dark_lord86 Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 na uite ca a mea e albastra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 De ala de care mananca taurul? NU...de-ala de-l asteapta nebunul sa se coaca (si sa devina rosie) daca stii bancul cu nebunii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 he he hop si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Mneata. Cam gay incepu anul meu motociclistic. Adica ieri erau vreo 12 grade in Zalau. M-am tot gandit sa ies, insa m-am gandit mai bine si am zis ca o fi ud pe dealurile de langa oras, ca o fi plin de nisip pe drum, mai aveam si una-alta de facut pe acasa, deci nu. Pe la 15:00 ies cu Matizu sa o duc pe pretena mea undeva si nu mai putin de 8 motoare, prieteni unu si unu au trecut pe langa mine. Faza e ca motorul meu era intr-un garaj unde mai erau 4 din cei 8 care au iesit ieri, si nici macar vazandu-mi motorul acolo nu s-au gandit sa imi dea un telefon. M-am simtit ca c.uru. Deci mai asteptam prima tura a anului, cu toate ca avem asigurare si toate celea. Halal prieteni. In alta ordine de idei, sambata seara in Satu Mare, in parcare la Real, am lovit cu Matizul un.....................................................Q7 S line. Nu ma intrebati cum reusesc......it's a gift. Am virat sa ies din parcare, bineinteles ca era unu pracat pe prima banda, si cand am virat nu l-am vazut de stalpul din dreapta masinii. El venea cam tare si gata. Am franat putin cat sa se aplece de fata si i-am julit janta stanga spate. Mie mi s-a spart sticla de pe semnal, mi s-a indoit capota (rezolvata pe loc) si mi-a cazut numarul. Janta lui cred ca costa cat Matizul tot. Paradoxal era un iugoslav tipul, super ok. Instant mi-a zis sa mergem de acolo sa nu avem spectatori si a zis sa facem constatarea amiabila. Daca era un coca de rrromania urla si criza ca i-am lovit masina de enspe mii de euro si vroia politia, smurdul si salvamontul, caz in care eu ramaneam fara permis 90 de zile pentru neacordare de prioritate. Cert e ca faza, desi haioasa si deloc paguboasa, m-a pus pe ganduri. Eu rulez cam 5000 de km lunar cu Matizul ala, fara incidente inca, dar mi-am dat seama ce usor e sa gresesti. Eram putin agitat, fiind si in intarziere, mai erau si altii parcati aiurea, si poc. Gata fapta. Nu am vazut un ditamai SUV-ul de 5 metrii si eu am pretentia sa imi vada restul motorul lat de 1 metru. Grija oameni. Sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Atentie la oglinzi, de multe ori felul cum sunt reglate ne salveaza. Insa recunosc ca nu o data am fost si eu in cazuri similare, insa am avut mare noroc Bine ca nu a fost cu motorul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 salut.poti incarca bateria linistit cu redresorul, da vezi sa nu fie prea mare(teoretic incarcarea se face cu un curent de 10% din capacitatea bateriei) verifica daca alternatorul incarca bateria: cu motorul pornit ar trebui sa ai in jur de 14v pe bornele bateriei, daca nu probleme de la alternator sau releul de incarcare(asta fiind cel mai probabil) despre amortizor nu stiu ce sa iti zic, las sa zica altii mai avizati. 1. Scuze pt cele 4 posturi aiurea... probleme cu browser-ul. 2. Mersi de idee. Este redresorul pe care il are tata pentru bateria de la dacie, care nu e foarte mare oriqm. Totusi, imi amintesc ca atunci cand punea redresorul pe baterie ii scotea capacelele ca sa poata sa fiarba, si mai completa electrolitul cu apa distilata. Eu nu pot sa umblu la asta si mi-e frica sa nu faca BUF! Vreo sugestie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Cam gay incepu anul meu motociclistic. ...Pe la 15:00 ies cu Matizu sa o duc pe pretena mea undeva si nu mai putin de 8 motoare, prieteni unu si unu au trecut pe langa mine. Faza e ca motorul meu era intr-un garaj unde mai erau 4 din cei 8 care au iesit ieri, si nici macar vazandu-mi