Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

salut...are un prieten un suzuki bandit 600 an 2003 , si are acte franta...este inmatriculat franta..dar acesta nu gaseste seria pe motor...pe cadru este aceeasi cu cea de pe talon..dar pe motor ne-am uitat..si am reusit sa gasim decat o singura serie..dar nu este ca cea din talon...in ce parte ar fi seria? asta e in partea din spate a motorului...pe langa amortizor pe acolo !

 

astept raspuns ! stima

 

seria de pe motor este N712-117405...asa ar trebui sa arate?

Editat de myry99
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

iar va cer ajutorul!

Am coborat o bordura si am lovit cu evacuarea fix unde se imbina evacuarea comuna a celor 4 tevi cu teava de la toba.

Acum face urat, se aude de parca am toba gaurita.

Ce sa fac? Cum sa o repar? Se sudeaza? Exista niste coliere ceva de prindere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt sudori specializati pe esapamente, daca s-a desprins sau rupt, poti incerca sudura. Nu e tabla ordinara, deci daca are mana sudorul, tre sa reziste. Numai grija la cine mergi sa stie ce face. Tre sa aibe aparatul si sarma potrivita.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta de preferinta un atelier care sa aiba sudura TIG/WIG asa nu risti sa strici prea rau cromul de pe evacuare, e o sudura mult mai curata si daca se pricepe sudorul o sa mentina zona afectata termic cat mai mica ca sa nu se schimbe prea rau culoarea cromului... bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sudura are cine sa mi-o faca, sper eu bine, dar

eu ma intreb cum era din fabrica? Cu sudura? Sau printr-o prindere cumva?



Salut,

 

ieri am demontat toba si am pus un colier din ala cu surub (cred ca e folosit pt furtune de apa) si a strans destul de mult, dar tot mai sufla...

Din fabrica cum este prinderea? Eu am impresia ca imi lipseste un colier ceva de acolo...

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sudura are cine sa mi-o faca, sper eu bine, dar

eu ma intreb cum era din fabrica? Cu sudura? Sau printr-o prindere cumva?

 

Salut,

 

ieri am demontat toba si am pus un colier din ala cu surub (cred ca e folosit pt furtune de apa) si a strans destul de mult, dar tot mai sufla...

Din fabrica cum este prinderea? Eu am impresia ca imi lipseste un colier ceva de acolo...

OFFTOPIC:

Cum e trecuta in talon la tine culoarea? Cu cadrul rosu si restul negru? Ca vreau s-o fac si eu la fel, sa las cadrul rosu si restul negru.

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

iar va cer ajutorul!

Am coborat o bordura si am lovit cu evacuarea fix unde se imbina evacuarea comuna a celor 4 tevi cu teava de la toba.

Acum face urat, se aude de parca am toba gaurita.

Ce sa fac? Cum sa o repar? Se sudeaza? Exista niste coliere ceva de prindere?

 

Salut..nici nu cred ca se pune pb de sudura(e teava dubla si nu se "penetreaza" asa de usor)...in cel mai rau caz s-a deranjat 'garnitura" de sarma si textolid(cred) care face imbinarea perfecta la acel cot. Daca separi finala de serpisori o sa ramana ori pe teava finalei ori in imbinarea serpisorilor...aia se zice ca se schimba daca tot freci toba sus jos..dar eu cred ca vei reusi sa scapi fara costuri...doar va trebui sa dai toba jos si sa o remontezi(prin impins cu ceva forta si invartit in acelas timp) si sa strangi bine colierul (deja existent)de sub motoreta...vezi ca parca mai avea si acolo(sub mobra) o prindere(finala-cadru) care la cativa banditi din cei la care am mai mesterit lipsea surubul care mai atenueaza din vibratii.(merge si fara mult si bine..dar la un offroad e mai bine cu..) Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa este... la mine nu mai exista "garnitura" de sarma si textolid...

Oare este neaparat sa folosesc reteta din fabrica sau pot incerca cu fir de azbest si pasta pt etansare evacuare?

 

ahilepekeianul> aia nu este motocicleta mea, am cautat rapid pe net o poza sa va arat unde este problema mea

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFFTOPIC:

Cum e trecuta in talon la tine culoarea? Cu cadrul rosu si restul negru? Ca vreau s-o fac si eu la fel, sa las cadrul rosu si restul negru.

 

Merci.

in talon este trecuta culoarea predominanta. Daca rezervorul si codita sunt negre o sa fie trecut negru. Ca e cadru rosu nu cred ca e o problema. Eventual cel mai bine afli daca suni la rar la informatii si intrebi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa este... la mine nu mai exista "garnitura" de sarma si textolid...

Oare este neaparat sa folosesc reteta din fabrica sau pot incerca cu fir de azbest si pasta pt etansare evacuare?

 

Man mie mi-e cam greu sa cred ca nu a suflat atata vreme fara "garnitura" aia (dar daca tu zici..) eu am gasit-o la alti banditi in interiorul colectorului/4-1 serpisorilor indesata bine si deformata.

