Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 cilindri , 70 cai, prea slabuta :wacko:

are cuplu de 66 Nm... ca fapt divers, B6-ele are 78 CP si 53 Nm parca. In niciun o motocicleta cu cuplu maricel n-o sa fie slabuta, din contra, e mult mai brutala, practic....cuplu mare inseamna ca trage de jos, brusc... am avut VN800, care desi e chopper de 53 cp si 64 Nm, in linie dreapta si pana in 80-100 km/h e roata la roata cu naked-urile de 600 si plecam cu scart aproape mereu.

 

e de fata

nu exista motociclete de fete!

 

si ca fapt divers, cele mai multe fete de la noi au vitezane de 600 :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu exista motociclete de fete!

 

si ca fapt divers, cele mai multe fete de la noi au vitezane de 600 :wacko:

banditu meu avea 60 Nm

 

stiu ca nu exista motocicleta de fata dar ziceam asa pt ca mi se pare ca e mica si e mai potrivita pt o fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Gabi88

Ia-ti Bandit sau ia-ti talpasita de aici :laugh:

Hai ca acceptam verisori, gen Inazuma sau GSX 1400. Dar nu te intinde , eventual la Kymko cum scria Calin mai sus. Am vazut ieri un cuplu pe un First Bike din ala chopper, am zambit ironic. Cat pot fi unii de incuiati, sa arunce bani pe asemenea jeguri. Si erau oameni maturi, el chiar destul de corpolent, va dati seama ce senzatii de putere bruta emana motorul ala cu 140-150 de kile pe el.

Daca ar fi sa abandonez corabia, cred ca naked-urile astea mari m-ar tenta, GSX, XJR etc, desi sunt scund si nu stiu cum as arata pe ele. De la Suzuki imi place mult 1400-le, insa Inazuma e prea retro. Stiu ca asta e scopl lui, insa dupa mine e prea de tot. Nu imi place nici rezervorul, nici spatele, nici la 750 nici la 1200.

La naked-urile de clasa noua gen Z1000, CB1, GSR750 etc le apreciez mult tehnica si estetica, insa nu ma atrag. Asta dpdv practic, eu axandu-ma pe ture mai lungi si doar cu gajica in spate. Ori pe alea nu ai loc nici de gajica nici de bagaje. Dar arata minunat , mai putin blocul motor care se vede la toate ca e proiectat sa stea in spatele unor carene, nu intr-un cadru deshis, aratandu-si toate matele si dedesubturile.

HAAAAAAA ce bine ca am motorul dorit, nu tre sa aleg nimic :wacko:

Sa vina vara si sa ma arda saua la buca.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stau si ma gandesc cum am ajuns eu sa-mi cumpar Suzuki bandit :wacko:

Totul incepe ca la orice proaspat absolvent de categoria A, si anume visul de a avea o vitezana.Ma incantau zzr 400, zxr4 chiar si zx6r..

 

Dupa ce m-am sfatuit cu mai multi prieteni, am decis sa-mi iau un naked..De ce? pt. ca are o pozitie mai comoda, pentru ca este mai usor de mers pt un incepator, etc, etc..

 

Urmatorul pas a fost, care naked ? ca sunt n-shpe mii de modele..

Dupa ce m-am uitat la estetica mai multor motoare si la banii pe care eram dispus sa-i dau, au ramas in lista mea, cu prioritate, de la 1 la 4:

 

1.Suzuki SV 650 N 2002

2.Suzuki Bandit 600 N 1999

3.Kawasaki Z 750 2001

4.Ducati Monster 600 2000

 

Avand in vedere ca vroiam ceva in 4 pistoane, monsterul si SV-ul au iesit din lista..

Lupta se dadea intre Z750 si Bandit 600..

 

Ideea este ca amandoua imi placeau si imi plac la fel de mult, dar banditul a castigat pt. ca l-am gasit primul, sau poate ca el m-a gasit pe mine :laugh:

 

Oricum, a trebuit sa ma duc tocmai in Satul Mare dupa el :)

 

Asta este povestea banditului meu, cum si de ce l-am ales..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stau si ma gandesc cum am ajuns eu sa-mi cumpar Suzuki bandit

 

La mine a fost un drum mai lung:

 

Mi-am luat permisul in 2007, dupa multe baliri pe strazi si poze pe calc. si nu prea aveam bani de-o mobra ca lumea, asa ca era cat p-aci sa-mi iau IJ (stiu, dar nah... mancarimea era mare), dar am renuntat, mai ales ca deja calarisem comuniste pe campuri inca de la 11-12 ani si stiam cu ce se mananca. Imi placeau chopperele, mai ales ideea de ce (credeam eu ca) reprezinta chopperele

Frate-miu isi luase o Yamaha Virago 535 in primavara, pana in toamna a pus-o la vanzare ca vroia ceva mai mare, eu intre timp facusem 1000 euro asa ca am luat-o de la el in decembrie, platindu-i inca 1500 in rate lunare.

