Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

Sunt destui incepatori morti pe SS, unii chiar dadeau sfaturi ce buni sunt ei si recomandau SS-uri si altor incepatori (virilu, altu cu moartea vine pe motor, etc), invatati si din moartea lor, nu doar din pufanii care inca mai sunt in viata (nu se stie cat timp).

 

Nu exista "abtinut" la incepatori, mai ales in perioada 18-24 ani. Daca creierul uman era atat de controlabil nu mai existau obezi, fumatori si morti in accidente.

 

Pe "autocontrol" nu te poti baza si nu il poti recomanda, daca vrei sa prinzi 30 de ani in viata si cu toate oasele intregi e bine sa incepi pe ceva domol, ce nu iti permite sa tragi de gaz la maxim, "doar sa vezi cat baga". Pentru ca prima data ii dai gaz pe autostrada, nu se intampla nimic, a doua oara pe DN, eviti un bou dar tragi concluzia ca boul e de vina si tu esti suficient de bun sa-l eviti iar apoi ii dai gaz intr-un sat si mori pe-o balega de vaca.

 

Diferenta intre unu cu B de 10 ani care incepe pe SS si unu de 18 ani direct pe SS e ca ala cu B are o familie pe care nu vrea s-o lase de izbeliste, ala de 18 il doare in pix de viata lui. Ala de 28 stie deja ca prin sate sau chiar si pe drumuri nationale exista baligi/carute/nisip/remorci oprite in curbe, ala de 18 ani isi imagineaza ca orice drum public e o pista curata si uscata unde toti respecta legea si doar el poate sa o incalce.

 

Viata e frumoasa si scurta, n-o scurtati de tot. Daca vreti sa va invatati copii sa mearga pe motor, abtineti-va de la a va lua niste rachete de sinucigas pana nu aveti minim 5 ani de experienta in trafic cu B-ul si alti minim 2 cu A-ul pana in 50-60 CP. Daca va doare in pix de viata, alegeti o metoda mai sigura de a va sinucide, asta cu motorul nu e mereu eficienta, se mai lasa si cu paralizii si amputari. Mai bine doua roti de CB500 decat patru de carucior de invalid sau targa. Daca esti tanar si neexperimentat, mai bine iti pui pofta-n cui, decat capul.

 

Un SS pentru un incepator e fix ca o ruleta ruseasca: ai sanse sa mori dar si sanse sa scapi. Daca scapi nu castigi nimic, oricum ai putea gusta senzatiile alea mai tarziu dupa ce ai deja experienta. Intre a muri ca boul la 20 de ani pe un CBR 600 si a calari la 20 un CB500, la 25 un CBR 600F si la 30 o Busa, cred ca e de preferat a doua varianta.

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sunt oameni si oameni. Tu chiar nu realizezi ca fanii SS nu sunt genu' de oameni care sunt innebuniti

dupa conceptul de trait pan' la adanci batraneti? Mi-am luat CBR 600 sa merg tare, agresiv, periculos,

"reising" :angryfire: nu sa merg cu 50 in oras si 130 pe A2 :kali: Orincine si-a luat SS din alte motive afar' de

adrenalina, funu pe 2 roti, viteza, nebuneli tineresti alea ale, ori abereaza grav, ori are buba la cap, ori

vrea sa f.ta si el ceva pitipoance :baldy:

 

NU ITI IEI SS CA SA MERGI LEGAL SAU MACAR PRUDENT CU EL!?!

