Postat Ianuarie 9, 2006 ai si nu prea ai ce sa reglezi la carburatoarele astea... de obicei nu raspund la aer... nici carburile de ij... ma rog sperand ca ai unul care sa raspunda la aer faci asa: 1. sa ai bujii bune si merse macar 10-20 km ca sa poti sa le citesti culoarea, bujiile noi sunt curate si nu prea ai ce sa citesti pe ele 2. incalzesti bine motorul (aprox. 6-7 min) si ii reglezi relanti-ul pe la 1500 de ture sau in functie de motor pana tine relanti-ul fara sa se chinuie, adica sa nu fie "bashit", ma rog, intelegi tu! il lasi sa se raceasca. il pornesti din nou si il lasi cam 10 min sa mearga la relanti. dupa aia il lasi sa se raceasca si dai jos bujiile! daca sunt albicioase mai inchizi aerul, daca sunt negricioase il mai deschizi. ca sa ai de unde sa incepi inchizi aerul de tot si il desfaci 2 - 2.5 ture iar fiecare modificare a pozitiei surubului o faci cu cate un sfert de tura, max. jumate de tura. rapeti aceasta minunata operatie pana ai bujiile la relanti de un brun frumos. ai mai putea sa-l reglezi dupa auz dar pana te obisnuiesti sa stii cum ar trebui sa se auda iti ia destul de mult. pt. mers: la mers ai numai acul cu care te joci, surubul de aer neavand nici o treaba cu regimul asta de functionare. pui acul la jumate (nu mai stiu daca are 3 sau 5 pozitii, la ij stiu sigur ca are 5 iar la jawa am carb. mikuni si nu am mai umblat de demult cu ala original) il incalzesti si mergi cam 10 km pe cat posibil evitand mersul la relanti, mai bine in zona verde a turometrului iar cand te opresti turezi motorul pana pe la 3500-4000 de ture si iei contactul! iar il lasi sa se raceasca, iar dai jos bujiile... daca sunt albicioase dai acul mai sus cu un nivel, daca sunt negricioase il dai mai jos si tot asa pana le gasesti brune acum daca prin nush ce intamplare nici la extremele acului nu reusesti sa le dai o culoare frumoasa bujiilor te apuci de schimbat jiglorul principal! daca sunt albicioase pui unul mai mare! de ex. daca ai jiglorul (sau jiclorul??? nu stiu cum se spune) de 130 cauti unul de 135 si invers daca sunt negre! cam atat! a! odata cu jiglorul schimbi si acul, pui unul nou! cel mai probabil nu o sa trebuiasca sa te apuci de schimbat jigloare dar ti-am spus pt. orice eventualitate! cam ce a zis si zidu mai sus oricum:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nomad Postat Ianuarie 13, 2006 Share Postat Ianuarie 13, 2006 ai si nu prea ai ce sa reglezi la carburatoarele astea... de obicei nu raspund la aer... nici carburile de ij... ma rog sperand ca ai unul care sa raspunda la aer faci asa: 1. sa ai bujii bune si merse macar 10-20 km ca sa poti sa le citesti culoarea, bujiile noi sunt curate si nu prea ai ce sa citesti pe ele 2. incalzesti bine motorul (aprox. 6-7 min) si ii reglezi relanti-ul pe la 1500 de ture sau in functie de motor pana tine relanti-ul fara sa se chinuie, adica sa nu fie "bashit", ma rog, intelegi tu! il lasi sa se raceasca. il pornesti din nou si il lasi cam 10 min sa mearga la relanti. dupa aia il lasi sa se raceasca si dai jos bujiile! daca sunt albicioase mai inchizi aerul, daca sunt negricioase il mai deschizi. ca sa ai de unde sa incepi inchizi aerul de tot si il desfaci 2 - 2.5 ture iar fiecare modificare a pozitiei surubului o faci cu cate un sfert de tura, max. jumate de tura. rapeti aceasta minunata operatie pana ai bujiile la relanti de un brun frumos. ai mai putea sa-l reglezi dupa auz dar pana te obisnuiesti sa stii cum ar trebui sa se auda iti ia destul de mult. pt. mers: la mers ai numai acul cu care te joci, surubul de aer neavand nici o treaba cu regimul asta de functionare. pui acul la jumate (nu mai stiu daca are 3 sau 5 pozitii, la ij stiu sigur ca are 5 iar la jawa am carb. mikuni si nu am mai umblat de demult cu ala original) il incalzesti si mergi cam 10 km pe cat posibil evitand mersul la relanti, mai bine in zona verde a turometrului iar cand te opresti turezi motorul pana pe la 3500-4000 de ture si iei contactul! iar il lasi sa se raceasca, iar dai jos bujiile... daca sunt albicioase dai acul mai sus cu un nivel, daca sunt negricioase il dai mai jos si tot asa pana le gasesti brune acum daca prin nush ce intamplare nici la extremele acului nu reusesti sa le dai o culoare frumoasa bujiilor te apuci de schimbat jiglorul principal! daca sunt albicioase pui unul mai mare! de ex. daca ai jiglorul (sau jiclorul??? nu stiu cum se spune) de 130 cauti unul de 135 si invers daca sunt negre! cam atat! a! odata cu jiglorul schimbi si acul, pui unul nou! cel mai probabil nu o sa trebuiasca sa te apuci de schimbat jigloare dar ti-am spus pt. orice eventualitate! cam