Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Salutare!

Am observat zilele astea ca amortizorul de pe spate e cam slab, cand merg cu pasager -65 kg, parca dau cu curu' de pamant . M-am uitat la el, nu are scursuri de ulei sau ceva de genu si e dat la 6 si ma gandeam sa pun unul d'ala pe gaz.

Mai are careva, is ok?

Va multumesc pt ajutor! :peace:

Editat de nae10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ma gandeam sa pun unul d'ala pe gaz.

de curiozitate, stii cam pe la cati banuti se invarte? mie mi-a trecut prin minte, desi nu am vreo problema la capitolul amortizoare, si am renuntat.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un amortizor aftermarket nou gen WP, Ohlins e pe la 1000 de ioro :)

oricum, gazul e pt. a reduce emulsificarea uleiului cu aerul, astea-s deja fineturi.

ia unul de pe alt motor, adapteaza-l (daca e cazul) si Bob's your uncle.

eu am de GSXR (K6 sau 7, nu mai stiu), a trebuit sa iau o idee cu flexul din ultima spira, intr-o margine si sa pilesc f putin cu dremelul bratul de legatura (cel din aluminiu) ca sa incapa. is 2 ani de-atunci si nu am avut nici o problema, nu e perfect (poate cam moale) dar imbunatatirea e majora. plus cite 2 perechi de saibe sus, la imbinarea dintrea bascula si oase.

daca ai Pop, merge amortizorul de 1200 plug and play, fara vreo modificare si e mult mai tare decit cel stock. poate chiar prea tare.

lungimea maxima care merge pe Kult fara modificari parca e 305 mm. daca chiar vrei sa faci miscarea ma uit exact. gasesti tabele pe net cu lungimile amortizoarelor de pe diverse motoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si Bob's your uncle.

 

'r-am ai dreacu' dă engleji, baga o expresie-n romana, ca nu toti stiu ce e bob's your uncle... mai bine bagi "si cu asta basta", chiar daca e 'talianizata, o intelege orice roman. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un amortizor aftermarket nou gen WP, Ohlins e pe la 1000 de ioro :)

oricum, gazul e pt. a reduce emulsificarea uleiului cu aerul, astea-s deja fineturi.

ia unul de pe alt motor, adapteaza-l (daca e cazul) si Bob's your uncle.

eu am de GSXR (K6 sau 7, nu mai stiu), a trebuit sa iau o idee cu flexul din ultima spira, intr-o margine si sa pilesc f putin cu dremelul bratul de legatura (cel din aluminiu) ca sa incapa. is 2 ani de-atunci si nu am avut nici o problema, nu e perfect (poate cam moale) dar imbunatatirea e majora. plus cite 2 perechi de saibe sus, la imbinarea dintrea bascula si oase.

daca ai Pop, merge amortizorul de 1200 plug and play, fara vreo modificare si e mult mai tare decit cel stock. poate chiar prea tare.

lungimea maxima care merge pe Kult fara modificari parca e 305 mm. daca chiar vrei sa faci miscarea ma uit exact. gasesti tabele pe net cu lungimile amortizoarelor de pe diverse motoare.

Multam fain !

Ieri , dupa ce am cutreierat putin cartea tehnica, am desfacut dopul de la furtunul ce pleaca din filtrul de aer( dopul ala de jos) si m-am minunat de ce am gasit acolo... un amestec maroniu de benzina si ulei, la inceput si apoi o chestie neagra- ce semana a ulei. Uleiul eu l-am schimbat acu 2500 km, ink e ok , in filtrul de aer n-am gasit niciun fel de mizerie -inafara de praful de pe filtru.

Acu stau si ma gandesc ca n-a mai curatat nimeni acest furtunas de multa vreme!

O zi faina si asfalt uscat Banditilor si nu numai! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa confirme si baietii .. care au pus. Calin stiu ca are 160/60 pe spate ...

 

Aici am gasit zice 96-05 dar acum io stiu...poate au schimbat si jentile intre timp la modelele mai noi.

 

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Suzuki/Suzuki-GSF600-Bandit-1996-05/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este in practiker kit de fibra .. vreo 20 lei fibra (0.5 mp) si rasina tot 20 lei.

