myry99 Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 (editat) salut...are un prieten un suzuki bandit 600 an 2003 , si are acte franta...este inmatriculat franta..dar acesta nu gaseste seria pe motor...pe cadru este aceeasi cu cea de pe talon..dar pe motor ne-am uitat..si am reusit sa gasim decat o singura serie..dar nu este ca cea din talon...in ce parte ar fi seria? asta e in partea din spate a motorului...pe langa amortizor pe acolo ! astept raspuns ! stima seria de pe motor este N712-117405...asa ar trebui sa arate? Editat Iulie 5, 2013 de myry99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 Aia e. ENGINE PREFIX: N712-; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 O fi fost schimbat motorul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 (editat) inteleg...urmeaza sa se duca la r.a.r cu el..se poate rezolva nu? in talon scrie ceva : GN77A1104.. Editat Iulie 5, 2013 de myry99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 Salut, iar va cer ajutorul! Am coborat o bordura si am lovit cu evacuarea fix unde se imbina evacuarea comuna a celor 4 tevi cu teava de la toba. Acum face urat, se aude de parca am toba gaurita. Ce sa fac? Cum sa o repar? Se sudeaza? Exista niste coliere ceva de prindere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 Sunt sudori specializati pe esapamente, daca s-a desprins sau rupt, poti incerca sudura. Nu e tabla ordinara, deci daca are mana sudorul, tre sa reziste. Numai grija la cine mergi sa stie ce face. Tre sa aibe aparatul si sarma potrivita. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 cauta de preferinta un atelier care sa aiba sudura TIG/WIG asa nu risti sa strici prea rau cromul de pe evacuare, e o sudura mult mai curata si daca se pricepe sudorul o sa mentina zona afectata termic cat mai mica ca sa nu se schimbe prea rau culoarea cromului... bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 (editat) Sudura are cine sa mi-o faca, sper eu bine, dar eu ma intreb cum era din fabrica? Cu sudura? Sau printr-o prindere cumva? Salut, ieri am demontat toba si am pus un colier din ala cu surub (cred ca e folosit pt furtune de apa) si a strans destul de mult, dar tot mai sufla... Din fabrica cum este prinderea? Eu am impresia ca imi lipseste un colier ceva de acolo... Editat Iulie 9, 2013 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Caut pentru un prieten cu un Bandit de 600 din 2002, care nu are cont aici, o tija de soc de la unul din carburatoare. Stiti ca fiecare tija are la capat o ciuperca de care este trasa. Ciuperca aia s-a rupt la unul din carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 OFF - TOPIC Pentru a ne mai dezcretii fruntile: http://www.4tuning.ro/filme-masini/view/12Nka-G6T1b Protagonistele sunt 2 TRIUMPH Daytona TURBOCHARGED. Sper sa va placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Sudura are cine sa mi-o faca, sper eu bine, dar eu ma intreb cum era din fabrica? Cu sudura? Sau printr-o prindere cumva? Salut, ieri am demontat toba si am pus un colier din ala cu surub (cred ca e folosit pt furtune de apa) si a strans destul de mult, dar tot mai sufla... Din fabrica cum este prinderea? Eu am impresia ca imi lipseste un colier ceva de acolo... OFFTOPIC: Cum e trecuta in talon la tine culoarea? Cu cadrul rosu si restul negru? Ca vreau s-o fac si eu la fel, sa las cadrul rosu si restul negru. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Salut, iar va cer ajutorul! Am coborat o bordura si am lovit cu evacuarea fix unde se imbina evacuarea comuna a celor 4 tevi cu teava de la toba. Acum face urat, se aude de parca am toba gaurita. Ce sa fac? Cum sa o repar? Se sudeaza? Exista niste coliere ceva de prindere? Salut..nici nu cred ca se pune pb de sudura(e teava dubla si nu se "penetreaza" asa de usor)...in cel mai rau caz s-a deranjat 'garnitura" de sarma si textolid(cred) care face imbinarea perfecta la acel cot. Daca separi finala de serpisori o sa ramana ori pe teava finalei ori in imbinarea serpisorilor...aia se zice ca se schimba daca tot freci toba sus jos..dar eu cred ca vei reusi sa scapi fara costuri...doar va trebui sa dai toba jos si sa o remontezi(prin impins cu ceva forta si invartit in acelas timp) si sa strangi bine colierul (deja existent)de sub motoreta...vezi ca parca mai avea si acolo(sub mobra) o prindere(finala-cadru) care la cativa banditi din cei la care am mai mesterit lipsea surubul care mai atenueaza din vibratii.(merge si fara mult si bine..dar la un offroad e mai bine cu..) Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 (editat) asa este... la mine nu mai exista "garnitura" de sarma si textolid... Oare este neaparat sa folosesc reteta din fabrica sau pot incerca cu fir de azbest si pasta pt etansare evacuare? ahilepekeianul> aia nu este motocicleta mea, am cautat rapid pe net o poza sa va arat unde este problema mea Editat Iulie 10, 2013 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 OFFTOPIC: Cum e trecuta in talon la tine culoarea? Cu cadrul rosu si restul negru? Ca vreau s-o fac si eu la fel, sa las cadrul rosu si restul negru. Merci. in talon este trecuta culoarea predominanta. Daca rezervorul si codita sunt negre o sa fie trecut negru. Ca e cadru rosu nu cred ca e o problema. Eventual cel mai bine afli daca suni la rar la informatii si intrebi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 (editat) asa este... la mine nu mai exista "garnitura" de sarma si textolid... Oare este neaparat sa folosesc reteta din fabrica sau pot incerca cu fir de azbest si pasta pt etansare evacuare? Man mie mi-e cam greu sa cred ca nu a suflat atata vreme fara "garnitura" aia (dar daca tu zici..) eu am gasit-o la alti banditi in interiorul colectorului/4-1 serpisorilor indesata bine si deformata. Uite cam asa ar arata noua...uzata arata ca un ghemulet de sarma ruginita : http://www.ebay.co.uk/itm/EXHAUST-SILENCER-GASKET-SEAL-SUZUKI-BANDIT-GSF600-/190588912003?