Banditer Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 ok ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 subscriu 100% la ce a zis Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 In proportie de 99% e cum spune macke ... mai poate diferii in functie de vant sau incarcare. In alta ordine de idei care vine la Rammstein. Hai sa ne organizam olea poate asa ne mai strangem la o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 De vant si incarcare depinde consumul, nu viteza in functie de turatie ca doar nu-ti patineaza ambreiajul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 poti avea raportul pinioanelor la lant schimbate si-atunci difera turatia/viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 stiti careva un bandit de dezmembrat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Salutare!!!! de azi sunt si eu detinatorul unui 650 din 2005. vin dupa varadero si ma intereseaza daca e vreo diferenta la consum. deci la drum cu o viteza de 100-110km/h cam cat va consumat si in oras? si care sunt setarile standard date de manual ale suspensiei fata -spate?in rest....sper sa fi facut alegere buna sunt sigur ca s a mai discutat problema asta....dar sincer cred ca e greu sa citesc toate cele 688 pagini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 sunt sigur ca s a mai discutat problema asta....dar sincer cred ca e greu sa citesc toate cele 688 pagini nu stii ce pierzi ) din cite stiu e un singur posesor de 650 aici. suspensiile se regleaza functie de incarcare, daca ai 100 kg, mergi cu pasager si bagaje probabil o sa trebuiasca setata altfel decit pt. un slabanog care merge numai singur http://www.manualedereparatie.ro/manuale/SUZUKI/Manual%20de%20reparatie%20Suzuki%20GSF%20650%20S%20Bandit%202005-2006.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 (editat) si eu. acum sunt 3! sic! 650 nu stiai bine cat va consumat si in oras uite aici, fac in curand 2 ani cu ea, dar din pacate anii astia nu am putut face km decat in bucuresti, spre munca. Editat Iulie 24, 2013 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 multumesc frumos!!!! chiar asta vroiam ..... nu stii ce pierzi )din cite stiu e un singur posesor de 650 aici. suspensiile se regleaza functie de incarcare, daca ai 100 kg, mergi cu pasager si bagaje probabil o sa trebuiasca setata altfel decit pt. un slabanog care merge numai singur http://www.manualedereparatie.ro/manuale/SUZUKI/Manual%20de%20reparatie%20Suzuki%20GSF%20650%20S%20Bandit%202005-2006.pdf ptr cel din spate am gasit ......si multe alte chestiile utile , dar de fata nu zice nik unde ar fi reglajul standard... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 (editat) vin si eu cu o nelamurire legata de suspensii Daca setez spatele mai sus, creste si distanta de la asfalt la colector (evacuare)? (mi se intampla uneori cand urc sau cobor borduri sa mai ating cu evacuarea) Editat Iulie 26, 2013 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 vin si eu cu o nelamurire legata de suspensii Daca setez spatele mai sus, creste si distanta de la asfalt la colector (evacuare)? (mi se intampla uneori cand urc sau cobor borduri sa mai ating cu evacuarea) Daca e amortizorul original de pe kult 99, poti doar sa-l intaresti, sau sa-l faci mai moale.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 (editat) pai marind pretensionarea se lasa mai putin spatele si cu tot cu el si restul motocicletei, deci normal ca o sa fie ceva mai sus colectorul. daca ar fi sa zic acum o estimare rapida, m-as mira sa fie mai mult de 1 cm, asta chiar optimist. adica ideea e ca ridici spatele cu 3 cm din pretensionare (m-as mira) si colectorul e pe la mijlocul motocicletei. Editat Iulie 26, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Salutare!!!azi am facut primii 100km cu banditul 650s...coborat de pe varadero.motorul e super cum se aude,cum trage si cum consuma fata de varadero. dar fratilor confortul ,protectia la vant...lasa de dorit ...e ca ai cum mergeai la drum