Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

...

Te-a laudat Kassu? Esti mandru de asta..probabil. Crezi ca a inceput pe ss de 600? Sunt convins ca nu. Ma suprinde sustinerea lui ptr acest topic.

 

Desi m-am hotarat sa postez DOAR STRICTUL NECESAR pe "forumul" motociclism.ro, voi raspunde pentru ultima oara pe acest topic, doar pe motiv ca am fost amintit mai sus.

 

Nu sunt vreo autoritate sau vreun mare maestru in domeniu pentru a se mandri cineva cu lauda mea.La fel si atunci cand dezabrob o anumita atitudine, sau opinie, nu trebuie ca respectivul vizat sa se simta rusinat in vreun fel.Sunt un simplu forumist care are dreptul la o opinie pe un forum public.Doar atat si nimic mai mult!Pana acum am uzat de acest drept, pe viitor voi auto-cenzura interventiile mele aici.Motivele sunt strict personale si nu fac obiectul acestui topic.

 

Revenind...Am inceput(si inca mai am)un GS 500 de 44 CP(cel din semnatura) pe care mi l-a recomandat un bun prieten din Timisoara, dar in acelasi timp si un foarte experimentat motociclist.A fost un sfat pretios, care poate m-a scapat de(multe?) belele.Desi atunci cand te urci pe moto, scad exponential sansele de a nu avea necazuri, atat tu cat si cei apropiati tie.

 

Vreti parerea mea personala?!Eu nu as recomanda nici chiar motorul meu unui incepator!Mai ales daca este un tanar de 18-21 de ani, fara experienta in trafic, fara sa aiba categ.B.Ma gandesc ca amicul asta al meu mi-a recomandat acest motor tinand cont ca aveam la vremea respectiva aproape 20 de ani de B si multe sute de mii de Km. cu masina.Oricum, am mers ilegal, intrucat toti de aici stim bine ce motoare permite legea sa fie folosite de catre incepatori.

 

Concluzia preliminara?? Simplu:respectati legile in vigoare!

 

Am laudat scopul pentru care a fost creat acest topic:acela de a deschide ochiii incepatorilor cand se hotarasc sa ia motor, ce riscuri presupune acest lucru, ce pot face ei pentru micsorarea acestora.Topicul nu s-a vrut a fi un manual savant de condus motocicleta, care sa fie greu "comestibil" incepatorilor.Mojoritatea manualelor citite de mine mi s-au parut destul de stufoase, plictisitoare.Acest topic este "prietenos" cu cititorul, iar explicatiile par de bun simt.

 

Am doi ani de A, un accident(nu din vina mea-nu sunt de acord cu ideea ca toti cei implicati in accident sunt vinovati intr-o anume masura) si cateva mii de km pe moto.Am regasit aici explicatii pentru multe situatii intalnite de mine in trafic.Si sunt corect expuse si explicate optiunile de abordare a fiecarei situatii in parte.Nu este complet, mai pot apare multe situatii dificile.Ramane sa fie enumerate de el sau de altii care doresc sa impartaseasca din experienta proprie.

 

Nu am felicitat initiatorul pentru motorul achizitionat si nici pentru faptul ca nu a murit pana acum.Fiecare isi alege motorul pe care considera ca il poate stapani si care ii satisface gusturile si nevoile.Eu am avut noroc sa cunosc un om care a stiut sa-mi recomande un motor si echipament.Altii nu au acest noroc:nu cunosc pe nimeni care sa ii sfatuiasca corect.Se iau dupa "baietii de cartier" care se dau cu SS in bermude.Un topic de genul asta, le-ar putea macar atrage atentia ca exista si alte variante.

 

Concluzia mea:topicul asta este o sansa la viata!Depinde de fiecare dintre noi cat de mult isi doreste asta!

 

Sanatate!

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

probabil ca ai facut prea multe sacrificii ptr visul tau si de aceea vrei sa stie toata lumea ca ti-ai luat tu zx6r si nu ai murit in 9000km cum ti-a fost prezis...altfel nu inteleg contradictiile acestui topic si mai ales faptul ca persisti in a te face ca nu le vezi. sau poate chiar nu le vezi...

......

