gn77b Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 cu alte cuvinte Kultul are 60 CP la roata, varianta optimista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 (editat) Eu nu cred ca kultul are 60 si atat , io cred ca toate au ceva in minus. Vezi aici . Bahahah . Si sunt bucuros intr-un fel. Daca e asa, nu zic ca e, dar daca e asa , atunci e foarte bine ca sunt satisfacut si cu atat. Editat Septembrie 1, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 (editat) pai tocmai ca m-am uitat si la RSV4 zice: "140.2 True HP note: claimed crank HP = 180 Take crank hp, subtract 15% from reported reading, take that and subtract 10% for tire losses and 3% to 5% for drive train losses and add 4-5 for the slipon and you come up with about 140 True. Perfect." Editat Septembrie 1, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Intrebare de noob : Chiar nu poti schimba filtrul de aer daca nu demontezi codita? Ca asa scrie in Clymer. Nu de alta, dar am un rack de la Givi pentru bagaje, si mi-e sila de desfacut atatea suruburi. Acuma de-o fi musai, asta e. Dar daca altul a gasit o metoda mai simpla, rog sa ajute un lenes cu niscai posmagi mai moi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 teoretic s-ar putea dar nu-tin recomand. lenesul mai mult alearga. codita are niste pinteni infipti in niste urechi de la rezervor. o sa trebuiasca sa fortezi codita ca sa poti scoate rezervorul si poate sa se rupa, sau poti s-o zgirii cu rezervorul. anyway daca te hotarasti sa faci asa ia un ajutor ca singur aproape sigur nu reusesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 ce model e?la pop dai jos rezervorul si ai acces total... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 ce model e?la pop dai jos rezervorul si ai acces total... 2005 in sus e la fel ciudat motor are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 are Kult. credeti-ma, din pacate sau fericire stiu partea de exterior la motorul asta pe de rost si codita se tine in pinteni de rezervor. daca asta vi se pare ciudat va zic ca o distractie mult mai mare e scosul undertrayului, trebuie facute niste manevre aproape imposibile. la fel cu airboxul. dar in comparatie cu alte motoare care trebuie demontate pe jumatate ca sa schimbi bujiile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Intrebare de noob : Chiar nu poti schimba filtrul de aer daca nu demontezi codita? Ca asa scrie in Clymer. Nu de alta, dar am un rack de la Givi pentru bagaje, si mi-e sila de desfacut atatea suruburi. Acuma de-o fi musai, asta e. Dar daca altul a gasit o metoda mai simpla, rog sa ajute un lenes cu niscai posmagi mai moi... Mai bine dai codita jos, ca sa nu fortezi partile carenate..dar se poate si asa..nu uita de pintenii aia.. Nu se da greu jos, in 10-15 minute nu ai ce lucra(asta daca este kult) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Saalut, banditi si bandite... Nu am mai scris de mult p-aici si acum, la necaz, hop si eu... Acum ceva timp am facut buf si am nevoie de telescoape de 41mm. Daca are cineva, sa-mi dea un semn... sau daca e toata furca... Si inca ceva...aveti idee daca se potriveste cea de 600 la 400le meu? stiu ca trebuie sa fac modificari, ca eu am un singur disc si imi trebuie alta pompa daca schimb furca, dar nu stiu la jug daca se potriveste...si ar mai fi si aripa... deci...daca stiti, daca auziti... Multam' si numai bine, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Ce codita dati voi jos?!?! Eu doar scot lateralele din noburile alea, desfac rezervorul si am grija ca la ridicare rezervorului sa nu ating noburile. Si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Macke, eu prefer sa mai scot citeva suruburi decit sa risc sa rup codita sau sa scap rezervorul. anyway nu cred ca scoateti voi rezervorul de 8 ori pe zi de sa va fie lene de citeva suruburi in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 (editat) ce e ala " undertrayu " , iar airbox e `perna` (cutia) aia de aer dintre filtru si carburatoare ??? Editat Septembrie 3, 2010 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 (editat) ce e ala " undertrayu " , iar airbox e `perna` (cutia) aia de aer dintre filtru si carburatoare ??? Ca sa schimbi filtrul de aer nu trebuie sa demontezi codita... doar panourile alea laterale. Undertrayul este plasticul de sub codita. plasticul ala merge de langa motor/amortizor si se duce pe sub codita pana in spate unde are suportul de numar si aparatoarea de noroi. airboxul e cutia unde se baga filtrul de aer. eu mi-am schimbat singur filtrul. dai saua jos, desfaci panourile laterale, desfaci suruburile de la rezervor, ridici rezervorul (bagi ceva sub el sa stea ridicat, sau ti-l tine cineva), desfaci cutia filtrului, scoti filtrul si il bagi pe cel nou. parerea mea...hâc... Eu am vorbit azi la Suzuki, marti vin sa-mi ridice motoreta de acasa, imi fac o inspectie sa vada de ce anume pisa ulei, imi verifica compresia si apoi imi schimba toate garniturile de la motor. ca un pret informativ am aflat ca garniturile de la capacul de pe stanga si cel de pe dreapta (pe unde se baga uleiul) costa 6 euro bucata. garniturile de la suruburile de pe capacul de chiuloasa costa 2 euro bucata, iar suruburile de la ciuloasa costa tot doi euro bucata, iar juruburile de la celelalte doua capace costa 1 euro bucata. la asta se mai adauga si manopera si schimbul de ulei. daca imi mai raman bani dupa asta, o sa-i fac si carburatia. din pacate de discuri de frana n-am bani acum... Cheers! Editat Septembrie 3, 2010 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 (editat) Cosmine da' aia ti-au zis ca musai tre' schimbate toate suruburile, nu? ca-s asa le face astia de la Suzuki dom'le, se strica singure-n timp. nu stiu de ce ai dus-o la Suzuki si nu ai cautat niste oameni cinstiti. si nici pe asta cu iti schimba toate garniturile din motor n-am priceput-o, ar fi fost mai logic "verificam si schimbam acolo unde e problema". btw sint mult mai multe locuri pe unde poate sa curga, e plin de semeringuri, garnituri si oringuri: alternator, demaror, senzor de neutru, tija de la ambreiaj, busonul de scurgere a uleiului, filtru de ulei, radiator, furtunuri de ulei, pinion de atac. Mesaj completat vad ca e mare istorie cu filtrul ala de aer dar nu toti Banditii sint la fel, deja de la Kult la Pop e diferenta mare. la Kult daca vrei sa scoti numai panourile laterale (adica 95% din codita) nu cistigi nimic, ba mai rau, trebuie sa mai demontezi niste suruburi in plus si tot ce cistigi e ca nu trebuie sa scoti mufele pentru becul de la numar si de la stop. da' vorba aia, fiecare-si strica motocicleta cum ii place lui Editat Septembrie 3, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Cum futere 1 euro bucata la suruburi mai? Ma stric de cap. Inteleg ca sunt din nustiuce aliajele vietii si ca numele Suzuki cere bani, da da-le ma in futere, la magazine de suruburi costa MAXIM 10 bani bucata. Ieri mi-am luat ceva holsuruburi (mici ce-i drept) , 7 bucati total 15 bani. Las-o naibii, macar sa le schimbe cele belite( desi m-as mira sa fie suruburile de vina, eventual daca a fost umblat la ele), nu toate. Mie mi-a cazut un surub de la aripa de la vibratii, sunt 4 de toate, si au capul de acelasi diametru cu filetul. Bineinteles ca nu am gasit asa ceva pe piata, dar am luat cu cap imbus, mai mare nu puteam infileta din lipsa de spatiu. Nici macar nu m-am interesat cat costa originale, nu avea rost sa astept dupa ele,ma rog Eu zic sa aveti grija de banii vostrii, mai ales in vremurile astea tulburi. Stiu ca unii au putere si nu primeaza banul, doar sa mearga animalul perfect, insa noi astia mai saracuti ne grijim si de ultimul leut, pe cat posibil fara a face rabat de la calitate ( stiu ca suna imposibil). Si pe noi ne doare sa improvizam in motor, e al nostru si il iubim, insa trebuie cheltuit cu cap. Pfoai ma, iar ma prind sentimentalismele. Asfalt uscat si noaptea-n straita , dati banii pe gaz, nu pe prostii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Cum futere 1 euro bucata la suruburi mai? Chiar si 2 euro. iar suruburile de la ciuloasa costa tot doi euro bucata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 mane ca sa intorc putin cutitul in rana, la 50 de RON iti luai set complet de suruburi din inox, pentru