cu 600 sel mercedes si acum te sui in matiz. Ptr oras este exceptionala dar nu si ptr ture lungi....multumesc inca odata ptr manualul tehnic a fost de mare ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 pai la ce sa te astepti de la un naked. dar ideea e ca mocicletele la inceput asa au fost si eu nu prea inteleg ideea de motor pt. confort. adica exista chestia aia cu 4 roti si tabla de jur imprejur. eu l-am luat cu parbriz si l-am dat jos. gindeste-te ca unu' cu vitezana sta pitit dupa parbriz si eventual aude si muzica-n casti, pe naked la 180 e deja mayhem, da' parca asta e partea amuzanta. poate intr-o zi o sa inteleg si de ce exista de-alde Goldwing sau alte vapoare pe 2 roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 )) bun modul cum ai pus problema. vapoarele alea cum le zici tu sunt bune ptr ture lungi . depinde acum si ce faci de obicei cu motoreta . daca esti genul care te rezumi de regula la oras si 20% exterior nu e mare problema. eu casatorit fiind numai ies cu motorul in fiecare seara pe te miri unde, avem un grup restrans tot d`alde mine si iesim de regula sambata pe un traseu stabilit de circa 500km....deci cam 100%exterior . acum ai si tu dreptate ...inceputul acum ani de zile fiind pe jawa 350 am fost la munte cu ea si pe unde ma mai duceam si mi se parea extraordinar si nimic nu ma deranja...insa cu timpul gpz500, zzr600 ,f650,rt1100,varadero....si sti cum e omul se obisnuiieste repede cu "binele".....oricum acum sunt "bandit"si eu si sper sa ma obisnuiesc cu ea... Daca e amortizorul original de pe kult 99, poti doar sa-l intaresti, sau sa-l faci mai moale.. correct!!!! in general toate amortizoarele nu ridica sau coboara motoreta . de aceea chiar scrie la unele "hard si "soft" nu inalt si scund. ele doar rigidizeaza suspensia in functie de terenul pe care mergi ....esti pe sosea e bine sa fie mai rigida sa ai stabilitate in curbe etc....pe un teren mai denivelat e bine sa fie mai soft sa nu te zgaltaie sa `ti sara de piatra de la rinichi.deci cam asta e rolul reglajelor amortizoarelor fata sau spate. ptr coborarea motoretei exista kituri de coborare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 cei care mergeti la rammstein puteti lasa un nr de telefon pt a ne putea suna sa mergem impreuna(asta numai daca vreti) Incep eu: Paul 0740680234 la golden circle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 (editat) )) bun modul cum ai pus problema. vapoarele alea cum le zici tu sunt bune ptr ture lungi . depinde acum si ce faci de obicei cu motoreta . daca esti genul care te rezumi de regula la oras si 20% exterior nu e mare problema. eu casatorit fiind numai ies cu motorul in fiecare seara pe te miri unde, avem un grup restrans tot d`alde mine si iesim de regula sambata pe un traseu stabilit de circa 500km....deci cam 100%exterior . acum ai si tu dreptate ...inceputul acum ani de zile fiind pe jawa 350 am fost la munte cu ea si pe unde ma mai duceam si mi se parea extraordinar si nimic nu ma deranja...insa cu timpul gpz500, zzr600 ,f650,rt1100,varadero....si sti cum e omul se obisnuiieste repede cu "binele".....oricum acum sunt "bandit"si eu si sper sa ma obisnuiesc cu ea... correct!!!! in general toate amortizoarele nu ridica sau coboara motoreta . de aceea chiar scrie la unele "hard si "soft" nu inalt si scund. ele doar rigidizeaza suspensia in functie de terenul pe care mergi ....esti pe sosea e bine sa fie mai rigida sa ai stabilitate in curbe etc....pe un teren mai denivelat e bine sa fie mai soft sa nu te zgaltaie sa `ti sara de piatra de la rinichi.deci cam asta e rolul reglajelor amortizoarelor fata sau spate. ptr coborarea motoretei exista kituri de coborare ... Bun venit, daca prinzi gustul la naked o sa iti placa, daca nu o sa revii pe touring, vezi tu ce si cum. Poti lua in calcul si varianta touring a banditului (imi scapa acum denumirea oficiala) care vine din fabrica cu valenta touring (cutii, carenaj complet etc). Insa tot nu poti compara cu ce scriai tu ca ai