ozzy Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Concluzia ar fi, ca acei mosi frustrati cum credeam eu despre ei la inceput nu vorbesc aiurea. Dar in cazul meu. Poate altul va merge fara probleme pe un SuperSport si va trai sa posteze si el pe froum peste ani si ani cum a inceput motociclismul pe Hayabusa. Dar, repet, nu e cazul meu. Si poate nici al tau, incepatorule care citesti acest post. Acuma depinde de tine daca ai vointa si rabdarea sa incerci si alte tipuri si capcitati cilindrice decat motocicleta visurilor tale. Asa ca TU, cel nascut pentru a pilota Hayabuse, R1, R6, NINJA si tot felu, tinand cont ca e viata ta in joc, parerea mea e ca se merita, chiar daca vei irosi ceva bani pe ceva inferior talentului tau. Foarte frumos scris. Apreciez mult puterea ta de a-ti recunoaste limitele. Nu stiu daca am mai spus dar nu exista un tipar al incepatorului. Oamenii sunt prea diferiti pentru a putea fi incadrati. Eu ca si tine mi-am evaluat potentialul si m-am calmat. Pe motor sunt praf asa ca merg in limitele mele. In schimb am prieteni care desi au mai putina experienta ca mine merg mult mai bine. Si nu ma refer la viteza. Ma uit cum se inclina pe curbe, cum franeaza, cum pleaca de pe loc. Parca sunt turnati pe motocicleta. Sunt dintre acei oameni care si-au inceput cariera moto direct pe SS. La polul opus sunt cei care au mai multi ani si mai multi Km ca mine si sunt mega varza. Sunt nesiguri, schimba vitezele aiurea, schimba benzile aiurea si paradoxal meg cu viteza mai mare decat ceilalti care merg mult mai bine. Un alt paradox este ca merg aiurea au motoare de 125, 450, 500. Experienta este vitala nimeni nu poate contesta acest lucru. Dar mai conteaza si omul. Cum este format, cum este antrenat. Concluzia mea la concluzia ta este ca de fapt o importanta foarte mare o are puterea fiecaruia de a-si recunoaste limitele si de a-si accepta slabiciunile. Multe accidente se intampla din teribilism. Nu spun ca eu sunt al mai puternic om. A trebuit sa ma jupoi bine pe asfalt ca sa imi dau seama de capacitatile mele. Eu am mai avut o sansa dar puteam sa nu o am. Aveam viteza foarte mare in curba aia pacatoasa. Asa cum unii isi pot recunoaste slabiciunile s-au cum unii sunt facuti pentru a fi motociclisti la fel exista opusul lor in lume. Suntem diferiti si trebuie sa fim cat mai constienti si de acest aspect. Dar orice fel de oameni sunteti mergeti cu grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
819NZT Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 conteaza si varsta la care te urci prima data pe motor ? cum se comporta un individ la 20 de ani pe motor si cum se comporta unul la 35 ? am intalnit pe cineva, pentru care drumul facut cu motoru' din italia pana la BC , cu o vitezana, fara permis , este o lauda !!!! sunt de acord cu OZZY -- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo32 Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 [...] Poate ca si tu ai vrut sa incepi pe una prea sport ... dar daca tot ti-ai dat seama ca nu este pentru tien la nivelul asta , de ce nu incerci acum , cat timp nu e prea tarziu sa treci pe alta . Nesiguranta de care spui tu poate sa te marcheze intotdeauna cand te urci pe ea . Tu te referi ca nu recomanzi nici unui incepator sau nici tie nu ti-ai fi recomandat-o daca stiai cum e ? [...] Este alegerea pe care am facut-o dupa ce m-am urcat pe mai multe tipuri de motoare din diferite clase. Avand in vedere pozitia stilul de mers si felul in care conduc este ok pentru mine. Ma cunosc si imi cunosc limitele. Am zis ca nu recomand altui incepator pentru ca nu e chiar un motor accesibil si foarte usor de manevrat spre deosebire de CB 500, GS 500, CBR 600 F si altele care sunt recomandate pentru inceput. Si da ... sunt constient de ce poate motorul - nu - nu sunt marcat de asta. Stiu ca eu il controlez si ca daca e sa se intample ceva va fi din cauza mea ( in cel mai rau caz din cauza altora :| ) Ozzy confirma cu experienta Tot respectul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinSenior Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 ... am intalnit pe cineva, pentru care drumul facut cu motoru' din italia pana la BC , cu o vitezana, fara permis ,este o lauda !!! ...daca e vorba de un "pustan" nu-mi vine sa zic nimic. In perioada 1981-1987 am circulat fara permis (aproape 7 ani). As da orice pentru varsta lui... poate si pentru nebunia lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 In 81 - 87 numarul de masini si de motociclete era de multe zeci de ori mai mic, prin urmare si riscurile erau de zeci de ori mai mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wiggin Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Pentru incepatorii cu discernamant, indraznesc sa recomand Honda VTR1000 Firestorm. 