Eliadar Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Salut,dupa indelungi cautari, azi am intrat in randul lumii, adica sunt posesor de Bandit. Sa auzim numai de bine! BRAVO!... asfalt uscat si sa-l stapanesti fara evenimente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Salut,dupa indelungi cautari, azi am intrat in randul lumii, adica sunt posesor de Bandit. Sa auzim numai de bine! Wilkomeln! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Bine ai venit printre banditi. Eu as fi curios pana la poze ce model e? S sau N, Kult sau Pop...sau poate Neo ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Sa traiti talharilor !! Am si eu o mica problema ( de fapt e mare ) cu al meu Bandit 400 din 1995 . Am schimbat cablul de ambreiaj , caci cel vechi mi se rupsese , si acum nu reusesc sa il mai fac sa cupleze . M-am dat peste cap incercand sa gasesc o solutie si in cele din urma mi-a dat cu virgula . Are cineva vre-o idee salvatoare sau astept tocmai pana in primavara cand o sa o duc la mecanic ?! Multam anticipat ! Hai primavara ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Sa traiti talharilor !! Am si eu o mica problema ( de fapt e mare ) cu al meu Bandit 400 din 1995 . Am schimbat cablul de ambreiaj , caci cel vechi mi se rupsese , si acum nu reusesc sa il mai fac sa cupleze . M-am dat peste cap incercand sa gasesc o solutie si in cele din urma mi-a dat cu virgula . Are cineva vre-o idee salvatoare sau astept tocmai pana in primavara cand o sa o duc la mecanic ?! Multam anticipat ! Hai primavara ! Bishop, coane, l-ai strans prea tare. Stii cand ti-am zis ca ai 2 suruburi de reglaj(una la maneta si una jos, la cutie). Cred ca l-ai strans prea tare si sta decuplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 (editat) @ottoMan un pret pentru semeringurile de la furci+dust seal pt un bandit an 97 gn77a/b ? preturile de pe site sunt actualizate(reale)? Mesaj completat @Bishop mai da-i drmu pana ai un joc de aproximativ 3 cm (daca tin eu minte bine) Editat Ianuarie 13, 2011 de dark_lord86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 (editat) @Bishop mai da-i drmu pana ai un joc de aproximativ 3 cm (daca tin eu minte bine) Crezi ca din cauza ca l-am strans prea mult nu cupleaza ? LE : O sa incerc sa ii mai dau drumul , pana obtin jocul ala . Acum ma duc la ea Mesaj completat Bishop, coane, l-ai strans prea tare. Stii cand ti-am zis ca ai 2 suruburi de reglaj(una la maneta si una jos, la cutie). Cred ca l-ai strans prea tare si sta decuplat. Sa traiesti serifule ! Acum m-am dus la ea , l-am slabit pana sa am un joc de aproximativ 2cm in maneta . Si tot nimic . Am bagat a doua , am strans ambreiajul si am incercat sa invart de roata . Am reusit sa o invart , dar dupa ceva eforturi herculiene . Editat Ianuarie 13, 2011 de B!sh0p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Crezi ca din cauza ca l-am strans prea mult nu cupleaza ? LE : O sa incerc sa ii mai dau drumul , pana obtin jocul ala . Acum ma duc la ea Mesaj completat Sa traiesti serifule ! Acum m-am dus la ea , l-am slabit pana sa am un joc de aproximativ 2cm in maneta . Si tot nimic . Am bagat a doua , am strans ambreiajul si am incercat sa invart de roata . Am reusit sa o invart , dar dupa ceva eforturi herculiene . Daca nu poti invarti roata relativ usor cu ambreiajul tras, inseamna ca e prea strans si sta cuplat. Tinand cont ca motorul a stat, uleiul e rece si gros, eu zic sa o lasi asa pana poti testa reglajul cu un motor cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Crezi ca din cauza ca l-am strans prea mult nu cupleaza ? LE : O sa incerc sa ii mai dau drumul , pana obtin jocul ala . Acum ma duc la ea Mesaj completat Sa traiesti serifule ! Acum m-am dus la ea , l-am slabit pana sa am un joc de aproximativ 2cm in maneta . Si tot nimic . Am bagat a doua , am strans ambreiajul si am incercat sa invart de roata . Am reusit sa o invart , dar dupa ceva eforturi herculiene . Daca nu poti invarti roata relativ usor cu ambreiajul tras, inseamna ca e prea strans si sta cuplat. Tinand cont ca motorul a stat, uleiul e rece si gros, eu zic sa o lasi asa pana poti testa reglajul cu un motor cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Crezi ca din cauza ca l-am strans prea mult nu cupleaza ? LE : O sa incerc sa ii mai dau drumul , pana obtin jocul ala . Acum ma duc la ea Mesaj completat Sa traiesti serifule ! Acum m-am dus la ea , l-am slabit pana sa am un joc de aproximativ 2cm in maneta . Si tot nimic . Am bagat a doua , am strans ambreiajul si am incercat sa invart de roata . Am reusit sa o invart , dar dupa ceva eforturi herculiene . Daca nu poti invarti roata relativ usor cu ambreiajul tras, inseamna ca l-ai desfacut prea mult si sta cuplat. Tinand cont ca motorul a stat, uleiul e rece si gros, eu zic sa o lasi asa pana poti testa reglajul cu un motor cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Crezi ca din cauza ca l-am strans prea mult nu cupleaza ? LE : O sa incerc sa ii mai dau drumul , pana obtin jocul ala . Acum ma duc la ea Mesaj completat Sa traiesti serifule ! Acum m-am dus la ea , l-am slabit pana sa am un joc de aproximativ 2cm in maneta . Si tot nimic . Am bagat a doua , am strans ambreiajul si am incercat sa invart de roata . Am reusit sa o invart , dar dupa ceva eforturi herculiene . Daca nu poti invarti roata relativ usor cu ambreiajul tras, inseamna ca l-ai desfacut prea mult si sta cuplat. Tinand cont ca motorul a stat, uleiul e rece si gros, eu zic sa o lasi asa pana poti testa reglajul cu un motor cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Crezi ca din cauza ca l-am strans prea mult nu cupleaza ? LE : O sa incerc sa ii mai dau drumul , pana obtin jocul ala . Acum ma duc la ea Mesaj completat Sa traiesti serifule ! Acum m-am dus la ea , l-am slabit pana sa am un joc de aproximativ 2cm in maneta . Si tot nimic . Am bagat a doua , am strans ambreiajul si am incercat sa invart de roata . Am reusit sa o invart , dar dupa ceva eforturi herculiene . Daca nu poti invarti roata relativ usor cu ambreiajul tras, inseamna ca l-ai desfacut prea mult si sta cuplat. Tinand cont ca motorul a stat, uleiul e rece si gros, eu zic sa o lasi asa pana poti testa reglajul cu un motor cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Crezi ca din cauza ca l-am strans prea mult nu cupleaza ? LE : O sa incerc sa ii mai dau drumul , pana obtin jocul ala . Acum ma duc la ea Mesaj completat Sa traiesti serifule ! Acum m-am dus la ea , l-am slabit pana sa am un joc de aproximativ 2cm in maneta . Si tot nimic . Am bagat a doua , am strans ambreiajul si am incercat sa invart de roata . Am reusit sa o invart , dar dupa ceva eforturi herculiene . Daca nu poti invarti roata relativ usor cu ambreiajul tras, inseamna ca l-ai desfacut prea mult si sta cuplat. Tinand cont ca motorul a stat, uleiul e rece si gros, eu zic sa o lasi asa pana poti testa reglajul cu un motor cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Crezi ca din cauza ca l-am strans prea mult nu cupleaza ? LE : O sa incerc sa ii mai dau drumul , pana obtin jocul ala . Acum ma duc la ea Mesaj completat Sa traiesti serifule ! Acum m-am dus la ea , l-am slabit pana sa am un joc de aproximativ 2cm in maneta . Si tot nimic . Am bagat a doua , am strans ambreiajul si am incercat sa invart de roata . Am reusit sa o invart , dar dupa ceva eforturi herculiene . Daca nu poti invarti roata relativ usor cu ambreiajul tras, inseamna ca l-ai desfacut prea mult si sta cuplat. Tinand cont ca motorul a stat, uleiul e rece si gros, eu zic sa o lasi asa pana poti testa reglajul cu un motor cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Crezi ca din cauza ca l-am strans prea mult nu cupleaza ? LE : O sa incerc sa ii mai dau drumul , pana obtin jocul ala . Acum ma duc la ea Mesaj completat Sa traiesti serifule ! Acum m-am dus la ea , l-am slabit pana sa am un joc de aproximativ 2cm in maneta . Si tot nimic . Am bagat a doua , am strans ambreiajul si am incercat sa invart de roata . Am reusit sa o invart , dar dupa ceva eforturi herculiene . Daca nu poti invarti roata relativ usor cu ambreiajul tras, inseamna ca l-ai desfacut prea mult si sta cuplat. Tinand cont ca motorul a stat, uleiul e rece si gros, eu zic sa o lasi asa pana poti testa reglajul cu un motor cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 (editat) e normal, eu abea o imping cand e in viteza. cel mai bine probeaza cu ea pe scricul central: pornesti motorul, pui pe cineva sa tina de ambreiaj, bagi a I-a si cu ambreiajul TRAS, incerci