ruxi2k Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 (editat) Eu am folosit Athena si se comporta (dupa 1 an) foarte bine. Mie imi pare rau ca anul trecut cand am schimbat uleiul si garniturile nu am montat asa ceva (http://www.ebay.co.uk/itm/Blue-CNC-Preload-Fork-Adjusters-Stabilizer-For-Suzuki-GSF-600-Bandit-00-04-01-/191637663122?hash=item2c9e7ead92:g:A34AAOSwd0BVrGul) Editat Aprilie 15, 2016 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Ieri am observat ceva ciudat la motor. Dacă iau mâinile de pe ghidon și este băgată în viteze ghidonul începe sa tremure foarte tare. E normal?dacă o las pe neutru nu tremura. Și asta la viteza mica. » Post actualizat in 23 Apr 2016 08:19 Si inca ceva. Am făcut plina ieri.am plecat la smaeb.la întoarcere spre casa,aveam rulați 150 de km doar, și mi s-a oprit motoru ca și cum nu as mai fi avut benzina. Am stat câteva minute oprit pe dreapta după care am reușit sa îl pornesc cu socu tras la maxim și am plecat mai departe ca și cum nu s-a întâmplat nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 (editat) Capete de ghidon ai? Daca nu ai poate vibra ghidonul. In problema cu pornirea cred ca poti avea mizerie in rezervor. Ai incercat sa treci pe RES? (robinetul este legat la 2 tuburi, unul mai lung cel pt ON si unul mai scurt cel pt RES). Ma gandesc ca poate s-a infundat partial doar tubul lung. Eu de ex. simt cand nu mai are benzina, nu mai are putere. Imediat (in mers) trec pe RES. Dupa o acceleratie isi revine. Editat Aprilie 23, 2016 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Am schimbat acel comutator de benzina acum o săptămână. Pt ca al meu nu mai avea acele site, și nu îmi mai lua nici benzina de pe rezerva. În locul acelor site fostul proprietar a pus un filtru de benzina undeva sub rezervor. După toată nebunia asta speram sa pot folosi și eu cei 5 litri de pe rezerva. Din păcate nu mi ia, mergând incontinuare după kilometraj. Dar acum mai nou se și oprește motoru de parca nu as mai avea benzina. Butonu e lăsat pe res. Nu știu ce sa mai cred. Sa fie de vina acel filtru improvizat.o sa îl dau jos sa vad dacă e vreo diferența. Și da am capete de ghidon. Chestia e ca începe cu trepidații mici și se amplifica din ce în ce mai tare. Asa când țin mâinile pe ghidon totul e ok. Nu am trepidații. Sper sa fi fost destul de explicit. Și mersi de sfaturi ruxy2k » Post actualizat in 23 Apr 2016 13:43 Filtrul acela e undeva după comutator( pe furtunul care duce la carburatoare cred) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 (editat) 1. poate trepidatiile vin de la roata neechilibrata, poate ca sunt vibratii mici care se atenueaza cand ti mana pe ghidin si care se amplifica cand ghidonul e liber eu am observat cresterea vibratiilor cand iau mana de pe ghidon cand am schimbat capetele de ghidon cu altele mult mai usoare... 2. filtrul nu cred ca face rau, nu stiu ce modificari ai la robinet. Ma gandesc sa nu fie mereu pe PRI, ceea ce face sa curgă benzina continuu, înecând motorul... uita-te si la: Editat Aprilie 23, 2016 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 (editat) Asa face exact ca în primul clip. Dar nu am dat pe pri. Doar primăvară când o pornesc prima data folosesc acea poziție... Eu îl țin în permanenta pe res. Vreau sa vad cat merg, sa știu după câți km trebuie sa alimentez. Când țin mâinile pe ghidon nu am vibratii , totul e ok. Problema apare când iau mâinile.adică acum am observat. Și întrebăm dacă e normal sa fie asa. Ti am zis, dacă e pe neutru acele vibrații nu sunt.nici nu știu dacă sa le.numesc vibrații.. Pt ca sunt foarte puternice și dacă nu as pune mâinile înapoi as cădea. Editat Aprilie 23, 2016 de sile7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 roata fata e echilibrata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Are niște plumb pe ea. Dar o sa ma duc sa o echilibrez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Sau gume vechi, aveam si eu un voblaj la bandit la inceput, Vobla cand luam mainile intre 70 si 90 kmh , nu atat de tare incat sa ma tranteasca. in rest nimic a disparut complet dupa ce am pus gume noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 Gumele sunt aproape noi. Cred ca e janta de vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
