JCDenton Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Dar o Kawa ZZR1100 e bun pentru incepatori? Evident, nu ai urmarit discutia de aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Evident, nu ai urmarit discutia de aici? Nu reusesc sa ma concentrez destul ca sa citesc 10 pagini, ma astepteam sa fie deja la stadiu de concluzia discutia Pana la urma ZZR e un tourer (cam rapid), nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 pot sa spun si eu ceva? pot, pot, pot? cred ca deadcow e dead de n-a mai postat pe aici deci morala: 636 dauneaza grav incepatorilor; ar trebui sa scrie pe ele ca pe tigari: motocicleta poate ucide; cum mi-a zis mie un garcea care m-a oprit acum cateva zile: "esti printre ultimii motociclisti supravietuitori din oras asa ca grija cum mergi" :huh: m-am simtit ultimul mohican Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Preacuviosul_Mihail Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 pot sa spun si eu ceva? pot, pot, pot? cred ca deadcow e dead de n-a mai postat pe aici deci morala: 636 dauneaza grav incepatorilor; ar trebui sa scrie pe ele ca pe tigari: motocicleta poate ucide; cum mi-a zis mie un garcea care m-a oprit acum cateva zile: "esti printre ultimii motociclisti supravietuitori din oras asa ca grija cum mergi" :huh: m-am simtit ultimul mohican mie mi se pare motocicleta ideala ptr incepatori 636. Nici puternica gen hayabusa, nici grea gen goldwing, are tot ce-si poate dori un incepator. provoaca adrenalina, testeaza limitele, declanseaza baangul sonic si trimite in paradis conducatorul. ce-ti poti dori mai mult? Si mai e si verde...nu polueaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 (editat) provoaca adrenalina, testeaza limitele, declanseaza baangul sonic si trimite in paradis consumatorul. ce-ti poti dori mai mult? Si mai e si verde...nu polueaza Editat August 3, 2009 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 (editat) mda, te-ai gandit mult pana ai pus intrebarea asta stupida??, tu ai idee ce viteza tre sa ai ca sa blochezi 50m roata spate???!!! Hai totusi sa-ti explic pe cazul acesta in parte: Eu la 80 la ora pe ceas am blocat spatele pana am oprit pe asfalt curat cu o guma spate de 160 nici chiar slick dar totusi de strada, si ghici cand am masurat frana avea numai 24m deci ala avea vo 180-200 cand a inceput franarea, ei inseamna ca, daca avea in loc de gixer 600 de vo 120cai si avea numai un CB 400 sau GS500 mai mult de 120 nu prindea pe strada aia, asa ca putea pori in 35-40m.Intr-adevar si cu speedul se poate merge legal si in oras, ca sunt multi speedisti care in oras nu trec de 80-90 in nici un caz chiar la un minim de trafic......defapt cei care au mai ramas fac asa ce vrei tu sa spui de fapt, dar nu stii cum sa te exprimi, este ca a murit din cauza vitezei si a celui care a intors in fata lui, nu din cauza motorului ...motocicleta era foarte buna (hayabusa, nu gsxr 600). iar cu povestile batranesti despre cum ai franat tu.... o sa mi-o masor si eu si iti trimit pozele ...distanta de franare adica Editat August 3, 2009 de metoxil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Nu reusesc sa ma concentrez destul ca sa citesc 10 pagini, ma astepteam sa fie deja la stadiu de concluzia discutia Pana la urma ZZR e un tourer (cam rapid), nu? Rabdarea e o virtute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (editat) rautati gratuite. de plictiseala si doar pentru ca e moca. asa e la romani, e mai usor sa dai cu moloz decat sa zici ceva pe un ton normal si cu argumente? Editat August 4, 2009 de jonlup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (editat) rautati gratuite.de