Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Crezi ca din cauza ca l-am strans prea mult nu cupleaza ? ;)

LE : O sa incerc sa ii mai dau drumul , pana obtin jocul ala . Acum ma duc la ea :D

Mesaj completat

 

 

Sa traiesti serifule ! ;)

Acum m-am dus la ea , l-am slabit pana sa am un joc de aproximativ 2cm in maneta . Si tot nimic . Am bagat a doua , am strans ambreiajul si am incercat sa invart de roata . Am reusit sa o invart , dar dupa ceva eforturi herculiene .

Daca nu poti invarti roata relativ usor cu ambreiajul tras, inseamna ca e prea strans si sta cuplat.

Tinand cont ca motorul a stat, uleiul e rece si gros, eu zic sa o lasi asa pana poti testa reglajul cu un motor cald.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Crezi ca din cauza ca l-am strans prea mult nu cupleaza ? ;)

LE : O sa incerc sa ii mai dau drumul , pana obtin jocul ala . Acum ma duc la ea :D

Mesaj completat

 

 

Sa traiesti serifule ! ;)

Acum m-am dus la ea , l-am slabit pana sa am un joc de aproximativ 2cm in maneta . Si tot nimic . Am bagat a doua , am strans ambreiajul si am incercat sa invart de roata . Am reusit sa o invart , dar dupa ceva eforturi herculiene .

Daca nu poti invarti roata relativ usor cu ambreiajul tras, inseamna ca e prea strans si sta cuplat.

Tinand cont ca motorul a stat, uleiul e rece si gros, eu zic sa o lasi asa pana poti testa reglajul cu un motor cald.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi ca din cauza ca l-am strans prea mult nu cupleaza ? ;)

LE : O sa incerc sa ii mai dau drumul , pana obtin jocul ala . Acum ma duc la ea :D

Mesaj completat

 

 

Sa traiesti serifule ! ;)

Acum m-am dus la ea , l-am slabit pana sa am un joc de aproximativ 2cm in maneta . Si tot nimic . Am bagat a doua , am strans ambreiajul si am incercat sa invart de roata . Am reusit sa o invart , dar dupa ceva eforturi herculiene .

Daca nu poti invarti roata relativ usor cu ambreiajul tras, inseamna ca l-ai desfacut prea mult si sta cuplat.

Tinand cont ca motorul a stat, uleiul e rece si gros, eu zic sa o lasi asa pana poti testa reglajul cu un motor cald.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi ca din cauza ca l-am strans prea mult nu cupleaza ? ;)

LE : O sa incerc sa ii mai dau drumul , pana obtin jocul ala . Acum ma duc la ea :D

Mesaj completat

 

 

Sa traiesti serifule ! ;)

Acum m-am dus la ea , l-am slabit pana sa am un joc de aproximativ 2cm in maneta . Si tot nimic . Am bagat a doua , am strans ambreiajul si am incercat sa invart de roata . Am reusit sa o invart , dar dupa ceva eforturi herculiene .

Daca nu poti invarti roata relativ usor cu ambreiajul tras, inseamna ca l-ai desfacut prea mult si sta cuplat.

Tinand cont ca motorul a stat, uleiul e rece si gros, eu zic sa o lasi asa pana poti testa reglajul cu un motor cald.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi ca din cauza ca l-am strans prea mult nu cupleaza ? ;)

LE : O sa incerc sa ii mai dau drumul , pana obtin jocul ala . Acum ma duc la ea :D

Mesaj completat

 

 

Sa traiesti serifule ! ;)

Acum m-am dus la ea , l-am slabit pana sa am un joc de aproximativ 2cm in maneta . Si tot nimic . Am bagat a doua , am strans ambreiajul si am incercat sa invart de roata . Am reusit sa o invart , dar dupa ceva eforturi herculiene .

Daca nu poti invarti roata relativ usor cu ambreiajul tras, inseamna ca l-ai desfacut prea mult si sta cuplat.