motorul acolo nu s-au gandit sa imi dea un telefon. M-am simtit ca c.uru. .... in parcare la Real, am lovit cu Matizul un Q7 S line. Nu ma intrebati cum reusesc......it's a gift. ... =))) =))) LOL ... dude .... =))) amuzant. Nu rad de tine ... rad de patzanie in sine ... banuiesc ca si tu ai scris-o sa faci haz de necaz ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 1. Scuze pt cele 4 posturi aiurea... probleme cu browser-ul.2. Mersi de idee. Este redresorul pe care il are tata pentru bateria de la dacie, care nu e foarte mare oriqm. Totusi, imi amintesc ca atunci cand punea redresorul pe baterie ii scotea capacelele ca sa poata sa fiarba, si mai completa electrolitul cu apa distilata. Eu nu pot sa umblu la asta si mi-e frica sa nu faca BUF! Vreo sugestie?? O poti incarca asa, dar nu o tine foarte mult la incarcat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 da cati banditi aveti matiz ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 @ nervOptik Pai iti dai seama ca fac haz de necaz, adica nu e niciun necaz, pe cat e hilara faza in sine. Masina mea ( de firma de altfel, nu personala) e mai ieftina decat janta lu ala. Repet, e un om super ok tipul cu Q7-le. Era mai gay daca ii radeam toata partea stanga sau doamne fereste, de ma lua in plin. Ii muceam fata. Nu era nustiu ce viteza in parcare, dar totusi, un far, o grila de radiator, naiba stie ce senzori mai are acolo, plus ca era si mandra mea in dreapta. Si acum rad........Matiz vs Q7 Nu busesc orice, sa fie clar. Eu azi mi-am evaluat pagubele : 1,5 lei bec de semnalizare, 15 lei plastic galben de la semnalizare si 1 leu un tub de super glue pentru un ornament de plastic. Se vede putin pe bara fata razalit si la suportul de numar dar ala era muci dinainte. Tre sa ma opresc cu din astea ca cred ca sambata imi dau astia alta masina, Spark sau Suzuki Alto. Nu ca ar fii mai breze, insa la una mai veche si mai frecata de altii in parcari nu se vede o linie in plus, pe cand la una noua e altceva. In cazuri din astea de cativa lei nu are rost sa implici CASCO, te trimit aia la plimbare si nu merita timpul pierdut cu ei. Scuze de offtopic Tre sa incep si eu incet sa imi cumpar una-alta pentru Bandit. De fapt am inceput in iarna asta, mi-am luat uleiul (Procycle again) si filtrul de aer. Mai am filtrul de ulei, bujii, si sa incep sa schimb guma fata si sa o schilibrez. Cand da primavara si in afara tarii tre sa cumpar o guma spate second ( din pacate) si sa strang vreo 2 luni bani din salar sa imi cumpar 2 litrii de benzina, mama lor de hoti. Asigurare mai am pana in martie. Drumuri bune sa fie, ca pe prietenii astia minune ai mei o sa ii sune cucu de-acuma. Da imi trece mie, ca is ai mei si nu ma pot supara pe ei, poate si eu am omis candva pe careva, voit sau nu. Iarna asta visam, ca in fiecare an de altfel, la modificari. Iarna asta vroiam sa vopsesc codita ( zgariata de la bagaje pe laterale) si bugspoilerul ( razalit prin curbe si de la o aporape-tranta de pe loc), dar ca in fiecare an, n-a fi nimic din alea. Sper doar sa imi pot face la un nene de aici un suport din aluminiu pentru bagaje, care il voi prinde in suruburile de la manerul pasagerului. O sa fie ca un gratar de prajit mici care va avea privilegiul de a sta acolo doar la turele mai lungi pe post de suport de cort. Abia astept sa imi tremure iar genunchii de emotie la prima tura din an. Sentimentul e priceless. Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 voi aveti probleme cu pornirea motorului primavara,ca al meu nici daca ma rog de el nu porneste.cei drept cand am fost sa-l pornesc erau vreo 0 grade afara si in garaj 5 sau asa ceva ca nu e focu facut tot timpul.bateria era incarcata pe redresor dar nici cu slujbe n-a pornit.am zis sa incerc si cu o masina pornita,sa iau curent de la bateria lui dar tot pauza.nu stiu ce sa-i mai fac.mie oricum imi pornea mai greu si cand mergeam cu el in noiembrie cand deja venise frigu,adica stateam un pic mai mult decat de obicei pana o porneam si numai cu socul ca fara....ce pot sa-i fac?help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 (editat) voi aveti probleme cu pornirea motorului primavara,ca al meu nici daca ma rog de el nu porneste.cei drept cand am fost sa-l pornesc erau vreo 0 grade afara si in garaj 5 sau asa ceva ca nu e focu facut tot timpul.bateria era incarcata pe redresor dar nici cu slujbe n-a pornit.am zis sa incerc si cu o masina pornita,sa iau curent de la bateria lui dar tot pauza.nu stiu ce sa-i mai fac.mie oricum imi pornea mai greu si cand mergeam cu el in noiembrie cand deja venise frigu,adica stateam un pic mai mult decat de obicei pana o porneam si numai cu socul ca fara....ce pot sa-i fac?help Salut Paul. Problema e ca pot fi mai multe cauze , insa le poti afla dupa simptome. Orice motor mai caraie cand il pornesti dupa o vreme mai lunga. Daca motorul tau nu porneste nici cu curent de la masina, bateria ta nu are vina, poate e descarcata si atat. Daca nici macar nu tuseste cum ar porni , incearca sa cureti/schimbi daca e cazul bujiile si vezi sa nu ai benzina veche si naspa. Cu curent de la masina nu exista sa nu porneasca. Sa nu il accelerezi cu socul tras doar pentru ca il ineci. Cupleaza cablul de curent, lasa-l umpic asa sa intre ceva curent si in bateria ta, trage socul la maxim si da repetat la automat, fara a tine prea multe secunde constant butonul de start apasat. Mai bine mai putin si repetat. Va tusi din ce in ce mai des, pana cand intr-un final va porni. Curata bujiile din prima eventual sa fii sigur ca pornesti cu sanse reale. Poti scoate si filtrul de aer, ar trebui sa porneasca mai usor. Poate e si ala infundat sau imbacsit. Bafta P.S. Era sa uit. Inainte de toate, lasa cateva secunde robinetul de la benzina in pozitia PRI, pentru a intra benzina in carburatoare. Iti cresc considerabil sansele de reusita Editat Ianuarie 17, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 voi aveti probleme cu pornirea motorului primavara,ca al meu nici daca ma rog de el nu porneste.cei drept cand am fost sa-l pornesc erau vreo 0 grade afara si in garaj 5 sau asa ceva ca nu e focu facut tot timpul.bateria era incarcata pe redresor dar nici cu slujbe n-a pornit.am zis sa incerc si cu o masina pornita,sa iau curent de la bateria lui dar tot pauza.nu stiu ce sa-i mai fac.mie oricum imi pornea mai greu si cand mergeam cu el in noiembrie cand deja venise frigu,adica stateam un pic mai mult decat de obicei pana o porneam si numai cu socul ca fara....ce pot sa-i fac?help Carburatoarele ... sincronizeaza-le ... @alin, daca era vorba de PRI, ii venea totusi benzina in primele 5-6 chei date, dar nici sa ajungi s-o pornesti cu ajutor de la masina ... e prea mult Aceeasi situatie o are o fata care a lasat motorul la mine, un bandit de 250 ... porneste greu, si pleaca greu de pe loc. mie mi-a luat 4-5 reporniri ca sa-l misc un metru ... m-am facut de ras ... trebuie ambalata mai bine si ambreiajul lasat usorrr de tot ... toate au pornit de la un nene care i-a tunat carburatoarele ... de tot Daca astepti pana la primavara cand ii desfac carburatoarele. ... o sa-ti zic atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Carburatoarele ... sincronizeaza-le ... @alin, daca era vorba de PRI, ii venea totusi benzina in primele 5-6 chei date, dar nici sa ajungi s-o pornesti cu ajutor de la masina ... e prea mult Aceeasi situatie o are o fata care a lasat motorul la mine, un bandit de 250 ... porneste greu, si pleaca greu de pe loc. mie mi-a luat 4-5 reporniri ca sa-l misc un metru ... m-am facut de ras ... trebuie ambalata mai bine si ambreiajul lasat usorrr de tot ... toate au pornit de la un nene care i-a tunat carburatoarele ... de tot Daca astepti pana la primavara