Zven Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 vreau sa cumpar o motocicleta suzuki bandit s (ala un pic carenat) si am primit pareri pro si contra si nu stiu ce sa fac.motoreta e din anul 2000,are vreo 43000km,anvelope noi si costa 1100 euro. parerile contra erau despre racirea cu ulei sau ceva de genul asta,si ca ar mai avea nu stiu ce probleme (ca model).daca e cineva care are sau a mai avut bandit S d-asta,sa imi zica si mie ceva . MULTUMESC!! nu iti fa probleme de racire. eu am mers cu al meu si in cele mai toride zile in traficul din bucuresti si abia abia s-a simtit problema racirii. Vezi de treaba. Daca e chiar ce zici tu ca si model/km/bani go for it! Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 17000 de km, nu l.am auzit sa se planga de racire. pai aia nu se fac mergand incet, doar la mers incet prin oras, peste 40 grade ai probleme. am patit in Bucuresti, super aglomeratie, nu aveam nici loc sa strecor, 42 grade... simteam ca nu mai trage motorul, ajunsese pe la 120-130 grade. m-am oprit cateva minute, si dupa ce am inceput deplasarea, fie si cu 30-40km deja se se racea motorul. A fost singura ocazie in 6 ani de motoretizat in bucuresti cu motoare doar cu racire pe aer (gz250, gs500) si radiator ulei (gsf650). go for it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Nu prea inteleg ceva. GSF650 stiu ca se raceste cu lichid, GSF600 cu aer + ulei. Ce avea 120-130 de grade ? Pentru ulei este o temperatura normala, pentru lichid nu este, problema de termostat, termocupla, electroventilator, lipsa lichid. Si apoi cum ai constatat acea temperatura, stiu ca nu prea au motoarele astea indicator de temperatura, doar un avertizor. Orice motor trage mai slab la temperatura exterioara ridicata, aerul are o densitate mai mica si de aici o intreaga poveste care determina scaderea performantelor motorului. Nu discutam de o incalzire excesiva care ar determina o calare pentru ca asta ar insemna o defectiune pe undeva. Sistemele de racire sunt proiectete sa faca fata unor conditii destul de dure. Ca dovada la unele motoare racite cu aer se "completeaza" cu un radiator de ulei, stiut fiind ca racirea unui motor se realizeaza, in primul rand prin ulei si dupa aceea prin alte mijloace (aer, lichid). Asa ca nu va faceti griji cu motoarele racite cu aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) Gsf650 2005! Modelul 650 2005-2006 e cu racire ulei, aer. Din 2007 e racire si cu apa + injectie Editat Februarie 27, 2014 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 cumpar cot (linkpipe) de tip slip-on pentru Suzuki Bandit 1995-2005 am atasat niste exemple, sa vedeti cum arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Gsf650 2005! Modelul 650 2005-2006 e cu racire ulei, aer. Din 2007 e racire si cu apa + injectie Multumesc, m-ai dumirit, nu stiam de acel an "intermediar", sa zic asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dozz-yone Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 cumpar cot (linkpipe) de tip slip-on pentru Suzuki Bandit 1995-2005 am atasat niste exemple, sa vedeti cum arata -daca gasesti undeva zi-mi si mie ca vreu si eu unul. -azi am pornit-o,dupa ce din octombrie tot am muncit la ea...si am dat o tura prin curte,de fapt am facut o liniuta cu toti maidanazii prezenti pe acolo -relantiul e haotic,variaza intre 1000 si 3000 de ture...probabil am dereglat totul pe acolo dupa ce am desfacut carburatoarele,am reglat amestecul si nivelul la plutitoare...toate erau dereglate.sper sa se rezolve odata cu sincronizarea carburatoarelor.plus ca am reglat si tachetii. -a 2-a problema o am cu robinetul de la rezervor,trebuie sa-l dau iar jos ca picura benzina...ori nu e strans calumea ori s-au uscat garniturile alea pe acolo...a mai patit cineva? se gaseste kit de reparatie pt el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 da exista kit de reparatie,am avut eu aceasi problema,mi-am cumparat kit-ul si dupa montare la un an s-a stricat de tot robinetul,adica doar curge benzina in carburator,fara sa isi mai traga prin sistemul de vacum,din cauza asta am facut bucuresti sibiu in vreo 7 ore,pt ca mergeam 10-15 km dupa care tb sa fac pauza pt a se reumple carburatoarele. pana iti iei kitul care e in jur de 150 lei mai degraba iti cumperi http://www.ebay.co.uk/itm/SUZUKI-BANDIT-GSF600S-GSF1200-GSF-600-1200-VACUUM-PETCOCK-GAS-TAP-FUEL-COCK-NEW-/370745658789?