gn77b Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Mi-am dat seama acuma... daca luam Banditul de 600 drept primul adevarat, a implinit 20 de ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 imediat ajunge la "retro" PS a mea anul asta are majoratul... fata mare ce mai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 A mea desi nu e bandit 600 poate deja sa isi ia A-ul full Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
condamned18 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 (editat) Ziua buna! Daca s-a mai discutat despre asta,imi cer scuze Trebuie sa imi schimb guma pe spate la Banditu' meu, 650 S, si m-am pierdut putin in indici si denumiri. De exemplu care e diferenta dintre Michelin Pilot Street Radial si Pilot Power? Are cineva un sfat? Ce criterii de sortare ar trebui sa folosesc specific pentru Banditul meu? Multam fain, o zi buna si asfalt uscat! Ps. Ar fi o optiune buna asta: Michelin Pilot Street RADIAL Rear 160/60-17 69W? Editat Mai 26, 2015 de condamned18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Daca nu iti permiti sa iei macar Pilot Road 2 (compozitie 2CT - dual compund - mai moale pe margine si mai tare pe centru), atunci poti alege Pilot Radial (care nu este 2CT). Va fi oricum o alegere mult mai buna decat unul uzat. 69 - maxim 270km/h W - sarcina 325kg pe anvelopa (mai multe aici) Criterii de sortare? - 160 60 17 e suficient, si fara chestii care se numesc cu "sport", nu e cazul. Pilot Road (2,3 sau 4) este o avelopa excelenta pentru Bandit, depinde de buget. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
condamned18 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Daca nu iti permiti sa iei macar Pilot Road 2 (compozitie 2CT - dual compund - mai moale pe margine si mai tare pe centru), atunci poti alege Pilot Radial (care nu este 2CT). Va fi oricum o alegere mult mai buna decat unul uzat. 69 - maxim 270km/h W - sarcina 325kg pe anvelopa (mai multe aici) Criterii de sortare? - 160 60 17 e suficient, si fara chestii care se numesc cu "sport", nu e cazul. Pilot Road (2,3 sau 4) este o avelopa excelenta pentru Bandit, depinde de buget. Am gasit Pilot Road in jur de 520 lei, pana in 550 as da pe cel de spate, poate sa fie si alta marca, am gasit de exemplu PIRELLI - SET DIABLO 120/70-17 (58W) + 160/60-17 (69W) (PI1430700 + PI1430400) 825 RON 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 (editat) Subscriu pentru Pilot Road 2 (in pricipiu 3-4 sunt putin peste). Le am de anul trecut (~3500 km). Mi s-au parut destul de ok atat pe uscat cat si pe ploaie. Nu se incalzesc extrem de repede, dar e ceva normal la tipul asta de cauciucuri. Eu astea le-am gasit la pret bun atunci.Altele bune sunt Dunloap Roadsmart 2. Vad ca acum este sub 1100 setul >>aici<<» Post actualizat in 26 May 2015 09:33LE: http://anvelopemoto.eu/dunlop-roadsmart-160-60r17-tl-69w-rear/ http://anvelopemoto.eu/michelin-160-60-zr-17-m-c-69w-pilot-road-2-r-tl/ Eu si ceva prieteni am luat de la ei si am fost multumiti de comunicare, pret, livrare. Editat Mai 26, 2015 de alinpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
condamned18 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Subscriu pentru Pilot Road 2 (in pricipiu 3-4 sunt putin peste). Le am de anul trecut (~3500 km). Mi s-au parut destul de ok atat pe uscat cat si pe ploaie. Nu se incalzesc extrem de repede, dar e ceva normal la tipul asta de cauciucuri. Eu astea le-am gasit la pret bun atunci. Altele bune sunt Dunloap Roadsmart 2. Vad ca acum este sub 1100 setul >>aici<< » Post actualizat in 26 May 2015 09:33 LE: http://anvelopemoto.eu/dunlop-sportsmart-ii-160-60r17-tl-69h-rear/ http://anvelopemoto.eu/michelin-160-60-zr-17-m-c-69w-pilot-road-2-r-tl/ http://anvelopemoto.eu/bridgestone-bt023-r-tl-160-60r17-69w/ Eu si ceva prieteni am luat de la ei si am fost multumiti de comunicare, pret, livrare. Multam fain, la ei ma uitam si eu acum.. Au preturi destul de ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Eu am avut Pilot Road pe spate. Mi s-a parut o anvelope foarte buna. 2CT e peste, deci nu ar trebui sa fie nici o problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