 

Parerea mea este ca fiecare om este liber sa faca ce vrea si sa-si cumpere ce mobra vrea. Sau ai impresia ca, daca cineva citeste 100 topicuri cu "nu-ti lua ss 600, 1000 ca o sa mori", acel cineva gata, se razgandeste?!?!? Eu nu cred. Ma indoiesc ca tie nu ti-a spus nimeni ca nu e bine sa-ti iei miar, ca si incepator. Ti-a pasat? NU! Deci, indiferent ca este indemnat sa-si ia ss (cum ai inteles tu ca ar fi facut kosh, cu toate ca eu nu am inteles deloc asta) sau i se spune ca va muri, fiecare isi ia ceea ce-i place si ceea ce-si doreste. In general, omul nu crede in sfaturi pana ce nu se loveste singur cu capul. Unii apuca sa invate din greseli altii, din pacate, nu!

 

Kosh, efectiv, ne-a impartasit experienta celor 9000km parcursi de el si ceea ce a invatat in acesti 9000km, si bine si rau. Ce ti se pare exagerat??? Unde s-a laudat? Ca a mentionat faptul ca a facut multe sacrificii timp de 8 ani pentru a-si lua mobra la care visa? Ei, uite, ca eu chiar apreciez asta. Omu' a muncit pentru ea, nu s-a dus la mami si la tati sa-i cumpere. Si, numai de aici, eu deduc ca tine enorm de mult la mobra lui si ca nu este inconstient sa riste s-o faca piese. (Eu pana sa-mi cumpar mobra, nu am avut nimic de valoare cumparat din banii mei, din munca mea. Radeam de tata cand il vedeam ce atasat este de masina lui. Acum inteleg cum e. Si, crede-ma, ca nu risc s-o fac praf.Tin enorm de mult la ea si tin si mai mult la viata mea.Cui nu-i pasa, sa fie sanatos, sa-si asume consecintele.Asta daca mai apuca.)

 

By the way, de ce nu ne descrii si tu experienta ta de incepator pe miar? Chiar as fi curioasa. Vorbesc foarte serios.

Daca nu vrei si daca nu-ti convine ideea topicului, este simplu, nu mai citi. Ignora-l. Nu ar fi mai simplu?

 

@kassu :eek: :)

Editat de DIANA_C
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 3 ani de motoretism cu acte in regula si motocicleta SS 600 din prima - pot spune ca nu recomand unui incepator deloc aceste motorete...dar fiecare face cum il taie capu...cum m-a taiat si pe mine si oricum asa e in viata, pot sa-ti spuna o gramada de batrani ca nu faci cum trebuie, ca pana nu te dai tu cu capul de ceva nu inveti. Acum fiecare "supravietuieste" dupa cum merge pe acel agregat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca fiecare om este liber sa faca ce vrea si sa-si cumpere ce mobra vrea. Sau ai impresia ca, daca cineva citeste 100 topicuri cu "nu-ti lua ss 600, 1000 ca o sa mori", acel cineva gata, se razgandeste?!?!? Eu nu cred. Ma indoiesc ca tie nu ti-a spus nimeni ca nu e bine sa-ti iei miar, ca si incepator. Ti-a pasat? NU! Deci, indiferent ca este indemnat sa-si ia ss (cum ai inteles tu ca ar fi facut kosh, cu toate ca eu nu am inteles deloc asta) sau i se spune ca va muri, fiecare isi ia ceea ce-i place si ceea ce-si doreste. In general, omul nu crede in sfaturi pana ce nu se loveste singur cu capul. Unii apuca sa invate din greseli altii, din pacate, nu!

 

Kosh, efectiv, ne-a impartasit experienta celor 9000km parcursi de el si ceea ce a invatat in acesti 9000km, si bine si rau. Ce ti se pare exagerat??? Unde s-a laudat? Ca a mentionat faptul ca a facut multe sacrificii timp de 8 ani pentru a-si lua mobra la care visa? Ei, uite, ca eu chiar apreciez asta. Omu' a muncit pentru ea, nu s-a dus la mami si la tati sa-i cumpere. Si, numai de aici, eu deduc ca tine enorm de mult la mobra lui si ca nu este inconstient sa riste s-o faca piese. (Eu pana sa-mi cumpar mobra, nu am avut nimic de valoare cumparat din banii mei, din munca mea. Radeam de tata cand il vedeam ce atasat este de masina lui. Acum inteleg cum e. Si, crede-ma, ca nu risc s-o fac praf.Tin enorm de mult la ea si tin si mai mult la viata mea.Cui nu-i pasa, sa fie sanatos, sa-si asume consecintele.Asta daca mai apuca.)

