Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Salut.

Imi zice si mie cineva, daca carenele stanga-dreapta din fata si partea din fata cu farul de la gsf 1200 s se potrivesc pe gsf 1200 ? m-ar interesa la modele mai vechi, pe la 96-99 . Mersi fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut.

Imi zice si mie cineva, daca carenele stanga-dreapta din fata si partea din fata cu farul de la gsf 1200 s se potrivesc pe gsf 1200 ? m-ar interesa la modele mai vechi, pe la 96-99 . Mersi fain.

 

Daca sunt din aceeasi generatie se potrivesc dar cred ca sti ca trebuie sa-ti cumperi si cadrul de bord de pe modelul S si sa verifici daca cadrul tau are cele 2 prinderi(gauri)pe gatul cadrului(intre gaurile de sus si de jos ale rulmentilor in partea din fata a cadrului)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avem un asa zis muzeu la Ploiesti

suntem mai multi posesori de bijuterii

As vrea sa aflu si eu, programul "muzeului".Vin si pe jos, sa vad minunatiile alea de "exponate", eventual sa le si pipai, daca imi va fi permis. Cel putin din poze parca-s cumparate ieri. Cred ca si-n realitate, d'aia vreau sa le vad, sunt incredibile. Seile alea, la MZ-ul de 250, tin minte ca, erau dintr-un cauciuc alb-galbui. De unde le-ati facut rost ?!?

Sincer BRAVO

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa aflu si eu, programul "muzeului".Vin si pe jos, sa vad minunatiile alea de "exponate", eventual sa le si pipai, daca imi va fi permis. Cel putin din poze parca-s cumparate ieri. Cred ca si-n realitate, d'aia vreau sa le vad, sunt incredibile. Seile alea, la MZ-ul de 250, tin minte ca, erau dintr-un cauciuc alb-galbui. De unde le-ati facut rost ?!?

Sincer BRAVO

Toate piesele sunt comandate in Germania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa aflu si eu, programul "muzeului".Vin si pe jos, sa vad minunatiile alea de "exponate", eventual sa le si pipai, daca imi va fi permis. Cel putin din poze parca-s cumparate ieri. Cred ca si-n realitate, d'aia vreau sa le vad, sunt incredibile. Seile alea, la MZ-ul de 250, tin minte ca, erau dintr-un cauciuc alb-galbui. De unde le-ati facut rost ?!?

Sincer BRAVO

poate punem de o intalnire spontana la SMAEB , vreo 4, 5 bijuterii din astea , cu toate cas mai multe la Ploiesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Este intr-o stare impecabila.

-ghidon LSL

-furtune HEL RED

-anvelope noi

-bixenon 6000K

-grip RIZOMA

-placute SBK GOLD

-sa custom DARIAN

- consumabile schimbate + ulei

 

Tel: 0763177900

 

 

Tu ai adus Banditul la starea asta? E ceva incredibil... foarte frumoasa!

Ai facut-o bucati si ai vopsit-o?

Jambele le-ai cromat?

Aripa de la roata din spate e speciala de Bandit sau adaptata?

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate punem de o intalnire spontana la SMAEB , vreo 4, 5 bijuterii din astea , cu toate cas mai multe la Ploiesti

Mi-ar face mare placere sa cunosc oamenii care au fost in stare de asa ceva. Sincer, as fi preferat sa va intalnesc la voi "acasa", cumva. Dar si la salon este bine, daca nu reusim s-o legam altundeva mai linistit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu spre sfarsitul lunii tre sa ajung in ploiesti. Daca e amabil si are timp de 1 gura casca o sa trec pe la el. Promit ca daca o sa balesc pe acolo(sigur o sa se intample) o sa imi iau batista sa o tin la gura, nu de alta da nu as vrea sa ii patej capodoperele

 

 

Salutare

Redbandit te rog sa imi spui si mie de unde ai cumparat crash bar-urile de pe badit, de altfel o bijuterie.

Multumesc anticipat.

astea sunt un model asemanator, vad ca difera forma si prinderea dar nu cu mult.

http://www.romimoto-piese.ro/article/85751/

 

.