 

LE: vrei sa mergi legal si sa imbatranesti pe motor? Touring, naked, chopper, ce vrei tu, da' te asigur ca

nici alea nu-s asa cuminti, ca doar is motoare. Si ai sanse bune sa dai ortu' si pe alea. Nu asa faine ca pe

SS, da' sa fim seriosi, chiar credeti ca toti fumam iarba cu filtru? :angry:

Editat de shin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu, dar printre ei mai sunt si unii care vor sa prinda 30 de ani si ar fi pacat sa nu auda decat alti inconstienti care-i imping sa isi ia si ei SS. Exact ca atunci cand unul nu fumeaza si exista cativa fumatori care ii ofera tigari, la fel se simt bine si inconstientii astia daca nu sunt singurii care se joaca cu viata lor. Cine are neuroni activi sa stie ce riscuri implica, cine n-are ... selectie naturala, societatea nu le va duce dorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt destui incepatori morti pe SS, unii chiar dadeau sfaturi ce buni sunt ei si recomandau SS-uri si altor incepatori (virilu, altu cu moartea vine pe motor, etc), invatati si din moartea lor, nu doar din pufanii care inca mai sunt in viata (nu se stie cat timp).

 

Nu exista "abtinut" la incepatori, mai ales in perioada 18-24 ani. Daca creierul uman era atat de controlabil nu mai existau obezi, fumatori si morti in accidente.

 

Pe "autocontrol" nu te poti baza si nu il poti recomanda, daca vrei sa prinzi 30 de ani in viata si cu toate oasele intregi e bine sa incepi pe ceva domol, ce nu iti permite sa tragi de gaz la maxim, "doar sa vezi cat baga". Pentru ca prima data ii dai gaz pe autostrada, nu se intampla nimic, a doua oara pe DN, eviti un bou dar tragi concluzia ca boul e de vina si tu esti suficient de bun sa-l eviti iar apoi ii dai gaz intr-un sat si mori pe-o balega de vaca.

 

Diferenta intre unu cu B de 10 ani care incepe pe SS si unu de 18 ani direct pe SS e ca ala cu B are o familie pe care nu vrea s-o lase de izbeliste, ala de 18 il doare in pix de viata lui. Ala de 28 stie deja ca prin sate sau chiar si pe drumuri nationale exista baligi/carute/nisip/remorci oprite in curbe, ala de 18 ani isi imagineaza ca orice drum public e o pista curata si uscata unde toti respecta legea si doar el poate sa o incalce.

 

Viata e frumoasa si scurta, n-o scurtati de tot. Daca vreti sa va invatati copii sa mearga pe motor, abtineti-va de la a va lua niste rachete de sinucigas pana nu aveti minim 5 ani de experienta in trafic cu B-ul si alti minim 2 cu A-ul pana in 50-60 CP. Daca va doare in pix de viata, alegeti o metoda mai sigura de a va sinucide, asta cu motorul nu e mereu eficienta, se mai lasa si cu paralizii si amputari. Mai bine doua roti de CB500 decat patru de carucior de invalid sau targa. Daca esti tanar si neexperimentat, mai bine iti pui pofta-n cui, decat capul.

 

Un SS pentru un incepator e fix ca o ruleta ruseasca: ai sanse sa mori dar si sanse sa scapi. Daca scapi nu castigi nimic, oricum ai putea gusta senzatiile alea mai tarziu dupa ce ai deja experienta. Intre a muri ca boul la 20 de ani pe un CBR 600 si a calari la 20 un CB500, la 25 un CBR 600F si la 30 o Busa, cred ca e de preferat a doua varianta.

 

Foarte fain spus. Creierul uman nu e asa usor de controlat. Sunt substante care creeaza dependenta (mai mult sau mai putin)...adrenalina, dopamina.....astea se secreta la viteza, la placere (heroina, sex, mancare, fumat, viteza, etc) si data viitoare e greu sa te abtii. Dupa aia iti tot vine sa ii dai gaz. Daca nu apar astia pe forum sa iti dea peste nas de la inceput, asa cum au facut si cu mine, si le multumesc, risti sa o patesti. Profesionistii si cei care stiu ce inseamna motociclismul recomanda motor mic la inceput. Stiu ei de ce. Numai nestiutorii afirma ca poti lua orice motor la inceput, ca de tine depinde. De aceeea sunt articole bine documentate despre nerecomandarea motoarelor mari la inceput si doar baliverne scrise la intamplare despre "ia-ti ce motor vrei la inceput" :angry:

