khrisstyan Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Salutare, Am nevoie și de alte păreri pt o problema.Pe scurt, un Dorel a stricat jumate din filetul de la axul de pe roata spate și jumate de filet din piulita axului respectiv. Am următoarele opțiuni și nu știu pe care sa ma duc: 1. Sa il las asa având în vedere ca încă se înfileteaza pe jumătatea rămasă și nu pare a fi problemă sa se desfacă (de câteva luni e asa)... Problema e ca nu știu dacă exista risc sa se desfacă... 2.schimbat cu unul nou... Totalul e vreo 450 lei 3.un strungar, sa încarce zona afectata și sa refacă filetul. 4.un strungar, sa facă un filet cu diametrul axului mai mic și sa schimb cu piulita cu diametru interior mai mic 5.sa caut ceva second.. dar se găsesc tare greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=bandit+650+axle&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xbandit+650+rear+axle.TRS0&_nkw=bandit+650+rear+axle&_sacat=0 Cum a reusit sa fie asa de taran? Ca sa strici filetul ala tre' sa te urci cu totul pe cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Multumesc de link-uri. A reusit destul de simplu, a strans cu ceva scula cu aer comprimat.Iar dupa vreo 2 luni cand mi-am schimat cauciucurile, 3 oameni ne-am chinuit sa il desfacem. http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=bandit+650+axle&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xbandit+650+rear+axle.TRS0&_nkw=bandit+650+rear+axle&_sacat=0Cum a reusit sa fie asa de taran? Ca sa strici filetul ala tre' sa te urci cu totul pe cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Salutare, Imi poate spune cineva, care sunt diferentele intre modelul de Bandit fabricat pana in 2004 si modelul 2005-2006? Suspensia, franele de pe modelul 2005-2006 sunt mai bune decat cele de pe SV 650? Eu am avut un SV si am fost dezamagit de suspensie si de frane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Suzuki Bandit pana in 2004 inclusiv are motorul de 600cmc, carburatie Dupa 2005 are motor de 650cmc, carburatie Dupa 2007, motor 650cmc, injectie, racire apa. Ma depaseste exprimarea "am fost dezamagit de suspensie si de frane". Nu uita ca furca fata necesita servisare la 6-7-10 ani, furtunele de frana devin baloane dupa 10 ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 (editat) Suzuki Bandit pana in 2004 inclusiv are motorul de 600cmc, carburatie Dupa 2005 are motor de 650cmc, carburatie Dupa 2007, motor 650cmc, injectie, racire apa. Ma depaseste exprimarea "am fost dezamagit de suspensie si de frane". Nu uita ca furca fata necesita servisare la 6-7-10 ani, furtunele de frana devin baloane dupa 10 ani... Cred ca e cunoscut faptul ca SV-urile(vorbesc de modelul 2003-2007) au furca foarte moale. Am fost la service si mi-a spus ca e normal sa fie asa, si ca daca vreau pot sa imi cumpar furca de GSX-R 750(parca) si sa o montez in locul furcii de SV. Ceea ce vroiam sa stiu e daca franele sau suspensia de pe Bandit-ul de 650 model 2005 sunt mai bune decat cele de pe modelul 2004(daca are o alta furca, alti etrieri, alta pompa de frana - orice informatie conteaza pentru mine). Informatiile pe care mi le-ai spus le stiam deja. Vroiam sa stiu daca au adus si alte imbunatatiri fata de modelul 2004, nu doar un motor nou si un bord pe jumatate electronic si cu indicator de combustibil. Editat Martie 24, 2016 de gabizxc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Generatia a treia are preincarcare ajustabila. Problema cu suspensiile moi se rezolva cu arcuri aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Eu m-as mira sa fie mai bune suspensiile si franele de pe SV 650 decat pe cele de pe Bandit 650. Chiar si de ar fi aceleasi frane si suspensii, SV e mai manevrabil si mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Martie 25, 2016 Share Postat Martie 25, 2016 (editat) Problema cu suspensiile moi se rezolva cu arcuri aftermarket. Dupa parerea mea nu iti cumperi motocicleta ca apoi sa ii schimbi arcurile furcii. Mai bine iti cumperi de la bun inceput o motocicleta care nu are nevoie de o alta furca sau de arcuri noi in furca. Am avut un SV si