paul90 Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 a avut loc linistit,am pus lateralele in asa fel incat sa aibe loc de picioare si rollbagul era ca un fotoliu pt ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuches.robert Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 are cineva plasticul rosu de la stop? contracost bineinteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 http://www.slowride.ro/2012/08/23/brambura-i-concediu-i/ Prima parte a concediului. Fiti pe faza ca urmeaza si celelalte parti, din ce in ce mai amuzante ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 vai ce-am ras ... absolut geniala fata ta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Si un filmulet facut de proprietarul campingului din Budapesta. Recomand acest camping pentru toti calatorii pe doua roti care trec prin Ungaria. In parcare se vad si mobrele noastre de uz casnic, iar in curte, o aglomeratie de corturi si oameni din o gramada de tari. Super atmosfera. O mini intrunire moto mondiala ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Se pare ca avem in sange uscatul chilotilor intre mobre Traiasca elasticul cu carlig si atele de la cort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 http://www.slowride.ro/2012/08/23/brambura-i-concediu-i/ Prima parte a concediului. Fiti pe faza ca urmeaza si celelalte parti, din ce in ce mai amuzante ) Bravo cosmine ... super concediu! felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cellallallt Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Salutare! Poate ma ajuta cineva cu ceva piese pt. Un bandit 600N din 1996, mar interesa un cablu de kilometraj, un capac motor pe partea dreapta (acela pe care scrie Suzuki) si eventual dak are careva un ceas de kilometraj stricat sa ceva, mie imi lipseste sticla si cadranu cromat care tine sticla), a da si o placuta de frana pe fata ) ale mele sunt ink ok doar k una din ele nu stiu cum draq ii numa jumate jumate din ferodo a disparut de pe placuta :| dak aveti as fi recunoscator sa ma anuntati, pret si nr. De telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Salutare! Poate ma ajuta cineva cu ceva piese pt. Un bandit 600N din 1996, mar interesa un cablu de kilometraj, un capac motor pe partea dreapta (acela pe care scrie Suzuki) si eventual dak are careva un ceas de kilometraj stricat sa ceva, mie imi lipseste sticla si cadranu cromat care tine sticla), a da si o placuta de frana pe fata ) ale mele sunt ink ok doar k una din ele nu stiu cum draq ii numa jumate jumate din ferodo a disparut de pe placuta :| dak aveti as fi recunoscator sa ma anuntati, pret si nr. De telefon. http://www.piesemoto.ro/ro/index.php?req=shop&shoplang=ro&categoria=36&showctg=4&titlul=Capace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 Buna, Cumnatul meu (neforumist) motociclist de-o viata pe comuniste, si-a luat zilele trecute un Bandit S de 600 din '96. E foarte dragut si bine intretinut si il va folosi preponderent in oras. Din cate am citit despre el: 78 cai, consum de 5%, dublu ax cu came, 16 valve, deci un motor brici mai ales ca Banditul e un motor cu traditie si fiabil. Dilema mea este urmatoarea avand in vedere ca e racit pe aer/ulei: cum stiu cand e prea incins daca merge pe canicula asta prin oras? Fiindca nu am observat nici un indicator de temperatura. Sau nu ar trebui sa-mi fac probleme de genul acesta avand in vedere ca si BMW-urile Boxer merg tot pe aceeasi racire si nu au probleme? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 Buna, Cumnatul meu (neforumist) motociclist de-o viata pe comuniste, si-a luat zilele trecute un Bandit S de 600 din '96. E foarte dragut si bine intretinut si il va folosi preponderent in oras. Din cate am citit despre el: 78 cai, consum de 5%, dublu ax cu came, 16 valve, deci un motor brici mai ales ca Banditul e un motor cu traditie si fiabil. Dilema mea este urmatoarea avand in vedere ca e racit pe aer/ulei: cum stiu cand e prea incins daca merge pe canicula asta prin oras? Fiindca nu am observat nici un indicator de temperatura. Sau nu ar trebui sa-mi fac probleme de genul acesta avand in vedere ca si BMW-urile Boxer merg tot pe aceeasi racire si nu au probleme? Multumesc Salut! Sa il stapaneasca sanatos si sa se bucure de el! Legat de faza cu temeratura eu am cumparat un termometru de ulei http://www.louis.de/_20a4fdaa7f850093c524429130e9019c08/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=480&wgr=344&list_total=4&anzeige=0&artnr_gr=10034300 asta mai exact. Dupa 100 de grade incepe sa se cam incinga, desi nu e critica treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 Buna, Cumnatul meu (neforumist) motociclist de-o viata pe comuniste, si-a luat zilele trecute un Bandit S de 600 din '96. E foarte dragut si bine intretinut si il va folosi preponderent in oras. Din cate am citit despre el: 78 cai, consum de 5%, dublu ax cu came, 16 valve, deci un motor brici mai ales ca Banditul e un motor cu traditie si fiabil. Dilema mea este urmatoarea avand in vedere ca e racit pe aer/ulei: cum stiu cand e prea incins daca merge pe canicula asta prin oras? Fiindca nu am observat nici un indicator de temperatura. Sau nu ar trebui sa-mi fac probleme de genul acesta avand in vedere ca si BMW-urile Boxer merg tot pe aceeasi racire si nu au probleme? Multumesc si eu am termometrul la ulei...si in oras a ajuns la maxim 110 pe canicula../daca depaseste il opresc..da bine 1200 se incinge mult mai tare ca 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 