Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Stiu ca e mai bine sa iti cumperi o motocicleta in care doar bagi benzina si faci km. Am intrebat de Bandit pentru ca l-am luat in considerare fiind o varianta mai ieftina. Asa eu caut de o luna si jumatate Hornet, dar in jurul Bucurestiului nu gasesc decat niste cazane si unele dintre ele chiar la niste preturi nesimtite. Asta pentru ca mi-e destul de greu sa ma duc pana la Cluj sau Timisoara si sa caut acolo o motocicleta, dar varianta asta imi creste pretul de cost cu 100-150 de euro avand in vedere ca ma duc si cu un prieten care are mai multa experienta decat mine. In plus adusul motocicletei din vestul tarii, inseamna ca e foarte posibil sa o cumperi neinmatriclata, deci alti 200 de euro si cateva zile pierdute cu inmatricularea.

 

Deocamdata piata e asa cum e, putine motociclete si multe din cele puse la vanzare sunt praf.

Inteleg ce zici. Cu riscul de-a fi fixist iti zic ca modificarea e simpla si o face o gospodina in 30 de minute, cu pauza de tigara. Nu e ca si cum ai schimba cutia de viteze. Problema e ca o suspensie moale pe fata inseamna probabil la fel pe spate si acolo e mai scump. Ce pot sa-ti spun cu certitudine e ca prima generatie de Bandit iese din calcul pentru ca are suspensii mult prea moi din fabrica. La fel si a doua.

 

Si eu caut motor de vreo luna si ceva si am aceeasi problema. Pe mobile sint motoare tipla, cu poze la rezolutie mare facute afara la lumina buna si din unghiuri in care se vede tot, romanul pare expert in poze miscate facute in garaj in care nu apar zonele cele mai expuse la cazaturi. Evident, 20000 km reali adevarati adevarati. Prefer sa nu birfesc persoane care nu sint prezente, dar am gasit destule anunturi care par atent ticluite pt. un ochi neavizat. Cred ca un anunt care descrie sincer mici probleme creste sansele de vinzare da' na...

Momentan si eu m-am cam blocat si nu prea stiu ce sa fac.

 

Inca ceva. Hornetul si Banditul sint motoare diferite. Cu riscul de-a rani unii fanboys, Banditul nici n-a incercat sa concureze cu Hornetul. Echivalentul de la Suzuki e GSR. Banditul concureaza cu CBF-ul.

 

Vezi ca sint mai multe motoare la Motomus si asigura si transport. Macar cu firma te intelegi ca daca aduc cazan se intorc cu el acasa, pe banii lor. Mai varianta cu fam. Biris dar te costa 500 de euro adusul si nu mai zic inmatricularea, plus ca ei se ocupa doar de nordul Italiei si asta e foarte restricitv.

 

E chiar asa negru dracul? Ce probleme au avut Horneturile alea? Intreb ca sa-mi fac o idee cit de magar e romanul, n-am chef sa ma urc in tren si sa ma duc pina pe la dracu'n praznic sa vad vreun specimen cu kilometrajul dat peste cap de 5 ori.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inca ceva. Hornetul si Banditul sint motoare diferite. Cu riscul de-a rani unii fanboys, Banditul nici n-a incercat sa concureze cu Hornetul. Echivalentul de la Suzuki e GSR. Banditul concureaza cu CBF-ul.

 

E chiar asa negru dracul? Ce probleme au avut Horneturile alea? Intreb ca sa-mi fac o idee cit de magar e romanul, n-am chef sa ma urc in tren si sa ma duc pina pe la dracu'n praznic sa vad vreun specimen cu kilometrajul dat peste cap de 5 ori.

