KMIHAI Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Cine isi da cu parerea ??? B 12 asta din poza are ridicare de poponeata sau nu ?? OARE ?? da are, pt ca roata din spate atinge solul cand e pe standul central am primit ceva puncte? Se pot gasi undeva specificatiile pentru diverse amortizoare (lungimea, in special)? Amortizoarele de pe ce GSXR-uri merg pe B6 Kult? nu stiu unde poti gasii specificatile dar de potrivit se potrivesc...au cam 32cm lungime.daca vrei ,trebe sa-mi ajunga mie unul nou de gsxr dar nu o sa-l mai pun ca deja am corol ridicat si il ridica cu inca vreo 2-3cm.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Am descoperit si eu astazi "the hard way" cat de rahat e amortizorul la B6 Kult. E moale rau si cu pasager parca mergi pe barca. Baietii care si-au pus amortizor de B12, vreo parere in cazul asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Cine isi da cu parerea ??? B 12 asta din poza are ridicare de poponeata sau nu ?? OARE ?? Are. Am descoperit si eu astazi "the hard way" cat de rahat e amortizorul la B6 Kult. E moale rau si cu pasager parca mergi pe barca. Baietii care si-au pus amortizor de B12, vreo parere in cazul asta ? Pentru a multa oara, doar avantaje. Go for it! & use search. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 nu stiu unde poti gasii specificatile dar de potrivit se potrivesc...au cam 32cm lungime.daca vrei ,trebe sa-mi ajunga mie unul nou de gsxr dar nu o sa-l mai pun ca deja am corol ridicat si il ridica cu inca vreo 2-3cm.. Pentru ce model de GSX-R e? Am descoperit si eu astazi "the hard way" cat de rahat e amortizorul la B6 Kult. E moale rau si cu pasager parca mergi pe barca. Baietii care si-au pus amortizor de B12, vreo parere in cazul asta ? Da' ti-o trebuit oleaca. E interesant un lucru. La mine cu pasager motorul pare incomparabil mai stabil. Oare de ce? Cu amortizorul dat pe "7" (pretensionare maxima). Pentru a multa oara, doar avantaje. Go for it! & use search. Daca ar fi sa aleg intre amortizor de B12 si GSX-R... ? Search-ul de pe forum nu m-a ajutat niciodata prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Pentru ce model de GSX-R e? 2001 GSXR 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 2001 GSXR 1000 Si zici tu ca merge un amortizor de GSXR pe B6 kult? Nu prea-mi suride ideea de a-mi ridica kurul cu 2-3 cm, c hiar si cu cel stock mi-e greu sa dau motorul in spate cind e parcat putin in panta. Stateam si ma gindeam acuma... oare daca iei un amortizor muci de pe eBay nu poti sa dai din lac in put? Vad ca-n manuale zice ca amortizorul spate nu e service-able, dar am inteles ca unii il demonteaza totusi ca sa schimbe uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Si zici tu ca merge un amortizor de GSXR pe B6 kult? Nu prea-mi suride ideea de a-mi ridica kurul cu 2-3 cm, c hiar si cu cel stock mi-e greu sa dau motorul in spate cind e parcat putin in panta.Stateam si ma gindeam acuma... oare daca iei un amortizor muci de pe eBay nu poti sa dai din lac in put? Vad ca-n manuale zice ca amortizorul spate nu e service-able, dar am inteles ca unii il demonteaza totusi ca sa schimbe uleiul. pai singurele care se service-aza sunt cele aftermarket gen ohlins... eu l-am luat ca e nou...sincer nici eu nu as avea incredere in unul folosit,nu poti sti cate kg avea persoana care l-a folosit si pe ce drumuri la folosit. tocmai de aia is in dilema daca sa il montez,pt ca ridica poponeata cu inca 2-3 cm ...cel putin asa am auzit.eu la pop-ul meu mi-am pus deja jack-up kit de 4cm...deci ce-i prea mult strica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Banditilor.... Mai lasati problemele tehnice si iesiti la drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 probabil a fost pusa intrebarea de 1 milion de ori . dar o mai pun cu ce sa curat galeriile sa luceasca frumos ? . ele sunt in stare buna, dar murdare . nu vreau sa dau cu ceva solutie sa le stric, de aceea intreb , mersi ok de ce mi-a fost frica nu am scapat , am luat ceva solutie pentru curatat zinc cupru aluminiu ...etc am dat numai peo galerie , si din noanta de galben care avea galeria a iesit cromant ( argintiu) lucios, acuma intrebarea, Acea noanta de galbui ( auriu) asa au iesit galeriile din fabrica sau de la caldura s'au ars asa ? acuma o galerie este perfect lucios argintiu si 3 sunt galbui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Si zici tu ca merge un amortizor de GSXR pe B6 kult? Nu prea-mi suride ideea de a-mi ridica kurul cu 2-3 cm, c hiar si cu cel stock mi-e greu sa dau motorul in spate cind e parcat putin in panta.Stateam si ma gindeam acuma... oare daca iei un amortizor muci de pe eBay nu poti sa dai din lac in put? Vad ca-n manuale zice ca amortizorul spate nu e