Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Salutare!!!! de azi sunt si eu detinatorul unui 650 din 2005. vin dupa varadero si ma intereseaza daca e vreo diferenta la consum. deci la drum cu o viteza de 100-110km/h cam cat va consumat si in oras? si care sunt setarile standard date de manual ale suspensiei fata -spate?
in rest....sper sa fi facut alegere buna :)



sunt sigur ca s a mai discutat problema asta....dar sincer cred ca e greu sa citesc toate cele 688 pagini :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sunt sigur ca s a mai discutat problema asta....dar sincer cred ca e greu sa citesc toate cele 688 pagini :)

nu stii ce pierzi :))

din cite stiu e un singur posesor de 650 aici. suspensiile se regleaza functie de incarcare, daca ai 100 kg, mergi cu pasager si bagaje probabil o sa trebuiasca setata altfel decit pt. un slabanog care merge numai singur :D

http://www.manualedereparatie.ro/manuale/SUZUKI/Manual%20de%20reparatie%20Suzuki%20GSF%20650%20S%20Bandit%202005-2006.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu. acum sunt 3! sic!



650

 

nu stiai bine



cat va consumat si in oras

uite aici, fac in curand 2 ani cu ea, dar din pacate anii astia nu am putut face km decat in bucuresti, spre munca.

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos!!!! chiar asta vroiam .....

nu stii ce pierzi :))
din cite stiu e un singur posesor de 650 aici. suspensiile se regleaza functie de incarcare, daca ai 100 kg, mergi cu pasager si bagaje probabil o sa trebuiasca setata altfel decit pt. un slabanog care merge numai singur :D
http://www.manualedereparatie.ro/manuale/SUZUKI/Manual%20de%20reparatie%20Suzuki%20GSF%20650%20S%20Bandit%202005-2006.pdf



ptr cel din spate am gasit ......si multe alte chestiile utile , dar de fata nu zice nik unde ar fi reglajul standard...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vin si eu cu o nelamurire legata de suspensii

Daca setez spatele mai sus, creste si distanta de la asfalt la colector (evacuare)? (mi se intampla uneori cand urc sau cobor borduri sa mai ating cu evacuarea)

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vin si eu cu o nelamurire legata de suspensii

Daca setez spatele mai sus, creste si distanta de la asfalt la colector (evacuare)? (mi se intampla uneori cand urc sau cobor borduri sa mai ating cu evacuarea)

Daca e amortizorul original de pe kult 99, poti doar sa-l intaresti, sau sa-l faci mai moale..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai marind pretensionarea se lasa mai putin spatele si cu tot cu el si restul motocicletei, deci normal ca o sa fie ceva mai sus colectorul. daca ar fi sa zic acum o estimare rapida, m-as mira sa fie mai mult de 1 cm, asta chiar optimist.

adica ideea e ca ridici spatele cu 3 cm din pretensionare (m-as mira) si colectorul e pe la mijlocul motocicletei.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!!azi am facut primii 100km cu banditul 650s...coborat de pe varadero.motorul e super cum se aude,cum trage si cum consuma fata de varadero. dar fratilor confortul ,protectia la vant...lasa de dorit ...e ca ai cum mergeai la drum cu 600 sel mercedes si acum te sui in matiz.

 

