Banditer Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 bad bandit !! smokin' hot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 (editat) Felicitari pentru motor si pentru poze! Personal consider banditul 2005-2006 cel mai reusit dintre toate. Este practic granita dintre vechi (motorul inca racit pe aer+ulei cu aspectul sau inconfundabil) si nou (unghiurile ascutite si liniile bine conturate ale coditei si rezervorului, suspensiile imbunatatite si posibilitatea de a avea ABS). eu vad treaba asa. Kult - decent, mai ales ca la data curenta iei unul pe nimic. amortizoare muci. sa de rahat. estetic imbinarea dintrea coada si rezervor e o ratare completa. restul sint detalii usor rectificabile. Pop - amortizoare superioare. sa mult mai buna. estetic peste Kult. parerea mea? cel mai reusit Bandit. Neo - n-am vazut in carne si oase dar incepe sa semene a Hornet. adica combinatie nereusita intre modern si clasic. Evo - sincer? mi-as cumpara, dar numai 1250 S cu ABS. N-ul mi se pare ilogic. nu inteleg farul rotund, de clasica, pe un motor cu linii moderne. decit asta mai bine un CB1000R, Z1000 etc. S-ul e in schimb un tourer cu dotari incredibile pt. pret. PS: ce mai faci caline? ce sa fac... ma distrez si eu cum consumul a ajuns printre cele mai populare subiecte pe topic Editat August 11, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditer Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 intrebare: vreau sa imi iau cablu de ambreiaj de pe louis http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10037400&lang=en in lista nu apare pt GSF 600, dar apare pt GSX600 F ( CLUTCH CABLE, ORIG. L. GSX 600F/750F, Y:98-05 ). eu stiu ca motoarele sunt la fel la aceste modele. banditu meu e '96. Se potriveste cablul asta? daca nu, care ar trebui sa il comand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=suzuki+gsf+600+clutch+cable&_sop=15 alegi ce-ti trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Baieti , mi-s mandru ca am apucat sa invat sa pun si eu genuchiu jos de pe bandit. Din dorinta de a ma fali atasez filmuletul cu ziua respectiva: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Felicitari arw! Misto. Este pe AmcKart? De mult imi doresc sa fac si eu asa ceva. Cat te-a costat toata distractia? Si inca o chestie. Ai cric central? L-ai demontat? Nu-ti atinge cand te apleci prea mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Pe Amckart ,m-a costat cursul - adica 200 euro . Daca vrei sa te dai fara curs , se mai intalnesc baietii seara si dau vro 30 de ron (? ) pentru 10 minute. Am cric central, nu atinge. Ating scaritele, dar am observat ca daca ajungi sa pui genuchiu nu o mai inclini asa de mult deci nici scaritele nu ajung. (Din ce am observat pana acum ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 arw357> Bravo tie! Dar ca lamurire... nu ai pus-o niciodata pe jos? Sau ceilalti cursanti? Nu imi dau seama cum decurege "cursul", de asta intreb. Te forteaza sa te lasi sau progresiv... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 (editat) Mergi cum vrei tu , nu trebuie sa dai glont, dupa cum vezi nici eu nu ma dau la ea, doar incerc sa imi dezvolt o tehnica. Cursul decurge in felul urmator : incalzire - 2 ture stanga dreapta pe circuit pentru incalzire , inca 2 intr-o mana , inca 2 in picioare. Dupa care difera de la curs la curs: ori ne dam , ne opreste pe fiecare si ne spune ce trebuie sa facem ca sa luam curba mai bine sau ce mai vede el ca nu e bine ( ex. : eu tineam varful piciorului sub schimbator cand luam curba la stanga ceea ce poate rezulta intr-o ranire ) . Ori se fac franari - se porneste pe partea lunga si te opresti intr-un