toate capacele. adica 1 leu si ceva surubul. sau imi ziceai mie si-ti faceam cadou niste suruburi ca am puse de inox si alea originale stau degeaba. a, ca sa nu mai zic ca in general dupa piese OEM stai circa 1 luna. mai intreaba si tu pe forum inainte sa le bagi bani in buzunar escrocilor astia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 mane ca sa intorc putin cutitul in rana, la 50 de RON iti luai set complet de suruburi din inox, pentru toate capacele. adica 1 leu si ceva surubul. sau imi ziceai mie si-ti faceam cadou niste suruburi ca am puse de inox si alea originale stau degeaba. a, ca sa nu mai zic ca in general dupa piese OEM stai circa 1 luna. mai intreaba si tu pe forum inainte sa le bagi bani in buzunar escrocilor astia... Apropo de asta.Am observat CA CAm ruginesc suruburile la Suzuki sau mi se pare mie. Au la Hornbach o gramada de suruburi,de unde stiu care sunt din inox daca nu scrie pe eticheta ca sunt inox? Au vreun cod stantat pe ele ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 codurile ISO pt. inox is cu A in fata, ale mele-s A20-70. depinde ce standard folosesc, SAE sau ISO, SAE folosesc un cod in 3 sau 4 cifre. totusi m-as mira sa aiba inox, in magazine gen Praktiker/Dedeman/etc se gasesc zincate dar nu inox. http://en.wikipedia.org/wiki/SAE_steel_grades Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Cum futere 1 euro bucata la suruburi mai? Ma stric de cap. Inteleg ca sunt din nustiuce aliajele vietii si ca numele Suzuki cere bani, da da-le ma in futere, la magazine de suruburi costa MAXIM 10 bani bucata. Ieri mi-am luat ceva holsuruburi (mici ce-i drept) , 7 bucati total 15 bani.Las-o naibii, macar sa le schimbe cele belite( desi m-as mira sa fie suruburile de vina, eventual daca a fost umblat la ele), nu toate. Mie mi-a cazut un surub de la aripa de la vibratii, sunt 4 de toate, si au capul de acelasi diametru cu filetul. Bineinteles ca nu am gasit asa ceva pe piata, dar am luat cu cap imbus, mai mare nu puteam infileta din lipsa de spatiu. Nici macar nu m-am interesat cat costa originale, nu avea rost sa astept dupa ele,ma rog Eu zic sa aveti grija de banii vostrii, mai ales in vremurile astea tulburi. Stiu ca unii au putere si nu primeaza banul, doar sa mearga animalul perfect, insa noi astia mai saracuti ne grijim si de ultimul leut, pe cat posibil fara a face rabat de la calitate ( stiu ca suna imposibil). Si pe noi ne doare sa improvizam in motor, e al nostru si il iubim, insa trebuie cheltuit cu cap. Pfoai ma, iar ma prind sentimentalismele. Asfalt uscat si noaptea-n straita , dati banii pe gaz, nu pe prostii Dude ... holzshuruburi ce tare esti ... hahahhahahahahaa Cosmin vorbeste ... printre alte suruburi, de cele de la chiuloasa. Nu inteleg de ce ii desface chiuloasa, dar eu am impresia ca astia dela suzuki vor sa il faca nou ... poate iti reseteaza si kilometraju' Cosmine In principiu, suruburile de la chiuloasa se schimba. Nu poti sa pui suruburi de 10 bani bucata, sau holzshuruburi ca nu e tamplarie. Se pun suruburi din otel calit cu taria de 11. Ele se schimba pentru ca se deformeaza (alungesc), cauzele fiind evidente. Este un motor de forja cu racire pe ulei. Mi se pare normal sa-ti ofere garantie doar daca schimbi tot ce poate cauza defecte, asta incluzand suruburi. E intr-adevar scump, dar il fac cei de la Suzuki ... daca merge la un "mesereash" se poate sa vrea sa planga dupaia si sa nu aiba lacrimi ... Au patit-o multi de pe forum care s-au calicit la bani. In alta ordine de idei, e bine sa-ti schimbe toate garniturile ... asa cum a inceput si garnitura aia sa pishe peste noapte, asa vor urma cu siguranta si celelalte. . poate maine, poate poimaine ... Cei de la suzuki stiu mai bine secretele ... si cam cat dureaza astfel de garnituri made in china. De-aia nici nu se incurca ... pentru ca exista "romani" care vor doar o garnitura schimbata, si a doua zi vine inapoi si zice "bai mecanicule ... mi-ai umblat aici si mi-ai stricat-o pe ailalta" ... ca asa e natia asta ... si serviceurile au directive clare de a acorda garantie ... sa schimbe tot ce poate cauza defect. Iti spun asta din