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De condus SS in Bucuresti.... cu cap de catre incepator e treaba... :baldy:

 

 

MAI INTERESANT DEVINE DUPA CE FACI VREO 3000 Km IN BUCURESTI (ESTI EXPERIMENTAT :angryfire: )

 

SI DAI DE SERPENTINE :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt oameni si oameni. Tu chiar nu realizezi ca fanii SS nu sunt genu' de oameni care sunt innebuniti

dupa conceptul de trait pan' la adanci batraneti? Mi-am luat CBR 600 sa merg tare, agresiv, periculos,

"reising" :angryfire: nu sa merg cu 50 in oras si 130 pe A2 :kali: Orincine si-a luat SS din alte motive afar' de

adrenalina, funu pe 2 roti, viteza, nebuneli tineresti alea ale, ori abereaza grav, ori are buba la cap, ori

vrea sa f.ta si el ceva pitipoance :baldy:

 

NU ITI IEI SS CA SA MERGI LEGAL SAU MACAR PRUDENT CU EL!?!

 

LE: vrei sa mergi legal si sa imbatranesti pe motor? Touring, naked, chopper, ce vrei tu, da' te asigur ca

nici alea nu-s asa cuminti, ca doar is motoare. Si ai sanse bune sa dai ortu' si pe alea. Nu asa faine ca pe

SS, da' sa fim seriosi, chiar credeti ca toti fumam iarba cu filtru? :angry:

esti prea teribilist, nu-ti doresc sa ai parte de un accident in care sa-ti pierzi vreo mana sau sa ramai fara vreun organ, pt ca doar atunci vei realiza cate baliverne arunci, pana sa te dai tare, agresiv, racing sau cum spui tu mai ai de exersat, cu reflexele, cu atentia distributiva, sa-ti cunosti foarte bine fierul, etc

Si stii care e semecheria?nici atunci nu vei scapa 100 %

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

credeti ca un fazer, un bandit sau un gpz nu ar atinge astfel de "performante"? nu mai fiti atat de limitati in gandire, daca esti bou, mori si pe 125cc.

Mori si pe bicicleta, chiar fara sa fii bou. Dar asta e o gandire extrem de simplista, doar alb si negru. In realitate exista o gramada de gri-uri, probabilitati, statistici, procente. Si fiind vorba de un sport periculos ar trebui sa-ti acorzi toate sansele posibile. Daca un GS500 iti da 10% sanse in plus sa treci nevatamat de primii ani de motociclism fata de un SS ar trebui sa profiti de sansa aia in plus.

La fel si echipamentul de protectie. Poti sa mori si cu casca pe cap, poti sa supravietuiesti si fara ea. Dar sansele sunt cu totul altele.

Sunt oameni si oameni. Tu chiar nu realizezi ca fanii SS nu sunt genu' de oameni care sunt innebuniti

dupa conceptul de trait pan' la adanci batraneti? Mi-am luat CBR 600 sa merg tare, agresiv, periculos,

"reising" :angry: nu sa merg cu 50 in oras si 130 pe A2 :baldy: Orincine si-a luat SS din alte motive afar' de

adrenalina, funu pe 2 roti, viteza, nebuneli tineresti alea ale, ori abereaza grav, ori are buba la cap, ori

vrea sa f.ta si el ceva pitipoance :angryfire:

NU ITI IEI SS CA SA MERGI LEGAL SAU MACAR PRUDENT CU EL!?!