Ptr oras este exceptionala dar nu si ptr ture lungi....multumesc inca odata ptr manualul tehnic a fost de mare ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai la ce sa te astepti de la un naked. dar ideea e ca mocicletele la inceput asa au fost si eu nu prea inteleg ideea de motor pt. confort. adica exista chestia aia cu 4 roti si tabla de jur imprejur. eu l-am luat cu parbriz si l-am dat jos. gindeste-te ca unu' cu vitezana sta pitit dupa parbriz si eventual aude si muzica-n casti, pe naked la 180 e deja mayhem, da' parca asta e partea amuzanta. poate intr-o zi o sa inteleg si de ce exista de-alde Goldwing sau alte vapoare pe 2 roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))) bun modul cum ai pus problema. vapoarele alea cum le zici tu sunt bune ptr ture lungi . depinde acum si ce faci de obicei cu motoreta . daca esti genul care te rezumi de regula la oras si 20% exterior nu e mare problema. eu casatorit fiind numai ies cu motorul in fiecare seara pe te miri unde, avem un grup restrans tot d`alde mine si iesim de regula sambata pe un traseu stabilit de circa 500km....deci cam 100%exterior . acum ai si tu dreptate ...inceputul acum ani de zile fiind pe jawa 350 am fost la munte cu ea si pe unde ma mai duceam si mi se parea extraordinar si nimic nu ma deranja...insa cu timpul gpz500, zzr600 ,f650,rt1100,varadero....si sti cum e omul se obisnuiieste repede cu "binele".....oricum acum sunt "bandit"si eu si sper sa ma obisnuiesc cu ea...:)



Daca e amortizorul original de pe kult 99, poti doar sa-l intaresti, sau sa-l faci mai moale..

correct!!!! in general toate amortizoarele nu ridica sau coboara motoreta . de aceea chiar scrie la unele "hard si "soft" nu inalt si scund. ele doar rigidizeaza suspensia in functie de terenul pe care mergi ....esti pe sosea e bine sa fie mai rigida sa ai stabilitate in curbe etc....pe un teren mai denivelat e bine sa fie mai soft sa nu te zgaltaie sa `ti sara de piatra de la rinichi.deci cam asta e rolul reglajelor amortizoarelor fata sau spate. ptr coborarea motoretei exista kituri de coborare ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cei care mergeti la rammstein puteti lasa un nr de telefon pt a ne putea suna sa mergem impreuna(asta numai daca vreti)

Incep eu:

Paul 0740680234 la golden circle

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))) bun modul cum ai pus problema. vapoarele alea cum le zici tu sunt bune ptr ture lungi . depinde acum si ce faci de obicei cu motoreta . daca esti genul care te rezumi de regula la oras si 20% exterior nu e mare problema. eu casatorit fiind numai ies cu motorul in fiecare seara pe te miri unde, avem un grup restrans tot d`alde mine si iesim de regula sambata pe un traseu stabilit de circa 500km....deci cam 100%exterior . acum ai si tu dreptate ...inceputul acum ani de zile fiind pe jawa 350 am fost la munte cu ea si pe unde ma mai duceam si mi se parea extraordinar si nimic nu ma deranja...insa cu timpul gpz500, zzr600 ,f650,rt1100,varadero....si sti cum e omul se obisnuiieste repede cu "binele".....oricum acum sunt "bandit"si eu si sper sa ma obisnuiesc cu ea... :)

 

correct!!!! in general toate amortizoarele nu ridica sau coboara motoreta . de aceea chiar scrie la unele "hard si "soft" nu inalt si scund. ele doar rigidizeaza suspensia in functie de terenul pe care mergi ....esti pe sosea e bine sa fie mai rigida sa ai stabilitate in curbe etc....pe un teren mai denivelat e bine sa fie mai soft sa nu te zgaltaie sa `ti sara de piatra de la rinichi.deci cam asta e rolul reglajelor amortizoarelor fata sau spate. ptr coborarea motoretei exista kituri de coborare ...