condamned18 Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Dragi Banditi, ma poate ajuta cineva cu o scarita pasager, stanga, pentru Bandit 650, 2008? Ori e modelul asta foarte ciudat, ori nu stiu eu sa caut, dar nu prea am gasit.. http://imgur.com/rsGOPEX http://imgur.com/d4Ge9AX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Lanțul meu necesita schimbat. Îmi puteți recomanda ceva, de unde sa îmi iau, unde l-as putea monta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 (editat) Gata, in sfirsit s-a realizat minunea. Am ramas in club dar am dat 3 generatii inainte (2007, injectie). Motor cu 3900 km si din cite pare reali adevarati pe bune. Are inca cauciucurile din fabrica cu uzura neglijabila. Deocamdata nu pot sa merg cu el pt. ca n-are ITP si multumita statului roman care a redus programul vineri la primarie cu o ora fata de cel normal, nu am inca fiscal. Altfel ii faceam asigurare si ITP pe loc. Are totul stock pe el, nici macar semnale sau oglinzi schimbate si asa-l las. Care ati zice ca e probabilitatea sa-l fi luat si pe asta tot de la un turc? Mica, a? ) Editat Aprilie 30, 2016 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Not bad, arata chiar f bine! Sa il stapanesti sanatos! Ce nu inteleg eu. Cum ati reusit sa compresati atat furca cu chingile alea dubioase? Nu de alta dar detin si eu o pereche si nu prea am avut incredere in ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Ce nu inteleg eu. Cum ati reusit sa compresati atat furca cu chingile alea dubioase? Nu de alta dar detin si eu o pereche si nu prea am avut incredere in ele Habar n-am, si eu am remarcat abia acuma. Omul care s-a ocupat de transport l-a urcat si l-a prins, eu am stat si am cascat gura Cert e ca a ajuns intreg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Să-l stăpânești sanatos!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Să-l stăpânești sanatos!!!10x Pe spate o sa-i pun cauciucul de la cel vechi, care e schimbat anul trecut (il am trecut tot cu 160 in talon). Ce recomandati pt. fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Hai spuneți si mie de lanț. Ca sunt atâtea modele pe net..atâtea firme. Ek.. Did... » Post actualizat in 30 Apr 2016 17:36 Si cand zic modele..ma refer la.preturi diferite ca asa nu ma pricep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Nice, sa-l uzezi sanatos Acu il vad cu alta toba, ghidon lat, alte oglinzi, eventual un mic bellypan Si cand pleci la drum lung un parbriz mic, coburi si tankbag hard. In rest consumabile, apa paie si bataie » Post actualizat in 30 Apr 2016 19:14 Eu pe Bandit cel mai bine m-am inteles cu Pilot Power » Post actualizat in 30 Apr 2016 19:16 @sile, ia DID. E bun si tine mult. Eu am mers 30.000 KM cu el si nu ajunsese la junatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 (editat) Acu il vad cu... alta tobaIti dai seama ca ma maninca, dar cred ca nu ar mai trage ok. Si sa-i pun Healtech... iar sa bag o caruta de bani in el?ghidon latAsta da, chiar is curios daca se potriveste de pe cel vechi.alte oglinziAstea stock, dreptunghiulare, chiar imi plac.eventual un mic bellypanDa, dar iar $$$.parbriz micBlasfemie!coburi si tankbag hard.Acum trebuie sa va zic un secret. Motorul a avut o cazatura usoara pe stinga. S-au julit o idee rezervorul si radiatorul, cica ar curge. Cit l-am testat n-a curs, dar oricum trebuie vazut. Rezervorul n-o sa-l repar dar probabil o sa-i iau tank bag, parca e chel motorul fara el. Topcase nu i-as mai pune ca nu vreau sa creada chiar tot Iasiul ca lucrez la pizzerie. Legat de turci: primul e luat din DE de la un motohaus cu proprietar turc, asta