Lasa-ne cu filozofii d-astea cu vreau sa traiesc periculos si sa mor tanar. Tot dreptul tau sa traiesti dupa ele si sa le prezinti amicilor la o bere, dar pe sectiunea de incepatori ar trebui sa ai mai multa grija ce spui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti iei SS pentru ca asa ai vazut tu la cineva , iti place cum se aude , mor fetele dupa tine...esti un geniu...si ajungi dupa 2 sapt la stiri ca ai murit pentru ca ti-a intrat o musca in ochi si ti-a sarit o furnica in fata si nu ai fost in stare sa o ocolesti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

macar daca ar merge "reising".... dar ei merg orbeste.

intra in starea febrila de viteza ... si uni ies..alti nu..

cu ceva exp m-am urcat pe un ss si m-am trezit fugind prin trafic...aiurea..te momeste...asa ca mai bine ia-ti ceva care chiar daca te momeste(ptr ca si un gs 500 e o racheta pe langa 66% din masini) macar sa nu fie extrema.

acuma ca posesor de ss insemna ca am intrat in categ de sinucigasi?! nu cred...daca e sa fiu sinucigasi nu a inceput cu ss... a inceput f650gs.. si apoi ceva mai mare, apoi ceva mai sportiv si abia acum a 4-a e ss.. dar poate ca io sunt mai fricos... macar de-as fi si io semizeu pe cat sunt unii incepatori

uite aicea adrenalina fara ss si va garantez ca-i fun.. mult mai fun decat in trafic

post-10190-1237563248_thumb.jpg

post-10190-1237563265_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti prea teribilist, nu-ti doresc sa ai parte de un accident in care sa-ti pierzi vreo mana sau sa ramai fara vreun organ, pt ca doar atunci vei realiza cate baliverne arunci, pana sa te dai tare, agresiv, racing sau cum spui tu mai ai de exersat, cu reflexele, cu atentia distributiva, sa-ti cunosti foarte bine fierul, etc

Si stii care e semecheria?nici atunci nu vei scapa 100 %

Concurs de care trage concluzii mai superficiale :angryfire: ? Sunt cum oi fi, da' cu siguranta

nu pot sa sper la sanse de 100% de a scapa nici cu 5 ani de mers zilnic :angry: La fel cum,

la polul opus, pot spera ca n-o sa am nimic, in stilul in care imi place sa merg (un pic

mai taricel) si nu neaparat in stilul in care trebuie sa merg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere, o supersport de 600cmc nu e cu nimic mai presus decat o oricare alta motocicleta cu motor de 600 cmc, cu exceptia cursei ghidonului.

 

Adica ... avand experienta cu masina si bicicleta, iti poti da seama cum e cu echilibrul dar si schimbatul vitezelor,stapanitul acceleratiei,samd.

 

Problema intervine cand iti pierzi putin echilibrul dar nu poti contrabraca directia pentru ca e limitata ca si miscare, atat.

 

Eu ma gandesc la o moto gen tourer, ce are cursa ghidonului mai mare din acest motiv .. daca cbr600rr avea cursa aceeasi cu cbf sa zicem, acum deja o calaream :blink:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concurs de care trage concluzii mai superficiale ;) ? Sunt cum oi fi, da' cu siguranta

nu pot sa sper la sanse de 100% de a scapa nici cu 5 ani de mers zilnic :blink: La fel cum,

la polul opus, pot spera ca n-o sa am nimic, in stilul in care imi place sa merg (un pic

mai taricel) si nu neaparat in stilul in care trebuie sa merg.

Tu esti constent ca debitezi ineptiile astea pe un topic de incepatori, sau ai dat din tastatura dupa ce ai fuma ceva "tare"?

 

Eu pot sa va fac un rezumat (subiectiv e adevarat) despre accidentatii de pe forumul asta pe anul trecut:

- Au murit 2 insi (sot si sotie) doborati de pe cruiser pentru ca un bou cu o duba a simtit nevoia sa le taie calea facand stanga cand nu avea prioritate;

- A murit unul pe "capra" care se simtea zmeul zmeilor (mi-a taiat si mie o data fata ca sa-mi arate ca el stie sa sa dea pe roata din spate) si care dupa ce a dat sec intr-o masina pe Floreasca a facut cateva ore mai tarziu infarct la Spitalul Floreasca.

