Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

acum o saptamana am avut ocazia sa conduc un r6 2003 de la sibiu pana in constanta... m-au surprins cateva chestii care le-am evitat doar datorita celor 3 ani pe thundercat si franelor de pe R6. Chestii cum ar fi momentul in care ai peste 280 la ora esti foarte entuziasmat, te pregatesti sa depasesti masina din fata, dar chiar cand esti foarte aproape de ea iti taie calea ca nu te-a vazut in oglinda. Oare cum ar frana un incepator, chiar si cu toata tehnologia de pe un R1 ? Raspuns: Infipt

 

Sunt chiar singurul care a observat cat de talentat e baiatul asta? Pe bune, poti sa detaliezi putin cum la peste 280 la ora, o masina iti taie fata in scurt si tu ai evitat? Credeam ca doar in filme gen "torque" se pot face chestii dinastea...

Editat de danutu_m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ia cum sare hateru la scandal... Tu nu stiai ca R1 are safety features de incepatori? Franeaza singura daca simte caculatorul ca un berbec vrea sa iti taie calea. Are si airbaguri sub rezervor si roti ajutatoare rabatabile pe bascula. Se lasa jos singure cand intri in curba. Erau ceva reportaje facute de omenii de stiinta britanici. Testele au aratat clar ca R1 mai ales cele pre 2004 si cat mai forjate sunt cele mai safe motoare. Au primit neoficial 5 stele NCAP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt chiar singurul care a observat cat de talentat e baiatul asta? Pe bune, poti sa detaliezi putin cum la peste 280 la ora, o masina iti taie fata in scurt si tu ai evitat? Credeam ca doar in filme gen "torque" se pot face chestii dinastea...

 

E clar ca n-ai vazut Matrix-ul... E cat se poate de simplu, eu fac asta tot timpul: merg cu 280, 290, cateodata 300 si-un pic, imi iese conservaru' in fata, opresc timpul in loc, ma gandesc ce-i de facut, il ocolesc pe-o roata (de [preferat fata, ca-s pe frana deja), trec de el, ii arat degetul si merg mai departe. Tot cu 280.

Eh, ai prins ideea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

picioarele te frig vara, pozitia pe ss e incomoda tare si dupa o ora obosesti ca draqu pentru ca a fost gandita pentru pista nu pentru strada, pasagerul e intr-un chin continu datorita pozitiei (sincer, nu le inteleg pe pixdele alea de se urca pasager pe ss) motocicleta este brutala in acceleratie si franare, asa si trebuie sa fie dar nu pe strada. un drum de 200-300 km o sa te rupa in gura la propriu, o sa dormi cateva ore bune la finalul calatoriei.

marea majoritate isi iau ss doar pentru ca e la moda, tu ce vrei sa faci: poze sau sa mergi cu motocicleta?

 

aceeasi gresala am facut-o si eu cand am inceput sa merg la curse(enduro) acum cativa ani. mi-am luat un 525, power frate cand defapt nu eram in stare sa controlez 20% din ce putea sa faca mobra aia. dupa ani de chin si transpiratie prin paduri m-am intors la clasa 125 si.... surpriza, sunt mult mai ok dpdv al efortului si timpii sunt mult mai buni. abia anul urmator ma gandesc sa trec la clasa 200cmc. putere fara control e fix pix. de la constanta la bucuresti, daca merg cu un maxiscuter o sa imi dai maxim 25 minute mergand la blana. cu ce riscuri? cu ce consum? cat de obosit o sa fi la sfarsitul calatoriei? pentru ce acest chin???

 

r1/r6 sunt motociclete de pista adaptate pentru strada(faruri/electrica and stuff)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

picioarele te frig vara, pozitia pe ss e incomoda tare si dupa o ora obosesti ca draqu pentru ca a fost gandita pentru pista nu pentru strada, pasagerul e intr-un chin continu datorita pozitiei (sincer, nu le inteleg pe pixdele alea de se urca pasager pe ss) motocicleta este brutala in acceleratie si franare, asa si trebuie sa fie dar nu pe strada. un drum de 200-300 km o sa te rupa in gura la propriu, o sa dormi cateva ore bune la finalul calatoriei.

marea majoritate isi iau ss doar pentru ca e la moda, tu ce vrei sa faci: poze sau sa mergi cu motocicleta?

