Sari la conținut

Cu si despre accidente


tafu
 Share

Postări Recomandate

Galen, intr-o zi o sa te filmez cum le crosetezi la semafoare dimineata si pun sa stie lumea despre "fa cum zice popa nu cum face popa". Cred ca ai invatat in atatia ani ca e degeaba sa "ne atrargi atentia" la trafic. Mai bine mergi la o scoala de moto si fa benevol ore cu cei care vor carnet pt A. Lor o sa le ajute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Invocarea răspunderii celuilalt - de obieci a conservarului - (că trebuie să semnalizeze, să se asigure, să fie alert, etc....) invocate în cazul accidentelor cu mobre sună exact ca explicațiile lui fiu-meu, atunci când îl bat la cap să fie atent la ce se întâmplă în jurul lui: ”dacă eu pățesc ceva (urmare a neatenției lui) celălalt e vinovat!”, de parcă stabilirea vinovăției celuilalt atenuează durerile și întoarce morții din pământ...

 

În condițiile de trafic de la noi modul de condus ”paranoic” e singurul care te poate feri de accidente (nu de toate, evident, dar, măcar, minimizează riscurile). Iar nivelul de paranoia evoluează odată cu biciclistul; când apar copiii mărești nivelul, de exemplu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in us e DOT iar in europa ECE. sunt o multime de fundatii non profit sau alte organizatii care testeaza echipamente. viteza e doar o componenta, importanta e suprafata si materialul cu care vine in contact. e ca in bancu ala cu un kil de cuie sau un kil de paie. poti sa dai cu 50km/h in ceva deformabil sau in bordura, nu e la fel. dar asta e alta poveste. nu mai mestecati sferturi de informatii ca speriati lumea aiurea. acum ce sa zica unul care nu stie, ca daca pica la 45 km/h e la noroc? :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu cunosti obligatiile pe care le ai cand efectuezi depasirea? tu ai auzit de depasirea prin dreapte a unui vehicol sau autovehicol care semnalizeaza si este angajat in efectuarea virajului la stanga?

 

tot stau si ma minunez cati "habarnisti" is pe drumurile publice...sti vorba aia: Oi fi eu prost, dar cand ma uit in jur prind curaj

 

Eu zic sa iti reinprospatezi cunostiintele.

 

Da, cunosc obligatiile. Nu stiu de ce zici de depasirea prin dreapta in cazul asta. Probabil esti confuz.

In cazul de fata Sonia era angajata intr-o depasire cand, brusc, soferita autovehicUlului i-a taiat calea virand stanga in fata ei, fara a se asigura si, conform politiei, fara a semnaliza.

http://ziarulclujean.ro/video-sonia-este-in-stare-critica-dupa-ce-a-fost-implicata-intr-un-accident-moto-pe-strada-pavlov/

"La un moment dat, spun oamenii legii, autoturismul a virat brusc stânga pentru a intra în curtea unui imobil, dar asta fără să semnalizeze."

» Post actualizat in 20 Nov 2015 10:32

in us e DOT iar in europa ECE. sunt o multime de fundatii non profit sau alte organizatii care testeaza echipamente. viteza e doar o componenta, importanta e suprafata si materialul cu care vine in contact. e ca in bancu ala cu un kil de cuie sau un kil de paie. poti sa dai cu 50km/h in ceva deformabil sau in bordura, nu e la fel. dar asta e alta poveste. nu mai mestecati sferturi de informatii ca speriati lumea aiurea. acum ce sa zica unul care nu stie, ca daca pica la 45 km/h e la noroc? :)))

Nu stiu ce zici acolo, cert e ca aceste casti moto sunt garantate la un impact cu o nicovala doar pana la 31km/h. Peste e norocul fiecaruia. Deci orice vehicul care depaseste 31 la ora te paote ucide cu casca pe cap, de unde am si dedus ca nu clasa de motoare e importanta pt probabilitatea de a avea accident, cum scria galen un pic mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine nu mai scrie, daca nici nu stii ce vb. nu garanteaza nimeni nimic. certificarile ece sau dot (sunt necesarea pt punearea in comert daca nu ma insel) iti dau o idee despre niste norme de securitate celelalte teste sunt independente si complementare sau necesare in alte regiuni ale globului (pt comert). conditiile testelor sunt f diferite. unde ai gasit tu ca o casca iti garanteaza viata pana la o anumita viteza? inceteaza sa mai afirmi aberatii.

Editat de AB-33-MAD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine nu mai scrie, daca nici nu stii ce vb. nu garanteaza nimeni nimic. certificarile ece sau dot (sunt necesarea pt punearea in comert daca nu ma insel) iti dau o idee despre niste norme de securitate celelalte teste sunt independente si complementare sau necesare in alte regiuni ale globului (pt comert). conditiile testelor sunt f diferite. unde ai gasit tu ca o casca iti garanteaza viata pana la o anumita viteza? inceteaza sa mai afirmi aberatii.

