arw357 Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 @calind de cand n-ai mai schimbat uleiul..e un clinchet mai degraba? Poate e prea lichid uleiu si sunt tachetii cqre clinchene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Abia ce l-a schimbat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 daca ai zis asta inseamna ca stii despre ce-i vorba pai na...nu uiti cand te sui pe bicla si te infigi in gard. frate-miu era s-o faca cu mobra lui, in acelasi gard la Bandit nu exista pastile, e sistem cu piulita-contrapiulita. destul de migalos. perfect! ca la dacie La dacie le reglam singur La viroaga la fel, am reglat odata singur, dar a fost mai complicat (motor V2) La bandit e motor 4L, deci n-ar trebui sa fie asa de greu si diferit de Dacie...POATE mi le reglez singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 (editat) acuma nush cit de usor e, ca-s 16 supape totusi. tre' sa-ti formezi un "algoritm", ca sa stii cit tre sa dai drumul (din cite stiu in mod normal ele se string in timp). daca stringi doar partial piulita si bagi lera n-o sa fie ca si cind ai fi strins complet. e fix la la reglarea conurilor la bicicleta, citeva grade conteaza mult. slava Domnului ca biclele din ziua de azi au butuci care se schimba complet si mai e o chestie, dupa ce le reglezi tre' resincronizate carburile. eu ma gindeam sa le fac saptamina viitoare, macar pt. linistea mea. problema e ca n-as vrea sa fac in fata blocului treaba (ma mai prinde ploaia cu motoru descoperit sau se c.aca vreo vrabie in el) si asta ar inseamna sa o duc intr-un garaj ca s-o las peste noapte sa se raceasca motoru'. Editat Iunie 5, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Azi am vrut sa ma duc pe Cheia, dar m-a oprit ploaia cand am ajuns in Maneciu si am facut cale intoarsa.. Ce-i drept, nu prea am mers mult cu banditul anul asta(din diverse motive, permis, kit lant, etc)cred ca nu mai sunt obisnuit cu el.. Mi-a amortit curu pe sa si nu am mers chiar asa mult, am facut putin peste 200 km azi..Ghidonul deja incepe sa ma streseze la drum lung, simt ca stau pe o motocicleta de copil..(schimbatul ghidonului este un "must") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 (editat) nu mai stiu cine zicea sa pun poze cu a mea. iaca am apucat azi sa-i fac. e nespalata pentru ca oricum se murdareste inapoi imediat in Iasul asta si la spalatorie n-o mai spal, ca-s niste idioti, pun tot felul de kkturi care f.ute aluminiul. apropos de poze, m-am uitat in alea mai vechi si am gasit unele de cind am verificat si umblat o tira la vreo doua din supape, sint mai bine de 12000 km de atunci. Editat Iunie 5, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Azi am vrut sa ma duc pe Cheia, dar m-a oprit ploaia cand am ajuns in Maneciu si am facut cale intoarsa.. am fost eu azi pe cheia, a plouat pe o portiune micuta , oricum acolo vremea se schimba de la ora la ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alonzo Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 (editat) Buna banditi...nu am mai scris in acest loc pana acum deci nu cred ca ma cunoaste-ti, sunt din satu mare si am si eu un bandit de vre-o 3 ani model N din 99 unul mic asa....de 1200 incerc sa pun o poza cu el. va salut Editat Iunie 5, 2011 de Alonzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 (editat) Buna banditi...nu am mai scris in acest loc pana acum deci nu cred ca ma cunoaste-ti, sunt din satu mare si am si eu un bandit de vre-o 3 ani model N din 99 unul mic asa....de 1200 incerc sa pun o poza cu el. va salut Na-i somn? Bine-ai venit. Dupa poza de la avatar as zice ca asta e al 2-lea bandit, nu? Cunosc toba, parca de anu trecut de la "sa ne respectam in trafic" de prin Oradea-Satu Mare, cand era pe cela rosu. Sau l-ai vopsit pe ala? Poate ma insel. Editat Iunie 6, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 (editat) Buna banditi...nu am mai scris in acest loc pana acum deci nu cred ca ma cunoaste-ti, sunt