arw357 Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 ba sa murim , sa murim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 (editat) Iar povesti nemuritoare Eu in 2 ani de cand am mobra, a trebuit doar odata sa il intind pana saptamana trecuta, sunt un adevarat maniac cu el. Motorina e sfanta, il curat calumea, il ung cu spray si apoi curat surplusul de spray de pe butucul ala de la pinion si de pe janta/cauciuc. Problema e alta la mine. Cum ziceam si cand am povestit faza din concediu cand s-a intins la maxim dintr-o data IN MERS, l-am largit , apoi ma rog, dupa cateva zile am ajuns acasa. Nedumerirea mea este: am incercat sa il strang inapoi, era umpic cam larg. Slabesc putin surubul de la ax, sigurantele de la intinzatoare, apoi incep sa il strang. Indiferent daca motorul e pe cric, pe picior, cu pasager sau fara, strang lantul pana trebuie, masor sa fie egal stanga/dreapta, strang sigurantele, insa dupa ce strang surubul de la ax, P.la, lantul se strange beton. Ii dau apoi drumul la ochi, se intareste fata de cum era, insa dupa martori (liniutele alea de pe bascula) pare sa fie exact unde era inainte de a-l intinde. Sa ma f.ta Benone daca mai inteleg. L-am strans, l-am destrans, acuma e bine, insa e exact acolo ca si cand am adus motorul din Italia. Si da, nu fiti lupi moralisti, masor jocul lantului unde trebuie, ba mai mult, pe toata lungimea sa in partea de jos. Deci, CUM tre sa fie motorul cand umblii la lant? Pe cric, pe picior, gol, sau cu pasager ( avand in vedere ca rulez mult cu madam in spate, tre sa tin cont de greutatea ei cand intind lantul, mai ales ca sta in spate, deci influenteaza)? Editat August 2, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 calin, eu nu vad/inteleg cum statea motoreta aia asa in aer , tipul in negru cu plete din dreapta O tinea singur ???? da, si inca cum, cu degetu' mic mai e un tip pe partea cealalta si eu in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hende Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Vand Suzuki GSF 600S Bandit.An fabricatie:1997;Km:61000;Putere:78 CP Motocicleta e in stare buna.Schimbul de ulei facut recent(Castrol),schimbat placute frana spate(noi),placute fata uzate 40%.Starea cauciucurilor buna,uzate in proportie de 40%,semeringuri noi.Verificarea tehnica facuta in primavara Pret 1750 EUR neg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 De ce v-am zis c-o sa muriti de ras....eh bine, eu asta folosesc pt uns lantul. 6.5 lei bucata in Kaufland, la raionul de ...biciclete Fara probleme pana acum, din punctul meu de vedere face banii! Traducerea de pe tub in Ro scrie: "Vaselina de lant bicicleta, cu vascozitate redusa (-- comentariu: va asigur eu ca vaselina nu e) Pentru lanturi de transmisie cu viteza mare. Cu aditiv de aderenta. Protectie impotriva coroziunii." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 am si eu o rugaminte: daca detine cineva manual de reparatii in orice format ar fi ,sa-mi dea si mie un buzzz... dau o bere rece! ca nu se stie cand am nevoie si dau din colt in colt...ms! am cautat pe diverse site-uri si e cu plata sau te plimba de colo- colo ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 http://www.manualedereparatie.info/ sau emule, torenti etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 http://www.manualedereparatie.info/ sau emule, torenti etc. rezolvat...ms mult de tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djinn Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Salutare! Am reparat Banditul.. Conectorii de la fisele de bujii erau oxidati.. I-am curatat.. A pornit ca de obicei.. La sfert.. Maine ma duc sa fac ITP-ul la Voluntari insa tocmai mi-am dat seama ca am schimbat vara trecuta cauciucurile.. Iar astea nu au aceleasi dimensiuni ca cele trecute in talon.. O sa am probleme din cauza asta? Cel de pe spate este de 160 in loc de 150, iar ambele sunt mai mici in talon (adica sunt mai scunde ca sa ajung mai bine jos).. Ceva sfaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Salutare! Am reparat Banditul.. Conectorii de la fisele de bujii erau oxidati.. I-am curatat.. A pornit ca de obicei.. La sfert.. Maine ma duc sa fac ITP-ul la Voluntari insa tocmai mi-am dat seama ca am schimbat vara trecuta cauciucurile.. Iar astea nu au aceleasi dimensiuni ca cele trecute in talon.. O sa am probleme din cauza asta? Cel de pe spate este de 160 in loc de 150, iar ambele sunt mai mici in talon (adica sunt mai scunde ca sa ajung mai bine jos).. Ceva sfaturi? Sfatul meu e sa ceri rotile la careva bandit din zona, adica genti plus cauciucuri. SIGUR nu treci itp-ul asa. E printre foarte putinele lucrurui pe care CHIAR le verifica. Tre sa corespunda si sa fie cat de cat ok ca uzura. Asa mergi degeaba , parerea mea. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 (editat) O sa am probleme din cauza asta? pe scurt? da. prostanacii aia n-au stand de frine da' se leaga de dimensiunile cauciucurilor, cind nici in Germania nu e o problema. Editat August 3, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Iar povesti nemuritoare Eu in 2 ani de cand am mobra, a trebuit doar odata sa il intind pana saptamana trecuta, sunt un adevarat maniac cu el. Motorina e sfanta, il curat calumea, il ung cu spray si apoi curat surplusul de spray de pe butucul ala de la pinion si de pe janta/cauciuc. Problema e alta la mine. Cum ziceam si cand am povestit faza din concediu cand s-a intins la maxim dintr-o data IN MERS, l-am largit , apoi ma rog, dupa cateva zile am ajuns acasa. Nedumerirea mea este: am incercat sa il strang inapoi, era umpic cam larg. Slabesc putin surubul de la ax, sigurantele de la intinzatoare, apoi incep sa il strang. Indiferent daca motorul e pe cric, pe picior, cu pasager sau fara, strang lantul pana trebuie, masor sa fie egal stanga/dreapta, strang sigurantele, insa dupa ce strang surubul de la ax, P.la, lantul se strange beton. Ii dau apoi drumul la ochi, se intareste fata de cum era, insa dupa martori (liniutele alea de pe bascula) pare sa fie exact unde era inainte de a-l intinde. Sa ma f.ta Benone daca mai inteleg. L-am strans, l-am destrans, acuma e bine, insa e exact acolo ca si cand am adus motorul din Italia. Si da, nu fiti lupi moralisti, masor jocul lantului unde trebuie, ba mai mult, pe toata lungimea sa in partea de jos. Deci, CUM tre sa fie motorul cand umblii la lant? Pe cric, pe picior, gol, sau cu pasager ( avand in vedere ca rulez mult cu madam in spate, tre sa tin cont de greutatea ei cand intind lantul, mai ales ca sta in spate, deci influenteaza)? Saritorilor ce sunteti............ Nu va mai jucati cu mine? Sa plec la blocul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Saritorilor ce sunteti............ Nu va mai jucati cu mine? Sa plec la blocul meu? pe cricul lateral, asa zice la B6 POP in manual. Dupa ce am cautat enspe poze pe net cu B6 POP vad ca DA, piulita axului tre sa fie pe stanga (cum e scris in manual) nu pe dreapta, cum o am eu, deci italienii pisdii au bagat axul invers la bandit. Intreb pe astia care ati mesterit mai mult la banditi, influenteaza cu ceva ca axul a fost bagat din stanga in dr si nu invers? sa-l scot si sa-l bag la loc cum trebe? (mi-e sila de reglatul lantului din nou) sau e aceeasi marie si daca-l las asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djinn Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 pe scurt? da. prostanacii aia n-au stand de frine da' se leaga de dimensiunile cauciucurilor, cind nici in Germania nu e o problema. Fuck! Noroc ca am pastrat vechile cauciucuri.. Acum tre sa fug repede acasa sa dezmembrez banditul ca sa ii pun vechile cauciucuri.. Si ce incantat eram de cauciucurile astea.. Michelin Pilot Power noi productie 2009.. 140KM/h pe autostrada pe ploaie torentiala- se tineau foarte bine.. Pe uscat 240km/h.. Sunt mai ascutite decat cele obisnuite.. Se schimba toata motocicleta.. Recomand cu incredere! Pacat totusi ca RAR-ul nu le aproba.. ROmanica.