Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Buna banditi...nu am mai scris in acest loc pana acum deci nu cred ca ma cunoaste-ti, sunt din satu mare si am si eu un bandit de vre-o 3 ani model N din 99 unul mic asa....de 1200 :P incerc sa pun o poza cu el. :) va salut :friends:

post-49394-0-21193800-1307316377_thumb.jpg

Editat de Alonzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna banditi...nu am mai scris in acest loc pana acum deci nu cred ca ma cunoaste-ti, sunt din satu mare si am si eu un bandit de vre-o 3 ani model N din 99 unul mic asa....de 1200 :P incerc sa pun o poza cu el. :) va salut :friends:

Na-i somn? :crack:

Bine-ai venit. Dupa poza de la avatar as zice ca asta e al 2-lea bandit, nu? Cunosc toba, parca de anu trecut de la "sa ne respectam in trafic" de prin Oradea-Satu Mare, cand era pe cela rosu. Sau l-ai vopsit pe ala?

Poate ma insel. :cheers:

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna banditi...nu am mai scris in acest loc pana acum deci nu cred ca ma cunoaste-ti, sunt din satu mare si am si eu un bandit de vre-o 3 ani model N din 99 unul mic asa....de 1200 :P incerc sa pun o poza cu el. :) va salut :friends:

 

 

Bine ai intrat pe topic! Frumoasa tricicleta.

 

:cheers:

 

 

Si a ta Caline arata foarte Kult :rock:

Editat de sorinbogdan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pintenul ala are si vreo utilitate sau e numai de aspect? ca vad ca va puneti cu totii....

adica...ii zice bug-spolier, asta inseamna ca se murdareste mobra mai putin?

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mobra e mai aerodinamica cu el si cistigi vreo 50 km/h la top speed, scade consumul si protejeaza motorul.

sau doar scade garda la sol si te face sa nu mai poti urca borduri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna banditi...nu am mai scris in acest loc pana acum deci nu cred ca ma cunoaste-ti, sunt din satu mare si am si eu un bandit de vre-o 3 ani model N din 99 unul mic asa....de 1200 :P incerc sa pun o poza cu el. :) va salut :friends:

Hehe, din Satu Mare mi-am achizitionat eu banditul :rolleyes:

Bun venit pe banditmania, arata bine banditul tau..

Un bandit de 1200 se merita sa-l modifici..succesuri daca ai vr-un gand :welcome:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de modificat,ar merita modificat si un 600,cel putin asta o sa fac eu in timp,posibil chiar sa-i bag si un dynojet kit da asta ramane de vazut.la al meu vreau sa- i pun si eu bugspoiler,sa-i fac seaua monopost,si m-am mai gandit si la capacul ala unde se vede nivelul la ulei,mi=as lua unul transparent.ar ma fi si sa-l vopsesc,si mi-a zis un prieten tinichigiu si vopsitor ca i-as putea da cu o culoare din aceea tip cameleon care isi schimba culoarea in functie de cum bate soarele.dar toate astea o sa le fac in timp. momentan am schimbat la el doar ghidonul, i-am pus unul LSL streetbar,semnale in capat de ghidon,si niste oglinzi mai micute cromate+un kit de inaltare de 55 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare banditi! Imi cer iertare k nu am mai scris de mult si nici makr n-am mai citit cw ati scris voi cam de mult, dar momentan am motorul tras pe dreapta pana reusesc sa dau de kp la amortizorul ala.

 

Voiam sa intreb ceva, off-topic totusi (Sper sa nu ma injurati...prea tare): stie cineva ceva de accidentul de vineri seara de la Unirii? Treceam pe acolo si am vazut ambulanta sin cbr albastru sin bandit negru parcate pe dreapta, un pic mai in fata de unde era un motociclist la pamant! Dak s-a scris va rog sa-mi ziceti si mie paginile.

Mult respect si asfalt uscat! Si cascati ochii k sa nu vi-i caste altii de tot (ooofffff).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na-i somn? :crack:

Bine-ai venit. Dupa poza de la avatar as zice ca asta e al 2-lea bandit, nu? Cunosc toba, parca de anu trecut de la "sa ne respectam in trafic" de prin Oradea-Satu Mare, cand era pe cela rosu. Sau l-ai vopsit pe ala?