de la un turc stabilit in Romania Foarte ok omul, chiar mi-a placut de el. Si-a luat un Intruder de 1800 la 10k SH, asta in caz ca se intreba cineva de ce a dat Banditul moca cu 3900 km. Remember 2008 (de chingile astea ce zici, catranel? Si a venit din Germania, nu din Bacau. Explicatie: Banditul are furca moale, dar de unde sa stii tu, cu ZX-nustiucit-R ) Editat Aprilie 30, 2016 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Fain agregatu' S-o stapanesti sanatos, fara evenimente neplacute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Salutare. Cu toate ca nu am mai intrat pe acest site de vreo 4 ani, am zis sa pun si aici ca imi vand Banditul. E vorba de modelul din 2005. Are cam 120.000 km facuti de mine. Am cumparat motocicleta acum 8 ani aproape noua (avea 14.000 km daca imi aduc aminte bine). Acest Bandit m-a plimbat prin toata jumatatea sudica a Europei unde a adunat toti acesti km. (pe bord arata aproape 80.000 pentru ca au fost 3 ani in care bordul, sau cititorul au functionat defectuos si nu a inregistrat km parcursi). Motocicleta, pentru ca fost folosita pentru touring pe distante lungi in fiecare an (pe langa zilnica ruta casa-serviciu) a fost in service inainte si dupa concedii pentru a ma asigura ca e totul in regula. Tot ce a fost de schimbat s-a schimbat (am preferat sa schimb si nu sa repar pentru ca am vrut sa fiu sigur ca ma duce si ma intoarce acasa pe roti, in siguranta). Cauciucurile au fost schimbate in vara anului trecut (Michelin Pilot Road 3, in momentul asta avand o vechime de aproape 10000 km). Vine echipata cu crashbar, suport pentru topcase, ghidon enduro, priza 12v. Pretul este de 1.500 euro, fix. Nu se negociaza si nu fac schimburi. Pentru mai multe detalii ma puteti contacta pe adresa de mail: cosmin.stoian86 .at. gmail.com. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Azi i-am pus cauciucurile noi si am iesit la prima tura. In mod normal ar trebui sa postez impresii da' de unde... Cit eram in Mr. Bricolage a dat unul cu spatele peste motor in parcare Da. N-are decit niste plastice si prinderi belite pe la bord si m-a asteptat ca sa-mi dea RCA-ul, da' care-s sansele. Eu credeam ca mi-am luat motor ca sa merg, da' mai mult ma uit la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Salutare. Am GSX-ul de cateva luni deja, am facut in jur de 3.500 de km si ma inteleg tare bine cu tipul asta de motocicleta. Are suficienta putere ca sa imi dea satisfactii pe drumuri cu multe curbe, in doi se merge bine si are un consum decent. Sunt tare satisfacut de motocicleta cumparata si am de gand sa o pensionez eu, nu o sa o schimb prea curand. Am avut o cazatura minora ieri, de pe loc, dintr-o prostie (cautam o adresa, m-am oprit sa ma uit pe navigator si am lasat-o intr-o parte convins ca am pus cavaletul - uhm, sa nu ma injurati dar nu stiu cum se numeste ). Dar ... s-a dus in jos, am tras piciorul repede si motocicleta a cazut pe asfalt. Daune minore, mi s-a rupt un sfert din leva de ambreiaj, un semnalizator si zgarieturi minore pe partea stanga. Acum, vroiam sa va intreb unde gasesc sa schimb levele originale cu ceva aftermarket, care sa mearga cu schimbatorul hidraulic, si eventual ceva protectii laterale pentru carena si carter motor. Am inceput sa ma uit si eu pe net, pe niste site uri, dar poate voi aveti ceva idei sau link uri si ati mai trecut prin asa ceva.Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Sint pe ebay si aliexpress manete aftermarket foarte ieftine. In alta ordine de idei, era cit pe ce sa scriu ca Allianz nu se compara cu Astra dar mi-au facut o oferta de 640 de lei pt. reparatie in regie proprie, cind piesele costa 1100 lei SH se gasesc putine piese pt. Neo si chiar si asa singurul bord de pe ebay (nimeni nu vinde carcasele separat) e 200 de euro. Si iaca asa o sa fac treaba prin service, cu factura si tot, ca sa-i pun sa plateasca si manopera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.