Sari la conținut

accident iesire pasaj obor honda pan european


anonymus
 Share

Postări Recomandate

am trecut azi pe la ora 14 si un sfert si tocmai il luase salvarea pe motociclist

moto e honda pan european rosie cu nr. B061266

daca-l cunoaste cineva pe rider e la spitalul floreasca, se pare ca e in stare buna, iar motoru a ramas sub paza politiei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce-am trecut si eu pe acolo si am facut niste poze :

 

Luneta autobuzului era sparta,probabil ca dupa impactul cu autobuzul motociclistul a sarit in geam(altfel nu-mi dau seama cum).Mai era si mult sange pe sosea dar nu am reusit sa fac poza din cauza traficului.Accidentul din cate se pare s-a intamplat inainte de statie...

Poate stie cineva mai multe detalii.Sanatate motociclistului !

post-39455-1237644917_thumb.jpg

post-39455-1237644932_thumb.jpg

post-39455-1237644945_thumb.jpg

post-39455-1237644954_thumb.jpg

post-39455-1237644965_thumb.jpg

post-39455-1237644973_thumb.jpg

post-39455-1237644981_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stickerul de pe spatele autobuzului spune destul de multe...

Prioritatea autobuzelor e valabila doar daca pleaca din statie cu alveola si intra pe banda I. Daca opreste pe banda I si apoi pleaca pe banda II, autubuzul trebuie sa acorde prioritate la plecarea de pe loc.

 

Daca statia are alveola si autobuzul e oprit in ea se aplica:

 

§ 6. Intersectii si obligatia de a ceda trecerea

[..]

Art. 131. – (1) La apropierea de o statie pentru mijloace de transport public de persoane prevazuta cu alveola, din care conducatorul unui astfel de vehicul semnalizeaza intentia de a iesi, conducatorul vehiculului care circula pe banda de lânga acostament sau bordura este obligat sa reduca viteza si, la nevoie, sa opreasca pentru a-i permite reintrarea în trafic.

 

Daca nu are alveola sau are dar autobuzul nu a oprit in ea ci pe banda I si pleaca pe banda II, atunci se aplica:

 

Art. 135. – Conducatorul de vehicul este obligat sa acorde prioritate de trecere si în urmatoarele situatii:

[..]

f) când se pune în miscare sau la patrunderea pe drumul public venind de pe o proprietate alaturata acestuia fata de vehiculul care circula pe drumul public, indiferent de directia de deplasare;

 

Daca impactul era in lateral puteam vorbi de prioritate. Dar avand in vedere locul impactului, intra in vigoare legea "cine loveste-n fund plateste", o sa-l bage la nepastrarea distantei de mers.

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am trecut azi pe la ora 14 si un sfert si tocmai il luase salvarea pe motociclist

moto e honda pan european rosie cu nr. B061266

daca-l cunoaste cineva pe rider e la spitalul floreasca, se pare ca e in stare buna, iar motoru a ramas sub paza politiei

Numai in paza politiei nu este motorul. A ramas parcat unde se vede in poze, stau vizavi de locul accidentului si il vad de pe geam.

Am vazut prea tarziu accidentul si date despre cum s-a intamplat nu pot da.

Din cate stiu eu motorul ala statea parcat putin mai sus in fata bancii transilvania(daca nu ma insel) viz-avi de iesirea din pasaj, deci baiatul nu venea din pasaj si nu plecase demult de pe loc, maxim 300metrii pana la locul accidentului.

Sanatate multa riderului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate cred ca o sa fie culpa comuna. Adica in 99% din cazurile in care lovesti cu fata esti vinovat cel putin in proportie de 50 la suta...

Sper sa ma insel, oricum nu-mi plac petele alea de sange...

Doamne ajuta pe bietu om!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prioritatea autobuzelor e valabila doar daca pleaca din statie cu alveola si intra pe banda I. Daca opreste pe banda I si apoi pleaca pe banda II, autubuzul trebuie sa acorde prioritate la plecarea de pe loc.

