Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Sunt cateva aspecte unde gresesti. Socul se foloseste doar cand motorul este rece. Nu se regleaza turatia la relanti din soc, cand motorul este cald, ci de pe la carburatoare. Din cauza asta bujiile sunt afumate. Filtrul de aer de hartie nu se sufla ci se schimba.. Unge doar pe unde trebuie la carburatoare, nu da cu spray pentru ca se murdaresc de tot in combinatie cu praful existent din belsug pe drumurile Patriei. Nu stiu ce experienta ai in materie de mecanica dar este de preferat ca de carburatoare sa se ocupe cineva priceput in domeniu.

S-o stapanesti sanatos, fara evenimente neplacute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt cateva aspecte unde gresesti. Socul se foloseste doar cand motorul este rece. Nu se regleaza turatia la relanti din soc, cand motorul este cald, ci de pe la carburatoare. Din cauza asta bujiile sunt afumate. Filtrul de aer de hartie nu se sufla ci se schimba.. Unge doar pe unde trebuie la carburatoare, nu da cu spray pentru ca se murdaresc de tot in combinatie cu praful existent din belsug pe drumurile Patriei. Nu stiu ce experienta ai in materie de mecanica dar este de preferat ca de carburatoare sa se ocupe cineva priceput in domeniu.

S-o stapanesti sanatos, fara evenimente neplacute.

Multumesc pentru sfaturi.

Cand motorul este rece, il pornesc cu socul tras...dar dupa ce se incalzeste, daca nu las socul tras pana la jumate, motorul da sa se opreasca...am incercat sa reglez relantiul din "rotita", dar cand il setez la aproximativ 1200rpm fluctueaza destul de mult...

Ma gandeam ca dupa curatatea carburatoarelor sa dau cu putin lubrifiant pe arcurile din exterior, cat sa nu se frece metal de metal...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele astea trebuie sa fac schimbul de ulei + filtru la GSX 1250 - ul meu. E prima data pe modelul asta, la cel de 750 l-am facut de cateva ori. Stie cineva cat ulei trebuie sa bag exact ? La 750 era 3,2 l cu tot cu filtru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la toti.

 

sunt proaspat calaret de bandit 600 din 2001. l-am luat destul de tarhanit, dar acum astept setul de lant cu pinioane si discurile fata sa vina. intre timp as vrea sa stiu de la voi daca e o problema comuna sa isi piarda din putere si sa se opreasca chiar si in mers. de cele mai multe ori relantiul sta ok pe la 1200 rpm, dar are momente cand mai fluctueaza si unele momente cand sta pe la 700-800 rpm si da sa moara.

 

carburatoarele ?! aprinderea? sau cum a spus un baiat ar putea fi de la rezervor pentru ca atunci cand il deschid 'fasaie' semn ca nu trage aer si automat ramane motorul fara benzina pentru ca se face vid in rezervor ?? stiti ceva de asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la toti.

 

sunt proaspat calaret de bandit 600 din 2001. l-am luat destul de tarhanit, dar acum astept setul de lant cu pinioane si discurile fata sa vina. intre timp as vrea sa stiu de la voi daca e o problema comuna sa isi piarda din putere si sa se opreasca chiar si in mers. de cele mai multe ori relantiul sta ok pe la 1200 rpm, dar are momente cand mai fluctueaza si unele momente cand sta pe la 700-800 rpm si da sa moara.

 

carburatoarele ?! aprinderea? sau cum a spus un baiat ar putea fi de la rezervor pentru ca atunci cand il deschid 'fasaie' semn ca nu trage aer si automat ramane motorul fara benzina pentru ca se face vid in rezervor ?? stiti ceva de asta ?

ar putea fi de la rezervor pentru ca atunci cand il deschid 'fasaie' semn ca nu trage aer si automat ramane motorul fara benzina pentru ca se face vid in rezervor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceasi problema o am și eu. Merg o suta de km și se oprește motoru ca și cum nu mai am benzina. Și da e de la rezervor, bușonul de la rezervor are o gaura pe unde vine aer sa nu se facă vid...încearcă sa sufli prin ea sa vezi dacă intra sau iese aer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am nevoie de o maneta ambreiaj pentru Suzuki Bandit 650 S, 2008, ambreiaj hidraulic, ca cea din figura de mai jos. Daca stie cineva unde as putea gasi, apreciez!