 

De GSR stiam, insa GSR-ul cantareste mai mult decat un Hornet si asta conteaza mult pentru mine. Si ma refer strict la cat cantareste si mai ales cum se simte greutatea aia la viteze mici sau la manevre cu motorul oprit(ex:dat cu spatele ca sa o scoti din garaj)

 

 

Cat despre problemele pe care le-am intalnit cu vanzatorii de Hornet din Bucuresti:

1. Prima pe care am vazut-o(care e inca la vanzare pe OLX de o luna si jumatate) arata bine ca aspect exterior, insa toate consumabilele trebuiesc inlocuite. Oglinzile, deasemenea trebuiau inlocuite, ca sa poti circula fara probleme. E un model 2005 si costul consumabilelor de inlocuit, cu tot cu manopera de rigoare te duce la mai mult de 550 de euro. Motiv pentru care o faci sa coste cat un Hornet 2007(care depaseste bugetul meu).

 

2. Pe a doua pe care am vazut-o era cazuta si revopsita(prost, mai ales rezervorul), codita lipita si pe stanga si pe dreapta, avea capacele de pe stanga si de pe dreapta date jos, oala ambreiajului scotea un sunet de uzura destul de pronuntata. In plus si atitudinea vanzatorului era una de copil de 5 ani care isi ia jucariile si pleaca. Mai sunt si alte probleme dar n-are rost sa mai detaliez.

 

Pentru restul motocicletelor pe care le-am vazut(la fata locului), problemele cele mai mari raman aspectul motocicletei(cazute si reparata prost), starea consumbilelor si mai ales proprietarii care minteau despre diverse lucruri in speranta ca te vor convinge sa o vinzi. Daca te-a mintit ca placutele sunt schimbate si ele mai tin doar pana la service, e clar ca pentru alte probleme mai serioase vor continua sa minta sau sa iti ascunda alte probleme. Unu avea carcasa motrului sudata si apoi vopsita ca sa nu se mai cunoasca.

 

O alta problema pe care am intalnit-o e pretul, care in anumite cazuri mi se pare exagerat. Sunt unii care cer pe Hornet 2005-2006 3000 euro, sau chiar mai mult, in conditiile in care sunt complet stoc si vin cu cele mai ieftine anvelope. De cele mai multe ori, cand apare o motocicleta in stare buna se vinde repede.

 

Si pentru ca n-am gasit Hornet m-am gandit si la alternative: Bandit, GSR(care cantaresc mai mult) sau FZ6 despre care nu stiu decat ca are motor de R6 si ca e cam violent dupa 7000 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai varianta cu fam. Biris dar te costa 500 de euro adusul si nu mai zic inmatricularea, plus ca ei se ocupa doar de nordul Italiei si asta e foarte restricitv.

 

Biris crede-ma ca merita

Am luat nevestii asta vara un Cagiva Raptor 650ie din 2007, cu tot cu adus si inmatriculat m-a costat 2500 de euro (1900 in italea)

Motoreta chiar e tzipla, a fost intretinuta bine si zici ca-i noua peste tot iar aia 20.000 km din bord iti vine greu sa nu-i crezi

 

In tara, modelul asta gaseam doar cazane, iar modelul 2007+ erau si cazane scumpe, ce plecau de la 2500 in sus....probabil vanzatorii mizau pe raritatea ei in tara.

 

De ce Cagiva Raptor? pt ca merita! e un SV suped-up ieftin...ai tot ce e mai bun:

- Motor de Suzuki SV650 pe injectie

- Cadru MV Agusta

- Furca fata USD Marzocchi

- frane full Brembo cu furtune metalice

toate astea din fabrica... stii cate manevrabila si confortabila e mobra??? in oras dansezi pur si simplu cu ea, afara se pune in curba singura si e mai confortabila ca Banditul POP

O ora in sa zici ca trece in 10 minute, cre'ca as putea baga lejer 1000 km pe zi cu ea...

Pacat ca n-am gasit un Raptor 1000 ok cand cautam pentru mine

 

E chiar asa negru dracul? Ce probleme au avut Horneturile alea? Intreb ca sa-mi fac o idee cit de magar e romanul, n-am chef sa ma urc in tren si sa ma duc pina pe la dracu'n praznic sa vad vreun specimen cu kilometrajul dat peste cap de 5 ori.