Bun venit, daca prinzi gustul la naked o sa iti placa, daca nu o sa revii pe touring, vezi tu ce si cum. Poti lua in calcul si varianta touring a banditului (imi scapa acum denumirea oficiala) care vine din fabrica cu valenta touring (cutii, carenaj complet etc). Insa tot nu poti compara cu ce scriai tu ca ai avut inainte, sunt clase total diferite. Ideea e ca alegi si cu sufletul. La fel ca tine, odata cu responsabilitatile mi s-a taiat si mie din bugetul si timpul pt motorit, diferenta e ca eu ma duc si la serviciu cu motorul. Insa daca asta mi-a cazut cu tronc, pe asta il folosesc si la naveta (unde nu e chiar cel mai ok fiind 1200 racit pe aer/ulei si cu consum de ma iubeste pompa de benzina), si la turele lungi sau ma rog, mai putin lungi pe weekend sau in concediu , in tara sau afara. Daca ai decenta si nu vrei sa zbori, inclusiv la 130 pe autostrada e acceptabil. La fel am facut si eu, am dat jos parbrizul cu care a venit de la fostul proprietar si nu zbor de pe el. Pe de alta parte cred si eu ca e cel putin bizar sa simti cum te bate vantul cand inainte era liniste. Imi aduc aminte de o faza , erau 2 prieteni de-ai mei la o tura si i-a prins ploaia. Unul era pe RT si era putin nervos ca ii strica planurile vremea, insa zicea la misto ca prinde curaj si ii trece supararea cand il vede in oglinzi pe celalalt pe intruder cum lua toata ploaia in piept din cauza pozitiei :))

 

Sper sa te intelegi cu banditul pana la urma .

 

 

Cat despre suspensii, eu mi-am mutat pe pozitia 6 din 7 amortizorul spate (bagaje si nevasta aproape tot timpul, si cam dansa spatele pe curbe). Nu cred ca s-a marit garda la sol deloc, insa s-a intarit suspensia in asa hal incat greutatea mea nu o mai comprima suficient cand sunt singur pe motor, adica nu mai ajung calumea jos. La semafor parca sunt pe enduro, pun numai un picior pe jos. Insa pe curbe e mirific, cu un om, cu doi, nu conteaza, sta aliniat perfect pe viraj si chiar si cand tre sa corectez trasa usor tot acolo sta, nu danseaza.

 

 

 

P.S. Sunt zilele mortii masii in Zalau, balci din ala infect. Stiti cine e headline?........................................NANA, il mai tineti minte? Ala singur singur singur...'I'm lonely, lonely, loonley

O sansa am sa il vad live si eu ma duc maine la pescuit in loc sa il aplaud.

Rusine Dan Voiculescu

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu viteza nu le am deloc....fie si autostrada nu sar din 130...in rest 110. ca tot ziceai de benzina si varadero e mare iubitor de benzina. asta a fost si una din cauze ptr care l am vandut+alte investitii care duceau spre 1000 euro,in rest e un motor desavarsit varadero dar scump de intretinut,,,insa cum ai zis tu....mi a cazut cu tronc cand l `am vazut in showroom si am facut un buyback si asa m am ales cu 650s din 2005....chiar imi place. maine am planuit sa iesim la o tura pana in Tulcea. trebuie sa tin piept: st1300 paneuropean , aprilia caponord 1000etv, bmw k1200rs si in sfarsit si un Deauville(asta e echipa din care fac parte)....

:D

Editat de Crivascu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu viteza nu le am deloc....fie si autostrada nu sar din 130...in rest 110. ca tot ziceai de benzina si varadero e mare iubitor de benzina. asta a fost si una din cauze,,,insa cum ai zis tu....mi a cazut cu tronc....chiar imi place. maine am planuit sa iesim la o tura pana in Tulcea. trebuie sa tin piept: st1300 paneuropean , aprilia caponord 1000etv, bmw k1200rs si in sfarsit si un Deauville(asta e echipa din care fac parte)....

:D

Cu paneuropeanul o fi userul Smok3? Am avut ocazia sa il cunosc la intrunire langa Cluj anul acesta.

 

De Varadero am auzit si eu ca ii place mult benzina, in special la prima generatie.

Sa aveti plimbare frumoasa maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur nu e el . de obicei plecam impreuna si nu am fost anul asta la cluj...daca stau bine si ma gandesc nu stiu daca am fost vreodata, cel putin eu:) da ii place benzina....mai ales in oras nu te mai intelegi cu el:) in schimb mare fiind jonglezi cu el printer masini ca si un scuter, numai zic de mersul pe exterior ...are o ciclistica extrem de bine gandita, de altel toate motoarele de la Honda sunt gandite bine. am avut si un cbf de 600 dar avea multi km si nu era de tinut....dar motoarele de la Honda au un mers ca mercedesul la masini ....insa din experienta o zic acum:) cu toate ca au aceeasi cai cbf si banditul.....banditul e mult mai sprinten si bordul e mai futurist. cbf ul avea un zgomot frumos al motorului ca un suierat de avion...pe cand banditul la relanti zici ca e tractoras. ...cu toate astea cu cbf ul nu m am impacat deloc nu stiu de ce imediat l`am vandut dar banditul asta m`a cucerit :D

 

Cu paneuropeanul o fi userul Smok3? Am avut ocazia sa il cunosc la intrunire langa Cluj anul acesta.