dreptunghi ideea fiind sa intelegi capacitatile tale de franare + imprimarea unei tehnici de franare mai buna. Se mai fac si jaloane. Acum eu am fost doar la 4 cursuri . Ce o mai fi, nu stiu, dar ca sa va linistesc - nimeni nu cere sa te dai tare, te dai cum vrei si cum poti , nimeni nu te forteaza sa faci nimic. Nota: E rupere de cald in combinezonul ala. Eu n-am pus-o niciodata pe jos . Unii au mai pus-o , dar nu de fata cu mine, si au pus-o pentru ca ei au mers tare, nu ca le-a zis cineva sa . Editat August 13, 2013 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Am ajuns si eu posesor de bandit. Este varianta S din 2002. Am nevoie sa schimb placutele spate si un set de semnalizatoare. Cine stie unde gasesc mai ieftin? De preferat Bucuresti in zona de nord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Sa-l stapanesti sanatos si "welcome to the family". E frumos modelu, oriqm ar arata el . Cat despre piese, nu stiu sa-ti recomand ceva anume. Eu am incredere si sunt multumit de preturi (mai putin la filtre...) la KRONAU Moto (dealer al produselor de www.loius.de). Iti aduc orice din catalog la pretul din catalog. Check it out - sunt pe blvd. Dimitrie Cantemir nr. 9 (intre Piata Unirii si parcul Tineretului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Am ajuns si eu posesor de bandit. Este varianta S din 2002. Am nevoie sa schimb placutele spate si un set de semnalizatoare. Cine stie unde gasesc mai ieftin? De preferat Bucuresti in zona de nord. welcome to the gang...eu imi luam consumabile de aici: http://www.performance-shop.ro/ ,mereu le-am gasit pe stoc si nu a trebuit sa astept comenzi cum e la louis..si calitatea produselor e mai sus ,la semnale nu cunosc pretul pietei(nu le schimb prea des). Multi Km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Am ajuns si eu posesor de bandit. Este varianta S din 2002. Am nevoie sa schimb placutele spate si un set de semnalizatoare. Cine stie unde gasesc mai ieftin? De preferat Bucuresti in zona de nord. Sa-l stapanesti sanatos! (exact modelul asta din 2002 il am si eu). Grecule ti-am vazut motorul prin zona unirii. M-am oprit si am cascat gura la el vreo 5 minute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Am ajuns si eu posesor de bandit. Este varianta S din 2002. Am nevoie sa schimb placutele spate si un set de semnalizatoare. Cine stie unde gasesc mai ieftin? De preferat Bucuresti in zona de nord. Salut, eu mi-am luat placute de la antonio de pe forum /index.php?/topic/691659-vand-placute-frana/page-4&do=findComment&comment=3531676 51 ron cele sinterizate si 44 ron cele organice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 (editat) Grecule ti-am vazut motorul prin zona unirii. M-am oprit si am cascat gura la el vreo 5 minute! Arata cam abandonat la cat praf avea pe el si cred ca era si fara capac,baie,bord si rezervor(la care mai mesteresc) Editat August 15, 2013 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 tocmai m-am intors dintr-o tura de 1500 km prin tara.... nu mai vand Banditu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Arata cam abandonat la cat praf avea pe el si cred ca era si fara capac,baie,bord si rezervor(la care mai mesteresc) Imi pare rau, dar cand am vazut furca, roata spate, motorul, masca, iti dai seama ca numa la praf nu ma uitam eu! Cred ca merge de rupe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 tocmai m-am intors dintr-o tura de 1500 km prin tara.... nu mai vand Banditu' Bravo! Chiar o megatura...De ce nu-l mai vinzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Soptea Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) Salutare. Ieri mi-a cazut mobra