Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

nu incercam sa te contrazic sau ceva, sunt foarte bune comparatiile facute de tine, si concluziile trase.

oricum daca banditu ti-a intrat sub piele cu toate comoditatile pierdute de pe varadero, ai fost infectat, de aici mai exista doar 1200-le :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am inteles de la baietii de pe aici ca 1200 le e mare iubitor de benzina si doar ce am scapat de unu...cand plecam la drum nu ratam multe peco. eu merg cu 110 la drum so cand am vazut cat am alimentat cu 650 le nu mo venea da cred.deci il tin cel putin ptr moment :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles de la baietii de pe aici ca 1200 le e mare iubitor de benzina

Doar in oras si in conditiile in care il si incalzesc inainte de a porni. Adica sta la ralanti 3-4-5 minute si ruleaza efectiv 3 km, unde mai sta 9-10 ore si din nou incalzit si aceeasi distanta inapoi (oras mic). In regimul asta consuma, si inca mult (ajuta mult faza cu incalzitul, unde motorul merge insa nu face km, de aici creste si consumul).

In afara, cu 2 oameni si o gramada de bagaje consuma constant aproximativ 5,3% la viteze normale, 100-120, ceva mai mult la depasiri. Ceea ce e ok zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BLASFEMIE in poza aia! bleah! SI unde drq mai sta pasagerul :))))))))))))))

Revin cu discutia despre consum. Mie pe aproximativ 800km in care a fost inclus Transalpina + Transfagarasn + infernalul drum intre Curtea de Arges si Campulung cu insotitor + bagaje = 4.6 % (pe sistemul plin-plin) = extraordinar.

Totusi, am remarcat ca, am impresia, k banditul meu este cumva limitat la 170 km/h. Sa aiba asta vreo importanta? Ati mai auizit de asa ceva? Deci si cu pasager si bagaje si solo, peste 170 nu urca...

Editat de Marmotzell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie la viteza 100-120km/h fara pasager si bagaje imi lua varadero 6,5%. deci daca e asa precum ziceti e consum bun. insa pe mine nu ma deranjeaza 650 le , nu prea le am eu cu viteza , acum :) ca pe la 20 si ceva ani conta si viteza si cuplu....acum.... daca dezvolta 110km/h ptr mine e sufficient mai ales ca nu prea sunt diferente sesizabile varadero avea 94 cai la 240 asta are 78 la 204 kg si apoi intotdeauna 4 cilindri trag mai bine decat 2....dar cine stie daca se iveste vreun schimb cu diferenta....ma bag...;)

Editat de Crivascu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oooh fuck, the gayness!! acum am inteles si eu care-i faza cu poza, m-am uitat aseara da' eram cam confuz de la licoare. daca vreodata ar da boala-n mine sa-mi iau ciopar, prima cerinta ar fi sa nu existe sissy bar. jesus fucking christ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ajung si eu la rammstein. golden circle. 0728262310

paul am luat numarul tau si te sun cand ajung acolo.

Haida noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine v-am gasit,

Am intrat in randul vostru cu un pop din 2003, dupa o pauza de 2 ani fara motor acum am revenit .

In weekend am reusit sa vad cum se comporta la un drum mai lung(900km), m-am impacat foarte bine cu el , ca si consum probabil in jur de 5/%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!!! Lamuriti ma si pe mine care e setarea standard a suspensiei fata, stiu ca e vb de incarcatura bla ,bla dar trebuie sa existe pozitia standard si de acolo in functie de incarcatura o reglezi. am bandit 650 s 2005 ...la mine la ora actuala sunt iesite in afara 5 inele . mi a dat cineva manulalul dar scrie doar de reglajul standard al suspensiei spate, nu zice nimic de fata sau nu am gasit eu....deci cate dungi trebuie vazute la standard?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am modelul 2007, care e 90% la fel, in afara de motor. In owners manual asa e standard, 5 inele. Daca vrei sa intaresti suspensia strangi in sensul acelor de ceasornic, iar sa slabesti dai invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut doar motorul, urmand sa il pun in locul celui de 600, vreau sa incep un proiect sa vad ce o sa iasa, deocamdata nu ma grabesc....dar daca se iveste ceva....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut doar motorul, urmand sa il pun in locul celui de 600, vreau sa incep un proiect sa vad ce o sa iasa, deocamdata nu ma grabesc....dar daca se iveste ceva....

daca tot vrei adrenalina, mai bine iti pui un motor de 1100 de gixxer http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=525041&selpic=3&zoom=1#foto

file_525041_phpjF03XV.jpg

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot vrei adrenalina, mai bine iti pui un motor de 1100 de gixxer http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=525041&selpic=3&zoom=1#foto

 

da, am luat si asta in calcul, ca posibilitate, momentan prospectez piata, poate prin toamna sa apara ceva care sa imi convina, asta din '86 cred ca e totusi destul de obosit, jocuri... si cine stie cat mai trebuie investit....

 

referitor la discutia cu viteza, a mea trage pana pe la 220- 230, se chinuie umpic, oricum nu e facuta pt viteze asa mari constant...

Editat de bogdan g
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@banditer: filtru aer, nivel benzina in carburi. asta ar fi cele mai simple :D

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cel mai simplu e sa iei alimentarea la puricat. De obicei la cativa ani e nevoie sa refaci nivelul la plutitoare. Apoi verifici bujiile. Vezi ce culoare au ... vedem apoi ce iese!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, am luat si asta in calcul, ca posibilitate, momentan prospectez piata, poate prin toamna sa apara ceva care sa imi convina, asta din '86 cred ca e totusi destul de obosit, jocuri... si cine stie cat mai trebuie investit....

 

referitor la discutia cu viteza, a mea trage pana pe la 220- 230, se chinuie umpic, oricum nu e facuta pt viteze asa mari constant...

 

Salut!

Ma bag si eu in seama fara sa fiu intrebat :). Daca tot vrei sa incepi sa faci update la motoreta, eu zic sa incepi cu suspensii, frane si cam in ultimul rand motorul. Vei avea un motor foarte nervos pe un sasiu cu frane arcuri si roti subdimenionate. Asa cum este banditul acum ai putea sa ii pui un motor de 750 fara alte mari modificari.

 

Spor la bricolat!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am decis ca o sa fie proiect de iarna, pana atunci o sa le achizitionez pe toate incetul cu incetul, ca sunt convins ca o sa fie nevoie de diferite modificari pe ici pe colo, piese de confectionat, mai ales la adaptarea unei furci noi, momentan adun materiale, ma documentez si vad si piata.... deocamdata, pana prin octombrie/noiembrie, motoreta are de facut km.

Editat de bogdan g
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...