Poate ma insel. :cheers:

 

De curand am revenit acasa in "ro" si stau mai mult timp pe afara la plimbare, mi-a fost dor de mobra.. :grinbandit:

Da ai dreptate Este tot acela visiniu insa lam vopsit in iarna negru mat cu negru lucios si unele parti nikelate... vorbea cineva mai jos in legatura cu, carena de sub motor care am pus-o, este pentru ai inbunatatii lookul intrucat mi'se parea prea gol in zona respectiva, face diferenta mare cu el si imi place privind faptul ca este un bandit ai da o nuanta de streetfighter dar nu vreau sa-l inclin prea mult spre "streetfight" asta ar insemna sa nu mai fie bandit... :cheers:

Editat de Alonzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@MotoRocker Bug-spoilerul ala nu are absolut nicio utilitate in afara de estetica. Acopera locul acela golas de sub motor, un moft pentru mine, insa (parerea mea) un MUST pentru motoarele V2. Alea fara spoiler arata neterminate, lasand la vedere motorasul ala cat un pet de 2 litrii ( vezi SV, Monster etc). De ajutat nu ajuta nici la a opri mizeria sa intre, din contra, pot spune ca e mai naspa de curatat la galerii deoarece nu prea iti mai intra acolo decat periuta de dinti ( depinde de modelul de spoiler si de cat de sus-jos-fata-spate il montezi). Eu zic ca merita montat, excluzand insa "ofertele" gen Louis cu preturio din alea de 150-200 de euro. Astea de la riambi-weiss sau cum se scrie chiar merita.

@Calin.......Caline mama, schimba-ti sursa de informatii cand vine vorba de cum functioneaza motoarele. Pentru informatia ta, un bug-spoiler iti da cuplu cacalau la turatii joase, nicidecum 50 km/h in plus cum aberai tu mai devreme. Pune mana si citeste inainte sa dezinformezi pe altii :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Calin.......Caline mama, schimba-ti sursa de informatii cand vine vorba de cum functioneaza motoarele. Pentru informatia ta, un bug-spoiler iti da cuplu cacalau la turatii joase, nicidecum 50 km/h in plus cum aberai tu mai devreme. Pune mana si citeste inainte sa dezinformezi pe altii :blink:

eeee Aline daca asa se pune problema vezi ca stiu niste baieti de peste Prut, poate-i trimit sa te-ntrebe de sanatate.

da' chiar sa ma contrazici tu pe mine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si motanu meu il bate pe al tau (desi nu mai are coite), na.

In alta ordine de offtopic, in weekendul 17-19, daca nu ploua si nu vine sfarsitul lumii, ma duc si eu IN SFARSIT pe Transalpina. Nu vreau nimic, ma laud doar. Dupa 5 ani consecutivi de concedii pe Transfagarasan merit si eu atata....nu?

Mergem vreo 5-6 motoare, nu stiu inca exact, cert e ca voi fii si eu si fostul meu B6, cam atata din familia Bandit. Plus verisorul GSX750.

Abia astept.

Tre sa imi schimb pana atunci placutele pe fata si lichidul din instalatia de frana si din cea de ambreiaj, dupa ce curat in prealabil pistonasele etrierilor sa vad daca nu sunt ceva cuiburi de sobolani pe acolo. Stiti un mecanic bun care sa puna suflet la asa ceva si sa nu imi ia mai mult de 500de ron pe manopera asta? Hai ca sunt ironic :crack: .

Pace voua pacatosilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sunt incepator si m-am tot invartit in jurul unui CB500, dar la cei 1.95 pe care-i am nu-i de mine. Prea micut. In schimb m-am asezat binisor pe un Bandit. Ce parere aveti de asta:

http://www.scoalamotolouis.ro/vanzari/suzukibandit/suzukibandit.htm

Suzuki Bandit 600cc

An fabricatie: 2002

Kilometri: 35.400

Putere: 57kw

Recent adusa, nerulata in Romania, vopsea originala, garantie cutie si motor 12 luni.

Pret: 2290 E

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti sta bine pe baditul POP! Pe Kult vei sta ca pe CB-u. POP-ul (banditul dupa 2000 pentru cilindreea de 600cc) este mai inalt (in sa). Iar varianta S te protejeaza la drumuri in afara! Merita!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de offtopic, in weekendul 17-19, daca nu ploua si nu vine sfarsitul lumii, ma duc si eu IN SFARSIT pe Transalpina. Nu vreau nimic, ma laud doar. Dupa 5 ani consecutivi de concedii pe Transfagarasan merit si eu atata....nu?

Mergem vreo 5-6 motoare, nu stiu inca exact, cert e ca voi fii si eu si fostul meu B6, cam atata din familia Bandit. Plus verisorul GSX750.