 

Daca statia are alveola si autobuzul e oprit in ea se aplica:

 

 

 

Daca nu are alveola sau are dar autobuzul nu a oprit in ea ci pe banda I si pleaca pe banda II, atunci se aplica:

 

 

 

Daca impactul era in lateral puteam vorbi de prioritate. Dar avand in vedere locul impactului, intra in vigoare legea "cine loveste-n fund plateste", o sa-l bage la nepastrarea distantei de mers.

sper sa nu se fi interpretat ca eu sustin ca ar fi fost mobristul de vina

 

 

multa sanatate :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a intamplat fix in fata geamului meu (stau la parter), ar fi al 3-lea accident (dar primul cu mobra) FIX in locul asta, de la inceputul anului, nu cred ca e de bine.

n-am fost acasa asa ca nu am vazut cum s-a intamplat dar acum 5 minute au ridicat motorul, din ce am auzit prin sat e ca mobristul a vrut sa depaseasa autobuzul si nu prea a reusit, cert e ca ii curgea sange din gura si din nas :blink:

 

insanatosire grabnica

Editat de cripple
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am trecut azi pe acolo,si am vazut urmarile accidentului..........insa eu am avut impresia ca accidentul ar fi fost cu o alta motocicleta ,nu cu o masina.

Insa poate ma insel...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns la cateva minute dupa intamplarea accidentului; din cate am inteles de la soferul autobuzului si de la cativa martori motociclistul avusese o mica "cearta" cu un conservar cu cateva momente inaintea accidentului; intentioneaza sa depaseasca autobuzul pe linia de tramvai, intoarce capul sa se asigure moment in care intra in plin in autobuzul care tocmai franase; probabil nu se astepta ca autobuzul sa franeze in acel moment..

Impactul a fost destul de puternic, partea din fata a mobrei e zob; casca a rezistat bine la soc, nu s-a spart si nici crapata nu era..

Iar motociclistul (nu am reusit sa-i aflu numele, doar ca motocicleta e cumparata prin leasing pe o firma) e in ordine.

Editat de Thrill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa nu se fi interpretat ca eu sustin ca ar fi fost mobristul de vina

 

 

multa sanatate :blink:

pai asha e, el a fost vinovat. in 99% din cazuri cand lovesti pe cineva din spate esti vinovat. sper sa fie bine si sa nu aibe urmari prea grave accidentul. insanatosire grabnica bikerului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns la cateva minute dupa intamplarea accidentului; din cate am inteles de la soferul autobuzului si de la cativa martori motociclistul avusese o mica "cearta" cu un conservar cu cateva momente inaintea accidentului; intentioneaza sa depaseasca autobuzul pe linia de tramvai, intoarce capul sa se asigure moment in care intra in plin in autobuzul care tocmai franase; probabil nu se astepta ca autobuzul sa franeze in acel moment..

Impactul a fost destul de puternic, partea din fata a mobrei e zob; casca a rezistat bine la soc, nu s-a spart si nici crapata nu era..

Iar motociclistul (nu am reusit sa-i aflu numele, doar ca motocicleta e cumparata prin leasing pe o firma) e in ordine.

 

 

Asta e de evitat...pe cat posibil! :)

Nervii in trafic reduc drastic atentia!Daca este adevarat ca autobuzul a franat din scurt, iar motociclistul se asigura din lateral(poate urmarea tocmai pe conservarul cu care a avut anterior disputa), sigur nu a observat manevra autobuzului si a intrat in coliziune cu acesta, impactul facandu-l sa zboare peste ghidon, cu capul in luneta autobuzului.Presupun ca avea viziera deschisa in momentul impactului...de aici si sangele pe nas si gura... :blink:

 

Casca era una integrala?Ce brand?

