mdorin Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Salutare Eu s-ar putea sa merg la Veliko. Suntem un grup mai mare. Daca vrei sa ne insotesti iti dau un PM cu detaliile. Super..da-mi mai multe detalii..pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 pai cele mai curbate iti dau stabilitate superioara in curbe iar cele mai plate iti dau stabilitate superioara la drum drept.eu am optat pt un metzeler sportec M1 din gama "mai curbate" pt ca in romania oricum nu prea ai unde sa-i dai asa ca macar sa ma distrez cand ocolesc gropile SUPER gume. deacestea mi-am luat si eu fata - spate 120/ 60 si 160/ 60. Super profil si super manevrabilitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Banditilor, comit (iar) un sacrilegiu si scriu despre un alt motor. Din fericire, despre cea mai apropiata ruda (dupa parerea mea) a Banditului: GSX 1400. Am vazut acum 2 ore unul in carne si oase, in sfirsit. Super dihanie, m-am udat instant cind l-am vazut [blush]. Posesorul e un pasionat autentic, e al treilea GSX 1400 pe care-l poseda (!!!), a avut toate modelele dinainte, acum are ultimul model. Am sezut oleaca de pe el, si nu m-a speriat ca fiind prea masiv, am citit in multe review-uri ca e foarte inalt si in special lat. Nici vorba, Banditul meu e clar mai inalt, lucru confirmat si de posesorul GSX-ului. Ce sa mai, alta mincare de peste, suspensii tari, cu 3 reglaje fata/spate, rezervor masiv, saua are o forma beton, clar mai comoda pentru pasager, imi place foarte tare aspectul blocului motor, cu acea vopsea negru mat combinata cu aluminiul crud. Nu mai zic cum suna tobele carbon... zici ca-i camion, nu motocicleta. Unii zic ca-i un motor cu aspect prea clasic, chiar batrinesc, dar nu sint de-acord. Mie mi se pare mai curind un motor cu adevarat barbatesc, un fel de "fuck off" la adresa cruiserelor de juma de tona. Daca vreodata o sa am bilutele sa merg pe un motor de 1400... cam 95% o sa-mi cumpar un GSX. Apropos, din nou ma intriga ceva: Banditul Kult mi se pare unul din cele mai inalte motoare pe care m-am urcat in viata mea (exceptind enduro, evident). Kultul e clar mai inalt decit Pop-ul, cam toate vitezanele pe care m-am suit erau mai joase, CBF-ul la fel, etc. De unde am ajus sa suspectez ca al meu are kit de inaltare. Miine, first thing, masor inaltimea seii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 In pregatire pentru 1 Mai am schimbat parbrizul standard cu MRA Variotouring. Desi initial am inteles ca ar fi ceva mai inalt, partea de jos e la fel de mare, dar partea de sus este ajustabila. Am pus poze la pozitia ei maxima. Este laudat pe net, voi testa in acest weekend, sunt curios daca e o diferenta. Daca doreste cineva parbrizul original de Bandit S 2005-2008 il pot vinde, pun si poze cu el imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Am masurat inaltimea la sa, cu amortizorul dat pe pretensionare maxima si am cam 830 mm (in manual scrie 805). Am masurat in punctul cel mai jos al seii, linga rezervor, e normala inaltimea asta oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Hello Bandits, nu am scris pe aici de ceva vreme, dar recuperez io cumva. Am o treaba mai delicata. Cum pe spate am un Mislin pilot road "slick" , am cautat de cateva luni un cauciuc second hand rezonabil la raportul pret-uzura si numai nu am gasit. In cele din urma am gasit unul, e vorba de un Avon Azaro v46 ST. Plusuri: e aproape nou, pe bune, uzura f f f f mica pretul ( 15 Euroci ) e toruing sport ,deci teoretic ar trebui sa tina mai multi km decat un cauciuc moale a fost tinut in hala , in depozit de cauciuce in Germanica, dat cu silicon Minusuri: siliconul de pe el, dar l-am spalat