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2c5ffc0183 Eu daca ar fi sa improvizez as incerca cu niste banda izolanta termic(cum folosesc astia la mobrele custom/chopper) infasurata pe capatul care intra in serpisori... Se gaseau si pe aici pe forum(cred ca 1m e arhisuficient) Daca ai ideii mai bune nu te opri la a mea.... Spor Editat Iulie 11, 2013 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 (editat) Lordgrec> multumesc de informatii la mine chiar lipseste piesa din imagine... oricum banuiam eu mai demult ca sufla si ca suna mai tare ca alti banditi... Azi am facut comanda de piese si in 3-4 zile imi ajung - 95 lei. Initial si eu ma gandisem la banda pt evacuari si eventual pasta speciala de evacuari, dar cred ca tot ajungeam la 5-60 lei asa ca am ales solutia originala. Va multumesc pentru ajutor! Editat Iulie 11, 2013 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Intrebare: cu ce desfac FILTRUL DE ULEI?? Sau, mai important, cu ce in strang la loc?? Nu-mi raspundeti cu chei speciale/universale k n-am nici una . Merge cu chei franceze? Risc sa-l indoi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 (editat) Salut, Eu mi-am cumparat cu vreo 10 lei o cheie speciala ca in imagine. Fara cheie speciala poti aplela la metoda badarana, adica gauresti cu surubelnita filtru vechi... invarti si il scoti. De pus filtrul nou la loc e usor fiindca se strage doar cu mana (fie ca ai cheie fie ca nu). Nu uita sa dai cu degetul cu putin ulei pe garnitura inainte sa montezi filtrul nou! Spor! Editat Iulie 11, 2013 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Revin cu anuntul. De 2 zile are si acumulator nou VARTA ( 130lei). Ma intereseaza o moto mai ieftina + diferenta ... 1650 cash sau 1800 la schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Ruxi2k unde ai gasit ala cu 10lei? Pe Loius este 8 Euro (km multicel). La banii astia merita. Se gaseste la magazine de piese auto? 2. In manualul tehnic scrie ca dupa ce strangi filtrul la mana sa-l strangi la cheie 2 ture complete. E suficient la mana? La 10kRPM nu scuipa ulei pe langa? Intreb. Cand am dus-o la mecanic mi-a strans-o la cheie, dar aqm, no tengo dinero si vreau s-o fac in parcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 cele doua ture sint valabile doar pt. filtrul original Suzuki. la alte marci o sa rupi filtrul sau abia o sa-l scoti la urmatorul schimb. gindeste-te ca e plin de oringuri care nu sint presate cu cine stie ce forta si nu scuipa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 (editat) eu am cumparat cheia respectiva de la "rusi" adica dintr-un fel de bazar. 100% gasesti si la magazine de piese auto... exista si unele mai profesionale care in loc de banda aia metalica au un lant ca de bicicleta acum o luna am vazut asa ceva si in Metro - dar nu stiu pretul 100% e suficient sa-l strangi la mana, eu asa am vazut, asa fac si niciodata nu mi-a curs la fel am vazut ca fac si la service la masini Si pe de alta parte... ce poate sa se intample? Cel mult gasesti sub moto de dimineata 2-3 picaturi de ulei semn ca mai trebuie strans. Dar repet mie nu mi-a curs niciodata! La schimbul de ulei, partea mai complicata eu o vad ca fiind desfacutul busonului de ulei. Iti recomand cheie tubulara pe masura (parca 22). Nu incerca cu cine stie ce inventii ca poti strica capul surubului! (gen gheie franceza, reglabila etc.) Editat Iulie 11, 2013 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 vand amortizor spate suzuki bandit 600 stare excelenta pret 150ron http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-vand+amortizor+central+suzuki+gsf+600+bandit+anii+1995-1999%2C+stare+foarte+buna+-192973.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Multumesc pentru sfaturi si sugestii. Imi voi cauta zielel astea si eu o cheie daia la "rusi" (avem si noi in obor la Ploiesti si chiar cred k am vazut asa ceva pe la tarabe). S-ar putea sa aiba si GN77 dreptate cu filtrul original). Multa bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 gn77 are dreptate pt. ca a luat teapa (strins ca taranul 2 ture dupa manual). la prima schimbare a mers (Hiflo cred ca era), la a doua (parca Champion) nu mai. dupa care a invatat ca se stringe la mina. a scris cineva la "service" ca poti cauta codul filtrului pe site-urile producatorilor (Mann, de ex.) si sa cauti la magazine de piese auto. ar fi unele tipuri care se folosesc si la masini si (cica) sint mult mai ieftine acolo. asta daca nu-l ai deja. legat de etansat la toba, eu folosesc niste benzi din cutii de bere, puse citeva unele peste altele cit sa intre prin fortare. eventual ceva pasta de evacuare dar aia se va farimita in timp de la vibratii si flexare. am pus intr-un timp si niste silicon din ala de 300 de grade, chiar daca se carbonizeaza in timp (n-as crede, la 400 de grade deja e rosie teava) cit de cit tot o etansa. la toba mea aftermarket nici nu pot folosi garnitura originala din grafit (arata fix ca mina de creion) pt. ca e facuta altfel teava la imbinare si nu sint compatibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.