Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

 

Am trimis manualul.

 

Tot ce pot sa spun ca teoretic si practic poti face peste 300 km cu un plin.Eu cel mai mult am facut 346 de km fara sa fiu la limita limita.Intradevar am mers in grup si rareori am trecut de 100 km/h,dar se poate. Cum o sa vezi si in manual "dunga" aia are 5.5 l. Una dintre cele mai mari rezerve pe care le-am vazut la o motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Tocmai am deschis un garaj in Dr Taberei pe CET Vest langa Firos(zona Valea Cascadelor )drumul e proaspat asfaltat:P.acum o data cu venirea frigului cei ce nu au unde sa tina motorul pot apela la mine,avem incalzire,paza ,camere video si mult loc,pretul este de 100lei pe luna iar cei ce platesc in avans 3-4 luni primesc discount 10-15%.in garaj se pot executa reparatii,revizii,acces la sculele mele stande,rpolish si detailing profesional auto -moto,tuning.....0756 775 775 sau 0762 804 177

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti , incerc si eu sa-mi dau seama care este curba de cuplu a banditului din 96 de 600 si cea din 2005-2006 de 650 (ultimul pe carburatie) .

Sa-mi fac o comparatie mentala. Din pacate se pare ca sunt incapabil sa gasesc online un tabel pentru cuplu corect.

Ce am reusit sa gasesc este :

Bandit 99:

 

bndt_1999b6_s1so.gif

 

Bandit 650 ( nu spune ce an si nu are cuplu << stiu ca pot sa-l calculez dar nu cred ca merita >> )

 

DYNOJET_GRAFIEK_BANDIT650_DUOTECH.jpg

 

se pare ca nu se incarca

+

Bandit 650 - 2007

 

+

Un articol interesant despre dyno's si cum sunt "tweaked" sa scoata mai mult decat este valoarea reala.

 

Puteti sa ma ajutati si pe mine ( saru'mainile ) cu un dyno chart pentru un bandit 650 din 2005-6 ? Va zuper multumesc.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca kultul are 60 si atat , io cred ca toate au ceva in minus. Vezi aici .

Bahahah .

 

Si sunt bucuros intr-un fel. Daca e asa, nu zic ca e, dar daca e asa , atunci e foarte bine ca sunt satisfacut si cu atat. :P

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai tocmai ca m-am uitat si la RSV4 zice:

 

"140.2 True HP

note: claimed crank HP = 180

Take crank hp, subtract 15% from reported reading, take that and subtract 10% for tire losses and 3% to 5% for drive train losses and add 4-5 for the slipon and you come up with about 140 True. Perfect."

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de noob :) : Chiar nu poti schimba filtrul de aer daca nu demontezi codita? Ca asa scrie in Clymer. Nu de alta, dar am un rack de la Givi pentru bagaje, si mi-e sila de desfacut atatea suruburi. ;)

 

Acuma de-o fi musai, asta e. Dar daca altul a gasit o metoda mai simpla, rog sa ajute un lenes cu niscai posmagi mai moi... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic s-ar putea dar nu-tin recomand. lenesul mai mult alearga.

codita are niste pinteni infipti in niste urechi de la rezervor. o sa trebuiasca sa fortezi codita ca sa poti scoate rezervorul si poate sa se rupa, sau poti s-o zgirii cu rezervorul. anyway daca te hotarasti sa faci asa ia un ajutor ca singur aproape sigur nu reusesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are Kult.

credeti-ma, din pacate sau fericire stiu partea de exterior la motorul asta pe de rost si codita se tine in pinteni de rezervor. daca asta vi se pare ciudat va zic ca o distractie mult mai mare e scosul undertrayului, trebuie facute niste manevre aproape imposibile. la fel cu airboxul. dar in comparatie cu alte motoare care trebuie demontate pe jumatate ca sa schimbi bujiile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de noob :) : Chiar nu poti schimba filtrul de aer daca nu demontezi codita? Ca asa scrie in Clymer. Nu de alta, dar am un rack de la Givi pentru bagaje, si mi-e sila de desfacut atatea suruburi. ;)

 

Acuma de-o fi musai, asta e. Dar daca altul a gasit o metoda mai simpla, rog sa ajute un lenes cu niscai posmagi mai moi... :D

 

Mai bine dai codita jos, ca sa nu fortezi partile carenate..dar se poate si asa..nu uita de pintenii aia..

Nu se da greu jos, in 10-15 minute nu ai ce lucra(asta daca este kult)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saalut, banditi si bandite... :D

Nu am mai scris de mult p-aici si acum, la necaz, hop si eu... ;)

Acum ceva timp am facut buf si am nevoie de telescoape de 41mm.

Daca are cineva, sa-mi dea un semn... sau daca e toata furca...

