Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

cei care mergeti la rammstein puteti lasa un nr de telefon pt a ne putea suna sa mergem impreuna(asta numai daca vreti)

Incep eu:

Paul 0740680234 la golden circle

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:))) bun modul cum ai pus problema. vapoarele alea cum le zici tu sunt bune ptr ture lungi . depinde acum si ce faci de obicei cu motoreta . daca esti genul care te rezumi de regula la oras si 20% exterior nu e mare problema. eu casatorit fiind numai ies cu motorul in fiecare seara pe te miri unde, avem un grup restrans tot d`alde mine si iesim de regula sambata pe un traseu stabilit de circa 500km....deci cam 100%exterior . acum ai si tu dreptate ...inceputul acum ani de zile fiind pe jawa 350 am fost la munte cu ea si pe unde ma mai duceam si mi se parea extraordinar si nimic nu ma deranja...insa cu timpul gpz500, zzr600 ,f650,rt1100,varadero....si sti cum e omul se obisnuiieste repede cu "binele".....oricum acum sunt "bandit"si eu si sper sa ma obisnuiesc cu ea... :)

 

correct!!!! in general toate amortizoarele nu ridica sau coboara motoreta . de aceea chiar scrie la unele "hard si "soft" nu inalt si scund. ele doar rigidizeaza suspensia in functie de terenul pe care mergi ....esti pe sosea e bine sa fie mai rigida sa ai stabilitate in curbe etc....pe un teren mai denivelat e bine sa fie mai soft sa nu te zgaltaie sa `ti sara de piatra de la rinichi.deci cam asta e rolul reglajelor amortizoarelor fata sau spate. ptr coborarea motoretei exista kituri de coborare ...

Bun venit, daca prinzi gustul la naked o sa iti placa, daca nu o sa revii pe touring, vezi tu ce si cum. Poti lua in calcul si varianta touring a banditului (imi scapa acum denumirea oficiala) care vine din fabrica cu valenta touring (cutii, carenaj complet etc). Insa tot nu poti compara cu ce scriai tu ca ai avut inainte, sunt clase total diferite. Ideea e ca alegi si cu sufletul. La fel ca tine, odata cu responsabilitatile mi s-a taiat si mie din bugetul si timpul pt motorit, diferenta e ca eu ma duc si la serviciu cu motorul. Insa daca asta mi-a cazut cu tronc, pe asta il folosesc si la naveta (unde nu e chiar cel mai ok fiind 1200 racit pe aer/ulei si cu consum de ma iubeste pompa de benzina), si la turele lungi sau ma rog, mai putin lungi pe weekend sau in concediu , in tara sau afara. Daca ai decenta si nu vrei sa zbori, inclusiv la 130 pe autostrada e acceptabil. La fel am facut si eu, am dat jos parbrizul cu care a venit de la fostul proprietar si nu zbor de pe el. Pe de alta parte cred si eu ca e cel putin bizar sa simti cum te bate vantul cand inainte era liniste. Imi aduc aminte de o faza , erau 2 prieteni de-ai mei la o tura si i-a prins ploaia. Unul era pe RT si era putin nervos ca ii strica planurile vremea, insa zicea la misto ca prinde curaj si ii trece supararea cand il vede in oglinzi pe celalalt pe intruder cum lua toata ploaia in piept din cauza pozitiei :))

 

Sper sa te intelegi cu banditul pana la urma .

 

 

Cat despre suspensii, eu mi-am mutat pe pozitia 6 din 7 amortizorul spate (bagaje si nevasta aproape tot timpul, si cam dansa spatele pe curbe). Nu cred ca s-a marit garda la sol deloc, insa s-a intarit suspensia in asa hal incat greutatea mea nu o mai comprima suficient cand sunt singur pe motor, adica nu mai ajung calumea jos. La semafor parca sunt pe enduro, pun numai un picior pe jos. Insa pe curbe e mirific, cu un om, cu doi, nu conteaza, sta aliniat perfect pe viraj si chiar si cand tre sa corectez trasa usor tot acolo sta, nu danseaza.

 

 

 

P.S. Sunt zilele mortii masii in Zalau, balci din ala infect. Stiti cine e headline?........................................NANA, il mai tineti minte? Ala singur singur singur...'I'm lonely, lonely, loonley

O sansa am sa il vad live si eu ma duc maine la pescuit in loc sa il aplaud.

