G-xer Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Bun...eu am un moto jaf si incet incet descopar ce probleme are. Astazi am reusit sa-l fac sa porneasca insa na belea! nu vrea sa plece. S-a intamplat asa: era pe cricul central; am pornit-o, am cuplat 1 si am dat drumul usor la ambreiaj..si a inceput sa se invarta roata. Am zis ok..hai sa vad daca se deplaseaza. Am scos-o in fata garajului, am pornit`o, am cuplat..si dau usor drumul la ambreiaj..pana ii dau drumul de tot..degeaba:|. Accelerez putin...nimic. Am turat-o pana in 5 mii (ea are 10 maximum). A avut tendinta de a ma impinge acolo...10-15 cm. Nu e de la cablu sigur (in ideea ca din cauza lui nu se decupleaza de tot ambreiajul) pentru am scos cablul de la ambreiaj si am cuplat vitezele la rece...aceeasi problema. Am spus ca poate am probleme cu 1 si am cuplat direct a 2-a. La fel. Ce se intampla? Am oare probleme atat de serioase cu placa de ambreiaj ? Sau e de la altceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Un pic OffTopic Un client acum aproape 2 ani s-a urcat dimineata pe mobra parcata in fata blocului, contact, ambreiaj, viteza I, turatie, mobra statea pe loc, viteza II, la fel. Oprit motorul, s-a dat jos, a vazut ca i-au taiat si furat lantul de transmisie Deci tu ai lantul la mobra ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khazar Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Patineaza ambreaju din cale-afara. Trebuie unul nou....l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Remarca rautacioasa: se da drumu la ambreiaj Acu revenind la problema ta: probabil e dus ambreiaju cu totu. Arcurile, placile, ceva acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 salut... 1 despre ce motor e vb ? 2 da ai banuit corect se poate sa fie placa sau placutele de ambreiaj... la unele motorete ambreiajul nu e reglabil adik daca se uzeaza placutele sa poti sa mai strangi putin...sa uzat si gata tre schimbate ca sa mearga ok...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G-xer Postat Mai 5, 2009 Autor Share Postat Mai 5, 2009 @Thomas Mi-a placut faza cu lantul ! )) Eu am moto in garaj, deci nu exista pericolul sa-mi decupez vreunul vreo za..sau 108 ). Si ca tot vn vba de lant, al meu e cam ciudat. Nu are siguranta la niciuna din zale. Sunt toate nituite. Ca sa-l dau jos trebuie sa dau jos roata, suspensia (pt ca am 2 suspensii, stiti voi la ce ma refer) , bascula...si atat:D. @switch "Remarca rautacioasa: se da drumu la ambreiaj biggrin.gif" Si eu unde am gresit ?:-s @Burg_man Este vorba despre o Honda CB 450 S din '87. Ambreiajul e..nu stiu cum se cheama. Eu nu am decat un singur loc pe unde pun ulei in motocicleta. Si imi intra 3 L. Poate te ajuta sa-ti dai seama ce fel de ambreiaj am. Si mai stiu ca am cutia de viteze in acelasi carter cu inca ceva. Sigur intelegi tu la ce ma refer ). Sunt incepator, imi place mecanica, dar chestiile astea sunt undeva pe la etaju` 23 :|. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RocketBoy Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 @Thomas Mi-a placut faza cu lantul ! )) Eu am moto in garaj, deci nu exista pericolul sa-mi decupez vreunul vreo za..sau 108 ). Si ca tot vn vba de lant, al meu e cam ciudat. Nu are siguranta la niciuna din zale. Sunt toate nituite. Ca sa-l dau jos trebuie sa dau jos roata, suspensia (pt ca am 2 suspensii, stiti voi la ce ma refer) , bascula...si atat:D. Legat de lant , eu am luat una bucata flex , taiat o za si lantu jos....(asta pentru ca-l schimbam) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G-xer Postat Mai 5, 2009 Autor Share Postat Mai 5, 2009 "eu am luat una bucata flex , taiat o za si lantu jos....(asta pentru ca-l schimbam)" Asa cred ca am sa fac si eu cand il schimb. Dar nu-l arunc. Ori il pun la bicicleta (asta pt ca sunt tare curios sa vad cum ar veni si combinatia asta )) ) ori il folosesc pe post de curea la pantaloni . Asta chiar ar fi ceva 'suspect' de interesant ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
