Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Am scanat manualul pentru GSF 650 S/A 2007+. Are vreo 18 mega.Pe ce site de transfer sa-l pun?

 

 

SAlut,

 

MULTUMESC DE EFORT!

Cel mai simplu ar fi un transfer.ro si-mi dai linkul pe urma :)

 

Sa traiesti :P

Mesaj completat

Salutare,

 

Am iesit si eu in uikend cu banditul [650S k8], am plecat spre Cheia dar am luat-o pe Nehoiu spre Siriu si am ajuns pana la urma la Covasna, Tg Secuiesc, Balvanios.

M-am intors pe Sf Ghe., Sacele, din nou am vrut Cheia dar negura m-a intors din drum si am luat-o pe DN. Bara la bara de la Predeal pana aproape de Comarnic dar am mers pe banda de urgenta si am depasit usurel, usurel tot.

Am facut 3 ore de la Brasov la Pta. Scantei, Buc.

 

Apropos de consumuri... am cu motoreta 1100 de km facuti [de la 3300 la 4400] si vin de pe monocilindru. Mi-a iesit consumul in orash, la prima 100km 9.ceva iar la adoua suta 8.ceva! Merg subturat? A patra e prea mult in oras? La ce ture ar trebui sa schimb treapta? Si pe la ce ture ar trebui sa stau?

 

Afara, pe iesirea din uikend am avut consumuri intre 5.9 - 6.3L.

 

Una peste alta, imi par cam mari consumurile, tinand cont ca am mers fara pasager, iar vitezele au fost in limitele legale. SV-ul nevesti-mi m-a facut de ras, a ajuns chiar si la 4.9L.

 

Ce sfaturi imi puteti da? Cum ar trebui sa rulez? E posibil sa nu se fi lasat motorul inca si de aici consumul mai mare? SAu sunt eu in totalitate de vina. N-am mai avut 4 in linie pana acum si nu stiu cum ar trebui sa fie!

 

Merci de orice sfat sugestie, in avans.

Bafta

 

atashez inculpatul :P

post-11483-1283244146_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu merg oras in 4000-6000 rpm. Nu accelerez brusc, merg mult cu frana de motor (consum 0 in frana de motor) si consumul nu sare de7!! Ce benzina pui? Daca pui carerra100, merge bine motorul dar si fura mai mult la consum.

 

Asadar...cred ca de la tine vine problema :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

valeu, discutii despre consum, preferatele mele.

oricum SV-ul consuma mai putin decit Banditul, nu e vreo referinta.

Macke, vezi ca in frina de motor nu e 0 consumul, poate la injectie. e o discutie legata de mersul subturat la Service, haideti sa n-o reluam aici. nu exista "mers la turatie de croaziera prea mica", daca mergi constat (fara accelerari) in treapta inferioara la turatie mai mare o sa-ti consuma mai mult, nicidecum mai putin.

dar, repet: nu e in ordine sa mergi la consum. parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam la aceeasi capacitate cilindrica un V va consuma mai putin ca un L.

Calin, Octav pe VN scoate constant 4.5. Eu daca merg linistit ajung la acest consum. El daca merge linistit scoate 3.8-3.9 :P

 

Subscriu, nu e bine sa mergi la consum. Adica, daca iese consumul e ok, dar sa nu iti pui mintea sa nu consumi mult, ca e nasol :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAlut,

 

MULTUMESC DE EFORT!

Cel mai simplu ar fi un transfer.ro si-mi dai linkul pe urma :)

 

Sa traiesti :P

Mesaj completat

Salutare,

 

Am iesit si eu in uikend cu banditul [650S k8], am plecat spre Cheia dar am luat-o pe Nehoiu spre Siriu si am ajuns pana la urma la Covasna, Tg Secuiesc, Balvanios.

M-am intors pe Sf Ghe., Sacele, din nou am vrut Cheia dar negura m-a intors din drum si am luat-o pe DN. Bara la bara de la Predeal pana aproape de Comarnic dar am mers pe banda de urgenta si am depasit usurel, usurel tot.