 

da, e! f rar gasesti o mobra (sau masina) care sa merite drumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da men da' se strica electrica ca e italiene.

 

Serios acuma, am ajuns in punctul in care sint deschis la orice optiune. Mai stii? Pare un motor la care as pune doar un bug spoiler. Piese se gasesc?

 

Sint deschis la orice sugestie pt. ca lucrurile bune nu se gasesc doar acolo unde esti convins ca sint.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am cautat prin Romania dar doar asa ca sa ma aflu in treaba ca marea majoritate au bube de diverse tipuri de la kilometri , la revopsite din cauza ca se "matuise vopseaua" omitand ca poate au si fost date peste cap unele ... e aici poate exagerez un pic dar nu sunt foarte departe de adevar . Ah si sa nu uit exista si zicala aia pentru cei care cauta pe OLX .....vrei sa iei o teapa , intra pe OLX

Acum vreo 2 luni m-am orientat pe Italia , am cautat zi de zi , am vorbit cu sotii Marilena si Cosmin Biris si m-am trezit in curte cu Banditul

Iunie 2005 , 33.660 km , Impecabil . O singura bubita are , supureaza putin ulei pe la simeringul de la furca dreapta .

Am mers putin cu el , 30-40 km din lipsa de timp din pacate , si va spun primele impresii .

Se simte greutatea putin la intrarea in curbe ( am uitat sa va zic ca am mai avut acum cativa ani un Hornet 2004 ) , frana pe fata pare sa fie cam anemica in comparatie cu Hornetul , nu stiu , poate si din cauza furcii ,placutele par ok .

Oglinzile sunt cam micute , si mi-a luat ceva timp sa imi dau seama cum se inchide GIVI -ul ... deh , daca nu am mai avut asa ceva ( Banditul a fost in proprietatea unei doamne de 55 ani in Italia )

I-am curatat lantul ca era vai de capul lui , ( are kit nou de lant si cauciucuri la fel tot noi Pirelli ) , am cumparat Motul 5100 / 10w40 si filtru Hiflo 138RC sper sa am timp weekendul viitor sa il schimb !

In rest ce sa zic pare la prima vedere cam la fel cu Hornetul , motorul suna exceptional , acceleratia e buna , nu prea m-am obisnuit cu el in curbe , dar prietenia dintre noi e de abia la inceputuri. Trebuie sa vedem impreuna cum arata virajele la munte , As vrea sa ii montez si o toba sport , m-am tot uitat pe net si nu stiu ce diametru are galeria de la Bandit la intrarea in toba

 

Unde gasesc ceva simeringuri de furca mai ok ? Cu service-ul m-as duce pe la Bardak ca nu ma pricep la furca ce sa fac si nici nu am rabdare sa ma uit pe youtube

 

Asfalt uscat la toti Banditii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da men da' se strica electrica ca e italiene.

 

Serios acuma, am ajuns in punctul in care sint deschis la orice optiune. Mai stii? Pare un motor la care as pune doar un bug spoiler. Piese se gasesc?

 

Sint deschis la orice sugestie pt. ca lucrurile bune nu se gasesc doar acolo unde esti convins ca sint.

 

italienele intra pe mana carpacilor romani, d-aia se strica... + ca majoritatea le cumpara ieftinache in draci si cazaturi, nu le pun la punct, nu le intretin si cand le pica "Ie stricacioase italienele astea domne!"

Intr-adevar, la Raptor pe o ploaie torentiala nu mai functiona turometrul, dar dupa ce s-a uscat mergea bine...probabil a ajuns apa undeva la vreun contact, chestii d-astea pateam si la Bandit, la claxon si butonul de pornire de exemplu...dar astea-s nimicuri

 

Piese:

- pai, motorul, cu tot cu alimentare(fie carb sau ie) si aprindere e de Suzuki SV - piese cacalau

- comenzile (manete, manere, butoane, bloc electric) si parte din instalatia electrica sunt tot de Suzuki - piese cacalau

- restul componentelor sunt standard si se gasesc cam pe toate mobrele, ma refer la pinioane, placute, rulmenti, simeringuri etc...