ce a zis si zidu mai sus oricum:) Thanks.Mi-am notat.Turatia o sa trebuiasca sa o ghicesc ca nu merge turometru.Sper sa reusesc un reglaj rezonabil ca vreau sa bag cateva mii de km sezonu care vine(primul de altfel ca motociclist cu acte in regula) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 13, 2006 Share Postat Ianuarie 13, 2006 nu tre' sa iti mearga turatia, io am spus ca idee! treba e sa nu traga greu motoru' la relanti (sa nu se auda ca si cand ar merge subturat sau ceva de genu' tang....tang..tang.... sunetul ar trebui sa fie ceva de genu' brruummm bruuummm bruuuummm ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 13, 2006 Share Postat Ianuarie 13, 2006 adica stress vrea sa zica ca nu e obligatoriu sa mergi la turele la care a zis el, faci si tu 10 km de plimbarica vioaie cu mana in gaz , stilul de parca ar veni cineva dupa tine sa iti ia motoreta , nu stilul ala de mers lejer ca sa ochesti fetite la liceu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madox Postat Ianuarie 13, 2006 Share Postat Ianuarie 13, 2006 Reglarea este valabila si pt Cz cu motor de Jawa 250??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 13, 2006 Share Postat Ianuarie 13, 2006 dap, de fapt e valabi pt. mai toate comunistele cu carburator clasic a! si ca idee eu am pinion de fabrica...in vit. I am cam 30 kmh (+/- vreo 3-4) in zona verda adica intre 3000n si 3500 sau 3500 si 4000, nu mai tin minte ca nu prea ma uit in turometru, in viteza II 50 kmh, viteza III 70 si 4 80-90 kmh, toate in zona verde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 Pentru carburatorul de Mobra, mare atentie la reglarea nivelului, din plutitor, se umbla usor cu acea "limba" a plutitorului pentru ca se rupe, eu m-am chinuit destul pana am reglat un nivel optim, (cand era prea mic reuseam sa reglez relantiul foarte bine adica mergea frumos si constant apoi in mers cand o dadeam pe a IV-a si bagam mana in caz nu avea putere de loc.) Importanta este si crestatura de la acul de dozaj(la mobra trebuie sa fie la a 2-a crestatura dar daca exista uzura -cilindru, segmenti, piston - pentru a avea putere trebuie sa ii dai mai multa benzina crstatura a 4-a sau a 5-a.) In rest reglajul din cele doua suruburi este simplu avand in vedere ca cel de aer nu are prea mare efect. Cum spunea domnu' Zidu', cu tot respectu, care a explicat mult mai bine decat mine, dc ai probleme cu aerul fals, adica se tureaza si nu-i poti face nimic din carburator, verifica semeringul di partea aprinderii - eu am patit-o. Succes. salutari cu faru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kraven Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 cat inseamna o rotatie a surubului de aer? 180 de grade sau 360 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 360 de grade! Ce, esti copil?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamagotchy5 Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 Salut Baietii! Am ajuns si eu sa am nevoie de kestiile din topicu` asta pt venerabilul meu iJ 56. Am si eu o intrebare de detaliu[ sper k o vede cineve]...Problema e ca mi`e dereglat carbu` in asa masura incat nu reusesc sa pornesc motorul.Acum intrebarea: Tot incercand sa`l pornesc dupa ce am mai skimbat una alta[o rotatie la surub/o gradatie la ac...]..nu exista riscul sa innec motorul?..nu ar trebui din cand in cand sa scot bujia si kestii dinastea? ... Oricum, acuma ma duc sa mai incerc una alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 tamagothy eu sunt din bn daca ai ceva surplusuri de piese sau stii pe cineva care vinde in cluj spune te rog aa si poti sa-mi spui bujia ideala pt ij 56 12v platina scuze off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 Sinterom 14NP21 vara si iarna, 14NP18 iarna. Bujia de Dacie mai bine zis, cifra termica 225. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 (editat) Salut Baietii! Am ajuns si eu sa am nevoie de kestiile din topicu` asta pt venerabilul meu iJ 56. Am si eu o intrebare de detaliu[ sper k o vede cineve]...Problema e ca mi`e dereglat carbu` in asa masura incat nu reusesc sa pornesc motorul.Acum intrebarea: Tot incercand sa`l pornesc dupa ce am mai skimbat una alta[o rotatie la surub/o gradatie la ac...]