din satu mare si am si eu un bandit de vre-o 3 ani model N din 99 unul mic asa....de 1200 incerc sa pun o poza cu el. va salut Bine ai intrat pe topic! Frumoasa tricicleta. Si a ta Caline arata foarte Kult Editat Iunie 6, 2011 de sorinbogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 (editat) pintenul ala are si vreo utilitate sau e numai de aspect? ca vad ca va puneti cu totii.... adica...ii zice bug-spolier, asta inseamna ca se murdareste mobra mai putin? Editat Iunie 6, 2011 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 mobra e mai aerodinamica cu el si cistigi vreo 50 km/h la top speed, scade consumul si protejeaza motorul. sau doar scade garda la sol si te face sa nu mai poti urca borduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Buna banditi...nu am mai scris in acest loc pana acum deci nu cred ca ma cunoaste-ti, sunt din satu mare si am si eu un bandit de vre-o 3 ani model N din 99 unul mic asa....de 1200 incerc sa pun o poza cu el. va salut Hehe, din Satu Mare mi-am achizitionat eu banditul Bun venit pe banditmania, arata bine banditul tau.. Un bandit de 1200 se merita sa-l modifici..succesuri daca ai vr-un gand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 apropo de modificat,ar merita modificat si un 600,cel putin asta o sa fac eu in timp,posibil chiar sa-i bag si un dynojet kit da asta ramane de vazut.la al meu vreau sa- i pun si eu bugspoiler,sa-i fac seaua monopost,si m-am mai gandit si la capacul ala unde se vede nivelul la ulei,mi=as lua unul transparent.ar ma fi si sa-l vopsesc,si mi-a zis un prieten tinichigiu si vopsitor ca i-as putea da cu o culoare din aceea tip cameleon care isi schimba culoarea in functie de cum bate soarele.dar toate astea o sa le fac in timp. momentan am schimbat la el doar ghidonul, i-am pus unul LSL streetbar,semnale in capat de ghidon,si niste oglinzi mai micute cromate+un kit de inaltare de 55 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 salutare banditi! Imi cer iertare k nu am mai scris de mult si nici makr n-am mai citit cw ati scris voi cam de mult, dar momentan am motorul tras pe dreapta pana reusesc sa dau de kp la amortizorul ala. Voiam sa intreb ceva, off-topic totusi (Sper sa nu ma injurati...prea tare): stie cineva ceva de accidentul de vineri seara de la Unirii? Treceam pe acolo si am vazut ambulanta sin cbr albastru sin bandit negru parcate pe dreapta, un pic mai in fata de unde era un motociclist la pamant! Dak s-a scris va rog sa-mi ziceti si mie paginile. Mult respect si asfalt uscat! Si cascati ochii k sa nu vi-i caste altii de tot (ooofffff). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alonzo Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 (editat) Na-i somn? Bine-ai venit. Dupa poza de la avatar as zice ca asta e al 2-lea bandit, nu? Cunosc toba, parca de anu trecut de la "sa ne respectam in trafic" de prin Oradea-Satu Mare, cand era pe cela rosu. Sau l-ai vopsit pe ala? Poate ma insel. De curand am revenit acasa in "ro" si stau mai mult timp pe afara la plimbare, mi-a fost dor de mobra.. Da ai dreptate Este tot acela visiniu insa lam vopsit in iarna negru mat cu negru lucios si unele parti nikelate... vorbea cineva mai jos in legatura cu, carena de sub motor care am pus-o, este pentru ai inbunatatii lookul intrucat mi'se parea prea gol in zona respectiva, face diferenta mare cu el si imi place privind faptul ca este un bandit ai da o nuanta de streetfighter dar nu vreau sa-l inclin prea mult spre "streetfight" asta ar insemna sa nu mai fie bandit... Editat Iunie 6, 2011 de Alonzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 @MotoRocker Bug-spoilerul ala nu are absolut nicio utilitate in afara de estetica. Acopera locul acela golas de sub motor, un moft pentru mine, insa (parerea mea) un MUST pentru motoarele V2. Alea fara spoiler arata neterminate, lasand la vedere motorasul ala cat un pet de 2 litrii ( vezi SV, Monster etc). De ajutat nu ajuta nici la a