azi cu PUR si l-am dat cu spray degresant apoi l-am spalat iar, sper sa nu derapeze e Avon, cotat destul de slab comparativ cu restul e fabricat in 2002 Daca trageti linie, ce ziceti? Ati risca un cauciuc asa vechi dar care arata brici? Ati avea incredere in Avon? Nu vreau raspunsuri intelijente de genul sa imi iau unu nou ca ma tine mult si blablabla, stiu si io aia, da nu am bani nici sa ma .....you know. Eventual daca ati folosit careva cauciuc de genul asta. Pe net cica is pentru motoare de cuplu, gen Busa si Super Blackbird. P.S. Am tras in uichend o endureala de numa, pe la Cascada Valul Miresii , zona super tare. AM mers cu mobrele 4 Km prin padure pe drum imposibil, am fost 10 mobre si nici un enduro intre noi, doar banditi, gsxr, ninja, r6 etc. O sa pun si ceva poze sa vedeti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 poate nu te ajuta cu nimic, dar totusi: am un avon av60 supersport, productie 2007 parca, abia luat de nou, pot spune ca se incalzeste greu dar dupa e destul de bun pe curbe. mentionez ca nu prea am "ochi" format pt a aprecia cauciucuri. si da, la 15 euro, eu l-as lua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Aline, eu n-as lua un cauciuc asa de vechi. Si ale mele (Michelin Pilot Power) au fost state mult prin Germania, si cu toate ca erau nou-noute cind le-am luat, cel de pe fata are crapaturi. La banii aia, pe de alta parte, nu prea poti avea pretentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 (editat) Daca trageti linie, ce ziceti? Ati risca un cauciuc asa vechi dar care arata brici? Ati avea incredere in Avon? Nu vreau raspunsuri intelijente de genul sa imi iau unu nou ca ma tine mult si blablabla, stiu si io aia, da nu am bani nici sa ma .....you know. Eventual daca ati folosit careva cauciuc de genul asta. Pe net cica is pentru motoare de cuplu, gen Busa si Super Blackbird. si eu vad o problema in vechime. avon e o firma buna (nu are priza la public in europa... in state este foarte apreciat). chestia cu siliconul nu era o problema... vreo 10 km de mers cu grija si suprafata de lucru e curata... dar eu cred ca era asa siliconat tocmai ca sa ascunda defectele date de vreme. 7 ani e cam mult pentru un cauciuc... nu cred ca mai poti avea incredere in el! mai cauta! Editat Aprilie 29, 2009 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Aline, eu n-as lua un cauciuc asa de vechi. Si ale mele (Michelin Pilot Power) au fost state mult prin Germania, si cu toate ca erau nou-noute cind le-am luat, cel de pe fata are crapaturi. La banii aia, pe de alta parte, nu prea poti avea pretentii. Pai la aia ma gandesc si eu, la banii aia..........si crapaturi nu are, ciudat, iti dai seama ca l-am examinat in detaliu. Eu l-am cumparat, urmeaza sa il pun sus, nu va intreb daca sa il iau sau nu ci daca in caz de forta majora ati apela la asa solutie. Crapaturile poate apar dupa ce il rulez putin, nu stiu, sper sa nu. Am vazut gume mai vechi care aveau crapaturi urate si scapau aer, pe alea se vedea ca sunt invechite la ochi nu daca citeai dot-ul, la sata nu e cazul. O sa ii fac ceva poze maine sa il vedeti. Pentru cei care nu ma stiti, am omis sa precizez ca rulez 98% cu prietena in spate, fac in fiecare an concediul pe motor (minim 2500 de km per concediu ) si ca mi-au trecut de mult paduchii din cap legat de viteza, deci cam touring cautam sa fie cauciucul. Plus faptul ca B12 papa gume pe paine.....................mai ramane contraargument putinele ture cand ma mananca si pe mine in palma sa ma dau mai aspru pe curbe ( nicidecum pe linii drepte ), situatii in care se cere un cauciuc mai moale sau cu aderenta mai mare. Per ansamblu e compromis bun, oricum