Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cum nu aș prea avea chef de surubăreală dar aș încerca înainte să dau 60 de euro să-mi bag nasul și să văd dacă se poate face ceva.... parcă KMIHAI tu ai zis că l-ai desfăcut... ceva sfaturi, poze?

 

pai la mine lipitura intre fir si pin se dezlipise si cand se incalzea siliconul acela alb pus peste fire nu mai facea contact senzorul meu era diferit daca te uiti la pozele care le-am pus la vremea aceea dar principiul cred ca e la fel.

eu zic sa incerci sa-l repari singur inainte de a arunca 60euro.nimic nu garanteaza ca la ccel nou nu va aparea aceasi problema.aparent au un "bug" de fabricatie.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, o mică problemă am și eu: am făcut vreo 70 km de autostradă, mers foarte bine și fără probleme. Tras pe dreapta și stat 30 minute. Nu a mai avut putere să pornească. Dat curent de la mașină preț de o țigară și a pornit. Mers încă 60 km fără probleme și am oprit iarăși. S-a repetat problema. Încă 10 minute curent de la mașină și am mai făcut 10 km și m-am oprit peste noapte. Părerea mea e că nu bateria e de vină. Pare o chestie de încărcare. Voi ce părere aveți? Moto este gsf400 din 91....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mie imi pare incarcarea... verifica si mufele la releu...

din cate am auzit exista situatii cand se pot defecta si acumulatorii (se desprinde ceva inauntru) si face similar dar este o situatie rara...

 

Eu zic ca e ori releul (mufe, fire, releu), ori bateria...

 

Ai incercat sa o pornesti impinsa? Motorul fiind cald cred ca pornea relativ repede impins.

 

 

PS Mie mi-au furat la o moto releul... si nu stiam de ce nu incarca :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce vorbesti fara sa cunosti situatia?

» Post actualizat in 27 Jul 2014 16:47

uitate un pic la testele care s-au facut pe la nemti pe diferite evacuari , vezi un pic ce inseamna o toba bos (atentie un bos omologat de 300 e nu un burlan gol sau altceva) pe banditul de 1200 din prima generatie plus carburatie reglata perfect plus o respiratie mai buna si s-ar putea sa treci de valoarea aia sa nu mai vorbim de un vater reiner kit sau un dale walker. Banditul asta despre care stii tu multe ridica botul din gaz in a III-a cu raportul de pinioane stoc, ma indoiesc ca al tau face la fel.

Am momentan in curte 4 bandite si unul de 1250 dar la cele de 1200 pana nu umbli la carburatie e lucru in zadar..tobe am 4 Giannelli mivv leo vince si un arrow..DIFERENTA sunetul dimpotriva merge putin mai prost datorita gazelor evacuate prea repede..iar filtru sport fata de cel original nu iti face decat bujiile foarte albe..totul este in carburi cand bagi kituri de jigloare atunci se schimba.dar poate al tau e diferit BOSS..Orice bandit de 1200 se ridica intro roata in a 3-a din ambreaj...sa vi cu al tau sa vad daca se ridica in a 2-a din acceleratie..mai surubareste pe la ele si pe urma mai povestim..

» Post actualizat in 02 Aug 2014 19:26

Am momentan in curte 4 bandite si unul de 1250 dar la cele de 1200 pana nu umbli la carburatie e lucru in zadar..tobe am 4 Giannelli mivv leo vince si un arrow..DIFERENTA sunetul dimpotriva merge putin mai prost datorita gazelor evacuate prea repede..iar filtru sport fata de cel original nu iti face decat bujiile foarte albe..totul este in carburi cand bagi kituri de jigloare atunci se schimba.dar poate al tau e diferit BOSS..Orice bandit de 1200 se ridica intro roata in a 3-a din ambreaj...sa vi cu al tau sa vad daca se ridica in a 2-a din acceleratie..mai surubareste pe la ele si pe urma mai povestim..

This Bandit's a beast! Replaced the stock exhaust, re-jetted the carbs and put on some K&N air filters, this has added another 15-20 hp by my guess. Another guy who'd done the same mods said his dyno'd out at 127 hp.

Dynojet stage 1..doar modificari in carburator de la 7 la 10 hp

Dynojet stage 2..modificari in carburator si neaparat filtre sport K&N de la 15 la 20 hp

Dynojet stage 3..modificari in carburator neaparat filtre sport si toba sport ..iti urca pana la 30 de cai...nimic nu iti da putere fara un plus de benzina si aer(turbina) dar deja e prea mult cunoscatori o stiu...

as vrea sa-i stiu si eu pe cunoscatorii aceia..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Aceasta patanie face parte din seria "cine face ca mine, ca mine sa pateasca", a.k.a. Banditu nu-i facut pentru enduro :rusinica: :rusinica:

Locatie: Basca Chiojdului

Destinatie: Nehoiu

Traseu: forestier

Rezultat: abandon + infundatura toba - oglinda dreapta

Senzatie: nu poate fi descris intr-un limbaj adecvat minorilor. As face-o o data pe zi (daca nu mi-as bate joc de motocicleta).

post-19222-0-47425100-1407012883_thumb.jpg

post-19222-0-50866400-1407012900_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marmotzell, am patit-o si eu pe drumul dintre Pensiunile Izvorul Muntelui si Durau (pe de-a dreptul, nu roata), de am ajuns mort de maini si spate. Isi faceau cruce enduristii (era o adunare in Durau), cica mai venise 3 pe drumul ala si au zis ca niciodata in viata :)).

