medevac106 Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) salutam din nou! stiti vreun site sau manual din care sa pot afla codurile OEM suzuki de la piese? bandit gfs 650 sa k7... ma intereseaza senzorul de neutru/indicator de treapta de viteza multumesc! later edit: si eventual pe cineva care sa aduca piese originale mai ieftin nu ca incompetentii astia de la reprezentante? Editat Mai 13, 2015 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 salutam din nou! stiti vreun site sau manual din care sa pot afla codurile OEM suzuki de la piese? bandit gfs 650 sa k7... ma intereseaza senzorul de neutru/indicator de treapta de viteza multumesc! later edit: si eventual pe cineva care sa aduca piese originale mai ieftin nu ca incompetentii astia de la reprezentante? http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/c/suzuki_motorcycle/parts eu de aici mi-am luat coduri ,toate comenzile au fost ok pana acum , s-au potrivit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) salutam din nou! stiti vreun site sau manual din care sa pot afla codurile OEM suzuki de la piese? bandit gfs 650 sa k7... ma intereseaza senzorul de neutru/indicator de treapta de viteza multumesc! later edit: si eventual pe cineva care sa aduca piese originale mai ieftin nu ca incompetentii astia de la reprezentante? cmsnl.com, partizilla.com etc Pe partzilla e fain ca-ti arata si toate modelele cu care e compatibila piesa. Piese originle aduce cam orice service sau magazin moto. Editat Mai 13, 2015 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 In principiu daca nu mergi cu motocicleta nu are nici o relevanta DOT ul anvelopei. Iar aspectul financiar este f important asa ca parerea mea e ca postul este inutil . Salut!In pricipiu nu merg mai mult de 5000,pe an,iar aspectul financiar,pentru unii,chiar conteaza!...iti doresc numai bine si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Are careva o scarita dreapta pasager de donat ? Platesc transport + bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Salut!In pricipiu nu merg mai mult de 5000,pe an,iar aspectul financiar,pentru unii,chiar conteaza!...iti doresc numai bine si asfalt uscat! Daca esti cumpatat si nu te aventurezi in exercitii la limita cred ca poti folosi foarte bine si ce ai.Trebuie doar sa nu uiti si sa iti dublezi masurile de siguranta. Si pentru mine conteaza foarte mult aspectul financiar dar viata in siguranta nu are pret ! Do the math ! Respect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Mergeți cu pasager.?e cam imcomoda pozitia pentru pasager sau nu stie a mea pasagera cum sa stea? parca vine prea spre mine..prea aplecata ? ati schimbat saua ? ati adaugat ceva anti alunecare ? » Post actualizat in 16 May 2015 13:50 Si inca o intrebare. A modificat cineva ghidonul ? parca putin mai inalt ..sau mai ridicat imi ofera o pozitie mai comoda. Asta ce am obs eu dupa cateva plimbari » Post actualizat in 17 May 2015 00:58 Mergeți cu pasager.?e cam imcomoda pozitia pentru pasager sau nu stie a mea pasagera cum sa stea? parca vine prea spre mine..prea aplecata ? ati schimbat saua ? ati adaugat ceva anti alunecare ? » Post actualizat in 16 May 2015 13:50 Si inca o intrebare. A modificat cineva ghidonul ? parca putin mai inalt ..sau mai ridicat mi ar oferi o pozitie mai comoda. Asta ce am obs eu dupa cateva plimbari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Banditul e una dintre cele mai comode mobre de gen, atat pt conducator cat si pt pasager.... in timp va veti acomoda. Urcati-va pe un Hornet sau Kawa Z750 ...sa nu zic pe un sport touring sau supersport....sau chiar si chopper, sa vezi atunci ce comod pare Banditu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 (editat) eu am observat ca pasagera sta mai bine daca ai topcase... in felul asta nu se mai lasa pe tine de frica sa nu cada in spate (poate asa e doar in cazul meu) Va curatati inelele de la discurile flotante de pe fata? (vezi film )Eu le-am curatat exact ca in film si acum e un usor scartait pe ultima parte a franarii... Ceva sfaturi? Editat Mai 17, 2015 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 De asta am si ales banditul...si pt pozitia pasagerului. Stiam ca e mai comoda decat hornetul in special. De vitezane nu vb ca nu imi place pozitia mea...ce sa mai zic de pasager. O sa ma orientez in iarna de un topcase cu spatar...sunt destul de scumpe si alea.. » Post actualizat in 17 May 2015 08:19 Dar de ghidon ? nimeni nu zice nimik ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 (editat) cu ghidonul iti poti da de lucru mult daca cablurile si frurtunele nu-ti ajung am vazut pe net ca exista inaltatoare care se potrivesc sau poti schimba ghidonul cu alt model (am vazut ca unii isi pun pe Bandit de cross dar cred ca stai mai in maini) Editat Mai 17, 2015 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Banditul e excelent la touring, mai ales S-ul, daca e si de 1200 deja e prea lejer Daca ii adaugi un topcase si eventual niste cutii laterale pasagera poate trage niste pui de somn (a mea asa facea cand mai intram pe A-uri) @ Sile: M-ai intrebat cum vine/cum arata prins topcase-ul pe suportul ala de-l vand uite, am gasit o poza in care se vede f bine, iar topcase+placa gasesti aici http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/2232 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibandit Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Salut! Cam despre asta vorbiti zic eu.. se doarme destul de bine pe bandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 retapiteaza saua. modifica inclinarea, atat la pasager, cat si la sofer. sa puna material bun, pe care nu se aluneca si ai scapat. eu as am facut, aceeasi senzatie aveam si eu, Sile. de ghidon nu stiu, nu am schimbat, mie mi s-a parut ok asa, dar poate e diferenta de gabarit intre mine si tine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Unde ai retapitat saua ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 @Motorocker Intre Kult si Pop exista diferenta mare. Saua de cult e o mizerie, ca forma si material. Pop-ul e cu totul altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Stiu man. Dar Sile are Pop 6 S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Care e pop si care e kult? Eu am gsf600s an 2000.de unde sunt luate denumirile astea? Pop..kult. etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 In ordine cronologica: Kult, Pop, Neo, Evo. Asa au botezat nemtii cele 4 generatii de Bandit. Tu ai Pop (2000-2003). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Deci am varianta buna. Imi mai trebuie doar cateva accesorii si antrenament (plimbari).ce de plimbari are una lume la activ.....super pozele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibandit Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Salut! In legatura cu ghidonul, eu l-am schimbat am pus un lsl mai lat si un set de inaltatoare care le si aduce cam un cm spre mine si va spun sincer ca nu as mai pune ghidonul original niciodata..si intradevar sunt la limita cu furtunu de frana.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Vedeti sa ajunga furtunul si cu furca destinsa la maxim. Se poate rezolva cu niste furtunuri aftermarket mai lungi, ca sint taiate si sertizate functie de model de cei care le vind. Sau cel putin asa mi-au zis cind am luat eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibandit Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 La mine nu prea are treaba cu cat de destinsa e furca pt ca e furtunul de la pompa la repartitorul de sub jug care nu isi modifica niciodata lungimea, doar de la repartitor la etriere e mobil.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 A, corect. Eu am cu 2 (HEL) furtunuri din pompa, uitasem ca original e cu repartitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Unde ai retapitat saua ? La Darian, in Bucuresti. Nu stiu intre timp daca se mai ocupa, dar trebuie cautat in sectiunea de servicii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.