Sari la conținut

Motociclete TOURING si SPORT-TOURING


radu_ghfx
 Share

Postări Recomandate

pentru touring greu - sute de km la viteza constanta in cocon - bmw e tatic. egal ca e rt lt sau k gt. daca vorbim de Sport touring - cu accent pe sport - imi pot da si eu cu parerea de utilizator de triumph sprint st ca trotineta asta e greu de combatut.

 

la ce vreti voi - putere si cuplu, pozitie in sa, stabilitate la low / high speed, polivalenta - a se incerca cu un bmw - oricare de mai sus + gs, gtr 1400, fjr sau st 1300 podul grant printre masini pe la 6 dupa amiaza - i rest my case. aaa si am mentionat sound-ul de trei cilindri fata de sunetul de masina de cusut? B)

 

 

vfr? poate daca ar fi existat asa cum toti fanii isi doreau in varianta de 1000 fara vtec-ul lu' peste care enerveaza teribil in trafic. iar ce a scos honda cu vfr de 1200 acum e o mare chifla supra tehnologizata. parerea mea ca a omorat si sportul din vfr si touringul din st 1300 dintr-un singur foc. cardan si cutie smg sau dsk cu rezervor de 18 l si cutii de bagaje cat pentru tigari si cola. idiotii !

 

deci sport touring e pe duca. kawa honda si yamaha incearca sa copieze si sa bata bmw la un joc unde nu au nici o sansa - bravo bmw ca i-ai fraierit, aprilia futura a murit, ducati st e demult ingropat, singurul care mai rezista la clasa aprox 1000 cu lant si dimensiuni normale in traficul nostru anormal e triumph.

 

parerea mea. si ma intristeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 74
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Toata lumea vorbeste de motoare touring......perfect....dar cuvantul "touring" nu va spune nimic?.......adica ce vreau sa spun eu aici?.....touring reprezinta motocicleta pe care te sui, dai gaz si mai cobori cand te "taie".....si culmea, aproape la fel de odihnit ca si atunci cand ai plecat. Ca un exemplu.... fara sa ma laud...am stat (mers) pe motor 6 ore (500 Km), practic fara oprire si, exceptand faptul ca amortisem (sincer), nu am avut nici cea mai mica problema de confort sau altceva. Si ca sa ma intelegeti mai bine, daca este sa vorbim de touring, atunci obligatoriu trebuie sa vorbim de Goldwing B)

 

 

Are Goldwing autonomie de 500 km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru touring greu - sute de km la viteza constanta in cocon - bmw e tatic. egal ca e rt lt sau k gt. daca vorbim de Sport touring - cu accent pe sport - imi pot da si eu cu parerea de utilizator de triumph sprint st ca trotineta asta e greu de combatut.

 

la ce vreti voi - putere si cuplu, pozitie in sa, stabilitate la low / high speed, polivalenta - a se incerca cu un bmw - oricare de mai sus + gs, gtr 1400, fjr sau st 1300 podul grant printre masini pe la 6 dupa amiaza - i rest my case. aaa si am mentionat sound-ul de trei cilindri fata de sunetul de masina de cusut? B)

 

 

vfr? poate daca ar fi existat asa cum toti fanii isi doreau in varianta de 1000 fara vtec-ul lu' peste care enerveaza teribil in trafic. iar ce a scos honda cu vfr de 1200 acum e o mare chifla supra tehnologizata. parerea mea ca a omorat si sportul din vfr si touringul din st 1300 dintr-un singur foc. cardan si cutie smg sau dsk cu rezervor de 18 l si cutii de bagaje cat pentru tigari si cola. idiotii !

 

deci sport touring e pe duca. kawa honda si yamaha incearca sa copieze si sa bata bmw la un joc unde nu au nici o sansa - bravo bmw ca i-ai fraierit, aprilia futura a murit, ducati st e demult ingropat, singurul care mai rezista la clasa aprox 1000 cu lant si dimensiuni normale in traficul nostru anormal e triumph.

 

parerea mea. si ma intristeaza.