- Au murit ceva scuteristi de genul. "cu gel in cap in loc de casca", dintre care retin un caz memorabil relatat aici de un politist unde respectivul (tzigan de etnie rroma, si beat pulbere) a uitat sa ia o curba si a murit dupa ce a lovit un pom care-i statea in cale...

- In rest toti protagonistii care au avut accident grav mergea fie pe vitezana pura cu 4 cilindri in linie, fie pe rude de genul Suzuki SV...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nene, cand va aud ca ziceti "nu luati SS, luati-va naked" parca nu prea-mi vine sa va cred!! Pai un Fazer are 95 CP, un Hornet are 98 CP (sau si mai multi, depinde de anii de fabricatie). Nu sunt deloc motociclete blande, daca tragi de gaz, incepi sa-ti pui niste intrebari existentiale. Un avantaj pe care il au SS-urile in fata nakedurilor e ca de obicei vin cu suspensii superioare acestora si frane mult mai bune, dar asta nu-i o regula. Deci, daca esti maniac, si nu vrei SS ca poti trage de gaz si o belesti, nakedurile (Hornet, Fazer, Z750, Bandit, SV650, Monster, KTM Duke, Triumph Street Triple, GSR) nu sunt o solutie. Singurul punct de inferioritate la nakedurile astea e top speed-ul, dar toate cele enumerate mai sus ating usor 200 km/h.

Vrei SS si numai SS, ia-ti! Da' ai grija, pentru inceput cel mai bine ar fi sa inveti nu cum se trage de gaz, ci cum o poti controla mai bine, cum poti folosi franele alea performante la eficineta lor maxima.

Mi-am reinnoit sistemul de franare de pe fatza (etrieri, pompa de frana de R1 si furtunase sport + o suspensie intarita) si cum m-am obisnuit cu frana mai ferma, cum am inceput sa merg mai tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere, o supersport de 600cmc nu e cu nimic mai presus decat o oricare alta motocicleta cu motor de 600 cmc, cu exceptia cursei ghidonului.

 

Adica ... avand experienta cu masina si bicicleta, iti poti da seama cum e cu echilibrul dar si schimbatul vitezelor,stapanitul acceleratiei,samd.

 

Problema intervine cand iti pierzi putin echilibrul dar nu poti contrabraca directia pentru ca e limitata ca si miscare, atat.

 

Eu ma gandesc la o moto gen tourer, ce are cursa ghidonului mai mare din acest motiv .. daca cbr600rr avea cursa aceeasi cu cbf sa zicem, acum deja o calaream :blink: .

 

Iarta-ma, nu crede ca ma iau de tine ca persoana, dar din 4 fraze ai zis 5 prostii. Tu crezi ca la 80kmh invarti de ghidon ca de volanul autobuzului? La viteza aia (modesta) ratezi o curba nu pentru ca n-ai mai avut unde rasuci ghidonul ca deh... are raza de bracare mica!

 

Da, ia-ti un tourer! Aici chiar ai zis bine. Si mai intai cred... da de permis!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca niste lucruri vreau sa mai spun si dupa aia o termin cu offtopicul asta enorm de pe topic :

- o moto trebuie respectata pentru ceea ce este si nu ptr ca te poata ucide !