plictiseala si doar pentru ca e moca. asa e la romani, e mai usor sa dai cu moloz decat sa zici ceva pe un ton normal si cu argumente? n'ai cu cine bre! Editat August 4, 2009 de jinx22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oTo Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Vreau sa stiu cum se mai simte "pisoiu"! E "haioasa" dorinta mea, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 pot sa spun si eu ceva? pot, pot, pot? cred ca deadcow e dead de n-a mai postat pe aici deci morala: 636 dauneaza grav incepatorilor; ar trebui sa scrie pe ele ca pe tigari: motocicleta poate ucide; stii ceva ce nu stim noi? ca ai tras deja concluzia-morala si sunt curios ce stii Mesaj completat la a doua se ridica pe o roata daca accelerezi si dai drumul ambreiajului.am invatat asta de la un instructor Cand inca era in poligon nu am in plan in urmatoarele luni sa ma dau cu 130k/h In oras prima tura am facut prima depasire in viteza.sa fi avut vreo suta si ceva la ora mi-am propus sa o las mai moale si o singura data toata seara am mai dus-o la peste o suta si ceva. s-ar putea ca unii dintre incepatorii care citesc sa creada ca au o inclinatie naturala spre condus motociclete.si eu cred ca am. o ultima realizare ar fi ca nimeni nu ma poate depasi daca nu vreau.cu exceptia altor motociclete.si nimeni nu ma poate prinde din urma.cu aceeasi exceptie. Cand guy.til ti-a zis ca mori...eu cred ca a avut si motive.Da` tu ai sarit imediat cu injurii. P.s.:Ce tot ii zici motorului pisoiu si chestii de genu "daca citesti" ca nu mai esti copil. irefutabil. consumul in exces de incredere in sine poate duce la pierderi majore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deadcow Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 (editat) acum vazui ca mi-ati mutat topicul.haide sa va fac un rezumat dupa o luna de condus. in prima saptamana am iesit numai noaptea si am mers cu 40-65km/h.primele zile am chemat prieteni cu masina sa stea in spatele meu.in caz de... dupa o saptamana juma de mers noaptea am inceput sa merg si ziua prin trafic.la finele celei de a doua saptamani am iesit pentru prima data din bucuresti si am mers la intrunirea de la breaza.am mers in medie cu 110 dar am incercat timp de 5 minute 150km/h.a fost suficient.nu imi era frica dar nu prea intelegeam nimic din ce se intampla in jurul meu.nici macar nu stiam daca pot frana la viteza aia si nu aveam chef sa fac teste. cateva zile mai tarziu mi-am facut curaj si am plecat spre vama veche singur cuc.120-140km/h pe autostrada si 90-110km pe drum national.50-70 in localitati in functie de vizibilitate.am dormit pe plaja si la intoarcere am luat-o pe la vadu oii si am ocolit vreo 150km ca sa fac lucrurile interesante.am ramas fara benzina.mai e un topic deschis de mine pe aici. la o zi dupa ce m-am intors din vama am plecat spre veliko tarnovo in bulgaria iar mai apoi spre giurgiu unde am facut un gratar.apoi bucuresti. m-am odihnit timp de o zi juma iar ieri m-am urcat pe kawa si am facut bucuresti-sibiu-pitesti-rm valcea-deva-arad.singur cuc. pe drum national am mers cu viteze intre 50 si 130.dupa posibilitati , vizibilitate stare de carosabil etc. am realizat ca 200km/h poate sa bage orice idiot dar sa mergi cu 90 pe dealu negru e mai dificil. m-am incalzit atat de bine acolo incat am facut valea oltului fara o greseala.a fost chiar amuzant pentru ca la un moment dat eram in fata unui grup de 5 motociclisti care repetau trasele alese de mine.tin minte ca ma tot gandeam cum ar reactiona daca ar stii ca merg de mai putin de o luna si-si pun viata in mainile mele ) am ajuns in arad tarziu pe seara si se lasase