SharaK Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Pana una alta nu facem si noi o intrunire diseara ? Vad ca FZ-istii se intalnesc la academie, poate le facem o vizita. Cat despre camera aia, si mie mi se pare ca telefonul imi reda mai repede decat am filmat eu..credeam ca mi se pare, dar nu e asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 bai, ia gata mah! ca va pun la coltz sa stati in genunchi pe coji de nuci! Nu merg ca turbatul, pretina tine aparatul in mana sau pe umarul meu, si tremura destul de mult, iar la schimbari de viteza(frana,accelerare) si directie la fel, aparatul se misca, de unde toata chestia devine mai dinamica. daca va uitati la clipuri are motovloggerilor (gen M13 sau SvenGalie), care au camere pe sau in casca, vedeti ca la viteza mai mari si mers mai agresiv ca al meu totul pare mai calm. si acum: Pentru spalat lantul e simplu.Mobra pe cricul central, peria si o juma de litru de motorina. Spal lantul bine, pornesc mobra, dau a-I-a, tureez, dau a-II-a, tureeez, astfel sare toata motorina de pe lant, si adera mai bine sprayul. (grija sa nu-ti atinga roata de spate si sa cada mobra de cric s-o ia la sanatoasa ) Dupa ce o las 10 min, incep sa ung... o las minim 1 ora (ca daca pleci imediat cu ea sare tot pe roata) sa adere bine 'vaselina' aia din spray si e gigea. Asta fac de obicei cand ajung la tara (la bunicii mei sau ai pretinei), ca am loc sa ma desfasor cum trebe si nu ma ia nimeni la rost ca fac 'mizerie'. La bloc, daca am spray de curatat folosesc p-ala + 2-3 carpe. Mai demult am prins o promotie, la un spray de curatat+un spray de uns primeai moca si un . Inca nu am apucat sa-l folosesc dar cred ca in curand o sa-l bag in actiune, astfel voi putea folosi motorina si-n spatele blocului Eu folosesc Motorex Road pentru uns, e ok ca pret (ceva mai ieftin decat Motul) si sta bine pe roata. Am folosit si Motorex Racing da' nu-i bun (parerea mea), e prea uscat. Un tub de Motorex imi ajunge sa ung 2 mobre de cate 3-4 ori...deci intre 6 si 8 ungeri. Sprayul de curatat (daca nu poti folosi motorina) poate sa fie si cel mai ieftin, ca nu prea conteaza, mai toate curata bine. Poti incerca si cu WD-40, e ok si nu ataca oringurrile, dar nu curata/dizolva la fel de bine ca un spray special de curatat lantul. NU FOLOSI IN NICIUN CAZ PROCYCLE LA UNS, e kaka! e lapte chior! in schimb ala de curatat e ok-ish. Poti folosi si ulei sa ungi lantul, daca mergi mai putin de 300 km/tura sau mai rar. Iei un bidon de 80W90 (ulei de transmisie) 1 litru si iti ajunge mai mult de 1 an. Dupa ce speli lantul cu motorina, dai cu pensula inmuiata in ulei pe tot lantul, dupa care stergi excesul cu o carpa. Te tine cam 250-300 km. Avantaje: speli lantul mult mai rar, ca nu prea se incarca cu jeg/praf ca la spray, e mai ieftin. Dezavantaje: daca te-a prins ploaia tre' sa-l reungi cat mai repede posibil si dupa prima tura iti improsca janta cu ulei. Eu am folosit mult timp uleiul la lantul Vulcanului, ca ala n-avea cric central si era un chin sa speli lantul. la inceputul lui august am inceput sa folosesc ulei 80W90 la uns lantul (salut calin ). de maine trec inapoi la spray. de ce? pro ulei: - se spala usor si nu aduna multa mizerie (in 3.000 de l-am spalat odata cand spalam si mobra, cu jetu', o perie si detergent) - se spala usor de pe janta/aparatoare si pe unde-l mai arunca forta centrifuga. - unge binisor - ieftin in draci (pe-un bidon de 1L de ulei 80W90 full-sintetic de la OMW am dat 20 ron si inca mai am juma de bidon dupa 3.000 km) - usor de carat (am o pensulica + un pet de 250 ml plat (d-ala de spirt) cu ulei, le tin sub sa, din sticla aia dau cam de 4-5 ori) contra ulei: - desi unge bine, lantul cam zornaie (poate sa fie si lantul meu de vina, ca e trecut de jumate