 

De Varadero am auzit si eu ca ii place mult benzina, in special la prima generatie.

Sa aveti plimbare frumoasa maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de sfaturile privind suspensia spate.

înţeleg că asta e... e mai joasă decât altele şi trebuie să fiu mai atent.

privind consumul, la mine nu trece de 6 în oraş şi 5 în afară, dar merg încet şi fără forje

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@crivascu: tu vii de pe varadero pe carburatie? ala consma!

cat priveste vantul, salvezi cu un parbriz mai inalt.

va pot spune insa caacum, cu katana de 1100 consumul este mai mic. am consumuri pana in 5.5% fata de b600, in acelasi regim de mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos!!!! chiar asta vroiam .....

 

 

ptr cel din spate am gasit ......si multe alte chestiile utile , dar de fata nu zice nik unde ar fi reglajul standard...

in manualul original de la a mea scrie 100% cit e standard, doar ca e cu 2 modele inainte de-a ta. dar oricum setarea aia standard nu prea spune mare lucru, ideea e sa se lase un nr de centimetri cu tine pe ea.

 

apropo, stai ca nu ne-ai spus si abia acum m-ai prins. ai 650-ul racit pe aer/ulei sau ultimul model? eu cind aud de 650 ma gindesc din reflex tot la cel racit pe aer/ulei.

 

sint curios, cum e de la 1000 inapoi la 600?

 

LE: acum am vazut ca e cu buy-back, deci probabil e ultimul model

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! e precum ai spus aer/ulei ptr ca e 650 din 2005 este tot second hand.referitor la intrebare cum e inapoi la 650...azi am facut si eu un drum de 300 km cu banditul.sincer motorul merge exceptional in ture si nu se simte mare diferenta intre 94 cai de la varadero si 2 cilindri ,la 78 in 4 cilindri . mergand in mod constant cu viteza de 110km/h, atat cat am putut exclusiv extraurban mi a iesit un consum de 4,5 mentionez ca nu am facut nici macar 100m in oras, ceea ce e fantastic fata de varadero cu care nu scadeam sub7%. astea sunt avantajele :). din pacate avem si dezavantaje : vajaie vantul in casca de ajungi turbat la destinatie, iei tot vantul in piept ...e o adevarata aventura...dupa 300 km am zis ca am facut 1000...si ce e si mai rau!!! dupa vreo 250 km deja nu mi mai simteam fundul.....nu mai stiam cum sa mai stau,cum sa ma pun......:) am facut cu varadero cateva drumuri de Chisinau , de Sibiu-Constanta....dar nu simteai disconfortul asta . pararea mea personala este ca banditul este un motor foarte reusit ptr oras fiind usor de manevrat si consum redus , dar cine are de gand sa faca touring adevarat nu are ce cauta pe bandit(nu e problema motorul deloc ci doar confortul oferit de el) multi si mai ales cei care nu au mers cu alt motor in afara de bandit vor crede ca sunt subiectiv ba chiar nebun sa fac astfel de afirmatii...dar pana la urma puteti sa o luati doar ca parere persoanala . in rest numai de bine!!!

in manualul original de la a mea scrie 100% cit e standard, doar ca e cu 2 modele inainte de-a ta. dar oricum setarea aia standard nu prea spune mare lucru, ideea e sa se lase un nr de centimetri cu tine pe ea.

apropo, stai ca nu ne-ai spus si abia acum m-ai prins. ai 650-ul racit pe aer/ulei sau ultimul model? eu cind aud de 650 ma gindesc din reflex tot la cel racit pe aer/ulei.

sint curios, cum e de la 1000 inapoi la 600?