frigul asa ca nu-mi mai simteam mainile deloc.viziera era murdara si am mers cu ea ridicata pana mi-au intrat lacrimile in gura si mustele in urechi si am hotarat sa ma opresc la 60km de timisoara.m-am simtit realmente rau ca nu am reusit sa ajung unde imi propusesem dar azi am facut restul de km si ma odihnesc. ma dor mainile , spatele , picioarele si cel mai rau incheieturile de la maini.pe sambata dimineata (6-7 cred) o iau spre lugoj caransebes drobeta craiova bucuresti si ruse intr-un tur de foc.totu intr-o zi.fara opriri.daca e sa reusesc sa-mi indeplinesc visul de a face romania portugalia in vara urmatoare nu pot sa ma pregatesc plimbandu-ma pe la arcu de triumf. momentan sunt in viata si ma apropii vertiginos de 3500km intr-o luna. sa-mi tineti pumnii. p.s. pana acum am o singura problema.ma tot plang cunoscutiilor ca nu pot sa realizez cum se accidenteaza grav sau mai putin grav ceilalti motociclisti.imi pare ca nu pot sa cad.nu am alunecat niciodata pe ulei.nu am luat vreo sina de tramvai prost.nu am patit nimic.pisoiu raspunde minunat la comenzi.accelereaza repede.franeaza fantastic.se lasa pe ce parte vreau eu.se indreapta cu putina frana spate sa ma arunce pe partea cealalta...etc. merge de vis. realizez ca e o iluzie.nu-s chiar asa tampit.tot citesc topicu de accidente ca sa imi dau seama cum se intampla si imi pare din ce in ce mai clar ca nu o sa invat pana nu mi se intampla mie Editat August 26, 2009 de deadcow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 tot citesc topicu de accidente ca sa imi dau seama cum se intampla si imi pare din ce in ce mai clar ca nu o sa invat pana nu mi se intampla mie Viteza mare si/sau reflexe zero in situatii de urgenta. Cam asta ar fi motivele. Reflexele ti le formezi in timp. Deocamdata ai grija ca viteza de mers sa nu depaseasca viteza de reactie. @ceilalti: hai mai bine spuneti ca sunteti invidiosi ca voi tociti tastatura iar vacamoarta toceste gumele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 E de cursa lunga deadcow. Si singuratic asa.... Admirabil.... ...dezavantajul major la ss din punctul de vedere al plimbarilor mai lungi mi se pare portbagajul.... ma rog, probabil nu iei prea multe cu tine.... un ghiozdan plin cu bani? Oricum, bafta in continuare, si poate la vara ma tin si eu dupa tine pana in Portugalia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 ...dezavantajul major la ss din punctul de vedere al plimbarilor mai lungi mi se pare portbagajul... Daca mergi singur asa cum merge el chiar nu e nicio problema. Poti sa iei setul asta si ai rezolvat problema. Ca doar nu esti fomeie fitoasa sa'ti iei dupa tine dulapul.. PS: Banii se tin la piept, pe card. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oryon Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Mi-ai luat poza din mana, strumfule. Mai na una. Se pun portbagaje de toate felurile si culorile si pe sporturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Pleaca mah de aici cu poza ta, ca ma apuca iar dorul de duca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deadcow Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 (editat) metoxil esti invitatul meu.la fel orisicine are chef de o asemenea aventura.in teorie se va alege ruta michlin de tip "sightseeing".asta inseamna in jur de 3600-4000km prin ungaria austria italia elvetia franta spania si portugalia. 