LE: am o mica broblema. Nu revine acceleratia la loc asa cum ar trebui. Adica trag de gaz cat sa se duca in 3-4mii de ture si lent inapoi la relanti, uneori mai ramane pe la 2000 putini dupa care scade.La pornire am vazut ca sare in 2000(fara sa trag de gaz sau socu tras), sta acolo cam o sec dupa care scade. Inca o chestie care a aparut si e tot de asta legat, dupa ce se incalzeste cat de cat sare odata la 2-3 sec la 2000 de ture dupa care revine la 1300-1500 cat e relantiul acuma(asa l-am ridicat eu). M-am uitat azi asa informativ la cablurile de aceeleratie si am tras putin de el sa vad daca mu cumva sunt moi. Cursa lor mi se pare normala si revenirea manetei in pozitia normala e normala. Ma gandesc ca e ceva de prin carburator. Acuma daca are careva habar cam care sunt problemele exacte. Ca daca se poate face de unu care nu e tata lor in mecanica pun mana si rezolv eu. Daca tre sa umblu serios prin carburatoare la service cu ea. merci si seara faina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu spre sfarsitul lunii tre sa ajung in ploiesti. Daca e amabil si are timp de 1 gura casca o sa trec pe la el. Promit ca daca o sa balesc pe acolo(sigur o sa se intample) o sa imi iau batista sa o tin la gura, nu de alta da nu as vrea sa ii patej capodoperele

 

 

astea sunt un model asemanator, vad ca difera forma si prinderea dar nu cu mult.

http://www.romimoto-piese.ro/article/85751/

 

.

 

LE: am o mica broblema. Nu revine acceleratia la loc asa cum ar trebui. Adica trag de gaz cat sa se duca in 3-4mii de ture si lent inapoi la relanti, uneori mai ramane pe la 2000 putini dupa care scade.La pornire am vazut ca sare in 2000(fara sa trag de gaz sau socu tras), sta acolo cam o sec dupa care scade. Inca o chestie care a aparut si e tot de asta legat, dupa ce se incalzeste cat de cat sare odata la 2-3 sec la 2000 de ture dupa care revine la 1300-1500 cat e relantiul acuma(asa l-am ridicat eu). M-am uitat azi asa informativ la cablurile de aceeleratie si am tras putin de el sa vad daca mu cumva sunt moi. Cursa lor mi se pare normala si revenirea manetei in pozitia normala e normala. Ma gandesc ca e ceva de prin carburator. Acuma daca are careva habar cam care sunt problemele exacte. Ca daca se poate face de unu care nu e tata lor in mecanica pun mana si rezolv eu. Daca tre sa umblu serios prin carburatoare la service cu ea. merci si seara faina.

Buna.

De la jeg in carburatoare pana la diafragme de la carburatoare fisurate ar putea fi mai multe de vina.

Recomand ori service ori cineva (poate tu) care se pricepe si are rabdare sa le ia prin eliminare.

La fostul meu motor , bandit 600, cam la fel a aparut problema (ulterior vanzarii), si am constatat ca diafragmele erau de vina. Oscila relantiul ceva de groaza. In veci nu statea, ba la rece, ba la cald, ba la 1000 ba la 2500 de ture, ba pornea rece ba nu pornea etc. Desi nu ma califica nimic sa afirm asta, o fac totusi: sunt aproape convins ca au cedat de la pacanele, actualului proprietar placandu-i obsesiv flacarile pe toba.

Insa nu e musai sa fie la fel si la tine.

Bafta

 

L.E. Scuze , am scris cam grabit si ulterior am vazut ca e interpretabil. Spre a nu ma cataloga ca fiind idiot, ma refeream la diafragmeLE de la carburatoare, sa nu credeti ca am omis o virgula.

 

 

Recitind postul tau Zven , iti recomand sincer sa te uiti la diafragmele alea deoarece imi dau seama ca sunt exact sindromurile fostei mele mobre. Am fost in 2-3 concedii avandu-l langa mine si exact la fel se comporta. Ii marea omul relantiul deoarece nu statea nicicum, mergea 2-3 ore, ajungeam in ceva oras la semafor si dintr-o data sarea relantiul la 3000 de ture. Daca murea, pornea destul de greu la cald.

Bafta inca odata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Relantiul ce 'agata' inseamna amestec 'sarac'. Verifica 'pilotjet-uri' sa nu fie 'infundate,' membranele, porturile de sincronizare, admisiile sa fie etanse....si cablul de acceleratie sa nu 'agate'!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai adus Banditul la starea asta? E ceva incredibil... foarte frumoasa!

Ai facut-o bucati si ai vopsit-o?

Jambele le-ai cromat?

Aripa de la roata din spate e speciala de Bandit sau adaptata?

 

Da eu am adus Banditul in aceasta stare.

Nu sunt cromate nici jambele nici jantele...sunt lustruite la maxim :eek: ca doar sunt din Al (aliaj usor).

Aripa este de Suzuki, nu neaparat Bandit.

Crash-barurile au venit din Germania odata cu motocicleta si sunt foarte folositoare.

Am platit asigurarea asa ca ne putem vedea la SMAEB ... :tomato: sau sa vin cu MZ-ul?

 

 

...in costumatia de epoca, binenteles.

post-28174-0-62136100-1363540276_thumb.jpg

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da eu am adus Banditul in aceasta stare.