 

By the way, de ce nu ne descrii si tu experienta ta de incepator pe miar? Chiar as fi curioasa. Vorbesc foarte serios.

Daca nu vrei si daca nu-ti convine ideea topicului, este simplu, nu mai citi. Ignora-l. Nu ar fi mai simplu?

 

@kassu :eek: :)

 

Sunt de acord cu tot ce ai scris mai sus.

Eu sustin doar ca asocierea acestui topic cu ghidul motociclistului incepator e total gresita

 

Inca de la inceput am spus ca nu consider regulile exprimate ca fiind gresite in vreun fel. Dar ce idee induce topicul se poate vedea si din postul scris de @nationalistu pe la pagina 8-9 cred in care explica si se mandreste ca l-a format ca si motociclist o plimbare noaptea de 200km pe un drum cu serpentine cand avea 100km de condus moto pana atunci. Nu exista tampenie mai mare. Nimeni nu a luat atitudine. Pentru ca asta te lasa topicul sa intelegi si anume...ca daca nu esti mai tanar de 25 de ani sau nebun cu dunga in buletin, nu conteaza deloc experienta in trafic si tipul motocicletei. Celor care nu stiu nimic li se induce ideea ca iti poti lua orice tip de motor(cu exceptia de 1000..normal) si daca esti rational nu poti avea probleme. Ceea ce e total gresit. In astfel de cazuri, cei care reusesc sunt exceptiile de la regula.

Cand pana la motor nu ai iesit din metrou e normal sa ti se para fantastic un canal inaltat, o groapa, un caine sau o vaca pe strada la tzara. Si atunci vii si postezi aici minunea prin care ai evitat sau te plangi ca tu nu stiai ca exista caini liberi pe strada. In cazul fericit pui poze din benzinarie de la valeni sa vada lumea ca ai ajuns pana acolo.

Daca ma gandesc la ideea promovata intens intre motociclisti prin care indiferent ca pici de 5 ori in 3 luni, ca nu mai vezi decat cu un ochi sau mai ai doar 3 degete la mana in urma accidentelor, TREBUIE SA CONTINUI...atunci topicul e explicabil. Nu e si ideea mea....ca atare eu critic. E simplu.

Daca acest topic era scris de un pusti de 19 ani....era intr-un fel de inteles, dar sa descoperi la 30 de ani ca de fapt trenul nu vine peste tine la cinematograf e trist.

 

Experienta mea de incepator pe miar nu e asha interesanta si picanta. La mine lucrurile au decurs relaxat cu doar cateva puncte de atentionare din partea motorului. In majoritatea timpului ne respectam reciproc. Daca esti curioasa poti incerca....si sa o postezi pe a ta..cu titlu de "axiomele incepatorului pe miar". Eu mi-am luat motor ptr placerea personala, chiar si utilitate as putea zice si il folosesc. Nu am nimic de demonstrat nimanui pe aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord cu tot ce ai scris mai sus.

Eu sustin doar ca asocierea acestui topic cu ghidul motociclistului incepator e total gresita

 

Inca de la inceput am spus ca nu consider regulile exprimate ca fiind gresite in vreun fel. Dar ce idee induce topicul se poate vedea si din postul scris de @nationalistu pe la pagina 8-9 cred in care explica si se mandreste ca l-a format ca si motociclist o plimbare noaptea de 200km pe un drum cu serpentine cand avea 100km de condus moto pana atunci. Nu exista tampenie mai mare. Nimeni nu a luat atitudine. Pentru ca asta te lasa topicul sa intelegi si anume...ca daca nu esti mai tanar de 25 de ani sau nebun cu dunga in buletin, nu conteaza deloc experienta in trafic si tipul motocicletei. Celor care nu stiu nimic li se induce ideea ca iti poti lua orice tip de motor(cu exceptia de 1000..normal) si daca esti rational nu poti avea probleme. Ceea ce e total gresit. In astfel de cazuri, cei care reusesc sunt exceptiile de la regula.

Cand pana la motor nu ai iesit din metrou e normal sa ti se para fantastic un canal inaltat, o groapa, un caine sau o vaca pe strada la tzara. Si atunci vii si postezi aici minunea prin care ai evitat sau te plangi ca tu nu stiai ca exista caini liberi pe strada. In cazul fericit pui poze din benzinarie de la valeni sa vada lumea ca ai ajuns pana acolo.

