Sari la conținut

Cu si despre accidente


tafu
 Share

Postări Recomandate

am inteles ce ai spus, insa referitor la integritatea castilor ai hiperbolizat prea mult. multi nu inteleg de ce o casca ajunge sa sara de 500e . daca citesti testele vezi ca smulte sitiuatii de teste sunt "atat de ipotetice" incat relevanta lor e doar un fel de "studiu de rezistanta a materialelor". una e un impact cu un corp ascutit, alta e un impact cu o suprafata plana. cel mai bun exemplu e cazatura lui carlos checa care a incasat o lovitura cu multe g-uri (nu mai retin cat) si a scapat datorita castii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am inteles ce ai spus, insa referitor la integritatea castilor ai hiperbolizat prea mult. multi nu inteleg de ce o casca ajunge sa sara de 500e . daca citesti testele vezi ca smulte sitiuatii de teste sunt "atat de ipotetice" incat relevanta lor e doar un fel de "studiu de rezistanta a materialelor". una e un impact cu un corp ascutit, alta e un impact cu o suprafata plana. cel mai bun exemplu e cazatura lui carlos checa care a incasat o lovitura cu multe g-uri (nu mai retin cat) si a scapat datorita castii.

Nu stiu ce sa zic.. pare ca toate castile au trecut prin aceleasi teste, fie ca costa 50 sau 1500 euro. Diferenta de pret pare sa fie data de greutate, confort, silentiozitate, comm, bluetooth, HUD, marca etc.

N-am zis ca o casca nu poate rezista la un impact mai mare de 30 la ora cu o anumita nicovala, Am zis doar ca nu se stie, pt ca testele se fac doar pana la 30. Se garanteaza doar pana la 30, pt ca asa e testul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic.. pare ca toate castile au trecut prin aceleasi teste, fie ca costa 50 sau 1500 euro. Diferenta de pret pare sa fie data de greutate, confort, silentiozitate, comm, bluetooth, HUD, marca etc.

N-am zis ca o casca nu poate rezista la un impact mai mare de 30 la ora cu o anumita nicovala, Am zis doar ca nu se stie, pt ca testele se fac doar pana la 30. Se garanteaza doar pana la 30, pt ca asa e testul.

confunzi rolul testului si anume acela de minimum de standard. ca si la crash test euroncap, sunt facute la 60 si ceva la ora, asta inseamna ca peste nu se stie? se stie, se fac teste si pana la cedarea fizica a subiectului testului. este evident ca o casca din rasina n-o sa reziste la fel ca si una din kevlar/carbon sau compozite. ele pot trece testul, ca doar e minim acceptat. si nu, diferenta intre o casca de 150e si alta de 600e nu e doar greutatea. de ex o casca de circuit are si viziera mult mia rezistenta, se fac teste si pentru asta.

deci nu, nu e garantat nimic pana la 30. acele teste nu au menirea sa garanteze pana la 30 ci sa impuna un minim acceptabil. asta inseamna ca o casca de top poate suporta si pana la dublu. oricum discutia e aberanta pt ca iti poti rupe gatul la 10km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

confunzi rolul testului si anume acela de minimum de standard. ca si la crash test euroncap, sunt facute la 60 si ceva la ora, asta inseamna ca peste nu se stie? se stie, se fac teste si pana la cedarea fizica a subiectului testului. este evident ca o casca din rasina n-o sa reziste la fel ca si una din kevlar/carbon sau compozite. ele pot trece testul, ca doar e minim acceptat. si nu, diferenta intre o casca de 150e si alta de 600e nu e doar greutatea. de ex o casca de circuit are si viziera mult mia rezistenta, se fac teste si pentru asta.

deci nu, nu e garantat nimic pana la 30. acele teste nu au menirea sa garanteze pana la 30 ci sa impuna un minim acceptabil. asta inseamna ca o casca de top poate suporta si pana la dublu. oricum discutia e aberanta pt ca iti poti rupe gatul la 10km/h.

Fata deja putrezește,si voi vorbiți despre motor ,despre viteza ,despre reflexe,si care sunteți mai deștept decât celălalt ....de parca nu ați căzut niciodată sau parca nu ați avut noroc ...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata deja putrezește,si voi vorbiți despre motor ,despre viteza ,despre reflexe,si care sunteți mai deștept decât celălalt ....de parca nu ați căzut niciodată sau parca nu ați avut noroc ...