15% din drum va fi facut pe autostrada restul pe drumuri nationale pe langa lacuri , munti , cascade , paduri etc. sunt in jur de 50 de ore de condus care vor fi facute in 7 zile. asta inseamna 12-15 zile dus/intors plus cateva zile cu cortul pe plaja langa ocean. vom sta in campinguri si ocazional prin moteluri/hosteluri etc.ma rog..asta e discutabil. estimez ca intreaga aventura va insemna pe undeva pe la 10000km. mai e timp pana atunci si o sa anunt anul viitor o data ce am stabilit toate rutele , directiile , motelurile etc. sper sa fiu sanatos si apt la anul nu in recuperari din pricina vreunei blondine in X5 care m-a bulit pe bulevard.la ce vad si aud prin bucuresti ma jur ca as merge numa pe autostrada cu 200km/h decat cu 40km/h prin orasele patriei noastre. Mesaj completat off :ati intrat pe blogul don'soarei ? : http://bucurestean.com/WP/?cat=3 on : ma bucur sa aud ca starea motociclistului este stabila. au fost doua zile in care toti cei care au urmarit topicul s-au temut de ce-i mai rau. Mesaj completat voiam sa postez pe alt forum.greseala mea. Editat August 27, 2009 de deadcow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 ohhh... arata bine gentile, trebuia sa ma gandesc si eu un rucsac foarte mare e destul de incomod... si bani intotdeauna cash @deadcow: te-ai gandit si la costuri estimativ? 10000km x 8L/100km = 800 L In fine e clar ca ideea excursiei e plimbarea, nu un transport ieftin pana la o destinatie aleasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Mi-ai luat poza din mana, strumfule. Mai na una. Se pun portbagaje de toate felurile si culorile si pe sporturi. Geanta spate mai merge cum mai merge dar coburii + geanta spate fac praf ciclistica si aerodinamica. Am exact acel set, luat pentru FZ6. Pe de alta parte, decat rucsac, mai bine Cortech Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deadcow Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 (editat) neata.am ajuns in bucuresti si in dimineata asta trebuia sa plec spre giurgiu dar imi este imposibil.trebuia sa ma informez ieri pentru ca as fi aflat ca pe drumul timisoara -drobeta sunt 20 de semafoare.am facut 4 ore juma. (???!!!!!) am prins fiecare semafor pe rosu.cu motorul pornit.la orsova am tras pe dreapta si mi-a sarit tot antigelul si/sau apa din motocicleta.cred ca de la gropile luate la 130 mi-a sarit busonul ala.habar n-am.de acolo pana in bucuresti mai aveam inca vreo 400-450 km (am luat un drum mai putin folosit cu detururi , o sa dau detalii despre traseu zilele astea.fain tare).nicaieri nu era service moto.cel mai aproape era in craiova dar nu aveam cum sa ajung acolo in timp util.cat timp mergeam temperatura motorului era de 80 grade.cand stateam urca cu un grad pe secunda la 120 si trebuia sa opresc.nu am avut de ales si am mers cu 140 prin toate comunele si 180 noaptea la ora 11 pe autostrada pitesti bucuresti.acolo am mai aflat un lucru.casca mea este atat de proasta (si viziera) incat mergeam ca un liliac orb.nu vedeam ad literam nimic.toata lumina de pe contrasens se "defracta" si "iradia" in mii de fascicule care imi intrau fix in ochi.a fost o experienta terifianta.de la craiova la pitesti era sa iau 10 masini care mergeau pe contrasens.imi dadeam seama ca erau pe banda mea la 50 de metri inainte de potentialul impact.si mergeam repede.foarte repede.asa ca mi-am invatat lectia.nu mai merg noaptea pana nu-mi iau o casca buna.nu din motive de siguranta.ci ca sa mai vad ceva inaintea mea si ca sa nu ajung surd (in bucuresti o data ce am ajuns tipam la oameni de cat surzisem).sa va mai spun ca am facut 150km cu viziera ridicata ca sa mai vad dracului si eu ceva ? nu va mai zic.am ochii plezniti de la muste si vant. in total am facut 10 ore pe traseul cu detururi ceea ce e destul de bine avand in vedere ca am facut 800km cu o pauza de 15 minute toata ziua.de asemenea am aflat ca tre sa-mi iau pantaloni speciali pentru ca am mers