Daca ma gandesc la ideea promovata intens intre motociclisti prin care indiferent ca pici de 5 ori in 3 luni, ca nu mai vezi decat cu un ochi sau mai ai doar 3 degete la mana in urma accidentelor, TREBUIE SA CONTINUI...atunci topicul e explicabil. Nu e si ideea mea....ca atare eu critic. E simplu.

Daca acest topic era scris de un pusti de 19 ani....era intr-un fel de inteles, dar sa descoperi la 30 de ani ca de fapt trenul nu vine peste tine la cinematograf e trist.

 

Experienta mea de incepator pe miar nu e asha interesanta si picanta. La mine lucrurile au decurs relaxat cu doar cateva puncte de atentionare din partea motorului. In majoritatea timpului ne respectam reciproc. Daca esti curioasa poti incerca....si sa o postezi pe a ta..cu titlu de "axiomele incepatorului pe miar". Eu mi-am luat motor ptr placerea personala, chiar si utilitate as putea zice si il folosesc. Nu am nimic de demonstrat nimanui pe aici.

 

Inteleg ce vrei sa spui. Nici eu nu am fost de acord cu ceea ce a spus @nationalistu, mi se pare total aberant. Si, indiferent de ce spune in postul sau, eu nu cred ca "s-a format" ca si motociclist. Sunt multi care posteaza numai aberatii carora eu, una, nu le dau nicio atentie.

Este foarte adevarat ca si varsta conteaza cu toate ca, daca stau sa ma gandesc mai bine, si treaba asta este relativa. (Acum cateva zile am citit de un tip la vreo 30 ani, daca-mi aduc bine aminte, "motociclist" fara permis, cu un copil si un altul pe drum, care a murit dintr-o prostie.) Ceea ce cred eu ca ar conta cu adevarat este educatia, nivelul de cultura al fiecaruia, cum procesezi informatia, cum faci diferenta intre bine si rau. Cine are chef sa-si ia moto sa se dea in slapi pe magheru sigur o va pati, mai rau sau mai putin rau, asta depinde si de noroc in situatia lor, dar cu siguranta o va pati, este doar o chestiune de timp. Cine nu realizeaza cat de periculos este acest sport, nu are ce cauta pe moto. Era prea frumos sa aiba numai parti bune,nu?

 

Eu nu am miar si nici nu voi avea vreodata. Pentru ca este prea mult pentru mine si, in plus, sunt prea mica de inaltime, si nu intotdeauna la semafor ai loc langa bordura :D . Eu am un vfr de 400cmc, 57cp, care este oricum prea mult pt mine. Imi mai trebuie foarte mult timp pana o sa invat eu tot ce poate mobra mea. Primul drum afara din localitate l-am facut dupa 3000km in traficul din bucuresti. Ce sa-ti spun, am fost varza. In linie dreapta era totul ok, in viraje se schimba treaba.(Tocmai d-aia as vrea sa fac cursul moto de pe amkart, sa invat sa ma inclin). Iar cand ne-am intors se facuse seara si am mers pana acasa cu......50-60km/h :eek: Imi era rusine ca ii incetineam si pe cei cu care eram, dar imi pasa mai mult de mine, de viata mea, de mobra mea, de parintii mei.

 

In fond, cine are creier sa priceapa, foarte bine, e un norocos, se va bucura de acest sport, cine nu......nu e nevoie sa mai spun,nu?

Am vazut si eu ce au inteles unii, din pacate.

Asfalt uscat si mii de km fara incidente :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda.........esti foarte poet.........ce ai scis tu acolo nu are nici o treaba cu realitatea........sincer am citit cateva randuri si m-au apucat nervii..........cel mai bine ar fi sa cascati ochii si sa tineti la viata voastra........eu am mers de la inceput pe un gixxer de 750 cu 140CP (fara permis si fara scoala moto) desi habar nu aveam cum se schimba vitezele.........asa ca..........sa o lasam dreaq de teorie ca la tastatura toti le stim pe toate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda.........esti foarte poet.........ce ai scis tu acolo nu are nici o treaba cu realitatea........sincer am citit cateva randuri si m-au apucat nervii..........cel mai bine ar fi sa cascati ochii si sa tineti la viata voastra........eu am mers de la inceput pe un gixxer de 750 cu 140CP (fara permis si fara scoala moto) desi habar nu aveam cum se schimba vitezele.........asa ca..........sa o lasam dreaq de teorie ca la tastatura toti le stim pe toate

 

Ai uitat sa precizezi ca ai mers si fara echipament. Si ai mai uitat ca tu nu esti motociclist pentru simplul fapt ca NU ai permis.