 

8lvBQPa.png

orice magazin specializat iti aduce

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! as avea nevoie de ajutor din partea unui coleg tot cu 1250 abs. as vrea sa ma uit la sistemul abs de la roata fata. problema mea este ca senzorul este foarte departat de rotor ceea ce imi creeaza probleme si distanta nu se poate regla. poate imi dau seama vazand alta motocicleta similara care ar fi problema. daca exista cineva il rog frumos sa ma contacteze prin pm. multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut banditilor,

 

Apelez la voi ca poate s-a mai lovit cineva de problema asta si imi poate da un sfat. De ceva vreme am probleme cu pornirea, si anume - trebuie sa trag maneta de ambreiaj de cateva ori ca sa porneasca. Aveti idee unde poate fi buba ?

 

Am uitat sa mentionez - GSF650S din 2007. Multa bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce placute fata folositi si ce producator .

Am studiat un pic problema si m-am oprit la EBC FA229HH si FA231HH pentru fata si FA254HH dublu sinterizate pe spate

Care sunt mai bune ca si franare si durata de viata , uzura disc, cele sinterizate sau cele ceramice-carbon ?

Undeva trebuie facut un compromis intre puterea de franare , temperatura de lucru la cald si uzura discului !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yrkalex, on 29 Jul 2016 - 11:02, said:

Va salut banditilor,

 

Apelez la voi ca poate s-a mai lovit cineva de problema asta si imi poate da un sfat. De ceva vreme am probleme cu pornirea, si anume - trebuie sa trag maneta de ambreiaj de cateva ori ca sa porneasca. Aveti idee unde poate fi buba ?

 

Am uitat sa mentionez - GSF650S din 2007. Multa bafta !

Adica tii butonul de start apasat continuu si tragi repetat de maneta sau apesi pe butonul de start repetat dar ai tras cumva concluzia ca are legatura cu maneta? Zic asta pt. ca mi s-a intimplat sa nu pot s-o pornesc odata si m-am invirtit in jurul ei un sfert de ora pina s-a sinchisi sa o ia si a fost de la butonul de pornire. Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In weekend am dat jos carburatoarele, devenise puturoasa rau si motorul mergea rau pana in 5000rpm. Ce am gasit: un cui pontou care tinea nivelul mult mai sus decat celelalte, multa mizerie si jetul principal al unui carburator aproape complet infundat. Curatat tot, pus la loc si acum vad cu adevarat ce poate un bandit. L-am subestimat, si cand l-am cumparat imi parea puturos, dar acum dupa un an de stat pe bara o luase raza rau. Nici nu va dati seama ce bucuros sunt ca practic am descoperit o alta motocicleta. Toate acestea in curte, la iarba verde :))

post-6210-0-47782700-1470067269_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tocmai m-am intors dintr-o tura de 13 zile prin Italia, de la nord la sud. Am bagat 3.650 de km, motocicleta s-a comportat impecabil. I-am uns lantul de trei ori, in rest nu a avut nevoie de nimic. Am avut pasager, pe fiul meu de 14 ani, si bagaje+cort. Dar trage ca un tanc dihania, nici nu simteam greutatea.

Vroiam sa ii intreb si pe ceilalti posesori, si voua vi se uzeaza cauciucul de pe fata mai repede decat spatele? Pentru ca eu il schimb maine, pe mijloc mai are ceva, dar pe margine e consumat tot, in shcimb spatele e cam la 40-50%. Mi-a zis si mecanicul meu ca probabil asa e motocicleta , incarca mult fata fiind grea si consuma mai mult cauciucul. Are 260 de kg, + lichidele + 95 de kg ale mele ...

 

post-57306-0-76583300-1470075667_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PoliBuc, oi fi eu mai greu de cap de nu inteleg ce vrei tu sa spui cu caldura si racoarea? Este destul de cald afara, dar asta nu inseamna ca trebuie sa stau doar la interior la A/C

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...