Macke Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 @crivascu: tu vii de pe varadero pe carburatie? ala consma! cat priveste vantul, salvezi cu un parbriz mai inalt. va pot spune insa caacum, cu katana de 1100 consumul este mai mic. am consumuri pana in 5.5% fata de b600, in acelasi regim de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 (editat) multumesc frumos!!!! chiar asta vroiam ..... ptr cel din spate am gasit ......si multe alte chestiile utile , dar de fata nu zice nik unde ar fi reglajul standard... in manualul original de la a mea scrie 100% cit e standard, doar ca e cu 2 modele inainte de-a ta. dar oricum setarea aia standard nu prea spune mare lucru, ideea e sa se lase un nr de centimetri cu tine pe ea. apropo, stai ca nu ne-ai spus si abia acum m-ai prins. ai 650-ul racit pe aer/ulei sau ultimul model? eu cind aud de 650 ma gindesc din reflex tot la cel racit pe aer/ulei. sint curios, cum e de la 1000 inapoi la 600? LE: acum am vazut ca e cu buy-back, deci probabil e ultimul model Editat Iulie 27, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 salutare! e precum ai spus aer/ulei ptr ca e 650 din 2005 este tot second hand.referitor la intrebare cum e inapoi la 650...azi am facut si eu un drum de 300 km cu banditul.sincer motorul merge exceptional in ture si nu se simte mare diferenta intre 94 cai de la varadero si 2 cilindri ,la 78 in 4 cilindri . mergand in mod constant cu viteza de 110km/h, atat cat am putut exclusiv extraurban mi a iesit un consum de 4,5 mentionez ca nu am facut nici macar 100m in oras, ceea ce e fantastic fata de varadero cu care nu scadeam sub7%. astea sunt avantajele . din pacate avem si dezavantaje : vajaie vantul in casca de ajungi turbat la destinatie, iei tot vantul in piept ...e o adevarata aventura...dupa 300 km am zis ca am facut 1000...si ce e si mai rau!!! dupa vreo 250 km deja nu mi mai simteam fundul.....nu mai stiam cum sa mai stau,cum sa ma pun...... am facut cu varadero cateva drumuri de Chisinau , de Sibiu-Constanta....dar nu simteai disconfortul asta . pararea mea personala este ca banditul este un motor foarte reusit ptr oras fiind usor de manevrat si consum redus , dar cine are de gand sa faca touring adevarat nu are ce cauta pe bandit(nu e problema motorul deloc ci doar confortul oferit de el) multi si mai ales cei care nu au mers cu alt motor in afara de bandit vor crede ca sunt subiectiv ba chiar nebun sa fac astfel de afirmatii...dar pana la urma puteti sa o luati doar ca parere persoanala . in rest numai de bine!!! in manualul original de la a mea scrie 100% cit e standard, doar ca e cu 2 modele inainte de-a ta. dar oricum setarea aia standard nu prea spune mare lucru, ideea e sa se lase un nr de centimetri cu tine pe ea.apropo, stai ca nu ne-ai spus si abia acum m-ai prins. ai 650-ul racit pe aer/ulei sau ultimul model? eu cind aud de 650 ma gindesc din reflex tot la cel racit pe aer/ulei.sint curios, cum e de la 1000 inapoi la 600?LE: acum am vazut ca e cu buy-back, deci probabil e ultimul model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 am avut ocazia sa merg in paralel destul de mult cu un varadero al unui tovaras si sa fac comparatii privind cat de obosit e unu si cat de obosit e altu. intradevar, statu mai pe fata pe bandit te oboseste mult mai repedem varadero e intradevar fotoliu. am mers pe el a3-ul si juma de cheia. viziera deschisa la 130 n-am vazut pe bandit si am un parbriz putin mai mare decat stock. cred ca-ti trebuie unu serios ca sa te poti apropia de protectia de pe varadero. astea anu trecut. anu asta m-am dat cu varadero iar vro 10km si nu mi-a mai placut deloc cat de smucita e, si ma simteam si de parca stau mult prea sus. mari diferente intre ele insa pe mine plimbarea asta m-a lamurit oarecum ca nu vreau inca sa schimb clasa. mie-mi vine manusa gsf-ul, chit ca dupa 500km nu mai vreau sa-l vad pana a doua zi. o perna cu gel, alt ghidon si un parbriz probabil il fac un touring bun pentru persoanele mici si medii. exista si cazuri mai extreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 ..si eu acum am bandit si mi place foarte mult, insa asta nu ma impiedica sa am o parere obiectiva in ceea ce priveste calitatea altor motociclete. Faptul k nu e bandit nu inseamna ca e mai "slaba". e clar ca motocicleta pe care o ai e cea mai buna...dar totusi sa fim intelepti si sa admitem calitatile si celorlalte motociclete chiar daca nu se numesc bandit Ai si tu dreptate...vorbind in mod special de varadero ,irita nitel si poate unii se intreaba ce caut aici cu banditii daca ridic in slavi atat varadero ... Intamplator asta a fost ultima motoreta avuta si fara sa vreau apar comparatiile insa am specificat ca ambele au avataje si dezavantaje una fata de alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 nu incercam sa te contrazic sau ceva, sunt foarte bune comparatiile facute de tine, si concluziile trase. oricum daca banditu ti-a intrat sub piele cu toate comoditatile pierdute de pe varadero, ai fost infectat, de aici mai exista doar 1200-le ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Am inteles de la baietii de pe aici ca 1200 le e mare iubitor de benzina si doar ce am scapat de unu...cand plecam la drum nu ratam multe peco. eu merg cu 110 la drum so cand am vazut cat am alimentat cu 650 le nu mo venea da cred.deci il tin cel putin ptr moment Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Am inteles de la baietii de pe aici ca 1200 le e mare iubitor de benzina Doar in oras si in conditiile in care il si incalzesc inainte de a porni. Adica sta la