Bravo mai, esti tare, tine-o tot asa.

Din pacate nu toti suntem asa tari ca tine, mai sunt si fraieri care respecta legea, care mai citesc si teorie...etc

 

By the way, tu ce cauti pe acest topic? Este pentru incepatori, ceea ce nu este cazul tau.............zmeule!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai uitat sa precizezi ca ai mers si fara echipament. Si ai mai uitat ca tu nu esti motociclist pentru simplul fapt ca NU ai permis.

Bravo mai, esti tare, tine-o tot asa.

Din pacate nu toti suntem asa tari ca tine, mai sunt si fraieri care respecta legea, care mai citesc si teorie...etc

 

By the way, tu ce cauti pe acest topic? Este pentru incepatori, ceea ce nu este cazul tau.............zmeule!!!!!!!!!

 

FUCK THE LAW!

Pana la urma e cat de mult ne respectam propria viata si cat suntem de ignoranti!

 

TU tata , :eek: , esti tare ignorant!

Editat de kawa_zx6r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda.........esti foarte poet.........ce ai scis tu acolo nu are nici o treaba cu realitatea........sincer am citit cateva randuri si m-au apucat nervii..........cel mai bine ar fi sa cascati ochii si sa tineti la viata voastra........eu am mers de la inceput pe un gixxer de 750 cu 140CP (fara permis si fara scoala moto) desi habar nu aveam cum se schimba vitezele.........asa ca..........sa o lasam dreaq de teorie ca la tastatura toti le stim pe toate

 

:D :P :P Esti PRAF mai baiete !!!!!

 

Eu stiu dintr-o experienta de peste 20 ani de mers cu masina, ca soferii de PH sunt printre cei mai varza, se pare ca se aplica si la motociclisti.

Nu mai scrie tampeniile astea pe forum ca-ti patezi imaginea cu aberatiile tale si e pacat de tine meseriasule. Las-o asa :)

Sa traiesti :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tipic pentru multi de pe aici ( se stiu ei care sunt).....habar nu aveti sa stati pe doua roti dar voi sunteti motociclisti.........va spun eu ce sunteti.....sunteti niste sobolani de birou care aveau nevoie de ceva condimentat in viata lor si au zis ca daca isi cumpara o mobra agata si cateva veveritze......tzzzeapa.....vor pe motor iar voi nu sunteti in stare sa mergeti cu pasager..........serios......no offence dar numai gura este de voi........numai voi va puteti proteja in trafic.......nu asteptati sa va protejeze altii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda.........esti foarte poet.........ce ai scis tu acolo nu are nici o treaba cu realitatea........sincer am citit cateva randuri si m-au apucat nervii..........cel mai bine ar fi sa cascati ochii si sa tineti la viata voastra........eu am mers de la inceput pe un gixxer de 750 cu 140CP (fara permis si fara scoala moto) desi habar nu aveam cum se schimba vitezele.........asa ca..........sa o lasam dreaq de teorie ca la tastatura toti le stim pe toate

cei care merg fara permis si fara scoala moto pe un drum public......dupa umila mea parere sunt prost educati..in speta cocalari fara pic de responsabilitate. Dar nu e vina lor ci a acelora care i-au crescut si educat in acest fel.Sper ca nu e asa si doar te-ai suit si tu pe motor..ca sa faci poze de haifaiv in padure la voi cand e festivalul moto.

 

Sunt curios cum ai mers pe 140CP fara sa stii cum se schimba vitezele. Ca a merge presupune mai multe viteze...nu doar pe loc sau viteza 1. Sau tu ai mers si fara sa stii cum se porneste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tipic pentru multi de pe aici ( se stiu ei care sunt).....habar nu aveti sa stati pe doua roti dar voi sunteti motociclisti.........va spun eu ce sunteti.....sunteti niste sobolani de birou care aveau nevoie de ceva condimentat in viata lor si au zis ca daca isi cumpara o mobra agata si cateva veveritze......tzzzeapa.....vor pe motor iar voi nu sunteti in stare sa mergeti cu pasager..........serios......no offence dar numai gura este de voi........numai voi va puteti proteja in trafic.......nu asteptati sa va protejeze altii

:P :P Deci am avut dreptate

Cum sa te protejezi in trafic de unul care-si ia motor de 1000 si nu are nici cea mai mica legatura cu circulatul pe strada in afara de transportul in comun.Se suie pe mobra si......dai tata viteza ca poate am noroc si nu cad sau nu ma ia nimeni in coarne. Din pacate nenorocirea este alta, din situatii de genul asta nu are de suferit numai cel care se suie inconstient pe mobra fara permis si fara experienta, ci si altii care nu au nici cea mai mica vina.

