Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

cea mai buna solutie: ia mai intai alt mecanic!!!

Crede-ma ca am schimbat mecanicii pana acuma si = cu 0 :huh: .Singura chestie comuna a fost ca....vezi domle' nu inchid cuiele bine,daca nu sunt cuiele de vina o mica probabilitate ar fii sa fie plutitoarele si asa o dam in altele.M-am saturat sa fac schimbul de ulei si sa umplu o tava de 7-8 L cu ulei amestecat cu benzina si sa nu rezolv nimic.Multzam:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cuiele trebuie sa inchida si sa deschida sub un anumit unghi .. cred ca in manual e explicat ceva legat de asta. fie cuiele pontou nu sunt cele pentru carburile care le ai, fie sunt montate prost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc lui Bandit_mik pentru prezervativele de bec. N-am reusit sa ma vad cu ceilalti banditi, am fost cam pe fuga (conditionat de cei cu care am venit). Am vazut Banditul nou live, s-a dus dracu' motorul asta. Pacat ca nu mai e in productie GSX1400, as fi vrut sa vad unul live.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explica de ce s-a dus dracu'?? Adevarul ca din poze nu mai seamana deloc cu ce avem noi ... insa din punctul tau de vedere, ce e asa urat la cel nou ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explica de ce s-a dus dracu'?? Adevarul ca din poze nu mai seamana deloc cu ce avem noi ... insa din punctul tau de vedere, ce e asa urat la cel nou ?

Nu e urit, da' e gay, vorba lui Emppu.

Banditul era un motor cu aspect (cel putin) de "badass bike", iar asta nou numai asta nu e. Mai arata GSX 1400 a asa ceva, dar si ala e scos din fabricatie. Banditul nou ca aspect e un tourer cuminte. Pina si gutza asta arata mai bad-ass.

post-24366-1239557102_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditule(IF-XX-UCK) ai fugit azi colo-colo, nici n-a apucat omul sa vorbeasca cu tine la salon/mars/expo/bla/#@!

 

Da .. ?? m-ai vazut pe acolo ?? si nu m-ai prins ? 2 fast 4 u !! :huh:

Imi cer scuze , da am fost cam agitat . Sambata la garaj si pe urma la salon si pe urma Snagov , iar salon k m-am intalnit cu Emppu si Alex pe traseu din intamplare .

Iar azi ma cam grabeam ca de ..Floriile si ma astepta prietena sa sarbatorim .

 

Totusi daca esti din Bucuresti facem si noi ca monsteristii :P si ardem o intalnire sapt asta .

Ce ziceti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bandit mik, normal ca ne intalnim, chiar mai frumosi decat posesorii de pe canapeaua rosie.

 

Emppu, Alex, unde mama huciului umblati? Ati fost la romexpo si n-ati dat semn de viata ?

Hai Emppu scrie azi ca vad ca scrii...:huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa scriu, daca zice lumea ca scriu (actually doar citeam).

 

Io am vint de vineri seara la bucale si am fost la alex. Nu am ajuns decat sambata seara pe la 8 fara ceva pe la romexpo, fiindca pana atunci s-a mesterit la utilaju lu alex. La salon am venit deabea duminica pe la amiaz, nu am fost la marsh si de la salon am taiat-o direct acasa.

 

Ce a fost miraculos insa, a fost consumul. De la SB - Valea Oltului - parte din autostrada, adica vreo 184 de km... mi-a iesit un consum de aprox 6,4% in conditii de mers cililizat (legal in localitati si reprize pana in ~ 180 km/h pe Valea Oltului).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma ca am schimbat mecanicii pana acuma si = cu 0 :D .Singura chestie comuna a fost ca....vezi domle' nu inchid cuiele bine,daca nu sunt cuiele de vina o mica probabilitate ar fii sa fie plutitoarele si asa o dam in altele.M-am saturat sa fac schimbul de ulei si sa umplu o tava de 7-8 L cu ulei amestecat cu benzina si sa nu rezolv nimic.Multzam:D