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item565229cda5 care e cu inca 100 lei in plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Kit de remaratie gasesti mai la indemina la Romimoto: http://www.romimoto-piese.ro/category/20400000000/vehicle/suzuki-gsf-600:20307/search/robinet/in/all/article/112885 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Si eu care credeam ca il gasesti la "marmacie". Scuze, nu m-am putut abtine, stiu, este weekend, suntem mai relaxati, poate si cu ceva influente bahice. Hai cu primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 (editat) -daca gasesti undeva zi-mi si mie ca vreu si eu unul. -azi am pornit-o,dupa ce din octombrie tot am muncit la ea...si am dat o tura prin curte,de fapt am facut o liniuta cu toti maidanazii prezenti pe acolo Arata foarte bine... si eu am trecut printr-o vopsire si sunt aproape gata cu montatul. De unde ziceai ca ai luat farul? Arata foarte foarte bine! (modern...) e omologat? Nu se incalzeste? Nu se deformeaza? Prinderea din cate vad este cea originala... Ai modificat ceva la mufe? PS Motocicleta ta ma face sa imi amintesc de Michael Jackson - Black Or White Eu mi-am comandat si niste mansoane ca astea. Cred ca si tu ai nevoie In plus cred ca ti s-ar potrivi niste oglinzi pe negru... Etrierele fata cum le-ai vopsit? Editat Martie 2, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 -a 2-a problema o am cu robinetul de la rezervor,trebuie sa-l dau iar jos ca picura benzina...ori nu e strans calumea ori s-au uscat garniturile alea pe acolo...a mai patit cineva? se gaseste kit de reparatie pt el? in general e un o-ring, care etanseaza la exterior. Daca 'zambaretul' (cel cu 3 gauri) din cauciuc nu e uzat, adica cauciucul care opreste debitul sau face delimitarea intre rezerva/normal, dar picura doar la exterior, sigur e o-ringul. Acum o saptamana am inlocuit la un prieten care avea aceeasi problema la un zxr. o-ringul e 1-2 lei max. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Ce parere aveti de amortizorul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dozz-yone Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 -ruxi2k-farul e de la vicma far yamaha mt-03,are omologare E12 sau 13 nu mai stiu cat scrie pe el...nu se incalzeste iar ca si calitate pare ok,lumina e super...suportii de far sunt cei originali de bandit,aia de sus iar cei de jos sunt prinsi in gaurile de la semnalizari si sunt facuti demine hand made si vopsiti.singura problema a fost ca a trebuit sa mai dau in far niste gauri pt suportul de sus ca sa pot urca farul cat mai sus.in poze se vad gaurile originale ale farului mai sus de suport,in poze pare sa dea aiurea cu gaurile alea acolo dar in realitate se vede ok. -teoretic farul vine cu bec h4 si nu ar trebui modificat mare lucru pe acolo...practic eu am re-root-at tot ghemul ala de fire ce venea in farul vechi asta insemnand firele de la bec 3 bec pozitie-2 si firele de la instrumente-9. o fost ceva de munca ca le-am cositorit sa nu aiba pierderi sau sa oxideze in timp plus ca am facut si montajul ala cu releu si 2 diode care aprinde faza scurta dupa ce pornesti motorul chiar daca esti uituc la prima apasare de frana fata sau spate...aici am un 'bug' dar mai studiez putin pt optimizare.cabluri pt prelungire am folosit de la o instalatie electrica auto de bmw. -erierele sunt vopsite electrostatic la fel si cadrul,bascula,jantele,paharele la furca,jugurile,suportii de far,suportul instrumente,manetele si nu mai stiu ce...mansoane exact de alea vreau si eu,oglinzi am pus ochii pe un set koso. - multumesc pt raspunsuri in leg cu robinetul de benzina...trebuie sa dau jos iar sa vad si eu cred ca e doar o-ringul ca picura in afara,ori nu am strans eu calumea acolo cand l-am desfacut sa-l curat...om vedea. -dupa ce iau oglinzi si mansoane,mai platesc rca-ul si gata! nu mai bag bani in motocicleta!! am ajuns la vorba lui Calin...scriu mare cate o litera pe o foaie a4: NU MAI BAG BANI IN MOTOCICLETA! oare??? am sa ma pot abtine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 (editat) Multumesc de raspunsuri... Farul arata foarte bine... ma pui serios pe ganduri! Bani in moto o sa mai bagi cu siguranta... mai un kit de lant mai niste cauciucuri, mai un bord mai deosebit, mai niste furtune de frana... e loc... lasa un pic imaginatia libera si vezi ca lucreaza impotriva portofelului sau dupa cum vezi in postul meu anterior poate te bate gandul la un amortizor de ghidon... eu am gasit no-name-ul ala care ma pune pe ganduri in privinta calitatii! Ce dimensiune are cauciucul spate? 