spre asa ceva tinteam, Mich. Pilot road, Pilot sport, metzeler m1, conti road atack etc. Poze din iesirea din weekend nu mai pun ca is mari si mi-e lene sa le micsorez la ora asta. Sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Avon am avut io pe GS 500, luate odata cu motoreta, aproape noi. Sunt de plastic, ca bordura. Te cam caci pe ele, dar la banii aia, l-as fi luat si io. Apropos de vechi... anu trecut m-am dat pe 600 cu un SH Michelin Hi-Sport, bunicu lu' Pilot cu un DOT de prin 2001. Se incalzea bine, nu avea crapaturi, grip ok, am dat top pe parte pe curbe si ma jucam cu cebereele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Eu am cauciucurile de 99, ce pretentii sa am Alin, cauta pe ebay, au preturi bune, costurile de trimis in Ro se cifreaza pe la 20 euro din De si cam 25 lire din UK (astia trimit mai greu). Am gasit un Metzeler de 2007 cu 40 euri + 20 trimisul, dar eram falit (inca mai sunt ) si l-am pierdut. Acum imi pare rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Are cineva idee daca are "mare" efect un ventilator la radiatorul de ulei Ma gandesc ca la semafoare prin oras sa faca ceva serviciu. Cu uleiul Castrol am vaga senzatie ca se incinge mai repede Ajunge la 100 grade destul de repede prin Bucuresti ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Are efect, cum sa n-aiba ... ideea e alta ... il pornesti manual, permanent sau comandata la temperatura?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Are cineva idee daca are "mare" efect un ventilator la radiatorul de ulei Ma gandesc ca la semafoare prin oras sa faca ceva serviciu. Cu uleiul Castrol am vaga senzatie ca se incinge mai repede Ajunge la 100 grade destul de repede prin Bucuresti ..... Eu am avut la banditul de 400 si isi facea treaba chiar daca capacitatea cilindrica e mai mica si mai e si racit pe lichid ventilatorul pornea repede in traficul asta 'de bucuresti' si caldurile noastre din iulie , august (mentionez ca pornea singur atunci cand simtea nevoia de racoare).Nu aveam termometru ca sa iti spun temperatura , dar poate ne spune Alex ca el i-a pus termometru. In alta ordine de idei , cu asta de 600 eu am probleme de incalzire ... da chiar si acum la temperaturile astea destul de ridicate.Se incalzeste foarte greu , trebuie sa o alerg bine pt ceva timp ca sa stea la relantiu , sper sa scap cat mai repede de problema asta cu o sincronizare la carburi. Alin , in legatura cu guma , parerea mea e ca ai luat-o la un pret bun .. prea multe asteptari nu poti sa ai , de calitatea ei te convingi cand o pui la asfalt si daca nu te simti bine cu ea incearca sa o schimbi cat mai curand , mai ales daca ai spus ca mergi si cu prietana si faci multi km. Eu am tot un plastic Michelin P.R. , am fost multumit de el pe timpul anotimpului rece si in special ud , dar acum de cand e cald ma supara aderenta.E exact ca in reclama aia postata mai de mult aici de Emppu , Michelin Pilot Road .. cu tipul ala de astepta ploaia sa iasa cu mobra. Ma gandesc la un SH mai 'moale' si de 160 (P.R. e de 150) , daca aveti sau ati avut ceva si ati fost multumiti , astept sfatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) Are cineva idee daca are "mare" efect un ventilator la radiatorul de ulei Ma gandesc ca la semafoare prin oras sa faca ceva serviciu. Cu uleiul Castrol am vaga senzatie ca se incinge mai repede Ajunge la 100 grade destul de repede prin Bucuresti ..... Linistste-te. De la 120 in sus, fa-ti unele griji. Io cu 12le la 120 de grade in oras nici nu-l bag in seama. Editat Aprilie 30, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) Multam de pareri. Azi am petrecut cateva ore pe langa mobra. Am