Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce face fetele?

iaca nu m-am putut abtine si am facut modificarea cu 5 grade in plus la avans. nu mi-am luat rotor de aprindere nou ci am facut-o marind gaurile de fixare ale senzorului cu ~2,5 mm astfel incit sa-l pot roti. rezultatul?

imi bag eu p.ula cit m-am chinuit s-o pornesc cu motorul cald. adevarat, am de vreo 2 ani problema cu pornire ceva mai grea la cald dar daca o las cam un minut in pace o ia din prima tot timpul. in schimb ieri si azi, mergind cu modificarea facuta am crezut ca descarc bateria si ma intorc pe jos. a fost aproape ca si cu problemele la pornirea de dupa hibernare. da-i la automat, pirtz pirtz, asteapta, da-i, pirtz etc. erau numai cristosi si dumnezei la gura mea.

si cind te gindesti ca exista rotoare de aprindere de-a gata la aproape 100 de euro. bine ca m-am abtinut anul trecut, cind era cit pe ce sa cumpar un rahat din asta.

cit despre putere, tot o p.ula. daca exista vreo diferenta e infima si nu-s convins ca nu a fost pentru ca n-am mers eu mai atent la comportamentul motorului decit deobicei.

cu ocazia asta totusi am observat ceva. un fost proprietar a umblat acolo. unul din cele 3 suruburi de prindere de la senzor e lipsa dar totusi pe piesa se vede urma ca in trecut a fost.

miine ma intorc la standard.

 

a. inca ceva. coincidenta face ca m-a rugat un concitadin, posesor de GSXR 750 2002, sa-l ajut sa-si faca un TRE (Timing Retard Eliminator) pt. mai sus mentionata motocicleta. adica ceva similar cu ce-am facut la a mea. similar, nu identic. la el chestia e numai din ECU, deci jucaria e electronica, se insereaza intre senzorul de treapta de viteza si ECU si se poate scoate oricind. i-am pus si-un comutator sa se poata intoarce la normal cind vrea. a dat omu' o tura si zice ca la el se simte diferenta.

interesant mi s-a parut sa ma holbez la motor cit l-a montat. frate, deci ma bucur ca am Bandit. Gixxerul mi se pare naveta spatiala. numai ca sa schimbi bujiile tre' desfacuta juma' de motocicleta. e complex, are sapte mii de fire, plin de electronica, motorase si nu stiu cite chestii care se pot strica. si care chiar se strica.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce face fetele?

iaca nu m-am putut abtine si am facut modificarea cu 5 grade in plus la avans. nu mi-am luat rotor de aprindere nou ci am facut-o marind gaurile de fixare ale senzorului cu ~2,5 mm astfel incit sa-l pot roti. rezultatul?

imi bag eu p.ula cit m-am chinuit s-o pornesc cu motorul cald. adevarat, am de vreo 2 ani problema cu pornire ceva mai grea la cald dar daca o las cam un minut in pace o ia din prima tot timpul. in schimb ieri si azi, mergind cu modificarea facuta am crezut ca descarc bateria si ma intorc pe jos. a fost aproape ca si cu problemele la pornirea de dupa hibernare. da-i la automat, pirtz pirtz, asteapta, da-i, pirtz etc. erau numai cristosi si dumnezei la gura mea.

si cind te gindesti ca exista rotoare de aprindere de-a gata la aproape 100 de euro. bine ca m-am abtinut anul trecut, cind era cit pe ce sa cumpar un rahat din asta.

cit despre putere, tot o p.ula. daca exista vreo diferenta e infima si nu-s convins ca nu a fost pentru ca n-am mers eu mai atent la comportamentul motorului decit deobicei.

cu ocazia asta totusi am observat ceva. un fost proprietar a umblat acolo. unul din cele 3 suruburi de prindere de la senzor e lipsa dar totusi pe piesa se vede urma ca in trecut a fost.

miine ma intorc la standard.

 

a. inca ceva. coincidenta face ca m-a rugat un concitadin, posesor de GSXR 750 2002, sa-l ajut sa-si faca un TRE (Timing Retard Eliminator) pt. mai sus mentionata motocicleta. adica ceva similar cu ce-am facut la a mea. similar, nu identic. la el chestia e numai din ECU, deci jucaria e electronica, se insereaza intre senzorul de treapta de viteza si ECU si se poate scoate oricind. i-am pus si-un comutator sa se poata intoarce la normal cind vrea. a dat omu' o tura si zice ca la el se simte diferenta.

interesant mi s-a parut sa ma holbez la motor cit l-a montat. frate, deci ma bucur ca am Bandit. Gixxerul mi se pare naveta spatiala. numai ca sa schimbi bujiile tre' desfacuta juma' de motocicleta. e complex, are sapte mii de fire, plin de electronica, motorase si nu stiu cite chestii care se pot strica. si care chiar se strica.