Ce e drept, nu l-am trantit, si mai mult ca sigur deoarece ma dadusem cu fundul de pamant cu nici o luna inainte pe un drum mult mai rau, la 5km/h, rezultand in capacul de la magnetou spart, uleiul curs si intors acasa pe platforma. Dar eu consider ca Banditul e genial, poate daca am alege cauciucuri mai "cramponate", ar merge si pe soft-enduro, problema cea mai mare sunt anvelopele, care nu ofera tractiune suficienta. Bine ca s-a terminat cu bine (si fara platforma).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai revenit.

V-am urmarit "aventura nuptiala" pe FB. De pe scaun, din fata ecranului parea foarte fain.

 

Thx!

A fost f fain, chiar si cand ploua non-stop si erau 9 grade celsius... pisajele mai stergeau din disconfort

 

O sa zic mai multe cand am timp, poate vrea careva sa plece, sa stie la ce sa se astepte, ca eu am avut parte de niste surprize si un mic soc cultural, pe invers, ca sa zic asa

 

 

Bine ati revenit si felicitari pentru luna de miere de vis!

In cateva zile plecam si noi la plimbare, intr-o tura de numai 3.500 km prin Grecia. In timp ce configuram traseul am descoperit un drum senzational, in centrul Greciei, prin munti. un fel de drum de tara (asfaltat in anumite zone si praf/pietris in restul zonelor) o singura banda, fara marcaje...

Doua motociclete (Bandit 650 - 2005 si Monster 600 - 1999), aprox. 3.500 km, 2-3 saptamani.

merci ba!

aveti grija cu italianca aia :P

 

@motorocker - sa schimbata ?

 

Am avut de gand dar n-am mai apucat...

Bucile au fost ok, singura problema a fost in ultima 100 km din calatorie (stiu, ca tiganul la mal), ca ma batea o cusatura asa ca din Pitesti a trebuit sa devin italian :), dar am o scuza, veneam direct din Regensburg, facusem 1400 km doar cu opriri de alimentat, pipi, tigari si cafea. Tot in bucata asta si putin inainte am avut o amorteala/ durere la muschii spatelui, dar cred ca e normal, ca dupa Paris ni s-a facut dor de casa si-am tras tare catre tara

 

Salutari!

Aceasta patanie face parte din seria "cine face ca mine, ca mine sa pateasca", a.k.a. Banditu nu-i facut pentru enduro

 

:D

Anul trecut am urcat (si coborat) si eu la pescaria aia de pe Valea Beiului/Cheile Nerei si a fost super ok... nu si pt colegu de drum, care era cu-n VTR streetfighterit

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

itp in vis-a-vis de Ilioara este o curte acolo faci ITP , baieti de treaba...

schimb de cauciucuri am facut unui prieten la o vulcanizare pe Bd. Basarabia aproape de Republica, super ieftin a fost... si au lucrat si bine baietii... nu au zgariat janta etc...

Editat de banditbiker82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

myHBr6_mbtbHUCe12Wqu1sw.jpg

 

5

suzuki-gsf600-s-bandit-1996-1999-usa-rea

asa ar trebui sa arate , io am mai incercat o bucsa de la un bandit cu un an mai nou , din 2000 parca , si nu se potrivea , axul are alta grosime.

» Post actualizat in 05 Aug 2014 10:40

asa ar trebui sa arate , io am mai incercat o bucsa de la un bandit cu un an mai nou , din 2000 parca , si nu se potrivea , axul are alta grosime. are cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10w-40. Daca-l consuma un pic, 10w-50. marca e preferinta fiecaruia. am avut motul si castrol, mare diferenta nu e. daca ai bani sa pui un simplu sintetic, pune. daca nu, semi sintetic si e foarte ok. schimba si filtrul daca nu esti sigur ca a fost schimbat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut 10-40 full sintetic de la motorex. ok, dar dupa vreo aprox 3500-4000 km cand se incingea nu prea isi mai facea treaba. Am pus 10-50 full sintetic de la belray si a papat din el 100-150 g la 1000 km. Am pus anu asta 10-50 full sintetic motorex si se pare ca nu mai papa. La motorex e mai galagios pana se incalzeste motorul, dar dupa aia revine la normal. bandit 600 din 1996 cu vreo 50k pe ceas dar cred ca sunt mai multi in realitate. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Revin cu detalii si noi intrebari la postul meu anterior. Am luat cat de cat prin eliminare. Am ajuns acasa, am scos bateria de pe motor, am incarcat-o, Am pus-o la loc si am lasat-o cateva zile fara sa pornesc ,motorul. Azi, am masurat-o. Are inca 12,3V cu motorul nepornit (deci am eliminat bateria ca si cauza). Am pornit motorul; Am masurat la relanti, si curentul s-a dus in 13,8V, Am aprins faza de drum si tot la relanti a scazut la 12,8V, Faza lunga si 5000 rpm, totul a scazut in 12V. Mi s-a parut foarte dubios. Care credeti ca e pasul urmator? Sa descopar componentele sistemului de incarcare si sa mai masor ceva? Sa fie problema la Regulator? Daca e de la el, ce pot sa fac? (evident ca sa-l schimb cu unul care sa mearga, dar poate pot sa-l carpesc cumva...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...