service-able, dar am inteles ca unii il demonteaza totusi ca sa schimbe uleiul. ala de k1 nu cred ca merge dar iti garantez ca cel de gsxr 750 si 1100 din anii 89-92 se potriveste perfect si e mai bun decat cel de b12 dar nu stiu in ce stare le iei de pe ebay ca totus au ceva vechime si teoretic sunt mai forjate decat ar putea fi unul de b12. ok de ce mi-a fost frica nu am scapat , am luat ceva solutie pentru curatat zinc cupru aluminiu ...etc am dat numai peo galerie , si din noanta de galben care avea galeria a iesit cromant ( argintiu) lucios, acuma intrebarea, Acea noanta de galbui ( auriu) asa au iesit galeriile din fabrica sau de la caldura s'au ars asa ? acuma o galerie este perfect lucios argintiu si 3 sunt galbui nu man ...se face galben cand se incing...mai ales la b12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 ok de ce mi-a fost frica nu am scapat , am luat ceva solutie pentru curatat zinc cupru aluminiu ...etc am dat numai peo galerie , si din noanta de galben care avea galeria a iesit cromant ( argintiu) lucios, acuma intrebarea, Acea noanta de galbui ( auriu) asa au iesit galeriile din fabrica sau de la caldura s'au ars asa ? acuma o galerie este perfect lucios argintiu si 3 sunt galbui lustruieste-le pe toate la fel (argintiu- crom) pentru ca asa vin din fabrica si apoi limpezeste bine cu apa solutia. Se vor ingalbenii ele treptat dupa o perioada sau o "forja" cu mii de ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 m'am speriat initial , am crezut ca sunt nichelate zincate din fabrica , cum e la Honda Dominator , si le-am stricat zilele urmatoare ma pun sa fac si restu is o sa pun o poza cum au iesit. mersi de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 (editat) Banditilor.... Mai lasati problemele tehnice si iesiti la drum Pai eu tocmai am fost la plimbare, dar placerea plimbarii e scazuta cind simti ca pe drum drept (adica nu in curbe), cum dai de asfalt mai naspa, mai-mai ca spatele vrea s-o ia si el "la plimbare" (dar nu in aceeasi directie cu restul motocicletei). Si asta cu pneuri Michelin Pilot Power aproape noi, care-s renumite ca fiind moi, DOT 2006, presiune ok in pneuri si amortizor dat pe pretensionare maxima. ala de k1 nu cred ca merge dar iti garantez ca cel de gsxr 750 si 1100 din anii 89-92 se potriveste perfect si e mai bun decat cel de b12 dar nu stiu in ce stare le iei de pe ebay ca totus au ceva vechime si teoretic sunt mai forjate decat ar putea fi unul de b12. Am inteles, sa arunc o porivire pe eBay sa vad ce gasesc. Editat Mai 17, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Banditilor.... Mai lasati problemele tehnice si iesiti la drum Am iesit. Am fost la o plimbare in 4 (3 choppere si un bandit)...nu ai mai venit ) asa ai zis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dt_yamaha Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Salut, Nu prea am mai scris de multisor pe aici, insa a venit momentul ... . In felul urmator - am un Gsf 1200 N din 2002 pe care doresc sa-l modific. Eu sunt pasionat de plimbari lungi si doresc sa transform N in S. In caz ca stiti pe cineva care imi poate vinde o fata de S sau un loc unde as putea sa gasesc fara sa mananc covrigi 2 luni de acum incolo (gasisem la 1400 Eur ) va rog sa ma informati. In prima instanta, dorec sa vad un model S ca sa imi dau seama exact de ce piese am nevoie (deci daca e cineva din Bucuresti) si asa sa-mi dau seama cat de viabil este proiectul. Am eu o vaga banuiala ca sunt oameni ce au schimbat S cu N si poate mai au piese pe acasa. Numai bine si daca e ceva, lasati un mesaj aici sau PM. Salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Salut, Nu prea am mai scris de multisor pe aici, insa a venit momentul ... . In felul urmator - am un Gsf 1200 N din 2002 pe care doresc sa-l modific. Eu sunt pasionat de plimbari lungi si doresc sa transform N in S. In caz ca stiti pe cineva care imi poate vinde o fata de S sau un loc unde as putea sa gasesc fara sa mananc covrigi 2 luni de acum incolo (gasisem la 1400 Eur ) va rog sa ma informati. In prima instanta, dorec sa vad un model S ca sa imi dau seama exact de ce piese am nevoie (deci daca e cineva din Bucuresti) si asa sa-mi dau seama cat de viabil este proiectul. Am eu o vaga banuiala ca sunt oameni ce au schimbat S cu N si poate mai au piese pe acasa. Numai bine si daca e ceva, lasati un mesaj aici sau PM. Salut! salutare si tie destul de complicat cu modicarea asta... nu ca e cine stie inginerie (astia de la suzuki, din comoditate si economie nu fac modificari mari intre n si s) dar o sa fie greu cu piesele de procurat. vezi cateva pagini mai in urma ca era cineva care facuse transformarea inversa... din s in n si poate va cuplati la ceva piese. banditi s in bucuresti sunt destui! poti de exemplu sa treci miercuri pe la arc si o sa ai de studiu... diversi ani de fabricatie, modele diferite de carene. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 un coleg dezmembreaza Bandit N din 2001 , tot in afara de telescoape si cadru far ...partea fata ... contact PM YM sau 0751223726 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Daca ai nevoie de parbrizul original, il poti gasi la mine in semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carcasi2003 Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 salut, de unde pot cumpara o cheie de bujii pt un bandit de 400? (bucuresti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditt Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Daca ai nevoie de parbrizul original, il poti gasi la mine in semnatura. Salut! se intampla sa gasesc pe undeva un parbriz de 600S din '95? GN77A? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 De la reprezentata Suzuki mi s-a propus cauciuc spate Dunlop Sportmax 208 un kit DID (asta vroiam sa aleg oricum). Nu prea am gasit informatii despre cauciuc, stiti ceva ? Am ales pana la urma Continental Contiforce, am citit lucruri mai bune, sa vedem cum se misca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo3 Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 mai fratilor, stie cineva pe aici de unde pot sa iau si eu ceva piese second-hand pt un bandit din 2000? m-ar interesa o tzeava de furca (ideal ar fi amandoua, dar una s-a intreptat bine, e ok), niste discuri si etrieri pe fata, un disc de spate. ar mai fi o sa, sau daca stiti pe cineva care reconditioneaza sei si le imbraca, mi-a crapat de la soare si de la uzura si ar mai fi lantul de schimbat, de asta as avea nevoie nou, dar nush ce marca exact, eu am DID pe ea, schimbat acum vreo 3 ani, dar am auzit ca si tsubaki sau RK ar fi foarte bune, are cineva idee de unde gasesc si cam la ce preturi? momentan cam atat, sper sa schimb lantul ala cat mai repede ca face destul de urat. multumesc mult si ride safe your bandits, teo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 mai fratilor, stie cineva pe aici de unde pot sa iau si eu ceva piese second-hand pt un bandit din 2000?m-ar interesa o tzeava de furca (ideal ar fi amandoua, dar una s-a intreptat bine, e ok), niste discuri si etrieri pe fata, un disc de spate. ar mai fi o sa, sau daca stiti pe cineva care reconditioneaza sei si le imbraca, mi-a crapat de la soare si de la uzura si ar mai fi lantul de schimbat, de asta as avea nevoie nou, dar nush ce marca exact, eu am DID pe ea, schimbat acum vreo 3 ani, dar am auzit ca si tsubaki sau RK ar fi foarte bune, are cineva idee de unde gasesc si cam la ce preturi? momentan cam atat, sper sa schimb lantul ala cat mai repede ca face destul de urat. multumesc mult si ride safe your bandits, teo. o sha am eu e impecabila,eu mi-am pus de gel,daca te intereseaza da-mi un pm cu o adresa de mail unde sa-ti trimit poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 mai fratilor, stie cineva pe aici de unde pot sa iau si eu ceva piese second-hand pt un bandit din 2000?m-ar interesa o tzeava de furca (ideal ar fi amandoua, dar una s-a intreptat bine, e ok), niste discuri si etrieri pe fata, un disc de spate. ar mai fi o sa, sau daca stiti pe cineva care reconditioneaza sei si le imbraca, mi-a crapat de la soare si de la uzura si ar mai fi lantul de schimbat, de asta as avea nevoie nou, dar nush ce marca exact, eu am DID pe ea, schimbat acum vreo 3 ani, dar am auzit ca si tsubaki sau RK ar fi foarte bune, are cineva idee de unde gasesc si cam la ce preturi? momentan cam atat, sper sa schimb lantul ala cat mai repede ca face destul de urat. multumesc mult si ride safe your bandits, teo. E un nene care dezmembra (prin primavara) un Bandit, dar din '96. Il gasesti la 0766.270686 (Cosmin). E posibil sa ti se potriveasca unele piese. Daca vrei sa fii sigur cauta aici codul piesei pt. '96 si aici pt. 2000, daca sint identice piesa e compatibila. Reconditionari de sei: celebrul Darian, ID de YM darianvn750. Ceva mai sus cineva-mi spunea ca se poate rezolva si cu un tapiter. Eu am kit Tsubaki. Il am de citeva mii de km si pina acuma e ok, l-am intins o singura data (doar citiva milimetri) si acum e inca in interval. Nici nu l-am forjat, ce-i drept. Eu l-am luat de la reprezentanta Honda din Iasi, care l-a adus de la Honda Bucuresti, incearca acolo (deobicei au pe stoc si poti lua chiar pe loc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo3 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 multam mult caline, chiar o sa-l sun pe tipul ala sa vad daca mai are ceva ramas din ea, poate cine stie, am noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.