1000 cc si 110cp, incredibil de manevrabila in trafic si in tight spaces, confortabila pentru personajele care depasesc 1.8 inaltime. Iarta multe, poate prea multe pentru cilindrea si calutii pe care ii are in dotare. Frana de motor este zdravana ca atare taxezi mai putin franele. Nu se supara daca mergi in trafic subturat si are un cuplu urias la dispozitie indiferent de treapta. Motorul se simte foarte echilibrat la orice viteza insa papa inspre 10L. Dar...e o Honda V2, lasts forever daca o ingrijesti. Repet insa, pentru motociclistii cu discernamant. O recomand incepatorilor pentru manevrabilitate si fiabilitate. Motorul iarta, viteza nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oancealex Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Eu am motoru` si permisu de anu trecut !!un zx4...super buna ptr inceput, este o distractie sa te dai cu ea !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Pentru incepatorii cu discernamant, indraznesc sa recomand Honda VTR1000 Firestorm. 1000 cc si 110cp, incredibil de manevrabila in trafic si in tight spaces, si are un cuplu urias la dispozitie indiferent de treapta. Motorul iarta, viteza nu. pai si ce crezi ca o sa faca un incepator cu cuplul ala urias?... si cu 110cp - este mult mai mult decat poate el sa duca. no offence. va prinde un culoar. il va exploata. nu are experienta. traficul este foarte imprevizibil... nimic bun din combinatia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo32 Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Pentru incepatorii cu discernamant, indraznesc sa recomand Honda VTR1000 Firestorm. 1000 cc si 110cp, incredibil de manevrabila in trafic si in tight spaces, confortabila pentru personajele care depasesc 1.8 inaltime. Iarta multe, poate prea multe pentru cilindrea si calutii pe care ii are in dotare. Frana de motor este zdravana ca atare taxezi mai putin franele. Nu se supara daca mergi in trafic subturat si are un cuplu urias la dispozitie indiferent de treapta. Motorul se simte foarte echilibrat la orice viteza insa papa inspre 10L. Dar...e o Honda V2, lasts forever daca o ingrijesti. Repet insa, pentru motociclistii cu discernamant. O recomand incepatorilor pentru manevrabilitate si fiabilitate. Motorul iarta, viteza nu. Daca esti "cu discernamant" nu recomanzi un motor de 1000 unui incepator. Poate ai mai condus si ai experienta, dar asta esti tu. Eu am inceput cu scuter, 50cmc, apoi am sarit direct pe 600 cmc si am zis clar NU RECOMAND unui incepator! Experienta o capeti pe motor, scoala de soferi e fix pix. In trafic si la drum lung e cu totul o alta poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wiggin Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Uuuu...hai ca se fac valuri inutile pe subiect Cand am spus discernamant, m-am referit la personajele care sunt motivate suplimentar sa fie cu...discernamant. Cazul meu, 30 de ani, familie, prunci si restul de acareturi care vin cu varsta. Pentru 1.87 si 97kg este un motor confortabil si cum am spus mai devreme foarte manevrabil la viteze mici in trafic. Nu vreu sa leg in mod neaparat discernamantul de varsta pentru ca sunt multe exceptii de la regula. Personal in trafic nu depasesc 80km/h acolo unde drumul permite, viteza la care ajungi foarte usor si cu 50 cc si cu 250 cc. Este adevarat ca Storm-ul are rezerve serioase la dispozitie, dar nimeni si nimic nu te obliga sa le folosesti. Aici intervine discernamantul mai sus mentionat. Reiterez, am recomandat Storm-ul pentru incepatori darorita excelentei manevrabilitati. In comparatie cu R1 sau R6 care m-au chinuit efectiv in aglomeratie, Storm-ul este o plimbare prin parc. Sau altfel spus, daca tot esti tanar si chitit pe carene de vitezana, cel putin alege una pe care sa o poti stapanii. Mi se pare bizar sa te urci cu frica pe motor. Stiu ca scrie incepator la avatar, dar va asigur ca statutul este corelat doar cu numarul de post-uri urcate pe forum, nu cu experienta in sa, fapt in virtutea caruia mi-am permis sa scriu si sa argumentez punctul meu de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 mmda.recomand incepatorilor intii sa se dea cu un motor si dupa daca vor sa mearga mai departe sa o faca,adica scolarizare,al doilea sfat nu iesiti singuri in trafic ,cind o faceti iesiti cu unul sau doi care chiar au ce sa-ti arate si au grija ta,al treilea evitati sa iesiti seara singuri sau sa intrati pe artere aglomerata,in cea ce priveste motorul ales,ia unul pe care il poti stapini tu si nu invers,atentie la drum si nu la pitipoance,nu exagerati cu protectiile nu trebuie sa aratati ca TEUTONI,protectiile sunt doar de tavaleala nu de impact,obisnuitiva sa verificati starea tehnica sumara,frine,lichid.intindere lant,stare uzura anvelope,sistem lumini,semnalizare, la plecarea de pe loc dupa ce parcurgeti 2,3 m ciupiti frinele asa verificati si starea furci si amortozor spate,nu accelerati ca disperati,nu ascultati muzica,ascultati si invatati sa simntiti motorul motocicletei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Un alt aspect destul de important mi se pare mie si greutatea motorului. Ca incepator, ar fi recomandat sa iti iei un motor usor, pentru ca va fi mai usor de tinut/manevrat. Si eventual cu bracaj generos, adica nu supersport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Pentru incepatorii cu discernamant, indraznesc sa recomand Honda VTR1000 Firestorm. 