inceput prin a schimba cauciucul. Urat moment, necalificatii p.izdii de la vulcanizare mi-au zgariat janta in 4 locuri. Ata ete. Cauciucul sta ok pe janta, arata bine, dar nu am reusit sa il probez la drum pt ca a plouat cu bulbuci aici. Daca tot a plouat, m-am pus sail spal, cateva ceasuri tot am frecat pe lant, pe pinioane, pe galerii etc etc. Te poti barbieri in el, asa luceste. Dar bineinteles ca nu se putea incheia asa frumos. Am scos capetele de ghidon pt o chestie (sunt cele originale ) si cand sa le pun la loc, ciuciu. Trece surubul prin ghidon ca prin branza, nu se mai infileteaza in nimic, niciunul din capete. E ceva din filetul din ghidon, nu am pierdut nimic, nu am scos nimic. Cauciucul si tija de aluminiu din ghiodn le am, deci nu am omis sa pun ceva. Pur si simplu nu se infileteaza in nimic, so, care stiti ceva, please HELP Editat Aprilie 30, 2009 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) la mine au fost asa: capatul de ghidon are o "saiba" de cauciuc, groasa cam de 18 mm (ca un tub, lunga de 12 mm), in capatul ei e o saiba de aliminiu peste care vine o piulitza. Cand strangi surubul, saiba strange cauciucul si prin deformare tine capatul de ghidon in pozitie. Sper sa ma fi facut inteles. PS: si ale mele erau duse, mi-am comandat unele scurte de pe ebay Editat Aprilie 30, 2009 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 la mine au fost asa:capatul de ghidon are o "saiba" de cauciuc, groasa cam de 18 mm (ca un tub, lunga de 12 mm), in capatul ei e o saiba de aliminiu peste care vine o piulitza. Cand strangi surubul, saiba strange cauciucul si prin deformare tine capatul de ghidon in pozitie. Sper sa ma fi facut inteles. PS: si ale mele erau duse, mi-am comandat unele scurte de pe ebay I got it, asa e si la mine (cred) , saiba e in ghidon si e fixa acolo, cam la juma de deget in interiorul ghidonului. Aia nu mai strange nimic, sa inteleg ca tre alte capete? Atunci ziceti-mi si mie diametrul la ghidonul original de B12 POP, se pare ca pe cat am mai putini bani, pe atat cresc cheltuielile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 m-am gandit sa-mi pun si eu un plastic cum au modelele noi N intre far si ceasuri.mi-am comandat piesa,mi-a venit,si bineinteles c anu se potriveste .ceasurile sunt parca un pic mai mici si suportul de far e mai sus.deci in concluzie maine cred ca o sa ma chinui sa fac un negativ din gips si daca iese calumea o sa-mi fac din fibra de sticla. in alta ordine de idei...am de vanzare miniparbrizul acela de la N-urile noi...cine e interesat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) Hello Bandits, nu am scris pe aici de ceva vreme, dar recuperez io cumva.Am o treaba mai delicata. Cum pe spate am un Mislin pilot road "slick" , am cautat de cateva luni un cauciuc second hand rezonabil la raportul pret-uzura si numai nu am gasit. In cele din urma am gasit unul, e vorba de un Avon Azaro v46 ST. Plusuri: e aproape nou, pe bune, uzura f f f f mica pretul ( 15 Euroci ) e toruing sport ,deci teoretic ar trebui sa tina mai multi km decat un cauciuc moale a fost tinut in hala , in depozit de cauciuce in Germanica, dat cu silicon Minusuri: siliconul de pe el, dar l-am spalat azi cu PUR si l-am dat cu spray degresant apoi l-am spalat iar, sper sa nu derapeze e Avon, cotat destul de slab comparativ cu restul e fabricat in 2002 Daca trageti linie, ce ziceti? Ati risca un cauciuc asa vechi dar care arata brici? Ati avea incredere in Avon? Nu vreau raspunsuri intelijente de genul sa imi iau unu nou ca ma tine mult si blablabla, stiu si io aia, da nu am bani nici sa ma .....you know. Eventual daca ati folosit careva cauciuc de genul