avut inainte, sunt clase total diferite. Ideea e ca alegi si cu sufletul. La fel ca tine, odata cu responsabilitatile mi s-a taiat si mie din bugetul si timpul pt motorit, diferenta e ca eu ma duc si la serviciu cu motorul. Insa daca asta mi-a cazut cu tronc, pe asta il folosesc si la naveta (unde nu e chiar cel mai ok fiind 1200 racit pe aer/ulei si cu consum de ma iubeste pompa de benzina), si la turele lungi sau ma rog, mai putin lungi pe weekend sau in concediu , in tara sau afara. Daca ai decenta si nu vrei sa zbori, inclusiv la 130 pe autostrada e acceptabil. La fel am facut si eu, am dat jos parbrizul cu care a venit de la fostul proprietar si nu zbor de pe el. Pe de alta parte cred si eu ca e cel putin bizar sa simti cum te bate vantul cand inainte era liniste. Imi aduc aminte de o faza , erau 2 prieteni de-ai mei la o tura si i-a prins ploaia. Unul era pe RT si era putin nervos ca ii strica planurile vremea, insa zicea la misto ca prinde curaj si ii trece supararea cand il vede in oglinzi pe celalalt pe intruder cum lua toata ploaia in piept din cauza pozitiei ) Sper sa te intelegi cu banditul pana la urma . Cat despre suspensii, eu mi-am mutat pe pozitia 6 din 7 amortizorul spate (bagaje si nevasta aproape tot timpul, si cam dansa spatele pe curbe). Nu cred ca s-a marit garda la sol deloc, insa s-a intarit suspensia in asa hal incat greutatea mea nu o mai comprima suficient cand sunt singur pe motor, adica nu mai ajung calumea jos. La semafor parca sunt pe enduro, pun numai un picior pe jos. Insa pe curbe e mirific, cu un om, cu doi, nu conteaza, sta aliniat perfect pe viraj si chiar si cand tre sa corectez trasa usor tot acolo sta, nu danseaza. P.S. Sunt zilele mortii masii in Zalau, balci din ala infect. Stiti cine e headline?........................................NANA, il mai tineti minte? Ala singur singur singur...'I'm lonely, lonely, loonley O sansa am sa il vad live si eu ma duc maine la pescuit in loc sa il aplaud. Rusine Dan Voiculescu Editat Iulie 26, 2013 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 (editat) cu viteza nu le am deloc....fie si autostrada nu sar din 130...in rest 110. ca tot ziceai de benzina si varadero e mare iubitor de benzina. asta a fost si una din cauze ptr care l am vandut+alte investitii care duceau spre 1000 euro,in rest e un motor desavarsit varadero dar scump de intretinut,,,insa cum ai zis tu....mi a cazut cu tronc cand l `am vazut in showroom si am facut un buyback si asa m am ales cu 650s din 2005....chiar imi place. maine am planuit sa iesim la o tura pana in Tulcea. trebuie sa tin piept: st1300 paneuropean , aprilia caponord 1000etv, bmw k1200rs si in sfarsit si un Deauville(asta e echipa din care fac parte).... Editat Iulie 26, 2013 de Crivascu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 cu viteza nu le am deloc....fie si autostrada nu sar din 130...in rest 110. ca tot ziceai de benzina si varadero e mare iubitor de benzina. asta a fost si una din cauze,,,insa cum ai zis tu....mi a cazut cu tronc....chiar imi place. maine am planuit sa iesim la o tura pana in Tulcea. trebuie sa tin piept: st1300 paneuropean , aprilia caponord 1000etv, bmw k1200rs si in sfarsit si un Deauville(asta e echipa din care fac parte).... Cu paneuropeanul o fi userul Smok3? Am avut ocazia sa il cunosc la intrunire langa Cluj anul acesta. De Varadero am auzit si eu ca ii place mult benzina, in special la prima generatie. Sa aveti plimbare frumoasa maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 sigur nu e el . de obicei plecam impreuna si nu am fost anul asta la cluj...daca stau bine si ma gandesc nu stiu daca am fost vreodata, cel putin eu:) da ii place benzina....mai ales in oras nu te mai intelegi cu el:) in schimb mare fiind jonglezi cu el printer masini ca si un scuter, numai zic de mersul pe exterior ...are o ciclistica extrem de bine gandita, de altel toate motoarele de la Honda sunt gandite bine. am avut si un cbf de 600 dar avea multi km si nu era de tinut....dar