nae10 Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) Salutare! Am observat zilele astea ca amortizorul de pe spate e cam slab, cand merg cu pasager -65 kg, parca dau cu curu' de pamant . M-am uitat la el, nu are scursuri de ulei sau ceva de genu si e dat la 6 si ma gandeam sa pun unul d'ala pe gaz. Mai are careva, is ok? Va multumesc pt ajutor! Editat Iunie 25, 2012 de nae10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 ma gandeam sa pun unul d'ala pe gaz. de curiozitate, stii cam pe la cati banuti se invarte? mie mi-a trecut prin minte, desi nu am vreo problema la capitolul amortizoare, si am renuntat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 un amortizor aftermarket nou gen WP, Ohlins e pe la 1000 de ioro oricum, gazul e pt. a reduce emulsificarea uleiului cu aerul, astea-s deja fineturi. ia unul de pe alt motor, adapteaza-l (daca e cazul) si Bob's your uncle. eu am de GSXR (K6 sau 7, nu mai stiu), a trebuit sa iau o idee cu flexul din ultima spira, intr-o margine si sa pilesc f putin cu dremelul bratul de legatura (cel din aluminiu) ca sa incapa. is 2 ani de-atunci si nu am avut nici o problema, nu e perfect (poate cam moale) dar imbunatatirea e majora. plus cite 2 perechi de saibe sus, la imbinarea dintrea bascula si oase. daca ai Pop, merge amortizorul de 1200 plug and play, fara vreo modificare si e mult mai tare decit cel stock. poate chiar prea tare. lungimea maxima care merge pe Kult fara modificari parca e 305 mm. daca chiar vrei sa faci miscarea ma uit exact. gasesti tabele pe net cu lungimile amortizoarelor de pe diverse motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 si Bob's your uncle. 'r-am ai dreacu' dă engleji, baga o expresie-n romana, ca nu toti stiu ce e bob's your uncle... mai bine bagi "si cu asta basta", chiar daca e 'talianizata, o intelege orice roman. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 uite o alta expresie (neaosa): iaca scirtz. PS: plug and play se traduce vir-o si joaca-te? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 uite o alta expresie (neaosa): iaca scirtz. PS: plug and play se traduce vir-o si joaca-te? Iar pensula mi-e pixu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 un amortizor aftermarket nou gen WP, Ohlins e pe la 1000 de ioro oricum, gazul e pt. a reduce emulsificarea uleiului cu aerul, astea-s deja fineturi. ia unul de pe alt motor, adapteaza-l (daca e cazul) si Bob's your uncle. eu am de GSXR (K6 sau 7, nu mai stiu), a trebuit sa iau o idee cu flexul din ultima spira, intr-o margine si sa pilesc f putin cu dremelul bratul de legatura (cel din aluminiu) ca sa incapa. is 2 ani de-atunci si nu am avut nici o problema, nu e perfect (poate cam moale) dar imbunatatirea e majora. plus cite 2 perechi de saibe sus, la imbinarea dintrea bascula si oase. daca ai Pop, merge amortizorul de 1200 plug and play, fara vreo modificare si e mult mai tare decit cel stock. poate chiar prea tare. lungimea maxima care merge pe Kult fara modificari parca e 305 mm. daca chiar vrei sa faci miscarea ma uit exact. gasesti tabele pe net cu lungimile amortizoarelor de pe diverse motoare. Multam fain ! Ieri , dupa ce am cutreierat putin cartea tehnica, am desfacut dopul de la furtunul ce pleaca din filtrul de aer( dopul ala de jos) si m-am minunat de ce am gasit acolo... un amestec maroniu de benzina si ulei, la inceput si apoi o chestie neagra- ce semana a ulei. Uleiul eu l-am schimbat acu 2500 km, ink e ok , in filtrul de aer n-am gasit niciun fel de mizerie -inafara de praful de pe filtru. Acu stau si ma gandesc ca n-a mai curatat nimeni acest furtunas de multa vreme! O zi faina si asfalt uscat Banditilor si nu numai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Am vazut pe net ca modele noi de bandit au 120 pe fata si 160 pe spate, o fii aceeasi janta ca a mea model 97 ? s-o potrivii si la mine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 din ce stiu merge 120 si 160, dar doar cu talon 60. Ar merge si cu 70, dar e prea "balonat" cauciucul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 din ce stiu merge 120 si 160, dar doar cu talon 60. Ar merge si cu 70, dar e prea "balonat" cauciucul! Esti sigur Macke ? as vrea sa cumpar un set. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 hai sa confirme si baietii .. care au pus. Calin stiu ca are 160/60 pe spate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 hai sa confirme si baietii .. care au pus. Calin stiu ca are 160/60 pe spate ... Aici am gasit zice 96-05 dar acum io stiu...poate au schimbat si jentile intre timp la modelele mai noi. http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Suzuki/Suzuki-GSF600-Bandit-1996-05/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 este in practiker kit de fibra .. vreo 20 lei fibra (0.5 mp) si rasina tot 20 lei. nu stiu daca merita efortul cu kit/fibra pentru ce am eu....chiar daca se crapa de tot, pana la buza, lipitura nu depaseste 5x1 cm, dar e bine de stuit...ca am de lipit carenele din accidentul pretinii...chiar daca acum are noi, nu strica sa le repar pe alea vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 eu intentionez sa-l intaresc toate carenele, nu de alta, dar la modelul meu sunt dintr-un plastic (ceva mai maleabil, adica nu e chiar casabil), si sunt si scumpe ale dracului ... (noi adica). In plus, in iarna vreau sa revopsesc carenele si vreau intai sa intaresc sparturile (nu sunt mari) si-apoi facut totul sa iasa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 din ce stiu merge 120 si 160, dar doar cu talon 60. Ar merge si cu 70, dar e prea "balonat" cauciucul! am eu 120 si 160, stau f bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 eu am 120/70/17 fata cu 180/55/17 spatele(cum am scris vreo 2 pagini mai in spate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Am vazut pe net ca modele noi de bandit au 120 pe fata si 160 pe spate, o fii aceeasi janta ca a mea model 97 ? s-o potrivii si la mine ? anul trecut cand am fwtut janta spate pe transalpina, am luat o janta de la unul din voi(cea originala, pentru cauciuc 150/70/17) cu tot cu cauciuc, dar cu latime de 170..intradevar, arata mai bine, dar nu-mi placea la curbe, se simtea ceva ciudat si nu aveam incredere sa o culc mai mult.. la cauciuc de 160, cred ca e mai ok..dar mai bine schimbi jantele si cred ca poti sa le si omologhezi, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 pai ca sa schimbi jantele si sa omologhezi tb sa duci la rar un document de la Suzuki cum ca noile dimensiuni nu afecteaza ciclistica. si eu am vrut sa fac asta da am zis ca mai bine lasa,avand in vedere ca in talon nu sunt trecute dimensiunile cauciucurilor,politia cand m-a oprit o data sa imi puna fiola mi-a zis doar de cauciuc cum ca ar fi cam tocit. Acu o luna cand am facut itpul mi-am schimbat spatele (180/55/17) cu roata stock si pentru fata am vorbit cu cei care mi-au facut itpul si nu au zis nimic. Probabil pe viitor o sa schimb in carte doar fata ,asta ca sa nu mai am probleme la urmatorul itp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Oare discurile de frana pt fata la Banditul 2000-2004 se potrivesc pe modelul mai vechi (97-00) - 600cc? Astept parerile voastre sa nu arunc banii pe fereastra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Am vazut si eu topicul cu cel care vinde discurile ,ca si eu caut. Am cautat pe forum si tot acelasi user a pus la vanzare aceleasi discuri acu vreo 2-3 luni si in postul de atunci zicea ca se potrivesc si pe MK1. Acuma nu stiu cat de adevarat este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 merg si pe Kult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Am observat ca etrierii de pe fata nu functioneaza bine. Franarea este buna, dar dupa nu revin asa cum trebuie. In consecinta tot mersul este usor franat. Evident iau pauza pana voi remedia problema. Oare prin servisare etrieri rezolv ceva? Adica schimbat garnituri, lichid etc. Care sa fie cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 asa-s de felul lor, is flotanti si-n consecinta predispusi la problema asta. in principiu e de la tija care nu mai circula cum trebuie in partea culisanta. dupa un nr de km se intimpla inevitabil. ai putea sa scoti tot ce e pe acolo, sa cureti si sa pui inapoi vaselina termorezistenta (siliconica, nu pe baza de cupru). si curatarea pistoanelor, garniturilor si etrierilor ar putea sa ajute. la mine nu prea a ajutat nimic, inclusiv schimbarea garniturilor. ceva imbunatatire a fost dar nimic spectaculos. asa ca i-am lasat cum is. dupa mine are rost sa te agiti doar daca dupa citiva kilometri mersi fara folosirea frinelor sau doar cu utilizare slaba se incalzesc discurile tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 ok multumesc de informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 asa-s de felul lor, is flotanti si-n consecinta predispusi la problema asta. in principiu e de la tija care nu mai circula cum trebuie in partea culisanta. dupa un nr de km se intimpla inevitabil. ai putea sa scoti tot ce e pe acolo, sa cureti si sa pui inapoi vaselina termorezistenta (siliconica, nu pe baza de cupru). si curatarea pistoanelor, garniturilor si etrierilor ar putea sa ajute. la mine nu prea a ajutat nimic, inclusiv schimbarea garniturilor. ceva imbunatatire a fost dar nimic spectaculos. asa ca i-am lasat cum is. dupa mine are rost sa te agiti doar daca dupa citiva kilometri mersi fara folosirea frinelor sau doar cu utilizare slaba se incalzesc discurile tare. Si eu m-am chinuit dar deageaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.