MotoRocker Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 eh...daca e s-o luam asa, uita-te ce sei au astia la moto gp/ sbk...o fasie de 5 mm grosime de spuma sau la motocross/enduro...practic o scandura oricum, ciclistu' ala isi sustine putin din greutatea corpului in sa, majoritatea e in pedale. si inca o chestie...ca ciclist profi exista riscul sa nu ti se mai scoale, ca pe saua aia tabacesti exact zona in care exista vasele de zange ce-ti alimenteaza...cricu'. Nu cred ca se mai pune problema in zilele noastre, cu tehnologiile de fabricare de acum, dar in trecut era mai complicat PS: ce mai faci caline? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 (editat) Protagonisti: --Suzuki GSF650/2005 --Sony A58 50mm/1.8 Editat August 9, 2013 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 DSC02787.JPGDSC02783.JPGDSC02804.JPG DSC02757.JPGDSC02763.JPG DSC02770.JPGDSC02775.JPGDSC02776.JPG Protagonisti: --Suzuki GSF650/2005 --Sony A58 50mm/1.8 Foarte frumoase pozele, de curiozitate, cum ai reusit sa intri cu motocicleta la muzeul aviatiei?(banuiesc ca acolo e facuta cea cu avionul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 nu e la muzeul aviatiei, este in incinta METAV Business Park Baneasa. il poti vedea si aici http://en.wikipedia.org/wiki/IAR-93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 Protagonisti: --Suzuki GSF650/2005 --Sony A58 50mm/1.8 Felicitari pentru motor si pentru poze! Personal consider banditul 2005-2006 cel mai reusit dintre toate. Este practic granita dintre vechi (motorul inca racit pe aer+ulei cu aspectul sau inconfundabil) si nou (unghiurile ascutite si liniile bine conturate ale coditei si rezervorului, suspensiile imbunatatite si posibilitatea de a avea ABS). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytyk Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 bad bandit !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditer Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 bad bandit !! smokin' hot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 (editat) Felicitari pentru motor si pentru poze! Personal consider banditul 2005-2006 cel mai reusit dintre toate. Este practic granita dintre vechi (motorul inca racit pe aer+ulei cu aspectul sau inconfundabil) si nou (unghiurile ascutite si liniile bine conturate ale coditei si rezervorului, suspensiile imbunatatite si posibilitatea de a avea ABS). eu vad treaba asa. Kult - decent, mai ales ca la data curenta iei unul pe nimic. amortizoare muci. sa de rahat. estetic imbinarea dintrea coada si rezervor e o ratare completa. restul sint detalii usor rectificabile. Pop - amortizoare superioare. sa mult mai buna. estetic peste Kult. parerea mea? cel mai reusit Bandit. Neo - n-am vazut in carne si oase dar incepe sa semene a Hornet. adica combinatie nereusita intre modern si clasic. Evo - sincer? mi-as cumpara, dar numai 1250 S cu ABS. N-ul mi se pare ilogic. nu inteleg farul rotund, de clasica, pe un motor cu linii moderne. decit asta mai bine un CB1000R, Z1000 etc. S-ul e in schimb un tourer cu dotari incredibile pt. pret. PS: ce mai faci caline? ce sa fac... ma distrez si eu cum consumul a ajuns printre cele mai populare subiecte pe topic Editat August 11, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditer Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 intrebare: vreau sa imi iau cablu de ambreiaj de pe louis http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10037400&lang=en in lista nu apare pt GSF 600, dar apare pt GSX600 F ( CLUTCH CABLE, ORIG. L. GSX 600F/750F, Y:98-05 ). eu stiu ca motoarele sunt la fel la aceste modele. banditu meu e '96. Se potriveste cablul asta? daca nu, care ar trebui sa il comand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=suzuki+gsf+600+clutch+cable&_sop=15 alegi ce-ti trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Baieti , mi-s mandru ca am apucat sa invat sa pun si eu genuchiu jos de pe bandit. Din dorinta de a ma fali atasez filmuletul cu ziua respectiva: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Felicitari arw! Misto. Este pe AmcKart? De mult imi doresc sa fac si eu asa ceva. Cat te-a costat toata distractia? Si inca o chestie. Ai cric central? L-ai demontat? Nu-ti atinge cand te apleci prea mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Pe Amckart ,m-a costat cursul - adica 200 euro . Daca vrei sa te dai fara curs , se mai intalnesc baietii seara si dau vro 30 de ron (? ) pentru 10 minute. Am cric central, nu atinge. Ating scaritele, dar am observat ca daca ajungi sa pui genuchiu nu o mai inclini asa de mult deci nici scaritele nu ajung. (Din ce am observat pana acum ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 arw357> Bravo tie! Dar ca lamurire... nu ai pus-o niciodata pe jos? Sau ceilalti cursanti? Nu imi dau seama cum decurege "cursul", de asta intreb. Te forteaza sa te lasi sau progresiv... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 (editat) Mergi cum vrei tu , nu trebuie sa dai glont, dupa cum vezi nici eu nu ma dau la ea, doar incerc sa imi dezvolt o tehnica. Cursul decurge in felul urmator : incalzire - 2 ture stanga dreapta pe circuit pentru incalzire , inca 2 intr-o mana , inca 2 in picioare. Dupa care difera de la curs la curs: ori ne dam , ne opreste pe fiecare si ne spune ce trebuie sa facem ca sa luam curba mai bine sau ce mai vede el ca nu e bine ( ex. : eu tineam varful piciorului sub schimbator cand luam curba la stanga ceea ce poate rezulta intr-o ranire ) . Ori se fac franari - se porneste pe partea lunga si te opresti intr-un dreptunghi ideea fiind sa intelegi capacitatile tale de franare + imprimarea unei tehnici de franare mai buna. Se mai fac si jaloane. Acum eu am fost doar la 4 cursuri . Ce o mai fi, nu stiu, dar ca sa va linistesc - nimeni nu cere sa te dai tare, te dai cum vrei si cum poti , nimeni nu te forteaza sa faci nimic. Nota: E rupere de cald in combinezonul ala. Eu n-am pus-o niciodata pe jos . Unii au mai pus-o , dar nu de fata cu mine, si au pus-o pentru ca ei au mers tare, nu ca le-a zis cineva sa . Editat August 13, 2013 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Am ajuns si eu posesor de bandit. Este varianta S din 2002. Am nevoie sa schimb placutele spate si un set de semnalizatoare. Cine stie unde gasesc mai ieftin? De preferat Bucuresti in zona de nord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Sa-l stapanesti sanatos si "welcome to the family". E frumos modelu, oriqm ar arata el . Cat despre piese, nu stiu sa-ti recomand ceva anume. Eu am incredere si sunt multumit de preturi (mai putin la filtre...) la KRONAU Moto (dealer al produselor de www.loius.de). Iti aduc orice din catalog la pretul din catalog. Check it out - sunt pe blvd. Dimitrie Cantemir nr. 9 (intre Piata Unirii si parcul Tineretului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Am ajuns si eu posesor de bandit. Este varianta S din 2002. Am nevoie sa schimb placutele spate si un set de semnalizatoare. Cine stie unde gasesc mai ieftin? De preferat Bucuresti in zona de nord. welcome to the gang...eu imi luam consumabile de aici: http://www.performance-shop.ro/ ,mereu le-am gasit pe stoc si nu a trebuit sa astept comenzi cum e la louis..si calitatea produselor e mai sus ,la semnale nu cunosc pretul pietei(nu le schimb prea des). Multi Km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Am ajuns si eu posesor de bandit. Este varianta S din 2002. Am nevoie sa schimb placutele spate si un set de semnalizatoare. Cine stie unde gasesc mai ieftin? De preferat Bucuresti in zona de nord. Sa-l stapanesti sanatos! (exact modelul asta din 2002 il am si eu). Grecule ti-am vazut motorul prin zona unirii. M-am oprit si am cascat gura la el vreo 5 minute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Am ajuns si eu posesor de bandit. Este varianta S din 2002. Am nevoie sa schimb placutele spate si un set de semnalizatoare. Cine stie unde gasesc mai ieftin? De preferat Bucuresti in zona de nord. Salut, eu mi-am luat placute de la antonio de pe forum /index.php?/topic/691659-vand-placute-frana/page-4&do=findComment&comment=3531676 51 ron cele sinterizate si 44 ron cele organice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 (editat) Grecule ti-am vazut motorul prin zona unirii. M-am oprit si am cascat gura la el vreo 5 minute! Arata cam abandonat la cat praf avea pe el si cred ca era si fara capac,baie,bord si rezervor(la care mai mesteresc) Editat August 15, 2013 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 tocmai m-am intors dintr-o tura de 1500 km prin tara.... nu mai vand Banditu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Arata cam abandonat la cat praf avea pe el si cred ca era si fara capac,baie,bord si rezervor(la care mai mesteresc) Imi pare rau, dar cand am vazut furca, roata spate, motorul, masca, iti dai seama ca numa la praf nu ma uitam eu! Cred ca merge de rupe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 tocmai m-am intors dintr-o tura de 1500 km prin tara.... nu mai vand Banditu' Bravo! Chiar o megatura...De ce nu-l mai vinzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Soptea Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) Salutare. Ieri mi-a cazut mobra pe partea dreapta si de atunci indicatorul de semnalizare din bord nu mai functioneaza cum trebuie, adica daca semnalizez stanga se aprinde "TURN" intermitent insa pe dreapta nu. Semnalizarile merg toate 4 lafel ca si inainte. De unde poate sa fie? Editat August 16, 2013 de Ionut Soptea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.