asta. Pe net cica is pentru motoare de cuplu, gen Busa si Super Blackbird. P.S. Am tras in uichend o endureala de numa, pe la Cascada Valul Miresii , zona super tare. AM mers cu mobrele 4 Km prin padure pe drum imposibil, am fost 10 mobre si nici un enduro intre noi, doar banditi, gsxr, ninja, r6 etc. O sa pun si ceva poze sa vedeti . am avut eu pe fix modelul ala de guma si tot pe bandit(aveam pereche) pe ploaie nu aveam rivali pe 2 roti...de incalzit se incalzeste f f greu dar asa pietroi cum e se agata binisor... ca sa-ti faci o idee la plecare blana (dat drumu la 7-8 mii de pe loc da 2 ture in gol si apoi se agata)...nu-i place praful...si e f rezistent eu am facut in jur de 10mii si inca il am pe undeva prin uscatorie(il bagasem la vanzare intr-un timp) si cat am mers cu el tot zici ca-i nou(si nu am inpins la mobra ) Editat Aprilie 30, 2009 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 I got it, asa e si la mine (cred) , saiba e in ghidon si e fixa acolo, cam la juma de deget in interiorul ghidonului. Aia nu mai strange nimic, sa inteleg ca tre alte capete?Atunci ziceti-mi si mie diametrul la ghidonul original de B12 POP, se pare ca pe cat am mai putini bani, pe atat cresc cheltuielile Aline... been there, done that. Ce s-a intimplat la tine e ca a cazut piulita din interior in ghidon. Faci asa: iei una bucata spita de bicicleta si o bagi prin gaura cauciucul ala, cu capacul cu nuca al spitei spre interiorul ghidonului. Sau o sirma mai groasa si tare (ia nu mai rideti acolo-n spate) pe care-o mesteresti tu cu un patent ceva. Cauciucul nefiind strins de cele 2 piulite va iesi fara probleme. Daca nu iese asa usor, toarna oleaca de spirt in ghidon, are rol de lubrifiant (vedeti ca va dau afara si va si scad nota la purtare) dar se si evapora. Sa nu incerci cu ulei (gata, afara), c-o sa-ti para rau. Dar iti spun eu ca iese fara probleme. Si dupa aia inclini motoru pe-o parte si-l zgiltii oleaca de ghidon pina cade piulita. Daca is futute cauciucele iti iei niste capete de ghidon la 15 euro perechea, de pe Louis, ca au si cauciuce incluse: http://www.louis.de/_10d76d78a3ee1087e3bd5...x=0&cmd.y=0 Cred ca de pe eBay tot atit te ajunge, cu tot cu transportul. Diametrul exterior de 22, interior 18. Alte intrebari? PS: iaca, acuma ai de dat si tu o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) Aline... been there, done that. Ce s-a intimplat la tine e ca a cazut piulita din interior in ghidon. Faci asa: iei una bucata spita de bicicleta si o bagi prin gaura cauciucul ala, cu capacul cu nuca al spitei spre interiorul ghidonului. Sau o sirma mai groasa si tare (ia nu mai rideti acolo-n spate) pe care-o mesteresti tu cu un patent ceva. Cauciucul nefiind strins de cele 2 piulite va iesi fara probleme. Daca nu iese asa usor, toarna oleaca de spirt in ghidon, are rol de lubrifiant (vedeti ca va dau afara si va si scad nota la purtare) dar se si evapora. Sa nu incerci cu ulei (gata, afara), c-o sa-ti para rau. Dar iti spun eu ca iese fara probleme. Si dupa aia inclini motoru pe-o parte si-l zgiltii oleaca de ghidon pina cade piulita. Daca is futute cauciucele iti iei niste capete de ghidon la 15 euro perechea, de pe Louis, ca au si cauciuce incluse: http://www.louis.de/_10d76d78a3ee1087e3bd5...x=0&cmd.y=0 Cred ca de pe eBay tot atit te ajunge, cu tot cu transportul.Diametrul exterior de 22, interior 18. Alte intrebari? PS: iaca, acuma ai de dat si tu o bere Dau si 2 Caline, mama lor de beri, numa sa reusesc maine sa le pun la loc. Cauciucele nu sunt rele, sigur au cazut piulitili in ghidon. Acuma daca tot i-ai dat afar pe cei ce radeau si cum am beut putin va zic si de ce le-am dat jos. Mi-a