razvanusv Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Crezi ca din cauza ca l-am strans prea mult nu cupleaza ? LE : O sa incerc sa ii mai dau drumul , pana obtin jocul ala . Acum ma duc la ea Mesaj completat Sa traiesti serifule ! Acum m-am dus la ea , l-am slabit pana sa am un joc de aproximativ 2cm in maneta . Si tot nimic . Am bagat a doua , am strans ambreiajul si am incercat sa invart de roata . Am reusit sa o invart , dar dupa ceva eforturi herculiene . Daca nu poti invarti roata relativ usor cu ambreiajul tras, inseamna ca e prea strans si sta cuplat. Tinand cont ca motorul a stat, uleiul e rece si gros, eu zic sa o lasi asa pana poti testa reglajul cu un motor cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Crezi ca din cauza ca l-am strans prea mult nu cupleaza ? LE : O sa incerc sa ii mai dau drumul , pana obtin jocul ala . Acum ma duc la ea Mesaj completat Sa traiesti serifule ! Acum m-am dus la ea , l-am slabit pana sa am un joc de aproximativ 2cm in maneta . Si tot nimic . Am bagat a doua , am strans ambreiajul si am incercat sa invart de roata . Am reusit sa o invart , dar dupa ceva eforturi herculiene . Daca nu poti invarti roata relativ usor cu ambreiajul tras, inseamna ca e prea strans si sta cuplat. Tinand cont ca motorul a stat, uleiul e rece si gros, eu zic sa o lasi asa pana poti testa reglajul cu un motor cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Crezi ca din cauza ca l-am strans prea mult nu cupleaza ? LE : O sa incerc sa ii mai dau drumul , pana obtin jocul ala . Acum ma duc la ea Mesaj completat Sa traiesti serifule ! Acum m-am dus la ea , l-am slabit pana sa am un joc de aproximativ 2cm in maneta . Si tot nimic . Am bagat a doua , am strans ambreiajul si am incercat sa invart de roata . Am reusit sa o invart , dar dupa ceva eforturi herculiene . Daca nu poti invarti roata relativ usor cu ambreiajul tras, inseamna ca l-ai desfacut prea mult si sta cuplat. Tinand cont ca motorul a stat, uleiul e rece si gros, eu zic sa o lasi asa pana poti testa reglajul cu un motor cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Crezi ca din cauza ca l-am strans prea mult nu cupleaza ? LE : O sa incerc sa ii mai dau drumul , pana obtin jocul ala . Acum ma duc la ea Mesaj completat Sa traiesti serifule ! Acum m-am dus la ea , l-am slabit pana sa am un joc de aproximativ 2cm in maneta . Si tot nimic . Am bagat a doua , am strans ambreiajul si am incercat sa invart de roata . Am reusit sa o invart , dar dupa ceva eforturi herculiene . Daca nu poti invarti roata relativ usor cu ambreiajul tras, inseamna ca l-ai desfacut prea mult si sta cuplat. Tinand cont ca motorul a stat, uleiul e rece si gros, eu zic sa o lasi asa pana poti testa reglajul cu un motor cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Crezi ca din cauza ca l-am strans prea mult nu cupleaza ? LE : O sa incerc sa ii mai dau drumul , pana obtin jocul ala . Acum ma duc la ea Mesaj completat Sa traiesti serifule ! Acum m-am dus la ea , l-am slabit pana sa am un joc de aproximativ 2cm in maneta . Si tot nimic . Am bagat a doua , am strans ambreiajul si am incercat sa invart de roata . Am reusit sa o invart , dar dupa ceva eforturi herculiene . Daca nu poti invarti roata relativ usor cu ambreiajul tras, inseamna ca l-ai desfacut prea mult si sta cuplat. Tinand cont ca motorul a stat, uleiul e rece si gros, eu zic sa o lasi asa pana poti testa reglajul cu un motor cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Crezi ca din cauza ca l-am strans prea mult nu cupleaza ? LE : O sa incerc sa ii mai dau drumul , pana obtin jocul ala . Acum ma duc la ea Mesaj completat Sa traiesti serifule ! Acum m-am dus la ea , l-am slabit pana sa am un joc de aproximativ 2cm in maneta . Si tot nimic . Am bagat a doua , am strans ambreiajul si am incercat sa invart de roata . Am reusit sa o invart , dar dupa ceva eforturi herculiene . Daca nu poti invarti roata relativ usor cu ambreiajul tras, inseamna ca l-ai desfacut prea mult si sta cuplat. Tinand cont ca motorul a stat, uleiul e rece si gros, eu zic sa o lasi asa pana poti testa reglajul cu un motor cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Crezi ca din cauza ca l-am strans prea mult nu cupleaza ? LE : O sa incerc sa ii mai dau drumul , pana obtin jocul ala . Acum ma duc la ea Mesaj completat Sa traiesti serifule ! Acum m-am dus la ea , l-am slabit pana sa am un joc de aproximativ 2cm in maneta . Si tot nimic . Am bagat a doua , am strans ambreiajul si am incercat sa invart de roata . Am reusit sa o invart , dar dupa ceva eforturi herculiene . Daca nu poti invarti roata relativ usor cu ambreiajul tras, inseamna ca l-ai desfacut prea mult si sta cuplat. Tinand cont ca motorul a stat, uleiul e rece si gros, eu zic sa o lasi asa pana poti testa reglajul cu un motor cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Crezi ca din cauza ca l-am strans prea mult nu cupleaza ? LE : O sa incerc sa ii mai dau drumul , pana obtin jocul ala . Acum ma duc la ea Mesaj completat Sa traiesti serifule ! Acum m-am dus la ea , l-am slabit pana sa am un joc de aproximativ 2cm in maneta . Si tot nimic . Am bagat a doua , am strans ambreiajul si am incercat sa invart de roata . Am reusit sa o invart , dar dupa ceva eforturi herculiene . Daca nu poti invarti roata relativ usor cu ambreiajul tras, inseamna ca l-ai desfacut prea mult si sta cuplat. Tinand cont ca motorul a stat, uleiul e rece si gros, eu zic sa o lasi asa pana poti testa reglajul cu un motor cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 (editat) e normal, eu abea o imping cand e in viteza. cel mai bine probeaza cu ea pe scricul central: pornesti motorul, pui pe cineva sa tina de ambreiaj, bagi a I-a si cu ambreiajul TRAS, incerci sa opresti roata, dar ai grija sa nu faci buba Editat Ianuarie 13, 2011 de dark_lord86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 @ottoMan un pret pentru semeringurile de la furci+dust seal pt un bandit an 97 gn77a/b ? Pai si eu vreau sa fac schimbul de ulei din telescoape, sa schimb simeringurile..Dar nu cred ca e de competenta mea sa ma bag, cineva de la un service mi-a cerut 300 ron acum 1 an, e bine ca pret ? Cu simeringurile si uleiul se ocupa el.. Mie mi se pare cam moale amortizorul central..Daca fata se va dovedi a fi mai dura dupa schimb, voi intari si centralul.. Cam atat mai am de facut la ea pentru sezonul urmator.. (ps. inca nu mi-au ajuns suruburile de la reprezentanta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 depinde si ce ulei iti pune. eu am gasit asa cel mai ieftin(daca preturile sunt reale): 2l ulei(iti intra 1 litru 24 parca) = 90 lei semeringuri + capace de praf = 90 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Imi place ca merge foarte bine forumul. Scuze de postu hexapost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Deci am rezolvat-o . Somn pana o duc la mecanic sa imi rezolve toate ce le am de facut . Multumiri de atentie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Imi place ca merge foarte bine forumul. Scuze de postu hexapost. Moaammaa ce balbait esti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Imi place ca merge foarte bine forumul. Scuze de postu hexapost. Daca postul nu se lanseaza in 10-20 secunde, nu mai da..lasa-l ca se pune automat, chiar daca nu apare in primul minut..am experimentat eu In alta ordine de idei, mai are cineva kult din 99 ? Stiu ca la modelul asta, se poate regla amortizorul central.. Sunt curios daca a facut-o careva si a simtit diferente..Mi-ar placea sa fie mai rigid..