Macke Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 eu zic ca-i merita... numai sistemul de bagaje e vreo 600 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 (editat) 600 nou. orice lucru (asta in lumea normala) isi pierde 30% din valoare la simpla scoatere din ambalaj. n-as da ever banii aia si sint 100% convins ca n-o sa-i dea nimeni altcineva. cu 5000 iti iei o naveta spatiala de ultima generatie in stare perfecta. PS: din cite-mi amintesc, arw a luat Evo (nici nu se pune problema de comparatie) cu 3500. Editat Iulie 1, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 600 nou. orice lucru (asta in lumea normala) isi pierde 30% din valoare la simpla scoatere din ambalaj. n-as da ever banii aia si sint 100% convins ca n-o sa-i dea nimeni altcineva. cu 5000 iti iei o naveta spatiala de ultima generatie in stare perfecta. PS: din cite-mi amintesc, arw a luat Evo (nici nu se pune problema de comparatie) cu 3500. Dracu stie? I-o fi adaugat si valoarea sentimentala vreo 2500 de euro ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 tragind linie B12-ul nou a fost vreo 7-8 mii la vremea lui, daca prin deai o oferta il luai si mai ieftin. sa crezi ca vinzi motor de 8 ani, chiar si bine intretinut cu 75% din pretul de nou = ce fumezi, omule? ma uitam ca idee cit mai e un B12 la noi si am dat peste asta. PS: un motorist din Iasi, a vindut CBF600 luata de noua din reprezentanta cu 3500. din cite-mi amintesc a fost vreo 7000. nici cu 3500 n-o dadea daca nu i s-ar fi pus pata unui coleg de-al lui sa-si ia motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 E cu capu! Dar asa cum sunt oameni care vand hayabuse din 2007 la 3000 de euro, pentru ca e prea grea in oras sunt si nebuni dinastialalti ! opa...inca unu isi ia talpasita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 nu vreau sa purtam o discutie in contradictoriu aiurea .. dar uite, mie mi se pare ca banditrider isi vinde motorul ieftin! este un motor bun, nu neaparat al lui, in general banditul are motoare super ok, este un naked de referinta, modificabil cum vrei .. ar merita mai mult. acum, un motor nu trebuie sa fie in pretul pietii, ci sa fie un motor bun. multi prefera (ca si mine) sa dau un ban dar sa iau ceva BUN decat sa dau pretul pietii si apoi sa bag bani inutili . cat priveste sistemul de bagaje, eu caut unul de juma de an. scorurile sunt astronomice, de la 200 euro un givi maxxia pana la 350 2 laterale keyless givi. astea sunt niste lucruri care nu respecta principiul tau, Calin, aia cu 30%. am incercat sa negociez cu cativa, raspunsul a fost foarte sec: vrei bine, nu .. asta e! si alternative nu prea ai. mai ales la sistem de bagaje complet! eu mi-l fac din bucati. am luat un givi wingrack sh, din romania, un givi maxxia 2 din romania si pana acum am dar 200 euro! fara alte 200 nu iau 2 laterale. asadar...400 euro, dar asa, zgarceala pe fata revenind .. un motor de 8 ani nu e un motor vechi daca e un motor bun. eu am spre exemplu Katana de 1987 si e foarte ok. Motorul merge si merge bine si banii pe care i-am dat nu au fost multi deloc! Asadar .. banii ii face motorul si nu piata sau faptul ca un prieten avea Busa sau Hornet si o dadea cu 200 euro bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 opa...inca unu isi ia talpasita Eu il suspectez ca vrea sa isi ia hornet ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 revenind .. un motor de 8 ani nu e un motor vechi daca e un motor bun. eu am spre exemplu Katana de 1987 si e foarte ok. Motorul merge si merge bine si banii pe care i-am dat nu au fost multi deloc! Asadar .. banii ii face motorul si nu piata sau faptul ca un prieten avea Busa sau Hornet si o dadea cu 200 euro orice om normal se supune regulilor din jur, inclusiv ale pietei. stii foarte bine ca la CASCO, valoarea asigurata scade drastic la motoare de peste 10 ani (8+2), de nu merita. adica platesti o polita nu chiar neglijabila si e asigurat pe nimic. de ce-ar fi alte reguli la cumparat? de ce pret aproape dublu fata de cel al pietei? ca ce, ca nu are zgirieturi? nu stiu cum sa zic, dar o vopsire se face cu 400 de RON (nici 100 de euro) si iese ca din fabrica. si legat de ce e inauntru, ai de unde sa fii sigur? poti sa vii cu tata si cu mama mecanicilor si motorul ala sa aiba probleme. SH-ul e risc si sa dai o caruta de bani pe un risc e aberant. un 1250 nou e vreo 8000 de euro daca nu ma-nsel si nu cred ca se poate compara cu Pop-ul ala. sa-ti zic o vorba pe