nu mai vreau sa aud de el. Suspensia fata e prea moale si flexeaza amortizoarele de parca ar fi furca de cross/enduro, de-asta intreb cum se comporta suspensia de pe Bandit fata de cea de pe SV. Editat Martie 25, 2016 de gabizxc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 25, 2016 Share Postat Martie 25, 2016 (editat) Dupa parerea mea eu am arcuri aftermarket pe Bandit si diferenta e de la cer la pamint. Cu cele vechi ajungeam in limitarea furncii constant, mai ales cu pasager. Am mers odata si pe SV dar nu mai tin minte cum erau furcile si frinele, parca frinele erau o idee mai bunicele. Pe generatia a doua de Bandit tin minte ca furcile is cam tot asa. Arcurile alea costa ~400 de lei. Nici Banditul nici SV-ul nu sint motoare de performanta, daca vrei frine iti iei FZ (da' si la alea nu orice model ca la pre S2 de ex au facut compromisuri acolo). In plus, Banditul e mai greu decit SV-ul iar generatiile 3 si 4 sint chiar si mai grele decit primele doua. Editat Martie 25, 2016 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Martie 25, 2016 Share Postat Martie 25, 2016 (editat) Dupa parerea mea eu am arcuri aftermarket pe Bandit si diferenta e de la cer la pamint. Cu cele vechi ajungeam in limitarea furncii constant, mai ales cu pasager. Am mers odata si pe SV dar nu mai tin minte cum erau furcile si frinele, parca frinele erau o idee mai bunicele. Pe generatia a doua de Bandit tin minte ca furcile is cam tot asa. Arcurile alea costa ~400 de lei. Nici Banditul nici SV-ul nu sint motoare de performanta, daca vrei frine iti iei FZ (da' si la alea nu orice model ca la pre S2 de ex au facut compromisuri acolo). In plus, Banditul e mai greu decit SV-ul iar generatiile 3 si 4 sint chiar si mai grele decit primele doua. Am avut un CBF 500(clar nu e o motocicleta performanta) si suspensiile mi se pareau foarte bune pentru motocicleta aia. Nu am atins niciodata mai mult de 60-70% din cursa furcii nici cu pasager. Cand am mers cu SV-ul mi s-a parut ca are suspensii de cross si nu s-a pus problema sa mai iau cu mine pasager, asta fiind unul din motivele pentru care l-am vandut. Stiu ca 400-450 de lei nu e mult, dar mi se pare logic sa cumperi o motocicleta care nu are astfel de probleme. Banii aia pot fi folositi pentru benzina sau pentru echipament mai bun. Multumesc pentru informatii. Editat Martie 25, 2016 de gabizxc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 25, 2016 Share Postat Martie 25, 2016 (editat) Pai asa de ce nu iei un Z750 generatie noua care e cu totul alta treaba. » Post actualizat in 25 Mar 2016 12:44 O alta chestie care trebuie inteleasa e ca la orice motor buget gen SV sau Bandit s-au facut compromisuri. De exemplu la FZ6 cica e motor de R6 da's destule chestii scoase la injectie. La CB-ul ala compromisul probabil e motorul (nu ca la SV sau Bandit ar fi motor de racheta). Sa rezolvi o problema la suspensie cu 400 de lei cu o piesa proiectata special pt. asta mi se pare rezonabil. Eu zic ca la capitolul frine ceva bun nu gasesti la motoare buget, exceptie ar fi Yamaha. La FZ din 1998 mi s-au parut net peste Bandit. Editat Martie 25, 2016 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 Pai asa de ce nu iei un Z750 generatie noua care e cu totul alta treaba. » Post actualizat in 25 Mar 2016 12:44 O alta chestie care trebuie inteleasa e ca la orice motor buget gen SV sau Bandit s-au facut compromisuri. Stiu ca e mai bine sa iti cumperi o motocicleta in care doar bagi benzina si faci km. Am intrebat de Bandit pentru ca l-am luat in considerare fiind o varianta mai ieftina. Asa eu caut de o luna si jumatate Hornet, dar in jurul Bucurestiului nu gasesc decat niste cazane si unele dintre ele chiar la niste preturi nesimtite. Asta pentru ca mi-e destul de greu sa ma duc pana la Cluj sau Timisoara si sa caut acolo o motocicleta, dar varianta asta imi creste pretul de cost cu 100-150 de euro avand in vedere ca ma duc si cu un prieten care are mai multa experienta decat mine. In plus adusul motocicletei din vestul tarii, inseamna ca e foarte posibil sa o cumperi neinmatriclata, deci alti 200 de euro si cateva zile