talhar Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 io am scula in trusa originala cu care a venit benditu'. nu e mare chestie, e un carlig cu un carlig mai pic la capatul carligului mare. gandeste-te la o cheie de filtru de ulei taiata pe jumate si cu-n muc in varf. Multam fain. O sa vad, poate improvizez ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 "mucul" ala tre sa intre in una din gaurele de sus, sub care sunt numerele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Cred ca de cheia asta vorbeste IceMan ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 (editat) Cu ce dracu mut preaload-ul ala ca am incercat si nu se misca deloc. Ce scula folositi ???? dc ajungi in buc iti dau eu sa iti reglezi ala Iceman, ai vazut tu cu ochiu liber 1 mm : , toate sunt asa , nu e problema , dc era o galma era altceva , parerea mea. Editat Septembrie 14, 2010 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 (editat) Cred ca de cheia asta vorbeste IceMan ... da. aia. DAR io am doar o cheie inelara (de roata) si 2 imbusuri. ar trebuie sa imi fac inca 2 chei inelare, pt roti, ca cine stie. Iceman, ai vazut tu cu ochiu liber 1 mm : , toate sunt asa , nu e problema , dc era o galma era altceva , parerea mea. da, 1 mm. pt ca nu se obesrva decat daca erai foarte atent. si crede-ma, la o roata care sa invarte la 70 km/h, o deviatie care se vede se vede, dar greu, nu are foarte multi mm. Editat Septembrie 14, 2010 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 @Marmotzell Nu stiu ce spray ai tu , insa cel care mi-a puscat mie sub Âşa era spray care la fel ufla roata , insa era solutie provizorie, adica iti garanta ca tine nu stiu cati km, in care sa rulezi cu viteza mica. Al tau o fi altceva? Sa nu patesti ceva, eu personal nu am auzit de spray de pana care sa tina forever dupa ce il bagi in cauciuc, ci doar pana in prima vulcanizare. Sau am inteles eu gresit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 @MarmotzellNu stiu ce spray ai tu , insa cel care mi-a puscat mie sub Âşa era spray care la fel ufla roata , insa era solutie provizorie, adica iti garanta ca tine nu stiu cati km, in care sa rulezi cu viteza mica. Al tau o fi altceva? Sa nu patesti ceva, eu personal nu am auzit de spray de pana care sa tina forever dupa ce il bagi in cauciuc, ci doar pana in prima vulcanizare. Sau am inteles eu gresit? Bai, ai si tu dreptate. Nu, n-am altceva. La fel scrie si pe al meu. Dar cu produsele astea, unii au facut cateva mii de km, pana eu iesit prin cauciucuri. Din punctul meu de vedere, atata timp cat este o solutie bazate pe latex care astupa porii, nu vad de ce sa aiba un termen de valabilitate al reparatiei atata timp cat ala se intareste acolo. Acum e pe sistemul "o-m trai si o-m vedea". Sper sa n-am surprize!!!! Vis-a-vis de ce am zis referitor la umflatul rotii, am faqt aceata precizare deoarece sunt altii pe alte forumuri care se plang ca de-abia le-a faqt 1-1,5 atm. Asta pana la capat cred k facea si 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 (editat) Din ce mai stiu si eu spray-urile alea de pana se folosesc numai pt a ajunge pana la prima statie unde poti remedia pb...si asta pt ca afecteaza ciclistica ...initial au fost create pt hard enduro unde nu conteaza ciclistica ...e un fel de urmasul ierbii indesate in cauciuc mai dezvoltata si fara coasa folositi ce vreti...dar nu-i dati tare pe drumuri denivelate. By the way ...am niste arcuri progresive(hyperpro) pt kult(sh) de vanzare daca vrea cineva(250ron) Editat Septembrie 14, 2010 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 sa le pui si aici pe topic, ca poate are lumea nevoie Salutare! Codurile sunt 32005x si 32006JR pentru bandit 600 pop NB! Mesaj completat dc ajungi in buc iti dau eu sa iti reglezi ala Iceman, ai vazut tu cu ochiu liber 1 mm : , toate sunt asa , nu e problema , dc era o galma era altceva , parerea mea. Stau in Buc . Te caut eu pe privat si vedem cum facem . Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Bai, ai si tu dreptate. Nu, n-am altceva. La fel scrie si pe al meu. Dar cu produsele astea, unii au facut cateva mii de km, pana eu iesit prin cauciucuri. Din punctul meu de vedere, atata timp cat este o solutie bazate pe latex care astupa porii, nu vad de ce sa aiba un termen de valabilitate al reparatiei atata timp cat ala se intareste acolo. Acum e pe sistemul "o-m trai si o-m vedea". Sper sa n-am surprize!!!!Vis-a-vis de ce am zis referitor la umflatul rotii, am faqt aceata precizare deoarece sunt altii pe alte forumuri care se plang ca de-abia le-a faqt 1-1,5 atm. Asta pana la capat cred k facea si 3. Poate or tine mult si bine, insa producatorii recomanda sa le folosesti pana in prima vulcanizare pt suguranta ta maxima, e si asta un aspect. Pe de alta parte, poate de la drum naspa scapa aer. Chiar asa, oare daca e sa mai faci o pana cand ai deja spray, mai poti apela la spray? Tine? Personal raman la snur, am incercat de multe ori si nicio surpriza, si pe fata am apelat la el de cateva ori. Chiar daca, atunci cand il vezi pe ala ca iti sparge mai rau cauciucul (aproape nou) nu e un sentiment placut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_r Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 sorinbogdan multumesc pt coduri. sper sa mearga si la kult. cat despre snururi, un amic care a lucrat la vulcanizare mi-a recomandat sa folosesc petic(dat cauciucul jos si aplicat petic pe interior) pt ca atunci cand introduci snurul cu "surubelnita" e posibil sa strici mai tare fibrele de metal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 DAR io am doar o cheie inelara (de roata) si 2 imbusuri.ar trebuie sa imi fac inca 2 chei inelare, pt roti, ca cine stie. Inseamna ca la tine setul de chei e incomplet. Sau .. asa e la Pop? http://cgi.ebay.de/Suzuki-GSF-650-SA-Bandi...=item4150a8665c Asta e de Neo, dar poate sunt la fel. Totul e ca pe langa inelara sa mai faci o tubulara turtita care sa intre in cheia inelara pentru parghie mai mare. Iti spun din proprie experienta ca nu poti desface surubul DOAR cu cheia!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 da, e ca la NEO mai putin una din tubulare si un imbus, dar cu inca o surubelnita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 sorinbogdan multumesc pt coduri. sper sa mearga si la kult.cat despre snururi, un amic care a lucrat la vulcanizare mi-a recomandat sa folosesc petic(dat cauciucul jos si aplicat petic pe interior) pt ca atunci cand introduci snurul cu "surubelnita" e posibil sa strici mai tare fibrele de metal. M-am uitat pe cmsnl.com si nu prea par a se potrivi de la pop la kult (cel putin dupa coduri). Acum ca i-oi lua la pila/ciocan un pic incape Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Azi am vorbit cu cei de la Elf Workshop si, din fericire, blocul motor functioneaza in parametrii normali. Toata problema e de la garnituri. maine dau comanda de garnituri si intr-o saptamana o sa am banditu incurcand traficul din bucuresti asa cum s-a obisnuit )))) Cheers!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Cred ca de cheia asta vorbeste IceMan ... se pare ca si eu am trusa descompletata, imi lipseste o cheie inelara si doua imbusuri. daca reuseste vreunul sa afle codul pentru rulmentii de jug de la Kult sa scrie aici, poate mai face omu' o economie. mi-am comandat kit de coborire, dupa ce am mai intrebat si pe forum la englezi am ajuns aproape convins ca voblajul e cauzat de ridicarea spatelui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 (editat) Cred ca de cheia asta vorbeste IceMan ... pt ce e a treia inelara ? (din poza pusa de tine ) Editat Septembrie 15, 2010 