Rusine Dan Voiculescu

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu viteza nu le am deloc....fie si autostrada nu sar din 130...in rest 110. ca tot ziceai de benzina si varadero e mare iubitor de benzina. asta a fost si una din cauze ptr care l am vandut+alte investitii care duceau spre 1000 euro,in rest e un motor desavarsit varadero dar scump de intretinut,,,insa cum ai zis tu....mi a cazut cu tronc cand l `am vazut in showroom si am facut un buyback si asa m am ales cu 650s din 2005....chiar imi place. maine am planuit sa iesim la o tura pana in Tulcea. trebuie sa tin piept: st1300 paneuropean , aprilia caponord 1000etv, bmw k1200rs si in sfarsit si un Deauville(asta e echipa din care fac parte)....

:D

Editat de Crivascu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu viteza nu le am deloc....fie si autostrada nu sar din 130...in rest 110. ca tot ziceai de benzina si varadero e mare iubitor de benzina. asta a fost si una din cauze,,,insa cum ai zis tu....mi a cazut cu tronc....chiar imi place. maine am planuit sa iesim la o tura pana in Tulcea. trebuie sa tin piept: st1300 paneuropean , aprilia caponord 1000etv, bmw k1200rs si in sfarsit si un Deauville(asta e echipa din care fac parte)....

:D

Cu paneuropeanul o fi userul Smok3? Am avut ocazia sa il cunosc la intrunire langa Cluj anul acesta.

 

De Varadero am auzit si eu ca ii place mult benzina, in special la prima generatie.

Sa aveti plimbare frumoasa maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur nu e el . de obicei plecam impreuna si nu am fost anul asta la cluj...daca stau bine si ma gandesc nu stiu daca am fost vreodata, cel putin eu:) da ii place benzina....mai ales in oras nu te mai intelegi cu el:) in schimb mare fiind jonglezi cu el printer masini ca si un scuter, numai zic de mersul pe exterior ...are o ciclistica extrem de bine gandita, de altel toate motoarele de la Honda sunt gandite bine. am avut si un cbf de 600 dar avea multi km si nu era de tinut....dar motoarele de la Honda au un mers ca mercedesul la masini ....insa din experienta o zic acum:) cu toate ca au aceeasi cai cbf si banditul.....banditul e mult mai sprinten si bordul e mai futurist. cbf ul avea un zgomot frumos al motorului ca un suierat de avion...pe cand banditul la relanti zici ca e tractoras. ...cu toate astea cu cbf ul nu m am impacat deloc nu stiu de ce imediat l`am vandut dar banditul asta m`a cucerit :D

 

Cu paneuropeanul o fi userul Smok3? Am avut ocazia sa il cunosc la intrunire langa Cluj anul acesta.

 

De Varadero am auzit si eu ca ii place mult benzina, in special la prima generatie.

Sa aveti plimbare frumoasa maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de sfaturile privind suspensia spate.

înţeleg că asta e... e mai joasă decât altele şi trebuie să fiu mai atent.

privind consumul, la mine nu trece de 6 în oraş şi 5 în afară, dar merg încet şi fără forje

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@crivascu: tu vii de pe varadero pe carburatie? ala consma!

cat priveste vantul, salvezi cu un parbriz mai inalt.

va pot spune insa caacum, cu katana de 1100 consumul este mai mic. am consumuri pana in 5.5% fata de b600, in acelasi regim de mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos!!!! chiar asta vroiam .....

 

 

ptr cel din spate am gasit ......si multe alte chestiile utile , dar de fata nu zice nik unde ar fi reglajul standard...

in manualul original de la a mea scrie 100% cit e standard, doar ca e cu 2 modele inainte de-a ta. dar oricum setarea aia standard nu prea spune mare lucru, ideea e sa se lase un nr de centimetri cu tine pe ea.

 

apropo, stai ca nu ne-ai spus si abia acum m-ai prins. ai 650-ul racit pe aer/ulei sau ultimul model? eu cind aud de 650 ma gindesc din reflex tot la cel racit pe aer/ulei.

