ruxi2k Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Salut,scuze de deranj, as avea nevoie de un ghidon, niste manere de pasager si niste crash-bars pentru un Bandit din 96' (cred). Asfalt curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 care e faza cu acel buton de se trece pe rezerva cand numai e benzina. cum se foloseste corect?si pri ce inseamna. am ramas fara benzina ieri pana sa ajung la peco si habar am avut ce sa fac. am dat eu si pe rest... si pe pri... degeaba ca nu a vrut aa porneasca pana nu am bagat benzina in ea. dupa a luat o imediat.... si apropo colegi... ESTE BESTIALA... mor de dragu ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 ...ai mers pe rezerva pana ai ramas in pana "desteptului",Pri= curge liber,Res= rezerva(normal!!! )....si On=....pornit,On si Res functioneaza cu vacuum, Pri= fara! numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 N-o lasa pe PRI, iti inunzi carburatoarele » Post actualizat in 27 Mar 2015 17:56dupa ce faci plinul, treci robinetul pe ON cand mobra incepe sa tuseasca...inseamna ca ramai fara benzina si treci pe rezerva, adica pe RES...din momentul asta mai ai maxim 5L pana ramai de tot fara benzina....dupa ce faci plinul, treci inapoi pe ON pe PRI il lasi doar cand nu ai mai pornit motoreta demult (mai mult de 1-2 luni) si nu mai mult de 30 secunde, altfel o inneci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 am inteles. sper sa ma descurc data viitoare. pai si pana la urma cat are rezervoru. 20l +5l? sau 15l + 5l rezerva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 15+5 » Post actualizat in 27 Mar 2015 19:39PS: sa ma anunti daca vrei portbagajul ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Aveti careva ulei 10W50? Se incinge mai mult decat cu W40? Eu folosesc motorul 80% urban. Intreb pentru ca e la oferta la Louis is mi se pare "a bargain". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 gata si topcase-ul va place ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 Arata bine.S-o stapanesti sanatos:) Ieri am reusit sa o trantesc pe a mea in garaj :\ ...am incercat s-o prind din spate dar m-am ales cu 2 degete semizdrobite (nimic grav). S-a sprijinit in perete la vreo 70 grade si mana mea pe undeva pe acolo. In fine, problema este ca mi-am spart parbrizul luat anul trecut. Un Puig de 42 cm inaltime >> asta. Mie cu parbrizul ala imi venea vantul in zona pieptului spre gat (am 1,87m) Ca sa scot si ceva bun din eveniment, aveti vreo recomandare pentru un alt parbriz? » Post actualizat in 28 Mar 2015 19:12PS: Cred ca o sa-mi iau si eu un mini Puig ca cel al lui Nano. Vad ca e undeva pe la 20 euro ala transparent. Multi se plang de turbulente in zona castii de la cele mai inalte.. Daca aveti ceva recomandari ascult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 Aveti careva ulei 10W50? Se incinge mai mult decat cu W40? Din contra. se incalzeste mai greu si se pastreaza mai bine pe caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 N-o lasa pe PRI, iti inunzi carburatoarele » Post actualizat in 27 Mar 2015 17:56 dupa ce faci plinul, treci robinetul pe ON cand mobra incepe sa tuseasca...inseamna ca ramai fara benzina si treci pe rezerva, adica pe RES...din momentul asta mai ai maxim 5L pana ramai de tot fara benzina....dupa ce faci plinul, treci inapoi pe ON pe PRI il lasi doar cand nu ai mai pornit motoreta demult (mai mult de 1-2 luni) si nu mai mult de 30 secunde, altfel o inneci Nu prea vad de ce s-ar ineca daca ramane pe PRI. Daca carburatoarele functioneaza corect (cuiele, plutitoarele, etc) nu o sa ai nici o problema . Din ce am mai citit unii sustin ca nu-i bine sa-l tii pe PRI deoarece in caz de accident iti curge benzina inspre carburator chiar daca motorul s-a oprit, de aia trebuie pus pe ON. Sunt si eu de parere ca trebuie pus pe ON sau Res, doar ca nu se intampla nici o tragedie daca-i pe Pri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 ba se intampla, daca o pui pe cricul lateral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 Ola! Am in vedere un Bandit 1200 S, generatie 2000-2001, dar am mers doar pe un naked, varianta N. Imi poate spune un proprietar, la o inaltime de 1,82-1,83 cm, unde iei vantul, cu parbrizul stock? Am ajuns sa detest turbulentele din zona castii, de asta intreb... Si consumul mediu, poate scadea sub 6? Pe viraje cum se misca? E totusi grea si are ghidonul parca putin prea ingust. Multumesc anticipat pentru atentie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 generatia 2001 e mai ok ca cel vechi, la frane/suspensii...are un vecin un S 1200 2002 dar nu am mers cu el cu viteza sa-ti spun de turbulente, in schimb, nu mi s-a parut grea in comparatie cu 600-ele meu, adica e neglijabila diferenta. Daca ti se pare ghidonul ingust il poti schimba, e f usor. vezi cu turbulentele poate se rezolva cu un parbriz double-bubble Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 Crezi ca merge un ghidon mai lat fara sa schimbi si altceva?(cablu de acceleratie, furtunuri de frana si furtunul de la ambreiajul hidraulic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 da... doar daca nu pui ghidon de chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Va salut, Saptamana trecuta am vandut Banditul ( GSF 600 S din 2001 ) pentru a putea trece la next level si anume un Bandit S dupa anul 2008. Am avut o ocazie dar din pacate altul s-a miscat mai repede Asa ca daca cineva vrea sa vanda mobra ( normal, sa fie ok ) sunt pregatit din toate punctele de vedere. Bafta si hai cu primavara!!! http://olx.ro/oferta/suzuki-bandit-ID24TDT.html#35e4a336dc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Cel din anunt este din 2006, cu carburatie, de 650. Cel mai probabil yrkalex vrea unu' pe injectie (modele dupa 2007). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Uite si pe injectie: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gsf650s%20bandit-din-2008-599636.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Va salut, din pacate nu am apucat '' sa ma laud '' cu noul meu bandit . Este din 2007 ( OCT ), injectie si are in jur de 30000km la bord. Foarte ingrijita mobra de fostul proprietar ( primul proprietar ). A venit la pachet cu crashbar si topcase. Timpul nu mi-a permis sa ma bucur de ea prea mult pana acum dar am simtit diferente majore intre Fab 2007 si Fab 2001. Cu respect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 ingrijita ingrijita, dar i-a "polisat" toba ... S-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leprechaun Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Sautari tuturor, Tocmai ce mi-am luat un Bandit din 2001 si as avea nevoie de crasgbar-uri tinand cont ca sunt incepator. Daca stie careva de unde le pot lua la un pret acceptabil, ca pe net sunt destul de piperate preturile. Modelul exact e gsf600. Multumesc si asfalt uscat tuturor va doresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 (editat) Merci! Nu e toba ei. Asta nu are sitele mi-a dat și toba ei originală care arata foarte bine.urmeaza sa o schimb. Editat Martie 30, 2015 de yrkalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 întrebare: de unde pot comanda niște piese de Bandit online mai ieftin (și sigur)? a cedat definitiv senzorul de poziție de treaptă de viteză... nu stiu codul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.