 

putere fara control e fix pix. de la constanta la bucuresti, daca merg cu un maxiscuter o sa imi dai maxim 25 minute mergand la blana. cu ce riscuri? cu ce consum? cat de obosit o sa fi la sfarsitul calatoriei? pentru ce acest chin???

 

r1/r6 sunt motociclete de pista adaptate pentru strada(faruri/electrica and stuff)

 

Un SBK peste 80CP va fi intodeuna un moft atata timp cat este folosit in oras sau la un drum mai lung. Pasagerul n-are ce cauta pe R6/R1/SRAD/RR decat pentru poze.

 

L.e : Ai cunoscut posesor de SBK fara pagina pe feisbuc?!??

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar de ce vrea toata lumea r1?Chiar asa bun,,preladex,,are pe ea!?

 

bine punctat. toata lumea vrea ss in general mai ales la noi in RO, nu ca am avea "autostrazi" unde sa le alergam sau la final de saptamana sa mergem la circuit sa scoatem untu' din ele. mai toata lumea isi ia la impresie ss, ce bengosi sunt ei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine punctat. toata lumea vrea ss in general mai ales la noi in RO, nu ca am avea "autostrazi" unde sa le alergam sau la final de saptamana sa mergem la circuit sa scoatem untu' din ele. mai toata lumea isi ia la impresie ss, ce bengosi sunt ei :)

 

Si ce are domne ? Cat nu se dau in spectacol pe strada ca sa imi preicliteze mie/tie/altora/ siguranta sa isi ia ce vrea muschii lor. Plusurile unui ss: sunt mult mai estetice, aerodinamice, se aud intr-un mare fel, nu schimbi 5 viteze sa ajungi la 100 ( vezi cazul de fata ). De dezavantaje nu mai pomenesc ca oricum le stie toata lumea.

 

Mereu vor fi oameni care vor judeca dpdv estetic si oameni care vad lucrurile practic. Pentru mine e o placere sa merg cu Diversionul, ma joc efectiv in trafic. Daca ar fi mai intepata si mai zgomotoasa as tine-o si o mie de ani. Dar uite ca vreau si eu sa imi manance sanatatea un ss un sezon macar, vorba aia, sa nu mor in necunostiinta de cauza.

 

Eu gandesc asa: daca ma adaptez si imi place atat in oras cat si in afara am sa mai stau pe segmentul asta cateva sezoane, daca nu, no problemo, imi plac la fel de mult si naked-urile. Unde mai pui ca sunt si ceva mai ieftine ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

bine punctat. toata lumea vrea ss in general mai ales la noi in RO, nu ca am avea "autostrazi" unde sa le alergam sau la final de saptamana sa mergem la circuit sa scoatem untu' din ele. mai toata lumea isi ia la impresie ss, ce bengosi sunt ei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Srad am si eu,dar nu l-am luat pt impresie,pur si simplu nu ma vad pe un chopper sau un touring,cel putin nu pt urmatorii ani.De f multe ori seara dupa ce veneam de la lucru si nu eram in stare de o plimbare ma multumeam sa stau 5-6 minute si sa ascult motoru cum canta dupa care mergeam linistit la culcare ce sa ma mai dau in spectacol,figuri...etc etc.Dar am si eu ,,prieteni bengosi,,care-mi povestesc cum merg ei prin centru cu +100,cum se uita piti dupa ei,cum fac galagie,ba ma incurajeaza si pe mn.dar nah....asta e.fiecare stie pentru ce isi ia motor.numa bine la toti

 

 

 

bine punctat. toata lumea vrea ss in general mai ales la noi in RO, nu ca am avea "autostrazi" unde sa le alergam sau la final de saptamana sa mergem la circuit sa scoatem untu' din ele. mai toata lumea isi ia la impresie ss, ce bengosi sunt ei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io cand le zic sar in sus.N-au mers niciodata sau daca au mers au mers corcoiti.Traiasca SS.(ss,gestapo si altele).Sieg heil!