care mi-a zis-o cineva odata: omu' intr-un fel gindeste cind nu are banii in buzunar si tot timpul altfel cind ii are. adica, daca ar fi ai acum 5000 de euro de motor, tare mi-e ca toata teoria asta s-ar intoarce pe dos si ori ai lua tot la 2500 sau nou. pe ideea ta, omu' de care ziceam mai sus, cu CBF-ul tipla, cit trebuie sa stea cu el la vinzare? asa, la vreo 5-6 ani? deja statuse mai bine de-un an si s-a dat mai mult printr-o intimplare, in timpul ala primise ceva gen 2 telefoane. iar legat de topcase, poti sa iei de la Roby si suporturi se fac. in nici un caz nu ajungi la 200 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 am spus ca nu vreau sa incep o discutie inutila .. asa ca nu o voi continua. fiecare lucru are pretul lui, nu tin partea nici a vanzatorului si nici a cumparatorului, doar ca simplu fapt ca ceva se vinde mai scump nu-l face prost! suportii se fac daca ai unde, eu nu ma duc la roby ca sa fac suporti, iar pe desene de pe google SIGUR nu merge! asta e insa o alta discutie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 ultima chestie despre preturi aberante: amicul cu CBF-ul a luat V-strom cu 7000 km la bord tipla, ca scos din reprezentanta, (l-am vazut de-aproape) cu 4000 astea-s preturile man, cine nu se conformeaza pietei sta cu lucrul nevindut dar cu orgoliul intact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 ultima chestie despre preturi aberante: amicul cu CBF-ul a luat V-strom cu 7000 km la bord tipla, ca scos din reprezentanta, (l-am vazut de-aproape) cu 4000 astea-s preturile man, cine nu se conformeaza pietei sta cu lucrul nevindut dar cu orgoliul intact V-strom-ul e de 1000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 Eu il suspectez ca vrea sa isi ia hornet ! Nu poate omu sa faca nimic de voi, ca imediat cu carcoteli Nu m-am hotarat ce sa-mi iau, stiu doar ca va fi ceva mai nou si pe injectie.. Intradevar, mi se pare aiurea sa dau banditul asa de ieftin, dar vad ca astea sunt preturile..pai numai pe kitul de lant am dat peste 100 de euro.. In fine, cine il va cumpara, cu siguranta nu-si va lua teapa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 adica vinzi Banditul da' nu stii ce-ti iei in loc? ma, tu ne minti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 isi ia Cornet ma....nu-l crede! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 (editat) ce face fetele? iaca nu m-am putut abtine si am facut modificarea cu 5 grade in plus la avans. nu mi-am luat rotor de aprindere nou ci am facut-o marind gaurile de fixare ale senzorului cu ~2,5 mm astfel incit sa-l pot roti. rezultatul? imi bag eu p.ula cit m-am chinuit s-o pornesc cu motorul cald. adevarat, am de vreo 2 ani problema cu pornire ceva mai grea la cald dar daca o las cam un minut in pace o ia din prima tot timpul. in schimb ieri si azi, mergind cu modificarea facuta am crezut ca descarc bateria si ma intorc pe jos. a fost aproape ca si cu problemele la pornirea de dupa hibernare. da-i la automat, pirtz pirtz, asteapta, da-i, pirtz etc. erau numai cristosi si dumnezei la gura mea. si cind te gindesti ca exista rotoare de aprindere de-a gata la aproape 100 de euro. bine ca m-am abtinut anul trecut, cind era cit pe ce sa cumpar un rahat din asta. cit despre putere, tot o p.ula. daca exista vreo diferenta e infima si nu-s convins ca nu a fost pentru ca n-am mers eu mai atent la comportamentul motorului decit deobicei. cu ocazia asta totusi am observat ceva. un fost proprietar a umblat acolo. unul din cele 3 suruburi de prindere de la senzor e lipsa dar totusi pe piesa se vede urma ca in trecut a fost. miine ma intorc la standard. a. inca ceva. coincidenta face ca m-a rugat un concitadin, posesor de GSXR 750 2002, sa-l ajut sa-si faca un TRE (Timing Retard Eliminator) pt. mai sus mentionata motocicleta. adica ceva similar cu ce-am facut la a mea. similar, nu identic. la el chestia e numai din ECU, deci jucaria e electronica, se insereaza intre senzorul de treapta de viteza si ECU si se poate scoate oricind. i-am pus si-un comutator sa se poata intoarce la normal cind vrea. a dat omu' o tura si zice ca la el se simte diferenta. interesant mi s-a parut sa ma holbez la motor cit l-a montat. frate, deci ma bucur ca am Bandit. Gixxerul mi se pare naveta spatiala. numai ca sa schimbi bujiile tre' desfacuta juma' de motocicleta. e complex, are sapte mii de fire, plin de electronica, motorase si nu stiu cite chestii care se pot strica. si care chiar se