ca "durata" de viata, oricum...spray-ul face lantul mai silentions, caci e mai cleios. - fenomenul 'comunista' sau "harley din '80" apare, deoarece surplusul de ulei se strange in capacul pinionului de atac, si in prima suta sau suta cincizeci de km, la fiecare oprire, sub mobra gasesti cateva picaturi babane de ulei. asta e enervant cand opresti in anumite puncte mereu (acasa/servici) ca-ti arata parcarea ca dracu. - janta si blocul motor se improsca mult, si vor fi mai mereu umede de ulei...chiar daca se spala usor. - trebuie dat mai des ca la spray, cam la 300-350 km. - daca te prinde ploaia, imediat ce s-a oprit tre sa opresti sa ungi lantul ca uleiul s-a spalat - daca te prinde ploaia, tot jegul din lant cu tot cu ulei ajunge pe jumatatea din spate a mobrei tale....comparat cu spray-ul, dupa o ploaie, mobra e mai jegoasa la curishor. - 80W90 (ulei de transmisie) PUTE URAT! N-o sa mai folosesc ulei decat daca stau prost cu banii sau imi pun Oiler automat, cu ungere continua. Am apucat sa folosesc si Kettnemax-ul ala, daca il gasiti ieftin sau la promotie il recomand, spal cu usurinta lanturile in spatele blocului deoarece nu prea face mizerie, sare putina motorina, dar e cantitate neglijabila si SPALA FOARTE BINE periile alea. m-am sucit dupa ce am spalat si uns lantul fetii zilele trecute... (pe al ei nu-l trecusem pe ulei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Eu v-am aratat ce folosesc, cine stie cum sa ma schimb pe spray, dar nu cred. Mi se pare exceptionala metoda. Si cu exceptia catorva picaturi pe aparatoare si ceva mai multa mizerie pe crick, totul este ok. Mers si 500 km si lantul inca era uns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 bai, faceti voi ce faceti si tot la uieuri si uns lanturi ajungeti vreme nasoala peste tot? cel putin in Iasi de 2 saptamini ploua in continuu si e frig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 In Bucuresti este ok vremea..mai ales ieri cand m-am intors in Bucuresti, incepusem sa transpir Combinat cu caldura degajata de masini, iti vine sa arunci tot de pe tine. Azi e putin racoare, tocmai buna vremea de o plimbare..cu toate ca la meteo anuntasera ploi..joi, vineri, sambata si duminica.. Am observat ca multi si-au bagat motoarele la hibernat..pe tot drumul parcurs ieri, nu am vazut decat 5 motoare..Chiar si in Bucuresti au inceput sa mai scada numarul lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 daca vremea o tine tot asa nici nu reinnoiesc RCA-ul. n-am prins de mult un sf. de august/inceput de septembrie asa de friguros si ploios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Eu deja am facut asigurarea de vreo doua saptamani..Si nu stiu ce tot imi indruga ala de acolo, ca daca am avut paguba(accident), voi plati mai mult cu 30% Dar imi zicea ca nu s-a actualizat si platesc la fel..De anul asta cica este chestia asta.. Daca faci accident, platesti mai mult cu 30%(daca esti vinovat, evident) Si la fiecare an scade cu cate 10%, pana ajungi sa platesti ca un om fara accidente ) Asa ca, atentie in trafic ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Eu deja am facut asigurarea de vreo doua saptamani..Si nu stiu ce tot imi indruga ala de acolo, ca daca am avut paguba(accident), voi plati mai mult cu 30%Dar imi zicea ca nu s-a actualizat si platesc la fel..De anul asta cica este chestia asta.. Daca faci accident, platesti mai mult cu 30%(daca esti vinovat, evident) Si la fiecare an scade cu cate 10%, pana ajungi sa platesti ca un om fara accidente ) Asa ca, atentie in trafic ) da, tocmai i-am dat asigurarea lu unu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 da, tocmai i-am dat asigurarea lu unu Sper ca nu s-a soldat cu vanatai, sau alte alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 