Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

LA MULTI ANI si o vreme cat mai buna pentru cat mai multi KM !

 

La mine anul nou a venit cu iesirea din grupul nakedurilor si trecea la sportive.Sa te bucuri cat mai mult de el Paul si ne vedem la vara .Nu va faceti griji ink am tot respectul pentru bandit , o opera de arta din punctul meu de vedere.

 

Am ramas cu un kit de ambreaj pentru el , sigilat :

http://www.louis.de/_10f3a8858cf531dd57c0d...chterm=10045057

 

http://www.louis.de/_10f3a8858cf531dd57c0d...x=5&cmd.y=7

 

e pentru GSF GN77B , WVA8 si GSX-R 750 (GR75A) . La louis e 140 EURO la mine 100 EURO

post-22214-1262605740_thumb.jpgpost-22214-1262605726_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poate spune cineva cat mai urgent masura la galerii la un bandit 400. sa vad daca merge toba de pe bandit 250 pe 400.

 

 

Mersi frumos!

Mesaj completat

e destul de urgent:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze cu noua achizitie,Bandit pe care cu totii il stiti:

post-27379-1262810851_thumb.jpg

Si o poza cu fostul proprietar ultima data pe Bandit,dar bineinteles ca il astept oricand la o tura cu fosta lui "opera de arta"

post-27379-1262810952_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari pentru ca ti-ai luat motocicleta si nu alta prostie (cebere sau mai stiu eu ce grozavie). cu toate ca are destule minusuri e o motocicleta adevarata. scoate chestia aia de pe capacul motorului si chiar o sa fie totul in ordine :crack: ai grija de oasele ei si de ale tale. cam asta-i reteta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare banditilor! Primiti si membri de la mare… distanta de casa? Adica asa, “prin corespondenta”?

 

Am citit toate paginile topicului Banditmania, si va asigur ca n-a durut. Dimpotriva chiar. Zic asta pentru cei care mereu dau navala cu intrebari de genul “Ce ulei sa-i pun?” “Ce presiune in roti?” desi aveau toate raspunsurile cu doar 2-3 pagini in urma.

 

Asadar am achizitionat un Bandit, dar inainte de a vorbi despre el, un pic de background story:

 

De cand am ajuns in NZ (feb. 2009) am cautat sa-mi iau un motor. Tara asta e un adevarat paradis al motociclistilor, lucru vadit de numarul mare de motoare ce freaca drumurile. In majoritate cruisere, si in majoritate Harley-uri. Nu exista restrictii referitoare la dB, asa ca tobele aftermarket concerteaza pe n’spe voci, punandu-mi in real pericol muschii si ligamentele gatului, suprasolicitat saracul de miscarile pe care trebuie sa le faca pentru a-mi largi campul vizual. Si nu, n-am nici capul mare, nici mintea grea :D .

 

Treaba e ca Banditul a fost mereu o optiune pentru mine, insa niciodata prima optiune. Imi asum riscul de a zice asta, convins fiind ca multi dintre voi se vor opri din citit aici. Dar pentru a respecta adevarul istoric, imi asum deci acest risc. In NZ se poarta (vb cantecului) cilindreea mare, cat de mare, cea mai mare! Dupa ce m-am decis pe rand asupra tuturor categoriilor de moto care exista (mai putin enduro) a intervenit aici in peisajul moto o controversa legata de cresterea cu peste 100% in unele cazuri, a unor taxe legate riscul de accident, crestere proportionala cu cilindreea. Asa ca m-am reorientat catre un motor de pana in 600cmc. Lucrurile s-au legat rapid intr-o succesiune coerenta de “coincidente” fericite, si iata-ma privind cu nerabdare usa electrica a unui garaj ce se ridica incet, mult prea incet pentru privirea-mi ce incepuse deja sa surprinda detaliile Banditului… meu! Am stiut ca am sa-l cumpar de indata ce i-am dat roata o singura data. A doua zi ne-am ocupat de formalitati: dupa 10 minute si plata a ~ 4.5 euro (am scris bine, 4.5 €!) eram noul proprietar al unui Bandit 600S din ’98 cu trei genti hard de la Givi pt touring, User Manual, manual de reparatii Clymer, istoricul de service din 2002 de cand o avea fostul proprietar, trusa originala de scule, doua semnalizatoare spate (rack-ul de la Givi are altfel de semnale incorporate undeva mai sus), chei de rezerva… o gramda de rahaturi care lipsesc cand achizitionezi un motor din Ro, nu-i asa? Cum naiba la altii se poate si la noi nu, mai?!

 

Prima impresie: GREA CU SPUME!!! E model pt U.S.A., California & Canada care are vreo 3-4 kg in plus datorate unui sistem ce-l face mai nepoluant. Apoi rack-ul de la Givi plus gentile mai adauga ceva kg, si inalta si mai mult centrul de greutate. E suficient insa sa atingi viteza de 5 km/h pentru a binecuvanta toata aceasta greutate, mai ales intr-o tara ca NZ unde vantul adie deseori nu tocmai prietenos.