Nu sunt cromate nici jambele nici jantele...sunt lustruite la maxim :eek: ca doar sunt din Al (aliaj usor).

Aripa este de Suzuki, nu neaparat Bandit.

Crash-barurile au venit din Germania odata cu motocicleta si sunt foarte folositoare.

Am platit asigurarea asa ca ne putem vedea la SMAEB ... :tomato: sau sa vin cu MZ-ul?

 

 

...in costumatia de epoca, binenteles.

superbe motocicletele pe care le detineti. as dori sa veniti cu banditul sa-l admiram cu totii :D

Editat de BikerMF
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am schimbat si eu uleiu si filtru, si am scapat de "treptele" franei schimband lichidul de frana si aerisind, astfel, am scapat si de 90% din senzatia buretoasa a franei.... ceea ce nu-i rau, pt prima data cand m-am bagat in aerisiri si schimbari de lichid de frana...cel mai mult ma bucur ca am scapat de frica de a pune frana puternic si treapta brusca de la "abia tine" la "aproape stoppie".

 

deci, daca aveti trepte cand strangeti frana sau maneta/pdeala spongioasa....schimbati lichidul de frana si faceti aerisirea (e destul de simplu)

 

vedea-ne-am pe strasse :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Zven problema cu decelerarea poate fi de la:

- ai pierdut sau s-a crapat 1 dop de cauciuc de la stuturile destinate vacuumetrelor pentru sincronizare

- s-a spart o membrana vacuumatica

- s-au infundat jiglerele de benzina cu impuritati

- ai pierdut 2 suruburi de la cititorul de scanteie de pe vibrochen pozitionat sub capacelul mic din dreapta (problema des intalnita)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema cu decelerarea poate fi de la:

 

- ai pierdut 2 suruburi de la cititorul de scanteie de pe vibrochen pozitionat sub capacelul mic din dreapta (problema des intalnita)

De notat si de verificat. Desi nu am probleme, e bine de stiut pe viitor.

Multumesc de postare, nu stiam asta. Banui ca se aplica si la B12

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci de raspuns baietilor si sa va tin la curent noile descoperiri.

Am eliminat din ecuatie cablul. Cursa lui este absolut normala si nu agata pe nicaeri. Azi dimineata dupa ce am ajuns la birou, inainte sa opresc motorul, am stins farul. Surpriza, turaria a crescut instant la 2000 si cand fluctua se ducea pana in 2500. Deja incept sa imi prind urechile. Cred ca dupa ce ajung acasa o sa filmez cu telefonu si sa vad pe unde pot sa`l pun. Sambata daca o fi ok si am timp o sa ma duc la "medic", nu de alta da parca nu as vrea sa-l zapacesc si mai tare. O sa va tin la curent si dupa rezolvarea problemei o sa postez si aici.

Merci inca odata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am schimbat si eu uleiu si filtru, si am scapat de "treptele" franei schimband lichidul de frana si aerisind, astfel, am scapat si de 90% din senzatia buretoasa a franei.... ceea ce nu-i rau, pt prima data cand m-am bagat in aerisiri si schimbari de lichid de frana...cel mai mult ma bucur ca am scapat de frica de a pune frana puternic si treapta brusca de la "abia tine" la "aproape stoppie".

 

deci, daca aveti trepte cand strangeti frana sau maneta/pdeala spongioasa....schimbati lichidul de frana si faceti aerisirea (e destul de simplu)

 

vedea-ne-am pe strasse :D

 

eu cred ca l-am schimbat de doua ori deja si aerisit la fel si tot spongy au ramas. culmea, mi se pare ca acum pe frig tin mai bine si "constant". or fi furtunele mai tzapene?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce an e banditu'?

tine si in trepte?

e posibil sa fie vreo buba pe la etrieri....

 

oricum, franele de bandit nu sunt cele mai bune frane de mobra, nu poti sa ai pretentia sa franeze ca un fireblabe sau ca un gixer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: ... eu acuma am vazut ca e pagina cu 666 ...

in alta ordine de idei voi la banditii vostri de 600 as prefera cei care mai au dinainte de 99 ce voltaje aveti la relantii si la 5000 de ture unde maxim. La mine sare de 14,5 indiferent de turatii si in carte scrie de 13,5 pt astia mai vechi ... mii sa nu imi ard diferite alea pe acolo. :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca asa am masurat si eu si-am plecat in concediu si m-am intors fara sa mai opresc motorul de la Alba Iulia... :lol:

si cand am masurat dupa ce m-am intors din CO, desi masurasem si inainte de a pleca...la 3000 rpm aveam 18 v : lol: :laugh:

 

PS: bateria praf si probabil releu (inca nu am desfacut alternatorul) in rest nimic dus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...