cu blugi d'aia smecheri cu gaurele prin ei iar acu ma dor genunchii de parca am 55 de ani si artrita. acu dupa ce am zis toate astea tre sa subliniez ca a fost o experienta nemaipomenita si abia astept sa o fac din nou )) nota : 4200km in mai putin de o luna.inca viu.sic ! ss rulz ))) Editat August 29, 2009 de deadcow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 esti cu capu, asta e clar! verifica sa nu ai arsa vreo siguranta de la ventilator si/sau mufa sa faca contact. faptul ca tu mergeai la 180 (probabil cca 8000rpm) si temperatura statea la 80 inseamna ca termostatul functioneaza si aveai lichid de racire in sistem. e bine ca inveti din pataniile tale, ai putea totusi sa studiezi si pataniile altor mai intai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 neata.am ajuns in bucuresti si in dimineata asta trebuia sa plec spre giurgiu dar imi este imposibil.trebuia sa ma informez ieri pentru ca as fi aflat ca pe drumul timisoara -drobeta sunt 20 de semafoare.am facut 4 ore juma. (???!!!!!) am prins fiecare semafor pe rosu.cu motorul pornit.la orsova am tras pe dreapta si mi-a sarit tot antigelul si/sau apa din motocicleta.cred ca de la gropile luate la 130 mi-a sarit busonul ala.habar n-am.de acolo pana in bucuresti mai aveam inca vreo 400-450 km (am luat un drum mai putin folosit cu detururi , o sa dau detalii despre traseu zilele astea.fain tare).nicaieri nu era service moto.cel mai aproape era in craiova dar nu aveam cum sa ajung acolo in timp util.cat timp mergeam temperatura motorului era de 80 grade.cand stateam urca cu un grad pe secunda la 120 si trebuia sa opresc.nu am avut de ales si am mers cu 140 prin toate comunele si 180 noaptea la ora 11 pe autostrada pitesti bucuresti.acolo am mai aflat un lucru.casca mea este atat de proasta (si viziera) incat mergeam ca un liliac orb.nu vedeam ad literam nimic.toata lumina de pe contrasens se "defracta" si "iradia" in mii de fascicule care imi intrau fix in ochi.a fost o experienta terifianta.de la craiova la pitesti era sa iau 10 masini care mergeau pe contrasens.imi dadeam seama ca erau pe banda mea la 50 de metri inainte de potentialul impact.si mergeam repede.foarte repede.asa ca mi-am invatat lectia.nu mai merg noaptea pana nu-mi iau o casca buna.nu din motive de siguranta.ci ca sa mai vad ceva inaintea mea si ca sa nu ajung surd (in bucuresti o data ce am ajuns tipam la oameni de cat surzisem).sa va mai spun ca am facut 150km cu viziera ridicata ca sa mai vad dracului si eu ceva ? nu va mai zic.am ochii plezniti de la muste si vant.in total am facut 10 ore pe traseul cu detururi ceea ce e destul de bine avand in vedere ca am facut 800km cu o pauza de 15 minute toata ziua.de asemenea am aflat ca tre sa-mi iau pantaloni speciali pentru ca am mers cu blugi d'aia smecheri cu gaurele prin ei iar acu ma dor genunchii de parca am 55 de ani si artrita. acu dupa ce am zis toate astea tre sa subliniez ca a fost o experienta nemaipomenita si abia astept sa o fac din nou )) nota : 4200km in mai putin de o luna.inca viu.sic ! ss rulz ))) Din ce ne povestesti eu trag concluzia ca esti un accident care asteapta. 140 noaptea in sat in conditii de vizibilitate ciuciu= sinucidere curata. Faptul ca ai facut 4000 de km intr-o luna si n-ai patit nimic nu inseamna nimic...acum incepe partea cea mai inselatoare,aia cand tu crezi ca stii sa mergi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 ...acum incepe partea cea mai inselatoare, aia cand tu crezi ca stii sa mergi oricum, esti ambitios deadcow... bafta in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAN IERNIE Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.