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 pt ce e a treia inelara ? (din poza pusa de tine ) N-o fi de la axul rotii?? Zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Ultimele 2 chei inelare sunt de la axul rotii, e adevarat. Le-am folosit cand am fost la Radauti. Am slabit axul rotii sa refac jocul la lant. N-as putea sa iti spun prima pentru ce e .. .dar ar trebui sa fie de la axul fata ... verific si va spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Votez pentru snur. Am facut treaba de doua ori pe 1200, si n-am avut nici cea mai mica problema pana la uzarea totala a gumei. Si asta in vremea in care mergeam ca satana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 mi-am comandat kit de coborire, dupa ce am mai intrebat si pe forum la englezi am ajuns aproape convins ca voblajul e cauzat de ridicarea spatelui. Eu vreau sa zic ca dupa ce mi-am schimbat roata spate (janta 5,5 cauciuc 180 ) mi s-a modificat si talonul cauciucului: am 180/67 (nu 180 cu 55) si chiar o simt ridicata de cour. Inainte daca luam mainile de pe ghidon la 70/ora intra intr-o batzaiala de imi clantaneau dintii in gura. Acum vreau sa zic ca nu mai face deloc. Nu vreau neaparat sa zic ca daca s-a inaltat de cour s-a atenuat tremuratul, ci doar ce am constatat eu. Problema mea acum este ca daca iau mana de pe ghidon imi trage usor stanga la viteze mici, iar dupa spusele lui Bogdan Padure ar fi de la rulmentii de jug pt ca au facut un sant mic intr-o parte. Poate trebuie sa iti pui janta de 5,5 pe spate si se rezolva Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Eu vreau sa zic ca dupa ce mi-am schimbat roata spate (janta 5,5 cauciuc 180 ) mi s-a modificat si talonul cauciucului: am 180/67 (nu 180 cu 55) si chiar o simt ridicata de cour. Inainte daca luam mainile de pe ghidon la 70/ora intra intr-o batzaiala de imi clantaneau dintii in gura. Acum vreau sa zic ca nu mai face deloc. Nu vreau neaparat sa zic ca daca s-a inaltat de cour s-a atenuat tremuratul, ci doar ce am constatat eu. Problema mea acum este ca daca iau mana de pe ghidon imi trage usor stanga la viteze mici, iar dupa spusele lui Bogdan Padure ar fi de la rulmentii de jug pt ca au facut un sant mic intr-o parte. Poate trebuie sa iti pui janta de 5,5 pe spate si se rezolva Numai bine! tu ai guma daia moale pe spate , poate s-a tocit putin intr-o parte din cauza drumurilor usor iin panta(pt scurgerea apei) si daia drage usor..zic si eu tu erai azi pe la unirii ,8: 20 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 tu ai guma daia moale pe spate , poate s-a tocit putin intr-o parte din cauza drumurilor usor iin panta(pt scurgerea apei) si daia drage usor..zic si eu tu erai azi pe la unirii ,8: 20 ? Bai si am vrut sa intreb primul! Da eu eram Chestia cu guma tocita pe spate nu stiu ce sa zic pentru ca si cand am pus guma noua imi facea asa, cat si cu cea de 160. Am sa stiu daca era de la rulmenti cand o sa ii schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 sorin, exact aceeasi problema am si eu (voblaj daca dau durmu la ghidon intre 80 si 70 km/h). eu o sa schimb in primavara gumele si rulmetnii la ambele roti, daca nu trece asa...clar e de la jug. ciudat e ca oricum as misca de roti sau de furci, nu simt nici-un joc.... si d-aia cred ca e de la guma spate care are 5 ani vechime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 sorin, exact aceeasi problema am si eu (voblaj daca dau durmu la ghidon intre 80 si 70 km/h). eu o sa schimb in primavara gumele si rulmetnii la ambele roti, daca nu trece asa...clar e de la jug. ciudat e ca oricum as misca de roti sau de furci, nu simt nici-un joc.... si d-aia cred ca e de la guma spate care are 5 ani vechime. Vezi ca eu am incercat sa si echilibrez roata fata si nu are nici un efect Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.