 

mai nasol daca o dai pe jos, se gasesc mai greu SH si noi sunt mai scumpe, dar na...n-o dai pe jos :D

 

ce e misto e ca e f usoara

 

PS: are rezervorul de plastic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie nu mi s-a parut, dar in ultimul an jumate m-am dat mai mult pe sport-touring...si na, orice naked imi muta picioarele in fata.

 

BTW: Inafara de motor (evident si accesoriile asociate, gen evacuare si radiator) si roata spate...e fix la fel cu aia de 1.000cc, deci franele si suspensia sunt gandita pt o mobra de 120 CP si cuplu de tractor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde iau niste garnituri de furca , am codul lor dar nu am gasit decat prin Anglia 51153-14F00-000

am gasit un site care contine toate reperele continute de un Bandit dupa aniii de fabricatie , poate fi foarte util

 

https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Suzuki&T=GSF650&Y=(E2)%202005&L=SU4_-3429&O=FRONT%20FORK%20DAMPER%20(GSF650K5%20UK5%20AK5%20UAK5%20K6%20UK6%20AK6%20UAK6)&F=SU4_-2027875&L2=SU4_-2027875

 

 

 

post-40009-0-81236700-1459288306_thumb.jpg

post-40009-0-99664300-1459288326_thumb.jpg

post-40009-0-43045100-1459288339_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are cumva saua prea jos in raport cu scaritele?

Am avut si eu pe mana vreo 3 luni un raptor, si nu mi s-a parut suparatoare poizitia scaritelor. Da este ceva mai jos ca si inaltime a seii fata de bandit, dar in rest e parfum. Cel putin in oras e mult mai agil si mai fun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu pe mana vreo 3 luni un raptor, si nu mi s-a parut suparatoare poizitia scaritelor. Da este ceva mai jos ca si inaltime a seii fata de bandit, dar in rest e parfum. Cel putin in oras e mult mai agil si mai fun.

Zi cit mai multe despre dumneaei. Cam trebuie sa ma hotarasc de acuma ca acusa e vara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am aproximativ 1.83 m si vreo 70 de kg. Ca si pozitie mie mi s-a parut destul de ok, si nu ma deranjat pozitia scaritelor. Daca ii schimbi ghidonul(ceva de genul celui din filmarea de mai sus) poti sa adoti si o pozitie de super-moto.

Am iesit si din bucuresti cu ea, dar pe distante scurte, cam 60 km asa. La drum te bate vantu cam la fel ca si la bandit. Am mers si cu pasagera, si mi s-a parut mult mai ok decat banditu. Probabil si din cauza franelor si a furcii.

In oras e mult mai agila, si faptul ca are cuplu de jos te ajuta si mai mult. Eu am reusit sa ii dau cu scartz pana in treapta a 4-a inclusiv. Se plafoneaza mai sus, pe la 8-9k ture, dar inca e acceptabil. De consum nu stiu ce sa-ti zic, ca nu am fost prea atent la el(si oricum variaza de stilul de mers si de starea mecanica), dar parca era undeva pe la 5% in oras. Piese gasesti destul de usurel, mai putin partea de plastice, care fiind de italianca sunt mai greut de gasit. Electronica, asa cum zice si MotoRocker, daca a fost ingrijita de la bun inceput cum trebuie nu ar trebui sa iti faca probleme. Asta pe care am calarito eu fusese cazuta destul de bine, dar nu am avut probleme notabile cu ea. Vezi daca gasesti una sa te dai cu ea sa iti faci o idee. Ce am vazut prin tara la vanzare(cagive) nu stiu ce sa iti zic de ele. Eu unu acuma daca ar fi sa`mi iau as incerca miarul, desi pentru oras nu cred ca e prea indicat.