Si inca ceva...aveti idee daca se potriveste cea de 600 la 400le meu? stiu ca trebuie sa fac modificari, ca eu am un singur disc si imi trebuie alta pompa daca schimb furca, dar nu stiu la jug daca se potriveste...si ar mai fi si aripa... :P

deci...daca stiti, daca auziti... :)

Multam' si numai bine,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce codita dati voi jos?!?! Eu doar scot lateralele din noburile alea, desfac rezervorul si am grija ca la ridicare rezervorului sa nu ating noburile. Si gata ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macke, eu prefer sa mai scot citeva suruburi decit sa risc sa rup codita sau sa scap rezervorul. anyway nu cred ca scoateti voi rezervorul de 8 ori pe zi de sa va fie lene de citeva suruburi in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce e ala " undertrayu " ;) , iar airbox e `perna` (cutia) aia de aer dintre filtru si carburatoare ???

 

Ca sa schimbi filtrul de aer nu trebuie sa demontezi codita... doar panourile alea laterale. Undertrayul este plasticul de sub codita. plasticul ala merge de langa motor/amortizor si se duce pe sub codita pana in spate unde are suportul de numar si aparatoarea de noroi. airboxul e cutia unde se baga filtrul de aer. eu mi-am schimbat singur filtrul. dai saua jos, desfaci panourile laterale, desfaci suruburile de la rezervor, ridici rezervorul (bagi ceva sub el sa stea ridicat, sau ti-l tine cineva), desfaci cutia filtrului, scoti filtrul si il bagi pe cel nou.

 

parerea mea...hâc...

 

Eu am vorbit azi la Suzuki, marti vin sa-mi ridice motoreta de acasa, imi fac o inspectie sa vada de ce anume pisa ulei, imi verifica compresia si apoi imi schimba toate garniturile de la motor. ca un pret informativ am aflat ca garniturile de la capacul de pe stanga si cel de pe dreapta (pe unde se baga uleiul) costa 6 euro bucata. garniturile de la suruburile de pe capacul de chiuloasa costa 2 euro bucata, iar suruburile de la ciuloasa costa tot doi euro bucata, iar juruburile de la celelalte doua capace costa 1 euro bucata. la asta se mai adauga si manopera si schimbul de ulei. daca imi mai raman bani dupa asta, o sa-i fac si carburatia. din pacate de discuri de frana n-am bani acum...

 

Cheers!

Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cosmine da' aia ti-au zis ca musai tre' schimbate toate suruburile, nu? ca-s asa le face astia de la Suzuki dom'le, se strica singure-n timp. nu stiu de ce ai dus-o la Suzuki si nu ai cautat niste oameni cinstiti. si nici pe asta cu iti schimba toate garniturile din motor n-am priceput-o, ar fi fost mai logic "verificam si schimbam acolo unde e problema". btw sint mult mai multe locuri pe unde poate sa curga, e plin de semeringuri, garnituri si oringuri: alternator, demaror, senzor de neutru, tija de la ambreiaj, busonul de scurgere a uleiului, filtru de ulei, radiator, furtunuri de ulei, pinion de atac.

Mesaj completat

vad ca e mare istorie cu filtrul ala de aer dar nu toti Banditii sint la fel, deja de la Kult la Pop e diferenta mare. la Kult daca vrei sa scoti numai panourile laterale (adica 95% din codita) nu cistigi nimic, ba mai rau, trebuie sa mai demontezi niste suruburi in plus si tot ce cistigi e ca nu trebuie sa scoti mufele pentru becul de la numar si de la stop. da' vorba aia, fiecare-si strica motocicleta cum ii place lui ;)

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum futere 1 euro bucata la suruburi mai? Ma stric de cap. Inteleg ca sunt din nustiuce aliajele vietii si ca numele Suzuki cere bani, da da-le ma in futere, la magazine de suruburi costa MAXIM 10 bani bucata. Ieri mi-am luat ceva holsuruburi (mici ce-i drept) , 7 bucati total 15 bani.

Las-o naibii, macar sa le schimbe cele belite( desi m-as mira sa fie suruburile de vina, eventual daca a fost umblat la ele), nu toate.

Mie mi-a cazut un surub de la aripa de la vibratii, sunt 4 de toate, si au capul de acelasi diametru cu filetul. Bineinteles ca nu am gasit asa ceva pe piata, dar am luat cu cap imbus, mai mare nu puteam infileta din lipsa de spatiu. Nici macar nu m-am interesat cat costa originale, nu avea rost sa astept dupa ele,ma rog

Eu zic sa aveti grija de banii vostrii, mai ales in vremurile astea tulburi. Stiu ca unii au putere si nu primeaza banul, doar sa mearga animalul perfect, insa noi astia mai saracuti ne grijim si de ultimul leut, pe cat posibil fara a face rabat de la calitate ( stiu ca suna imposibil). Si pe noi ne doare sa improvizam in motor, e al nostru si il iubim, insa trebuie cheltuit cu cap.

Pfoai ma, iar ma prind sentimentalismele.