 

Sanatate maxima mobristului si atentie sporita in trafic!Nu va mai puneti la mintea conservarilor.Sunt mult prea odihniti pentru traficul din Bucuresti... ;)

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e de evitat...pe cat posibil! :)

Nervii in trafic reduc drastic atentia!Daca este adevarat ca autobuzul a franat din scurt, iar motociclistul se asigura din lateral(poate urmarea tocmai pe conservarul cu care a avut anterior disputa), sigur nu a observat manevra autobuzului si a intrat in coliziune cu acesta, impactul facandu-l sa zboare peste ghidon, cu capul in luneta autobuzului.Presupun ca avea viziera deschisa in momentul impactului...de aici si sangele pe nas si gura... :blink:

 

Casca era una integrala?Ce brand?

 

Sanatate maxima mobristului si atentie sporita in trafic!Nu va mai puneti la mintea conservarilor.Sunt mult prea odihniti pentru traficul din Bucuresti... ;)

 

 

Ai dreptate in ceea ce priveste viziera; m-am uitat putin la ea si parea intacta, o poti observa agatata de roata din fata in ultima poza uploadata. Casca, Suomy intergral, parea mai mult lovita in partea sa dreapta.

S-a masurat aproximativ 1 metru de frana si judecand dupa latimea semnului lasat de cauciuc cred ca apucat sa franeze doar cu fata, insuficient de putin ca sa poata face o diferenta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pacat pacat pacat...mare pacat ca sezonul acesta a inceput astfel... eu-s prudent de fel nu ma enervez & stuff... insa ce citesc pe aici zilnic ma pune serios pe ganduri... ceva nu este in regula si a cam inceput sa imi fie frica...

 

insanatosire acelui baiat si... cu restul se va descurca el... cel mai important este sa se faca bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Handa paneuropean rosie are dora Honda san de pe forum,dar stiu ca a lui era inmatriculata!

Abia o luase de anul trecut,nu cred ca avea nici 10.000 km cu ea..

Sper sa nu fie vorba despre el!

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut si eu pe acolo azi ... probabil la 15 minute de la accident, era sange pe sosea, pe casca si pe saua motorului pe locul pasagerului ... am inteles ca si'ar fi spart nasul. Am facut cateva poze desi unele sunt asemanatoare cu ce e deja postat. Mai era si un matiz, dar n'am inteles care e ideea cu el :blink: ...oricum lumea de pe acolo zicea ca autobuzul stationa sau cel putin nu era in miscare ...

post-41616-1237670563_thumb.jpg

post-41616-1237670645_thumb.jpg

post-41616-1237670718_thumb.jpg

post-41616-1237670731_thumb.jpg

Editat de zurlia69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In caz ca dati de el sau de vreun preten si vrea sa bage moto in garaj pana o sa stie exact ce face cu ea, am garaju la 150m de acolo.

 

Sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate in ceea ce priveste viziera; m-am uitat putin la ea si parea intacta, o poti observa agatata de roata din fata in ultima poza uploadata. Casca, Suomy intergral, parea mai mult lovita in partea sa dreapta.

S-a masurat aproximativ 1 metru de frana si judecand dupa latimea semnului lasat de cauciuc cred ca apucat sa franeze doar cu fata, insuficient de putin ca sa poata face o diferenta..

Salut.Pan-Europeanul are si sistem dual adica orice frina actionezi motorul frineaza si fata si spate.Deasemeni are ABS,foarte eficient.Deci urme nu cred sa fi lasat.

Regret din tot sufletul accidentul motociclistului si sper ca el sa aiba pagube minore.Despre motor,are Casco.Se repara.

Pentru LUV.N-am fost eu .Se pare ca este cel de aldoilea Pan-European din Bucuresti.Uram insanatosire grabnica motociclistului.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crezi gresit . nu era ala motorul ... asta din accident e mai nou !

Corect.Este un model de ultima generatie.Am fost la reprezentanta Honda de unde l-am cumparat eu pe al meu si am intrebat daca au mai vandut unul.Nu esste cumparat prin reprezentanta.Sper sa aiba casco.Altfel.........Insanatosire grabnica motociclistului.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...