 

sint curios, cum e de la 1000 inapoi la 600?

 

LE: acum am vazut ca e cu buy-back, deci probabil e ultimul model

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! e precum ai spus aer/ulei ptr ca e 650 din 2005 este tot second hand.referitor la intrebare cum e inapoi la 650...azi am facut si eu un drum de 300 km cu banditul.sincer motorul merge exceptional in ture si nu se simte mare diferenta intre 94 cai de la varadero si 2 cilindri ,la 78 in 4 cilindri . mergand in mod constant cu viteza de 110km/h, atat cat am putut exclusiv extraurban mi a iesit un consum de 4,5 mentionez ca nu am facut nici macar 100m in oras, ceea ce e fantastic fata de varadero cu care nu scadeam sub7%. astea sunt avantajele :). din pacate avem si dezavantaje : vajaie vantul in casca de ajungi turbat la destinatie, iei tot vantul in piept ...e o adevarata aventura...dupa 300 km am zis ca am facut 1000...si ce e si mai rau!!! dupa vreo 250 km deja nu mi mai simteam fundul.....nu mai stiam cum sa mai stau,cum sa ma pun......:) am facut cu varadero cateva drumuri de Chisinau , de Sibiu-Constanta....dar nu simteai disconfortul asta . pararea mea personala este ca banditul este un motor foarte reusit ptr oras fiind usor de manevrat si consum redus , dar cine are de gand sa faca touring adevarat nu are ce cauta pe bandit(nu e problema motorul deloc ci doar confortul oferit de el) multi si mai ales cei care nu au mers cu alt motor in afara de bandit vor crede ca sunt subiectiv ba chiar nebun sa fac astfel de afirmatii...dar pana la urma puteti sa o luati doar ca parere persoanala . in rest numai de bine!!!

in manualul original de la a mea scrie 100% cit e standard, doar ca e cu 2 modele inainte de-a ta. dar oricum setarea aia standard nu prea spune mare lucru, ideea e sa se lase un nr de centimetri cu tine pe ea.

apropo, stai ca nu ne-ai spus si abia acum m-ai prins. ai 650-ul racit pe aer/ulei sau ultimul model? eu cind aud de 650 ma gindesc din reflex tot la cel racit pe aer/ulei.

sint curios, cum e de la 1000 inapoi la 600?

LE: acum am vazut ca e cu buy-back, deci probabil e ultimul model

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut ocazia sa merg in paralel destul de mult cu un varadero al unui tovaras si sa fac comparatii privind cat de obosit e unu si cat de obosit e altu.

intradevar, statu mai pe fata pe bandit te oboseste mult mai repedem varadero e intradevar fotoliu. am mers pe el a3-ul si juma de cheia. viziera deschisa la 130 n-am vazut pe bandit si am un parbriz putin mai mare decat stock. cred ca-ti trebuie unu serios ca sa te poti apropia de protectia de pe varadero.

astea anu trecut. anu asta m-am dat cu varadero iar vro 10km si nu mi-a mai placut deloc cat de smucita e, si ma simteam si de parca stau mult prea sus. mari diferente intre ele insa pe mine plimbarea asta m-a lamurit oarecum ca nu vreau inca sa schimb clasa. mie-mi vine manusa gsf-ul, chit ca dupa 500km nu mai vreau sa-l vad pana a doua zi.

o perna cu gel, alt ghidon si un parbriz probabil il fac un touring bun pentru persoanele mici si medii.

exista si cazuri mai extreme

s0306.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..si eu acum am bandit si mi place foarte mult, insa asta nu ma impiedica sa am o parere obiectiva in ceea ce priveste calitatea altor motociclete. Faptul k nu e bandit

nu inseamna ca e mai "slaba". e clar ca motocicleta pe care o ai e cea mai buna...dar totusi sa fim intelepti si sa admitem calitatile si celorlalte motociclete chiar daca nu se numesc bandit

 

Ai si tu dreptate...vorbind in mod special de varadero ,irita nitel si poate unii se intreaba ce caut aici cu banditii daca ridic in slavi atat varadero ...:)

 