Am facut 3 ore de la Brasov la Pta. Scantei, Buc.

 

Apropos de consumuri... am cu motoreta 1100 de km facuti [de la 3300 la 4400] si vin de pe monocilindru. Mi-a iesit consumul in orash, la prima 100km 9.ceva iar la adoua suta 8.ceva! Merg subturat? A patra e prea mult in oras? La ce ture ar trebui sa schimb treapta? Si pe la ce ture ar trebui sa stau?

 

Afara, pe iesirea din uikend am avut consumuri intre 5.9 - 6.3L.

 

Una peste alta, imi par cam mari consumurile, tinand cont ca am mers fara pasager, iar vitezele au fost in limitele legale. SV-ul nevesti-mi m-a facut de ras, a ajuns chiar si la 4.9L.

 

Ce sfaturi imi puteti da? Cum ar trebui sa rulez? E posibil sa nu se fi lasat motorul inca si de aici consumul mai mare? SAu sunt eu in totalitate de vina. N-am mai avut 4 in linie pana acum si nu stiu cum ar trebui sa fie!

 

Merci de orice sfat sugestie, in avans.

Bafta

 

atashez inculpatul :P

 

Sal,

 

Voi erati duminica in benzinarie la Ploiesti imbracati de vara? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAlut,

 

MULTUMESC DE EFORT!

Cel mai simplu ar fi un transfer.ro si-mi dai linkul pe urma :P

 

Trebuie si e-mail. Pun @yahoo.com la id-ul de la profil?

 

Apropos de consumuri... am cu motoreta 1100 de km facuti [de la 3300 la 4400] si vin de pe monocilindru. Mi-a iesit consumul in orash, la prima 100km 9.ceva iar la adoua suta 8.ceva! Merg subturat? A patra e prea mult in oras? La ce ture ar trebui sa schimb treapta? Si pe la ce ture ar trebui sa stau?

Afara, pe iesirea din uikend am avut consumuri intre 5.9 - 6.3L.

Una peste alta, imi par cam mari consumurile, tinand cont ca am mers fara pasager, iar vitezele au fost in limitele legale. SV-ul nevesti-mi m-a facut de ras, a ajuns chiar si la 4.9L.

 

In oras nu prea am mers,deci nu pot sa ma pronunt,dar a 4-a cu ce viteza? Daca mergi constant nu e subturat.

 

In afara as zice ca e putin mai mare consumul avand in vedere ca ai mers singur cu viteza legala.Depinde acum si cat de repede ai accelerat la viteza legala,cat de mult ai mers cu ultima treapta.

Uitandu-ma pe spritmonitor vad ca cel mai mult mi-a consumat 5,86 pe 147 de km mergand un pic in oras si restul pe autostrada la 130-150 km/h. Media generala in momentul asta e de 5,27% mers 95,73 % in oras.

 

Subturat consider doar cand incepe sa nu mai traga sau sa mearga neuniform.In cazul asta eu am observat ca e undeva sub 3000 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ one: da, noi eram... noroc ca spre Buc s-a mai incalzit! Cri, cri, cri... ne-a surprins toamna :P)

 

@ Dan_06: da, pe yahoo este perfect, multumesc inca odata.

 

Referitor la consum... nu merg "la consum", ci doar m-a ingrijorat cifra si ma preocupa autonomia. Ma asteptam de la un rezervor mare macar un 300 de km dar acum raman intr-o "dunga" de la 220!

 

Ma rog, voi mai exersa povestea cu turele, treptele si sa ies din subturat.

 

Multumesc de sfaturi!

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am trimis manualul.

