gn77b Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 vedeti ca s-a f.utut treaba la RAR. a fost un coleg la ITP cu SV-ul acuma doua zile si nu i-au dat de la talon de 70 in loc de 60 pe fata si semnale neomologate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 (editat) vedeti ca s-a f.utut treaba la RAR. a fost un coleg la ITP cu SV-ul acuma doua zile si nu i-au dat de la talon de 70 in loc de 60 pe fata si semnale neomologate. prima data verificarea se face la anvelope. anul trecut si eu m-am dus cu talon de 70 si am primit revenire. semnalele neomologate... cred ca ori erau prea mici, ori avea pe led fara rezistente montate deci nu functionau corect Editat Aprilie 15, 2011 de Vishco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 moto e stoc, doar ca am putine emotii cu roata pe fatza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 argumentu' e ca exista o limita pina la care merita sa te complici si sa cheltuiesti. pentru un vestic ce sa sta la bloc(ca doar in cazul asta merita) nu cred ca-i prea mare pretul Mesaj completat aporpos, veniti la pe 29 in vama veche? plecam cat mai multi vineri pe 29, la 9 dim, in grup mare, veniti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 cu lacatul de disc de frina nu as risca. am avut si l-am uitat pe disc -> melc de kilometraj rupt. am avut si sufa (deh, suflatul in poponeata motorului, ca la inceput) si am vindut-o pt. ca am folosit-o o singura data. Eu am prins anul trecut o reducere la kronau si mi-am luat un Xena din ala cu alarma. Mi se pare o alternativa buna pentru cei care nu vor alarma normala la moto plus ca nu uiti sa-l scoti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 am o curiozitate: ce fel de baterii se folosesc si cit de tare suna alarma? si cit tin bateriile? sirena de la alarma mea consuma citiva amperi cind suna (scrie si in manualul alarmei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 (editat) Revin cu pozele la gume (daca ma lasa forumu vietii) cu scuze pt calitate ( telefonu e de vina) si cu mentiunea ca cel din poza nu sunt eu, e un amic bandit din Zalau. Mi-am pus si rim-uri, eram gata-gata sa cumpar si xenon insa mi-am dat seama in ultimul moment ca am de dat bani in alte parti cu prioritate fata de xenoane, cu toate ca e o obsesie mai veche de a mea. Dar nu scapa mobra fara, insa mai incolo va fi asta. Pareri ( despre cauciucuri ) va rog. Stiu, la cat sunt de rare formele pe spate , pe ploaie am pus-o. Editat Aprilie 15, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Gabi, acum, tu ca sa ne flatezi ai zis bandit, dar ia spune...cam la ce te mai gandesti...banditul e cam pe ultimul loc cum spui tu...pe primele locuri cine "este"? ai nimerit tu cam tot in afara de faza aia `sa va flatez` .. pai a pus Rsv parca acum ceva timp preturi de la elfworkshop, 5 300 fara ABS si 5 700 cu ABS mi se par super preturi , ce sa aleg intre un ss SH la care trebuie sa schimb consumabile si cine stie ce probleme, cine stie cum a fost alergata si o motocicleta foarte ok noua ? depinde in principal de banii pe care il voi avea sau pe care nu ii voi avea daca e sa fie SH e ss ,(nu am pretentii , depinde ce gasesc in stare cat mai buna) aa si am mai gasit motorete noi, kawasaki er6n 2009 la 5 000 euro si z750 6 300 cu tva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 am o curiozitate: ce fel de baterii se folosesc si cit de tare suna alarma? si cit tin bateriile? sirena de la alarma mea consuma citiva amperi cind suna (scrie si in manualul alarmei). Foloseste 6 baterii LR44 ,alea mai scumpe au o baterie cu Li.Tine aprox un sezon(din primavara-pana in decembrie asa).Asta in conditiile in care nu s-a declansat aproape deloc alarma cat a fost pusa pe motocicleta.Trebuie miscata direct ala sau ghidonul ca sa sune. Cat de tare? Ei zic ca 110 dB. ASta e http://www.xenasecurity.com/product/motorb...ies/XN14/page1/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 kawasaki er6n 2009 la 5 000 nice! asta e o mobra de generatie noua(adica d-astea aliene) care-mi place, mai ales sunetul printr-o toba de carbon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 nice! asta e o mobra de generatie noua(adica d-astea aliene) care-mi place, mai ales sunetul printr-o toba de carbon. chiar dc pretul e unu foarte avantajos nu ma atrage mobra asta, 2 cilindri , 70 cai, prea slabuta e de fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 z750 este o super motocicleta! prima data cand am vazut-o in Austria, am turbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Ducati Diavel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 2 cilindri , 70 cai, prea slabuta are cuplu de 66 Nm... ca fapt divers, B6-ele are 78 CP si 53 Nm parca. In niciun o motocicleta cu cuplu maricel n-o sa fie slabuta, din contra, e mult mai brutala, practic....cuplu mare inseamna ca trage de jos, brusc... am avut VN800, care desi e chopper de 53 cp si 64 Nm, in linie dreapta si pana in 80-100 km/h e roata la roata cu naked-urile de 600 si plecam cu scart aproape mereu. e de fata nu exista motociclete de fete! si ca fapt divers, cele mai multe fete de la noi au vitezane de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 nu exista motociclete de fete! si ca fapt divers, cele mai multe fete de la noi au vitezane de 600 banditu meu avea 60 Nm stiu ca nu exista motocicleta de fata dar ziceam asa pt ca mi se pare ca e mica si e mai potrivita pt o fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 nu..e prea grea pentru o fata. pt fata mere Honda ... un cbf .. e putin mai gay, deci .. eu zic ca merge mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Kymco Quannon sau Ducati Desmosedici RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 (editat) @Gabi88 Ia-ti Bandit sau ia-ti talpasita de aici Hai ca acceptam verisori, gen Inazuma sau GSX 1400. Dar nu te intinde , eventual la Kymko cum scria Calin mai sus. Am vazut ieri un cuplu pe un First Bike din ala chopper, am zambit ironic. Cat pot fi unii de incuiati, sa arunce bani pe asemenea jeguri. Si erau oameni maturi, el chiar destul de corpolent, va dati seama ce senzatii de putere bruta emana motorul ala cu 140-150 de kile pe el. Daca ar fi sa abandonez corabia, cred ca naked-urile astea mari m-ar tenta, GSX, XJR etc, desi sunt scund si nu stiu cum as arata pe ele. De la Suzuki imi place mult 1400-le, insa Inazuma e prea retro. Stiu ca asta e scopl lui, insa dupa mine e prea de tot. Nu imi place nici rezervorul, nici spatele, nici la 750 nici la 1200. La naked-urile de clasa noua gen Z1000, CB1, GSR750 etc le apreciez mult tehnica si estetica, insa nu ma atrag. Asta dpdv practic, eu axandu-ma pe ture mai lungi si doar cu gajica in spate. Ori pe alea nu ai loc nici de gajica nici de bagaje. Dar arata minunat , mai putin blocul motor care se vede la toate ca e proiectat sa stea in spatele unor carene, nu intr-un cadru deshis, aratandu-si toate matele si dedesubturile. HAAAAAAA ce bine ca am motorul dorit, nu tre sa aleg nimic Sa vina vara si sa ma arda saua la buca. Editat Aprilie 16, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 "sa ma arda shaua la buca"??? wtf? numai mie mi se pare ceva total gresit in afirmatia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 saua -> Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 Stau si ma gandesc cum am ajuns eu sa-mi cumpar Suzuki bandit Totul incepe ca la orice proaspat absolvent de categoria A, si anume visul de a avea o vitezana.Ma incantau zzr 400, zxr4 chiar si zx6r.. Dupa ce m-am sfatuit cu mai multi prieteni, am decis sa-mi iau un naked..De ce? pt. ca are o pozitie mai comoda, pentru ca este mai usor de mers pt un incepator, etc, etc.. Urmatorul pas a fost, care naked ? ca sunt n-shpe mii de modele.. Dupa ce m-am uitat la estetica mai multor motoare si la banii pe care eram dispus sa-i dau, au ramas in lista mea, cu prioritate, de la 1 la 4: 1.Suzuki SV 650 N 2002 2.Suzuki Bandit 600 N 1999 3.Kawasaki Z 750 2001 4.Ducati Monster 600 2000 Avand in vedere ca vroiam ceva in 4 pistoane, monsterul si SV-ul au iesit din lista.. Lupta se dadea intre Z750 si Bandit 600.. Ideea este ca amandoua imi placeau si imi plac la fel de mult, dar banditul a castigat pt. ca l-am gasit primul, sau poate ca el m-a gasit pe mine Oricum, a trebuit sa ma duc tocmai in Satul Mare dupa el Asta este povestea banditului meu, cum si de ce l-am ales.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 @Gabi88Ia-ti Bandit sau ia-ti talpasita de aici eu inca am bandit , doar ca e putin stricat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 iese vreun bandit din bucuresti la un cico pe undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 (editat) Stau si ma gandesc cum am ajuns eu sa-mi cumpar Suzuki bandit La mine a fost un drum mai lung: Mi-am luat permisul in 2007, dupa multe baliri pe strazi si poze pe calc. si nu prea aveam bani de-o mobra ca lumea, asa ca era cat p-aci sa-mi iau IJ (stiu, dar nah... mancarimea era mare), dar am renuntat, mai ales ca deja calarisem comuniste pe campuri inca de la 11-12 ani si stiam cu ce se mananca. Imi placeau chopperele, mai ales ideea de ce (credeam eu ca) reprezinta chopperele Frate-miu isi luase o Yamaha Virago 535 in primavara, pana in toamna a