Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Eu deja am facut asigurarea de vreo doua saptamani..Si nu stiu ce tot imi indruga ala de acolo, ca daca am avut paguba(accident), voi plati mai mult cu 30%

Dar imi zicea ca nu s-a actualizat si platesc la fel..De anul asta cica este chestia asta..

Daca faci accident, platesti mai mult cu 30%(daca esti vinovat, evident)

Si la fiecare an scade cu cate 10%, pana ajungi sa platesti ca un om fara accidente :hurt:)

Asa ca, atentie in trafic :lol:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu deja am facut asigurarea de vreo doua saptamani..Si nu stiu ce tot imi indruga ala de acolo, ca daca am avut paguba(accident), voi plati mai mult cu 30%

Dar imi zicea ca nu s-a actualizat si platesc la fel..De anul asta cica este chestia asta..

Daca faci accident, platesti mai mult cu 30%(daca esti vinovat, evident)

Si la fiecare an scade cu cate 10%, pana ajungi sa platesti ca un om fara accidente :lol:)

Asa ca, atentie in trafic :D)

da, tocmai i-am dat asigurarea lu unu :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caline, ce-ai mai facut cu voblajul ala?

 

la mine inca e (deh, n-am facut nimic) :hurt:

ma gandeam sa schimb rulmentii rotii din fata.

 

plm, am atatea variante de "go wrong".

 

cred c-o s-o fac asa: rulmenti roti - (daca persista) - caucuciucuri noi (daca tot persista) - rulmenti jug - (daca tot persista, imi bag plua in el de voblaj si merg asa)

 

pana in iunie/iulie tre sa schimb:

- ulei+filtru

- rulmenti roti

- kit lant

- placute fata

- gume

- ulei

- filtru aer

- sincronizare carburi + eventuala reglare de supape

- ulei + filtru

 

si dupa toate astea plec in august cu banditu in europa, cu 50.000 km pe bord (l-am luat la 32.000 si acum am 41.000)

 

 

Mesaj completat

aporpos de RCA, mie imi expira pe 5 oct.

 

ca sa strang bani de piese si excursie ar fi bine sa bag mobra la iernat pana in aprilie...DAR MI-E GREU!

Daca nu era zapada, luam mobra, daca era zapada, luam masina de colo colo, dar nu la munca (trafic imputit)

Urasc transportul in comun din Buc si masina mea si-a dat duhu' asta primavara.

 

merg cu motoru peste tot, tare greu va fi!!!

Mesaj completat

Aporpos de voblaj.... am observat ca atunci cand am pe pretina in spate, voblajul ala se diminueaza muuuult, de unde trag concluzia ca poate influenta si suspensia... cu pretina in spate amortizorul e mai comprimat, deci mai tare.

In manualu de service zice ca sa lasi preload la 4 si rebound la 2.

La mine preload-ul e pe la 6-7 si rebound-ul nu-l vad ce jeg si-s la munca si nu am cu sa curat sa vad.

SIGUR e prea moale suspensia, mai ales ca ultimnu' proprietar fu gagica si sigur a inmuiat suspensia sa ajunga mai usor jos.

Cu cheia aia din trusa mut preload la 4, dar cu ce pun rebound-ul la 2 (daca nu e) si care e metoda?

zi caline, zi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am mai facut nimic cu voblajul. am evaluat situatia si mi-a dat cu virgula. e si frig ca sa surubaresc la mobra, e si prea complicat/scump sa verific/inlocuiesc tot ce ar putea sa aiba legatura.

 

probabilistic vorbind, e de la amortizor. mai ales de la schimbarea geometriei. problema se manifesta si fara topcase, recent am constatat asta, deci e firesc sa caut acolo unde am umblat ultima data si e vorba de amortizorul de GSXR. probabil o sa pun un kit de coborire care sa aduca spatele la inaltimea normala dar asta probabil la anul. cu siguranta o sa schimb si rulmentii de la jug cu ocazia asta, dar tot atunci.