 

Omule eu inteleg ca ai Triumph si probabil iti doresti sau ai avut BMW da' totusi,exista viata dincolo de Triumph & BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule eu inteleg ca ai Triumph si probabil iti doresti sau ai avut BMW da' totusi,exista viata dincolo de Triumph & BMW.

are dreptate din punctul lui de vedere .....singurul fabricant la ora actuala care mai are in productie o motoreta sport-touring de 1000 cm cu specificatziiile date de el ....este intradevar Triumph `ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o s-o iau ca pe-o gluma. sau o neintelegere.

ca altfel pot sa incep si eu.

 

ce vroiam sa zic mai ales cu ultimul rand este cat de trist e ca s-au imputinat variantele cu adevarat de Sport si mai putin de touring din cataloage. iar din exemplele mele - poate am deranjat cu afirmatia despre ducati care si-a ingropat de multisor st-ul din oferta ? un motor de altfel jos palaria. ca si celelalte de care aminteam ca s-au dus.

 

dupa parerea mea tot ce se scoate acum este Touring in diverse intensitati cu sport prea putin.

 

si da mi-am luat triumph exact din motivele de mai sus. daca la anul cand se termina leasingul exista o oferta mai buna pe piata cu care sa mi-l schimb voi fi foarte dispus. stii tu vreunul actualmente sau in viitorul apropiat in showroom-urile cuiva care sa nu corespunda modei de xxl la orice ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce vreti voi - putere si cuplu, pozitie in sa, stabilitate la low / high speed, polivalenta - a se incerca cu un bmw - oricare

 

Salut!

 

Si eu sunt adeptul ideii de sport-touring insa recunosc ca sunt ceva mai atras de ideea de touring decat de sport. Deocamdata am un BMW R1100RS si chiar azi am fost la BMW sa ma orientez pt o posibila viitoare achizitie (S.H.)

 

Din pacate in programul actual BMW lipseste un inlocuitor direct al motocicletei mele (un sport-tourer boxer); asadar ma tot uit la R1200ST fabricat pana in 2008. Multi il critica rau pt design-ul ciudat al partii frontale; nu zic ca-i frumos dar chiar nu ma deranjeaza, are multe alte calitati aceasta motocicleta. Chiar si partea sportiva este bine reprezentata prin suspensii, frane si motor excelent.

 

Cred ca BMW R1200ST si Triumph ST sunt (au fost) concurenti directi asadar iata cum vad eu o comparatie:

 

- motorul BMW are "doar" 110cp (fata de 126 la Tr) in schimb turatia la care ii obtine este mai mica cu 1750rpm. De asemenea, BMW are cuplu mai mare cu 10Nm la 1500 ture mai jos... (per total, eu zic avantaj BMW)

- BMW are transimisia prin cardan; Triumph inca e cu lant, deci pt mine este descalificat din start;

- ABS, consum/autonomie rezonabile, pozitie confortabila pilot, revizia la 10.000km... au amandoua

- avantaj clar BMW: ESA si eventual ASC;

- pozitia pasagerului nu pare tocmai ok la Triumph; de asemenea, gentile laterale cred ca sunt clar mai mici si cred ca nici optional nu exista "portabagaj" pt ancorarea bagajelor

 

In revista germana anuala Motorrad Testbuch, BMW ST a fost cotat 21 puncte din 27 iar Triumph ST 19 puncte. BMW ST a fost considerat de ei cel mai bun sport-tourer peste 1000cmc iar cand BMW a fost scos din oferta, locul i-a fost luat de Triumph ST.

 

Vlad :)

 

Acum, ca ai pomenit tu de mai multe st-uri... de ce nu ai luat in calcul si K1300S? Mai ales ca ala are partea de sport foarte dezvoltata...

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda frumos r 1200 st-ul. dar iata ca pana si bmw si-a omorat modelul asta din gama.

 

k 1300 s a fost alternativa la care m-am gandit pana anul trecut la momentul cumpararii - ma rog 1200 pe atunci. ce se spunea insa despre el pe forumuri - cutie foarte aspra, reactii bruste la schimbare de sarcina si nu in ultimul rand - poate cel mai relevant drive testul cu el prin oras cand ampatamentul mi s-a parut enorm iar manevrarea printre sirurile de masini un chin.

 

comparatiile citate mi se par excelente si relevante pentru ambele puncte de vedere - accent pe touring bmw accent pe sport triumph. doar in acest comparativ - ca sa nu ne sara in cap restul lumii.

