Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Prietene nu ca ma bag :laugh: ;) dar parbrizul acela este facut pentru far Stok cu diametrul sticlei de 180 mm si la farul tau cu un diametru mult mai mic va arata ca :rolleyes:

mai masoara si mai gandeste-te

parerea mea

 

Cel mai probabil v-a suferii cateva modificari daca e prea mare . facem cateva taieturi si modificam cu fibra.

Oricum il iau numai pentru mersul in afara orasului DNuri sau Autostrazi deci aspectul e ultimul lucru la care ma gandesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In ce bani v-ati luat BugSpoilerul?

29euro+18euro(transportul) de pe www.ebay.fr vanzatorul se numeste ricambi weiss

numai ca dupa ce vin o sa urmeze munca de customizare sa nu atinga si sa se aseze frumos pe cadru,sa nu atinga....vopsitul,lacuitul,suportii....deci mai pui minim 500mi asta daca esti dibaci si iti ies din prima :rolleyes:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cineva care-si face reclama:

Transport moto cu cele mai mici preturi intern si international, cu sprijin la achizitionare, sfaturi, depanare, service, garantat si sigur.

nu crezi ca e o contradictie pe undeva?

vreau sa imi iau b12 ce ma sfatuiti ? e bun ? precizez ca am avu 919 inainte !

 

acum revenind la intrebarea ta: e bun? este! iar diferenta intre el si honda pe care ai avut-o inainte nu ar trebui sa fie prea mare...

foarte important ce vrei de la motor. sa te dai pe o roata cu 100 pe ora, sa bantui pe coclauri sau sa mergi in fiecare zi cu el la serviciu...

 

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam nasol faza cu viteza si km/h.

Eu ma 5000 rpm am 90km/h si la 5500 am 100km/h. Trebuie sa mai sincronizez si eu carburatoarele.

Baieti, faceti plinul, verificati presiunea in roti ca ne intalnim buluc weekendu` asta :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam nasol faza cu viteza si km/h.

Eu ma 5000 rpm am 90km/h si la 5500 am 100km/h. Trebuie sa mai sincronizez si eu carburatoarele.

Baieti, faceti plinul, verificati presiunea in roti ca ne intalnim buluc weekendu` asta :rolleyes:

 

Viteza si turatia motorului nu au nici o legatura cu sincronizarea carbelor. Influenta poate avea doar ambreiajul, modificarea raportului final al transmisiei (pinion, foaie cu alt nr de dinti). O f mica influenta o au si gumele, pe masura ce se uzeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza si turatia motorului nu au nici o legatura cu sincronizarea carbelor. Influenta poate avea doar ambreiajul, modificarea raportului final al transmisiei (pinion, foaie cu alt nr de dinti). O f mica influenta o au si gumele, pe masura ce se uzeaza.

 

Nu m-am referit la faza cu turatia/viteza.

Eu am kitul standard/stock de 15/47(daca nu ma insel).

Conteaza si suprafata care e expusa la vant, eu fiind nitel mai mare ca si constitutie.

 

Am realizat pentru prima oara de cat am banditul ca se poate face power wheelie fara nici o problema - nu am incercat niciodata pana acum.

Editat de razvanusv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam nasol faza cu viteza si km/h.

Eu ma 5000 rpm am 90km/h si la 5500 am 100km/h. Trebuie sa mai sincronizez si eu carburatoarele.

Baieti, faceti plinul, verificati presiunea in roti ca ne intalnim buluc weekendu` asta :rolleyes:

 

 

cati km ai cu motorul??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Smaeb sambata?

Daca nu se schimba modificarea, ajung simbata la SMAEB, in jur de amiaza. Poate lasi un telefon in caz ca nu reperez banditania (valabil si pentru alti banditi care vin).