caline, ce-ai mai facut cu voblajul ala? la mine inca e (deh, n-am facut nimic) ma gandeam sa schimb rulmentii rotii din fata. plm, am atatea variante de "go wrong". cred c-o s-o fac asa: rulmenti roti - (daca persista) - caucuciucuri noi (daca tot persista) - rulmenti jug - (daca tot persista, imi bag plua in el de voblaj si merg asa) pana in iunie/iulie tre sa schimb: - ulei+filtru - rulmenti roti - kit lant - placute fata - gume - ulei - filtru aer - sincronizare carburi + eventuala reglare de supape - ulei + filtru si dupa toate astea plec in august cu banditu in europa, cu 50.000 km pe bord (l-am luat la 32.000 si acum am 41.000) Mesaj completat aporpos de RCA, mie imi expira pe 5 oct. ca sa strang bani de piese si excursie ar fi bine sa bag mobra la iernat pana in aprilie...DAR MI-E GREU! Daca nu era zapada, luam mobra, daca era zapada, luam masina de colo colo, dar nu la munca (trafic imputit) Urasc transportul in comun din Buc si masina mea si-a dat duhu' asta primavara. merg cu motoru peste tot, tare greu va fi!!! Mesaj completat Aporpos de voblaj.... am observat ca atunci cand am pe pretina in spate, voblajul ala se diminueaza muuuult, de unde trag concluzia ca poate influenta si suspensia... cu pretina in spate amortizorul e mai comprimat, deci mai tare. In manualu de service zice ca sa lasi preload la 4 si rebound la 2. La mine preload-ul e pe la 6-7 si rebound-ul nu-l vad ce jeg si-s la munca si nu am cu sa curat sa vad. SIGUR e prea moale suspensia, mai ales ca ultimnu' proprietar fu gagica si sigur a inmuiat suspensia sa ajunga mai usor jos. Cu cheia aia din trusa mut preload la 4, dar cu ce pun rebound-ul la 2 (daca nu e) si care e metoda? zi caline, zi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 n-am mai facut nimic cu voblajul. am evaluat situatia si mi-a dat cu virgula. e si frig ca sa surubaresc la mobra, e si prea complicat/scump sa verific/inlocuiesc tot ce ar putea sa aiba legatura. probabilistic vorbind, e de la amortizor. mai ales de la schimbarea geometriei. problema se manifesta si fara topcase, recent am constatat asta, deci e firesc sa caut acolo unde am umblat ultima data si e vorba de amortizorul de GSXR. probabil o sa pun un kit de coborire care sa aduca spatele la inaltimea normala dar asta probabil la anul. cu siguranta o sa schimb si rulmentii de la jug cu ocazia asta, dar tot atunci. o sa-mi printez vreo 30 de foi A4 pe care-o sa scriu cu fonturi de 36 bold-uite "nu mai bag bani in motor" si o sa mi le lipesc pe pereti acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Sper ca nu s-a soldat cu vanatai, sau alte alea am intrat in colt spate la un logan , nu prea am fost atent , am spart semnalu si carena e putin zagariata (nu am cazut), asta e , bine ca m-am trezit acum si nu intr-o situatie mai grea . sa imi fie invatatura de mine ca nu e de joaca cu motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 si cum se schimba setarea de rebound? Mesaj completat am intrat in colt spate la un logan , nu prea am fost atent , am spart semnalu si carena e putin zagariata (nu am cazut), asta e , bine ca m-am trezit acum si nu intr-o situatie mai grea . sa imi fie invatatura de mine ca nu e de joaca cu motocicleta bine ca n-ai picat jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 (editat) la Pop e o rotita de plastic la furca de prindere a amortizorului, jos. tre sa te apleci si sa belesti ochii pe acolo, nu e usor vizibila. are 4 setari si ca sa vezi pe care din ele e e si mai naspa, tre sa te intinzi pe jos si sa belesti si-o lanterna. la GSX e... mai usor. Editat Septembrie 10, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Stiti cumva pe cineva care dezmembreaza vreun bandit de 250? Sau are cineva vreun carburator de