 

Fiind pasionat exclusiv de touring si calatorind doar solo, nu sunt deranjat de suspensiile moi, de franele nu foarte muscatoare, de semicarena fata ce arata mai putin sexy decat un far de N, mai ales la Kult. Dimpotriva! Toate astea impreuna cu un motor “educat” si spatiul arhisuficient pt un tip de 1.7 m, imi dau convingerea ca am facut cea mai buna alegere posibila.

 

Am inceput sa adunam km (sau mile, ca asa vrea dumnealui bordul) si inca de la primii am crezut ca e ceva in neregula cu casca: paraia de ziceai ca acus crapa. Apoi m-am dumirit ca zambetul meu 4XL statea sa dea pe-afara si ca sa-l domolesc am inceput sa cant “I saw a beaver, I saw a goose” din filmul “One week”. NZ e o tara putin zis superba, si daca recitalul plin de falsete ce rasuna la drum din casca mea e intrerupt uneori, asta se datoreaza doar exclamatiilor de uimire (uneori neaose, gen “’Ai sa-mi f#t una!”) in fata frumusetilor naturii. Si ma refer aici la munti, lacuri, tarmul oceanului s.a., … ca la alte frumuseti noi stam de o mie de ori mai bine, va asigur!

 

Niiiih ce-am mai divagat! Intr-o concluzie vroiam sa va spun ca Banditu-i cea mai tare mobra si ca stiu ce fel de ulei sa-i pun in motor!

 

Pam-pam!

 

Ei, si daca-mi permiteti sa fiu putin ticalos, stiti ca acum e vara in NZ? Hai ca va las acum, am o obligatie. Sunt “obligat” sa vad tarmul oceanului intr-o plimbare scurta de vreo 200 km :crack: . ‘Aidi pa si… o iarna scurta va doresc! :rock:

post-3355-1262835209_thumb.jpg

post-3355-1262835343_thumb.jpg

post-3355-1262835490_thumb.jpg

post-3355-1262835627_thumb.jpg

post-3355-1262835826_thumb.jpg

post-3355-1262835951_thumb.jpg

post-3355-1262836236_thumb.jpg

post-3355-1262836397_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din curiozitate,cate mile are la bord? nu de alta dar arata ca noua si totusi are 12 ani. felicitari pt achizitie!

 

Multumesc, KMIHAI! (daca te referi la Banditul meu). Avea cam 32300 de mile cand l-am luat pe 11 decembrie. Acum are ceva peste 1000 de mile in plus.

Nu arata ca nou, are semnele normale de uzura la varsta asta (vezi capetele de ghidon care sunt strambe si sidecase-ul de pe stanga care e zgariat). Dar este un motor de care s-a avut totusi grija, cu istoric de service si in toate mintile. Fostul proprietar avand undeva in jur de 50 de ani, a reusit sa-l scape pe ambele parti la ultimul trip pe care l-a facut impreuna cu sotia, lucru care l-a facut sa se gandeasca sa-l vanda sau sa-l schimbe pe un scuter mare, peste 500cc. Scuter n-aveam de unde sa-i dau, asa ca l-am ajutat cu niste bani. :crack:

Oricum, sunt bucuros de alegere si cum tocmai m-am intors din plimbare stau si ma gandesc de ce nu m-am orientat mai devreme catre Bandit?! E chiar pe sufletul meu, de la far si pana-n topcase! :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

observ ca din ce in ce mai multa lume intelege diferenta dintre motocicleta si restul lumii :crack:

ZAPPY, n-ai idee cit de norocos esti cu clima. nu numai ca poti sa folosesti motorul mai mult, dar o tara cu clima ca a noastra iti afecteaza motocicleta in multe feluri. de exemplu ma uit la collector box-ul tau (unirea dintre evacuari, unde se imbina cu toba) si arata ca nou, oglinda. eu am Bandit tot din '98, dar luat din Germania si se vede cum a fost afectat de clima: partea aia la mine acum e maro. cind am scos toba stock, colierul care o tinea s-a sfarimat ca piinea prajita cind l-am scos, atit era de mincat de rugina. nu mai zic de mizeria care ajunge in timp la frine si prin multe alte parti (eident, la capitolul asta Romania bate tot). daca vreodata o sa-mi iau inima-n dinti si o sa-mi baga piciorul in RO, o sa aleg cu siguranta o tara cu clima blinda.

vezi ca la capetele de ghidon se rezolva usor, le scoti si indrepti printr-o metoda oarecare surubul care le tine.

extraordinare peisaje in pozele tale, poate mai conving si pe altii ca mult prea laudata natura a Romaniei e... mult prea laudata :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

observ ca din ce in ce mai multa lume intelege diferenta dintre motocicleta si restul lumii :crack:

ZAPPY, n-ai idee cit de norocos esti cu clima. nu numai ca poti sa folosesti motorul mai mult, dar o tara cu clima ca a noastra iti afecteaza motocicleta in multe feluri.