Intamplator asta a fost ultima motoreta avuta si fara sa vreau apar comparatiile insa am specificat ca ambele au avataje si dezavantaje una fata de alta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu incercam sa te contrazic sau ceva, sunt foarte bune comparatiile facute de tine, si concluziile trase.

oricum daca banditu ti-a intrat sub piele cu toate comoditatile pierdute de pe varadero, ai fost infectat, de aici mai exista doar 1200-le :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles de la baietii de pe aici ca 1200 le e mare iubitor de benzina si doar ce am scapat de unu...cand plecam la drum nu ratam multe peco. eu merg cu 110 la drum so cand am vazut cat am alimentat cu 650 le nu mo venea da cred.deci il tin cel putin ptr moment :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles de la baietii de pe aici ca 1200 le e mare iubitor de benzina

Doar in oras si in conditiile in care il si incalzesc inainte de a porni. Adica sta la ralanti 3-4-5 minute si ruleaza efectiv 3 km, unde mai sta 9-10 ore si din nou incalzit si aceeasi distanta inapoi (oras mic). In regimul asta consuma, si inca mult (ajuta mult faza cu incalzitul, unde motorul merge insa nu face km, de aici creste si consumul).

In afara, cu 2 oameni si o gramada de bagaje consuma constant aproximativ 5,3% la viteze normale, 100-120, ceva mai mult la depasiri. Ceea ce e ok zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BLASFEMIE in poza aia! bleah! SI unde drq mai sta pasagerul :))))))))))))))

Revin cu discutia despre consum. Mie pe aproximativ 800km in care a fost inclus Transalpina + Transfagarasn + infernalul drum intre Curtea de Arges si Campulung cu insotitor + bagaje = 4.6 % (pe sistemul plin-plin) = extraordinar.

Totusi, am remarcat ca, am impresia, k banditul meu este cumva limitat la 170 km/h. Sa aiba asta vreo importanta? Ati mai auizit de asa ceva? Deci si cu pasager si bagaje si solo, peste 170 nu urca...

Editat de Marmotzell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie la viteza 100-120km/h fara pasager si bagaje imi lua varadero 6,5%. deci daca e asa precum ziceti e consum bun. insa pe mine nu ma deranjeaza 650 le , nu prea le am eu cu viteza , acum :) ca pe la 20 si ceva ani conta si viteza si cuplu....acum.... daca dezvolta 110km/h ptr mine e sufficient mai ales ca nu prea sunt diferente sesizabile varadero avea 94 cai la 240 asta are 78 la 204 kg si apoi intotdeauna 4 cilindri trag mai bine decat 2....dar cine stie daca se iveste vreun schimb cu diferenta....ma bag...;)

Editat de Crivascu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oooh fuck, the gayness!! acum am inteles si eu care-i faza cu poza, m-am uitat aseara da' eram cam confuz de la licoare. daca vreodata ar da boala-n mine sa-mi iau ciopar, prima cerinta ar fi sa nu existe sissy bar. jesus fucking christ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ajung si eu la rammstein. golden circle. 0728262310

paul am luat numarul tau si te sun cand ajung acolo.

Haida noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine v-am gasit,

Am intrat in randul vostru cu un pop din 2003, dupa o pauza de 2 ani fara motor acum am revenit .

In weekend am reusit sa vad cum se comporta la un drum mai lung(900km), m-am impacat foarte bine cu el , ca si consum probabil in jur de 5/%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!!! Lamuriti ma si pe mine care e setarea standard a suspensiei fata, stiu ca e vb de incarcatura bla ,bla dar trebuie sa existe pozitia standard si de acolo in functie de incarcatura o reglezi. am bandit 650 s 2005 ...la mine la ora actuala sunt iesite in afara 5 inele . mi a dat cineva manulalul dar scrie doar de reglajul standard al suspensiei spate, nu zice nimic de fata sau nu am gasit eu....deci cate dungi trebuie vazute la standard?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am modelul 2007, care e 90% la fel, in afara de motor. In owners manual asa e standard, 5 inele. Daca vrei sa intaresti suspensia strangi in sensul acelor de ceasornic, iar sa slabesti dai invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut doar motorul, urmand sa il pun in locul celui de 600, vreau sa incep un proiect sa vad ce o sa iasa, deocamdata nu ma grabesc....dar daca se iveste ceva....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...