condamned18 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Daca nu iti permiti sa iei macar Pilot Road 2 (compozitie 2CT - dual compund - mai moale pe margine si mai tare pe centru), atunci poti alege Pilot Radial (care nu este 2CT). Va fi oricum o alegere mult mai buna decat unul uzat. 69 - maxim 270km/h W - sarcina 325kg pe anvelopa (mai multe aici) Criterii de sortare? - 160 60 17 e suficient, si fara chestii care se numesc cu "sport", nu e cazul. Pilot Road (2,3 sau 4) este o avelopa excelenta pentru Bandit, depinde de buget. Subscriu pentru Pilot Road 2 (in pricipiu 3-4 sunt putin peste). Le am de anul trecut (~3500 km). Mi s-au parut destul de ok atat pe uscat cat si pe ploaie. Nu se incalzesc extrem de repede, dar e ceva normal la tipul asta de cauciucuri. Eu astea le-am gasit la pret bun atunci. Altele bune sunt Dunloap Roadsmart 2. Vad ca acum este sub 1100 setul >>aici<< » Post actualizat in 26 May 2015 09:33 LE: http://anvelopemoto.eu/dunlop-roadsmart-160-60r17-tl-69w-rear/ http://anvelopemoto.eu/michelin-160-60-zr-17-m-c-69w-pilot-road-2-r-tl/ Eu si ceva prieteni am luat de la ei si am fost multumiti de comunicare, pret, livrare. Eu am avut Pilot Road pe spate. Mi s-a parut o anvelope foarte buna. 2CT e peste, deci nu ar trebui sa fie nici o problema! Cred ca o sa merg si eu pe Pilot Road 2, va multumesc pentru indrumari. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibandit Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Daca nu iti permiti sa iei macar Pilot Road 2 (compozitie 2CT - dual compund - mai moale pe margine si mai tare pe centru), atunci poti alege Pilot Radial (care nu este 2CT). Va fi oricum o alegere mult mai buna decat unul uzat. 69 - maxim 270km/h W - sarcina 325kg pe anvelopa (mai multe aici) Criterii de sortare? - 160 60 17 e suficient, si fara chestii care se numesc cu "sport", nu e cazul. Pilot Road (2,3 sau 4) este o avelopa excelenta pentru Bandit, depinde de buget. Pilot Road intradevar foarte potrivit pt aceasta motocicleta eu am avut 2 am acum 3 si urmeaza 4 sunt foarte multumit de ele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Pt noii banditi, poate va intereseaza /index.php?/topic/727413-vand-suport-topcaseportbagaj-fivestars-pentru-suzuki-bandit/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedrony Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Va salut! Stiti cumva daca se potriveste seaua de pe Bandit-ul 95-99 pe Banditul din 2001? Multumesc! Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Nu, 100% nu se potriveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedrony Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Multumesc mult pentru ajutor! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_DB Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 (editat) Intrunire moto , Manesti Dambovita Editat Mai 30, 2015 de bogdan_DB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Deci..azi am avut timp de moto. Acum 2 zile.raman fara benzina, dau pe rezervă , n a vrut sa porneasca in nici un fel. Incapatanata. Azi zic gata , a mea esti. Am eu ac de cojocu tau. Iau de dimineata 1.5l benzina. Nu o bag , incerc tot asa sa o pornesc pe rezerva.nimik. ok bag benzina. Wow .greu..da porneste .merg 5..600 de metri..un semafor si aia e .stop motor. M a plimbat destul..acum o plimb eu pe ea. In tot acest timp imi mai aruncam cate un ochi pe filtru de benzină. In permanenta in el un strop de benzina , pe orice pozitie l as fi pus.o plimb ce o plimb eu(si impinge nene..cald...soare.n cap )o plimb si ma opresc.odihna.dau soc la maxim rezervoru pe on si brummmmm pornim..ma plimba ea in 700 m si opresc pana in piata....si gata.numai pornim nici batuti. Si