Tinand cont ca motorul a stat, uleiul e rece si gros, eu zic sa o lasi asa pana poti testa reglajul cu un motor cald.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi ca din cauza ca l-am strans prea mult nu cupleaza ? ;)

LE : O sa incerc sa ii mai dau drumul , pana obtin jocul ala . Acum ma duc la ea :D

Mesaj completat

 

 

Sa traiesti serifule ! ;)

Acum m-am dus la ea , l-am slabit pana sa am un joc de aproximativ 2cm in maneta . Si tot nimic . Am bagat a doua , am strans ambreiajul si am incercat sa invart de roata . Am reusit sa o invart , dar dupa ceva eforturi herculiene .

Daca nu poti invarti roata relativ usor cu ambreiajul tras, inseamna ca l-ai desfacut prea mult si sta cuplat.

Tinand cont ca motorul a stat, uleiul e rece si gros, eu zic sa o lasi asa pana poti testa reglajul cu un motor cald.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi ca din cauza ca l-am strans prea mult nu cupleaza ? ;)

LE : O sa incerc sa ii mai dau drumul , pana obtin jocul ala . Acum ma duc la ea :D

Mesaj completat

 

 

Sa traiesti serifule ! ;)

Acum m-am dus la ea , l-am slabit pana sa am un joc de aproximativ 2cm in maneta . Si tot nimic . Am bagat a doua , am strans ambreiajul si am incercat sa invart de roata . Am reusit sa o invart , dar dupa ceva eforturi herculiene .

Daca nu poti invarti roata relativ usor cu ambreiajul tras, inseamna ca l-ai desfacut prea mult si sta cuplat.

Tinand cont ca motorul a stat, uleiul e rece si gros, eu zic sa o lasi asa pana poti testa reglajul cu un motor cald.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi ca din cauza ca l-am strans prea mult nu cupleaza ? ;)

LE : O sa incerc sa ii mai dau drumul , pana obtin jocul ala . Acum ma duc la ea :D

Mesaj completat

 

 

Sa traiesti serifule ! ;)

Acum m-am dus la ea , l-am slabit pana sa am un joc de aproximativ 2cm in maneta . Si tot nimic . Am bagat a doua , am strans ambreiajul si am incercat sa invart de roata . Am reusit sa o invart , dar dupa ceva eforturi herculiene .

Daca nu poti invarti roata relativ usor cu ambreiajul tras, inseamna ca l-ai desfacut prea mult si sta cuplat.

Tinand cont ca motorul a stat, uleiul e rece si gros, eu zic sa o lasi asa pana poti testa reglajul cu un motor cald.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e normal, eu abea o imping cand e in viteza. cel mai bine probeaza cu ea pe scricul central:

pornesti motorul, pui pe cineva sa tina de ambreiaj, bagi a I-a si cu ambreiajul TRAS, incerci sa opresti roata, dar ai grija sa nu faci buba ;)

Editat de dark_lord86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ottoMan un pret pentru semeringurile de la furci+dust seal pt un bandit an 97 gn77a/b ?

 

Pai si eu vreau sa fac schimbul de ulei din telescoape, sa schimb simeringurile..Dar nu cred ca e de competenta mea sa ma bag, cineva de la un service mi-a cerut 300 ron acum 1 an, e bine ca pret ?

Cu simeringurile si uleiul se ocupa el..

 

Mie mi se pare cam moale amortizorul central..Daca fata se va dovedi a fi mai dura dupa schimb, voi intari si centralul..

 

Cam atat mai am de facut la ea pentru sezonul urmator..

 

(ps. inca nu mi-au ajuns suruburile de la reprezentanta ;) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci am rezolvat-o . Somn pana o duc la mecanic sa imi rezolve toate ce le am de facut . Multumiri de atentie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place ca merge foarte bine forumul.

Scuze de postu hexapost.