pierdute cu inmatricularea. Deocamdata piata e asa cum e, putine motociclete si multe din cele puse la vanzare sunt praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 (editat) Stiu ca e mai bine sa iti cumperi o motocicleta in care doar bagi benzina si faci km. Am intrebat de Bandit pentru ca l-am luat in considerare fiind o varianta mai ieftina. Asa eu caut de o luna si jumatate Hornet, dar in jurul Bucurestiului nu gasesc decat niste cazane si unele dintre ele chiar la niste preturi nesimtite. Asta pentru ca mi-e destul de greu sa ma duc pana la Cluj sau Timisoara si sa caut acolo o motocicleta, dar varianta asta imi creste pretul de cost cu 100-150 de euro avand in vedere ca ma duc si cu un prieten care are mai multa experienta decat mine. In plus adusul motocicletei din vestul tarii, inseamna ca e foarte posibil sa o cumperi neinmatriclata, deci alti 200 de euro si cateva zile pierdute cu inmatricularea. Deocamdata piata e asa cum e, putine motociclete si multe din cele puse la vanzare sunt praf. Inteleg ce zici. Cu riscul de-a fi fixist iti zic ca modificarea e simpla si o face o gospodina in 30 de minute, cu pauza de tigara. Nu e ca si cum ai schimba cutia de viteze. Problema e ca o suspensie moale pe fata inseamna probabil la fel pe spate si acolo e mai scump. Ce pot sa-ti spun cu certitudine e ca prima generatie de Bandit iese din calcul pentru ca are suspensii mult prea moi din fabrica. La fel si a doua. Si eu caut motor de vreo luna si ceva si am aceeasi problema. Pe mobile sint motoare tipla, cu poze la rezolutie mare facute afara la lumina buna si din unghiuri in care se vede tot, romanul pare expert in poze miscate facute in garaj in care nu apar zonele cele mai expuse la cazaturi. Evident, 20000 km reali adevarati adevarati. Prefer sa nu birfesc persoane care nu sint prezente, dar am gasit destule anunturi care par atent ticluite pt. un ochi neavizat. Cred ca un anunt care descrie sincer mici probleme creste sansele de vinzare da' na... Momentan si eu m-am cam blocat si nu prea stiu ce sa fac. Inca ceva. Hornetul si Banditul sint motoare diferite. Cu riscul de-a rani unii fanboys, Banditul nici n-a incercat sa concureze cu Hornetul. Echivalentul de la Suzuki e GSR. Banditul concureaza cu CBF-ul. Vezi ca sint mai multe motoare la Motomus si asigura si transport. Macar cu firma te intelegi ca daca aduc cazan se intorc cu el acasa, pe banii lor. Mai varianta cu fam. Biris dar te costa 500 de euro adusul si nu mai zic inmatricularea, plus ca ei se ocupa doar de nordul Italiei si asta e foarte restricitv. E chiar asa negru dracul? Ce probleme au avut Horneturile alea? Intreb ca sa-mi fac o idee cit de magar e romanul, n-am chef sa ma urc in tren si sa ma duc pina pe la dracu'n praznic sa vad vreun specimen cu kilometrajul dat peste cap de 5 ori. Editat Martie 26, 2016 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Inca ceva. Hornetul si Banditul sint motoare diferite. Cu riscul de-a rani unii fanboys, Banditul nici n-a incercat sa concureze cu Hornetul. Echivalentul de la Suzuki e GSR. Banditul concureaza cu CBF-ul. E chiar asa negru dracul? Ce probleme au avut Horneturile alea? Intreb ca sa-mi fac o idee cit de magar e romanul, n-am chef sa ma urc in tren si sa ma duc pina pe la dracu'n praznic sa vad vreun specimen cu kilometrajul dat peste cap de 5 ori. De GSR stiam, insa GSR-ul cantareste mai mult decat un Hornet si asta conteaza mult pentru mine. Si ma refer strict la cat cantareste si mai ales cum se simte greutatea aia la viteze mici sau la manevre cu motorul oprit(ex:dat cu spatele ca sa o scoti din garaj) Cat despre problemele pe care le-am intalnit cu vanzatorii de Hornet din Bucuresti: 1. Prima pe care am vazut-o(care e inca la vanzare pe OLX de o luna si jumatate) arata bine ca aspect exterior, insa toate consumabilele trebuiesc inlocuite. Oglinzile, deasemenea trebuiau inlocuite, ca sa poti circula fara probleme. E un model 2005 si costul consumabilelor de inlocuit, cu tot cu manopera de rigoare te duce la mai mult de 550 de euro. Motiv pentru care o faci sa coste cat un Hornet 2007(care depaseste bugetul meu). 