Uite cam asa ar arata noua...uzata arata ca un ghemulet de sarma ruginita : http://www.ebay.co.uk/itm/EXHAUST-SILENCER-GASKET-SEAL-SUZUKI-BANDIT-GSF600-/190588912003?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2c5ffc0183

 

Eu daca ar fi sa improvizez as incerca cu niste banda izolanta termic(cum folosesc astia la mobrele custom/chopper) infasurata pe capatul care intra in serpisori... :P Se gaseau si pe aici pe forum(cred ca 1m e arhisuficient) Daca ai ideii mai bune nu te opri la a mea.... Spor

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lordgrec> multumesc de informatii

la mine chiar lipseste piesa din imagine... oricum banuiam eu mai demult ca sufla si ca suna mai tare ca alti banditi...

Azi am facut comanda de piese si in 3-4 zile imi ajung - 95 lei.

Initial si eu ma gandisem la banda pt evacuari si eventual pasta speciala de evacuari, dar cred ca tot ajungeam la 5-60 lei asa ca am ales solutia originala.

Va multumesc pentru ajutor!

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Eu mi-am cumparat cu vreo 10 lei o cheie speciala ca in imagine.

 

Fara cheie speciala poti aplela la metoda badarana, adica gauresti cu surubelnita filtru vechi... invarti si il scoti.

De pus filtrul nou la loc e usor fiindca se strage doar cu mana (fie ca ai cheie fie ca nu).

Nu uita sa dai cu degetul cu putin ulei pe garnitura inainte sa montezi filtrul nou!

Spor!

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu anuntul. De 2 zile are si acumulator nou VARTA ( 130lei).

 

Ma intereseaza o moto mai ieftina + diferenta ...

post-28174-0-77550600-1373553001_thumb.jpg

post-28174-0-69827500-1373553097_thumb.jpg

 

1650 cash sau 1800 la schimb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ruxi2k unde ai gasit ala cu 10lei? Pe Loius este 8 Euro (km multicel). La banii astia merita. Se gaseste la magazine de piese auto?

2. In manualul tehnic scrie ca dupa ce strangi filtrul la mana sa-l strangi la cheie 2 ture complete. E suficient la mana? La 10kRPM nu scuipa ulei pe langa? Intreb. Cand am dus-o la mecanic mi-a strans-o la cheie, dar aqm, no tengo dinero si vreau s-o fac in parcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cele doua ture sint valabile doar pt. filtrul original Suzuki. la alte marci o sa rupi filtrul sau abia o sa-l scoti la urmatorul schimb. gindeste-te ca e plin de oringuri care nu sint presate cu cine stie ce forta si nu scuipa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am cumparat cheia respectiva de la "rusi" adica dintr-un fel de bazar. 100% gasesti si la magazine de piese auto... exista si unele mai profesionale care in loc de banda aia metalica au un lant ca de bicicleta

acum o luna am vazut asa ceva si in Metro - dar nu stiu pretul

 

100% e suficient sa-l strangi la mana, eu asa am vazut, asa fac si niciodata nu mi-a curs

la fel am vazut ca fac si la service la masini

Si pe de alta parte... ce poate sa se intample? Cel mult gasesti sub moto de dimineata 2-3 picaturi de ulei semn ca mai trebuie strans.

Dar repet mie nu mi-a curs niciodata!

 

La schimbul de ulei, partea mai complicata eu o vad ca fiind desfacutul busonului de ulei. Iti recomand cheie tubulara pe masura (parca 22).

Nu incerca cu cine stie ce inventii ca poti strica capul surubului! (gen gheie franceza, reglabila etc.)

 

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi si sugestii. Imi voi cauta zielel astea si eu o cheie daia la "rusi" (avem si noi in obor la Ploiesti si chiar cred k am vazut asa ceva pe la tarabe). S-ar putea sa aiba si GN77 dreptate cu filtrul original). Multa bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gn77 are dreptate pt. ca a luat teapa (strins ca taranul 2 ture dupa manual). la prima schimbare a mers (Hiflo cred ca era), la a doua (parca Champion) nu mai. dupa care a invatat ca se stringe la mina.

a scris cineva la "service" ca poti cauta codul filtrului pe site-urile producatorilor (Mann, de ex.) si sa cauti la magazine de piese auto. ar fi unele tipuri care se folosesc si la masini si (cica) sint mult mai ieftine acolo.

asta daca nu-l ai deja.

 

legat de etansat la toba, eu folosesc niste benzi din cutii de bere, puse citeva unele peste altele cit sa intre prin fortare. eventual ceva pasta de evacuare dar aia se va farimita in timp de la vibratii si flexare. am pus intr-un timp si niste silicon din ala de 300 de grade, chiar daca se carbonizeaza in timp (n-as crede, la 400 de grade deja e rosie teava) cit de cit tot o etansa.

la toba mea aftermarket nici nu pot folosi garnitura originala din grafit (arata fix ca mina de creion) pt. ca e facuta altfel teava la imbinare si nu sint compatibile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...