razvanusv Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Emppu, nu-i problema, ca intentionam sa stam tot uichendul. Macar iesim si noi la o bericioaica de duminica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Emppu, nu-i problema, ca intentionam sa stam tot uichendul. Macar iesim si noi la o bericioaica de duminica Absolut! Vedeti ca duminica pe la 12 se implanta intalnirea saptamanala (una dintre ele, cealalta e joi seara) a sibienilor. Locatia este Padurea Dumbrava, la Camping. Daca vreti va iau eu de unde sunteti cazati si merem impreuna acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macosoft Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Am si eu o intrebare intrebatoare pentru Banditi cu S: Cum pun semnalizarea la loc dupa ce a intrat in interior? Mi-a scapat pe partea dreapta, si semnalizarea sarit de la locul ei. Nu cade, dar joaca pe acolo. Am tras de ea, am impins, sa o pun la loc dar nu vrea nici in ruptul capului. Trebuie sa dau carena jos? Voi cum o puneti inapoi? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea2008@yahoo.com Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Vezi poate gasesti aici,http://www.manualedereparatie.info/downloa...-reparatie.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Am si eu o intrebare intrebatoare pentru Banditi cu S: Cum pun semnalizarea la loc dupa ce a intrat in interior? Mi-a scapat pe partea dreapta, si semnalizarea sarit de la locul ei. Nu cade, dar joaca pe acolo. Am tras de ea, am impins, sa o pun la loc dar nu vrea nici in ruptul capului. Trebuie sa dau carena jos? Voi cum o puneti inapoi? Multumesc! Eu am rezolvat asta la reprezentanta, nu stiu cum, nici mie nu imi intra cum trebuie. Vezi totusi ca are un surub pe interior, poate ca se desface si separa cauciucul negru de cel gri si apoi sa se reasambleze fiecare pe partea lui. E doar o presupunere, dar merita sa incerci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macosoft Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 (editat) Mersi de raspunsuri mircea si RvsS. Am rezolvat. Pana acum am avut nevoie de urmatoarele: 1. Setare ceas 2. Resetare Trip A si Trip B 3. Repunere semnalizare in locul ei Am gasit de unul singur raspunsurile "mesterind" la ea (poate sunt necesare altor forumisti): 1. Se tin apasate ambele butoane (Select si Adjust) cam 5 secunde pana incep sa clipeasca minutele din ceas. Cu Adjust se modifica in plus minutele, iar cu Select se muta "clipoceala" pe ora care se modifica apoi cu acelasi Adjust. 2. Se apasa Select pana se ajunge la Trip A sau la Trip B (depinde pe care vrem sa-l resetam) apoi se tine apasat Adjust timp de 5 secunde pana apare 0. 3. Semnalizarea are pe interior un surub care trebuie desfacut pentru a separa garnitura de semnalizare. Se trage in exterior semnalizarea si apoi se pune surubul inapoi pentru a strange garnitura in carena. Asfalt uscat! Editat Iunie 5, 2009 de macosoft Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faur Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Salut "banditi", revin si eu ca o moara stricata... chiar nu exista un loc de intalnire a banditilor???! Ca dupa cat vad pe aici suntem destul de multi!! Mie chiar mi-ar placea sa vin sa ma intalnesc, mai stam la o vorba, mai schimbam impresii... Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 (editat) Salut "banditi", revin si eu ca o moara stricata... chiar nu exista un loc de intalnire a banditilor???! Ca dupa cat vad pe aici suntem destul de multi!! Mie chiar mi-ar placea sa vin sa ma intalnesc, mai stam la o vorba, mai schimbam impresii... Noroc! Salut ! Nu stiu sa existe acest loc , dar poate ne vorbim aici pe forum si o punem de o intalnire intr-o zi.Poate chiar weekendul acesta daca pot si restul baietilor , mie imi este indiferenta locatia , deci va las pe voi sa o alegeti .. doar anuntati. Editat Iunie 5, 2009 de spn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 macosoft - ma bucur ca a mers cum credeam. Pentru orice alte dileme poti scrie aici, ma uit in manual si iti spun. Problema