 

Tot ce pot sa spun ca teoretic si practic poti face peste 300 km cu un plin.Eu cel mai mult am facut 346 de km fara sa fiu la limita limita.Intradevar am mers in grup si rareori am trecut de 100 km/h,dar se poate. Cum o sa vezi si in manual "dunga" aia are 5.5 l. Una dintre cele mai mari rezerve pe care le-am vazut la o motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Tocmai am deschis un garaj in Dr Taberei pe CET Vest langa Firos(zona Valea Cascadelor )drumul e proaspat asfaltat:P.acum o data cu venirea frigului cei ce nu au unde sa tina motorul pot apela la mine,avem incalzire,paza ,camere video si mult loc,pretul este de 100lei pe luna iar cei ce platesc in avans 3-4 luni primesc discount 10-15%.in garaj se pot executa reparatii,revizii,acces la sculele mele stande,rpolish si detailing profesional auto -moto,tuning.....0756 775 775 sau 0762 804 177

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti , incerc si eu sa-mi dau seama care este curba de cuplu a banditului din 96 de 600 si cea din 2005-2006 de 650 (ultimul pe carburatie) .

Sa-mi fac o comparatie mentala. Din pacate se pare ca sunt incapabil sa gasesc online un tabel pentru cuplu corect.

Ce am reusit sa gasesc este :

Bandit 99:

 

bndt_1999b6_s1so.gif

 

Bandit 650 ( nu spune ce an si nu are cuplu << stiu ca pot sa-l calculez dar nu cred ca merita >> )

 

DYNOJET_GRAFIEK_BANDIT650_DUOTECH.jpg

 

se pare ca nu se incarca

+

Bandit 650 - 2007

 

+

Un articol interesant despre dyno's si cum sunt "tweaked" sa scoata mai mult decat este valoarea reala.

 

Puteti sa ma ajutati si pe mine ( saru'mainile ) cu un dyno chart pentru un bandit 650 din 2005-6 ? Va zuper multumesc.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca kultul are 60 si atat , io cred ca toate au ceva in minus. Vezi aici .

Bahahah .

 

Si sunt bucuros intr-un fel. Daca e asa, nu zic ca e, dar daca e asa , atunci e foarte bine ca sunt satisfacut si cu atat. :P

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai tocmai ca m-am uitat si la RSV4 zice:

 

"140.2 True HP

note: claimed crank HP = 180

Take crank hp, subtract 15% from reported reading, take that and subtract 10% for tire losses and 3% to 5% for drive train losses and add 4-5 for the slipon and you come up with about 140 True. Perfect."

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de noob :) : Chiar nu poti schimba filtrul de aer daca nu demontezi codita? Ca asa scrie in Clymer. Nu de alta, dar am un rack de la Givi pentru bagaje, si mi-e sila de desfacut atatea suruburi. ;)

 

Acuma de-o fi musai, asta e. Dar daca altul a gasit o metoda mai simpla, rog sa ajute un lenes cu niscai posmagi mai moi... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic s-ar putea dar nu-tin recomand. lenesul mai mult alearga.

codita are niste pinteni infipti in niste urechi de la rezervor. o sa trebuiasca sa fortezi codita ca sa poti scoate rezervorul si poate sa se rupa, sau poti s-o zgirii cu rezervorul. anyway daca te hotarasti sa faci asa ia un ajutor ca singur aproape sigur nu reusesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are Kult.

credeti-ma, din pacate sau fericire stiu partea de exterior la motorul asta pe de rost si codita se tine in pinteni de rezervor. daca asta vi se pare ciudat va zic ca o distractie mult mai mare e scosul undertrayului, trebuie facute niste manevre aproape imposibile. la fel cu airboxul. dar in comparatie cu alte motoare care trebuie demontate pe jumatate ca sa schimbi bujiile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de noob :) : Chiar nu poti schimba filtrul de aer daca nu demontezi codita? Ca asa scrie in Clymer. Nu de alta, dar am un rack de la Givi pentru bagaje, si mi-e sila de desfacut atatea suruburi. ;)

 

Acuma de-o fi musai, asta e. Dar daca altul a gasit o metoda mai simpla, rog sa ajute un lenes cu niscai posmagi mai moi... :D

 

Mai bine dai codita jos, ca sa nu fortezi partile carenate..dar se poate si asa..nu uita de pintenii aia..