Este posibil sa ai nivelul mare la benzina in carburatoare...fenomenul se manifesta cand ai motorul oprit, benzina in surplus se scurge printre segmenti si camasi si ajunge in baia de ulei...De asemenea ar trebui sa ai probleme cu pornirea dimineata durand mai mult pana porneste datorita reumplerii carburatoarelor...Eu te-as sfatui sa nu mai mergi cu ea asa pentru ca nu prea mai ai ungere si uzura este mare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti , ma bucur ca ai ajuns cu bine Emppu , la fix a fost vremea in weekendul asta ... tot sa faci drumuri.Apropo , I have a "crush" cu grasa ta ... dar ma uit pe geam la asta mai mica a mea si imi trece :).

Pacat ca nu ne-am vazut cu totii . eu m-am vazut decat cu Lordgrec , Emppu , Alex4(400cc) si Alex12(1200cc).

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti , ma bucur ca ai ajuns cu bine Emppu , la fix a fost vremea in weekendul asta ... tot sa faci drumuri.Apropo , I have a "crush" cu grasa ta ... dar ma uit pe geam la asta mai mica a mea si imi trece :P.

Pacat ca nu ne-am vazut cu totii . eu m-am vazut decat cu Lordgrec , Emppu , Alex4(400cc) si Alex12(1200cc).

:)

 

Am ajuns cu bine... sa speram ca nu o sa primesc vederi de la autoritati. :) Oare cat ii amenda pt 250 km/h? :)

Faina vreme my ass. La venire m-o plouat juma' de valea oltului de m-o luat mama dreacu'. Parca de-al naibii, ca-n filemele cu prosti, pe unde meream io, venea potopu dupa mine. :D Mergeam tot in 2000 de ture ca sa nu fiu pe tot drumu. La intoarcere o fost soare dar relativ cancer.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este posibil sa ai nivelul mare la benzina in carburatoare...fenomenul se manifesta cand ai motorul oprit, benzina in surplus se scurge printre segmenti si camasi si ajunge in baia de ulei...De asemenea ar trebui sa ai probleme cu pornirea dimineata durand mai mult pana porneste datorita reumplerii carburatoarelor...Eu te-as sfatui sa nu mai mergi cu ea asa pentru ca nu prea mai ai ungere si uzura este mare...

Ms mult pt sugestie....mi-am gasit carb din timisoara...straiasca...mi-am dat comanda deja,maine trebe sa apara.Tot ce mai am nevoie e de noroc.Doamne Ajuta.Asfalt uscat si soare mult.Sper ca urmatorul reply care-l dau sa fie despre cat de bine mere motoreta. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de Banditu nou, ca se discuta mai devreme. Poza sugestiva... post-8276-1239631727_thumb.jpg

 

A fost distrus d p v dizainistic: far, bord, codita (stop).

Toba a mai crescut odata in plus din nou iara si e incomensurabil de gigantica. Pe de alta parte, baieti destepti, cel putin pt romanica unde nu conteaza (inca) noxele. Nu ai ditamai dulapu cu catalizatoare & shit sub motor. Cand schimbi toba (obligatoriu), ai scapat de tot dintr-un foc.

 

Singura modificare pozitiva fata de K7-8 este vopsirea in negru a motorului. Sper ca de la anu 12,5 sa nu aiba parte de aceeasi "improspatare". :D Dar avand in vedere faptul ca 12le a preluat mai totdeauana schimbarile lu fraiso mic... s-ar putea ca nici el sa nu scape. :)

 

Fascniant insa ce am vazut pe un pliant de la salon: B12,5 N K8, fara ABS, nou, 0 km, garantie alea alea... 5990 de euro TVA inclus, mai ieftin ca 650u. :)

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati banditi!