Daca postul nu se lanseaza in 10-20 secunde, nu mai da..lasa-l ca se pune automat, chiar daca nu apare in primul minut..am experimentat eu ;)

 

In alta ordine de idei, mai are cineva kult din 99 ? Stiu ca la modelul asta, se poate regla amortizorul central..

Sunt curios daca a facut-o careva si a simtit diferente..Mi-ar placea sa fie mai rigid..(de schimbat nu vreau sa ma complic sa-l schimb cu altul "de gsxr, parca asta se potrivea la kult")

 

La inceputul lui Martie vreau sa duc Talharul inapoi la garaj, momentan il am la servici cu o folie peste el..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si eu vreau sa fac schimbul de ulei din telescoape, sa schimb simeringurile..Dar nu cred ca e de competenta mea sa ma bag, cineva de la un service mi-a cerut 300 ron acum 1 an, e bine ca pret ?

Cu simeringurile si uleiul se ocupa el..

 

Mie mi se pare cam moale amortizorul central..Daca fata se va dovedi a fi mai dura dupa schimb, voi intari si centralul..

 

Cam atat mai am de facut la ea pentru sezonul urmator..

 

(ps. inca nu mi-au ajuns suruburile de la reprezentanta ;) )

la reprezentanta suzuki 360 parca

 

vei simti furca mult mai tare, vei sesiza ca nu mai esti in barca ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ottoMan un pret pentru semeringurile de la furci+dust seal pt un bandit an 97 gn77a/b ?

 

preturile de pe site sunt actualizate(reale)?

 

Salutare !

 

Kit semeringuri + garnituri de praf de la AllBalls e 130 de lei.

Un litru de ulei de furca dela Motul sau Motorex e 45 de lei, intr-adevar.

 

La semeringuri exista si varianta mai ieftina, Athena, care ofera doar semeringuri, fara garnituri de praf, la 25 de lei perechea, dar diferenta de calitate se simte.

 

Preturile pe site sunt actualizate si reale.

 

@Banditrider - la preturile astea se adauga 50 de lei manopera in service-ul Ambulanta moto.

Asta ca sa ai mai multe repere de pret.

Editat de ottoMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca postul nu se lanseaza in 10-20 secunde, nu mai da..lasa-l ca se pune automat, chiar daca nu apare in primul minut..am experimentat eu ;)

 

In alta ordine de idei, mai are cineva kult din 99 ? Stiu ca la modelul asta, se poate regla amortizorul central..

Sunt curios daca a facut-o careva si a simtit diferente..Mi-ar placea sa fie mai rigid..(de schimbat nu vreau sa ma complic sa-l schimb cu altul "de gsxr, parca asta se potrivea la kult")

 

La inceputul lui Martie vreau sa duc Talharul inapoi la garaj, momentan il am la servici cu o folie peste el..

se mai potriveste si cel de gsf1200 kult.eu din ala am.si e foarte bun asa cum e.la un moment dat dadeam in gauri cand mergeam cu pasager,adica atingeam cu roata undertailul szis sa-l intaresc acum fiecare gaurica o simt cand merg singur dar cu pasager e ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saraca maica-sa motociclistului din film ce s-o fi chinuit la nastere sa-l nasca pe ala pe motocicleta...

Am mai vazut clipul, parca etse de la o scoala de moto pt politisti in SUA.

Mesaj completat

Revin cu cateva poze cu noul motor:

 

 

Mesaj completat

Pe de alta parte vreau sa va intreb unde gasesc (poati cineva demembreaza un Bandit) rotita de resetare a km partial si ornamentul lateral care se vede in penultima poza.

Mesaj completat

pardon, in ultima poza (nu mai am EDIT)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce face fetele?