 

nu stiu daca merita efortul cu kit/fibra pentru ce am eu....chiar daca se crapa de tot, pana la buza, lipitura nu depaseste 5x1 cm, dar e bine de stuit...ca am de lipit carenele din accidentul pretinii...chiar daca acum are noi, nu strica sa le repar pe alea vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu intentionez sa-l intaresc toate carenele, nu de alta, dar la modelul meu sunt dintr-un plastic (ceva mai maleabil, adica nu e chiar casabil), si sunt si scumpe ale dracului ... (noi adica). In plus, in iarna vreau sa revopsesc carenele si vreau intai sa intaresc sparturile (nu sunt mari) si-apoi facut totul sa iasa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut pe net ca modele noi de bandit au 120 pe fata si 160 pe spate, o fii aceeasi janta ca a mea model 97 ? s-o potrivii si la mine ?

anul trecut cand am fwtut janta spate pe transalpina, am luat o janta de la unul din voi(cea originala, pentru cauciuc 150/70/17) cu tot cu cauciuc, dar cu latime de 170..intradevar, arata mai bine, dar nu-mi placea la curbe, se simtea ceva ciudat si nu aveam incredere sa o culc mai mult..

la cauciuc de 160, cred ca e mai ok..dar mai bine schimbi jantele si cred ca poti sa le si omologhezi, nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ca sa schimbi jantele si sa omologhezi tb sa duci la rar un document de la Suzuki cum ca noile dimensiuni nu afecteaza ciclistica. si eu am vrut sa fac asta da am zis ca mai bine lasa,avand in vedere ca in talon nu sunt trecute dimensiunile cauciucurilor,politia cand m-a oprit o data sa imi puna fiola mi-a zis doar de cauciuc cum ca ar fi cam tocit. Acu o luna cand am facut itpul mi-am schimbat spatele (180/55/17) cu roata stock si pentru fata am vorbit cu cei care mi-au facut itpul si nu au zis nimic. Probabil pe viitor o sa schimb in carte doar fata ,asta ca sa nu mai am probleme la urmatorul itp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si eu topicul cu cel care vinde discurile ,ca si eu caut. Am cautat pe forum si tot acelasi user a pus la vanzare aceleasi discuri acu vreo 2-3 luni si in postul de atunci zicea ca se potrivesc si pe MK1. Acuma nu stiu cat de adevarat este

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca etrierii de pe fata nu functioneaza bine.

Franarea este buna, dar dupa nu revin asa cum trebuie. In consecinta tot mersul este usor franat.

Evident iau pauza pana voi remedia problema.

Oare prin servisare etrieri rezolv ceva? Adica schimbat garnituri, lichid etc.

Care sa fie cauza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa-s de felul lor, is flotanti si-n consecinta predispusi la problema asta. in principiu e de la tija care nu mai circula cum trebuie in partea culisanta. dupa un nr de km se intimpla inevitabil. ai putea sa scoti tot ce e pe acolo, sa cureti si sa pui inapoi vaselina termorezistenta (siliconica, nu pe baza de cupru). si curatarea pistoanelor, garniturilor si etrierilor ar putea sa ajute. la mine nu prea a ajutat nimic, inclusiv schimbarea garniturilor. ceva imbunatatire a fost dar nimic spectaculos. asa ca i-am lasat cum is. dupa mine are rost sa te agiti doar daca dupa citiva kilometri mersi fara folosirea frinelor sau doar cu utilizare slaba se incalzesc discurile tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa-s de felul lor, is flotanti si-n consecinta predispusi la problema asta. in principiu e de la tija care nu mai circula cum trebuie in partea culisanta. dupa un nr de km se intimpla inevitabil. ai putea sa scoti tot ce e pe acolo, sa cureti si sa pui inapoi vaselina termorezistenta (siliconica, nu pe baza de cupru). si curatarea pistoanelor, garniturilor si etrierilor ar putea sa ajute. la mine nu prea a ajutat nimic, inclusiv schimbarea garniturilor. ceva imbunatatire a fost dar nimic spectaculos. asa ca i-am lasat cum is. dupa mine are rost sa te agiti doar daca dupa citiva kilometri mersi fara folosirea frinelor sau doar cu utilizare slaba se incalzesc discurile tare.

 

Si eu m-am chinuit dar deageaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...