150? Editat Martie 2, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 ce ziceti? merita? http://www.louis.de/_106974c351651073ad51f6c3012fc84e11/index.php?topic=search&article_context=detail&artnr_gr=10002846&artnr=10002842&anzeige=0&mottype=0&herst_bez=&typ_id=&all_img=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Cel putin mie, nu imi merge linkul: "Sorry, no matching products were found." ..de la Louis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 (editat) http://www.louis.de/_106974c351651073ad51f6c3012fc84e11/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10002846 nici acum? Editat Martie 3, 2014 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Acum da. Si eu am vrut sa-mi iau anul trecut, dar sincer nu cred ca isi merita banii. Prima data oricum va trebui montata "valva" aia acolo si apoi nu sunt sigur ca la montarea racordului datile viitoare nu o sa scape pe langa racord. In plus exista plangeri de proasta calitate a sculei si materialelor folosite si ca intra in motor si nu se scurge tot uleiul. Comentariile se pot vedea numai daca se selecteaza limba germana, comentariul negativ este in En. Louis (si nu numai) are prostul obicei sa stearga comentariile negative. Pe scurt eu nu as lua chestia aia. Dar anul trecut am luat o chestie de curatat lantul, cu ceva perii de Kettenmax....care parerea mea este ca merita aia ~18 euro (la reducere). Merge de minune cu motorina sau gazolina. (dupa care se clateste cu apa si se unge) http://www.louis.de/_304472ce7376dc0aa6cba479eedb87a2d1/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10002790 Nu mai stiu daca de la astia sau de la Polo, dar ideea e aceeasi, scula e beton si seamana cu cea de bicicleta (la scara mai mare ) Asta in cazul in care aveti bani de investitii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 (editat) acum merge... e faina inventia... dar cam scumpa... depinde cat de des o folosesti! La cat costa, faci lejer 3-4 schimburi in service... anul trecut era un topic cu un tip car isi pusese un robinet (ca de apa) sa nu se mai complice Editat Martie 3, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 plus ca daca dai cu baia de ceva, surubul rezista. asta fiind iesit mai inafara sigur il rupi si daci alte prostii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Dar anul trecut am luat o chestie de curatat lantul, cu ceva perii de Kettenmax....care parerea mea este ca merita aia ~18 euro (la reducere). Merge de minune cu motorina sau gazolina. (dupa care se clateste cu apa si se unge) http://www.louis.de/_304472ce7376dc0aa6cba479eedb87a2d1/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10002790 Nu mai stiu daca de la astia sau de la Polo, dar ideea e aceeasi, scula e beton si seamana cu cea de bicicleta (la scara mai mare ) Asta in cazul in care aveti bani de investitii. am avut si eu una, a mers bine pana am sparto cand am trant-t ceva pe ea mi-am facut comanda de loobman, ca sa scap de grija unsului si a spalatului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 (editat) Se pare ca nu e asa de buna atunci, nu tine la strivire cu obiecte grele :\ Si acum intrebare pornind de la ideile lu' MotoRocker. Aveti careva ungator Loobman sau recomandati altfel de ungator de lant. Loobman pare la un pret de bun simt. Daca da, ce ulei folositi? De transmisie sau de motor (10w-40) cum zice un coleg care vinde asa ceva? Am kit de lant RK de nici 3000 km si as vrea sa tina mai mult fara prea multe batai de cap Crash bars cat de cat ok pana pe la 100 euro aveti careva sau cineva care face de calitate, in special in zona Tm? Mi-am pus sezonul asta Michelin Pilot Road 2 (stiu ca a aparut 4) ...in primii 50km au fost surprinzator de bune si aderenta f buna pentru un cauciuc nou, carosabilul fiind alocuri umed. Editat Martie 3, 2014 de alinpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Se pare ca nu e asa de buna atunci, nu tine la strivire cu obiecte grele :\. O roata de matiz, trantita usor. Ce vroiam sa zic e ca un aparat bun, dar facut dintr-un plastic casant, care se sparge usor, deci grija unde-l depozitati, ca eu il tineam in portbagaj si am uitat de el cand am pus roata de rezerva peste el, spargandul in multe bucatele mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Ungatorul de lant cu picurator de ulei se preteaza mai mult pentru motociclete enduro, enduro-touring, drumuri cu mult praf, noroi. Vitezele sunt reduse. La cele de sosea viteza este mai mare si spoieste cu ulei tot ce prinde. Parca este mai bine cu spray. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.