pe partea dreapta si de atunci indicatorul de semnalizare din bord nu mai functioneaza cum trebuie, adica daca semnalizez stanga se aprinde "TURN" intermitent insa pe dreapta nu. Semnalizarile merg toate 4 lafel ca si inainte. De unde poate sa fie? Editat August 16, 2013 de Ionut Soptea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Salutare, de cateva luni am un Bandit 600 N din 2002 cu 20500km. Propietarul anterior a fost tot incepator, a avut motorul 2 ani si folosit doar 1 an. si nu prea avut grija la partea de mentenanta, gen curatat lantul. Fiind primul motor si pentru mine, inainte de itp l-am dus la service sa imi schimbe kitul de lant, curatat si sincronizat carburatoare, schimbat bujii (NGK iridium) si mai tarziu i-am schimbat si filtrul de aer. Intre timp am facut cam 1500 km, din naveta la lucru si inapoi majoritatea (15 km). Care e rostul povestii? Pai cu toate ca merg in afara orasului si foarte rar trag de motor, in principiu merg in jur de 110-120 km/h, imi consuma peste 6,5/100.La primele 2-3plinuri am zis ca oricum invatam plecari, opriri, ma obisnuiam cu ambreiajul, dar acum ia ceva mai putin , dar tot la intre 6, 5 si 7 sunt. Uneori, cand e cald afara, la decelarari are tendinta sa acelereze pentru o fractiune de secunda. Eu schimb a 2-a pe la 4000, a 3-a cam tot pe acolo si urmatoarele prefer sa schimb dupa 6000, deoarece acolo mi se pare motorul ca vrea asta. Am incercat si mai jos, dar merge ca vechea Dacie acolo. Service-ul unde am fost are feedback-uri pozitive si nu vreau sa arunc cu namol aiurea in lume, azi sunandu-i, dupa 3 luni cred, au fost amabili si deschisi sa verifice, probabil saptamana viitoare, dar au zis ca, consumul e normal. Imi scapa mie ceva, ar trebui verificat si altceva? Voi cum schimbati si ce consum aveti la drumuri din astea scurte? Scuze de povestea lunga si eventualel greseli, dar scriu de pe telefon. Multumesc anticipat de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Bravo! Chiar o megatura...De ce nu-l mai vinzi? m-am re-indragostit de ea, e mult prea versatila si mi se potriveste prea bine ca sa o dau doar pt ca vreau sa schimb modul in care trage, vibreaza si se aude motorul. eu + pretina + catel (9 kg) + coburi textil pline + cort, saltele, saci de dormit pe portbagaj + tankbag full: - consum la 120 km/h - 4.8...media pe celelalte viteze/regimuri niciodata peste 5 - dus cauciucul la capat de multe ori si scrijelituri de scarite, cele mai multe intre Oravita si Bozovici (drum bestial) - mers fara probleme cu 20 km/h pe forestiere incarcat full si cu 40 km/h doar eu pe ea...solo si fara bagaje, 40-50 km/h incarcat full pe macadam intretinut bine (spre Sarmisegetusa) - super confortabila si absolut nicio buba, mers perfect de la 40 grade pana la 10 grade si ploaie sanatoasa. si asta cu o motocicleta de 12 ani si 60.000 km. mobra asta nu are de ce sa plece de la mine, mai ales ca am avut partener de drum un pretin cu VTR dezbracat (sport-touring, V2, 1000 cmc) si am vazut cat de mult te limiteaza si cateodata te chinuie o mobra de genul cand vrei sa faci calatorii ca asta, si majoritatea calatoriilor mele asa sunt, si pe E-uri fine, si pe DN si DJ fine, dar si pe E, DN si DJ mai putin fine, cu asfalt mai vechi, mai prost intretinute, secundare, uneori si macadam sau forestier. cam d-asta... o dau poate pe un B12 POP ...poate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 m-am re-indragostit de ea, e mult prea versatila si mi se potriveste prea bine ca sa o dau doar pt ca vreau sa schimb modul in care trage, vibreaza si se aude motorul. eu + pretina + catel (9 kg) + coburi textil pline + cort, saltele, saci de dormit pe