plimb o iar..acum ceva mai mult. Ajung la un peco.bagam benzina..vreo 10 l. Si punem pe on..pe rez...pe pri..porneseste intr un final.las pe rez comutatorul de benzina si plec. Acum pauza de o cafea si o apa rece la umbra. Ps.din caregoria eu si moto..timp petrecut impreuna.nepretuit. va salut.scz de greseli si numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 NU lasa robinetul pe REZ! ...decat daca impinsul mobrei de ghidon e proba olimpica, si tu te pregatesti sa participi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Ok .nu las pe rez ca se consuma toata. Dar de ce nu pornim pe rez ? deci la mine rez nu are nici un rost din ce am observat azi. asa ca nu are nici o importantă daca las pe rez sau on. Ca tot aia e. Aia 5 litri raman acolo oricum.ca nu vrea sa porneasca pe rez. Asa ca probabil pana schimb acel comutator sau cum s o numi el..am rezervor de doar 15 litri fara rezerva..deci..ochii pe km si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Mai intai sa fii sigur ca stii sa citesti corect pozitia pe care se afla robinetul. Nu fac misto, am vazut multe cazuri... Daca ti s-au golit in mers carburatoarele pt ca ai ramas fara benzina, n-o sa-ti porneasca imediat nici daca pui pe RES. Pana ajunge benzina la nivel in carburatoare dureza, si tot dand la demaror risti sa omori bateria (daca e deja slaba). De aceea, corect e sa reumpli carburatoarele punand robinetul pe PRI cam un minut (maxim) apoi il treci pe RES sau ON, in fct de cata benzina ai in rezervor, si ABIA APOI sa dai la demaror. RES nu e degeaba nici la tine, doar ca erau carburile goale, de aia nu pornea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 pai dupa ce am alimentat am lasat pe pri circa 30..40 de sec..am urmarit filtru de benzina..am vzt ca se scurgea b3nzina prin el. Dar acum explicam de ce nu a vrut sa porneasca pe rez.? si oi avea dreptate..poate or fi cazuri cu necunoașterea pozitiilor acelui buson magic ...o sa il las pe on totusi si am sa urmaresc cand cand se termina benzina si sa dau imediat pe rez cum simt ca mi se taie gazu. » Post actualizat in 01 Jun 2015 09:10 A si inca ceva..daca am ramas pe rezerva..si dau pe pri sa curga benzina in carburatoare nu se intampla nimic. Adica nu porneste..in fine..o sa merg cu kilometraju si asta e ..pana oi gasi buba la un mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 PRI-ul e doar pentru motor statut o perioada lunga. Chiar si dupa 1 luna de stat nu e necesar PRI. Dupa cum par lucrurile, eu as verifica caneaua (ansamblul ala care comuta, are si niste oringuri si 2 site parca) si furtunul de vacuum. Comutarea intre RES si On se poate face in mers FARA a opri motorul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 se da greu ala jos sa il curat ? Sau mai bine imi vad de treaba mea. Apropo dupa toata nebunia de azi dimineata am scos o si la prima primbare împreună , mai lunga asa. Am fost pana la v tarnovo. Ne am descurcat excelent.mai ales ea. A fost primul drum( pt mine)...peste o suta de km. Si fara oprire la dus. Ce sa mai... Sunt mandru de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Vd Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 salut.mi-am luat si eu un bandit din 2005 al carui motor, la relanti, intr-a1a, se aude ciudat rau.zvacneste, nu are cursivitate, nu stiu cum sa explic.nu e constant. si pierde ulei pe la supapele de sus.eu habar n-am, nu ma pricep la d'astea si as avea nevoie de putin ajutor.cam ce ar putea avea si cam cat m-ar costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Pai ai putea sa mergi cu el la un mecanic sa ii curete si sincronizeze carburatoarele, am patit si eu asa si dupa o sincronizare merge ceas. Ce ai mai putea verifica sunt bujiile si filtrul de aer. In ceea ce priveste costurile carburatia undeva intre 150-200 lei, daca e sa schimbi bujiile 4 bucati 150 lei, filtrul de aer stoc vreo 60=80 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.