Abia astept.

 

Eu am fost acum 2 ani, pe cand aveam Ktm Adv... l-au asfaltat total? ca altfel, nu prea inteleg cum faci traseul asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este si un site Transalpina, google-it. Cica e aproape tot asfaltat, plus ca acu 2 ani cand nu era asa l-au facut niste amici cu RT1100, B6, Goldwing si ZZR600, deci nu-i stres.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si motanu meu il bate pe al tau (desi nu mai are coite), na.

mai Aline ai incurcat-o, ai grija ca vin eu odata pe la tine prin zona si tot bem noi berea aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am vrut sa ma duc pe Cheia, dar m-a oprit ploaia cand am ajuns in Maneciu si am facut cale intoarsa..

Ce-i drept, nu prea am mers mult cu banditul anul asta(din diverse motive, permis, kit lant, etc)cred ca nu mai sunt obisnuit cu el..

Mi-a amortit curu pe sa si nu am mers chiar asa mult, am facut putin peste 200 km azi..Ghidonul deja incepe sa ma streseze la drum lung, simt ca stau pe o motocicleta de copil..(schimbatul ghidonului este un "must")

 

 

da ce are ghidonul? dece il schimbi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ce are ghidonul? dece il schimbi?

Pai simt mainile prea apropiate..imi este cam incomoda pozitia mainilor..Am mers pe enduro si se schimba treaba, stai mult mai lejer..

Probabil pe curbe mai stranse si prin oras, este mai bun ghidonul stock, dar in rest zici ca am ghidon de tricicleta :scratch:

Este doar parerea mea..

Ma rog, mai este si ideea de aspect..imi place cum arata ghidonul pt enduro..

 

ps. Caline, vino in Bucuresti la bere, am vazut ca ti-ai facut multi prieteni aici :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi-au spus 2 persoane (posesori de B6) ca este mult mai buna pozitia cu ghidon de enduro.

Vezi ca userul BxP_BV are montat pe bandit de 600 ghidon de enduro!

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este si un site Transalpina, google-it. Cica e aproape tot asfaltat, plus ca acu 2 ani cand nu era asa l-au facut niste amici cu RT1100, B6, Goldwing si ZZR600, deci nu-i stres.

 

 

Cool! Am vazut situl si se jura ca mai sunt doar 11km neasfaltati. Astept pana la anu' poate-l termina :)

Cand am fost eu, am vazut motorete de tot felul... dar stii cum e, trebuie sa fie si placuta calatoria.

Mi-a placut un nene cu un Ural cu atash si sotie in atash. La vreo 50-60 de ani. Cu bagaje, cu catrafuse... simpatici.

Vorbitori de germana.

 

Bafta, asteptam imgini ;)

Editat de Vulturul Cu Dinti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve, merge careva la mamaia - intrunirea Seawolves din uichendul care urmeaza ?

Daca intereseaza pe careva, la ora 9:00 e plecarea din benzinaria MOL de la intrarea pe A2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve, merge careva la mamaia - intrunirea Seawolves din uichendul care urmeaza ?

Daca intereseaza pe careva, la ora 9:00 e plecarea din benzinaria MOL de la intrarea pe A2.

[/quo

10x...vineri sau sambata? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai simt mainile prea apropiate..imi este cam incomoda pozitia mainilor..Am mers pe enduro si se schimba treaba, stai mult mai lejer..

Probabil pe curbe mai stranse si prin oras, este mai bun ghidonul stock, dar in rest zici ca am ghidon de tricicleta :scratch:

Este doar parerea mea..

Ma rog, mai este si ideea de aspect..imi place cum arata ghidonul pt enduro..

 

ps. Caline, vino in Bucuresti la bere, am vazut ca ti-ai facut multi prieteni aici :crack:

 

Intr-adevar e mai bine in oras cu ghidon mai ingust,ca te ajuta sa te strecori mai usor,Dar in schimb pe curbe parerea mea e ca este mai bine cu ghidon pt enduro ca simti mai bine motorul,eu am unul streetbar care impreuna cu semnalele are 1m latime,deci va dati seama ca rar de tot ma mai bag printre masini ca nu am loc,in schimb pe curbe e perfect asa bn il simti,Tot anu trecut nu l-am inclinat cu ghidonul stock(care mai era si stramb) cat l-am inclinat acum de 2 luni sezonu asta cu ghidonu streetbar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...