1000 cc si 110cp, incredibil de manevrabila in trafic si in tight spaces, confortabila pentru personajele care depasesc 1.8 inaltime. Iarta multe, poate prea multe pentru cilindrea si calutii pe care ii are in dotare. Frana de motor este zdravana ca atare taxezi mai putin franele. Nu se supara daca mergi in trafic subturat si are un cuplu urias la dispozitie indiferent de treapta. Motorul se simte foarte echilibrat la orice viteza insa papa inspre 10L. Dar...e o Honda V2, lasts forever daca o ingrijesti. Repet insa, pentru motociclistii cu discernamant. O recomand incepatorilor pentru manevrabilitate si fiabilitate. Motorul iarta, viteza nu. Nu sunt deloc de acord cu recomandarea ta. Poti la fel de bine sa spui ca isi pot cumpara orice motor. Da,e adevarat ,daca sunt cumpatati isi pot cumpara orice motor. Dar de unse stiu ca sunt cumpatati? Toti ne credem asa la inceput. Lasa VTR-ul pentru cei care au ceva experienta. Are cuplu prea mare, ti-o pui in cap imediat daca nu esti finut cu acceleratia, are o frana de motor mult prea puternica pentru un incepator. Ca e mai manevrabila decat un sport in oras ma lasa rece, mai ales ca consuma 10l/suta in mediu urban. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Yamaha Tricker 250, genial pentru incepatori. Singura problema ar fi ca dupa un an, o sa apara plictiseala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo32 Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 (editat) Yamaha Tricker 250, genial pentru incepatori. Singura problema ar fi ca dupa un an, o sa apara plictiseala Tocmai de aia nici nu se tine mai mult de 1-2 ani, pentru ca odata ce te obisnuiesti ... schimbi clasa ... Editat Aprilie 9, 2012 de Theo32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Yamaha Tricker 250? Pai aia e mai mult trotineta decat motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Pai si CBR-ul tau e un fel de scuter inseamna.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai.D Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Cat timp mergi pe motocicleta pentru ca ITI PLACE si nu ca sa agati pitzipoance, sa te dai in basini sau sa faci 15 minute pana la munca in loc de 1 ora, atunci cred ca te poti considera cumpatat ( chiar daca esti incepator ) si poti sa-ti iei si super sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai.D Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Aaa, normal ca nu cred ca deranjeaza pe nimeni sa faca 15 minute pana la munca dar ma refeream la cei care fac slalom cu 100 la ora printre masini si dupa aia apar la tv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Ahoi! S-a schimbat legislatia cu privire la nr maxim de kw(cp) pe care poate sa-i conduca un incepator? Am o cunostinta si acuma urmeaza sa faca scoala si vrea sa-si cumpere un Yamaha Virago 535cc si am auzit ca 2-3 ani nu are drept sa conduca motor asa de mare conform noilor norme. Multumesc Anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Ahoi! S-a schimbat legislatia cu privire la nr maxim de kw(cp) pe care poate sa-i conduca un incepator? Am o cunostinta si acuma urmeaza sa faca scoala si vrea sa-si cumpere un Yamaha Virago 535cc si am auzit ca 2-3 ani nu are drept sa conduca motor asa de mare conform noilor norme. Multumesc Anticipat! Poftim, un topic cu o discutie exact pe tema care te intereseaza pe tine. /index.php?/topic/558403-limitarea-la-cei-25-kw-in-primii-2-ani/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Poftim, un topic cu o discutie exact pe tema care te intereseaza pe tine. /index.php?/topic/558403-limitarea-la-cei-25-kw-in-primii-2-ani/ Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livache Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 nu am auzit sa te verifice militianul , de asa ceva .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MakavelliRo Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 (editat) Ceva gasit pe 4chan demult : http://imgur.com/W4xoT Editat Iulie 25, 2012 de MakavelliRo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 foarte bun, dar din pacate cand vorbesti cu multi incepatori, ajungi cu ei exact la ultimul paragraf.. si de acolo, Dumnezeu sa ii tina pe 2 roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.