- cand stii sa'i dai blana pe drum drept si nu te'ai accidentat mortal inca, nu inseamna ca poti mereu face asta

- pe drumurile din RO .. din pacate .. nu doar la soferi trebuie sa ai grija, mai sunt si tot felul de animalute, balegi si alte elemente cum ar fi nisip, pietris, tot felul de pete de ulei samd - deci mai multa atentie

- pe topicul de incepatori si SS-uri, cred ca mai educativ si productiv ar fi sa se posteze cu oarece ratiune si anticipare a unor gesturi decat de dragul de-a te da zmeu

- la inceputul lui aprilie, subsemnatul va avea prima moto : mai mult ca sigur un 600, si mai sigur o Honda

- in final, as fi curios sa se faca un sondaj ceva : cati dintre cei cu moto (ss in special) o au pentru ca le place sentimentul de a calari un motor, imaginea rebela de ce nu data de aceasta, placerea sa auzi un esapament la 14 000 rpm, samd .... si NU doar ca asa e "cul" si "moare femeele dupe mine" ?

 

Cu respect,

un posibil incepator pe CBR600RR

 

LE : Zappy .. permis am, luat o data cu B-ul insa n-am avut ocazia sa iau moto in B ptr ca nu mi-a trebuit. Despre aberatiile din postul de care zici, in mare masura si eu sunt constient .. am mai citit cate ceva, vorbit cu ceva motoristi si mi-au spus chestii asadar mea culpa ptr postul #632 - chiar se poate ascunde daca un moderator vrea.

 

Cum spuneam, aia era parerea mea in acel moment - nu am spus nici ca e adevarul absolut nici ca ar fi o regula, so incepator fiind astept sfaturi si nu ironii, ok?

Editat de Razz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un coleg care tentat de motorul meu, si-a luat un gsxr de 600 din 2005. Avea permisul de 1 saptamana si i-am spus ca greseste incepand pe un SS. A argumentat ca este foarte atent, responsabil si cumpatat, are experienta pe bicicleta. In plus, a devorat topicurile de accidente si imaginile/filmele necenzurate cu accidente astfel ca era terifiat de ce poate pati. A luat SS-ul, a mers 3 saptamini ca bunica, apoi a inceput sa uite ce zicea cu ceva timp in urma. Dupa 2 luni si 3000 de km, era zmeu dar intr-o zi s-a intamplat: venea de la Giurgiu si a ratat o curba.

Rezultatul:

el- clavicula in suruburi, calcai zdrobit si altele - 7 luni medical si recuperare (acum 3 zile s-a intors la munca)

ea- fractura deschisa de femur (tija), mana rupta +altele mai putin grave

motorul- dauna totala

Urmeaza alta operatie ca sa-i scoata adaosul de titan.

 

Aaaa, am uitat: avea pe el echipament de cel putin 1500 de euro cand a cazut.

Acum nu mai vrea motor niciodata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nene, cand va aud ca ziceti "nu luati SS, luati-va naked" parca nu prea-mi vine sa va cred!! Pai un Fazer are 95 CP, un Hornet are 98 CP (sau si mai multi, depinde de anii de fabricatie). Nu sunt deloc motociclete blande, daca tragi de gaz, incepi sa-ti pui niste intrebari existentiale. Un avantaj pe care il au SS-urile in fata nakedurilor e ca de obicei vin cu suspensii superioare acestora si frane mult mai bune, dar asta nu-i o regula. Deci, daca esti maniac, si nu vrei SS ca poti trage de gaz si o belesti, nakedurile (Hornet, Fazer, Z750, Bandit, SV650, Monster, KTM Duke, Triumph Street Triple, GSR) nu sunt o solutie. Singurul punct de inferioritate la nakedurile astea e top speed-ul, dar toate cele enumerate mai sus ating usor 200 km/h.

Vrei SS si numai SS, ia-ti! Da' ai grija, pentru inceput cel mai bine ar fi sa inveti nu cum se trage de gaz, ci cum o poti controla mai bine, cum poti folosi franele alea performante la eficineta lor maxima.

Mi-am reinnoit sistemul de franare de pe fatza (etrieri, pompa de frana de R1 si furtunase sport + o suspensie intarita) si cum m-am obisnuit cu frana mai ferma, cum am inceput sa merg mai tare.