 

o sa-mi printez vreo 30 de foi A4 pe care-o sa scriu cu fonturi de 36 bold-uite "nu mai bag bani in motor" si o sa mi le lipesc pe pereti acasa :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca nu s-a soldat cu vanatai, sau alte alea :hurt:

am intrat in colt spate la un logan , nu prea am fost atent , am spart semnalu si carena e putin zagariata (nu am cazut), asta e , bine ca m-am trezit acum si nu intr-o situatie mai grea . sa imi fie invatatura de mine ca nu e de joaca cu motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cum se schimba setarea de rebound?

Mesaj completat

am intrat in colt spate la un logan , nu prea am fost atent , am spart semnalu si carena e putin zagariata (nu am cazut), asta e , bine ca m-am trezit acum si nu intr-o situatie mai grea . sa imi fie invatatura de mine ca nu e de joaca cu motocicleta

bine ca n-ai picat jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la Pop e o rotita de plastic la furca de prindere a amortizorului, jos. tre sa te apleci si sa belesti ochii pe acolo, nu e usor vizibila. are 4 setari si ca sa vezi pe care din ele e e si mai naspa, tre sa te intinzi pe jos si sa belesti si-o lanterna. la GSX e... mai usor.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti cumva pe cineva care dezmembreaza vreun bandit de 250?

 

Sau are cineva vreun carburator de bandit de 250, lovit stramb, nu conteaza, imi trebuie doar o garnitura

e prima data cind aud de asa ceva in RO :hurt: cred ca mai rar de atit e doar Banditul de 750.

 

 

1 ii moale si 7 ii tare sau invers? :lol:

 

totusi cred ca suspenisa mea e tare...din ce-am vazut acu cand m-am uitat mai bine si-am luat-o mai prin hopuri.denivelari

are 4 pozitii nesimtitul. sincer nush care e moale si care e tare da' daca citeste Vishco pe-aici sigur stie sa-ti zica. logic ar fi sa fie ca la reglajul de pretensionare, adica 1 moale, 4 tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista bandit de 750 ? :hurt:

exista da' sincer mai curind ai sanse s-o gasesti pe Elodia decit asa ceva.

 

Pai ca si banditu de 400, cel de 250 e japonez 100%, importat in europa. Atata doar ca cel de 250 a avut o cere mai restransa, in rest e la fel de bun.

 

GSF750 chiar n-am vazut, si ala japonez 100%

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Bandit_Series

stiu, da' n-am vazut ever de 250, asa cum n-am vazut nici de 750.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista da' sincer mai curind ai sanse s-o gasesti pe Elodia decit asa ceva.

 

 

stiu, da' n-am vazut ever de 250, asa cum n-am vazut nici de 750.

 

 

Eheeee Caline. Imi curg balele dupa un motor de 750 sa il iau de pe un gsxf sau de pe o inazuma sa il pun pe a mea. Cred ca ar trage ceva mai relaxat decat 600-le. Dar vorba ta cu colile numa ca eu vreau A3 :hurt: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cochetat mult cu ideea de GSX750F in loc de bandit. Deh, s-a nimerit bandit. Si nu prea imi pare rau. 750-ul are 2 amortizoare laterale in loc de unul central si se pierde mult la stabilitate!

 

Kult din ce am vazut nu are setare de rebound!

 

IceMan, cam lunga lista aia de piese si service... :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cochetat mult cu ideea de GSX750F in loc de bandit.

IceMan, cam lunga lista aia de piese si service... :lol:

io sunt curios daca pica motorul de GSXF in cadru de Bandit....de 750, sau daca nu, ala de 600.

 

lista aia arata asa c-o sa plec intr-o tura de minim 4.000 km, si nu vreau sa am "loose ends", sa fie totul pus la punct ca sa nu am surprize.

 

pana plec schimb uleiul de 3 ori si d-aia arata lista aia asa.

pt ulei si filtre n-o duc in service, doar unde e nevoie de scule speciale

Mesaj completat

CALINE, amortizorul meu are gradatii pe preload de la 1 la 7 :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CALINE, amortizorul meu are gradatii pe preload de la 1 la 7 :hurt:

 

Desi nu ma cheama Calin,m-am uitat in manualul meu(desi nu e acelasi model) si cica 1 cel mai slab si 7 cel mai tare.Asta la pretenstionarea arcului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu si mândra plecam maine la 9 spre Rasnov.