portbagaj + tankbag full: - consum la 120 km/h - 4.8...media pe celelalte viteze/regimuri niciodata peste 5 - dus cauciucul la capat de multe ori si scrijelituri de scarite, cele mai multe intre Oravita si Bozovici (drum bestial) - mers fara probleme cu 20 km/h pe forestiere incarcat full si cu 40 km/h doar eu pe ea...solo si fara bagaje, 40-50 km/h incarcat full pe macadam intretinut bine (spre Sarmisegetusa) - super confortabila si absolut nicio buba, mers perfect de la 40 grade pana la 10 grade si ploaie sanatoasa. si asta cu o motocicleta de 12 ani si 60.000 km. salut, daca nu te deranjeaza, motorocker, ce tip/serie sunt carburatoarele de pe a ta?, de exemplu la a mea e: 31F0 si totusi nu am reusit niciodata sa scot sub 5,5 extraurban si 6 si ceva in oras.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 m-am re-indragostit de ea, e mult prea versatila si mi se potriveste prea bine ca sa o dau doar pt ca vreau sa schimb modul in care trage, vibreaza si se aude motorul. eu + pretina + catel (9 kg) + coburi textil pline + cort, saltele, saci de dormit pe portbagaj + tankbag full: - consum la 120 km/h - 4.8...media pe celelalte viteze/regimuri niciodata peste 5 - dus cauciucul la capat de multe ori si scrijelituri de scarite, cele mai multe intre Oravita si Bozovici (drum bestial) - mers fara probleme cu 20 km/h pe forestiere incarcat full si cu 40 km/h doar eu pe ea...solo si fara bagaje, 40-50 km/h incarcat full pe macadam intretinut bine (spre Sarmisegetusa) - super confortabila si absolut nicio buba, mers perfect de la 40 grade pana la 10 grade si ploaie sanatoasa. si asta cu o motocicleta de 12 ani si 60.000 km. mobra asta nu are de ce sa plece de la mine, mai ales ca am avut partener de drum un pretin cu VTR dezbracat (sport-touring, V2, 1000 cmc) si am vazut cat de mult te limiteaza si cateodata te chinuie o mobra de genul cand vrei sa faci calatorii ca asta, si majoritatea calatoriilor mele asa sunt, si pe E-uri fine, si pe DN si DJ fine, dar si pe E, DN si DJ mai putin fine, cu asfalt mai vechi, mai prost intretinute, secundare, uneori si macadam sau forestier. cam d-asta... o dau poate pe un B12 POP ...poate! Multumesc pentru raspuns! Ma bucur sa aud asemenea parere dupa un asemenea parcurs solicitant, atat pentru motor cat si pentru pilot, parere care sa confirme inca odata fiabilitatea, manevrabilitatea si pozitia comoda in sa a acestui street-touring... Numai bine si la cat mai multe "megature" fara necazuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Mie imi consuma 5% in conditiile in care merg cu pasager 50% din drumuri, dar nu-i dau ture decat cand am nevoie, nu cum spunea mai devreme un coleg cu schimbatul la 6000. Asa e normal sa consume 7%. Cred ca fiecare motor consuma atat cat il lasi sa consume. Sportivitatea si consumul mic nu au fost nicidata prietene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Acel coleg (adica eu) e săracul în primele lui luni de motociclism, deci învață. Așa mi-a zis lumea sa schimb, așa am schimbat Am bănuit că e cam ca la mașină să schimbi în prima jumătate din turația maxima. Și ca și viteză, 100-120, extra urban, mi se pare decent, draq, mergeam cu bicileta pana pe la 70, dar acum sunt batran și mi-am luat și eu motor. Deci orice sfat e binevenit. Unele chestii s-au discutat deja, dar nu intotdeauna le gasesc cu search, deci scuze. Apropos, aveti ceva recomandari pentru parbriz? Am cam 1.87m si cu asta sport și ieftin ma cam bate vantu, că îmi ridică și rucsacul în spate. Top case am văzut la Polo un Shad de 46l la "reducere" la 99 euro, dacă mai sunt și alții interesați. Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.