strica. Editat Iulie 3, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 (editat) ce face fetele? iaca nu m-am putut abtine si am facut modificarea cu 5 grade in plus la avans. nu mi-am luat rotor de aprindere nou ci am facut-o marind gaurile de fixare ale senzorului cu ~2,5 mm astfel incit sa-l pot roti. rezultatul? imi bag eu p.ula cit m-am chinuit s-o pornesc cu motorul cald. adevarat, am de vreo 2 ani problema cu pornire ceva mai grea la cald dar daca o las cam un minut in pace o ia din prima tot timpul. in schimb ieri si azi, mergind cu modificarea facuta am crezut ca descarc bateria si ma intorc pe jos. a fost aproape ca si cu problemele la pornirea de dupa hibernare. da-i la automat, pirtz pirtz, asteapta, da-i, pirtz etc. erau numai cristosi si dumnezei la gura mea. si cind te gindesti ca exista rotoare de aprindere de-a gata la aproape 100 de euro. bine ca m-am abtinut anul trecut, cind era cit pe ce sa cumpar un rahat din asta. cit despre putere, tot o p.ula. daca exista vreo diferenta e infima si nu-s convins ca nu a fost pentru ca n-am mers eu mai atent la comportamentul motorului decit deobicei. cu ocazia asta totusi am observat ceva. un fost proprietar a umblat acolo. unul din cele 3 suruburi de prindere de la senzor e lipsa dar totusi pe piesa se vede urma ca in trecut a fost. miine ma intorc la standard. a. inca ceva. coincidenta face ca m-a rugat un concitadin, posesor de GSXR 750 2002, sa-l ajut sa-si faca un TRE (Timing Retard Eliminator) pt. mai sus mentionata motocicleta. adica ceva similar cu ce-am facut la a mea. similar, nu identic. la el chestia e numai din ECU, deci jucaria e electronica, se insereaza intre senzorul de treapta de viteza si ECU si se poate scoate oricind. i-am pus si-un comutator sa se poata intoarce la normal cind vrea. a dat omu' o tura si zice ca la el se simte diferenta. interesant mi s-a parut sa ma holbez la motor cit l-a montat. frate, deci ma bucur ca am Bandit. Gixxerul mi se pare naveta spatiala. numai ca sa schimbi bujiile tre' desfacuta juma' de motocicleta. e complex, are sapte mii de fire, plin de electronica, motorase si nu stiu cite chestii care se pot strica. si care chiar se strica. Si eu care vroiam sa ii cer mufele inapoi ca m-a stresat de m-a rupt pana i-am facut rost de ele si parca nu mai facea odata TRE-ul ala ... Nu e chiar asa complicat ... e chiar cel mai ok la capitolul tehnilogie/accesibilitate, ca sa ii zic asa ... sa vezi o Yamaha, ceva mai nou ... sa vezi acolo hristosi si mnezei ... Editat Iulie 3, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 una din mufe le-a uitat la mine, cit vrei pe ea? btw o sa trec miine pe la voi sa te mai intreb vreo doua chestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 eu intre timp m-am indragostit. NU, nu vreau Cornet ... vreau Versys de 1000!! http://www.kawasaki.eu/Versys1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Macke, tu de acuma vreo 2 ani zici de Versysul ala de parca ar fi al doilea lucru dupa Jesus. ia-l odata si fii fericit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 rezultatul? imi bag eu p.ula cit m-am chinuit s-o pornesc cu motorul cald. cit despre putere, tot o p.ula. daca te scarpini unde nu te mâncă... eu intre timp m-am indragostit. NU, nu vreau Cornet ... vreau Versys de 1000!! http://www.kawasaki.eu/Versys1000 mai bine TDM, VSTROM sau Varadero.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Si eu as vrea un gsr dupa 06, are un vecin de al meu si arata mortal. http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Suzuki/Suzuki-GSR600-2006-current/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Si eu as vrea un gsr dupa 06, are un vecin de al meu si arata mortal. http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Suzuki/Suzuki-GSR600-2006-current/ pana sa zic eu, ca vreau eu alt motor, nu a avut nimeni curaj sa zica ceva..acum toti vor altceva, presimt ca va e frica de Calin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 NU, vrem doar sa-l necajim pe Calin. Dar imi pare bine ca s-au prins si ceilalti colegi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 pana sa zic eu, ca vreau eu alt motor, nu a avut nimeni curaj sa zica ceva..acum toti vor altceva, presimt ca va e frica de Calin Da, ce-i a lu Calin sectiunea asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 mai bine TDM, VSTROM sau Varadero.... Eu zic ca Varadero e Varadero! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.