Dar......vb "noastra" las ca stim sa ne ferim singuri nu tre sa ne fereasca altii.

Spre cinstea si norocul unora dintre noi, ne-a dat Domnu posibilitatea sa lucram in domenii in care sa vedem multe, sa vedem cum se face o cascadorie cu motorul, cu masina sau multe altele si cum se poate forta limitele umane si tehnice in situati controlate si nu pe strada cand necunoscutele sunt nenumarate. De aceea unii dintre noi vedem ce se poate intampla in urma depasiri limitelor de toate felurile si atunci alegem "sa fim mai buni la tastatura" decat pe mobre :) .

My friend, eu iti doresc succes in continuare in calaritul motoarelor dar pls nu mai da pe goarna tampenii de genul asta ca zau te faci de ras si creezi panica in forum :eek: .

PS : Daca vrei vreodata sa vezi ce inseamna o cascadorie adevarata, facuta de profesionisti, da-mi un PM si esti invitatul meu. Sa vezi pe viu si sa-ti dai seama la ce ai putea sa te expui cand fortezi nota. Fara gluma.

Noroc !!!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda.........esti foarte poet.........ce ai scis tu acolo nu are nici o treaba cu realitatea........sincer am citit cateva randuri si m-au apucat nervii..........cel mai bine ar fi sa cascati ochii si sa tineti la viata voastra........eu am mers de la inceput pe un gixxer de 750 cu 140CP (fara permis si fara scoala moto) desi habar nu aveam cum se schimba vitezele.........asa ca..........sa o lasam dreaq de teorie ca la tastatura toti le stim pe toate

 

what ?

ai fost mare maestru cred , povesti din astea am mai auzit , si propun pentru cei atotstiutori ca voi, sa se faca un land al vostru fara nici o regula, sa va omorati unii pe altii , ca scoala si permisul nu mai conteaza

chestia asta este similara cu tiganii analfabeti care afirma " io nu a facut nici o clasa si nu munceste nicaieri , da face si are mai multi bani ca voi astia cu scoale si care munceste toate ziua "

propun sa le dam foc la toate scolile ca si asa nu sunt bune de nimic :eek:

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@calind Tu de cand ti-ai pus toba care valoreaza mai mult decat motorul(si te lauzi cu asta) crezi ca ai ajuns la stadiul de dat premii? numai impresii de capu vostru

Auzi, ba, ne stim de undeva? Esti vreun fan ascuns? Apai iesi la iveala, trimite-mi o scrisoare de dragoste, nu mai fi stalker. Vad ca stii foarte bine cit valoreaza motorul meu si ce fel de toba am, ai cumva acasa multe poze cu mine pe un perete? Ia, chiar sa vad daca te-ai uitat la profilul meu.

.

.

.

Da, te-ai uitat. Si mai-mai c-as baga mina-n foc ca ai dat si un search dupa "Filter by Member Name: CalinD". Te roade tare, ai? Despre toba mea am zis una-alta in citeva rinduri, pe threadul dedicat posesorilor de Suzuki Bandit, unde, asa cum e si logic (nu si pentru tine, se pare), se poarta discutii legate de Suzuki Bandit. Nu legate de Honda CBF (btw, noi astia cu Bandit sonsideram CBF-ul cam gay de felul lui, dar na, de gustibus). Sa ma laud cu toba mea ar insemna sa scriu de ea odata la 3 posturi, sau sa-mi pun in semnatura "am toba aftermarket". Pricepi? Sincer, nu cred.

 

Stii, mai ai o problema. Si anume ca nu stii sa te faci inteles. Daca spuneai clar, de la inceput, unde bati nu mai luai atita m.uie de la diversi useri. Dar na, banuiesc ca de-acuma-i prea tirziu sa faci cale-ntoarsa, asa ca nu pot sa fac altceva decit sa-ti urez pofta buna-n continuare >:eek:<

 

Scuze de off-topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Facerea de bine: futere de mama!