al meu cam pe la 120 sta cand merg prin oras si e trafic destul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 al meu cam pe la 120 sta cand merg prin oras si e trafic destul. n-a urcat niciodata peste 110 da daca urca facem pauza...e putin mare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 n-a urcat niciodata peste 110 da daca urca facem pauza...e putin mare.. Am venit deintr-o calatorie mai lunga si am prins trafic nasol in Bucuresti. Imi ajunsese la peste 120 si simteam cum s-a subtiat uleiul in ultimul hal. Cand cuplam ambreajul tragea foarte in scari. Daca merg normal cu el (nici lesinat nici alert) in vreo 25 de minute in trafic ajung cam la 80 de grade cu uleiul. motul 5100 15w50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 daca nu sari de 6000 rpm prin oras, eu spun ca nu are cum sa sara de 100 grade. Conteaza mult si sa ai un radiator mare, ca de B12 (sau de gsxr miara sau peste) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 eu am bel ray 15w50 pus dupa motorex 10w40(care simteam mai repede ca se subtiaza). initial mi s-a parut ca face fata mai bine temperaturii dar acum, cand ajung la 110-120 mi se pare ca si asta e cam ineficient. zic asta pt ca aud motorul cand e in ture cum parca haraie mai metalic. instant ma linistesc si las turatia mai jos. pana acum, cam in fiecare zi de vara am ajuns cu motorul la 120. intrebarea e, aia e temperatura limita? mai sus nu mai are de ce urca? cel mai naspa e cand te frigi si de rezervor/cadru si chiar capacul de pe margine.. toata mobra e un carbune incins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Eu nu am termometru, dar nici nu am avut vreodata probleme din cauza caldurii. se incinge, nu neg, mai ales cand la nivelul solului sunt peste 40-50 de grade, in oras...dar nu mi-a facut niciodata figuri din cauza asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Multumesc tuturor pt raspunsuri. Concluzia e un ulei mai gros, un ceas de temperatura de ulei si nu fortat in ture mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Multumesc tuturor pt raspunsuri. Concluzia e un ulei mai gros, un ceas de temperatura de ulei si nu fortat in ture mari. ieri am facut un drum de brasov in timpul amiezii...in mers minim 120 in afara si 70 in localitatii si pe unele portiuni chiar si 200 temperatura n-a urcat mai mult de 90 si aerul de afara parca frigea..in loc nu mia urcat mai sus de 108...am motul 3000 20w 50 e mai slabut il schimb cam la 3000 dar cand ajunge la 90 merge ca uns....ce am sesizat la schimbatul viteleor se face mai gru cu uleiul acesta mai gros pana la 60 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 pai cam suna corect ce zici. la mine nu se simte nimic in neregula la schimbatul treptelor si, cand ies din oras sau sunt pe centura si viteza e cam 100 nu ajunge la 110 grade. cand intru in oras si incep sa crosetez printre masini sare in sus. la fel, daca a ajuns la 120, cand am ajuns la centura incepe sa scada. viteza isi spune cuvantul, ar trebui sa avem voie sa-i dam cu suta prin oras noi astia cu aircooled. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Asta cu incinsu am simtito si eu, mai ales in zilele alea cand au fost caldurile mirifice. Vineri cand am ajuns acasa simteam ca frige si cadru si rezervoru. La drum intins e cuminte. Mie imi mai face uneori figurele cand schimb multe trepte deodata(de obicei la schimbat inferioare). Am motorex 10w40. Cred ca o sa`mi iau si eu un indicator de temperatura al uleiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 La un moment dat gandisem o termocupla (sau varianta cu intrerupator) cu un ventilator mare de calculator pus pe spatele radiatorului. Din pacate nu am mai avut timp sa ma ocup. In continuare cred ca ar fi o idee buna un ventilator pus si pornit cand ne deplasam in oras si mai stam si pe la semafoare mai multicel. Sper sa reiau treaba din iarna. Asta cu incinsu am simtito si eu, mai ales in zilele alea cand au fost caldurile mirifice. Vineri cand am ajuns acasa simteam ca frige si cadru si rezervoru. La drum intins e cuminte. Mie imi mai face uneori figurele cand schimb multe trepte deodata(de obicei la schimbat inferioare). Am motorex 10w40. Cred ca o sa`mi iau si eu un indicator de temperatura al uleiului. La temperaturi mari e mai eficient la racire 15w50 chiar 20w60, cu toate ca e mai gros si iti scade din performanta. Dar cred ca nu ti-ai luat bandit sa scoti timpi pe circuit. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 La un moment dat gandisem o termocupla (sau varianta cu intrerupator) cu un ventilator mare de calculator pus pe spatele radiatorului. Din pacate nu am mai avut timp sa ma ocup. In continuare cred ca ar fi o idee buna un ventilator pus si pornit cand ne deplasam in oras si mai stam si pe la semafoare mai multicel. Sper sa reiau treaba din iarna. La temperaturi mari e mai eficient la racire 15w50 chiar 20w60, cu toate ca e mai gros si iti scade din performanta. Dar cred ca nu ti-ai luat bandit sa scoti timpi pe circuit. Bafta! nu stiu de ce nu l-au pus chiar ei din fabricatie ventilatorul...era perfect...poate ca ei considera ca nu se incinge asa tare dar pe noi nea convins ca in oras se incinge tare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 la gsxf nu a trecut niciodata de 92-95 de grade indiferent de temperatura exterioara. e drept, am setat carburatoarele cu amestec mai bogat tocmai pentru al tine mai 'rece'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.