 

am parasit clasa ss acum 6-7 ani dupa ce am inteles ca nu pot merge cu motocicleta aia pe strada in halul ala, pur si simplu ma puneam pe mine in pericol si pe altii de asemenea. imi plac motocicletele ss dar nu pe strada, plm e frustrant sa nu poti sa deschizi gazul nici macar pana la jumate la iesirea din viraj....PAREREA MEA.

 

L.e : Ai cunoscut posesor de SBK fara pagina pe feisbuc?!??

 

buna rau asta :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt curios cati dintre fanii ss-urilor au auzit de existenta naked-urilor mari, gsx1400, zrx1200, cb1300. asta o zic referitor la aia care considera nakedurile niste partzanete cu 50 de cai..

pentru restu care le iau doar pt look, nu inteleg de ce nu isi iau direct cagiva mito sau yzfr125, ca tot la fel arata, mai ales pt pixdele oligofrene pe care le urmaresc majoritatea..

 

si pe final asa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul ca toate motoarele sunt frumoase si au farmecul lor,sincer mi-as lua cate una din fiecare ss,sm,naked,enduro,cross,chopper fiecare isi are frumusetea lui si utilitatea lui.Mai am de incercat sm-ul si cross-ul da cred ca o sa imi placa si alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Srad am si eu,dar nu l-am luat pt impresie,pur si simplu nu ma vad pe un chopper sau un touring,cel putin nu pt urmatorii ani.De f multe ori seara dupa ce veneam de la lucru si nu eram in stare de o plimbare ma multumeam sa stau 5-6 minute si sa ascult motoru cum canta dupa care mergeam linistit la culcare ce sa ma mai dau in spectacol,figuri...etc etc.Dar am si eu ,,prieteni bengosi,,care-mi povestesc cum merg ei prin centru cu +100,cum se uita piti dupa ei,cum fac galagie,ba ma incurajeaza si pe mn.dar nah....asta e.fiecare stie pentru ce isi ia motor.numa bine la toti

 

La fel sunt si eu..si tot srad am..respect pt cele spuse

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel sunt si eu..si tot srad am..respect pt cele spuse

 

N-ai de ce, e simplu esti psihic ok mergi pe orice, daca nu esti mori si pe bicicleta poate chiar si pieton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Terminati mai cu prostiile si balivernele astea de bosorogi frustrati,pai daca individul care isi cumpara un anumit tip de motocicleta este un mare idiot ,atunci poate sa isi ia si o drujba de 125 si sa se faca afis in vreo masina/pom/gard,acum sa deschideti topic si pe site-urile dedicate pentru masini si sa va dati cu parerea cum ar trebui toti incepatori cu categoria B sa conduca tico sau matiz eventual ca restul prind viteza mai repede si mor in accidente :)) :)).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Terminati mai cu prostiile si balivernele astea de bosorogi frustrati,pai daca individul care isi cumpara un anumit tip de motocicleta este un mare idiot ,atunci poate sa isi ia si o drujba de 125 si sa se faca afis in vreo masina/pom/gard,acum sa deschideti topic si pe site-urile dedicate pentru masini si sa va dati cu parerea cum ar trebui toti incepatori cu categoria B sa conduca tico sau matiz eventual ca restul prind viteza mai repede si mor in accidente :)) :)).

Asta vroiam sa spun si eu in postul de mai sus,

 

Eu nu am deschis topicul sa le cer parerea daca intri sau nu in gard cu motocicleta asta, ci experiente traite pe ea probleme si altre frustrari legate de model, nu sa le cer voie sa-mi cumpar sau nu ceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai stie cineva ceva despre personajul principal???....sper sa fie intreg ca pana si eu dupa 4 ani de moto cu cbr125,r6 tot am bubuit putin r1 meu.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...