Acest topic confirma regula.

 

Asa de dragul argumentului, motocicleta este mijlocul meu de locomotie acasa-birou (IMGB-Pipera adica), zilnic, bro.

Apoi mai sunt si anumite iesiri, insa "cu simt de resposabilitate", deoarece, in weekend, in loc sa ma distrez facand plimbari, prefer sa fac un ban in plus.

Unii dintre noi mai au si familie de intretinut.

 

Again: fiti voi mai motociclisti decat mine, ca nu ma supar.

Insa, daca cineva va da un sfat si "logica"+"experienta" ta iti spune ca este gresit, corecteaza si argumenteaza sfatul in sine, nu experienta si/sau persoana care emite sfatul respectiv.

 

Va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi, ba, ne stim de undeva? Esti vreun fan ascuns? Apai iesi la iveala, trimite-mi o scrisoare de dragoste, nu mai fi stalker. Vad ca stii foarte bine cit valoreaza motorul meu si ce fel de toba am, ai cumva acasa multe poze cu mine pe un perete? Ia, chiar sa vad daca te-ai uitat la profilul meu.

.

.

.

Da, te-ai uitat. Si mai-mai c-as baga mina-n foc ca ai dat si un search dupa "Filter by Member Name: CalinD". Te roade tare, ai? Despre toba mea am zis una-alta in citeva rinduri, pe threadul dedicat posesorilor de Suzuki Bandit, unde, asa cum e si logic (nu si pentru tine, se pare), se poarta discutii legate de Suzuki Bandit. Nu legate de Honda CBF (btw, noi astia cu Bandit sonsideram CBF-ul cam gay de felul lui, dar na, de gustibus). Sa ma laud cu toba mea ar insemna sa scriu de ea odata la 3 posturi, sau sa-mi pun in semnatura "am toba aftermarket". Pricepi? Sincer, nu cred.

 

Stii, mai ai o problema. Si anume ca nu stii sa te faci inteles. Daca spuneai clar, de la inceput, unde bati nu mai luai atita m.uie de la diversi useri. Dar na, banuiesc ca de-acuma-i prea tirziu sa faci cale-ntoarsa, asa ca nu pot sa fac altceva decit sa-ti urez pofta buna-n continuare >:)<

 

Scuze de off-topic.

 

BA domnule..stii vorba ca prostu nu e prost destul pana nu e si fudul? Te crezi atat de important incat sa dea cineva search.... E simplu...e la semnatura .... si chiaar te lauzi. Cat valoreaza motorul tau nu stiu sincer...dar stiu sigur ca in mintea ta odihnita ai toate motivele ca mandru posesor de motocicleta aproape majora sa ironizezi latura gay a motocicletei mele. DIn pacate motocicletele nu au nici o vina, a mea ca o consideri tu gay si a ta ca desi se numeste bandit..suporta un gaozar fraier ca tine.

Sper ca acum m-am facut inteles. Daca ai gandi mai repede decat scrii, ai fi inteles unde bat. Mai simplu de atat nu pot sa-ti explic domnule posesor de macho-bike.

 

PS: Asta e scrisoarea de dragoste chiparosule, inteligentule care esti tu inteligent. Daca ma crezi si apreciezi ravasul meu... da-mi un reply aici pe forum...in stilul tau incondundabil :eek:

Editat de Preacuviosul_Mihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BA domnule..stii vorba ca prostu nu e prost destul pana nu e si fudul? Te crezi atat de important incat sa dea cineva search.... E simplu...e la semnatura .... si chiaar te lauzi. Cat valoreaza motorul tau nu stiu sincer...dar stiu sigur ca in mintea ta odihnita ai toate motivele ca mandru posesor de motocicleta aproape majora sa ironizezi latura gay a motocicletei mele. DIn pacate motocicletele nu au nici o vina, a mea ca o consideri tu gay si a ta ca desi se numeste bandit..suporta un gaozar fraier ca tine.

Sper ca acum m-am facut inteles. Daca ai gandi mai repede decat scrii, ai fi inteles unde bat. Mai simplu de atat nu pot sa-ti explic domnule posesor de macho-bike.