(de schimbat nu vreau sa ma complic sa-l schimb cu altul "de gsxr, parca asta se potrivea la kult") La inceputul lui Martie vreau sa duc Talharul inapoi la garaj, momentan il am la servici cu o folie peste el.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Pai si eu vreau sa fac schimbul de ulei din telescoape, sa schimb simeringurile..Dar nu cred ca e de competenta mea sa ma bag, cineva de la un service mi-a cerut 300 ron acum 1 an, e bine ca pret ?Cu simeringurile si uleiul se ocupa el.. Mie mi se pare cam moale amortizorul central..Daca fata se va dovedi a fi mai dura dupa schimb, voi intari si centralul.. Cam atat mai am de facut la ea pentru sezonul urmator.. (ps. inca nu mi-au ajuns suruburile de la reprezentanta ) la reprezentanta suzuki 360 parca vei simti furca mult mai tare, vei sesiza ca nu mai esti in barca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 (editat) @ottoMan un pret pentru semeringurile de la furci+dust seal pt un bandit an 97 gn77a/b ? preturile de pe site sunt actualizate(reale)? Salutare ! Kit semeringuri + garnituri de praf de la AllBalls e 130 de lei. Un litru de ulei de furca dela Motul sau Motorex e 45 de lei, intr-adevar. La semeringuri exista si varianta mai ieftina, Athena, care ofera doar semeringuri, fara garnituri de praf, la 25 de lei perechea, dar diferenta de calitate se simte. Preturile pe site sunt actualizate si reale. @Banditrider - la preturile astea se adauga 50 de lei manopera in service-ul Ambulanta moto. Asta ca sa ai mai multe repere de pret. Editat Ianuarie 14, 2011 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Daca postul nu se lanseaza in 10-20 secunde, nu mai da..lasa-l ca se pune automat, chiar daca nu apare in primul minut..am experimentat eu In alta ordine de idei, mai are cineva kult din 99 ? Stiu ca la modelul asta, se poate regla amortizorul central.. Sunt curios daca a facut-o careva si a simtit diferente..Mi-ar placea sa fie mai rigid..(de schimbat nu vreau sa ma complic sa-l schimb cu altul "de gsxr, parca asta se potrivea la kult") La inceputul lui Martie vreau sa duc Talharul inapoi la garaj, momentan il am la servici cu o folie peste el.. se mai potriveste si cel de gsf1200 kult.eu din ala am.si e foarte bun asa cum e.la un moment dat dadeam in gauri cand mergeam cu pasager,adica atingeam cu roata undertailul szis sa-l intaresc acum fiecare gaurica o simt cand merg singur dar cu pasager e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit 600 Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 check this out, ce inseamna talentul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 saraca maica-sa motociclistului din film ce s-o fi chinuit la nastere sa-l nasca pe ala pe motocicleta... Am mai vazut clipul, parca etse de la o scoala de moto pt politisti in SUA. Mesaj completat Revin cu cateva poze cu noul motor: Mesaj completat Pe de alta parte vreau sa va intreb unde gasesc (poati cineva demembreaza un Bandit) rotita de resetare a km partial si ornamentul lateral care se vede in penultima poza. Mesaj completat pardon, in ultima poza (nu mai am EDIT) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 frumos.multi km fara incidente.ce an e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 97 multumesc de urari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 ce face fetele? Salutare. Aveti idee cat costa si de unde pot cumpara si eu rulmentii pentru roti? inainte s-o trag