cu ceasul am avut-o si eu si am pus raspunsul cateva pagini in urma, dar stiu ca sunt 300 si e mai greu sa gasesti ce te intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo3 Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 ne vedem maine la ora 12:00-12:30? eu zic sa ne vedem la arc pt inceput, si vedem pe urma daca gasim un alt loc, mai special pentru intalnire. eu o sa fiu pe acolo in jur de 12, cine vrea sa vina e bine-venit, sper sa fie frumos afara. si chiar daca nu e frumos tot o sa trec pe acolo ) cele bune, teo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Am reusit renovarile la fiara Drept urmare : janta de 5.5 cu cauciuc de 180/55/ZR17 Supercorsa , amortizor de pe 1200 si kit de lant DID E SUPERBA !! E ca si cum m-am indragostit din nou Manevrabilitate si faptul ca nu se mai da pe spate la accelerari Cat despre intalnirea de maine la 12.. maine torn betoane pe la curte...pe seara cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 ne vedem maine la ora 12:00-12:30? eu zic sa ne vedem la arc pt inceput, si vedem pe urma daca gasim un alt loc, mai special pentru intalnire. eu o sa fiu pe acolo in jur de 12, cine vrea sa vina e bine-venit, sper sa fie frumos afara. si chiar daca nu e frumos tot o sa trec pe acolo ) cele bune, teo. teo, doi banditi pleaca azi dimineata pe drumuri inca nebatute de vreun bandit. de saptamana viitoare vin si eu daca ramane locul de intalnire la arc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 Emppu, ne vedem duminica la camping in padurea dumbrava Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Emppu, ne vedem duminica la camping in padurea dumbrava Noa... da io am fo acolo si n-ai vint. Daca mai esti prin SB si intri pe net.. ai nr meu pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 (editat) Iaca am fo' la intrunire la Bacau unde am baut fo' citeva beri (si) cu dom' Macke (ce-au facut banditii nostri cit i-am lasat singuri nu stim da' pareau cuminti). In sfirsit mi-am satisfacut obsesia si am vazut 200 km/h pe bordul banditaniei mele, pacat ca nu am reusit mai mult (misto senzatia cind vezi cum se apropie de tine masina din fata si stii ca placutele de frina inca sint in rodajul incipient ). Am vazut doar un B12 Kult si un S sau doua (Kult sau Pop) si un Neo. Btw, cum ziceam mai sus am pus si eu placute EBC pe fata (organice, am mers pe ideea ca maninca discurile mai putin ca cele sinterizate, avind in vedere ca ale mele is cam roase la limita plus ca cele sinter se cam zice ca scirtiie, cele de pe spate imi scirtiie si-n ziua de azi de mi se face jena). Pus si furtunuri HEL (doar fata), 2 pornind direct din pompa (scos repartitorul). Mi-e greu sa spun daca sint mai bune ca cele stock, placutele avind doar 250 de km, dar e clar ca senzatia la maneta e diferita. Si acuma o sa va marturisesc ceva: pe linia unor reduceri de costuri drastice am decis sa nu mai pun consumabile scumpe pe mobra. Nu mai pun lichid de frina Motul, ung lantul numai cu ulei de transmisie, nu mai pun filtre si placute scumpe, si cel mai mult si mai mult am decis sa pun ulei de masina. Nu glumesc. Am vorbit cu mai multa lume si am ajuns la concluzia ca e ceva putred la mijloc cu uleiurile moto. PS: drept urmare au devenit disponibile si furtunurile fata (cel de la pompa la repartitor il am in 2 exemplare) + banjo bolts-urile aferente (si garniturile). Editat Iunie 7, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 PS2: o sa fac niste reclama ne-mascata si chiar nesimtita unui nene de la care am luat placutele de frina. Ii zice Bogdan, e din Iasi, motorist si el si il gasiti la bogdanromaroda@yahoo.com si 0722.238039. Are preturi mici si aduce piesele f. repede (mie mi-au venit placutele in 2 zile). Aduce cam orice consumabile + piese OEM sau aftermarket (mi-a zis ca vin la fel de repede). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 (editat) cel mai mult si mai mult am decis sa pun ulei de masina. Nu glumesc. Am vorbit cu mai multa lume si am ajuns la concluzia ca e ceva putred la mijloc cu uleiurile moto. Caline, sper ca glumesti cu uleiul de masina. Nu sunt expert dar turatiile sunt diferite, plus ca la motocicleta acelasi ulei unge si ambreiajul si cutia si motorul, si mai si raceste, iar la masina nu. Treaba ta, insa sfatul meu e sa iti vezi de treaba si sa ii dai ulei de motor. Risti sa dai o palma la un c.acat si o sa bagi bani in el apoi de nu o sa te opresti in veci. Cheia e la tine. Editat Iunie 7, 2009 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 (editat) Caline, sper ca glumesti cu uleiul de masina. Nu sunt expert dar turatiile sunt diferite, plus ca la motocicleta acelasi ulei unge si ambreiajul si cutia si motorul, si mai si raceste, iar la masina nu. Treaba ta, insa sfatul meu e sa iti vezi de treaba si sa ii dai ulei de motor. Risti sa dai o palma la un c.acat si o sa bagi bani in el apoi de nu o sa te opresti in veci. Cheia e la tine. Nu glumesc. Daca-mi dai un argument solid renunt la ideea asta. Care sint argumentele mele? 1. Contra: in manualul de Bandit scrie "use only SAE SF/SG oil etc" 2. Pro: cica in manualele motoarelor vechi zice doar 10W40. E drept ca nu am probat (pre '90), mi-a zis doar cineva. O sa caut un manual din asta sa verific. Exista motoare din anii '70 care merg si acum bine-merci (doar consumabilele schimbate). Citi din noi am vazut macar (nu zic facut acei km) motor cu 200 de mii de km ca sa putem fi asa de categorici in legatura cu intetinerea? Daca punctul 2 e valid, ce explicatie poti sa-mi dai? Chestia cu turatiile mai mari e bullshitul tipic. Nu vad ce legatura are. Uleiul 10W40 e ulei 10W40 si la 2000 si la 8000 de ture. Daca sa zicem ar fi ceva legat de turatie ar fi recomandata alta viscozitate. Plus ca la 8000 de ture uleiul are cu totul alta presiune decit la 2000, si ungerea creste proportional. Am informatii (e drept, nu probate) cum ca anumiti care manica cacuta pe forum ca daca pui ulei de masina in motor crapa dupa 100 de km folosesc in realitate tot ulei auto, ca le place sa faca misto (de noi). Oricum, mai studiez, ca pina la urmatorul schimb de ulei mai am vreo 4000 de km. Si ca sa mai dau putin subiect de controversa, daca uleiul moto ar avea proprietati superioare de ungere (vezi-Doamne, ar fi nevoie pt. turatiile mari), asta nu ar avea efect negativ ambreiajul? Nu se bat oleaca cap in cap? Editat Iunie 7, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 (editat) Nu glumesc.Daca-mi dai un argument solid renunt la ideea asta. Care sint argumentele mele? 1. Contra: in manualul de Bandit scrie "use only SAE SF/SG oil etc" 2. Pro: cica in manualele motoarelor vechi zice doar 10W40. E drept ca nu am probat (pre '90), mi-a zis doar cineva. O sa caut un manual din asta sa verific. Exista motoare din anii '70 care merg si acum bine-merci (doar consumabilele schimbate). Citi din noi am vazut macar (nu zic facut acei km) motor cu 200 de mii de km ca sa putem fi asa de categorici in legatura cu intetinerea? Daca punctul 2 e valid, ce explicatie poti sa-mi dai? Chestia cu turatiile mai mari e bullshitul tipic. Nu vad ce legatura are. Uleiul 10W40 e ulei 10W40 si la 2000 si la 8000 de ture. Daca sa zicem ar fi ceva legat de turatie ar fi recomandata alta viscozitate. Plus ca la 8000 de ture uleiul are cu totul alta presiune decit la 2000, si ungerea creste proportional. Am informatii (e drept, nu probate) cum ca anumiti care manica cacuta pe forum ca daca pui ulei de masina in motor crapa dupa 100 de km folosesc in realitate tot ulei auto, ca le place sa faca misto (de noi). Oricum, mai studiez, ca pina la urmatorul schimb de ulei mai am vreo 4000 de km. Si ca sa mai dau putin subiect de controversa, daca uleiul moto ar avea proprietati superioare de ungere (vezi-Doamne, ar fi nevoie pt. turatiile mari), asta nu ar avea efect negativ ambreiajul? Nu se bat oleaca cap in cap? Ti-am zis ca nu ma pricep si nu mi-am pus asa de in detaliu problema, insa eu unul nu as risca. Intreb totusi, de ce crezi ca acelasi 10w40 este si in varianta moto si auto?Sa fie acelasi ulei si sa minta pe fata? Pretul de multe ori nici macar nu difera, mai ales