 

si probabil peste inca doi trei ani un rt sau chiar noul vfr 1200 daca pana atunci le si iese un design de doamna ajuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact ce ziceam. le-au lasat sa moara una cate una. pacat. cu exceptia trompetei mele. :)

 

Ducati nu prea are piata pt St-u desi este un motor polivalent. Practic este un 916 "domesticit", acelasi atlet, imbracat in trenci. Sub trenci se ascunde o inima de 916 cmc si 103 caluti, o inima ce poate pune in dificultate diverse modele fit actuale ce ar putea emite pretentii.

 

Practic ei au incercat sa-l imbrace pe Rocky Balboa in haine de strada si in principiu le-a iesit. Prima generatie nu inspira teama nimanui iar daca as fi un pic aspru as spune ca instiga rasul ma degraba datorita farului fata, mai mult decat neinspirat. Cu toate astea, odata dat jos din sa, ramai placut surprins de manevrabilitatea de care da dovada,ciclistica "trademark" si puterea arhisuficienta pt un gurmand al asfaltului.

 

Practic pe viraje iese la iveala caracterul sportiv-agresiv al unui 916, atunci cand descoperi ca deja esti cu sliderul si toba pe jos iar ea inca mai cere, ca la iesirea din viraj o rotire mai energica a mansonului acceleratiei te propulseaza ca un glont intr-un wheelie ce-ati face sangele sa fiarba, iar dupa toate astea daca vrei poti sa-ti continui linistit calatoria cu 130 kmh in timp ce muzica suna dintr-un mp3 alimentat de la priza de sub sa...

Mesaj completat

Din pacate n-am decat cele cateva poze facute in octombrie pe amkart

post-11570-1257605064_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista reprezentata Triumph la noi ? De unde se poate lua un ST si unde se face service-ul ?

 

Cat despre R1200 ST - pare polivalenta, dar vad ca este cel putin 7000 EUR in Germania si ... sunt putine mai urate decat ea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bmw-l de care zice vlad chiar arata misto. dar nu mi-as lua unu mai mult dinratiuni finaciare :)

 

vlad dc nu te orietezi catre un k1200 sau k1300 gt??? motor mai coios ca asta nu gastesti decat pe k 1300 R, cred ca din cauza asta au omorat ST-ul pt ca K-ul GT face treaba mai buna si mai eleganta.

 

cred ca o sa dispara si r1200rt, deja boxerul isi arata limitele iar acel 4 n linie dezvoltat de bmw este din ce in ce mai potent

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SPORT TOURING/TOURING

 

Mie-mi place foarte tare 1150 GS - pentru un om normal nu e nevoie de mai mult, nu e off dar merge si pe drumuri mai nasoale, trage binisor, fiabil, cardan, usurel (e destul de ghidonabil).

 

Restul de crucisatoare de 1200+ in 4 sunt cam inutile din punctul meu de vedere pentru ca fix acelasi lucru il face si Fazerul meu care nu are atatea pretentii (si nici nu m-a costat o avere).

 

Nu trebuie uitat ca o motocicleta foarte grea e in acelasi timp si foarte plicticoasa (indiferent de cp).

 

Pragmatic (adica value for money) - ORI maximum din maxi street enduro

-ORI naked 1000/4 + semicarena + valize

In domeniu - BMW K1200 gt dar la aceeasi categorie tot Mercedes s600 e mai tare

 

 

zic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e. triumph la noi aduce motoland din cluj. de la ei mi-am luat si eu st-ul. tot la ei si reviziile. pe scurt daca poti ia-ti-l de altundeva. nu vreau sa fiu rau in public - daca vrei detalii de ce pm.

Adik pe scurt sunt HOTZI :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Restul de crucisatoare de 1200+ in 4 sunt cam inutile din punctul meu de vedere pentru ca fix acelasi lucru il face si Fazerul meu care nu are atatea pretentii (si nici nu m-a costat o avere).