pus-o la vanzare ca vroia ceva mai mare, eu intre timp facusem 1000 euro asa ca am luat-o de la el in decembrie, platindu-i inca 1500 in rate lunare. In primul an am facut 25.000 km cu mobra aia.... am mers din ianuarie pana in decembrie. Am vandut-o (si eu vrand ceva mai mare) cu 2300 euro dupa ce am reconditionat-o putin. Cu banii astia pusesem ochii pe un Honda CB750, si ma hotarasem sa-l iau, dar cand am sunat pe om tocmai ce-o vanduse in dimineata aia. Luasem in calcul si Monsterul 600 si alte mobre, cele mai multe naked, dar inca de pe la 16 ani baleam dupa un chopper mare, Kawasaki VN800A era visu', inafara de HD. Asa ca am zis wtf, am facut un credit de 2000 euro si l-am luat. Moama ce-mi placea... pana la prima tura pe cheia, cand comparat cu Viroaga de 535 ma simteam ca dracu pe curbe, subvira, atingea repede....etc, atunci au aparut si primele dezamagiri si ganduri ca poate am facut o greseala. Pretina imi zicea: "Pai ce vrei ma, e chopper, nu e facut sa pui genunchiu' jos, impaca-te cu ce stie sa faca" PLM, dadusem 4000 euro pe el. Ma rog, la drum lung si drept era ok si foarte confortabil (dar oarecum boring) si inca cred ca e cel mai aratos cruiser japonez. In oras mergem ca dementu' cu cruiseru' asta de 260 kile... plecari cu scart, mergeam tare, fandari la greu, strecurat tare, lane-splitting, ma intorceam cu frana spate blocata etc... se simtea clar ca vreau ceva mai sportiv. Dar plm, aveam mobra visurilor mele(de la 16 ani). Bomba a venit cand si-a schimbat fata mobra...avea un virago 250 si vroia neaparat naked pt ca se saturase de ideea de "look at me" a unui chopper. Si a fost CB500-ele. La un moment dat mi s-a rupt cablu de frana la Vulcan (pai la cum franam cu spatele.. ) si a trebuit sa stea pe bara pana venea comanda cu cablul nou...eh, in astea 2 saptamani am calarit CB500-ele pretinei si-mi placea in draci, desi era mai slabut ca VN-ul la putere. Dupa astea 2 saptamani a venit cablul, l-am montat si-am plecat la o tura de test. Cand m-am intors, m-am dus la calculator si am pus anuntul de vanzare . Bag pulla-n el de vis... ca e ca ma simteam ca pe un tractor dupa 2 sapt pe CB... aveam impresia ca nu vireaza ca e greoi, ca nu merita. Si e bine ca mi-am luat chopperul viselor, pentru ca altfel cred ca as fi ramas cu gandul la el si choppere toate viata, asa... mi le-am scos cam de tot, cel putin pana la 50-60 ani VN-ul l-am dat mult sub pretul pietii (3000 euro) si mobra era tzipla! dar vroiam sa scap cat mai repede de el, am pierdut cam 1500 euro cu VN-ul asta dar nah, life goes on. Ca mobre ma uitam dupa naked-uri care sa fie si navetiste si sport dar si touring si sa nu aiba aspect de alien, ca mie imi plac mobrele clasice, sa aiba peste 65 CP si sa fie pe injectie... asa ca in principiu m-am oprit la Yamaha FZ6N. Cautand odata FZ6 dar si alte mobre care sa corespunda cerintelor, am dat peste Bandit 650 si mi-am zis "Ba da urat e asta comparat cu ala din 2000-2004" si-atunci a intrat B6-ele POP in preferintele mele, si-l ajuta si pretul. Batalia era acum intre FZ6N si B6 POP. Intr-o zi merg la Alfa Motors sa vad un B6 si aveau si un FZ6N all black, asa ca era perfect. Cand am intrat in camera in care erau, era una langa alta. Nici nu m-am mai suit pe FZ6, atunci a fost clickul, m-am dus direct la Bandit si l-am incalecat, imi venea ca o masuna si mi se parea mare si periculos <comparat cu CB500-ele pretinei cu care mergeam de cateva saptamani>. Am cerut cheile, l-am pornit, l-am ascultat...afara ploua cu galeata asa ca nu m-am dat cu el, dar am zis ca revin a doua zi. De FZ6 am uitat complet. M-am intors a doua zi si m-am dat cu el si-mi placea. Banditul ala e acum banditul meu, de exact 1an si 10 zile, dupa ce l-am probat la alfa am scos banii(ii luasem cu mine) si l-am luat, in aceeasi zi i-am scos nr rosii si de atunci suntem cei mai buni prieteni. Nu regret absolut deloc alegerea facuta, nu-mi displace absolut nimic la bandit (poate decat reglajul la lant ), sunt super multumit de el, e prima mobra pe care nu-mi vine sa o vand, de care nu m-am pictisit dupa un an si pe care o s-o pastrez pana crapa de tot de tot! Heil Bandit! AVE! PS: sper ca nu v-am plictisit PPS: "Batalia" intre B6 POP si FZ6N: /index.php?...502866&st=0 Editat Aprilie 16, 2011 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 am dat peste Bandit 650 si mi-am zis "Ba da urat e asta comparat cu ala din 2000-2004"showtopic=502866&st=0"]/index.php?...502866&st=0[/url] sa nu mai vorbesti cu mine in viata ta ))))))) mi-ai jugnit mobra =)))))) nu se mai opreste din plans =)))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.