 

:blink:

Unde mai pui ca motorete precum Hornet, is mai fasnete si trag mai de jos decat SS-urile echivalente, cu vreo 2-3 mii de ture. Iar cum scade numarul cilindrilor, scade si turatia la care se obtine cuplul maxim > wheelie si alte nebunii ;) (KTM Duke e cel mai bun exemplu).

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 2 luni si 3000 de km, era zmeu dar intr-o zi s-a intamplat: venea de la Giurgiu si a ratat o curba.

Rezultatul:

el- clavicula in suruburi, calcai zdrobit si altele - 7 luni medical si recuperare (acum 3 zile s-a intors la munca)

ea- fractura deschisa de femur (tija), mana rupta +altele mai putin grave

Asta e atat de evidenta incat nici nu prea se gandeste lumea s-o spuna: n-ai ce cauta cu pasager in primul an, nici pe scuter.

Cred ca am cateva mii de km cu pasager si tot se simte o diferenta semnificativa fata de cand merg singur. Cu un pasager neexperimentat nici nu mai zic. N-ai ce cauta cu pasager ca incepator. Fara exceptie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Rossi are 30 de ani si a inceput la 18 ani pe o Aprilia 125cc, nu pe un CBR 600 RR. Abia la 22 de ani a trecut pe 500cc. Dar a condus de la 11 ani un 100cc.

 

O mica corectie, Rossi a inceput pe carturi si mai apoi pe pocket-bike, numai pe urma, la 16 ani a trecut la 125cc......este undeva la fan-club rossi aici pe forum un link de pe youtube cu un filmuletz de spre el.

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

100 % de acord la faza cu pasagerii, abia stii tu sa mergi, pentru tine cu moto la greutatea ta + a ei, pai sa mai pui si un pasager se schimba povestea - eu cand ii zic prietenei ca n'o voi lua cu mine pe moto crede ca ma duc s-o insel :blink:.

 

scuza-ma spy .. dar nu pricep ce echipament de 1500 ? avea prietenul tau daca n'a fost in stare macar calcaiul sa i'l protejeze ?? Eu am Alpinestars S-MX Plus cu protectii de magneziu la calcai si pe laterale (aftermarket cumparate) si nu stiu cum ai putea sa te alegi cu un calcai zdrobit avand asa ceva, si au fost cam 200 ? deci se incadra in buget al tau amic.

 

Revenind .. incep sa nu mai inteleg topicul asta, adica e vorba aici daca sa te risti ca incepator pe SS sau nu - punct. Exemplele si alte cazuri, auzite sau traite nu stiu cat loc au aici. Consider ca pilotul e primul si principalul vinovat pentru succes sau nu. Eu am vb cu amici din IT, unde chiar e patria lor, si spuneau ca tu esti primul si singurului responsabil + ca "ochio" la soferi, unde si in Milano sunt la fel de neatenti desi sunt catraliarde de scuteristi sau motociclisti.

 

Un sfat foarte bun, mi-a fost dat in sensul ca .. pana nu o stapanesc destul de bine, sa nu am ce iesi in autostrada .. ca te tenteaza drumul drept sa-i dai, in rest, pe strazile astea unde au sute de intersectii cu sens giratoriu chiar n-ai unde sa-i dai. Asa e si cu RO banuiesc, nu te duci pe Soarelui sa vezi cum merge sau pe tot felul de drumuri drepte si libere gen Kiseleff pana nu esti sigur pe tine, restul de situatii sunt ne-noroc sau necunostinta in situatii extreme - parerea mea.

Editat de Razz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Treaba e in felul urmator : sambata ma duc sa fac actele la moto (cbr 600rr 2008 km 0) si cam intr-o sapt o voi avea inmatriculata, asadar disponibila de calarit.

 

M-am tot gandit .. inca de cand vroiam moto, ma gandeam la 600RR, am tot amanat .. si acum cand am ocazia !! -> Sa ma orientez spre altceva ? - better not.