N-am zis nicicand ca iti garanteaza viata. Citeste mai atent, altfel suna ca si cum tu ai abera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba esti prost ? Constrazici un speedist ? Nu vezi ca le stiu pe toate ? Mai bine pune-te si noteaza, fraierule.

Cum stiu eu sa explice tooot. Cum au ei raspuns, cum se aleg ei dintre toti... Ce fain si repede ii ginesti, fara sa sti nimic de ei. Cat calm are Galen asta sa va accepte cacaturile copilaroase ca deja pe mine ma dispera?

 

Ba cum explica ei, sa fiu al draq. Cum iau ei foc cand zici ceva de speed-uri :)) Ba, voi nu vedeti ca nici dracu nu isi pune mintea cu voi ? Din cati citesc subiectul sunt 2-3 care va raspund ? Restul se crucesc. Vai de aia care intra noi si pun poate botu la tampeniile voastre "argumentate".

 

@AB-33-MAD , citeste dracului macar cu atentie, copilu are dreptate, esti confuz. Te-ai luat tocmai de ala care o apara pe fata aia prin explicatia cu depasirea, dar tu ai inteles ca ti-e dusman de moarte. au au ....Apoi omu ti-a explicat clar si cu link spre testele sharp, da bine ba....... aia is prosti, lasa ca sti tu. Imediat o intorci ca ,,,, nimeni nu iti garanteaza viata. Dar cine a zis asta ? Asta ai vrut TU sa "intelegi".

 

@XsGhost, pune dracului si tu niste carene, niste plasticuri pe motorul ala, vrei sa iti atragi antipatii ?

 

Ce se oftica ei ca toti cocalarii sunt asociati cu speedurile. :)) Cu ce mama dracului sa fie asociati ma daca toti aia cu fruntea lata, ceafa de porc care ragaie mici si bere isi cumpara sportive? Cu ce ?

 

Nu ba, nu conteaza ce motor ai, si se moare de pe oricare ! Dar tematura pe care o faceti voi incercand sa convingeti aruncand cu noroi la persoana, e jalnica.E de rahat ba. Nu va mai sufar povestile offtopic doar ca sa demonstrati voi ceva.

 

interventiile tale nu fac decat sa irite pe cei care inteleg ceva in lumea asta si au fix zero efect asupra celor carora, cica, te adresezi. cel mai probabil stii asta dar de ce o faci? probabil iti place sa iti faci o aura de Gandalf The Grey (ca sa ramanem in zona mistica pe care ai invocat-o). daca o zici o data-de doua ori, lasi impresia de om cu intelect respectabil, daca esti redundant, cazi in patetic. sa fii "ales" e o intamplare, nu o invocare

Ala a vorbit de motoare si tu vorbesti de el :)) HAi ca esti la subiect.

"Mințile luminate discută idei; mințile mediocre discută evenimente; mințile mici discută oamenii." Eleanor Roosevelt

Lasa Galen ca unii de aici mai stiu cand povesteai tu de accidentele tale, si de cum ti-a rupt unu umarul la teatru national si cu umaru in ghips stateai pe forum si dadeai idicatii pretioase despre cum se abordeaza sinele de tramvai...pe cand tu "mai pe romaneste ai scapat ca prin urechile acului".

 

Numa bine

Mi-a placut de cuki, cum le zice el... cum te-a parat fraiereeee. Acum stim toti si radem de tine. Sigur te-a zis si la doamna invatatoare, asea-i cucki ?

Galen, intr-o zi o sa te filmez cum le crosetezi la semafoare dimineata si pun sa stie lumea despre "fa cum zice popa nu cum face popa". Cred ca ai invatat in atatia ani ca e degeaba sa "ne atrargi atentia" la trafic. Mai bine mergi la o scoala de moto si fa benevol ore cu cei care vor carnet pt A. Lor o sa le ajute.

Sa nu mai crosetezi mai nesimtitule !1 Vrei sa te filmeze asta ? Sa iti ceri iertare magarule.
Mai, dar de el am uitat? : SspBike, on 20 Nov 2015 - 10:49, said:

Hai sa te lamuresc asa in gluma.

Poate ca ma pricep putin la motorete. Experientele mele pe motoare sport mari, 1000cc si mersul pe circuit ma face apt ca sa iti pilotez motorul tau ca si tine dar, invers nu e valabil sunt convins. Daca treci tu pe motorul meu nu cred ca poti face acelas lucru.

Nu o lua ca atac, e metaforic vorbind

Hai sa ramanem la ideile noastre dara fara a incerca sa influentam pe altii.