ralanti 3-4-5 minute si ruleaza efectiv 3 km, unde mai sta 9-10 ore si din nou incalzit si aceeasi distanta inapoi (oras mic). In regimul asta consuma, si inca mult (ajuta mult faza cu incalzitul, unde motorul merge insa nu face km, de aici creste si consumul). In afara, cu 2 oameni si o gramada de bagaje consuma constant aproximativ 5,3% la viteze normale, 100-120, ceva mai mult la depasiri. Ceea ce e ok zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 (editat) BLASFEMIE in poza aia! bleah! SI unde drq mai sta pasagerul ))))))))))))) Revin cu discutia despre consum. Mie pe aproximativ 800km in care a fost inclus Transalpina + Transfagarasn + infernalul drum intre Curtea de Arges si Campulung cu insotitor + bagaje = 4.6 % (pe sistemul plin-plin) = extraordinar. Totusi, am remarcat ca, am impresia, k banditul meu este cumva limitat la 170 km/h. Sa aiba asta vreo importanta? Ati mai auizit de asa ceva? Deci si cu pasager si bagaje si solo, peste 170 nu urca... Editat Iulie 28, 2013 de Marmotzell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 (editat) mie la viteza 100-120km/h fara pasager si bagaje imi lua varadero 6,5%. deci daca e asa precum ziceti e consum bun. insa pe mine nu ma deranjeaza 650 le , nu prea le am eu cu viteza , acum ca pe la 20 si ceva ani conta si viteza si cuplu....acum.... daca dezvolta 110km/h ptr mine e sufficient mai ales ca nu prea sunt diferente sesizabile varadero avea 94 cai la 240 asta are 78 la 204 kg si apoi intotdeauna 4 cilindri trag mai bine decat 2....dar cine stie daca se iveste vreun schimb cu diferenta....ma bag... Editat Iulie 28, 2013 de Crivascu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 oooh fuck, the gayness!! acum am inteles si eu care-i faza cu poza, m-am uitat aseara da' eram cam confuz de la licoare. daca vreodata ar da boala-n mine sa-mi iau ciopar, prima cerinta ar fi sa nu existe sissy bar. jesus fucking christ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 ajung si eu la rammstein. golden circle. 0728262310 paul am luat numarul tau si te sun cand ajung acolo. Haida noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cafe-racer Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Salut si bine v-am gasit, Am intrat in randul vostru cu un pop din 2003, dupa o pauza de 2 ani fara motor acum am revenit . In weekend am reusit sa vad cum se comporta la un drum mai lung(900km), m-am impacat foarte bine cu el , ca si consum probabil in jur de 5/% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Salutare!!!! Lamuriti ma si pe mine care e setarea standard a suspensiei fata, stiu ca e vb de incarcatura bla ,bla dar trebuie sa existe pozitia standard si de acolo in functie de incarcatura o reglezi. am bandit 650 s 2005 ...la mine la ora actuala sunt iesite in afara 5 inele . mi a dat cineva manulalul dar scrie doar de reglajul standard al suspensiei spate, nu zice nimic de fata sau nu am gasit eu....deci cate dungi trebuie vazute la standard? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Eu am modelul 2007, care e 90% la fel, in afara de motor. In owners manual asa e standard, 5 inele. Daca vrei sa intaresti suspensia strangi in sensul acelor de ceasornic, iar sa slabesti dai invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Ok! multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 vinde cineva un motor de 1200? important e sa fie functional .... multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 te intereseaza doar motorul sau o motocicleta? de unde am luat eu motorul aveau in service un 1200 din 2002 cu ceva carene sparte urmau sa l faca si sa l vanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 caut doar motorul, urmand sa il pun in locul celui de 600, vreau sa incep un proiect sa vad ce o sa iasa, deocamdata nu ma grabesc....dar daca se iveste ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) caut doar motorul, urmand sa il pun in locul celui de 600, vreau sa incep un proiect sa vad ce o sa iasa, deocamdata nu ma grabesc....dar daca se iveste ceva.... daca tot vrei adrenalina, mai bine iti pui un motor de 1100 de gixxer http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=525041&selpic=3&zoom=1#foto Editat August 1, 2013 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditer Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) cum va accelereaza banditii de la 140 in sus? Editat August 1, 2013 de Banditer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Merge bine pana pe la 170... si acolo se opreste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 merge bine pana la 170-180 si se opreste dupa care daca ma las pe rezervor mai merge linistit pana la 220-230 da tb sa te tii bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditer Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 intreb asta ca am observat ca dupa 140 nu mai imi urca.. desi in octombrie anul trecut am fost 180 cu el ce ar putea avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) daca tot vrei adrenalina, mai bine iti pui un motor de 1100 de gixxer http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=525041&selpic=3&zoom=1#foto da, am luat si asta in calcul, ca posibilitate, momentan prospectez piata, poate prin toamna sa apara ceva care sa imi convina, asta din '86 cred ca e totusi destul de obosit, jocuri... si cine stie cat mai trebuie investit.... referitor la discutia cu viteza, a mea trage pana pe la 220- 230, se chinuie umpic, oricum nu e facuta pt viteze asa mari constant... Editat August 1, 2013 de bogdan g Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.