Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

mult pt un sezon sa-mi bag...cred ca esti toata ziua pe motor..normal o sincronizare zice ca se face la 10000de km..acum vezi tu fiecare face cum crede.

 

nu mi se pare mult pentru un sezon. mai ales pentru un rider pasionat si cu ceva timp liber. si eu am adunat in doi ani, aproape 35.000 de km doar cu banditul. iar cu vechea mobra pe care am tinut-o un an, am facut 22.000. Daca ai timp si iti place sa mobresti, aduni km si nici nu-ti dai seama. te uiti la sfarsitul anului la nr de km si iti pui mainile in cap :))) eu asa am reactionat cand am vazut in vara asta ca banditu meu a ajuns la 55.000... si eram la mama dracu pe langa Oradea :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam da , toata ziua stau . Acum sa vedem cand mai fac rost de bani , ca m-a rupt zilele astea . 120ron cablul de kilometraj , 250ron furca , 210ron bujiile . Trebuie sa mai fac rost si de cablu ( de care nu ai zis nimic :P ) , sa le fac si pe alea ... Da Doamne , o ploaie cu bani ! :))

 

Am gasit si unul din cabluri, e folosit dar cred ca mai duce ca nu e agatat...4mici te costa cu prima ocazie.(negociabil)

Cand ai drum prin centru sau daca stationezi pe undeva mai mult da-mi un tar' si daca sunt calare ma reped pana la tine 0721035545

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai fratilor ... n-aveti ma 2 segmenti d-aia de fixeaza galeria in chiuloasa? Sunt 2 jumatati de cerc cu profil L, care se pun in capatul galeriei si apoi se strange flansha peste.

Ha?

:cheers: dau bautura la schimb ...

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam da , toata ziua stau . Acum sa vedem cand mai fac rost de bani , ca m-a rupt zilele astea . 120ron cablul de kilometraj , 250ron furca , 210ron bujiile . Trebuie sa mai fac rost si de cablu ( de care nu ai zis nimic :P ) , sa le fac si pe alea ... Da Doamne , o ploaie cu bani ! :))

nu eu am cablu..eu am zis doar ca se potriveste..colegul avea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai fratilor ... n-aveti ma 2 segmenti d-aia de fixeaza galeria in chiuloasa? Sunt 2 jumatati de cerc cu profil L, care se pun in capatul galeriei si apoi se strange flansha peste.

Ha?

:cheers: dau bautura la schimb ...

baga man o poza ca la ora asta nu stam bine cu imaginatia si geometria in spatiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

O intrebare scurta, daca o vede cineva pana maine dimineata.

In seara asta (duminica) mergeam agale in coloana, si vad ca masina din fata pune frana la o trecere de pietoni. Franez si eu, doar ca o caprioara din spate se uita in alta parte (dupa cum ii explica politistului) asa ca mi-a tras una buna in fund. Practic a facut varza aripa cu numar si semnalizari, stopul, a indoit toba, suportul si urechile cu care se prinde de cadru, loc de unde a sarit si vopseaua. Maine ma duc cu dumneaei la asigurari. Pe langa ce e evident, intrebarea mea este daca se poate pune problema unei verificari a rotii din spate care a incasat o parte buna de soc. Adica nu stiu daca nu s-o fi indoit bascula sau altceva pe acolo. La prima vedere nu se vede, dar parca poti sa stii. Astea sunt masinarii de precizie si nu mi-ar placea s-o apuce voblatul la viteza. Ce sa-i spun la baciucul de la asigurari? De mentionat ca am dus-o pe roti acasa, si mai mult am accelerat-o pana pe la 90 in linie dreapta si vreo 60 pe viraj si nu am observat vreo diferenta notabila.

 

Merci fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

O intrebare scurta, daca o vede cineva pana maine dimineata.

 

sunt si unii care n-au somn..

 

imi pare rau de chestia asta a ta... dar eu cred ca daca vizual nu se vad urme de deformare (fisuri, umflaturi, vopsea sarita) e ok. poti sa duci roata la o vulcanizare si sa dai jeanta la echilibrat...

 

dar cel mai important si mai sensibil mi se pare testul drumului, la viteze diferite (ca sa nu apara echilibrare dinamica). daca treci de la 60 pana spre 160-180 nu ti se pare nimic in neregula... mai ales daca esti obisnuit cu motorul si sti cum reactioneaza

in manualul de service e si o procedura de verificare a paralelicitatii rotilor dar cred ca daca pe drum sta bine e inutila

 

bafta multa si sa nu ai multa bataie de cap la asigurari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la masini se verifica cu un laser, la moto nu stiu

eu stiu doar o metoda "babeasca": treci cu moto printr-o balta si apoi mergi drept, cat de drept posibil... Daca ai 2 linii de apa lasate de cauciucuri e clar rotile nu mai sunt pe aceeasi directie...

Pe de alta parte banuiesc ca daca se vede chestia de mai sus, se simte puternic cand mergi ca trage intr-o parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am pe un Bandit de 600 bordul schimbat si cred f tare ca e de 1200, problema mea e ca nu imi indica benzina din rezervor (imi arata ca e pe rezerva mereu). m-am uitat pe instalatia electrica si sub rezervor am o mufa libera , dar la rezervor nu am nici un loc unde bag vreun fel de mufa.

Trebuie sa schimb si rezervorul?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ori iti schimbi rezervorul ori varianta mai ieftina iti iei de la un B12 un plutitor si tai rezervorul tau(ca are deja desenat pe burta lui forma unde trebuie sa tai si unde trebuie sa dai gaurile pt suruburi)..si de aici e plug&play

 

 

 

 

 

 

La accident din spate sigur se stramba janta sau se f-ut rulmentii de la roata sau de la bascula(pe care nu-i simti in mers ci doar pe denivelari lucreaza ei) eu zic sa-i inlocuiesti pt ca sunt niste rulmenti pe ace si nu sunt facuti sa reziste la socuri.Si vezi nu da spaga pe la asigurari sau pe la service sa nu creada ca faci vro manevra.. sa iti verifice toata mobra(desi ma indoiesc ca ar avea cu ce...)(lasere pt crapaturi sau masuri ale cadrului...)

