Rasan Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Salutari posesori de Bandit! De o saptamana sunt posesorul unui Bandit 600N din 97. motorul are 31000km si merge brici, dar are cauciucurile chele si pana la primavara nu o sa dispun de bani sa i le schimb, deci intra la iernat de acum. Pt primavara mi-am propus cauciucuri noi, ulei si filtru de ulei, filtru de aer, bujii si curatat si sincronizat carburatoare. Dar ma e mult pana departe, pana vine primavara tre sa treaca iarna! Cum pun motorul la iernat? Procedez ca la GS 500 pe care l-am avut innainte, adica facut plin, pus pe cricul central, luat bateria in casa, astupat toba cu o carpa? Sau mai trebuie si altceva? P.S. am pus si o poza cu motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Salut , Cam tarziu , dar mai bine decat niciodata....AM SI EU BANDIT de astazi... Sper ca mai vine vremea frumoasa sa ma bucur si eu putin de el... Am si poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macosoft Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Io-te dom'le cum apar banditii pe frig mai ceva decat in sezon. Cred ca sunt si preturi bune pe vremea asta. Bun venit baieti, sa le stapaniti sanatosi si fara evenimente naspa! yrkalex: 2002? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 (editat) Ovi, te invit sa desfaci complet motocicleta, sa vezi cit injuri facind asta. dupa ce o sa petreci un weekend stind in genunchi linga ea o sa te convingi ca nu prea-ti vine sa te bazezi pe un "cred ca o sa reziste". e un chin s-o desfaci, ca sa nu mai zic de remontat. n-o revopsesc pt. ca mi s-a sculat mie sa-i schimb culoarea, ci pentru ca incepuse sa arate jalnic. nu intentionez sa o revopsesc tot jalnic. cadrul e supus la vibratii, se flexeaza, se indoaie, se incalzeste de la motor (dupa care eventual se raceste brusc cind e frig afara), sare mizerie pe el. nu e ca si cum ai vopsi o capota de masina. de ce crezi ca jantele sint vopsite doar electrostatic din fabrica?pe mine m-a asigurat cineva ca a vazut cadru dat cu lac care dupa un an arata jalnic si-l cred. nu stiu ce-s alea lacuri de calitate si lacuri de necalitate, pentru ca daca e sa ma iau dupa miticii incompetenti de la vopsitorii cu siguranta toate sint bune. dat fiind ca e iarna oricum citeva luni n-o sa merg pe motor. am scris ce-am scris mai sus doar ca avertisment pentru eventualii amatori de-asa ceva. stiu nu e o munca usoara ,dar nu e ogligatoriu sa stai in genunchi o girafa te ajuta mult ...eu mi-am adus banditu acasa intr-un peugeot 106 ..demontat aproape total ...decat motoru mai era pe cadru...si nu a fost usor de montat ... dar daca vrei sa iasa ceva frumos trebuie depus si putin efort ... Rasan' frumos ...sa il stapanesti sanatos ...si km fara incidente ... Yrkalex frumos bandit ...multi km fara incidente ...si asfalt incins Editat Noiembrie 5, 2009 de Ovi_zd3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Rasan: spor cu noul Bandit. Iernatul e cam cum l-ai descris cu plusuri si minusuri, in functie de proprietar. Eu asez moto pe ridicatoare (acum va fi pe fata, intrucat cauciucul spate e distrus si nu are rost sa-l crut punandu-l suspendat), nu fac plin (mi se pare o prostie ) si nu acopar toba deloc. NU am mai pornit-o si nici nu am s-o pornesc pana la primavara, deci aia cu condensul e inaplicabila, locul unde sta are umiditate scazuta, aer uscat, deci nu-mi fac probleme. Bateria o iau in casa si din cand in cand mai pun un consumator pe ea si apoi o incarc. Sa fie intr-un ceas bun si sa te bucuri de ea!! yrkalex: frumoasa, sa o stapanesti sanatos si mare grija la asa-zisa vreme buna!!! E frig, cauciucurile sunt reci ... Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rasan Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Rasan: spor cu noul Bandit. Iernatul e cam cum l-ai descris cu plusuri si minusuri, in functie de proprietar. Eu asez moto pe ridicatoare (acum va fi pe fata, intrucat cauciucul spate e distrus si nu are rost sa-l crut punandu-l suspendat), nu fac plin (mi se pare o prostie ) si nu acopar toba deloc. NU am mai pornit-o si nici nu am s-o pornesc pana la primavara, deci aia cu condensul e inaplicabila, locul unde sta are umiditate scazuta, aer uscat, deci nu-mi fac probleme. Bateria o iau in casa si din cand in cand mai pun un consumator pe ea si apoi o incarc. Sa fie intr-un ceas bun si sa te bucuri de ea!! yrkalex: frumoasa, sa o stapanesti sanatos si mare grija la asa-zisa vreme buna!!! E frig, cauciucurile sunt reci ... Asfalt uscat! Merci de sfaturi! Eu o sa schimb oricum ambele cauiucuri deci nu o sa ma complic sa suspend motorul! Faza cu condensu mi se pare aberatie, nu pot sa cred ca din o armata aia de ingineri japonezi nu i-a trecut prin cap macar unuia ca motorul asta o sa fie pornit si sub -5 grade. mie GS-ul mi-a pornit tota iarna si locuiesc in brasov, plus ca Banditul am inteles ca are si "carb heaters". cum a venit iarna nu va urez asfalt uscat.... va urez "bere'n halba!' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 @Michio: daca citeai si ce-am scris observai ca sint in Iasi multumesc de oferta, dar nu merita bataia de cap sa-l duc pina la Sibiu (timp si $$$). exista si-n Iasi citeva firme care fac vopsire electrostatica si/sau sablare. DAR e ceva bataie de cap chiar numai ca sa le gasesti. doar prin PCR (pile/cunostinte/relatii) dai de ele, nu-si fac reclama. am aflat ieri de un loc care face sablare cu nisip extrem de fin dar ramine de vazut daca pot sa-l fac acolo, in mod normal nu presteaza servicii. e grele. Mesaj completat plus ca Banditul am inteles ca are si "carb heaters". "carb heaters" are doar modelul pt. UK, daca nu ma-nsel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 (editat) Salut noilor banditi, sa-i calariti fericiti.! Caline ....tare semnatura. Editat Noiembrie 6, 2009 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Caline ....tare semnatura. Jon LaJoie. cauta pointless profanity 1 si 2. sa-l vezi pe ce ton serios o zice, eu am ris vreo 5 minute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Io-te dom'le cum apar banditii pe frig mai ceva decat in sezon. Cred ca sunt si preturi bune pe vremea asta. Bun venit baieti, sa le stapaniti sanatosi si fara evenimente naspa! yrkalex: 2002? Din 2001 ... 20000 km. Pret bun pe criza asta . dar trebuie sa fac ITP-ul , si s-o inscriu pe numele meu . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Hei hei hei .. am facut si eu un ultim tur cu banditul astazi spre iernat. Dupa cazatura de acum cateva pagini am dus-o la Asu11. Am lasat-o 3 zile la el. In astea 3 zile am avut urmatoarele : schimbat capac baie stanga, reglat, sincronizat ( de vro cateva ori ) , ulei Castrol schimbat + filtru, desfacut baia in partea dreapta pentru ca nu statea bine la relanti si s-a gandit omu ca e de la lipsa de suruburi de la cititor, strans din buci , gasit al 3-lea surub in baie. Carburatoarele sunt reglate putin ciudat . Nu sunt toate, pe vacuumetru in aceeasi zona; cele 2 centrale sunt putin mai jos "datorita modului in care se racesc". O data la 5 scantei vro 1 ratata la al 2-lea cilindru cat timp nu dau din maneta : solutie probabila bobine noi. Am schimbat si garniturile de adminisie de la carburatoare cu ocazia asta. Toate bune si frumoase mai putin faptul ca atunci cand a fost data evacuarea jos a fost sectionat capul unui surub care prindea evacuarea de blocul motor. Am stat langa om 4 ore de dat gauri in surub ca sa-l scoatem cu torsul dar nu a vrut. Momentan suna ca un monocilindru fara evacuare . Suna tareee, dar din pacate trebuie fixat. Motorul trage bine rau. Sta mult mai bine la relanti dar dupa incalzire, pana atunci se comporta ca al lui Calin. In fine momentan este o corcitura de rosu si verde multumita bandit_mik. Consum 5% mers 6000 rot/min. Sa traiasca ASU, a facut o treaba buna ... si iti returnez cat de repede pot bobina aia imprumutata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 Toate bune si frumoase mai putin faptul ca atunci cand a fost data evacuarea jos a fost sectionat capul unui surub care prindea evacuarea de blocul motor. Am stat langa om 4 ore de dat gauri in surub ca sa-l scoatem cu torsul dar nu a vrut. daca citeai ce mai scrie lumea pe aici scapai fara gaurit surubul... rideati de mine cind ziceam ca daca motorul se incalzeste prea repede poata sa aiba o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 rideati de mine cind ziceam ca daca motorul se incalzeste prea repede poata sa aiba o problema Ah ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Ah ? nevermind, oricum observ ca daca spui ceva util sa mai ajuti omu' tot degeaba e, ca lumea ori nu citeste, ori nu ia in seama. nu mai bine vorbim despre ce filme am mai vazut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Pentru cei care incep a strange bani pentru sezonul urmator si vor sa cumpere ulei, filtre, baterie, etc etc... am trecut zilele trecute pe la IMPAR. Baterie VARTA de 8AH 144 lei. Litrul de 5100 10W-40 pe la 52 lei, 7100 10W-40 la 60 lei. Aveau si la 4 litri. Am mai vazut un OSRAM H4 night breaker sau ceva de genul pe la 30 lei pe care ma tenteaza sa-l iau. Pana una alta, am ramas surprins de faptul ca pe baza codului de la filtrul de ulei pot comanda si filtrul pe langa ulei si alte piese de prin catalogul lor. Eu cred ca preturile sunt ok, mai ales ca accepta si plata cu carduri (credit). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Pentru cei care incep a strange bani pentru sezonul urmator si vor sa cumpere ulei, filtre, baterie, etc etc... am trecut zilele trecute pe la IMPAR. Baterie VARTA de 8AH 144 lei. Litrul de 5100 10W-40 pe la 52 lei, 7100 10W-40 la 60 lei. Aveau si la 4 litri. Am mai vazut un OSRAM H4 night breaker sau ceva de genul pe la 30 lei pe care ma tenteaza sa-l iau. Pana una alta, am ramas surprins de faptul ca pe baza codului de la filtrul de ulei pot comanda si filtrul pe langa ulei si alte piese de prin catalogul lor. Eu cred ca preturile sunt ok, mai ales ca accepta si plata cu carduri (credit). Macke, cel putin de baterie pot sa-ti zic ca am citit undeva ca s-ar putea lua Yuasa la preturi chiar mai mici (doar ca nu mai stiu unde). Osram-ul ala poti sa-l iei, ca nu-i un capat de tara 30 de RON, dar poti si sa iei teapa pe care-am luat-o eu cu Philipsul ala care ar fi trebuit sa faca din noapte zi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Eu am gasit la selgros baterii VICTOR la 160 lei. O Varta la 144 lei, eu zic ca merita. Anyway...fiecare face ce vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Eu am gasit la selgros baterii VICTOR la 160 lei. O Varta la 144 lei, eu zic ca merita. Anyway...fiecare face ce vrea ei, na, normal ca fiecare face ce vrea, ca doar n-am ajuns sa ne scobim in nas doar cind ne dau membrii forumului accept doar ca-ti spun ca becurile "standard" (non-xenon) sint fix-plix, intr-o masura mai mare sau mai mica. spunea Emppu mai demult (si cred ca avea dreptate) ca la Kult oglinda farului e un rahat si nu e in stare sa evidentieze suficient diferentele dintre becuri. cu farurile aftermarket pe care le am iti zic sincer ca nu se observa NICI O DIFERENTA intre un bec de 2 parale si un Philips din ala smecher (avind doua faruri mi-e mai usor sa le compar). daca vrei lumina pe bune... xenon cred ca e solutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Avand in vedere vremea frumoasa, ne strangem la arc ? Cosmin ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Avand in vedere vremea frumoasa, ne strangem la arc ? Cosmin ? Din pacate sunt la serviciu pana dupa 12 noaptea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 @Michio Suzuki: o sa rizi de mine, da' ce ziceai de intreprinderea aia (din Sibiu?) de vopseste cadre? sa stii ca parca m-as gindi si la varianta ta... pina acum nu am gasit in Iasi un loc unde sa fiu convins ca fac o teraba ca lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p3rf3c7 Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 (editat) Am nevoie de o adresa a unui service din Bucuresti unde imi pot indrepta o janta de fata.Am un GSX750 Inazuma (seamana cu banditul de 600)si am luat cu roata din fata un colt de la un canal si s-a strambat in exterior in forma unui mic triunghi cam de 3 cm latime.Multumesc mult. Editat Noiembrie 11, 2009 de p3rf3c7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
michio suzuki Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 (editat) @Michio Suzuki:o sa rizi de mine, da' ce ziceai de intreprinderea aia (din Sibiu?) de vopseste cadre? sa stii ca parca m-as gindi si la varianta ta... pina acum nu am gasit in Iasi un loc unde sa fiu convins ca fac o teraba ca lumea Stau foarte prost cu timpul liber, de aceea n-o sa-ti dau un raspuns imediat, dar iti promit ca o sa merg la fabrica respectiva si o sa discut toate detaliile si vobesc si cu prietenul asta al meu florin care sableaza. abia saptamana viitoare o sa am timp sa fug pana la fabrica si o sa-ti scriu atunci ce si cum, culori, costuri... numai bine, cata. Editat Noiembrie 12, 2009 de michio suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Stau foarte prost cu timpul liber, de aceea n-o sa-ti dau un raspuns imediat, dar iti promit ca o sa merg la fabrica respectiva si o sa discut toate detaliile si vobesc si cu prietenul asta al meu florin care sableaza. abia saptamana viitoare o sa am timp sa fug pana la fabrica si o sa-ti scriu atunci ce si cum, culori, costuri... numai bine, cata. daca e efort prea mare mai bine nu te du, ca nu promit c-o sa-l trimit sau ca o sa accept pretul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu nedelcu Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Am nevoie de o adresa a unui service din Bucuresti unde imi pot indrepta o janta de fata.Am un GSX750 Inazuma (seamana cu banditul de 600)si am luat cu roata din fata un colt de la un canal si s-a strambat in exterior in forma unui mic triunghi cam de 3 cm latime.Multumesc mult. SAMA-Dimitrie Pompei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.