 

Si eu care vroiam sa ii cer mufele inapoi ca m-a stresat de m-a rupt pana i-am facut rost de ele si parca nu mai facea odata TRE-ul ala ... :grinbandit:

 

Nu e chiar asa complicat ... e chiar cel mai ok la capitolul tehnilogie/accesibilitate, ca sa ii zic asa ... sa vezi o Yamaha, ceva mai nou ... sa vezi acolo hristosi si mnezei ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rezultatul?

imi bag eu p.ula cit m-am chinuit s-o pornesc cu motorul cald.

cit despre putere, tot o p.ula.

daca te scarpini unde nu te mâncă...

 

eu intre timp m-am indragostit. NU, nu vreau Cornet ... vreau Versys de 1000!!

 

http://www.kawasaki.eu/Versys1000

 

mai bine TDM, VSTROM sau Varadero....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- am si eu o intrebare legata de carburatoarele de bandit 600 anii 95-99,surubele de aer sau ma rog de amestec de jos,la cate ture trebuiesc reglate.multumesc frumos. :cheers:

 

- cumpar pentru bandit 600n an 95 la pret decent barile suport ptr prindere placa topcase,modelul de se prinde de pe lateralul(sub) coditei nu cel din locul manerelor pasager.multumesc. :cheers:

Editat de 97TDM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- am si eu o intrebare legata de carburatoarele de bandit 600 anii 95-99,surubele de aer sau ma rog de amestec de jos,la cate ture trebuiesc reglate.multumesc frumos. :cheers:

 

- cumpar pentru bandit 600n an 95 la pret decent barile suport ptr prindere placa topcase,modelul de se prinde de pe lateralul(sub) coditei nu cel din locul manerelor pasager.multumesc. :cheers:

 

-Daca iti iei manualul ai acolo absolut tot

-Am eu bari+suport case dar habar n-am ce pret au.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca te scarpini unde nu te mâncă...

mane, pe ideea asta toti cei care modifica motoare-n vest (si sint o gramada) sufera de mincarimi. pina la urma urmei, e dreptul omului si sa-l manince. ducind ideea la extrem, toti cei care pun alte placute de frina, cauciucuri sau lanturi decit cele cu care vine motorul din fabrica tot de mincarimi sufera, ca fac modificari motocicletei.

am mai cugetat oleaca la faza cu modificarea la aprindere si o explicatie ar exista.

firmele care fac rotoare aftermarket is cam toate din State. Holeshot, Factory Pro. daca luam manualul de reparatii Suzuki observam ca exista o diferenta de 9 grade de avans la motoarele facute pt. SUA (inclusiv California), Canada si Elvetia. asta ar explica treaba.

faptul ca totusi multi fac modificarea si la motoare care nu-s pt. aceste tari si se excita cit de mare e diferenta, mie nu-mi spune mult. exista o categorie de oameni care merg pe ideea "daca turma a facut si a zis ca e ok, trebuie sa fac si eu si neaparat sa zic si eu ca e ok". iar daca indraznesti sa zici "nu a fost ok", devii oaia neagra, care nu contribuie la atmosfera de pozitivism timp.

un exemplu penibil mi s-a parut cind unul pe forum la englezi facuse modificarea gresit. adica fix invers, scazuse avansul in loc sa-l creasca. dupa care scria cit de mare e diferenta si cliseul obligatoriu, nelipsit la acea categorie de papagal "feels like a new bike!". pai normal ca pare motor nou frate, ca merge mai prost.

mie mi-a luat o ora sa fac modificarea si din fericire e absolut reversibil, imi mai ia 10 minute sa ma intorc la stock. plus ca m-a costat zero lei. am incercat, n-a mers, asta e. macar am incercat sa-i avertizez pe altii sa nu incerce.

 

atasez niste screenshoturi cu datele despre aprindere, din manualul original Suzuki.

post-24366-0-67011400-1341415324_thumb.jpg

post-24366-0-09504900-1341415331_thumb.jpg

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Dragii mei, cu parere de rau, imi iau ramas bun din cadrul comunitatii "Banditmania", dar..nu disperati, voi ramane acelasi banditrider pe care l-ati cunoscut si pe care il iubiti :rolleyes:

-Stiu ca am fost un exemplu pentru multi si ca v-am indrumat pe drumul cel bun, dar asa este viata..o sa ne mai vedem noi in trafic :)

-In sufletul meu, voi fi acelasi banditrider(cu toate ca ma gandesc serios sa schimb numele de utilizator) :crack:

-Pana imi iau alt motor, voi fi "Loganrider" si "RATBRIDER" :friends:

Sper ca in maxim o luna sa fiu iar pe 2 roti :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luni se face tranzactia..Yamaha FZ6 Fazer

iaca si-a facut curaj :D

da' de ce Fazer? ai mers si ti-a placut? din ce an? etc etc. eu am facut doar vreo 200 de m pe un FZ6 mai vechi odata si mi s-a parut superior Banditului din toate punctele de vedere.