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Dupa ce am cautat enspe poze pe net cu B6 POP vad ca DA, piulita axului tre sa fie pe stanga (cum e scris in manual) nu pe dreapta, cum o am eu, deci italienii pisdii au bagat axul invers la bandit. Intreb pe astia care ati mesterit mai mult la banditi, influenteaza cu ceva ca axul a fost bagat din stanga in dr si nu invers? sa-l scot si sa-l bag la loc cum trebe? (mi-e sila de reglatul lantului din nou) sau e aceeasi marie si daca-l las asa? In mod normal, daca ai asezat bine distantierele, nu ar trebui sa ai probleme! PS: pe crick-ul central pun si eu motorul cand reglez lantul. Sau pe "cavaleto", pana am avut cric Care va sa zica, daca nu ati ras de vaselina mea de biciclete, inseamna ca e ok. Marfa, ca totcmai ce mi-am refacut stocul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 cavaleto ? Mesaj completat si oare scaritele astea se potrivesc si pe spate la 1996 b6 ? Sa ma ia boala de gasesc SH. + un crick central nu ar face rau daca i-as lua. ( i.e. aveti ? ) Mesaj completat daca se potrivesc pe spate , asta e intrebare , nu daca se potrivesc pe fata ! scuze de neintelegere. edit-ul nu functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 stand de ala de roti pentru spate. Nu stiu cum sa ii zic, si daca italianul tot mi-a facut capul tare cu cavalleto lui...a ramas asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 dragi colegi, ieri am fost si eu cu talharu in service si acum am ghidon nou, mansoane noi si crashbar nou... impreuna cu rezervoru si codita schimbate in primavara, banditu arata ca nou. maine imi vine si cauciucul spate (in sfarsit scap de drifturile involuntare provocate de linoleumul pe care il am acum pe post de pneu), il montez si pe 14 dimineata o intind spre litoral, prin dobrogea de sud. cheers! Poate ne strangem sambata pe la ora 16 la arc, la o bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 ce cauciuc aveai si ce pui?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 De ce v-am zis c-o sa muriti de ras....eh bine, eu asta folosesc pt uns lantul. 6.5 lei bucata in Kaufland, la raionul de ...biciclete Mi se pare destul de scump avand in vedere cantitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 am intors axul cum trebuie. fratilor, imi iubesc banditul, dar are cel mai prost si enervant sistem de intindere/reglare a lantului. mai ales cacatii aia de "martori"...ii reglezi si cand incepi sa strangi roata se duc dracu...ma rog, normal ar fi sa ramana reglat ca atunci cand incepi sa strangi, dar stii cum fuge unpic? nu! sa vad cum se comporta in drum spre casa. PS: nu iesiti afara, ca luati foc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 (editat) Mi se pare destul de scump avand in vedere cantitatea. Da-mi voie sa nu fiu chiar de acord cu tine. Cu o singura doza am uns lantul BINE de 3 ori. 13 lei pt 6 ungeri este foarte bine! Cel mai ieftin spray de lant utilizat pana acum este NIGRIN de 35 lei, cu care ungeam de 6-8 ori. Sigur...exista intotdeauna pareri prosi contra. Adica, daca ai argumente, te rog sa argumentezi Ba ies ca vreau sa imi ung lantul Editat August 3, 2010 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Fuck! Noroc ca am pastrat vechile cauciucuri.. Acum tre sa fug repede acasa sa dezmembrez banditul ca sa ii pun vechile cauciucuri.. Si ce incantat eram de cauciucurile astea.. Michelin Pilot Power noi productie 2009.. 140KM/h pe autostrada pe ploaie torentiala- se tineau foarte bine.. Pe uscat 240km/h.. Sunt mai ascutite decat cele obisnuite.. Se schimba toata motocicleta.. Recomand cu incredere! Pacat totusi ca RAR-ul nu le aproba.. ROmanica.. B6 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 ce cauciuc aveai si ce pui?! Aveam Pirelli Diablo... si tot Pirelli Diablo o sa-mi pun pentru ca m-am inteles perfect cu ele si nu prea am chef sa experimentez... merg cu ce cunosc si mai alex ca mi-am adaptat stilul de mers la rezistenta si aderenta cauciucurilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 n-am auzit decit B12 sa ajunga la 240. tocmai am fost la motor pt. reparatii si reglaje dupa drum. aftermath: - codita zgiriiata de la gentile textile, le urasc - ambele suruburi de la prinderile aripii spate disparute, de la vibratii probabil (!) - ulei iesea prin 3 locuri pe la garnituri, am incercat sa rezolv, sa vad zilele astea daca a mers - uns cablul de ambreiaj si reglat sa stea maneta mai aproape - verificat jocul la lant -> nu s-a modificat - verificat nivelul uleiului -> nu a mincat - dat ghidonul in pozitia de dinainte (mai departat) cea de acum nu s-a dovedit mai buna caut URGENT (pina duminica) topcase de macar 44 litri (32 casti) cu tot cu placa. plec inca o data pe Transfagarasan and shit. explicatie: urgent nu inseamna ca-s dispus sa dau cit nu face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.