pe dreapta la iernat, incepuse sa scoata niste zgomote ciudate la roata fata. nu se auzea tot timpul, dar, pe viraje facea foarte urat. nu am observat nicio diferenta in cum se conduce mobra. era la fel, doar ca avea acele zgomote. dupa ce m-am consultat cu mai multe personaje, am tras concluzia ca sunt rulmentii. Acum, caut sa-i schimb, dar nu stiu nici macar ce sa caut sau unde sa caut asa ceva. singura locatie la care ma gandesc e ElfWorkshop... aveti ceva pareri? mane, vezi ce zic totusi specialistii de la reprezentanta de chestiunea asta, ca nu e de gluma. mai iei niste chinezarii din imitatie de otel... asta poate intr-o tara mai civilizata.... am avut surpriza cand am schimbat rulmentii de la jug sa gasesc aprope la acelai pret rulmentii OME (la reprezentanta) si rulmenti fabricati de ... probabil ca asemanarea de pret vine si de la faptul ca suzuki nu-si produce toate piesele singura si comada anumite componente de al anumiti producatori consacrati. Mesaj completat Suzuki nu-si produce decit putine piese. jumate de motocicleta nu e facuta de ei. codurile rulmentilor sint standardizate. adica daca afli codul poti sa cumperi de la orice producator. la noi in sat la Iasi nu e problema sa gasesti un furnizor de rulmenti de la care sa cumperi orice tip. dapai in Bucale... cind mi-am luat rulmenti de la Ghezaco mi-au dat vreo 4 alternative: Timken (firma consacrata), inca una pe care nu mi-o amintesc, romanesti si chinezarii. nu mi-au bagat nimic pe git. Google is your friend Mesaj completat PS: piese OEM mai ieftine decit aftermarket e o poveste de adormit copii care nu se justifica decit prin reduceri masive. cel putin nu la Suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 (editat) Stiu ca era cineva aici pe forum, cu un termometru de ulei direct in motor(pentru kult)Tot caut pe net si nu gasesc nimic Salut, eu mi-am luat pt scuter un termometru industrial care mergea de la -50 la +300 de grade. Era cu fir si la capat avea o sonda de 10 cm care lua temperatura. eu am prins acea sonda pe baia de ulei. (In calcul luam in considerare ca baia pe exterior e putin mai rece decat in interior; am facut cateva masuratori cu motorul cald si apoi oprit sa vad care este diferenta). Termometrul l-am luat de la mikado (au si site cu posibilitate de comanda) si a costat 30-40 de lei. Deoarece firul era prea scurt de la sonda la termometru l-am lungit cu un fir si merge ok. Pentru montarea in bord trebuie tinut cont ca trebuie pornit de la un buton ce este situat in spatele termometrului. Ca dimensiune termometru este cam cat o cutie de chibrituri, are afisaj digital neiluminat. arata exact ca asta: http://buy.mikado.ro/product_info.php?products_id=6751 diferenta este ca masoara de la -50 la +300 Mesaj completat uite aici Termometru TEMP102C -50C /+150C - 39 RON http://www.adelaida.ro/product_info.php?pr...0303c75ec862e6e Mesaj completat ii scoti ventuza si ii poti adapta un sistem de prindere pe ghidon Editat Ianuarie 16, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vania Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Salut, as dori sa stiu daca si-a pus cineva cras pad-uri pe bandit de 400! vreau sa imi confectionez niste crash pad-uri, din bara de polipropilena, am masurat eu niste distante pe la cadru....dar nu stiu daca sunt bine si as dori sa imi spune.ti si mie cam cat trebuie sa fie surubul de lung marimea crash pad-ului...cat mai multe detalii....mentionez ca vreau sa le montez in dreptul radiatorului....si am masurat eu si am ajuns la concluzia ca surubul sa.l fac de 100 mm in afara(10cm), dar nu stiu cat sa fac crash pad-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.