cand ii desfac carburatoarele. ... o sa-ti zic atunci. Ai dreptate, insa eu scriu doar din patanie, sa nu ii zic experienta. Astea simptome le-am avut si am actionat cum am scris mai sus. Daca era din auzite specificam. Insa sa stii ca au fost cazuri in care ziceau "mesterii" ca sunt murdare si nesincronizate carburile , insa gresea cand incerca sa o porneasca, ba tragea socul, ba accelera, ba ambele. L-a innecat, a umezit bujiile, vai mama. Mai mult rau decat bine. Cu rabdare si atentie a pornit motorul, a bubuit de vreo 3 ori in toba de zici ca sarea toba de la loc si gata. Intradevar, nu erau cele mai curate carburi din lume, nici bujiile si filtrul de aer nu erau la prima tinerete, insa nici de schimbat musai nu erau. Ideea e ca nu e usor de dat solutii pe net pana nu stii exact cum se aude si ce face motorul. Dar nu e ceva imposibil, odata tot porneste intr-un fel sa altul. Si pentru carburi exista ceva spray de curatat, insa am vazut doar, nu am incercat niciodata sa vad daca e bun de ceva sau nu. Si actualul meu bandit a facut figuri in decembrie cand l-am porniot ultima data, adica i s-a descarcat complet bateria. I-am dat curent de la un B6, vecin de garaj cu al meu, si cu rabdare si vorbe dulci, tandre de-a dreptul, la a 4-5-a cheie a pornit. Nici nu am luat bateria jos macar, cand il voi porni iar voi proceda la fel. Cred ca e pe duca bateria mea, e de 3 ani aproape la mine si era pe motor cand l-am cumparat, Insa cand vine vremea buna si rulez mai des cu motorul si se incarca bateria si nu face figuri la pornire, o mai tin. Stiti bine secretele, nu porniti cu becurile aprinse si nu le lasati aprinse dupa ce opriti motorul. Asta lungeste considerabil viata bateriei. Sanatate la toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 care vrea un chilipir? http://www.moto.it/moto-usate/suzuki/gsf-6...tml?msg=2832418 cu putini bani se poate face super! (doar sa fie de adevarat ce spune omul ca are dus) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Nu cred ca se mai poate repara calumea daca are prinderile motor-cadru duse... Totusi, e o investitie buna - 900 euro, discutabil. Faci multi bani din piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 de ce e bine sa schimbi uleiul dupa ce motorul a stat peste iarna ? am abea 2000 km facuti de la schimbul de ulei. intrebarea de sus e valabila + cine si-a vopsit motorul motocicletei? cum(demontat sau cu el la locul lui)? cu ce vopsea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 (editat) Daca vrei sa faci treaba calumea, motorul se vopseste demontat. Nici nu cred ca exista un vopsitor serios (si aici il exclud pe "nea' Petrica din Voluntari care e mester la el in garaj") care sa accepte sa vopseasca un motor montat. Iar cu demontatul e o mica-mare problema, pentru ca daca nu esti mecanic bun (si cred ca multi dintre noi chiar nu suntem) e cam complicat sa demontezi motorul si sa fii sigur ca il pui la loc cum trebuie. Iar daca iti face cineva asta, sub 200 euro (demontat + remontat pe cadru) nu cred ca scapi - adica mai scump decat vopsitul in sine. Vopseaua stiu ca e speciala si e derivata din (sau aceeasi cu) cea folosita in aviatie. Apoi mai e si lacul, si el special... Spun toate astea pentru ca si eu m-am interesat mai demult si am renuntat, costurile anexe fiind prea mari in raport cu valoarea motocicletei. Asta bineinteles daca nu esti tu mecanic sau/si vopsitor sau daca nu ai neamuri/cunostinte care ar putea sa iti faca un discount substantial. dark_lord86, e bine sa schimbi uleiul pentru ca in timp isi pierde proprietatile. Mai ales daca sta si nu e circulat prin motor. Nu e absolut necesar sa faci schimbul, mai ales daca zici ca ai mers putin cu el, dar e indicat. Oricum, mai mult de 5000km sa NU mergi cu asta cu care a stat motorul la hibernare. Editat Ianuarie 17, 2011 