Asfalt uscat si noaptea-n straita , dati banii pe gaz, nu pe prostii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mane ca sa intorc putin cutitul in rana, la 50 de RON iti luai set complet de suruburi din inox, pentru toate capacele. adica 1 leu si ceva surubul. sau imi ziceai mie si-ti faceam cadou niste suruburi ca am puse de inox si alea originale stau degeaba. a, ca sa nu mai zic ca in general dupa piese OEM stai circa 1 luna. mai intreaba si tu pe forum inainte sa le bagi bani in buzunar escrocilor astia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mane ca sa intorc putin cutitul in rana, la 50 de RON iti luai set complet de suruburi din inox, pentru toate capacele. adica 1 leu si ceva surubul. sau imi ziceai mie si-ti faceam cadou niste suruburi ca am puse de inox si alea originale stau degeaba. a, ca sa nu mai zic ca in general dupa piese OEM stai circa 1 luna. mai intreaba si tu pe forum inainte sa le bagi bani in buzunar escrocilor astia...

 

Apropo de asta.Am observat CA CAm ruginesc suruburile la Suzuki sau mi se pare mie. Au la Hornbach o gramada de suruburi,de unde stiu care sunt din inox daca nu scrie pe eticheta ca sunt inox? Au vreun cod stantat pe ele ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

codurile ISO pt. inox is cu A in fata, ale mele-s A20-70. depinde ce standard folosesc, SAE sau ISO, SAE folosesc un cod in 3 sau 4 cifre. totusi m-as mira sa aiba inox, in magazine gen Praktiker/Dedeman/etc se gasesc zincate dar nu inox. http://en.wikipedia.org/wiki/SAE_steel_grades

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum futere 1 euro bucata la suruburi mai? Ma stric de cap. Inteleg ca sunt din nustiuce aliajele vietii si ca numele Suzuki cere bani, da da-le ma in futere, la magazine de suruburi costa MAXIM 10 bani bucata. Ieri mi-am luat ceva holsuruburi (mici ce-i drept) , 7 bucati total 15 bani.

Las-o naibii, macar sa le schimbe cele belite( desi m-as mira sa fie suruburile de vina, eventual daca a fost umblat la ele), nu toate.

Mie mi-a cazut un surub de la aripa de la vibratii, sunt 4 de toate, si au capul de acelasi diametru cu filetul. Bineinteles ca nu am gasit asa ceva pe piata, dar am luat cu cap imbus, mai mare nu puteam infileta din lipsa de spatiu. Nici macar nu m-am interesat cat costa originale, nu avea rost sa astept dupa ele,ma rog

Eu zic sa aveti grija de banii vostrii, mai ales in vremurile astea tulburi. Stiu ca unii au putere si nu primeaza banul, doar sa mearga animalul perfect, insa noi astia mai saracuti ne grijim si de ultimul leut, pe cat posibil fara a face rabat de la calitate ( stiu ca suna imposibil). Si pe noi ne doare sa improvizam in motor, e al nostru si il iubim, insa trebuie cheltuit cu cap.

Pfoai ma, iar ma prind sentimentalismele.

Asfalt uscat si noaptea-n straita , dati banii pe gaz, nu pe prostii

 

Dude ... holzshuruburi ;) ce tare esti ... hahahhahahahahaa :D

Cosmin vorbeste ... printre alte suruburi, de cele de la chiuloasa. Nu inteleg de ce ii desface chiuloasa, dar eu am impresia ca astia dela suzuki vor sa il faca nou ... poate iti reseteaza si kilometraju' Cosmine :)

In principiu, suruburile de la chiuloasa se schimba. Nu poti sa pui suruburi de 10 bani bucata, sau holzshuruburi ca nu e tamplarie. Se pun suruburi din otel calit cu taria de 11. Ele se schimba pentru ca se deformeaza (alungesc), cauzele fiind evidente.

Este un motor de forja cu racire pe ulei. Mi se pare normal sa-ti ofere garantie doar daca schimbi tot ce poate cauza defecte, asta incluzand suruburi.

E intr-adevar scump, dar il fac cei de la Suzuki ... daca merge la un "mesereash" se poate sa vrea sa planga dupaia si sa nu aiba lacrimi ... Au patit-o multi de pe forum care s-au calicit la bani.

In alta ordine de idei, e bine sa-ti schimbe toate garniturile ... asa cum a inceput si garnitura aia sa pishe peste noapte, asa vor urma cu siguranta si celelalte. . poate maine, poate poimaine ... Cei de la suzuki stiu mai bine secretele ... si cam cat dureaza astfel de garnituri made in china. De-aia nici nu se incurca ... pentru ca exista "romani" care vor doar o garnitura schimbata, si a doua zi vine inapoi si zice "bai mecanicule ... mi-ai umblat aici si mi-ai stricat-o pe ailalta" ... ca asa e natia asta ... si serviceurile au directive clare de a acorda garantie ... sa schimbe tot ce poate cauza defect. Iti spun asta din cunostinte sigure, nu auzite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...