sa opresti roata, dar ai grija sa nu faci buba Editat Ianuarie 13, 2011 de dark_lord86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 @ottoMan un pret pentru semeringurile de la furci+dust seal pt un bandit an 97 gn77a/b ? Pai si eu vreau sa fac schimbul de ulei din telescoape, sa schimb simeringurile..Dar nu cred ca e de competenta mea sa ma bag, cineva de la un service mi-a cerut 300 ron acum 1 an, e bine ca pret ? Cu simeringurile si uleiul se ocupa el.. Mie mi se pare cam moale amortizorul central..Daca fata se va dovedi a fi mai dura dupa schimb, voi intari si centralul.. Cam atat mai am de facut la ea pentru sezonul urmator.. (ps. inca nu mi-au ajuns suruburile de la reprezentanta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 depinde si ce ulei iti pune. eu am gasit asa cel mai ieftin(daca preturile sunt reale): 2l ulei(iti intra 1 litru 24 parca) = 90 lei semeringuri + capace de praf = 90 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Imi place ca merge foarte bine forumul. Scuze de postu hexapost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Deci am rezolvat-o . Somn pana o duc la mecanic sa imi rezolve toate ce le am de facut . Multumiri de atentie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Imi place ca merge foarte bine forumul. Scuze de postu hexapost. Moaammaa ce balbait esti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Imi place ca merge foarte bine forumul. Scuze de postu hexapost. Daca postul nu se lanseaza in 10-20 secunde, nu mai da..lasa-l ca se pune automat, chiar daca nu apare in primul minut..am experimentat eu In alta ordine de idei, mai are cineva kult din 99 ? Stiu ca la modelul asta, se poate regla amortizorul central.. Sunt curios daca a facut-o careva si a simtit diferente..Mi-ar placea sa fie mai rigid..(de schimbat nu vreau sa ma complic sa-l schimb cu altul "de gsxr, parca asta se potrivea la kult") La inceputul lui Martie vreau sa duc Talharul inapoi la garaj, momentan il am la servici cu o folie peste el.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Pai si eu vreau sa fac schimbul de ulei din telescoape, sa schimb simeringurile..Dar nu cred ca e de competenta mea sa ma bag, cineva de la un service mi-a cerut 300 ron acum 1 an, e bine ca pret ?Cu simeringurile si uleiul se ocupa el.. Mie mi se pare cam moale amortizorul central..Daca fata se va dovedi a fi mai dura dupa schimb, voi intari si centralul.. Cam atat mai am de facut la ea pentru sezonul urmator.. (ps. inca nu mi-au ajuns suruburile de la reprezentanta ) la reprezentanta suzuki 360 parca vei simti furca mult mai tare, vei sesiza ca nu mai esti in barca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 (editat) @ottoMan un pret pentru semeringurile de la furci+dust seal pt un bandit an 97 gn77a/b ? preturile de pe site sunt actualizate(reale)? Salutare ! Kit semeringuri + garnituri de praf de la AllBalls e 130 de lei. Un litru de ulei de furca dela Motul sau Motorex e 45 de lei, intr-adevar. La semeringuri exista si varianta mai ieftina, Athena, care ofera doar semeringuri, fara garnituri de praf, la 25 de lei perechea, dar diferenta de calitate se simte. Preturile pe site sunt actualizate si reale. @Banditrider - la preturile astea se adauga 50 de lei manopera in service-ul Ambulanta moto. Asta ca sa ai mai multe repere de pret. Editat Ianuarie 14, 2011 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Daca postul nu se lanseaza in 10-20 secunde, nu mai da..lasa-l ca se pune automat, chiar daca nu apare in primul minut..am experimentat eu In alta ordine de idei, mai are cineva kult din 99 ? Stiu ca la modelul asta, se poate regla amortizorul central.. Sunt curios daca a facut-o careva si a simtit diferente..Mi-ar placea sa fie mai rigid..(de schimbat nu vreau sa ma complic sa-l schimb cu altul "de gsxr, parca asta se potrivea la kult") La inceputul lui Martie vreau sa duc Talharul inapoi la garaj, momentan il am la servici cu o folie peste el.. se mai potriveste si cel de gsf1200 kult.eu din ala am.si e foarte bun asa cum e.la un moment dat dadeam in gauri cand mergeam cu pasager,adica atingeam cu roata undertailul szis sa-l intaresc acum fiecare gaurica o simt cand merg singur dar cu pasager e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.