Eu, Sebi SSpBike va iert de toate pacatele de pe aici

Sa ramanem mai bine amici toti daca tot ne chinuim si incercam sa fentam moartea pe 2 roti!

I-au murit laudatorii si a simtit el asa ca pe topicul de accidente ar fi cazul sa ne arate cine e el defapt si ca merita plecaciuni in lipsa altui laudaros.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Ba, din discutile pe care le aveti, ati terminat careva 10 clase (chiar daca la tara ) ? Halal "motociclisti" acri, aroganti si fara ocupatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Dan Oltean: la cum ai scris, nu stiu care e cu mai putine clase.

 

Apropo, citatul acela al Eleanorei Roosevelt se refera la oameni. Cat de ironic...

 

In imaginatia ta, a exprima o idee despre oameni sau lume in general e tot una cu a barfi indivizi? Asta implica citatul, dar succint, pentru ca supraestimeaza capacitatile unora de a interpreta.

 

"Brevity is the soul of wit."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa te lamuresc asa in gluma.

Poate ca ma pricep putin la motorete. Experientele mele pe motoare sport mari, 1000cc si mersul pe circuit ma face apt ca sa iti pilotez motorul tau ca si tine dar, invers nu e valabil sunt convins. Daca treci tu pe motorul meu nu cred ca poti face acelas lucru.

Nu o lua ca atac, e metaforic vorbind ;)

Hai sa ramanem la ideile noastre dara fara a incerca sa influentam pe altii.

Eu, Sebi SSpBike va iert de toate pacatele de pe aici :) )))

Sa ramanem mai bine amici toti daca tot ne chinuim si incercam sa fentam moartea pe 2 roti!

Teoretic suna frumos, eu astept ziua cand chiar unul dintre voi va incerca sa spuna adevarul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai măi Galen, că fiecare avem păsărelele noastre! Nici unul nu ne apropiem, măcar, de perfecțiune, deci nu avem vreun drept să îi judecăm pe ceilalți.

 

Disputa asta e similară cu vin vs. spirtoase. Amândouă, în exces, duc în același loc, una mai repede decât cealaltă... Diferența e ”de gustibus”.

Nu există un adevăr, ci doar opinii. Argumentate sau nu, ele țin de fiecare individ în parte, de modul în care simte viața, unii au nevoie mai mare de adrenalină, alții mai puțin.

Unii fac skydiving, alții joacă go.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic suna frumos, eu astept ziua cand chiar unul dintre voi va incerca sa spuna adevarul :)

Ma faci mincinos cumva?

Daca nu ai observat eu am dat-o la pace cu toata lumea, dar vad ca tu insisti cu filmul tau :) )) Chiar esti un pic sarit...

 

Oricum nu mai conteaza. Eu am renuntat la 2 roti de tot. Asa ca eu NU MAI SUNT motociclist. Si nici nu am de gand sa ma reapuc.

Asa ca voi muri in alte circumstante fata de cele de aici :) )))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am zis nicicand ca iti garanteaza viata. Citeste mai atent, altfel suna ca si cum tu ai abera.

daca ai timp si rabdare, citeste asta, apoi iti vei da seama singur cat ai simplificat expunerea vis-a-vis de subiect. http://www.webbikeworld.com/eicma-2010/nolan-helmets/dot-vs-ece-helmet-safety-standards.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai timp si rabdare, citeste asta, apoi iti vei da seama singur cat ai simplificat expunerea vis-a-vis de subiect. http://www.webbikeworld.com/eicma-2010/nolan-helmets/dot-vs-ece-helmet-safety-standards.htm

Pare sa fie o descriere a diferentelor dintre tipurile de certificari (DOT, ECE, Snell, Sharp). N-are nici o legatura cu ce am zis, si nici nu inteleg ce vrei tu sa zici.

Eu incercam doar sa spun ca omul este fragil si ca e la fel de posibil sa mori intr-un accident cu scooter ca si cu o vitezana. Simt ca tu ai inteles altceva, dar nu imi dau seama ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles ce ai spus, insa referitor la integritatea castilor ai hiperbolizat prea mult. multi nu inteleg de ce o casca ajunge sa sara de 500e . daca citesti testele vezi ca smulte sitiuatii de teste sunt "atat de ipotetice" incat relevanta lor e doar un fel de "studiu de rezistanta a materialelor". una e un impact cu un corp ascutit, alta e un impact cu o suprafata plana. cel mai bun exemplu e cazatura lui carlos checa care a incasat o lovitura cu multe g-uri (nu mai retin cat) si a scapat datorita castii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles ce ai spus, insa referitor la integritatea castilor ai hiperbolizat prea mult. multi nu inteleg de ce o casca ajunge sa sara de 500e . daca citesti testele vezi ca smulte sitiuatii de teste sunt "atat de ipotetice" incat relevanta lor e doar un fel de "studiu de rezistanta a materialelor". una e un impact cu un corp ascutit, alta e un impact cu o suprafata plana. cel mai bun exemplu e cazatura lui carlos checa care a incasat o lovitura cu multe g-uri (nu mai retin cat) si a scapat datorita castii.