luat pretena de pe luis capete din alea de plastic in forma de cornite rosii de drac. Alea intra prin presare, dar mie nu mi se potriveau la diametrul ghidonului as ca le-am taiat sa raman numai chiar coarnele si le-am lipit de cauciucul din capatele ghidonului cu picatura. Am zis ca o sa cada de la vibratii una-doua dar nu a fost asa. Au rezistat eroic insa le-am dat jos dupa 2 luni pt ca imi topaia ghdonul stanga-dreapta de numa, asta m-a convins ca intradevar capetele alea sunt si impotriva vibratiilor. Apoi asa cum am zis , nu am mai reusit sa le pun pe cele originale si arata atat de sut motoru ca nici nu ma pot uita la el acum fara capete. O sa incerc sa le pescuiesc, daca nu investim iar, ce drac sa facem. Mersi de pont, scriu ce rezolv cand ma apuc de ele. Editat Aprilie 30, 2009 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Eu am avut la banditul de 400 si isi facea treaba chiar daca capacitatea cilindrica e mai mica si mai e si racit pe lichid ventilatorul pornea repede in traficul asta 'de bucuresti' si caldurile noastre din iulie , august (mentionez ca pornea singur atunci cand simtea nevoia de racoare).Nu aveam termometru ca sa iti spun temperatura , dar poate ne spune Alex ca el i-a pus termometru. In alta ordine de idei , cu asta de 600 eu am probleme de incalzire ... da chiar si acum la temperaturile astea destul de ridicate.Se incalzeste foarte greu , trebuie sa o alerg bine pt ceva timp ca sa stea la relantiu , sper sa scap cat mai repede de problema asta cu o sincronizare la carburi. Salut Daca ai racirea pe ulei poate nu e mare diferenta, dar la racirea pe lichid ventilatorul isi face treaba (cu termostat nici nu te doare capu') temp nu sare de 100-105 nici dupa doua ore de trafic in Buc. Numai ca sunt alte motoare... Teoretic ii faci un bine motorului, conteaza doar raportul eficienta - pret. Ati mai montat careva alarma la moto? Ma poate ajuta cineva? Am cumparat alarma noua, cu schema, tot (made in Asia); numai ca nu prea stiu unde sa leg firele...mai ales la contact si vreau sa pun suplimentar doua sigurante (pe semnale si stop frana) sau pe unde mai trebuie sa nu prajesc ceva. Numai bine, Alex PS: Nu sunt mecanic si nici electrician. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 Nu stiu ce ce credeti voi ca o sa faceti ceva mai bun decit fabricantul (vorbesc de ventilator). Odata cineva mi-a zis ca un motor cu racire pe aer se supra-incalzeste doar daca mergi cu el intr-o zi canicul;ara de vara citeva ore prin oras. SalutDaca ai racirea pe ulei poate nu e mare diferenta, dar la racirea pe lichid ventilatorul isi face treaba (cu termostat nici nu te doare capu') temp nu sare de 100-105 nici dupa doua ore de trafic in Buc. Numai ca sunt alte motoare... Teoretic ii faci un bine motorului, conteaza doar raportul eficienta - pret. Ati mai montat careva alarma la moto? Ma poate ajuta cineva? Am cumparat alarma noua, cu schema, tot (made in Asia); numai ca nu prea stiu unde sa leg firele...mai ales la contact si vreau sa pun suplimentar doua sigurante (pe semnale si stop frana) sau pe unde mai trebuie sa nu prajesc ceva. Numai bine, Alex PS: Nu sunt mecanic si nici electrician. Alarma am eu si mai stiu una-doua despre electroni, dar crede-ma, fara niste detalii cit de cit despre alarma nimeni n-o sa te poata ajuta Ca sfat general: nu te complica cu functii gen pornire din telecomanda, gasire in parcare sau chestii de genul. Eu am legat la baterie plusul si minusul si cu asta basta. Acum, tu faci cum vrei, dar nu te sfatuiesc sa umbli nejustificat prin instalatia electrica, ca functiile alea is cam cvasi-inutile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.