 

Pentru mai multa siguranta, pe langa costumul Alpinestars 2 PC Geaca Vector rosie, pantaloni Alpinestars Track Pants negri, manusi Alpinestars GP Plus, Boots Alpinestars SMX Plus rosii si cagula :blink: -> mai vin spre mine un RX 7 RR Nicky replica si mai imi fac comanda zilele astea de Gilet Wave Neck de la Dainese cu protectie la gat, coloana, clavicula si piept - o sa fiu cam robocop, dar mai bine investeti o data si eviti alte posibile neplaceri.

 

Asadar, sa am asflat uscat si experiente cat mai placute .. ne auzim poate si cu poze.

 

V-am pupat,

Razvan

Editat de Razz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Treaba e in felul urmator : sambata ma duc sa fac actele la moto (cbr 600rr 2008 km 0) si cam intr-o sapt o voi avea inmatriculata, asadar disponibila de calarit.

[...]

Asadar, sa am asflat uscat si experiente cat mai placute .. ne auzim poate si cu poze.

 

V-am pupat,

Razvan

sa o stapanesti sanatos si sa ajungi sa o vinzi fara nici o zgarietura.

ce ar mai trebui sa stii (si asta e valabil pentru toti incepatorii): daca esti robocop cu echipament super bun nu inseamna ca esti safe, oasele se rup, creierul se face gel, ficatul si splina se rup, si tot asa. si in trafic, asa cum tu ii dai gaz pe bulevard si te doare'n pix de regulile de circulatie, la fel altii intorc masina precum caruta, cu aceeasi durere'n pix fata de aceleasi reguli de circulatie. ghici, cine ar putea iesi tavalit sau mort? poti sa fi pilot excelent pe circuit (unde singura regula e sa ramai pe pista), pe strada sunt alte reguli si asa cum tu esti dispus sa le incalci, la fel e valabil si pentru restul. vezi la accidente, un topic din 2007 cu doi copii care au murit pe plevnei cand o raba de 25+ tone a iesit din santier si nu i-a vazut (raba aia se misca greu, greu, chiar si asa motoristul nu a anticipat si a ajuns cu tot cu pasager sub roti; probabil nu mureau din cauza impactului, dar au murit striviti sub rotile basculantei). accident stupid? da! se putea evita daca avea experienta in mers pe strada? probabil ca da! a, si nu aveau SS.

inca ceva: vizitele familiei si prietenilor la spital la reanimanre nu te scot din coma

take care

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mergi cu 100 la ora in oras (nu zic mai mult) si iti iese cineva in fata e acelasi lucru cu orice motor. ba chiar as fi tentat sa zic ca supersporturile au frane ceva mai bune.

accidentele nasoale cu ss (sau cu alte motociclete) nu cred ca sunt din cauza manevrabilitatii, cursei ghidonului, a cailor putere sau a carenelor. in general sunt din cauza vitezei.

si dupa cum stim cu totii, motocicletele (chiar si cele supersport), sunt doar niste masinarii conduse de om, nicidecum niste fiare posedate de satana care accelereaza singure.

 

deci sa lasam povestile cu nu-stiu-cine care se credea zmeu si a ratat o curba din cauza ca avea supersport. a ratat curba pentru ca fost idiot si mergea cu viteza.

sau povestile de genul ca a murit nu stiu ce super biker, super experimentat; si daca a murit ala care avea 300000 km pe motor, tu o sa mori sigur maine pentru ca ai carnet doar de o luna. in cele mai multe cazuri, si bikerii astia super bazati care au schimbat 30 de motoare in cei 10 ani de experienta, tot din cauza vitezei mor pana la urma (chiar daca nu e neaparat 100% vina lor).

 

cu alte cuvinte, daca esti bou poti sa mori si cu un maxi scuter, nu ai nevoie neaparat de ss.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...