Nu se da greu jos, in 10-15 minute nu ai ce lucra(asta daca este kult)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saalut, banditi si bandite... :D

Nu am mai scris de mult p-aici si acum, la necaz, hop si eu... ;)

Acum ceva timp am facut buf si am nevoie de telescoape de 41mm.

Daca are cineva, sa-mi dea un semn... sau daca e toata furca...

Si inca ceva...aveti idee daca se potriveste cea de 600 la 400le meu? stiu ca trebuie sa fac modificari, ca eu am un singur disc si imi trebuie alta pompa daca schimb furca, dar nu stiu la jug daca se potriveste...si ar mai fi si aripa... :P

deci...daca stiti, daca auziti... :)

Multam' si numai bine,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce codita dati voi jos?!?! Eu doar scot lateralele din noburile alea, desfac rezervorul si am grija ca la ridicare rezervorului sa nu ating noburile. Si gata ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macke, eu prefer sa mai scot citeva suruburi decit sa risc sa rup codita sau sa scap rezervorul. anyway nu cred ca scoateti voi rezervorul de 8 ori pe zi de sa va fie lene de citeva suruburi in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce e ala " undertrayu " ;) , iar airbox e `perna` (cutia) aia de aer dintre filtru si carburatoare ???

 

Ca sa schimbi filtrul de aer nu trebuie sa demontezi codita... doar panourile alea laterale. Undertrayul este plasticul de sub codita. plasticul ala merge de langa motor/amortizor si se duce pe sub codita pana in spate unde are suportul de numar si aparatoarea de noroi. airboxul e cutia unde se baga filtrul de aer. eu mi-am schimbat singur filtrul. dai saua jos, desfaci panourile laterale, desfaci suruburile de la rezervor, ridici rezervorul (bagi ceva sub el sa stea ridicat, sau ti-l tine cineva), desfaci cutia filtrului, scoti filtrul si il bagi pe cel nou.

 

parerea mea...hâc...

 

Eu am vorbit azi la Suzuki, marti vin sa-mi ridice motoreta de acasa, imi fac o inspectie sa vada de ce anume pisa ulei, imi verifica compresia si apoi imi schimba toate garniturile de la motor. ca un pret informativ am aflat ca garniturile de la capacul de pe stanga si cel de pe dreapta (pe unde se baga uleiul) costa 6 euro bucata. garniturile de la suruburile de pe capacul de chiuloasa costa 2 euro bucata, iar suruburile de la ciuloasa costa tot doi euro bucata, iar juruburile de la celelalte doua capace costa 1 euro bucata. la asta se mai adauga si manopera si schimbul de ulei. daca imi mai raman bani dupa asta, o sa-i fac si carburatia. din pacate de discuri de frana n-am bani acum...

 

Cheers!

Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cosmine da' aia ti-au zis ca musai tre' schimbate toate suruburile, nu? ca-s asa le face astia de la Suzuki dom'le, se strica singure-n timp. nu stiu de ce ai dus-o la Suzuki si nu ai cautat niste oameni cinstiti. si nici pe asta cu iti schimba toate garniturile din motor n-am priceput-o, ar fi fost mai logic "verificam si schimbam acolo unde e problema". btw sint mult mai multe locuri pe unde poate sa curga, e plin de semeringuri, garnituri si oringuri: alternator, demaror, senzor de neutru, tija de la ambreiaj, busonul de scurgere a uleiului, filtru de ulei, radiator, furtunuri de ulei, pinion de atac.

Mesaj completat

vad ca e mare istorie cu filtrul ala de aer dar nu toti Banditii sint la fel, deja de la Kult la Pop e diferenta mare. la Kult daca vrei sa scoti numai panourile laterale (adica 95% din codita) nu cistigi nimic, ba mai rau, trebuie sa mai demontezi niste suruburi in plus si tot ce cistigi e ca nu trebuie sa scoti mufele pentru becul de la numar si de la stop. da' vorba aia, fiecare-si strica motocicleta cum ii place lui ;)

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...