testos Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 omule, tu ai probleme transmisia primara......(motor-cutie) sau oala de ambreiaj patineaza pe ax....spor la treaba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 ambreiajul, placile uzate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 da ia spune, cand accelerezi se aude ceva ciudat?, ca poate s-a desfacut pinionul de atac.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Ambreiajul zic si eu... Sau lantul de transmisie primara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Dar daca patineaza in halul asta, n-ar trebui sa miroasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Dar daca patineaza in halul asta, n-ar trebui sa miroasa? unde? in ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 daca e motocicleta mai veche, poti sa schimbi ferodoul sau pluta din discurile de ambreiaj cu alta pluta noua din dopuri de pluta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 daca e motocicleta mai veche, poti sa schimbi ferodoul sau pluta din discurile de ambreiaj cu alta pluta noua din dopuri de pluta Dap se pot folosi cu succes maxim dopurile de pluta pana la modele din '36-'38 , dar trebuie sa bea foarte multe sticle de vin , si in ziua de azi putine mai folosesc pluta la dopuri !Va fi greu pana reuseste sa stranga dopurile! Parerea mea e ca probleme au depasit etajul 23 si se indrepta catre 25 , de unde incepe sa fie periculos fara parasuta... forum placut ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G-xer Postat Mai 6, 2009 Autor Share Postat Mai 6, 2009 (editat) da ia spune, cand accelerezi se aude ceva ciudat?, ca poate s-a desfacut pinionul de atac.... Motocicleta asta numai oac oac nu face ca in rest scoate tot felul de zgomote;)). Crede-ma ca toate sunt ciudate;)). De la pinion nu este sigur pentru ca nu am capac la partea aia de motor (pinion +magnetou). Adica il am dar nu este montat, tocmai pentru a vedea eventualele 'scurgeri de informatie' Ambreiajul zic si eu...Sau lantul de transmisie primara ... Lantul de care spui tu este ala care se vede atunci cand dai capacul de la chiulasa jos ? Daca da, atunci nu e de la el, pentru ca ma-m uitat ieri si acolo 'sus' e totul ok (asta, bineinteles, dupa cate ma pricep eu). Dar daca patineaza in halul asta, n-ar trebui sa miroasa? Numai a iasomie nu miroase ca in rest 'are de toate'. Si daca se incalzeste motorul oleak mai tare, iese fum de pe suprafata tevilor de esapament (portiunea dintre conexiunea la galerie si zona in care se imbina cu tobele). Zona asta este acoperita cu ceva argintiu, un fel de vopsea...da nu prea, pe care daca dai cu ulei sau benzina se curata. Astazi am sa desfac zona cu pricina si am sa fac niste poze. Poate, in cazul in care nu-mi dau eu seama, va dati si voi cu parerea. Multumesc tuturor pentru sfaturi si raspunsuri. Asfalt uscat si, pleonastic vorbind, fara incidente neplacute ! Editat Mai 6, 2009 de G-xer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 eu ti-am zis ca asta n-o i-a din loc daca e cineva fara permis calare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G-xer Postat Mai 6, 2009 Autor Share Postat Mai 6, 2009 (editat) eu ti-am zis ca asta n-o i-a din loc daca e cineva fara permis calare. Ba unde ma duc tot dau de tine ?)) Esti mai rau ca moto ! Uite numai de-a dracu` am sa incerc sa fac toate operatiunile de acuma din lateral. Ca sa n-o mai 'calaresc'! Sau mai bine: vino pe la mine intr-o zi, ca tu ai permis..schimbi cu ea 2 vorbe, poate o convingi sa ma lase si pe mine:))...acum ce-ai sa zici ca nu-i inghite pe cei care au vitezane , huh ? ))) Liniste si numai bine Editat