daca e facut de firma care face si pt auto si pt moto, dar totusi, de ce este si si? Chiar numai din ratiuni de marketing? Un amic a pus ulei auto in motor de musai, Mobil , acuma ii patineaza in draci ambreiajul, nu zic, poate nu aia e cauza. Eu, asa novice cum sunt in domeniul asta, am simtit diferenta intre 2 uleiuri MOTO, respectiv Mobil si Castrol. Asta ma pune si mai tare pe ganduri. Vascozitatea era aceeasi, motorul acelasi. Dar eu nu incerc sa te conving, ti-am zis doar parerea ( cu toate ca nu mi-ai cerut-o ). Editat Iunie 7, 2009 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Ti-am zis ca nu ma pricep si nu mi-am pus asa de in detaliu problema, insa eu unul nu as risca. Intreb totusi, de ce crezi ca acelasi 10w40 este si in varianta moto si auto?Sa fie acelasi ulei si sa minta pe fata? Pretul de multe ori nici macar nu difera, mai ales daca e facut de firma care face si pt auto si pt moto, dar totusi, de ce este si si? Chiar numai din ratiuni de marketing? Un amic a pus ulei auto in motor de musai, Mobil , acuma ii patineaza in draci ambreiajul, nu zic, poate nu aia e cauza. Eu, asa novice cum sunt in domeniul asta, am simtit diferenta intre 2 uleiuri MOTO, respectiv Mobil si Castrol. Asta ma pune si mai tare pe ganduri. Vascozitatea era aceeasi, motorul acelasi.Dar eu nu incerc sa te conving, ti-am zis doar parerea ( cu toate ca nu mi-ai cerut-o ). Eu in chestia cu diferente intre uleiuri nu cred. Uleiul are o viscozitate si gata, daca ar fi mai mult de atit abia atunci ar fi minciuna pe fata. Din cite am vazut eu pretul la uleiurile moto e DUBLU, cel putin. Ideea e ca oamenii tre' sa faca bani. Asta e viata, ne trebuie bani ca sa avem ce minca, unde sa dormim si ce sa f.utem. A, si ca sa punem bezina in moto Si cum si Castrol, Motul, Mobil etc sint niste firme de oameni, fac si ei ce pot sa cistige mai multi bani Daca ar fi s-o luam asa, am pune botu' la reclama aia veche la Colgate, si-am crede ca daca freci oul cu pasta de dinti si-l bagi in acid clorhidric, ramine intact unde ai dat cu pasta Sau ca pui tricou alb in noroi, ulei moto, c.acat si cerneala, dupa care-l bagi o ora la masina cu Dero-minune, iese imaculat. Aia nu e minciuna pe fata? Nu ma luati in seama, inca-s obosit dupa intrunire. PS: nici eu nu vreau sa conving pe nimeni, dar poate din discutie aflam fiecare ceva util. Dar mi-ar placea daca as convinge pe vreo 2 sa nu mai dea bani pe kkturile alea de spray de uns si curatat Motul si sa treaca pe ulei de transmisie PS2: eu chiar o sa caut pe net ce e SAE SF/SG, sa vad daca e un standard oficial si ce zice exact. Poate nici nu exista ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Salutare si bine v-am gasit, Sunt proaspatul posesor al unui Suzuki Bandit 600 din 2003. Poze: 4 U BANDITS : Toate bune, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 (editat) Eu in chestia cu diferente intre uleiuri nu cred. Uleiul are o viscozitate si gata, daca ar fi mai mult de atit abia atunci ar fi minciuna pe fata.Din cite am vazut eu pretul la uleiurile moto e DUBLU, cel putin.... Prietene, postezi mult, cauti putin. Nu am nimic personal cu tine, dar s-a discutat si aici pe banditmania cat si pe forum de nenumarate ori problema uleiurilor. Nu reprezint nici o firma de uleiuri si nu am vreun interes ca mobra ta sa mearga bine in continuare. Uleiul nu are doar o vascozitate si gata. Are o gramada de alte substante in amestec. Sa mergi cu anumite uleiuri auto nu e neaparat rau, dar majoritatea au diversi aditivi meniti sa reduca frecarea. Acestia vor face ambreiajul banditului sa patineze garantat. De asemenea uleiurile auto au mai putin zinc (pentru a nu distruge catalizatoarele), pe cand un ulei moto corespunzator banditului are mai mult. Acesta reduce uzura culbutorilor si axelor. Iar ca pret? Un ulei corespunzator (motul 5100 10w40 4L) e in jur de 150 ron in magazin. Ce bagi tu mai ieftin? Baftalau si cerceteaza inainte sa dai cu paru ca devi post-whore. Vrrrrrum Editat Iunie 7, 2009 de alex-bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 (editat) Salutare si bine v-am gasit, Sunt proaspatul posesor al unui Suzuki Bandit 600 din 2003. ... Toate bune, Alex Fain motorul, mai ales ca e deja putin aranjat. Si mai bine ca-i Pop, zic ca are niste mici avantaje fata de Kult. Prietene, postezi mult, cauti putin. Nu am nimic personal cu tine, dar s-a discutat si aici pe banditmania cat si pe forum de nenumarate ori problema uleiurilor. Nu reprezint nici o firma de uleiuri si nu am vreun interes ca mobra ta sa mearga bine in continuare. Uleiul nu are doar o vascozitate si gata. Are o gramada de alte substante in amestec. Sa mergi cu anumite uleiuri auto nu e neaparat rau, dar majoritatea au diversi aditivi meniti sa reduca frecarea. Acestia vor face ambreiajul banditului sa patineze garantat. De asemenea uleiurile auto au mai putin zinc (pentru a nu distruge catalizatoarele), pe cand un ulei moto corespunzator banditului are mai mult. Acesta reduce uzura culbutorilor si axelor. Iar ca pret? Un ulei corespunzator (motul 5100 10w40 4L) e in jur de 150 ron in magazin. Ce bagi tu mai ieftin? Baftalau si cerceteaza inainte sa dai cu paru ca devi post-whore. Vrrrrrum Nush cum sa zic da' eu n-am vazut preturile astea. Legat de catalizatoare, cam tot ce e moto post 2000 si ceva are catalizator. Asta cum au rezolvat-o? Din nou: cum explici faza cu motoarele vechi, de care am scris mai sus, presupunind ca e adevarata? Daca nu e, retrag ce am zis. Eu tocmai de asta am scris aici, ca sa schimbam niste info. Spre deosebire de altii, unii chiar postatori pe acest thread, nu consider ca le stiu pe toate, doar imi pun niste intrebari. Cum ziceam, n-o sa fac orbeste treaba asta, o sa cercetez bine inainte. Initial nici nu voiam sa aud de varianta asta, dar am mai citit una alta, am mai vorbit cu diversi si nu mai sint asa de sigur pe ce stiam. Post whore n-o sa fiu, sint destui altii care joaca rolul asta f bine Editat Iunie 7, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Zilele care vin sper sa imi fac timp sa intru la IMPAR sa verific pretul la 5100, dar parca nu era mult peste 150 lei 4 litri. PS: eu voi ramane la sprayuri de uns si curatat .. si la uleiuri de moto. Eu is mai conservator si merg pe principiu ca daca nu e stricat nu tre sa il repari, tradus prin: pana acum am pus motul si e ok, de curatat lantul l-am spalat si curatat si iarasi e ok ... deci..de ce sa schimb? In Praktiker am gasit spray de curatat si uns lanturi pentru moto, made in Jermani, primul 14 lei, ultimul 31 parca. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 (editat) Fain motorul, mai ales ca e deja putin aranjat. Si mai bine ca-i Pop, zic ca are niste mici avantaje fata de Kult. Nush cum sa zic da' eu n-am vazut preturile astea. Legat de catalizatoare, cam tot ce e moto post 2000 si ceva are catalizator. Asta cum au rezolvat-o? Din nou: cum explici faza cu motoarele vechi, de care am scris mai sus, presupunind ca e adevarata? Daca nu e, retrag ce am zis. Eu tocmai de asta am scris aici, ca sa schimbam niste info. Spre deosebire de altii, unii chiar postatori pe acest thread, nu consider ca le stiu pe toate, doar imi pun niste intrebari. Cum ziceam, n-o sa fac orbeste treaba asta, o sa cercetez bine inainte. Initial nici nu voiam sa aud de varianta asta, dar am mai citit una alta, am mai vorbit cu diversi si nu mai sint asa de sigur pe ce stiam. Post whore n-o sa fiu, sint destui altii care joaca rolul asta f bine - dupa 2000 catalizatoare? mai incolo nitel, mai ales suzuki. - repet, fiecare motor cu tipul lui de ulei, eu vorbeam strict de bandit, care pe motorul dulap (aer ulei) nu are catalizator indiferent de an 95-2006 - nu am timp sa imi dau cu parerea despre niste chestii presupuse, discutam in argumente clare daca vrei, nu ai mythbusters pe aici. ps: motul 5100 10w40 la 4L e 150 pretul recomandat de importator, nu ceva discount pe undeva. adica il gasesti pana in pretul asta de cumparat. as zice ca iti pun bidonul ramburs pe curier, dar nu stiu daca merita costul. Editat Iunie 7, 2009 de alex-bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.