Bafta

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Lordgrec pentru cablul ala si compania din ziua respectiva !

L-am montat ieri , cu mici modificari ( era o idee mai scurt ) si acum merge . Dar nu mai ramane "blocat" . Cam asta ar fi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Lordgrec pentru cablul ala si compania din ziua respectiva !

L-am montat ieri , cu mici modificari ( era o idee mai scurt ) si acum merge . Dar nu mai ramane "blocat" . Cam asta ar fi .

 

Cu placere domnule',si pt mine e intodeauna o placere sa stau de vb cu oameni din banda' :cheers: (fara al-cool)

See u

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am pe un Bandit de 600 bordul schimbat si cred f tare ca e de 1200, problema mea e ca nu imi indica benzina din rezervor (imi arata ca e pe rezerva mereu). m-am uitat pe instalatia electrica si sub rezervor am o mufa libera , dar la rezervor nu am nici un loc unde bag vreun fel de mufa.

Trebuie sa schimb si rezervorul?

Multumesc

bordul tau e tot de bandit de 600 dar e varianta 2004 cu indicator de benzina. ai putea sa cauti rezervor de bandit 600 din 2004 sau de b12 2000-2004

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari Banditi!

3 zile = 823.8 km: Ploiesti - Targoviste - Pitesti - Rm. Valcea - Horezeu - Novaci - TRANSALPINA - Sebes - Sibiu (2 nopti si 1 zi) - Brad- Cartisoara - TRANSFAGARASAN - Vidraru - Curtea de Arges - Campulung - Bran - Rasnov - Valea Prahovei - Acasa

 

Transalpina: geniala, breathtaking, un asfalt impecabil cu scurte si cateva portiuni neasfaltate, pietruite, 100% practicabile, o placere; am dat peste niste baieti cu niste R1200GS :moto: cred k au fost satisfacuti de drum. Nu mai intind pelteaua : cine nu l-a facut, e pacat sa moara prost!

 

Transfagarasan: mai putine cuvinte de lauda. Urcarea dinspre Sibiu pana la Balea foarte foarte frumos. Splendid. Autentic. Coborarea...mai putin. Cosminist a avut dreptate: undeva pe la jumatatea coborarii pana la baraj... :yikes: groapa langa groapa. Si sa te tii, erau unele gropi cu alte gropi in ele. In fine, Transfagarasan.

 

Soseaua de la Curtea de Arges la Campulung Muscel: o recomand doar dak aveti avion/elicopter sau cel putin sandglider. Mi-a fost mila de bandit...asta e; celor carora le intra drumul in administratie. :disappointed:

 

Drumul de la Campulung spre valea prahovei pe la Rucar, Moeciu, Bran m-a uimit pana la lacrimi. Mai tare decat credeti. Recomand sa-l faceti, nu stiti ce sosea impecabila, viraje de mare viteza si peisaje colorate pierdeti. Sau poate sunt eu ultimu care nu le vazuse.

 

Deci: Bandit + pasagera + traseu = :rock:

+ ca am invatat foarte multe din punct de vedere al tehnicii de pilotaj. Va mai curge multa apa pe Dambovita...

post-19222-0-82981700-1317238987_thumb.jpg

post-19222-0-87481800-1317239010_thumb.jpg

post-19222-0-45274200-1317239027_thumb.jpg

post-19222-0-34998400-1317239056_thumb.jpg

post-19222-0-55208300-1317239102_thumb.jpg

post-19222-0-75561500-1317239143_thumb.jpg

post-19222-0-46539000-1317239183_thumb.jpg

post-19222-0-88870400-1317239217_thumb.jpg

post-19222-0-25489300-1317239264_thumb.jpg

post-19222-0-52660300-1317239308_thumb.jpg

post-19222-0-62653400-1317239555_thumb.jpg

Editat de Marmotzell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vreme frumoasa ai avut pentru plimbare. La mai multe.

 

Eu mi-am schimbat toate placutele SBS luate de la my moto cotroceni cu unele EBC. Scartaiau in draci ( cel putin aia de pe spate ultimii 700 de km ) non stop si mi-au si afectat discurile. Diferenta de la cer la pamant. Fara scandal , frane beton .. parca pentru prima oara am simtit si eu ce inseamna frana. Recomand EBC prin comparatie cu SBS.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vreme frumoasa ai avut pentru plimbare. La mai multe.

 

Eu mi-am schimbat toate placutele SBS luate de la my moto cotroceni cu unele EBC. Scartaiau in draci ( cel putin aia de pe spate ultimii 700 de km ) non stop si mi-au si afectat discurile. Diferenta de la cer la pamant. Fara scandal , frane beton .. parca pentru prima oara am simtit si eu ce inseamna frana. Recomand EBC prin comparatie cu SBS.

Care e diferenta de pret ?

Sau ce pret au cele de la SBS si ce pret au cele de la EBC ?

Eu am SBS pe fata si sunt multumit, intradevar au scartait la inceput, dar acum nu mai au nimic..sunt ok..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, deci sa intelegem ca problema a fost un cumul de factori: cablul+ bujii. Si e ok acum...

 

Da , asa cred . Acum ar trebui sa ii fac carburatia si sa ii cumpar un filtru de aer nou . Da' pentru inca o saptamana .. ma gandesc ca nu renteaza ! Vad eu de luni incolo !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...