 

PS: Asta e scrisoarea de dragoste chiparosule, inteligentule care esti tu inteligent. Daca ma crezi si apreciezi ravasul meu... da-mi un reply aici pe forum...in stilul tau incondundabil :eek:

Auzi ma... era sa zic (cuvant jignitor), dar bine ca m-am oprit. Daca ai chef sa ne lansam intr-un "ba da, ba nu", ne lansam. Dar tare mi-e ca daca vreunul si-o ia de la vreun admin, tu o sa fii ala :) Nu de alta, da' una e sa-i zici omului ca sufera de sindromul "Gica contra", asa cum am facut-o eu, alta e sa-l faci gaozar, asa cum ai facut tu.

Ai priceput, ma... era sa zic handicapatule Hai, fa bine si ramii la nivelul tau superior si nu-mi raspunde. >:D<

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai toate motivele ca mandru posesor de motocicleta aproape majora sa ironizezi latura gay a motocicletei mele

Eu n-am zis ca are o latura gay, am zis ca e de-a dreptul gay. De fapt au zis altii si eu intimplator is de-acord. E mai de pensionari si/sau fete. Dar nu despre asta e vorba. E vorba ca, prin expresia ta "motocicleta aproape majora" faci ceva aluzii legate de cilindree, putere, cuplu, alea alea. Mai inainte ziceai ca nu-i frumos sa indemni incepatorii sa-si ia motor puternic (sau dupa tine motor puternic inseamna numai supersport?), dar acuma te dai scula de bascula, de la "inaltimea" celor 1000 cmc ai motorului tau, facind aprecieri condescendente la adresa unui omotor de 600 cmc si "doar" 74 CP si 54 Nm pe la 10000 de ture. Nu crezi ca esti oleaca inconsecvent in pareri? Hai, eu zic ca nu e prea tirziu sa ne marturisesti ca suferi de romanita cronica acutizata, ca ai postat pe threadul asta doar de dragu' de-a fi pe contra (ca si motorul tau, care e pe invers), iar cind ti-ai dat seama a fost prea tirziu ca sa dai inapoi. Din nou, tipic romanesc.

 

PS: am mai zis cumva ca motorul tau e cam gay?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am zis ca are o latura gay, am zis ca e de-a dreptul gay. De fapt au zis altii si eu intimplator is de-acord. E mai de pensionari si/sau fete.

.

.

.

PS: am mai zis cumva ca motorul tau e cam gay?

 

Helloooo, ce-ar fi sa incetati cu jignirile si cu cearta?!?!? Aveti PM. Kosh a deschis un topic foarte interesant pentru incepatori, parerea mea, si mi-as dori sa nu se transforme intr-un topic de balacareli. Si nu sunt singura care are aceasta parere.

 

In alta ordine de idei, gusturile nu se discuta,ok? Fiecare isi ia ce mobra vrea, nu trebuie sa ne placa noua, nu noi mergem cu ea. Nici mie nu-mi plac choperele, nu sunt pe gustul meu, dar nu-i jignesc pe cei care au astfel de mobre. Fiecare motocicleta este deosebita in felul ei. Ce naiba, parca sunteti copii.

 

@kosh Nu baga in seama toate certurile si jignirele, tu continua ce ai inceput pentru ca sunt multi interesati de ce ai de spus si consider ca asta conteaza cu adevarat, vorbesc foarte serios. Eu am citit foarte mult pe acest forum dar postez foarte rar tocmai pentru a evita sa intru in polemici cu diversi "motociclisti" fara permis, iar subiectul topicului deschis de tine chiar este pe gustul meu, explici pe intelesul tuturor. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce atata tam tam pt nimic.....

pentru fiecare dintre noi motociclismul inseamna altceva.Cine face comparatii de genu x e mai motociclist decat y e inca copil.

iar ca sa fiu ontopic... omu se invata si pe miar daca e foarte motivat,dar sa realizeze si riscul care il aduce un miar.

Cine ajunge batran si sanatos ca motociclist ala are experienta,... parerea mea.A face wheelie, knee dragging sau burnouturi nu inseamna neaparat ca esti experimentat.Cine face cati mai multi km fara incidente e norocos si experimentat.

 

 

asa ca asfalt uscat, ochii in 4 si la cati mai multi km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Ma bucur ca am reusit sa va mai agit putin.....parca va luase somnul.......si stiam ca pe aici se ia foc repede si sunt multi motociclisti adevarati.

ASFALT USCAT.......asta daca o sa castigati procesul cu primaria :P)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...