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Bai, ma speriati cu pornitul greu imi dati emotii.. Ce as fi iesit si eu zilele astea cu banditul la o tura prin Bucale, dar sunt racit Macar saracul are companie un zx9r, nu e chiar asa de singur.. Destul de complicat sa ies cu el la o tura..trebuie sa ma car la servici cu echipament, baterie, nici cauciucul nu l-am schimbat, trebuie sa scot prima motocicleta si pe urma a mea, ca sunt bagate intr-ul loc mai stramt Macar mai am asigurare pana la sfarsitul lui martie.. Cred ca abia luna urmatoare o pornesc pe Suzy.. Pana una alta, voi cu ce desfaceti filtrul de ulei, e buna o cheie franceza/mox ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Pana una alta, voi cu ce desfaceti filtrul de ulei, e buna o cheie franceza/mox ? Daca nu vrei sa bagi surubelnita in el - desi merge fara probleme, nu te frigi la maini, dar s-ar putea sa te murdaresti putin - si nici nu vrei sa-ti iei o cheie de filtru - gasesti in autovit ieftin - iti zic cum am procedat eu pe vremuri - am facut un latz dintr-o fisa de bujie auto. Fiind de cauciuc, are aderenta pe filtru, faci un lant care se strange cand tragi de el in sensul de desurubare si rezolvi problema simplu. Poti inlocui fisa de bujie cu orice cablu de cauciuc. Eu am desfacut cateva filtre la viata mea cu metoda asta. De strans, il strangi la mana si n-ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Carburatoarele ... sincronizeaza-le ... @alin, daca era vorba de PRI, ii venea totusi benzina in primele 5-6 chei date, dar nici sa ajungi s-o pornesti cu ajutor de la masina ... e prea mult Aceeasi situatie o are o fata care a lasat motorul la mine, un bandit de 250 ... porneste greu, si pleaca greu de pe loc. mie mi-a luat 4-5 reporniri ca sa-l misc un metru ... m-am facut de ras ... trebuie ambalata mai bine si ambreiajul lasat usorrr de tot ... toate au pornit de la un nene care i-a tunat carburatoarele ... de tot Daca astepti pana la primavara cand ii desfac carburatoarele. ... o sa-ti zic atunci. [/quote carburatoarele au fost sincronizate anul trecut cand l-am luat.anu trecut in martie cam la fel am patit adica m-am dus eu ala neexperimentat sa-l pornesc.nici impins,nici cu, curent de la masina pana au venit 2 prieteni si la prima cheie conectata la masina a luat-o.bujiile cam in cat timp se innegresc,ca anul trecut cand a fost facuta carburatia, mecanicul a zis ca sunt ok.am pus si pe PRI cand am incercat dar tot nimic.e posibil sa nu fii pornit si pt ca era destul de frig in garaj?si da tusea cand ii dadeam la automat. da bujii;e cum le scot cu ce cheie daca nu am cheie speciala de bujii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 @PzKpfW mersi, cred ca renunt deocamdata la idee. vazusem pe net unu care si-a infasurat bine cadru si restul si a vopsit motorul montat cu spray termorezistent(pe louis undeva la 50 de ron). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tibiscus Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 In cele din urma am gasit si locul potrivit pentru a intreba daca se mai merita sa cumpar un bandit de 400 care din cate vad e ceva normal, nu porneste e din 93 si are 30 de mii parcursi pretul .. eu unul zic cai bun.. 600 euro ce sa fac? piese se gasesc? preturile sunt ok la ele? le gasim pe plan local adica la noi in tara? sunt defectuase ca motoare? e recomandat pentru un incepator? Va rog ajutatima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat desprea amortizor? macar la ce sa ma uit, ce sa verific? si daca se repara, pe la ce suma se ridica operatiunea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Bai , care mai ai bandit de 400 , explica-mi si mie daca avem , si daca da unde mai exact , chestia asta cu PRI , la rezervor . Eu am decat normal si rezerva .. Si da , nu porneste nici sa-l frec cu ... ceara ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.