 

Salutare. Aveti idee cat costa si de unde pot cumpara si eu rulmentii pentru roti? inainte s-o trag pe dreapta la iernat, incepuse sa scoata niste zgomote ciudate la roata fata. nu se auzea tot timpul, dar, pe viraje facea foarte urat. nu am observat nicio diferenta in cum se conduce mobra. era la fel, doar ca avea acele zgomote. dupa ce m-am consultat cu mai multe personaje, am tras concluzia ca sunt rulmentii. Acum, caut sa-i schimb, dar nu stiu nici macar ce sa caut sau unde sa caut asa ceva. singura locatie la care ma gandesc e ElfWorkshop... aveti ceva pareri?

mane, vezi ce zic totusi specialistii de la reprezentanta de chestiunea asta, ca nu e de gluma. mai iei niste chinezarii din imitatie de otel...

 

asta poate intr-o tara mai civilizata.... am avut surpriza ;) cand am schimbat rulmentii de la jug sa gasesc aprope la acelai pret rulmentii OME (la reprezentanta) si rulmenti fabricati de ... probabil ca asemanarea de pret vine si de la faptul ca suzuki nu-si produce toate piesele singura si comada anumite componente de al anumiti producatori consacrati.

Mesaj completat

Suzuki nu-si produce decit putine piese. jumate de motocicleta nu e facuta de ei.

 

codurile rulmentilor sint standardizate. adica daca afli codul poti sa cumperi de la orice producator. la noi in sat la Iasi nu e problema sa gasesti un furnizor de rulmenti de la care sa cumperi orice tip. dapai in Bucale... cind mi-am luat rulmenti de la Ghezaco mi-au dat vreo 4 alternative: Timken (firma consacrata), inca una pe care nu mi-o amintesc, romanesti si chinezarii. nu mi-au bagat nimic pe git.

 

 

Google is your friend ;)

Mesaj completat

PS: piese OEM mai ieftine decit aftermarket e o poveste de adormit copii care nu se justifica decit prin reduceri masive. cel putin nu la Suzuki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca era cineva aici pe forum, cu un termometru de ulei direct in motor(pentru kult)

Tot caut pe net si nu gasesc nimic ;)

 

 

Salut,

eu mi-am luat pt scuter un termometru industrial care mergea de la -50 la +300 de grade. Era cu fir si la capat avea o sonda de 10 cm care lua temperatura.

eu am prins acea sonda pe baia de ulei. (In calcul luam in considerare ca baia pe exterior e putin mai rece decat in interior; am facut cateva masuratori cu motorul cald si apoi oprit sa vad care este diferenta).

Termometrul l-am luat de la mikado (au si site cu posibilitate de comanda) si a costat 30-40 de lei.

Deoarece firul era prea scurt de la sonda la termometru l-am lungit cu un fir si merge ok.

Pentru montarea in bord trebuie tinut cont ca trebuie pornit de la un buton ce este situat in spatele termometrului.

Ca dimensiune termometru este cam cat o cutie de chibrituri, are afisaj digital neiluminat.

 

arata exact ca asta: http://buy.mikado.ro/product_info.php?products_id=6751

diferenta este ca masoara de la -50 la +300

Mesaj completat

uite aici Termometru TEMP102C -50C /+150C - 39 RON

http://www.adelaida.ro/product_info.php?pr...0303c75ec862e6e

Mesaj completat

ii scoti ventuza si ii poti adapta un sistem de prindere pe ghidon

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, as dori sa stiu daca si-a pus cineva cras pad-uri pe bandit de 400! vreau sa imi confectionez niste crash pad-uri, din bara de polipropilena, am masurat eu niste distante pe la cadru....dar nu stiu daca sunt bine si as dori sa imi spune.ti si mie cam cat trebuie sa fie surubul de lung marimea crash pad-ului...cat mai multe detalii....mentionez ca vreau sa le montez in dreptul radiatorului....si am masurat eu si am ajuns la concluzia ca surubul sa.l fac de 100 mm in afara(10cm), dar nu stiu cat sa fac crash pad-ul.

post-60076-1295169608_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...