LE: acum am vazut ca e cu buy-back, deci probabil e ultimul model

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut ocazia sa merg in paralel destul de mult cu un varadero al unui tovaras si sa fac comparatii privind cat de obosit e unu si cat de obosit e altu.

intradevar, statu mai pe fata pe bandit te oboseste mult mai repedem varadero e intradevar fotoliu. am mers pe el a3-ul si juma de cheia. viziera deschisa la 130 n-am vazut pe bandit si am un parbriz putin mai mare decat stock. cred ca-ti trebuie unu serios ca sa te poti apropia de protectia de pe varadero.

astea anu trecut. anu asta m-am dat cu varadero iar vro 10km si nu mi-a mai placut deloc cat de smucita e, si ma simteam si de parca stau mult prea sus. mari diferente intre ele insa pe mine plimbarea asta m-a lamurit oarecum ca nu vreau inca sa schimb clasa. mie-mi vine manusa gsf-ul, chit ca dupa 500km nu mai vreau sa-l vad pana a doua zi.

o perna cu gel, alt ghidon si un parbriz probabil il fac un touring bun pentru persoanele mici si medii.

exista si cazuri mai extreme

s0306.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..si eu acum am bandit si mi place foarte mult, insa asta nu ma impiedica sa am o parere obiectiva in ceea ce priveste calitatea altor motociclete. Faptul k nu e bandit

nu inseamna ca e mai "slaba". e clar ca motocicleta pe care o ai e cea mai buna...dar totusi sa fim intelepti si sa admitem calitatile si celorlalte motociclete chiar daca nu se numesc bandit

 

Ai si tu dreptate...vorbind in mod special de varadero ,irita nitel si poate unii se intreaba ce caut aici cu banditii daca ridic in slavi atat varadero ...:)

 

Intamplator asta a fost ultima motoreta avuta si fara sa vreau apar comparatiile insa am specificat ca ambele au avataje si dezavantaje una fata de alta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu incercam sa te contrazic sau ceva, sunt foarte bune comparatiile facute de tine, si concluziile trase.

oricum daca banditu ti-a intrat sub piele cu toate comoditatile pierdute de pe varadero, ai fost infectat, de aici mai exista doar 1200-le :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles de la baietii de pe aici ca 1200 le e mare iubitor de benzina si doar ce am scapat de unu...cand plecam la drum nu ratam multe peco. eu merg cu 110 la drum so cand am vazut cat am alimentat cu 650 le nu mo venea da cred.deci il tin cel putin ptr moment :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles de la baietii de pe aici ca 1200 le e mare iubitor de benzina

Doar in oras si in conditiile in care il si incalzesc inainte de a porni. Adica sta la ralanti 3-4-5 minute si ruleaza efectiv 3 km, unde mai sta 9-10 ore si din nou incalzit si aceeasi distanta inapoi (oras mic). In regimul asta consuma, si inca mult (ajuta mult faza cu incalzitul, unde motorul merge insa nu face km, de aici creste si consumul).

In afara, cu 2 oameni si o gramada de bagaje consuma constant aproximativ 5,3% la viteze normale, 100-120, ceva mai mult la depasiri. Ceea ce e ok zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BLASFEMIE in poza aia! bleah! SI unde drq mai sta pasagerul :))))))))))))))

Revin cu discutia despre consum. Mie pe aproximativ 800km in care a fost inclus Transalpina + Transfagarasn + infernalul drum intre Curtea de Arges si Campulung cu insotitor + bagaje = 4.6 % (pe sistemul plin-plin) = extraordinar.

Totusi, am remarcat ca, am impresia, k banditul meu este cumva limitat la 170 km/h. Sa aiba asta vreo importanta? Ati mai auizit de asa ceva? Deci si cu pasager si bagaje si solo, peste 170 nu urca...

Editat de Marmotzell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...