Mai 6, 2009 de G-xer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G-xer Postat Mai 6, 2009 Autor Share Postat Mai 6, 2009 Bun. Mi-am bagat astazi nasul si in tot ansamblul ambreiajului. ATENTIE! doar nasul.. Dupa ce am desfacut capacul am descoperit asta : Bineinteles ca m-am invartit 10-20 de min cu furculita (tubulara) in mana incercand sa inteleg cu ce se mananca toata povestea aia. Normal ca nu mi-am dat seama de toate insa am vazut cum functioneaza: atunci cand trag ambreiajul,un sistem atasat de capac apasa pe rulmentul de presiunea si,teoretic, asta ar trb sa insemne ca am cuplat ambreiajul (nu?) Ce am facut: am strans alea 4 shuruburi la maximum, am pus capacul la loc si am constatat schimbarile: ambreiajul era mai mult de forma, iar cand porneam moto si cuplam 1 se invartea roata !!!! fantastic nu?)) si daca apasam frana pe spate claca motorul. Adica ceva normal. Concluzia: Slava domnului ca nu am nimic la cutia de viteze.. Ce am facut dupaia[/]: Am desurubat alea 4 suruburi deajuns incat sa am destula tensiune pe cablul de ambreiaj (parghia de pe capac,de la ambreiaj, are acum marja de maximum 1 mm) insa n-am mai reusit sa vad ce afacere am facut pentru ca n-am mai reusit sa pornesc moto (am impresia ca daca las robinetul de la rez deschis cand motorul e oprit, ajunge cumva benzina in camera de ardere. Pentru ca am tot timpul bujiile umede si cred ca de aia nu mai porneste) Ceea ce ma ingrijoreaza cel mai mult insa este ca am gasit pe partea de jos a capacului de la ambreiaj aschii mici de metal (le-am verificat cu magnetul sa nu cumva sa fie doar mizerie) si un fluturas lipit de peretele capacului. Da, un fluturas de vreo 1-1,5 cm pus pe post de afis pe peretele interior :|. Daca aveti vreo parere, idee, chestie de spus va rog sa o faceti ca m-ar ajuta mai mult ca sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Da jos roata aia mare ... ai grija sa nu pierzi piese ... sunt niste bucse dedesubt. Dupa aia vezi ca ar trebui ai o "steluta" pe care intra o "rola". Pune pe cineva sa schimba treapta 1 si verifica daca rola se deplaseaza pe "steluta" in pozitia 1. Scoate bujiile si pune cricul si cu roata spate ridicata invarte de roata, vezi daca invarti degeaba. Spanul ar putea proveni de la umblat in zona. Acolo sunt 3 suruburi care tin o parghie, acele 3 suruburi ies ingrozitor de greu. Si se pun la fel. Foloseste o surubelnitza pneumatica de preferinta (www.louis.de 10003903), altfel risti sa strici ori capul surubelnitei, ori capul suruburilor. PS: patina anterioara lantului de distributie e intr-o pozitie ciudata...cred ca pe maxim! Fie cea posterioara este foarte slaba si cea anterioara a fost stransa ca sa nu zdrangane lantul de distributie, fie invers. Mie mi se pare ca e stransa maxim (nu ar fi un lucru rau, asta ca observatie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) PS: patina anterioara lantului de distributie e intr-o pozitie ciudata...cred ca pe maxim! Fie cea posterioara este foarte slaba si cea anterioara a fost stransa ca sa nu zdrangane lantul de distributie, fie invers. Mie mi se pare ca e stransa maxim (nu ar fi un lucru rau, asta ca observatie). Unde ai vazut tu lantul de distributie si la ce patine te referi ca ma tot uit la poza aia si nu-mi dau seama.... Editat Mai 7, 2009 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 deasupra rotii dintate mici este un surub cu o saiba "culisanta". Aia e surubul de fixare a patinei anterioare a lantului de distributie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 unde? in ulei? Daca am tastat fara sa gindesc..... A mea are ambreiajul uscat, si am uitat ca cele mai multe il au umed. Sorry! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 intreb si eu, nu is prea putine bile in rulmentul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.