edu. Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Salut. Imi zice si mie cineva, daca carenele stanga-dreapta din fata si partea din fata cu farul de la gsf 1200 s se potrivesc pe gsf 1200 ? m-ar interesa la modele mai vechi, pe la 96-99 . Mersi fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Salut. Imi zice si mie cineva, daca carenele stanga-dreapta din fata si partea din fata cu farul de la gsf 1200 s se potrivesc pe gsf 1200 ? m-ar interesa la modele mai vechi, pe la 96-99 . Mersi fain. Daca sunt din aceeasi generatie se potrivesc dar cred ca sti ca trebuie sa-ti cumperi si cadrul de bord de pe modelul S si sa verifici daca cadrul tau are cele 2 prinderi(gauri)pe gatul cadrului(intre gaurile de sus si de jos ale rulmentilor in partea din fata a cadrului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Da, evident ca trebuie si cadrul , greseala mea. Mersi de lamurire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 avem un asa zis muzeu la Ploiesti suntem mai multi posesori de bijuterii As vrea sa aflu si eu, programul "muzeului".Vin si pe jos, sa vad minunatiile alea de "exponate", eventual sa le si pipai, daca imi va fi permis. Cel putin din poze parca-s cumparate ieri. Cred ca si-n realitate, d'aia vreau sa le vad, sunt incredibile. Seile alea, la MZ-ul de 250, tin minte ca, erau dintr-un cauciuc alb-galbui. De unde le-ati facut rost ?!? Sincer BRAVO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 As vrea sa aflu si eu, programul "muzeului".Vin si pe jos, sa vad minunatiile alea de "exponate", eventual sa le si pipai, daca imi va fi permis. Cel putin din poze parca-s cumparate ieri. Cred ca si-n realitate, d'aia vreau sa le vad, sunt incredibile. Seile alea, la MZ-ul de 250, tin minte ca, erau dintr-un cauciuc alb-galbui. De unde le-ati facut rost ?!? Sincer BRAVO Toate piesele sunt comandate in Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Toate piesele sunt comandate in Germania. Scuzama ca te intreb ,,,dar unde ai facut evacuarile la bandit...ca n-aveau cum sa arate asa la varsta lui.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Scuzama ca te intreb ,,,dar unde ai facut evacuarile la bandit...ca n-aveau cum sa arate asa la varsta lui.. http://en.wikipedia.org/wiki/Elbow_grease Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Salutare Redbandit te rog sa imi spui si mie de unde ai cumparat crash bar-urile de pe badit, de altfel o bijuterie. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 As vrea sa aflu si eu, programul "muzeului".Vin si pe jos, sa vad minunatiile alea de "exponate", eventual sa le si pipai, daca imi va fi permis. Cel putin din poze parca-s cumparate ieri. Cred ca si-n realitate, d'aia vreau sa le vad, sunt incredibile. Seile alea, la MZ-ul de 250, tin minte ca, erau dintr-un cauciuc alb-galbui. De unde le-ati facut rost ?!? Sincer BRAVO poate punem de o intalnire spontana la SMAEB , vreo 4, 5 bijuterii din astea , cu toate cas mai multe la Ploiesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) Multumesc. Este intr-o stare impecabila. -ghidon LSL -furtune HEL RED -anvelope noi -bixenon 6000K -grip RIZOMA -placute SBK GOLD -sa custom DARIAN - consumabile schimbate + ulei Tel: 0763177900 Tu ai adus Banditul la starea asta? E ceva incredibil... foarte frumoasa! Ai facut-o bucati si ai vopsit-o? Jambele le-ai cromat? Aripa de la roata din spate e speciala de Bandit sau adaptata? Editat Martie 12, 2013 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 poate punem de o intalnire spontana la SMAEB , vreo 4, 5 bijuterii din astea , cu toate cas mai multe la Ploiesti Mi-ar face mare placere sa cunosc oamenii care au fost in stare de asa ceva. Sincer, as fi preferat sa va intalnesc la voi "acasa", cumva. Dar si la salon este bine, daca nu reusim s-o legam altundeva mai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 eu spre sfarsitul lunii tre sa ajung in ploiesti. Daca e amabil si are timp de 1 gura casca o sa trec pe la el. Promit ca daca o sa balesc pe acolo(sigur o sa se intample) o sa imi iau batista sa o tin la gura, nu de alta da nu as vrea sa ii patej capodoperele Salutare Redbandit te rog sa imi spui si mie de unde ai cumparat crash bar-urile de pe badit, de altfel o bijuterie. Multumesc anticipat. astea sunt un model asemanator, vad ca difera forma si prinderea dar nu cu mult. http://www.romimoto-piese.ro/article/85751/ . LE: am o mica broblema. Nu revine acceleratia la loc asa cum ar trebui. Adica trag de gaz cat sa se duca in 3-4mii de ture si lent inapoi la relanti, uneori mai ramane pe la 2000 putini dupa care scade.La pornire am