2. Pe a doua pe care am vazut-o era cazuta si revopsita(prost, mai ales rezervorul), codita lipita si pe stanga si pe dreapta, avea capacele de pe stanga si de pe dreapta date jos, oala ambreiajului scotea un sunet de uzura destul de pronuntata. In plus si atitudinea vanzatorului era una de copil de 5 ani care isi ia jucariile si pleaca. Mai sunt si alte probleme dar n-are rost sa mai detaliez. Pentru restul motocicletelor pe care le-am vazut(la fata locului), problemele cele mai mari raman aspectul motocicletei(cazute si reparata prost), starea consumbilelor si mai ales proprietarii care minteau despre diverse lucruri in speranta ca te vor convinge sa o vinzi. Daca te-a mintit ca placutele sunt schimbate si ele mai tin doar pana la service, e clar ca pentru alte probleme mai serioase vor continua sa minta sau sa iti ascunda alte probleme. Unu avea carcasa motrului sudata si apoi vopsita ca sa nu se mai cunoasca. O alta problema pe care am intalnit-o e pretul, care in anumite cazuri mi se pare exagerat. Sunt unii care cer pe Hornet 2005-2006 3000 euro, sau chiar mai mult, in conditiile in care sunt complet stoc si vin cu cele mai ieftine anvelope. De cele mai multe ori, cand apare o motocicleta in stare buna se vinde repede. Si pentru ca n-am gasit Hornet m-am gandit si la alternative: Bandit, GSR(care cantaresc mai mult) sau FZ6 despre care nu stiu decat ca are motor de R6 si ca e cam violent dupa 7000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Mai varianta cu fam. Biris dar te costa 500 de euro adusul si nu mai zic inmatricularea, plus ca ei se ocupa doar de nordul Italiei si asta e foarte restricitv. Biris crede-ma ca merita Am luat nevestii asta vara un Cagiva Raptor 650ie din 2007, cu tot cu adus si inmatriculat m-a costat 2500 de euro (1900 in italea) Motoreta chiar e tzipla, a fost intretinuta bine si zici ca-i noua peste tot iar aia 20.000 km din bord iti vine greu sa nu-i crezi In tara, modelul asta gaseam doar cazane, iar modelul 2007+ erau si cazane scumpe, ce plecau de la 2500 in sus....probabil vanzatorii mizau pe raritatea ei in tara. De ce Cagiva Raptor? pt ca merita! e un SV suped-up ieftin...ai tot ce e mai bun: - Motor de Suzuki SV650 pe injectie - Cadru MV Agusta - Furca fata USD Marzocchi - frane full Brembo cu furtune metalice toate astea din fabrica... stii cate manevrabila si confortabila e mobra??? in oras dansezi pur si simplu cu ea, afara se pune in curba singura si e mai confortabila ca Banditul POP O ora in sa zici ca trece in 10 minute, cre'ca as putea baga lejer 1000 km pe zi cu ea... Pacat ca n-am gasit un Raptor 1000 ok cand cautam pentru mine E chiar asa negru dracul? Ce probleme au avut Horneturile alea? Intreb ca sa-mi fac o idee cit de magar e romanul, n-am chef sa ma urc in tren si sa ma duc pina pe la dracu'n praznic sa vad vreun specimen cu kilometrajul dat peste cap de 5 ori. da, e! f rar gasesti o mobra (sau masina) care sa merite drumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Da men da' se strica electrica ca e italiene. Serios acuma, am ajuns in punctul in care sint deschis la orice optiune. Mai stii? Pare un motor la care as pune doar un bug spoiler. Piese se gasesc? Sint deschis la orice sugestie pt. ca lucrurile bune nu se gasesc doar acolo unde esti convins ca sint. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 si eu am cautat prin Romania dar doar asa ca sa ma aflu in treaba ca marea majoritate au bube de diverse tipuri de la kilometri , la revopsite din cauza ca se "matuise vopseaua" omitand ca poate au si fost date peste cap unele ... e aici poate exagerez un pic dar nu sunt foarte departe de adevar . Ah si sa nu uit exista si zicala aia pentru cei care cauta pe OLX .....vrei sa iei o teapa , intra pe OLX Acum vreo 2 luni m-am orientat pe Italia , am cautat zi de zi , am vorbit cu sotii Marilena si Cosmin Biris si m-am trezit in curte cu Banditul Iunie 2005 , 33.660 km , Impecabil . O singura bubita are , supureaza putin ulei pe la simeringul de la furca dreapta . Am mers putin cu el , 30-40 km din lipsa de timp din pacate , si va spun primele impresii . Se simte