 

doar ca eu am o teorie: daca e sa trec la altceva ori im iau B12 Pop (sorry, da' Kultul are citeva greseli clare de proiectare, no thanks) ori imi iau o naveta spatiala cu injectie si toate minunile tehnologice pe ea. ideea e ca ori ramin pe un motor buget dar puternic (asta e ceea ce-mi lipseste la B6) ori vreau un salt calitativ imens.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca si-a facut curaj :D

da' de ce Fazer? ai mers si ti-a placut? din ce an? etc etc. eu am facut doar vreo 200 de m pe un FZ6 mai vechi odata si mi s-a parut superior Banditului din toate punctele de vedere.

 

doar ca eu am o teorie: daca e sa trec la altceva ori im iau B12 Pop (sorry, da' Kultul are citeva greseli clare de proiectare, no thanks) ori imi iau o naveta spatiala cu injectie si toate minunile tehnologice pe ea. ideea e ca ori ramin pe un motor buget dar puternic (asta e ceea ce-mi lipseste la B6) ori vreau un salt calitativ imens.

 

ia-ti ma ciopăr! ca deja esti batran....

 

 

PS: N-am nimic cu modificarile facute de posesor la el acasa, ci doar ziceam... "don't fix it if it ain't broken" ... asta cu avansu e ca aia cu schimbatul de jicloare ca sa castigi 1,5 cai si 3 sferturi de ponei in plus...cand deja ti-au fugit vreo 3 cai din herghelie...ca deh, cu timpu' mai sar gardu'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia-ti ma ciopăr! ca deja esti batran....

ciopar n-o sa-mi iau in vecii-vecilor, Amin. le consider niste motoare ilogice, nu le vad scopul, nu-mi plac ca aspect si pozitia mi se pare caraghioasa. in plus, cind le vad pline de crom si kkturi mi se par de agatat cotofene. unele cotofene trag la supersporturi pestrite, altele la crom lucios :D

 

N-am nimic cu modificarile facute de posesor la el acasa, ci doar ziceam... "don't fix it if it ain't broken" ... asta cu avansu e ca aia cu schimbatul de jicloare ca sa castigi 1,5 cai si 3 sferturi de ponei in plus...cand deja ti-au fugit vreo 3 cai din herghelie...ca deh, cu timpu' mai sar gardu'

nu stiu unde si ce citesti tu dar cu kit de jicloare (K&N sau din care-o fi) se cistiga multi cai. nu 1,5. e plin netul de masuratori pe stand in care se vede diferenta mare intre stock si kit.

 

eu inteleg ca tu nu esti pasionat de moduri. accept asta. altii nu sint asa, incearca tot cei posibil. adevarat, unele merg, unele nu. de exemplu, tu ai mers in viata ta pe un Kult? sa vezi ce amortizoare stock are? stock man. adica din fabrica. proiectate de ingineri si puse pe motor ca bune. pai, iti zic eu: la frinari puternice ajunge suspensia fata-n capat si cu pasager la fel si cea spate. am mers is cu Kult si cu Pop (stock ambele) si diferenta e IMENSA. pai eu is nebun sa-mi pun arcuri aftermarket si amortizor de GSXR, nu?

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa adaug ceva la discutia cu 'elementele' aftermarket, am montat un jetkit cu ace de titan si tuburi emulsoare nickel plated de la factory pro si diferenta chiar se simte! la 5000-6000 de ture numai exista 'golul' de putere. partea cu 'rotorul' am sarit-o, al meu are deja 13 grade avans la aprindere! :bounce:

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca si-a facut curaj :D

da' de ce Fazer? ai mers si ti-a placut? din ce an? etc etc. eu am facut doar vreo 200 de m pe un FZ6 mai vechi odata si mi s-a parut superior Banditului din toate punctele de vedere.

 

doar ca eu am o teorie: daca e sa trec la altceva ori im iau B12 Pop (sorry, da' Kultul are citeva greseli clare de proiectare, no thanks) ori imi iau o naveta spatiala cu injectie si toate minunile tehnologice pe ea. ideea e ca ori ramin pe un motor buget dar puternic (asta e ceea ce-mi lipseste la B6) ori vreau un salt calitativ imens.

Anul sa fie dupa 2004, cele mai vechi nu-mi plac cum arata..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singurul naked care-mi place, dintre astea post 2004, mai futuriste asa si pe care mi l-as permite, este FZ6 N all black (2005-)...pe care nu mi l-as permite e BMW F800R

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...