Frumos stii sa vorbesti...posesorule de motocicleta, ca motociclist nu iti pot spune la cat respect arati tu despre Sonia. Chiar a disparut orice limita de bun simt si respect intre motociclisti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica Kitty face legea... :)) Imi pare rau de motociclist, da vrem nu vrem, femeile ne dicteaza cum traim... (vezi cazul Kitty, aka "de ea nu trece nimeni")

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul a fost apoi proiectat in SJ-86-KTY , defapt motociclistul a fost livit de o seferita din ? Alba

Pe larg: http://ziarulclujean.ro/foto-motociclist-clujean-bagat-in-spital-de-o-soferita-care-vorbea-la-telefon-l-a-aruncat-pe-o-alta-masina/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta mi se pare de rahat. Ce conteaza care de unde e sau ce numar are masina implicata in accident :) O soferita din alba s-o frecat de una din Salaj. Deja devine interesant, oarecum pleonasm. Normal ca numa din AB sau SJ poa' sa fie, sau o combinatie intre cele doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Salut,

din pacate a mai fost un accident moto, ieri, pe la ora 19, intre un motociclist cu un motor BMW adventure si un Golf 4, albastru lovit in bara fata. Accidentul s-a petrecut pe strada cu 2 benzi pe sens ce merge spre giratoriul din Grigorescu (nu sunt din CJ si nu-i cunosc numele). Riderul era ok asa la vedere, era constient, statea intins pe sosea, a fost ajutat de cineva si i-a fost scoasa casca si astepta SMURD-ul. Eram cu masina, era politie si multa lume si vreo 3 motociclisti. Deocamdaca cam atat stiu.

 

Mare grija pe sosele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum nu stiu sa va spun daca chiar a fost ajutat sau si-a scos-o singur...ideea e ca eu cand am trecut pe langa el avea deja casca scoasa si pusa langa el. Oricum..era constient, vorbea cu lumea si nu parea a avea nimic rupt. Acum..doar el si cei de la spital stiu mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai important in caz de accident moto e imobilizarea victimei pana la sosirea smurdului. Cel mai important sa stea nemiscat, in pozitia in care a ramas, daca este grav si inconstient. Daca nu ai nimic si e accident usor, clar ca te ridici si faci ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ma gandesc oare cati colegi s-au dus pe la ora 19.00 -- 19.30 la Topa. Si cati au ajuns acolo.... si cati s-au intors cu bine acasa....

Cand vezi ca vine din fata un vehicol, nu ar trebui sa te angajezi in depasire.... eu cu camionu' sigur as iesi castigator la o ciocnire frontala cu un motociclist....

Chiar ca unii sunt inconstienti si o cauta cu luminarea...

Dar odata si odata se termina si norocul si circumstantele favorabile... si dupa aia urmeaza RIPurile...

Stiu ca de obiccei de la Petrom Baciu pana la Topa e cursa de cai, dar ar trebui mai multa responsabilitate, si asumarea riscurilor redusa la zero...

In fine, fiecare trage cum vrea de gaz, dar poate odata cel care vine din fata nu apuca sa traga pe dreapta, sau nu vrea, ca s-a pishat pe urzica! Si atunci e bai!

 

Numai bine. Ride safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ma gandesc oare cati colegi s-au dus pe la ora 19.00 -- 19.30 la Topa. Si cati au ajuns acolo.... si cati s-au intors cu bine acasa....

Cand vezi ca vine din fata un vehicol, nu ar trebui sa te angajezi in depasire.... eu cu camionu' sigur as iesi castigator la o ciocnire frontala cu un motociclist....

Chiar ca unii sunt inconstienti si o cauta cu luminarea...

Dar odata si odata se termina si norocul si circumstantele favorabile... si dupa aia urmeaza RIPurile...

Stiu ca de obiccei de la Petrom Baciu pana la Topa e cursa de cai, dar ar trebui mai multa responsabilitate, si asumarea riscurilor redusa la zero...

In fine, fiecare trage cum vrea de gaz, dar poate odata cel care vine din fata nu apuca sa traga pe dreapta, sau nu vrea, ca s-a pishat pe urzica! Si atunci e bai!

 

Numai bine. Ride safe!

Mai intervine si selectia naturala, sunt legile evolutiei

Si aseatra pe eroilor erau vreo 2-3 maimute care scoteau ingerii din paraitoare, iti dai seama cum merg aia pe strada...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai ce face .... nu toti impartasim aceleasi vise cind ne urcam pe motoare..... sunt unii care primesc motoru cadou de la parinti si cred ca e pentru a impresiona fetele pe strada si pentru a intoarce privirile tuturora cind trec ei pe acolo .,.... dar vorba cuiva selectia naturala isi face datoria !!! nu doresc raul nimanui doamne fereste doar ca deh ...inevitabilul se produce atunci cind vrei sa impresionezi mai tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...