Nu stiu ce sa zic.. pare ca toate castile au trecut prin aceleasi teste, fie ca costa 50 sau 1500 euro. Diferenta de pret pare sa fie data de greutate, confort, silentiozitate, comm, bluetooth, HUD, marca etc.

N-am zis ca o casca nu poate rezista la un impact mai mare de 30 la ora cu o anumita nicovala, Am zis doar ca nu se stie, pt ca testele se fac doar pana la 30. Se garanteaza doar pana la 30, pt ca asa e testul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care adevar?...adevarul tau????...adevarul meu???? sau adevarul altuia???? :)

Mah,mai ai un pic si-ti pusca vena aia pe creier!Vrei sa mori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic.. pare ca toate castile au trecut prin aceleasi teste, fie ca costa 50 sau 1500 euro. Diferenta de pret pare sa fie data de greutate, confort, silentiozitate, comm, bluetooth, HUD, marca etc.

N-am zis ca o casca nu poate rezista la un impact mai mare de 30 la ora cu o anumita nicovala, Am zis doar ca nu se stie, pt ca testele se fac doar pana la 30. Se garanteaza doar pana la 30, pt ca asa e testul.

confunzi rolul testului si anume acela de minimum de standard. ca si la crash test euroncap, sunt facute la 60 si ceva la ora, asta inseamna ca peste nu se stie? se stie, se fac teste si pana la cedarea fizica a subiectului testului. este evident ca o casca din rasina n-o sa reziste la fel ca si una din kevlar/carbon sau compozite. ele pot trece testul, ca doar e minim acceptat. si nu, diferenta intre o casca de 150e si alta de 600e nu e doar greutatea. de ex o casca de circuit are si viziera mult mia rezistenta, se fac teste si pentru asta.

deci nu, nu e garantat nimic pana la 30. acele teste nu au menirea sa garanteze pana la 30 ci sa impuna un minim acceptabil. asta inseamna ca o casca de top poate suporta si pana la dublu. oricum discutia e aberanta pt ca iti poti rupe gatul la 10km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

confunzi rolul testului si anume acela de minimum de standard. ca si la crash test euroncap, sunt facute la 60 si ceva la ora, asta inseamna ca peste nu se stie? se stie, se fac teste si pana la cedarea fizica a subiectului testului. este evident ca o casca din rasina n-o sa reziste la fel ca si una din kevlar/carbon sau compozite. ele pot trece testul, ca doar e minim acceptat. si nu, diferenta intre o casca de 150e si alta de 600e nu e doar greutatea. de ex o casca de circuit are si viziera mult mia rezistenta, se fac teste si pentru asta.

deci nu, nu e garantat nimic pana la 30. acele teste nu au menirea sa garanteze pana la 30 ci sa impuna un minim acceptabil. asta inseamna ca o casca de top poate suporta si pana la dublu. oricum discutia e aberanta pt ca iti poti rupe gatul la 10km/h.

Fata deja putrezește,si voi vorbiți despre motor ,despre viteza ,despre reflexe,si care sunteți mai deștept decât celălalt ....de parca nu ați căzut niciodată sau parca nu ați avut noroc ...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata deja putrezește,si voi vorbiți despre motor ,despre viteza ,despre reflexe,si care sunteți mai deștept decât celălalt ....de parca nu ați căzut niciodată sau parca nu ați avut noroc ...

Frumos stii sa vorbesti...posesorule de motocicleta, ca motociclist nu iti pot spune la cat respect arati tu despre Sonia. Chiar a disparut orice limita de bun simt si respect intre motociclisti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos stii sa vorbesti...posesorule de motocicleta, ca motociclist nu iti pot spune la cat respect arati tu despre Sonia. Chiar a disparut orice limita de bun simt si respect intre motociclisti?

Se cam pare ca da,Mariuse.Nu prea mai conteaza nimic...Nici macar intre motociclisti!

Se duc valorile societatii pe piula la canal in jos!

» Post actualizat in 24 Nov 2015 05:45

Accident la sigma.Poate cunoaste cineva motorul,baiatul...E deja la UPU.Mau multe detalii personal nu stiu.

Soferita care l-a lovit,n-a acordat prioritate la schimbarea benzilor de mers,in timp ce vorbea la la telefon...

SJ-86-KTY este nr ei de inmatriculare,e bine de memorat si se tine usor minte...

Motociclistul n-are rani grave!

 

Insanatosire grabnica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...