Per total este un fun bike, cu care poti face si un touring moderat. Combinatia de motorizare suzuki sv cu cadrul facut de cei de la MV Augusta, care mi se pare copiat oarecum dupa cel de la Moster e chiar reusita.

Spor la alegere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi daca gasesti una sa te dai cu ea sa iti faci o idee. Ce am vazut prin tara la vanzare(cagive) nu stiu ce sa iti zic de ele.

Nu sint in Romania, daca iau Raptor os a fie din Italea. Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sint in Romania, daca iau Raptor os a fie din Italea.

 

eu ti-as recomanda varianta de 1000... e criminala!

motorul e ala de TLS/TLR/SV100, dar cu configuratia de TL (120-130CP) si cred ca cutia de VStrom 1000, deoarece ca treptele sunt scurte....asta face din ea o motoreta f fun, si rapida, si puternica...dar cu care poti merge si mosnegeste.

si cum ti-am zis, diferenta mare intre 650 si 1000 nu e, inafara de motor mai e roata spate si cam atat...nici macar pretul, tot pe acolo sta...consumul da, e mai mare la 1000, dar e injectie, n-o sa te rupa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari. observ ca banditul meu a inceput sa dezvolte un comportament ciudat. porneste ceva mai greu, in sensul ca invarte mult mai mult pana porneste si o ia de la turatii foaarte joase pana ajunge sa stea la ralanti. pe urma patesc in mers sa se simta de parca nu merg toti cyl dar cel mai des in turatii joase sau la ralanti. in blana trage ok, nu da in nas, nu sunt intreruperi. carburatoarele sunt curate si sincronizate, bujiile schimbate in toamna, nu cred ca au 500 de km.

de unde incep?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburatoarele erau foarte curate si inainte sa le desfac. reglajul era de fabrica si chiar mergea foarte ok mobra. le-am curatat si pus la loc ca tot erau desfacute.

bujiile nu sunt fake cu siguranta si le-am luat de noi.

voi verifica din nou toate astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa-mi schimb si eu cauciucurile ca sunt din 2013 . Au carne gramada pe ele dar sunt vechi.

Am pe motor Angel ST . Au mai iesit ceva anveloper interesante din 2013 pana acum ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari. observ ca banditul meu a inceput sa dezvolte un comportament ciudat. porneste ceva mai greu, in sensul ca invarte mult mai mult pana porneste si o ia de la turatii foaarte joase pana ajunge sa stea la ralanti. pe urma patesc in mers sa se simta de parca nu merg toti cyl dar cel mai des in turatii joase sau la ralanti. in blana trage ok, nu da in nas, nu sunt intreruperi. carburatoarele sunt curate si sincronizate, bujiile schimbate in toamna, nu cred ca au 500 de km.

de unde incep?

inspecteaza flansele de admisie sa nu aiba crapaturi. La fel face si banditul meu, initial am crezut ca e de la carburator, dar de fapt sunt crapate flansele si trage aer fals pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa-mi schimb si eu cauciucurile ca sunt din 2013 . Au carne gramada pe ele dar sunt vechi.

Am pe motor Angel ST . Au mai iesit ceva anveloper interesante din 2013 pana acum ?

 

Salut. Si eu montez pe GSX ul meu Angel GT, pana acum ne-am inteles bine, mai am de dat jos cam 1,5 cm pe ambele parti, dar asteptam vreme buna si strazi si mai bune inainte sa incep sa ma aplec mai mult.

 

Pana acum eu am folosit 3 trenuri de gume Michelin Pilot Road 3(2) si 4(1), gume pe care le-am gasit excelente ca si durata si aderenta. Am reusit sa le inchid pe ambele parti fara sa exagerez (sunt gume sport-touring totusi), iar cand se vor consuma actualele tot pe Pilot Road 4(sau 5, daca ies mai repede) o sa merg.

 

Stiu ca motorul asta are faima proasta, in sensul ca rupe gumele si le consuma inainte de vreme, dar cred ca daca mergi responsabil ar trebui sa dureze in jur de 12.000 de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...