 

O luam pe Cheia - Sacele - BV - Poiana - Rasnov.

 

Daca vreti sa bem o bere p-acolo: 0722 584 990

you suck! azi a catadicsit sa nu ploo si mi-am luat motoru' acasa de la serv da' am avzut senzatia ca e iarna afara... unora le ingheata coajele pe rezervor si voi va plimbati, rusine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dak nu la fratii Banditi, atunci la cine (am aruncat un ochi si in topicul "SERVICE" dar n-am gasit ceva concret). Azi dimineatza, imi montez fericit noul rack pentru top case (handmade :X si doresc sa-mi multumesc inca odata lui Sorin k m-a ajutat), pun frumos cizme, genunchere (nu ma mai grabea, eram fericit k plec cu motoru si scapesm de stresul trenului), scot pe liber, trag s-o scot din parkre si.......park trageam de un caine mort. Sa n-o mai lungim: PANA ROATA SPATE. Am scos din cauciuc un ditai holschurub (mic ca diametru dar avea vreo 2-2,5 cm). Spuneti-mi si mie va rog care sunt alternativele (desigur k la service sau la vulcanizare vor raspunde unii). Exista si solutia self-repair in parkre (am auzit de nishte kituri, stiti ceva de ele?). Dak poate fi reparata pe roata, sau musai sa dau cauciucul jos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io sunt curios daca pica motorul de GSXF in cadru de Bandit....de 750, sau daca nu, ala de 600.

pica da' nu vad de ce-ai face asta. sau na, daca vrei neaparat pui un motor de GSXR. mai curind iei 1200 si stii o treaba, nu te mai incurci cu GSXR-uri si jucarrii de-astea.

 

CALINE, amortizorul meu are gradatii pe preload de la 1 la 7 :hurt:

pai aveam senzatia ca ziceai de rebound, nu pretensionare. nu asa ai scris?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pica da' nu vad de ce-ai face asta. sau na, daca vrei neaparat pui un motor de GSXR. mai curind iei 1200 si stii o treaba, nu te mai incurci cu GSXR-uri si jucarrii de-astea.

 

 

pai aveam senzatia ca ziceai de rebound, nu pretensionare. nu asa ai scris?

 

cand s-o duce motorul (am de gand sa nu mai vand mobra asta) sa stiu cu ce donatori e compatibil

 

ziceam si de si de... acum m-am lamurit.

 

amortizorul meu are preload pe 6-7 deci nu e de la suspensie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista si solutia self-repair in parkre (am auzit de nishte kituri, stiti ceva de ele?). Dak poate fi reparata pe roata, sau musai sa dau cauciucul jos?

 

Da, astfel de kituri gasesti la My Moto(jos la cotroceni)

Stiu ca mi-au dat un pliant cand am fost sa-mi cumpar placute de frana si era un astfel de kit trecut acolo..Chiar mi-as dori si eu asa ceva, pt. drumuri mai lungi.

Kitul consta in: Doua surubelnite(ca nu stiu cum sa le denumesc:)) si 5 snururi

E un fel de surubelnita cu care se baga in locul unde este gaura produsa de surub si cred ca se largeste gaura putin..dupa care se baga a doua surubelnita impreuna cu un snur lipicios si se rasuceste inauntru.

Se scoate surubelnita, se taie snurul si cam asta a fost toata operatiunea..numai sa nu dai burnout, ca e posibil sa nu reziste, asa mi s-a zis si mie.

 

Si mai exista inca un spray special cu care sa umfli roata inapoi(dar asta nu face parte din kit)

Din cate tin minte, era pe la pretul de 50 ron, la fel si kitul..Mie mi se par geniale, adica sa fii prin cine stie ce loc uitat de lume si sa faci pana, nu cred ca e tocmai placuta senzatia care o simti :hurt:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...