opri mizeria sa intre, din contra, pot spune ca e mai naspa de curatat la galerii deoarece nu prea iti mai intra acolo decat periuta de dinti ( depinde de modelul de spoiler si de cat de sus-jos-fata-spate il montezi). Eu zic ca merita montat, excluzand insa "ofertele" gen Louis cu preturio din alea de 150-200 de euro. Astea de la riambi-weiss sau cum se scrie chiar merita. @Calin.......Caline mama, schimba-ti sursa de informatii cand vine vorba de cum functioneaza motoarele. Pentru informatia ta, un bug-spoiler iti da cuplu cacalau la turatii joase, nicidecum 50 km/h in plus cum aberai tu mai devreme. Pune mana si citeste inainte sa dezinformezi pe altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Inseamna ca daca imi oun bugspoiler pot sa ma dau pe o roata ?? @offtopic: merge cineva la mare in weekend? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 @Calin.......Caline mama, schimba-ti sursa de informatii cand vine vorba de cum functioneaza motoarele. Pentru informatia ta, un bug-spoiler iti da cuplu cacalau la turatii joase, nicidecum 50 km/h in plus cum aberai tu mai devreme. Pune mana si citeste inainte sa dezinformezi pe altii eeee Aline daca asa se pune problema vezi ca stiu niste baieti de peste Prut, poate-i trimit sa te-ntrebe de sanatate. da' chiar sa ma contrazici tu pe mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Si motanu meu il bate pe al tau (desi nu mai are coite), na. In alta ordine de offtopic, in weekendul 17-19, daca nu ploua si nu vine sfarsitul lumii, ma duc si eu IN SFARSIT pe Transalpina. Nu vreau nimic, ma laud doar. Dupa 5 ani consecutivi de concedii pe Transfagarasan merit si eu atata....nu? Mergem vreo 5-6 motoare, nu stiu inca exact, cert e ca voi fii si eu si fostul meu B6, cam atata din familia Bandit. Plus verisorul GSX750. Abia astept. Tre sa imi schimb pana atunci placutele pe fata si lichidul din instalatia de frana si din cea de ambreiaj, dupa ce curat in prealabil pistonasele etrierilor sa vad daca nu sunt ceva cuiburi de sobolani pe acolo. Stiti un mecanic bun care sa puna suflet la asa ceva si sa nu imi ia mai mult de 500de ron pe manopera asta? Hai ca sunt ironic . Pace voua pacatosilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Salut, Sunt incepator si m-am tot invartit in jurul unui CB500, dar la cei 1.95 pe care-i am nu-i de mine. Prea micut. In schimb m-am asezat binisor pe un Bandit. Ce parere aveti de asta: http://www.scoalamotolouis.ro/vanzari/suzukibandit/suzukibandit.htm Suzuki Bandit 600cc An fabricatie: 2002 Kilometri: 35.400 Putere: 57kw Recent adusa, nerulata in Romania, vopsea originala, garantie cutie si motor 12 luni. Pret: 2290 E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Iti sta bine pe baditul POP! Pe Kult vei sta ca pe CB-u. POP-ul (banditul dupa 2000 pentru cilindreea de 600cc) este mai inalt (in sa). Iar varianta S te protejeaza la drumuri in afara! Merita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 In alta ordine de offtopic, in weekendul 17-19, daca nu ploua si nu vine sfarsitul lumii, ma duc si eu IN SFARSIT pe Transalpina. Nu vreau nimic, ma laud doar. Dupa 5 ani consecutivi de concedii pe Transfagarasan merit si eu atata....nu? Mergem vreo 5-6 motoare, nu stiu inca exact, cert e ca voi fii si eu si fostul meu B6, cam atata din familia Bandit. Plus verisorul GSX750. Abia astept. Eu am fost acum 2 ani, pe cand aveam Ktm Adv... l-au asfaltat total? ca altfel, nu prea inteleg cum faci traseul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Este si un site Transalpina, google-it. Cica e aproape tot asfaltat, plus ca acu 2 ani cand nu era asa l-au facut niste amici cu RT1100, B6, Goldwing si ZZR600, deci nu-i stres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Si motanu meu il bate pe al tau (desi nu mai are coite), na. mai Aline ai incurcat-o, ai grija ca vin eu odata pe la tine prin zona si tot bem noi berea aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.