In primul an am facut 25.000 km cu mobra aia.... am mers din ianuarie pana in decembrie. Am vandut-o (si eu vrand ceva mai mare) cu 2300 euro dupa ce am reconditionat-o putin. Cu banii astia pusesem ochii pe un Honda CB750, si ma hotarasem sa-l iau, dar cand am sunat pe om tocmai ce-o vanduse in dimineata aia. Luasem in calcul si Monsterul 600 si alte mobre, cele mai multe naked, dar inca de pe la 16 ani baleam dupa un chopper mare, Kawasaki VN800A era visu', inafara de HD. Asa ca am zis wtf, am facut un credit de 2000 euro si l-am luat. Moama ce-mi placea... pana la prima tura pe cheia, cand comparat cu Viroaga de 535 ma simteam ca dracu pe curbe, subvira, atingea repede....etc, atunci au aparut si primele dezamagiri si ganduri ca poate am facut o greseala. Pretina imi zicea: "Pai ce vrei ma, e chopper, nu e facut sa pui genunchiu' jos, impaca-te cu ce stie sa faca" PLM, dadusem 4000 euro pe el. Ma rog, la drum lung si drept era ok si foarte confortabil (dar oarecum boring) si inca cred ca e cel mai aratos cruiser japonez. In oras mergem ca dementu' cu cruiseru' asta de 260 kile... plecari cu scart, mergeam tare, fandari la greu, strecurat tare, lane-splitting, ma intorceam cu frana spate blocata etc... se simtea clar ca vreau ceva mai sportiv. Dar plm, aveam mobra visurilor mele(de la 16 ani). Bomba a venit cand si-a schimbat fata mobra...avea un virago 250 si vroia neaparat naked pt ca se saturase de ideea de "look at me" a unui chopper. Si a fost CB500-ele. La un moment dat mi s-a rupt cablu de frana la Vulcan (pai la cum franam cu spatele.. :wacko: ) si a trebuit sa stea pe bara pana venea comanda cu cablul nou...eh, in astea 2 saptamani am calarit CB500-ele pretinei si-mi placea in draci, desi era mai slabut ca VN-ul la putere. Dupa astea 2 saptamani a venit cablul, l-am montat si-am plecat la o tura de test. Cand m-am intors, m-am dus la calculator si am pus anuntul de vanzare . Bag pulla-n el de vis... ca e ca ma simteam ca pe un tractor dupa 2 sapt pe CB... aveam impresia ca nu vireaza ca e greoi, ca nu merita. Si e bine ca mi-am luat chopperul viselor, pentru ca altfel cred ca as fi ramas cu gandul la el si choppere toate viata, asa... mi le-am scos cam de tot, cel putin pana la 50-60 ani

VN-ul l-am dat mult sub pretul pietii (3000 euro) si mobra era tzipla! dar vroiam sa scap cat mai repede de el, am pierdut cam 1500 euro cu VN-ul asta dar nah, life goes on.

Ca mobre ma uitam dupa naked-uri care sa fie si navetiste si sport dar si touring si sa nu aiba aspect de alien, ca mie imi plac mobrele clasice, sa aiba peste 65 CP si sa fie pe injectie... asa ca in principiu m-am oprit la Yamaha FZ6N. Cautand odata FZ6 dar si alte mobre care sa corespunda cerintelor, am dat peste Bandit 650 si mi-am zis "Ba da urat e asta comparat cu ala din 2000-2004" si-atunci a intrat B6-ele POP in preferintele mele, si-l ajuta si pretul. Batalia era acum intre FZ6N si B6 POP. Intr-o zi merg la Alfa Motors sa vad un B6 si aveau si un FZ6N all black, asa ca era perfect. Cand am intrat in camera in care erau, era una langa alta. Nici nu m-am mai suit pe FZ6, atunci a fost clickul, m-am dus direct la Bandit si l-am incalecat, imi venea ca o masuna si mi se parea mare si periculos :laugh: <comparat cu CB500-ele pretinei cu care mergeam de cateva saptamani>. Am cerut cheile, l-am pornit, l-am ascultat...afara ploua cu galeata asa ca nu m-am dat cu el, dar am zis ca revin a doua zi. De FZ6 am uitat complet. M-am intors a doua zi si m-am dat cu el si-mi placea. Banditul ala e acum banditul meu, de exact 1an si 10 zile, dupa ce l-am probat la alfa am scos banii(ii luasem cu mine) si l-am luat, in aceeasi zi i-am scos nr rosii si de atunci suntem cei mai buni prieteni. Nu regret absolut deloc alegerea facuta, nu-mi displace absolut nimic la bandit (poate decat reglajul la lant :) ), sunt super multumit de el, e prima mobra pe care nu-mi vine sa o vand, de care nu m-am pictisit dupa un an si pe care o s-o pastrez pana crapa de tot de tot!