cunostinte sigure, nu auzite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 acum m-am uitat de curiozitate pe un surub Suzuki original. cele care tin minerele pasagerului si cele de la capacele motorului sint otel 10.9. otel foarte dur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 (editat) ATENTIE Va rog frumos, sa nu cadem in cealalta extrema, a "romanismelor". Nu sunt/em adeptul/tii improvizatiilor grosolane, care pot atrage rezultate nefericite. Stim cu totii ca de multe ori, piesele si solutiile cele mai ieftine se adeveresc a fi cele mai scumpe. Altfel am incerca sa reparam totul cu sarma si patent in spatele blocului, ceea ce nu e cazul. Cu toate astea, trebuie sa constientizam cu totii cand ni se ofera un pret aberant unor piese sau unor manopere care pot fi cumparate sau efectuate de multe ori mult mai ieftin, la aceleasi standarede sau precizii. Pe scurt, nu accept comentarii de genul numai service-ul Suzuki stie ce are motorul meu, restul sunt tepari si eu sunt "roman" care se trage pe c.ur daca apelez la ei. Cum scriam si anterior, pana la urma, fiecare face ce vrea cu banii lui. Nu dadeam exemplu concret ci scriam in general. Oricare ar trebui sa caute compromisul perfect intre cerere si oferta, ca doar toti vrem ceva cat mai calitativ la bani cat mai putini. Faza cu holzÂşuruburile era un exemplu (scris asa la misto), nu ziceam sa le foloseasca Cosmin la chiulasa sau la motor. Daca un surub e stresat de mai multi factori si tre schimbat, nu-i musai sa il schimbi cu altul care costa 2 euro. Cam asta vroiam sa zic Editat Septembrie 3, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 chiuloasa, ambreaju si vibrochenu ma-sii ca nu cred ca mai e om in Romania sa stie cum se scrie corect. ma dor ochii de cite chiuloase am citit. bai oameni buni ce pana mea-s aberatiile astea. cind voi mergeti la dentist va zice ala ca gata gaurim tot, inainte sa deschideti macar gura? mi se pare normal sa zica vedem, ne uitam, verificam si schimbam sau reparam functie de ce gasim. ce dracu', unii au motor din '84 si nu le pisa ulei si la Neo-ul lui Cosmin asa s-au stricat toate garniturile, pina si aia de la chiulasa, toate de-odata. si daca-s Suzuki ce? mecanicii is mecanici peste tot, doar nu sintem la NASA. pe ei ii doare la basca ca ii scot 2 euro pe surub omului din buzunar, doar nu dau ei banii aia. si ce suruburi de chiulasa? da' poate si bielele trebuie schimbate preventiv la 5000 km, ca nu se stie niciodata. nu pisa pe la garnituri Kultul meu din '98, cu toate ca am demontat pina acum cel putin odata toate capacele si Neo deja e terminat, vezi-Doamne. si pina la urma urmei din cite-mi amintesc Cosmin nici macar nu stia daca ii pisa pe la garniturile de la capace. si vezi mai sus ca am enumerat o parte din locurile pe unde poate sa pise. de ce sa nu schimbam tot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 OK, vad ca am iscat niste discutii p-aci. faza e in felul urmator. umu curge ulei. prim mai multe zone. am sunat la serviceul Suzuki pentru ca asa sunt eu mai fraier si vreau sa arunc cu banii pe geam si sa fac treaba la reprezentanta decat sa mi-o faca Gigel din coltul blocului pe o suma de țâșpe ori mai mica. Seful de service de la Suzuki, mi-a spus la telefon, ca e mai bine sa facem o inspectie/verificare la motoreta, sa vedem exact care si unde sunt probleme si abia dupa aia sa comanda piesele necesare reparatiei. nu inteleg de ce blamati voi serviceurile oficiale pentru ca, din ce am vazut pe la Gigeii din colturi, preturile nu sunt foarte diferite. Elf Workshop este unul dintre putinele magazine/dealeri/service care are preturi de bun-simt. daca voi aveti incredere in toti care spun ca se pricep si te iau cu texte de genu: "de ce sa dai la aia o gramada de bani, ad-o la mine, ca ti-o face io cu un meleon si sa moara mama daca o sa mai ai probleme cu ea toata viata ta..." Faptul ca ma duc la Suzuki si nu in alta parte este doar problema mea. fiecare are grija de mobra lui asa cum crede el de cuviinta. El aleg ca cei de la Suzuki sa umble in motoreta mea si nimeni altcineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.