 

@razvanusv: daca exista probleme in corelatia viteza/turatie/treapta, singurele cauze pot fi pinion/foaie ne-stock, ambreiaj care patineaza, diverse chestii care determina modificarea diametrului rotii (pneu dezumflat sau uzat semnificativ) sau roata spate care se invirte in gol :rolleyes: Si cum ultima varianta nu e deloc plauzibila, ramin primele 3, si din pacate, in cazul tau cel mai probabil e varianta nr. 2. Asta luind-o logic, fara cine stie ce cunostinete mecanice. Daca-ti aduci aminte, fix durerea asta a avut-o si Emppu la B6 si s-a lasat cu cos de ambreiaj schimbat (parca). Speram sa nu fie cazul si la tine.

 

Cit despre power wheelie... interesant. Mi-a mai zis cineva cu Pop treaba asta dar nu l-am crezut. Eu cu Kultul n-am incercat si nici n-am in plan, dar intotdeauna am trait cu senzatia ca nu poate. Vezi sa nu inceapa sa-ti placa, unii zic ca wheelie-urile nu fac deloc bine la ungere.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu se schimba modificarea, ajung simbata la SMAEB, in jur de amiaza. Poate lasi un telefon in caz ca nu reperez banditania (valabil si pentru alti banditi care vin).

 

@razvanusv: daca exista probleme in corelatia viteza/turatie/treapta, singurele cauze pot fi pinion/foaie ne-stock, ambreiaj care patineaza, diverse chestii care determina modificarea diametrului rotii (pneu dezumflat sau uzat semnificativ) sau roata spate care se invirte in gol :rolleyes: Si cum ultima varianta nu e deloc plauzibila, ramin primele 3, si din pacate, in cazul tau cel mai probabil e varianta nr. 2. Asta luind-o logic, fara cine stie ce cunostinete mecanice. Daca-ti aduci aminte, fix durerea asta a avut-o si Emppu la B6 si s-a lasat cu cos de ambreiaj schimbat (parca). Speram sa nu fie cazul si la tine.

 

Cit despre power wheelie... interesant. Mi-a mai zis cineva cu Pop treaba asta dar nu l-am crezut. Eu cu Kultul n-am incercat si nici n-am in plan, dar intotdeauna am trait cu senzatia ca nu poate. Vezi sa nu inceapa sa-ti placa, unii zic ca wheelie-urile nu fac deloc bine la ungere.

 

1. Dupa ce am schimbat ambreiaju complet problema a persistat. Adica tot mai am 1000 de ture prea mult. Adica vreo 7500 la 120 in a 6 a. (14 cu 47) Cred ca e de la cos care este muci, adica plin de crestaturi.

 

2. Power uili dai si cu Jawa, trebuie numai sa stii cum. Daca doar dai blana si mai stai si ca disperatu cu peptu' pe ghidon nu faci uili nici cu gixxeru. Uili nu face bine la multe altele inainte de ungere, printre care si sanatatea proprie si personala. Pana sa ajungi la probleme de ungere tre sa ajungi sa-l tii lumanare cateva sute de metri, ceea ce nu cred ca-i cazul.

 

 

salut la toti

ma poate ajuta cineva cu ceva info referitor la pret pt. o janta spate la un 1200 din 2005.

 

Nu vrei una de 600? Pui si tu guma de 160... sa vezi acolo manevrabilitate. :laugh:

 

Si acum pe bune... cu f mult noroc 100 de euro. Cam 150 max, zic. Depinde si cu ce o iei pe ea (disc de frana, flansa pinion etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Calin & Emppu, bre, nu cred ca patineaza findca viteza creste proportional cu turatia, dar ar cam trebui desfacut si analizat. Poate ma mai scap de niste bani :laugh:

O fi si patinind proportional :rolleyes:

 

So, cine mai vine la SMAEB?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma duc la SMAEB maine cu masina sa fac ceva cumparaturi si sambata daca e vin cu motoru k sa ne vedem face2face .

Care e cel mai mare cauciuc care pot sa il pun pe janta de 600 ? ca imi aduce cineva niste 2CTuri .

 

0732970430 ... stabilim o ora si pe urma ne auzim la un tel pe acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am rezolvat cu baia de ulei si astazi mi-am ridicat si permisul de conducere.. So... Ne vedem la Marsul Motociclistilor.. Sper sa reusesc sa va reperez pe acolo... Numarul meu de telefon este 0747444500.. Can't hardly wait.. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...