motoarele de la Honda au un mers ca mercedesul la masini ....insa din experienta o zic acum:) cu toate ca au aceeasi cai cbf si banditul.....banditul e mult mai sprinten si bordul e mai futurist. cbf ul avea un zgomot frumos al motorului ca un suierat de avion...pe cand banditul la relanti zici ca e tractoras. ...cu toate astea cu cbf ul nu m am impacat deloc nu stiu de ce imediat l`am vandut dar banditul asta m`a cucerit Cu paneuropeanul o fi userul Smok3? Am avut ocazia sa il cunosc la intrunire langa Cluj anul acesta. De Varadero am auzit si eu ca ii place mult benzina, in special la prima generatie. Sa aveti plimbare frumoasa maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 multumesc de sfaturile privind suspensia spate. înţeleg că asta e... e mai joasă decât altele şi trebuie să fiu mai atent. privind consumul, la mine nu trece de 6 în oraş şi 5 în afară, dar merg încet şi fără forje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 @crivascu: tu vii de pe varadero pe carburatie? ala consma! cat priveste vantul, salvezi cu un parbriz mai inalt. va pot spune insa caacum, cu katana de 1100 consumul este mai mic. am consumuri pana in 5.5% fata de b600, in acelasi regim de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 (editat) multumesc frumos!!!! chiar asta vroiam ..... ptr cel din spate am gasit ......si multe alte chestiile utile , dar de fata nu zice nik unde ar fi reglajul standard... in manualul original de la a mea scrie 100% cit e standard, doar ca e cu 2 modele inainte de-a ta. dar oricum setarea aia standard nu prea spune mare lucru, ideea e sa se lase un nr de centimetri cu tine pe ea. apropo, stai ca nu ne-ai spus si abia acum m-ai prins. ai 650-ul racit pe aer/ulei sau ultimul model? eu cind aud de 650 ma gindesc din reflex tot la cel racit pe aer/ulei. sint curios, cum e de la 1000 inapoi la 600? LE: acum am vazut ca e cu buy-back, deci probabil e ultimul model Editat Iulie 27, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 salutare! e precum ai spus aer/ulei ptr ca e 650 din 2005 este tot second hand.referitor la intrebare cum e inapoi la 650...azi am facut si eu un drum de 300 km cu banditul.sincer motorul merge exceptional in ture si nu se simte mare diferenta intre 94 cai de la varadero si 2 cilindri ,la 78 in 4 cilindri . mergand in mod constant cu viteza de 110km/h, atat cat am putut exclusiv extraurban mi a iesit un consum de 4,5 mentionez ca nu am facut nici macar 100m in oras, ceea ce e fantastic fata de varadero cu care nu scadeam sub7%. astea sunt avantajele . din pacate avem si dezavantaje : vajaie vantul in casca de ajungi turbat la destinatie, iei tot vantul in piept ...e o adevarata aventura...dupa 300 km am zis ca am facut 1000...si ce e si mai rau!!! dupa vreo 250 km deja nu mi mai simteam fundul.....nu mai stiam cum sa mai stau,cum sa ma pun...... am facut cu varadero cateva drumuri de Chisinau , de Sibiu-Constanta....dar nu simteai disconfortul asta . pararea mea personala este ca banditul este un motor foarte reusit ptr oras fiind usor de manevrat si consum redus , dar cine are de gand sa faca touring adevarat nu are ce cauta pe bandit(nu e problema motorul deloc ci doar confortul oferit de el) multi si mai ales cei care nu au mers cu alt motor in afara de bandit vor crede ca sunt subiectiv ba chiar nebun sa fac astfel de afirmatii...dar pana la urma puteti sa o luati doar ca parere persoanala . in rest numai de bine!!! in manualul original de la a mea scrie 100% cit e standard, doar ca e cu 2 modele inainte de-a ta. dar oricum setarea aia standard nu prea spune mare lucru, ideea e sa se lase un nr de centimetri cu tine pe ea.apropo, stai ca nu ne-ai spus si abia acum m-ai prins. ai 650-ul racit pe aer/ulei sau ultimul model? eu cind aud de 650 ma gindesc din reflex tot la cel racit pe aer/ulei.sint curios, cum e de la 1000 inapoi la 600?LE: acum am vazut ca e cu buy-back, deci probabil e ultimul model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.