 

Heil Bandit! AVE! ;)

 

PS: sper ca nu v-am plictisit :)

PPS: "Batalia" intre B6 POP si FZ6N: /index.php?...502866&st=0

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat peste Bandit 650 si mi-am zis "Ba da urat e asta comparat cu ala din 2000-2004"

showtopic=502866&st=0"]/index.php?...502866&st=0[/url]

 

sa nu mai vorbesti cu mine in viata ta :wacko:))))))) mi-ai jugnit mobra =)))))) nu se mai opreste din plans =))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"sa ma arda shaua la buca"??? wtf? numai mie mi se pare ceva total gresit in afirmatia asta? :)

 

 

saua -> :laugh: Mihai

Ba negrilor, nu intrati la idei ciudate.

E de aici de la noi faza asta, zicem ca vine primavara cand iei primul gandac pe viziera si cand te arde c.uru prima data cand te urci pe motor (sa) din cauza ca o incalzeste soarele. Intelegeti sper. Adica primele ture din an e frig ca dracu, ca nu astepti sa vina vremea buna de tot, te mananca si iesi asa pe frig. Ei, cand te arde la c.ur cand te urci pe sa din cauza soarelui, e "sezon".

Stiu ca suna ciudat, insa nici chiar sa va ganditi la ;) .

Me not gay. :)

Me has garlfrend :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jordash, imi pare rau ca trebuie sa dai banditu... dar, tot raul spre bine, si sper ca in scurt timp sa te gaseasca un alt bandit si sa nu-ti mai dea drumul :wacko:

 

Azi am dat si eu jegul jos de pe banditu meu si am descoperit ca e negru :laugh:)) si mai si luceste pe deasupra =)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jordash, imi pare rau ca trebuie sa dai banditu... dar, tot raul spre bine, si sper ca in scurt timp sa te gaseasca un alt bandit si sa nu-ti mai dea drumul :wacko:

 

Azi am dat si eu jegul jos de pe banditu meu si am descoperit ca e negru :laugh:)) si mai si luceste pe deasupra =)))

eu tot trag sperante sa-mi cada o fleasca in cap sa raman cu el ca stiu mobra asta de cand lumea si pamantu , dar cum nu se intrevede nimic...mai sunt si momente grele in viata...mai ales cand esti bugetar si trebe sa dansezi dupa cum canta unu si altu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vroiam sa plec astazi la Snagov la o mica plimbare, am zis sa mancam inainte ca ne durea stomacu de aseara , dupa 5 semafoare luate pe bandit , la un al n-lea . bag a 1-a moare motoru si raman cu maneta de ambreiaj in mana . zic ok .. rupt cablu . las motoru , iau er5-u unui prieten fug si iau un cablu de ambreiaj de la un prieten, platesc pe cineva sa o duca la garaj , desfac placa de la ambreiaj .. cablu intreg. S-a rupt piesa care tine cablu .. dar exact piesa care tine cablu intr-o parte si e nituita de alt piesa in cealalta parte . atasez poza cu piesa de pe net. Intrebare - sa o fac de mana sau sa-mi cumpar una noua ( vin toti pixeli din poza nu doar ce mi s-a rupt mie ). ? + Ca piesa respectiva e diferita la mine ... Poza e luata de pe cmsnl sectiunea b6 96-99.

P.s. Pare rau cosmin ca nu am citit mai devreme forumu , te scoteam eu la o bere, acuma o beau acasa.

 

post-46846-1303052756_thumb.jpg

post-46846-1303052668_thumb.jpg

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@arw357

Salut omule, piesa aia e "boala" la B6. Mie mi s-a rupt la B6 ca norocul coborand inspre casa, unui amic i s-a rupt in Croatia, altuia prin tara etc. Nu vreau sa generalizez, insa pot sa zic si eu un cliseu de genul e "boala lor", avand in vedere cate cazuri cunosc pe bune, nu din auzite. Insa nu te panica, eu am fost la un nene sa mi-o sudeze si am mai folosit motorul asa inca 2 ani, de atunci sunt peste 3 ani si piesa functioneaza fara probleme. I-am zis omului care il foloseste acum de buba insa nu a mai patit nimic. Habar n-am cat ar costa una noua insa sigur mai mult decat 10-20 lei o sudura.

Un motiv bun sa iti iei B12, are ambreiaj hidraulic :wacko:

By the way, tocmai m-am intors de la o tura de 200 de km si gumele sunt brici, stau pe trasa si confera incredere totala.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...