vazut ca sare in 2000(fara sa trag de gaz sau socu tras), sta acolo cam o sec dupa care scade. Inca o chestie care a aparut si e tot de asta legat, dupa ce se incalzeste cat de cat sare odata la 2-3 sec la 2000 de ture dupa care revine la 1300-1500 cat e relantiul acuma(asa l-am ridicat eu). M-am uitat azi asa informativ la cablurile de aceeleratie si am tras putin de el sa vad daca mu cumva sunt moi. Cursa lor mi se pare normala si revenirea manetei in pozitia normala e normala. Ma gandesc ca e ceva de prin carburator. Acuma daca are careva habar cam care sunt problemele exacte. Ca daca se poate face de unu care nu e tata lor in mecanica pun mana si rezolv eu. Daca tre sa umblu serios prin carburatoare la service cu ea. merci si seara faina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 eu spre sfarsitul lunii tre sa ajung in ploiesti. Daca e amabil si are timp de 1 gura casca o sa trec pe la el. Promit ca daca o sa balesc pe acolo(sigur o sa se intample) o sa imi iau batista sa o tin la gura, nu de alta da nu as vrea sa ii patej capodoperele astea sunt un model asemanator, vad ca difera forma si prinderea dar nu cu mult. http://www.romimoto-piese.ro/article/85751/ . LE: am o mica broblema. Nu revine acceleratia la loc asa cum ar trebui. Adica trag de gaz cat sa se duca in 3-4mii de ture si lent inapoi la relanti, uneori mai ramane pe la 2000 putini dupa care scade.La pornire am vazut ca sare in 2000(fara sa trag de gaz sau socu tras), sta acolo cam o sec dupa care scade. Inca o chestie care a aparut si e tot de asta legat, dupa ce se incalzeste cat de cat sare odata la 2-3 sec la 2000 de ture dupa care revine la 1300-1500 cat e relantiul acuma(asa l-am ridicat eu). M-am uitat azi asa informativ la cablurile de aceeleratie si am tras putin de el sa vad daca mu cumva sunt moi. Cursa lor mi se pare normala si revenirea manetei in pozitia normala e normala. Ma gandesc ca e ceva de prin carburator. Acuma daca are careva habar cam care sunt problemele exacte. Ca daca se poate face de unu care nu e tata lor in mecanica pun mana si rezolv eu. Daca tre sa umblu serios prin carburatoare la service cu ea. merci si seara faina. Buna. De la jeg in carburatoare pana la diafragme de la carburatoare fisurate ar putea fi mai multe de vina. Recomand ori service ori cineva (poate tu) care se pricepe si are rabdare sa le ia prin eliminare. La fostul meu motor , bandit 600, cam la fel a aparut problema (ulterior vanzarii), si am constatat ca diafragmele erau de vina. Oscila relantiul ceva de groaza. In veci nu statea, ba la rece, ba la cald, ba la 1000 ba la 2500 de ture, ba pornea rece ba nu pornea etc. Desi nu ma califica nimic sa afirm asta, o fac totusi: sunt aproape convins ca au cedat de la pacanele, actualului proprietar placandu-i obsesiv flacarile pe toba. Insa nu e musai sa fie la fel si la tine. Bafta L.E. Scuze , am scris cam grabit si ulterior am vazut ca e interpretabil. Spre a nu ma cataloga ca fiind idiot, ma refeream la diafragmeLE de la carburatoare, sa nu credeti ca am omis o virgula. Recitind postul tau Zven , iti recomand sincer sa te uiti la diafragmele alea deoarece imi dau seama ca sunt exact sindromurile fostei mele mobre. Am fost in 2-3 concedii avandu-l langa mine si exact la fel se comporta. Ii marea omul relantiul deoarece nu statea nicicum, mergea 2-3 ore, ajungeam in ceva oras la semafor si dintr-o data sarea relantiul la 3000 de ture. Daca murea, pornea destul de greu la cald. Bafta inca odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 (editat) Relantiul ce 'agata' inseamna amestec 'sarac'. Verifica 'pilotjet-uri' sa nu fie 'infundate,' membranele, porturile de sincronizare, admisiile sa fie etanse....si cablul de acceleratie sa nu 'agate'! Editat Martie 17, 2013 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 (editat) Tu ai adus Banditul la starea asta? E ceva incredibil... foarte frumoasa! Ai facut-o bucati si ai vopsit-o? Jambele le-ai cromat? Aripa de la roata din spate e speciala de Bandit sau adaptata? Da eu am adus Banditul in aceasta stare. Nu sunt cromate nici jambele nici jantele...sunt lustruite la maxim ca doar sunt din Al (aliaj usor). Aripa este de Suzuki, nu neaparat Bandit. Crash-barurile au venit din Germania odata cu motocicleta si sunt foarte folositoare. Am platit asigurarea asa ca ne putem vedea la SMAEB ... sau sa vin cu MZ-ul? ...in costumatia de epoca, binenteles. Editat Martie 17, 2013 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 (editat) Da eu am adus Banditul in aceasta stare. Nu sunt cromate nici jambele nici jantele...sunt lustruite la maxim ca doar sunt