greutatea putin la intrarea in curbe ( am uitat sa va zic ca am mai avut acum cativa ani un Hornet 2004 ) , frana pe fata pare sa fie cam anemica in comparatie cu Hornetul , nu stiu , poate si din cauza furcii ,placutele par ok . Oglinzile sunt cam micute , si mi-a luat ceva timp sa imi dau seama cum se inchide GIVI -ul ... deh , daca nu am mai avut asa ceva ( Banditul a fost in proprietatea unei doamne de 55 ani in Italia ) I-am curatat lantul ca era vai de capul lui , ( are kit nou de lant si cauciucuri la fel tot noi Pirelli ) , am cumparat Motul 5100 / 10w40 si filtru Hiflo 138RC sper sa am timp weekendul viitor sa il schimb ! In rest ce sa zic pare la prima vedere cam la fel cu Hornetul , motorul suna exceptional , acceleratia e buna , nu prea m-am obisnuit cu el in curbe , dar prietenia dintre noi e de abia la inceputuri. Trebuie sa vedem impreuna cum arata virajele la munte , As vrea sa ii montez si o toba sport , m-am tot uitat pe net si nu stiu ce diametru are galeria de la Bandit la intrarea in toba Unde gasesc ceva simeringuri de furca mai ok ? Cu service-ul m-as duce pe la Bardak ca nu ma pricep la furca ce sa fac si nici nu am rabdare sa ma uit pe youtube Asfalt uscat la toti Banditii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Apropo https://www.youtube.com/watch?v=HSWQHgdVB9I Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Da men da' se strica electrica ca e italiene. Serios acuma, am ajuns in punctul in care sint deschis la orice optiune. Mai stii? Pare un motor la care as pune doar un bug spoiler. Piese se gasesc? Sint deschis la orice sugestie pt. ca lucrurile bune nu se gasesc doar acolo unde esti convins ca sint. italienele intra pe mana carpacilor romani, d-aia se strica... + ca majoritatea le cumpara ieftinache in draci si cazaturi, nu le pun la punct, nu le intretin si cand le pica "Ie stricacioase italienele astea domne!" Intr-adevar, la Raptor pe o ploaie torentiala nu mai functiona turometrul, dar dupa ce s-a uscat mergea bine...probabil a ajuns apa undeva la vreun contact, chestii d-astea pateam si la Bandit, la claxon si butonul de pornire de exemplu...dar astea-s nimicuri Piese: - pai, motorul, cu tot cu alimentare(fie carb sau ie) si aprindere e de Suzuki SV - piese cacalau - comenzile (manete, manere, butoane, bloc electric) si parte din instalatia electrica sunt tot de Suzuki - piese cacalau - restul componentelor sunt standard si se gasesc cam pe toate mobrele, ma refer la pinioane, placute, rulmenti, simeringuri etc... mai nasol daca o dai pe jos, se gasesc mai greu SH si noi sunt mai scumpe, dar na...n-o dai pe jos ce e misto e ca e f usoara PS: are rezervorul de plastic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Nu are cumva saua prea jos in raport cu scaritele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 mie nu mi s-a parut, dar in ultimul an jumate m-am dat mai mult pe sport-touring...si na, orice naked imi muta picioarele in fata. BTW: Inafara de motor (evident si accesoriile asociate, gen evacuare si radiator) si roata spate...e fix la fel cu aia de 1.000cc, deci franele si suspensia sunt gandita pt o mobra de 120 CP si cuplu de tractor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 de unde iau niste garnituri de furca , am codul lor dar nu am gasit decat prin Anglia 51153-14F00-000 am gasit un site care contine toate reperele continute de un Bandit dupa aniii de fabricatie , poate fi foarte util https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Suzuki&T=GSF650&Y=(E2)%202005&L=SU4_-3429&O=FRONT%20FORK%20DAMPER%20(GSF650K5%20UK5%20AK5%20UAK5%20K6%20UK6%20AK6%20UAK6)&F=SU4_-2027875&L2=SU4_-2027875 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 www.ambulantamoto.ro www.motodiscount.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Nu are cumva saua prea jos in raport cu scaritele? Am avut si eu pe mana vreo 3 luni un raptor, si nu mi s-a parut suparatoare poizitia scaritelor. Da este ceva mai jos ca si inaltime a seii fata de bandit, dar in rest e parfum. Cel putin in oras e mult mai agil si mai fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.