Nu prea postez eu des pe acest forum, desi detin un B6 Pop de care sunt foarte multumit, pentru ca pana acum l-am pastrat stock(excluzand semnalizarile, care erau in mod misterios, de chopper - asa le montase fostul proprietar)

De curand am achizitionat un filtru de aer K&N (multam lu' Emmpu ca face comenzi la Louis si impartim banii de transport) fara a ma gandi ca schimbarea filtrului de aer existent cu unul care permite intrarea unui flux de aer mai mare implica mai multe modificari. Ulterior am aflat ca amestecul carburant va fi mai sarac din cauza volumului de aer mai mare ceea ce s-a concretizat intr-o gaura de putere destul de deranjanta la intre 4000 si 5000 de ture. O solutie de moment a fost montarea unor saibe de nu-stiu-cat mm care sa ridice cuiele pontou pentru a mari putin si fluxul de benzina, in speranta ca voi echilibra raportul aer-combustibil. Acele saibe nu au facut decat sa faca mai putin deranjanta acea gaura de putere (care inca mai persista)

Pasul doi a constat in comandarea unor saibe cu 0.x mm mai groase (nu mai retin cifrele, mecanicul a masurat cu sublerul electronic). Surpriza a fost ca montant saibele noi, nu am mai putut fixa suficient de bine capacele de plastic care se aseaza deasupra cuielor pontou si solutia mecanicului iar fi fost pilirea acelor plastice pana se potriveau ca inaintea montarii saibelor.

In acel moment am decis ca deja sunt prea multe improvizatii (pilirea respectiva fiind si ireversibila - macar saibele se pot scoate) si i-am cerut sa scoata si saibele existente si m-am decis sa revin la filtrul stock.

 

Asadar, daca este cineva interesat de un filtru K&N foarte putin folosit (sub 300 de km), PM sau tel. 0751183820 si stabilim un pret corect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati banditi!

Nu prea postez eu des pe acest forum, desi detin un B6 Pop de care sunt foarte multumit, pentru ca pana acum l-am pastrat stock(excluzand semnalizarile, care erau in mod misterios, de chopper - asa le montase fostul proprietar)

De curand am achizitionat un filtru de aer K&N (multam lu' Emmpu ca face comenzi la Louis si impartim banii de transport) fara a ma gandi ca schimbarea filtrului de aer existent cu unul care permite intrarea unui flux de aer mai mare implica mai multe modificari. Ulterior am aflat ca amestecul carburant va fi mai sarac din cauza volumului de aer mai mare ceea ce s-a concretizat intr-o gaura de putere destul de deranjanta la intre 4000 si 5000 de ture. O solutie de moment a fost montarea unor saibe de nu-stiu-cat mm care sa ridice cuiele pontou pentru a mari putin si fluxul de benzina, in speranta ca voi echilibra raportul aer-combustibil. Acele saibe nu au facut decat sa faca mai putin deranjanta acea gaura de putere (care inca mai persista)

Pasul doi a constat in comandarea unor saibe cu 0.x mm mai groase (nu mai retin cifrele, mecanicul a masurat cu sublerul electronic). Surpriza a fost ca montant saibele noi, nu am mai putut fixa suficient de bine capacele de plastic care se aseaza deasupra cuielor pontou si solutia mecanicului iar fi fost pilirea acelor plastice pana se potriveau ca inaintea montarii saibelor.

In acel moment am decis ca deja sunt prea multe improvizatii (pilirea respectiva fiind si ireversibila - macar saibele se pot scoate) si i-am cerut sa scoata si saibele existente si m-am decis sa revin la filtrul stock.

 

Asadar, daca este cineva interesat de un filtru K&N foarte putin folosit (sub 300 de km), PM sau tel. 0751183820 si stabilim un pret corect

stimabile am avut aceeasi problema,si solutia este instalarea unui kit jetkit(de la dynojet,schimbi cuiele si diuzele in functie de dotari daca ai sau nu si toba sport) in jur de 120-130euroi si rezolvi problema.plus ca o sa ai cuplu mai mare la turatii mai joase si va merge mult mai lin.

si eu am fost neincrezator in solutia asta dar pana la urma am incercat si am fost placut surprins...daca mai ai nevoie de informatii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...