din Al (aliaj usor). Aripa este de Suzuki, nu neaparat Bandit. Crash-barurile au venit din Germania odata cu motocicleta si sunt foarte folositoare. Am platit asigurarea asa ca ne putem vedea la SMAEB ... sau sa vin cu MZ-ul? ...in costumatia de epoca, binenteles. superbe motocicletele pe care le detineti. as dori sa veniti cu banditul sa-l admiram cu totii Editat Martie 18, 2013 de BikerMF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 ieri am schimbat si eu uleiu si filtru, si am scapat de "treptele" franei schimband lichidul de frana si aerisind, astfel, am scapat si de 90% din senzatia buretoasa a franei.... ceea ce nu-i rau, pt prima data cand m-am bagat in aerisiri si schimbari de lichid de frana...cel mai mult ma bucur ca am scapat de frica de a pune frana puternic si treapta brusca de la "abia tine" la "aproape stoppie". deci, daca aveti trepte cand strangeti frana sau maneta/pdeala spongioasa....schimbati lichidul de frana si faceti aerisirea (e destul de simplu) vedea-ne-am pe strasse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 @Zven problema cu decelerarea poate fi de la: - ai pierdut sau s-a crapat 1 dop de cauciuc de la stuturile destinate vacuumetrelor pentru sincronizare - s-a spart o membrana vacuumatica - s-au infundat jiglerele de benzina cu impuritati - ai pierdut 2 suruburi de la cititorul de scanteie de pe vibrochen pozitionat sub capacelul mic din dreapta (problema des intalnita) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 problema cu decelerarea poate fi de la: - ai pierdut 2 suruburi de la cititorul de scanteie de pe vibrochen pozitionat sub capacelul mic din dreapta (problema des intalnita) De notat si de verificat. Desi nu am probleme, e bine de stiut pe viitor. Multumesc de postare, nu stiam asta. Banui ca se aplica si la B12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 merci de raspuns baietilor si sa va tin la curent noile descoperiri. Am eliminat din ecuatie cablul. Cursa lui este absolut normala si nu agata pe nicaeri. Azi dimineata dupa ce am ajuns la birou, inainte sa opresc motorul, am stins farul. Surpriza, turaria a crescut instant la 2000 si cand fluctua se ducea pana in 2500. Deja incept sa imi prind urechile. Cred ca dupa ce ajung acasa o sa filmez cu telefonu si sa vad pe unde pot sa`l pun. Sambata daca o fi ok si am timp o sa ma duc la "medic", nu de alta da parca nu as vrea sa-l zapacesc si mai tare. O sa va tin la curent si dupa rezolvarea problemei o sa postez si aici. Merci inca odata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 dragi banditi, vand o maneta frana de Kult, merge si la POP, daca e nevoie. /index.php?/topic/692351-vand-maneta-frana-suzuki-in-stare-bunaf-buna/ A ajuns pe un B6 Kult rosu din '95! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 ieri am schimbat si eu uleiu si filtru, si am scapat de "treptele" franei schimband lichidul de frana si aerisind, astfel, am scapat si de 90% din senzatia buretoasa a franei.... ceea ce nu-i rau, pt prima data cand m-am bagat in aerisiri si schimbari de lichid de frana...cel mai mult ma bucur ca am scapat de frica de a pune frana puternic si treapta brusca de la "abia tine" la "aproape stoppie". deci, daca aveti trepte cand strangeti frana sau maneta/pdeala spongioasa....schimbati lichidul de frana si faceti aerisirea (e destul de simplu) vedea-ne-am pe strasse eu cred ca l-am schimbat de doua ori deja si aerisit la fel si tot spongy au ramas. culmea, mi se pare ca acum pe frig tin mai bine si "constant". or fi furtunele mai tzapene? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 ce an e banditu'? tine si in trepte? e posibil sa fie vreo buba pe la etrieri.... oricum, franele de bandit nu sunt cele mai bune frane de mobra, nu poti sa ai pretentia sa franeze ca un fireblabe sau ca un gixer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 ... eu acuma am vazut ca e pagina cu 666 ... in alta ordine de idei voi la banditii vostri de 600 as prefera cei care mai au dinainte de 99 ce voltaje aveti la relantii si la 5000 de ture unde maxim. La mine sare de 14,5 indiferent de turatii si in carte scrie de 13,5 pt astia mai vechi ... mii sa nu imi ard diferite alea pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 vezi ca asa am masurat si eu si-am plecat in concediu si m-am intors fara sa mai opresc motorul de la Alba Iulia... si cand am masurat dupa ce m-am intors din CO, desi masurasem si inainte de a pleca...la 3000 rpm aveam 18 v : lol: PS: bateria praf si probabil releu (inca nu am desfacut alternatorul) in rest nimic dus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.