Nu pot fi de acord din pacate. Am facut Constanta-Amsterdam si retur pe un Bandit 650S (care nu e departe de Fazer, ba chiar e mai greu decat Yamaha de 600 daca nu ma insel. Al meu a fost adaptat pentru touring prin parbriz inaltat, sa modificata si sistem hard de bagaje) si pot spune ca, daca as putea, mi-as lua un K1300GT imediat. Nu poti face touring relaxat cu o semicarenata de tipul Bandit, CBF, Fazer (nici cu cel de 1000 cum ai tu). Se poate, nu moare nimeni, dar nu e asa de fun pe cat ar putea sa fie. E mai sport decat touring. Asa ca tot Triumph-ul pare mai echilibrat pe acest segment. Sincer eu inclin catre FJR 1300 in acest moment. Da, este mai touring decat sport, dar cred ca te poti simti foarte bune cu un astfel de pachet echilibrat.

 

mihai.mo - pai da-mi pe PM cat a costat si cum e cu service-ul. Totusi, nu ma incanta sa ma duc in Cluj sa fac o revizie.

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu poti face touring relaxat cu o semicarenata de tipul Bandit, CBF, Fazer (nici cu cel de 1000 cum ai tu).

aci te contrazic , cu un fazer de 600 din `06 am bagat linistit 1500 km intr`o zi ( Oradea - Atena ) si a fost foarte fun .. avand un consum sub 5 L/100km la 130km/h am alimentat de 4 ori pana la destinatie , pozitia era foarte buna si nu este un motor scump ca si bmw sau triumph sau alte tourere consacrate .. deci fiabilitate + pretz + senzatiile oferite =FOARTE FUN :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aci te contrazic , cu un fazer de 600 din `06 am bagat linistit 1500 km intr`o zi ( Oradea - Atena ) si a fost foarte fun .. avand un consum sub 5 L/100km la 130km/h am alimentat de 4 ori pana la destinatie , pozitia era foarte buna si nu este un motor scump ca si bmw sau triumph sau alte tourere consacrate .. deci fiabilitate + pretz + senzatiile oferite =FOARTE FUN :crack:

 

poti face touring cu orice cu scuter,R1,125 dar nu la acelasi nivel ca si cu motoarele construite ptr asa ceva ex;RT sau FJR sau...etc...

1500 km si a fost FUN...? nu cred. cu orice mobra iai face 1500 km tot iti ia 12-15 ore so nu cred ca mai este asa fun dupa atatea ore de stat in sea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropos mai oameni buni ati vazut ce se intampla pe categoria asta in ultima vreme ?

 

parca au innebunit toti :

 

honda a dat drumul la noul vfr de 1200 cu cutie dsg

 

http://www.motorcycle.com/manufacturer/hon...view-88873.html

 

bmw lanseaza un sport tourer cu un motor 6 in linie

 

http://www.motorcycle.com/news/eicma-2009-...pt-6-88931.html

 

si face update la rt si gs cu motorul lui hp 2 megamoto

 

http://www.motorcycle.com/news/2010-bmw-r1...aled-88910.html

 

si sa nu uitam de ducati care cu noul multistrada de 1200 si motorul de pe 1198 pretinde 4 stiluri intr-unul. unul din ele evident sport touring

 

http://www.motorcycle.com/news/eicma-2009-...dels-88929.html

 

cine se baga la un jaf armat pentru un garaj de vis ? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Un commuter-touring se pune? Am o Honda PC800 de prin '89, care merge perfect si care e destul de confortabila.

Am luat-o la 60.000 de mile, acum are 72.000 de mile.

Merge si prin oras, desi e cam grea (272kg la gol) dar se descurca bine si la drumuri lungi, fara sa ma oboseasca prea tare.

Detalii PC800: http://www.bikez.com/motorcycles/honda_pc_..._coast_1998.php

post-15244-1262021995_thumb.jpg

post-15244-1262022027_thumb.jpg

post-15244-1262022064_thumb.jpg

Editat de SnakeBite
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frateee....v-am citit topicul cu atata "interes"... :love:

 

pana acum n-ati spus decat " aia pe care o am eu e cea mai tare "..

 

normal dealtfel !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno, aia nu-i motocicleta, e un Honda Civic pe doua roti :love:

 

S-o stapanesti sanatos!

 

Multam fain! E chiar misto motoreta desi are 20 de ani, inca atrage priviri, si chiar nedumeriri...

Sa vezi ce sound are, aa de fapt n-are, ca e foarte silentioasa, si se tureaza la maximum 6500 RPM.

Ca o masina ce mai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...