 

 

Ai dreptate in ce priveste clima, CalinD. Plus ca aici nefiind "blocuri", fiecare casa are garaj unde isi tine omul masina, motorul, barca, skijet-ul, in zilele ploioase de iarna.

Am citit (dupa cum ziceam) despre problemele cu care te-ai confruntat cand ai vopsit cadrul (mare curaj!), si sincer iti zic am dat fuga sa ma uit la bascula spate si la frane. Curatele, ce sa zic?! De fapt m-a uimit aici numarul mare de motociclete si masini vechi care circula pe strazi, incredibil de bine intretinute de juri ca-si traiesc fericite a doua sau a treia tinerete.

Poze am sa mai pun, in masura in care mai fac si imi permite timpul.

Primavara timpurie va doresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate in ce priveste clima, CalinD. Plus ca aici nefiind "blocuri", fiecare casa are garaj unde isi tine omul masina, motorul, barca, skijet-ul, in zilele ploioase de iarna.

Am citit (dupa cum ziceam) despre problemele cu care te-ai confruntat cand ai vopsit cadrul (mare curaj!), si sincer iti zic am dat fuga sa ma uit la bascula spate si la frane. Curatele, ce sa zic?! De fapt m-a uimit aici numarul mare de motociclete si masini vechi care circula pe strazi, incredibil de bine intretinute de juri ca-si traiesc fericite a doua sau a treia tinerete.

Poze am sa mai pun, in masura in care mai fac si imi permite timpul.

Primavara timpurie va doresc!

ehe, bine zici mare curaj cu cadrul, multi cind au aflat ce vreau sa fac mi-au zis ca nu-s sanatos :crack: da' bine ca am invatat lectia. chiar sa mai pui poze de pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare banditilor! Primiti si membri de la mare… distanta de casa? Adica asa, “prin corespondenta”?

 

Salut,

Sa te bucuri de motor si de NZ.

Bune alegeri.

Numai bine,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare banditilor! Primiti si membri de la mare… distanta de casa? Adica asa, “prin corespondenta”?

 

Mult noroc sa ai cu motorul fara incidente.

 

Saptmana trecuta am vazut un documentar despre NZ si am ramas impresionat. E super frumoasa tara, peisaje magnifice si cu oameni foarte calzi si din cate am observat relaxati si veseli.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zappy, la multi ani si bine te-am gasit.

Sa aveti grija unul de altul si multi kilometrii(sau mile) impreuna fara probleme.

Tara, tara, s-a deszapezit pe la voi p-acolo pe unde tineti banditii ?

 

P'aci s-a dezghetat tot si, daca nu ploua, maine cred ca ma duc pe doua roti la munca... nu sunt sigur dar sper...mi-e cam dor de motoreta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de urari, sper sa batem impreuna (eu si Banditul) in lung si-n lat tara asta frumoasa. Ca sa nu fiu offtopic, am mai pus ceva poze aici: /index.php?...4746&st=520

Mai multe in curand! Enjoy!

absolut criminale pozele. de curiozitate, in ce zona din NZ sint facute?

Mesaj completat

absolut criminale pozele. de curiozitate, in ce zona din NZ sint facute?

 

acum am vazut ce ai scris aici:

 

"Pozele sunt din doua drumetii, una catre Lake Tekapo, tulburand in treacat linistea lacurilor Aviemore si Pukaki, cealalta la Aoraki Mt. Cock (3754m inaltime), pe langa acelasi Lake Pukaki, de data asta in lungul lui. Plecat de dimineata si ajuns inapoi pe inserat, nu din cauza drumului lung, ci a deselor pauze pentru “colorata colorata, maine dimineata-i gata!”.

 

Drum destul de liber, multi motociclisti, si cu exceptia posesorilor de GS 1200 (no offence, Lau tongue.gif ) toti saluta sau raspund la salut. Si iar m-a salutat unul cu un Fazer parca, ridicand mana la “palarie” in timp ce taraia genunchiul pe jos intr-o curba. Eu am dat inteligent din cap, dar s-o fi prins el… Temperatura cam 24 de grade, nitel vant, asfaltul… dar hai ca nu va mai amarasc! laugh.gif "

 

uitati si voi cam ce scrie baiatul asta, cind la noi sint 3-4 grade, n-am vazut soarele la fata de nu stiu cind si totul e umed si mizerabil. apai e frumos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o intrebare: cam ce consum are un bandit de 400 de prin '90-'95. Search-ul nu prea m-a ajutat :| .

 

:crack:

 

Salut,

In oras papa intre 8% si 10%. Afara consumul scade dramatic pana la 7%. :rock:

Depinde cum mergi. Te bate gandul bun sa iti iei unu?

Numai bine,

Alex

 

PS

Foarte, foarte frumos Zappy

Editat de sam78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...