bandit de 250, lovit stramb, nu conteaza, imi trebuie doar o garnitura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 (editat) 1 ii moale si 7 ii tare sau invers? totusi cred ca suspenisa mea e tare...din ce-am vazut acu cand m-am uitat mai bine si-am luat-o mai prin hopuri.denivelari Editat Septembrie 10, 2010 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Stiti cumva pe cineva care dezmembreaza vreun bandit de 250? Sau are cineva vreun carburator de bandit de 250, lovit stramb, nu conteaza, imi trebuie doar o garnitura e prima data cind aud de asa ceva in RO cred ca mai rar de atit e doar Banditul de 750. 1 ii moale si 7 ii tare sau invers? totusi cred ca suspenisa mea e tare...din ce-am vazut acu cand m-am uitat mai bine si-am luat-o mai prin hopuri.denivelari are 4 pozitii nesimtitul. sincer nush care e moale si care e tare da' daca citeste Vishco pe-aici sigur stie sa-ti zica. logic ar fi sa fie ca la reglajul de pretensionare, adica 1 moale, 4 tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 exista bandit de 750 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Pai ca si banditu de 400, cel de 250 e japonez 100%, importat in europa. Atata doar ca cel de 250 a avut o cere mai restransa, in rest e la fel de bun. GSF750 chiar n-am vazut, si ala japonez 100% http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Bandit_Series Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 exista bandit de 750 ? exista da' sincer mai curind ai sanse s-o gasesti pe Elodia decit asa ceva. Pai ca si banditu de 400, cel de 250 e japonez 100%, importat in europa. Atata doar ca cel de 250 a avut o cere mai restransa, in rest e la fel de bun. GSF750 chiar n-am vazut, si ala japonez 100% http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Bandit_Series stiu, da' n-am vazut ever de 250, asa cum n-am vazut nici de 750. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 exista da' sincer mai curind ai sanse s-o gasesti pe Elodia decit asa ceva. stiu, da' n-am vazut ever de 250, asa cum n-am vazut nici de 750. Eheeee Caline. Imi curg balele dupa un motor de 750 sa il iau de pe un gsxf sau de pe o inazuma sa il pun pe a mea. Cred ca ar trage ceva mai relaxat decat 600-le. Dar vorba ta cu colile numa ca eu vreau A3 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Eu am cochetat mult cu ideea de GSX750F in loc de bandit. Deh, s-a nimerit bandit. Si nu prea imi pare rau. 750-ul are 2 amortizoare laterale in loc de unul central si se pierde mult la stabilitate! Kult din ce am vazut nu are setare de rebound! IceMan, cam lunga lista aia de piese si service... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Kult din ce am vazut nu are setare de rebound! Kultul n-are clar, da' Popul are cu totul alt amortizor. atentie, eu zic de Bandit de 750, nu Katana, nu Inazuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Eu am cochetat mult cu ideea de GSX750F in loc de bandit. IceMan, cam lunga lista aia de piese si service... io sunt curios daca pica motorul de GSXF in cadru de Bandit....de 750, sau daca nu, ala de 600. lista aia arata asa c-o sa plec intr-o tura de minim 4.000 km, si nu vreau sa am "loose ends", sa fie totul pus la punct ca sa nu am surprize. pana plec schimb uleiul de 3 ori si d-aia arata lista aia asa. pt ulei si filtre n-o duc in service, doar unde e nevoie de scule speciale Mesaj completat CALINE, amortizorul meu are gradatii pe preload de la 1 la 7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 CALINE, amortizorul meu are gradatii pe preload de la 1 la 7 Desi nu ma cheama Calin,m-am uitat in manualul meu(desi nu e acelasi model) si cica 1 cel mai slab si 7 cel mai tare.Asta la pretenstionarea arcului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.