..nu exista riscul sa innec motorul?..nu ar trebui din cand in cand sa scot bujia si kestii dinastea? ... Oricum, acuma ma duc sa mai incerc una alta Subscriu si eu la problema. E drept ca de mai sus reiese ca explicatiile sunt aplicabile si la celelalte comuniste, pe linga cele prezentate, dar niste indicatii personalizate de Ij ar fi si mai bune (daca are cineva rabdare... ) Acuma, daca tot am ajuns aici, sa va intreb: cit este de necesar sa spal carbul in contextul in care a zacut fara filtrul de aer de luni bune, dar o spalatura ar insemna si dereglare totala? Editat Septembrie 14, 2008 de elm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamagotchy5 Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Subscriu si eu la problema. E drept ca de mai sus reiese ca explicatiile sunt aplicabile si la celelalte comuniste, pe linga cele prezentate, dar niste indicatii personalizate de Ij ar fi si mai bune (daca are cineva rabdare... ) Acuma, daca tot am ajuns aici, sa va intreb: cit este de necesar sa spal carbul in contextul in care a zacut fara filtrul de aer de luni bune, dar o spalatura ar insemna si dereglare totala? Eu am rezolvat azi problema...in Sfanta zi de Duminica,iertat sa fiu ...dar adevarul e ca a venit si ploaia pe cand m`as fi plimbat putin...in fine: Am fixat cuiul pe pozitia mijlocie.Apoi..aveam de-a face cu 2 suruburi[cele 2 cu arcuri].Pe cel mai mic l`am insurubat de tot apoi intr-un final am concluzionat ca locul lui era deschis undeva pe la 3 ture.Pe cel mai mare l`am deschis cam la jumatate din cursa.Motorul porneste la prima. Demn de mentionat este si faptul k am avut si o mica malfunctie,sa`i zic asa...in timp ce`am lasat motorul sa se incalzeasca[mai trageam cate putin de acceleratie], la un moment dat s`a turat al dracu` de tare,am luat contactul[desi banuiam k degeaba]..as fi astupat admisia de aer in carburator..dar tocmai inainte sa`l pornesc am strans bine surubul de la filtrul de aer....am incercat sa`l bag in viteza si asa mai departe..dar probabil din cauza turatiei n`a intrat..[oricum...nu cred k era o idee buna]...urmatoarea si finala manevra a fost sa apas cu talpa pe supapa de decompresie...m`a costat o gaura in papuci[noroc k erau rezistenti..altfel se prelungea si prin picior ] ...dupa ce am repornit motorul..am intampinat aceasi problema..aceasi solutie. A 3a oara l`am pornit fara filtru de aer..de data asta..oricat l`as fi turat...nu mai pateam kestia nasoala...am o teorie de ce...dar..ma mai gandesc.. In legatura cu dereglarea in cazul in care il cureti..Daca retii pozitiile elementelor de reglaj si le reproduci dupa curatare..atunci nu cred ca o sa ai probeleme....parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokian89 Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Va salut! Am si eu o intrebare. Scurt si la obiect: Poate sa-mi spuna si mie cineva care sunt reglajele standard ale carb. pt o Aprilia Rs50 cu set de 80 cmc si carb de 19? Imi scoate mult fum (de culoare albastruie) si miroase a benzina nearsa. Logic ar fi ca nu arde corect. Nu stiu de la ce poate fi! In principiu carburatorul, dar asa el se aude bine, porneste bine, sta la relanti. Vreau sa mentionez k in treptele 4 si 5, la cea mai mica rampa, lesina fiind nevoit sa rulez cu o treapta inferioara la turatie mare. oricum parca nu mai are vlaga ca inainte. App spun inaonte deoarece i-am inlocuit pistonul+cilindru si i-am desfacut carbu k sa-l curat. Apoi dupa ce le-am montat m-am alea cu toate cele de mai sus + bonus un consum de aprox 5,5 - 6 L / 100km. V-as fi foarte recunoscator daca m-ati putea ajuta cu ceva sfaturi. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Va salut! Am si eu o intrebare. Scurt si la obiect: Poate sa-mi spuna si mie cineva care sunt reglajele standard ale carb. pt o Aprilia Rs50 cu set de 80 cmc si carb de 19? Imi scoate mult fum (de culoare albastruie) si miroase a benzina nearsa. Logic ar fi ca nu arde corect. Nu stiu de la ce poate fi! In principiu carburatorul, dar asa el se aude bine, porneste bine, sta la relanti. Vreau sa mentionez k in treptele 4 si 5, la cea mai mica rampa, lesina fiind nevoit sa rulez cu o treapta inferioara la turatie mare. oricum parca nu mai are vlaga ca inainte. App spun inaonte deoarece i-am inlocuit pistonul+cilindru si i-am desfacut carbu k sa-l curat. Apoi dupa ce le-am montat m-am alea cu toate cele de mai sus + bonus un consum de aprox 5,5 - 6 L / 100km. V-as fi foarte recunoscator daca m-ati putea ajuta cu ceva sfaturi. Multumesc anticipat! salut ,cand ai pus setul nou finalu de la toba lai curatit ala se infunda tot timpul si nu mai ai putere,ce set ai bagat daca este dala chinezesc sar putea sa ai surpriza sa se si uzat segmenti stiu cazuri care n au mers 10 km,iar filtru de aer lai curatat schimbat vino cumai multe detali km facuti cu setul nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Simptom de avans mic, l-ai verificat? Bujia ce culoare are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.